تشریفات عروسی , تشریفات مجالس
تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
شماره مجازی PingMe
گیت آرتابان
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تشریفات عروسی , تشریفات مجالس و آدرس wedding-planner.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
شب آرا نور

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 30 آذر 1397برچسب:, :: 18:31 :: نويسنده : شب آرا نور

یکی از مهمترین مباحث در امر کشاورزی جلوگیری از آفات برای مزارع و باغ های کشاورزی است . بدون شک با ورود به هر باغ بزرگ یا کوچکی شما در آنجا تعدادی ادوات و یا ماشین آلات کشاورزی را خواهید دید . صنعت کشاورزی یک صنعت مادر برای هر کشوری است و ارتقا کیفی محصولات برای مصارف داخلی و در نهایت برای صادرات از اهمیت بالایی برخوردار است .لذا برای اینکه محصولات خود را از آفات حفظ کنیم همیشه نیاز داریم با تجویز سموم مختلف توسط مهندسین با تجربه در خوزه کشاورزی , عملیات سمپاشی بر روی محصولات زراعی و باغی کنیم . از گذشته تا به امروز برای سمپاشی از ابزارها و تجهیزات متنوعی استفاده شده است .

پمپ سمپاش , انواع سمپاش با ظرفیت متفاوت

پمپ سمپاش دستی , قیمت پمپ سمپاش چینی , بهترین پمپ سمپاش لوشانگ تایوان , قیمت پمپ سمپاش برقی , قیمت پمپ سمپاش ایتالیایی , پمپ سمپاش میتسوکو

پمپ سمپاش لوشانگ تایوان

 
 
 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنعت کشاورزی برای سمپاشی تجهیزات مدرنی طراحی و تولید شده است . تا حدی که خیلی از شرکت های بزرگ صنعتی در تولید انواع ادوات کشاورزی بدون تردید وارد تولید محصول مهمی چون سمپاش با توان و قدرت های متنوع کرده اند تا کاربری برای همه زمینه ها فراهم شود .

مدل LS-524C

 مدل LS-524 / LS-534

مدل LS-22/ LS-30

مدل SB-528

مدل SB-528

مدل LS-529/ Ls-539

مدل LS-529/ Ls-539

مدل LS-533F

مدل LS-523/ LS-533

مدل LS-523/ LS-533

مدل LS-18

مدل LS-26 / LS-36

مدل LS-547

مدل LS-557

مدل LS-557

مدل LS-22N/ LS-30N

مدل LS-22N/ LS-30N

پمپ برتولینی PA530

پمپ برتولینی PA530

مدل PA330

مدل PA430

مدل PA730

مدل PA730

مدل PA908

مدل PA908

مدل POLY2025-RT4

پمپ سمپاش میتسوکو

 

پمپ سمپاش رینوپاور

 
پمپ سمپاش رینوپاور

پمپ سمپاش رینوپاور

پمپ سمپاش رینوپاور

مراحل سمپاشی در کشاورزی مدرن

یکی از مهمترین مراحل در تولید محصولات کشاورزی رسیدگی و توجه به آفات محصولات است . همیشه برای امنیت محصول کشاورزی خود از مهندسین با تجربه استفاده می کنیم و بر اساس گفته های آن به پرورش محصولات مبادرت می ورزیم . در زمان های مختلف برای رشد محصول برای جلوگیری از آفت زدگی از سمومی جهت رفع آفات استفاده می شود که هم باید به اندازه باشد و هم به موقع , این سموم به روشهای مختلفی در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند یکی از روشها و معمولترین نوعش استفاده از سمپاش و پمپ سمپاش است که با استفاده از یک تانکر در ابعاد و اندازه مختلف یم را بر روی محصولات می پاشند .

روش دیگری نیز است که سم را در آب مخلوط می کنند و از طریق آبیاری به ریشه درختان و یا مزارع می رسانند. اما در این بین اکثر سموم تولید شده برای استفاده از سمپاش مد نر گرفته شده اند چرا که بیشتر آفات بر روی شاخ و برگ محصولات می افتد.

سمپاش

سمپاش ها در دو نوع موتوری و بنزینی تولید وبه بازار عرضه می شوند .

این وسیله در اندازه های گوناگون وبا شکل های مختلف در بازار موجود می باشد.در سایزهای کوچک سمپاش های دستی ،استوانه ای و پشتی غیر موتوری ودر سایزهای بزرگتر و برای باغ ها ومزارع وسیع از سمپاش های موتوری پشتی (اتومایزر ولانسی) فرغونی (چرخ دار) ذنبه ای و تراکتوری استفاده می گردد.

سمپاش دستی :

اغلب از این سمپاش برای فضاهای کوچک وبرای گلخانه ها و باغچه های خیلی کوجک استفاده می گردد.سمپاش دستی به دو صورت استیل و پلاستیکی با ظرفیت ۶-۱۸و ۲۰ لیتری وجود دارد.

مشخصات فنی سمپاش شارژی دستی :

سمپاش دستی پشتی

در سمپاش پشتی تلمبه ای ،فشار به صورت متناوب می باشد ودر آن جهت به وجود آوردن فشار از یک تلمبه ی دستی استفاده می گردد.اما در پشتی موتورها به تلمبه دستی ،یک پمپ دوار به کار می رود که این امر موجب تفاوت اصلی مابین دو گروه سمپاش های پشتی موتوری و دستی می شود.

مشخصات فنی سم پاش پشتی دستی

سم پاش پشتی موتوری | سمپاش پشت تراکتوری

سمپاش پشت تراکتوری : برای اینکه عمل سم پاشی با سرعت زیادی انجام شود وهمچنین برای راحتی کار سم پاشی و همین طور افزایش راندمان از سم پاش های پشتی موتوری استفاده می گردد.که در این نوع از سم پاش ها موتور توان لازم برای تامین فشار در مایع سم و پاشیدن آن را بر عهده دارد.روش کار کرد سمپاش پشتی موتوری به این شکل می باشد که سم از مخزن توسط پمپ مکیده شده و با فشار در شیلنگ جاری می گردد.ویک شیر فشار شکن نیز در مسیر خروجی مایع تعبیه شده است که مازاد مایع پمپاژ شده و ویا همه آن در صورت خارج نشدن از افشانک ،مجدداً به مخزن برمی گردد.وبا این روش عمل هم زدن مایع در داخل مخزن نیز انجام می گیرد.

سمپاش های پشتی موتوری دارای چه مشخصاتی می باشند؟

جنس مخزن:(پلاستیکی)

ظرفیت مخزن:(۱۰-۲۰ لیتر)

موتور احتراقی از حجم بین ۲۰-۴۵ سانتی متر مکعب با توانی برابر با ۹/۰-۵/۱ اسب بخار برخوردار می باشد.

دارای بدنه بسیار سبک برای نصب اجزا بر روی آن

محل نصب موتور به سمپاش مجهز به لرزه گر می باشد.

اتصال پمپ : به شکل مستقیم به محور خروجی موتور وصل می شود

مساحت سم پاشی : در صورت مساعد بودن شرایط ،روزانه حدود ۲-۳ هکتار

کیفیت سم پاشی : دارای کیفیت عالی به علت وجود قطرات بسیار ریز و پیش گیری از چکیدن مایع سم بر روی برگ ها

 

https://sanatfa.com/

 
جمعه 30 آذر 1397برچسب:, :: 18:13 :: نويسنده : شب آرا نور

مته و چاله کن موتوری اشتیل | STIHL Gasoline Earth Auger

 
مدل BT 360

مدل BT 360

مدل BT 131

مدل BT 131

مته و چاله کن موتوری زینوا ژاپن | Zenoah Gasoline Earth Auger

 
چاله کن زینوا ژاپن

چاله کن زینوا ژاپن AGZ5010

مته و چاله کن موتوری اولئومک ایتالیا | Oleo-Mac Gasoline Earth Auger

 
مدل MTL 85 R

مدل MTL 85 R

مدل MTL 51

مته و چاله کن موتوری دوو کره | Daewoo Gasoline Earth Auger

 
چاله کن دوو کره DAEA520

چاله کن دوو کره DAEA520

مته چاله کن موتوری کازایی | گودکن بنزینی لیون | Kasei Gasoline Earth Auger

 

چاله کن لیون CQ52-48F

چاله کن لیون CQ68-48F

دستگاه چاله کن

از این ماشین برای حفاری وکندن انواع گودال و چاله جهت کاشت نهال ،درخت و نصب پایه های حصار و بسیاری موارد دیگر استفاده می گردد.از چاله کن های دستی جهت حفاری عمق های کمتر از یک متر استفاده می گردد.

مشخصات فنی ماشین چاله کن

چاله کن های دستی را با توجه به قدرت وموتور ،عمق و قطر چاله در دو مدل تک نفره و دو نفره تولید می کنند واین گودال کن های دستی در چند نوع برقی ،بنزینی ،ویا دیزلی می باشند که نوع بنزینی آن با موتور های دوزمانه و چهار زمانه به بازار عرضه می وند.

باید بگوییم که دستگاه های حفاری روتاری و حفاری شمع درجا که برای حفر چاله های بزرگ ،شمع کوپی پل ها و تونل ها به کار می روند جزء این خانواده به حساب می آیند.واز جهت مکانیزم مشابه هدیگر عمل می نمایند.

دستگاه های حفاری سویلمگ یک نومنه غول پیکر حفاری شمع هستند که در بزرگ راه ها ،تونل ها و پل ها به کار برده می شود.

دستگاه های گودال کن دارای مکانیزم مشابه همدیگر می باشند وبا بزرگتر شدن ابعاد گودال روش اعمال نیروی آن ها از دستی به برقی و مکانیکی و هیدرولیکی تغییر می یابد.یک دستگاه چاله کن معمولی دارای سه اجزای اصلی می باشد که عبارت اند از : موتور ،گیربکس و مته حفاری.

قیمت چاله کن دستی

چاله کن های دستی ، با توجه به نوع کاربرد دارای قر مته از ۸ سانتی متر تا ۳۵ سانتی متر می باشند.

چاله کن های تراکتوری را با اتصال به سه نقطه تراکتور به آن نصب می کنند.واین چاله کن قدرت خود را از محور pto تراکتور می گیرد.از این چاله کن ها برای کاشت درخت ،نهال ،گود برداری و ریشه کنی و خیلی موارد دیگر استفاده می کنند که به تناسب نوع کاربرد از مته هایی با سایزهای گوناگون استفاده می گردد.

این نوع از چاله کن ها یعنی چاله کن های تراکتوری می توانند گودال هایی تا عمق ۱۱۰ سانتیمتر از قطر ۳۰-۶۰ سانتیمتر را حفر نمایند.این نوع از چاله کن ها دارای کلاچ ایمنی می باشند که در هنگام برخورد مته با موانع خیلی سخت و سنگ های بزرگ مانع شکسته شدن مته می گردد.

نکات ایمنی که باید در هنگام کار با چاله کن ها آن ها را رعایت نمود:

  • محدوده ی حفاری را با دقت زیادی بررسی نمایید تا از عدم عبور لوله گاز ،کابل های برق ،شبکه آب و خطوط تلفن اطمینان حاصل کنید.
  • به هیچ عنوان به کودکان اجازه کار کردن با این دستگاه ها را ندهید.
  • در هنگام کار با این دستگاه ،سایر افراد باید تا شعاع ۳ متری از نزدیک شدن به دستگاه خودداری کنند.
  • توجه داشته باشید که باید دست و پا و لباس خود را از قسمت مته دوار دور نگه دارید.
  • زمانی که مته در حال چرخش است به هیچ عنوان دستگاه را جابه جا ننمایید وزمانی که مته از چرخش ایستاد ،می توانید دستگاه را جابه جا کنید.
  • پیش از هر گونه تعمیر و سرویس وبازدید دستگاه حتماً از خاموش بودن موتور اطمینان حاصل نمایید.
  • در هنگام حفاری با دستگاه با دو دست خود محکم دسته هاس دستگاه را نگه دارید تا از کنترل خارج نگردد.
  • پیش از شروع به حفاری از محکم شدن محل استقرار خود و پایدار شدن خود اطمینان پیدا کنید.
  • سعی کنید از حفاری در زمین های با شیب زیاد بپرهیزید.

شما عزیزان می توانید جهت صرفه جویی در هزینه ها از چاله کن های دسته دوم استفاده کرده و یا اقدام به اجاره چاله کن ها بنمایید.

https://sanatfa.com/

 
جمعه 30 آذر 1397برچسب:, :: 17:59 :: نويسنده : شب آرا نور

اکنون با گسترش شهر نشینی ونیاز جدی به فضای سبز استفاده از چمن به عنوان یکی از مطلوب ترین نوع فضای سبز مورد توجه می باشد.و با دقت به این مطلب شیوه رسیدگی به چمن زن ها دارای اهمیت زیادی می باشد.در دوران گذشته عمل کوتاه کردن ابزار ساده ای مانند داس وقیچی بودند اما امروزه با تو.جه به سطوح وسیع چمن کاری در شهر ها این کار به وسیله ماشین های جمن زنی انجام می شود دستگاه های چمن زنی در انواع چمن زن های برقی ، چمن زن های بنزینی و از لحاظ مصرف سوخت وانواع هلی( هل دادن به وسیله انسان) و خودگردان (موتوری) از لحاظ نحوه حرکت تقسیم بندی می گردد.نوع خودگردان نیز در دو نوع جمن زن دو چرخ و چهار چرخ تولید می شوند.

توضیح مدل های مختلف چمن زن و علف زن :

جهت کوتاه کردن چمن مزارع و فضای سبز از دستگاه چمن زن (lawn Mower) استفاده می گردد که این دستگاه ها در انواع مختلف تولید وبه بازار عرضه می گردندکه از جمله ی آنها می توان به دستگاه چمن زن برقی ،دستگاه چمن زن بنزینی ،جمن زن دستی ،چمن زن مکانیکی ودیگر مدل های آن اشاره داشت.دستگاه چمن زن برقی یا چمن زن بنزینی دارای یک موتور برقی ویا بنزینی،یک تیغه در اندازه مشخص جهت برش وقطع چمن ویا علف ،شاسی چمن زن و کیسه ی ذخیره در حجم های ۳۰ تا ۶۰ لیتر است.

چمن زن برقی

این نوع از چمن زن داری یک موتور برقی با قدرتی برابر ۱۰۰۰تا ۱۹۰۰ وات است.وبه وسیله یک کابل وبا اتصال به سیستم برق شهری راه اندازی شده وکار می کند .چمن زن برقی با انواع مختلف برندها در بازار موجود می باشد که از جمله این برند ها می توان به :چمن زن برقی آینهل ،چمن زن برقی آلکو،چمن زن برقی هوندا،چمن زن برقی بوش وانواع مختلف دیگر برند ها اشاره داشت.

چمن زن موتوری | چمن زن بنزینی

این نوع از چمن زن نیز دارای یک موتور بنزینی با قدرتی برابر ۳تا ۸ اسب بخار می باشد وپس از ریختن بنزین در باک چمن زن می توان آن را به راه اندازی کرد.این نوع از چمن زن نیز با برند های مختلف در بازار موجود است که از جمله آن ها می توان به :چمن زن بنزینی گلف ،چمن زن بنزینی آلکو،چمن زن بنزینی هوندا،چمن زن بنزینی چینی ،وانواع برند های دیگر اشاره کرد.

اجزاء مختلف دستگاه های چمن زن و علف زن :

در حالت کلی ماشین های چمن زن از سه جزء اصلی شکل گرفته اند که عبارت اند از:

  • شاسی
  • موتور محرک
  • واحد برش چمن

چمن زن

دستگاه چمن زن

چگونه می توان یک چمن زن مناسب انتخاب نمود؟

چکونگی انتخاب یک دستگاه چمن زن مناسب یکی از اصلی ترین مسائلی می باشد که کاربران این دستگاه ها با آن روبه رو می باشند .که ما در اینجا با توجه به شرایط زمین چمن مشخصاتی را برای شما بیان می کنیم :

موتور دستگاه چمن زن :

شما باید یک نوع دستگاه چمن زن را انتخاب نمایید که توان موتور چمن زن شما بتواند حجم کارتان را جواب گو باشد در حال حاضر دامنه ی گسترده ای از چمن زن ها از کوچک تا بزرگ قابل نصب به پشت تراکتور در بازار موجود می باشند.

مساحت زمین چمن :

شما بهترین انتخابی که می توانید در چمن زن داشته باشید این است که آن را با توجه به مساحت زمین انتخاب نمایید که ما در اینجا جدولی را جهت انتخاب ارائه خواهیم داد.اغلب چمن زن های برقی با توان ۱۴۰۰وات و کمتر می توانند انتخاب مناسبی برای فضای کمتر از ۳۵۰ متر مربع باشند وهر چه قدر که میزان زمین چمن شما کوچک تر باشد شما نیاز به دستگاهی کوچک تر و با عرض کار حقیقی کمتر و صرف هزینه کمتری خواهید داشت.وجهت زدن چمن های زمینی با مساحت حدود ۳۵۰ تا ۱۰۰۰ متر مربع ،یک دستگاه چمن زن دستی ویا برقی ۱۶۰۰تا ۱۸۰۰ وات با حداکثر عرض کار ۳۸-۴۲ سانتی متر می تواند جواب گوی کار شما باشد.

توصیه می کنیم که در انتخاب چمن زن های برقی حتما به دست رسی داشتن به منبع برق توجه داشته باشید جهت کوتاه کردن چمن های زمین با مساحت ۱۰۰۰تا ۲۰۰۰ مترمربع هم می توانید از یک چمن زن موتوری با عرض کار ۴۶-۵۱ سانتی متر ویا از چمن زن های تراکتوری با عرض کار ۶۰تا ۷۵ سانتی متر استفاده نمایید.چمن زن های تراکتوری که به پشت تراکتور وصل می گردند ودامنه دید ومانور خوبی را در اطراف درختان و بوته ها به وجود می آورند این نوع از چمن زن ها بیشتر با عرض کار جدود ۱۰۰-۴۰ سانتی متر و توان ۱۲-۲۰ اسب بخار موجود می باشند.

جهت استفاده در زمین های از ۴۰۰۰متر مربع تا بیشتر یک هکتار ،چمن زن های تراکتوری جلو سوار می توانند انتخاب مناسبی برای این کار باشند.در این گونه از موارد بایست به دنبال تراکتورهایی با حداقل توان ۱۴-۱۶ اسب بخار و عرض کار حداقل حدود ۱۰۰ سانتی متر بود .وما به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که زمین شما بزرگتر از یک هکتار است ؛تلاش نمایید که از چمن زن های تراکتوری باغی با توان ۱۸ اسب بخار تا ۲۲ اسب بخار و عرض ۱۱۰ تا ۱۴۰ سانتی متر استفاده نمایید.

چمن زن و جدول انتخاب آن :

معمولاً چمن زن های برقی با توان ۱۴۰۰وات وکمتر ،می توانند انتخاب مناسبی برای فضاهای کمتر از ۳۵۰ متر مربع باشند.به هر میزان که زمین چمن شما کوچک تر گردد شما به همان میزان به دستگاهی کوچکتر ، با عرض کار حقیقی کمتر وصرف هزینه کمتری نیاز خواهید داشت.

جهت کوتاه کردن جمن های زمین های با مساحت حدود ۳۵۰ تا ۱۰۰۰ متر مربع ،شما نیاز به یک دستگه چمن زن دستی ویا برقی تا ۱۶۰۰تا ۱۸۰۰ وات با حداکثر عرض کار ۳۸-۴۲سانتی متر خواهید داشت.در اینجا حتما در انتخاب چمن زن برقی به دست رسی داشتن به منبع برق دقت داشته باشید.

جهت کوتاه کردن چمن های زمین با مساحت ۱۰۰۰تا ۲۰۰۰ مترمربع هم می توانید از یک چمن زن موتوری با عرض کار ۴۶-۵۱ سانتی متر ویا از چمن زن های تراکتوری با عرض کار ۶۰تا ۷۵ سانتی متر استفاده نمایید.چمن زن های تراکتوری که به پشت تراکتور وصل می گردند ودامنه دید ومانور خوبی را در اطراف درختان و بوته ها به وجود می آورند این نوع از چمن زن ها بیشتر با عرض کار جدود ۱۰۰-۴۰ سانتی متر و توان ۱۲-۲۰ اسب بخار موجود می باشند.

جهت استفاده در زمین های از ۴۰۰۰متر مربع تا بیشتر یک هکتار ،چمن زن های تراکتوری جلو سوار می توانند انتخاب مناسبی برای این کار باشند.در این گونه از موارد بایست به دنبال تراکتورهایی با حداقل توان ۱۴-۱۶ اسب بخار و عرض کار حداقل حدود ۱۰۰ سانتی متر بود .وما به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که زمین شما بزرگتر از یک هکتار است ؛تلاش نمایید که از چمن زن های تراکتوری باغی با توان ۱۸ اسب بخار تا ۲۲ اسب بخار و عرض ۱۱۰ تا ۱۴۰ سانتی متر استفاده نمایید.

شرایط فیزیکی کاربردستگاه چمن زن یا دستگاه علف زن

کاربر می تواند با توجه به شرایط فیزیکی خود از جمن زن های هلی ویا خودگردان انتخاب نماید.

سبد چمن زن

فروش انواع مختلف سبد چمن زن ،اغلب موارد اضافه ای را به دستگاه علف زن شما می افزاید که ارزش صرف هزینه بیشتر را دارد مانند مخزن ذخیره چمن که می توان کمک شایانی را در جمع آوری چمن های چیده شده به شما بکند.

سبد چمن زن

 
جمعه 30 آذر 1397برچسب:, :: 17:43 :: نويسنده : شب آرا نور

تریلی تراکتور , قیمت تریلی تراکتور , مرکز خرید و فروش انواع تریلی تراکتور , کفی تراکتور , جهت دریافت قیمت دقیق و روز تریلی تماس بگیرید :   گرو صنعتی ؛ صنعت فا در راستای اهداف بلند مدت خود در تولید و طراحی انواع تریلی کفی تراکتور و سایر ادوات کشاوری , همچنین عرضه و فروش انواع تیلی تراکتور توانسته است . نمایندگی بهترین برندهای تولیدی را در این زمینه دریافت کند . لذا مشتریان عزیز که درخواست خرید تریکی کفی تراکتور را از ما دارند می توانند با مشاورین و کارشناسان ما در این مورد تماس بگیرند , در زیر انواع مدل های تریلی کفی را برای شما شرح می دهیم :

مشاهده لیست قیمت انواع تراکتور های شرکت تراکتورسازی ایران تبریز : قیمت تراکتور

فهرست مطالب

 

انواع مدل تریلی تراکتور

انواع تریلی دو چرخ تراکتور

تریلی دوچرخ تراکتور : به دلیل کوهستانی بودن خیلی از نواحی کشاورزی کشور ما استفاده از این نوع تریلی تراکتور عمومیت دارد و شاید بتوان گفت محبوبترین و پر درخواست ترین نوع تریلی و کفی تراکتور در ایران می باشد :

تریلی تراکتور

تریلی دو چرخ تراکتور

تریلی دو چرخ تراکتور

انواع تریلی دو چرخ تراکتور

کفی تراکتور

کفی دو چرخ تراکتور

تریلی شش چرخ سنگین تراکتور

تریلی شش چرخ تراکتور بیشتر برای حمل و نقل بارهای سنگین توسط تراکتورهای سنگین و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند و اکثرا در کشت و صنعت های بسیار بزرگ کاربرد دارند .

تریلی شش چرخ تراکتور

تریلی شش چرخ تراکتور

تریلی تراکتور ویژه

تریلی تراکتور ویژه

انواع کفی تراکتور چهار چرخ

نوع دوم از پر کاربردترین تریلی تراکتور می توان به انواع و مدلهای چهار چرخ آن اشاره کرد که سالهاست در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد و تقریبا تمام کشاورزان بزرگ از این نوع تریلی استفاده می کنند و می توان آنها را در رده تراکتورهای نیمه سنگین و سنگین مورد استفاده قرار داد .

تریلی تراکتور 4 چرخ

تریلی تراکتور ۴ چرخ

تریلی مخصوص حمل علوفه و یونجه

این مدل از انواع تریلی تراکتور نیز به دلیل وجود حفاظ هایی اطراف لبه ها مناسب برای حمل و نقل علوفه برای دام می باشد . در زیر مواردی از این نوع تریلی را مشاهده می کنید :

تریلی مخصوص حمل علوفه

تریلی مخصوص حمل علوفه

 

https://sanatfa.com

 
جمعه 30 آذر 1397برچسب:, :: 17:37 :: نويسنده : شب آرا نور

دستگاه نهرکن

مشخصات فنی نهرکن

همان گونه که همه ما اطلاع داریم در باغبانی و کشاورزی برای انتقال آب به قسمت های مختلف مزرعه وباغ از نهر ها و جوی ها استفاده می گردد.و برای ایجاد این نهرها دستگاه های نهر کن را مورد استفاده قرار می دهند.این دستگاه متشل از دو خیش گاو آهن برگردان دار از ناحیه تیغه ها می باشد.تیغه گاو آهن برگردان دار لایه خاک را می کند و سپس آن را بر می گرداند و بعد به کنار می زند.

دو خیش گاو آهن با اتصال به همدیگر در قسمت پیشانی و برگرداندن خاک به دو طرف موجب ایجاد نهر و جوی می گردند برخی مواقع شاهد این امر می باشیم که کشاورزان در صورت عدم وجود دستگاه نهر کن ،به باز کردن خیش های اضافی گاو آهن برگردان دار اقدام کرده و با استفاده از یکی از خی ها با دو بار شخم زنی در جهت عکس هم و کنار هم ایجاد جوی ونهر می کنند.که از جهت اقتصادی و میزان تردد تراکتور در زمین کشاورزی به هیچ عوان این کار توصیه نمی گردد.شما عزیزان می توانید با یک بار استفاده از دستگاه نهر کن با یک بار عملیلت خاک ورزی نهر ها وجوی آب مورد نیاز خود را ایجاد نمایید .

نهر کن ها به سه قسمت قابل اتصال تراکتور نصب می گردند ودارای انواع گوناگون ثابت و قابل تنظیم می باشند.همان گونه که می دانید جوی های آب شامل دو نوع جوی اصلی و جوی فرعی می باشند که اغلب عمق و عرض جوی های فرعی به علت تقسیم آب ،کمتر از جوی اصلی می باشد.به همین خاطر با استفاده از نهر کن های قابل تنظیم می توان جوی های آب با عمق و عرض گوناگون را ایجاد کرد.

ساختار دستگاه های نهرکن

این دستگاه ها شمال سه قسمت اصلی شاسی ،ساق یا پاشنه و عامل خاک ورز که همان تیغه های نهرکن هستند می باشند.

چگونگی تنظیم دستگاه نهرکن:

همچنان که قبلاً هم اشاره کردیم ،نهرکن ها را در دو نوع ثابت و قابل تنظیم تولید می کنند همان گونه که از اسم نهر کن های ثابت نیز مشخص است ؛فاصله ی باله های نهر کن های ثابت نسبت به هم ثابت بوده و قابل تغیر نمی باشد.و عرض جوی هایی هم که با این نوع از نهر کن ها ایجاد می گردد نیز ثابت می باشد.وتنها می توان با تنظیم بازوی وسط اتصال سه نقطه ،میزان عمق جوی را می توان تغییر داد.اما باله های نهر کن های قابل تنظیم ؛دارای حالت لولایی بوده ومی توان به وسیله تنظیم پشت بند زاویه باله ها را بازتر یا بسته تر کرد.که این شرایط اجازه می دهد که بتوان جوی هایی با عرض و عمق گوناگون را ایجاد نمود.

https://sanatfa.com

 
جمعه 30 آذر 1397برچسب:, :: 17:17 :: نويسنده : شب آرا نور

به روتیواتور ،تیلرهای دوار نیز گفته می شود وجهت شخم زدن زمین و آماده سازی زمین برای کشت استفاده می گردد که عملکرد این دستگاه تا حدودی با گاو آهن متفاوت می باشد واین دستگاه می تواند با عملیاتی که روی زمین انجام می دهد ؛زمین را تا یک عمق مشخصی بریده و مخلوط نماید.

روتیواتور بستر ساز بذر

روتیواتور بستر ساز بذر

مشخصات فنی یک روتیواتور

همان گونه که قبلاً هم اشاره کردیم به دستگاه روتیواتور تیلر دوار نیز گفته می شود وبرای شخم زدن وهرس زمین های کشاورزی به کار برده می شودو دارای کارایی متفاوتی با دستگاه های خاک ورزی قدیمی می باشد.وموجب از بین رفتن ذخیره آب در خاک نمی گرددو رطوبت خاک را حفظ می کند.با دقت در کمبود آب در ایران واتلاف ۶۰ درصدی ذخایر آب هاب زیر زمینی به وسیله صنعت کشاورزی ،به کار بردن وسایل وتجهیزاتی که موجب می شوند که آب تلفات کمتری داشته باشد دارای اهمیت زیادی می باشد .

این دستگاه یعنی رتیواتور را در سال ۱۹۴۶ شارل اختراع نمود ودر آن هنگام مورد استقبال کشاورزان قرار نگرفت اما با گذشت زماان وروبه رو شدن با کمبود منابع آب های زیر زمینی،کم کم مورد توجه کشاورزان قرار گرفت.وآن را برای آماده سازی زمین های کشاورزی خود به کار بردند .این دستگاه تا عمق مشخصی زمین را بریده و مخلوط می نماید به طوری که ،هم برای بذر پاشی آماده شود وهم رطوبت خاک حفظ گردد.برای کارهای کم وزمین های کوچک ،روتیواتور ها با تیلر کوپل می گردند وجهت کارها و زمین های بزرگتر از تراکتور استفاده می کنند.ونیروی مورد نیاز برای چرخش تیغه ها را از موتور آن گرفته و با انتقال نیرو از طریق محور تیغه ها وخاک جایگزین نیروی کششی از طریق چرخ ها شده ومیزان فشردگی خاک را پایین می آورد .هنگامی که روتیواتور از سطح خاک می گذرد ،هیچ گونه کلوخ و برآمدگی در روی زمین باقی نمی ماند و سطح خاک صاف و مناسب برای کشت می گردد.

این دستگاه برای شخم زدن زمین های بزرگ به کار برده می شود و ومتناسب با قدرت تراکتور یا تیلرعرض روتیواتور وتعداد تیغه های ان مختلف ومتفاوت می باشد.دور محور و شفت تراکتور که با روتیواتور کوپل شده است rpm 450 می باشد.جهت پیش گیری از آسیب رسیدن به روتیواتور زمان برخورد با سنگ ،ریشه درختان،واجسام سخت در زمین زراعی از گاردن کلاچ دار وبرای انتقال قدرت وتنظیم دور شفت گیربکس را مورد استفاده قرار می دهند.

این دستگاه یعنی روتیواتور دارای اجزای مختلفی می باشد واجزای تشکیل دهنده آن عبارت اند از :گیربکس ،محور گیربکس،تیغه ها ،پره ها،اتصالات سه نقطه ای ،پایه نگه دارنده ،محافظ تیغه ،درب روغن،پیچ تخلیه روغن گیربکس ،محافظ چرخ دنده ،پیچ رگلاژ زنجیر،درپوش محور پره ها،گریس خورها و اتصالاتو ورق های محافظ برای بدنه .

باید قبل از استفاده از روتیواتور یک سری اقدامات را برای آماده سازی ان انجام داد که این اقدامات عبارت اند از:

  • دستگاه را در یک سطح صاف قرار داده وسطح روغن گیربکس ومحفظه چرخ دنده چک گرددواگر نیاز بود روغن و واسکازین فول گردد.
  • باید قبل از استفاده از دستگاه از اتصال صحیح سه نقطه ای به تراکتور اطمینان حاصل نمود.
  • وصل نمودن گاردن کلاچ دار به شفت هزار خاری و موتور تراکتور باید با دقت بالایی انجام گردد(نصب با دقت زیادی انجام شود)
  • بایست پیچ های فنر لنت کلاچ را،با توجه به سختی خاک تنظیم نموده و اگر تنظیم نباشد کلاچ به درستی کار نمی کند.
  • جهت شروع کار نخست برای تست موتور تراکتور و روتیواتور کوپل شده با سرعت rmp540 برای مدتی تست گردد.
  • پیش ازانجام کار گریسش خورهای دستگاه با گریس پر شود.
  • جهت شروع کار با روتیواتور باید این دستگاه از عرض و طول تراز بشود.

روش نگهداری و سرویس روتیواتور :

برای اینکه این دستگاه دارای عمر طولانی باشد و کار های ما را با کیفیت بهتری انجام دهد ،باید اقدام به سرویس ونگهداری از روتیواتور نمود که این اقدامات عبارت اند از:

  • بررسی کردن گریس خورها و چهار شاخ گاردن روتیواتور
  • بررسی سطح روغن و واسکازین ودر صورت نیاز مخزن باید پر گردد.
  • باید به زنجیر پشت دستگاه دقت شود واز سالم بودن آن اطمینان حاصل گردد.
  • برای روان کار کردن دستگاه باید یاتاقان وبیرینگ ها گریس کاری شود.
  • بررسی کردن پره ها و محور دستگاه و اطمینان از سالم بودن انها
  • بعد از پایان کار دستگاه کاملاً شستشو وتمیز گردد

مزایای روتیواتور :

به کار بردن این دستگاه موجب می شود که رطوبت خاک حفظ گردد و به صرفه جویی در خاک های زیر زمینی کمک زیادی می کندبه مرور زمان با جایگزین شدن روتیواتور با دستگاه های خاک ورزی قدیمی مانند گاوآهن ها ،عملیات آماده سازی زمین برای بذر پاشی با سرعت و کیفیت بهتری انجام می گردد وبه علت روتاری و چرخشی بودن روتیواتورها خاک را بریده و مخلوط می نماید وکه موجب می گردد شخم زدن وهمار سازی با کیفیت بالاتری انجام گردد.

کاربرد های گوناگون روتیواتور :

  • استفاده برای آماده سازی زمین های کشاورزی وبذر پاشی
  • استفاده در از بین بردن علف های هرز زمین های کشاورزی
  • در احیا کردن چراگاه ها و زمین های کشاورزی به کار برده می شود
  • در دایر کردن زمین های بایر به کار می رود
  • و با هدف از بین بردن لارو حشرات در خاک زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.
روتیواتور بستر ساز بذر

روتیواتور بستر ساز بذر

 

 
جمعه 30 آذر 1397برچسب:, :: 17:2 :: نويسنده : شب آرا نور

لیست قیمت انواع دروگر

دروگر , قیمت انواع دروگر گندم چین , قیمت دروگر دو چرخ  , دروگر دستی گندم , قیمت دروگر یونجه چین , دروگر پشت تراکتوری , مرکز فروش دروگر تهران

دروگر BCS ایتالیا

دروگر سه چرخ BCS ایتالیا , گندم و یونجه

دروگر سه چرخ علف چین

دروگر سه چرخ علف چین BCS ایتالیا

یونجه زن پشت تراکتوری Duplex

یونجه زن پشت تراکتوری Duplex

BCS 615 L Max

تراکتور دو چرخ BCS 615 L Max

دروگر چهار چرخ BCS ایتالیا

دروگر چهار چرخ گندم چین BCS ایتالیا

تراکتور دو چرخ BCS-Ferrari 340

تراکتور دو چرخ BCS-Ferrari 340

دروگر

از این دستگاه برای دروی کحص.ل کشاورزی از سطح زمین های مسطح وشیب دار که تراکتور نمی تواند به راحتی در انجا حرکت کند، استفاده می گردد.

مشخصات دروگر گندم چین و یونجه چین

این دستگاه با موتورهای دیزلی در مزرعه های کوچک کشت غلات به شدت موجب کاهش هزینه های کارگری شده و سرعت برداشت محصول را به مقدار زیادی بالا می برد .دروگر را می توان برای دروی محصول از سطح زمین های مسطح وشیب دار که تراکتور نمی تواند در آن ها به راحتی حرکت نماید ،به کار برد.وسپس محصول را به صورت دستی جمع آوری کرد و حمل نمود.باید بگوییم که دروگر با سرعت حدود ۵ تا ۸ کیلومتر در ساعت در زمین های کشاورزی حرکت می کند.

دروگر دارای توان های مختلفی می باشد که از جمله ی آنها می توان به دروگر با توان موتور ۵٫۵ اسب بخار،۵/۷ اسب بخار،۱۰ اسب بخار ،۱۳ اسب بخار،و۱۵ اسب بخار اشاره کرد.این دستگاه ها با عرض برداشت ۱۲۰ سانتی متر در برداشت محصولات گوناگون دارای کاربرد می باشند. واغلب دروگرها شامل دروگر برنج،دروگر گندم ،دروگر جو ،ودروگر یونجه می باشد.

 
جمعه 30 آذر 1397برچسب:, :: 16:21 :: نويسنده : شب آرا نور

تیلر کلتیواتور | شخم زن دستی

باید بگوییم که کلتیواتور در دو نوع مختلف تولید وبه بازار عرضه می گردد:

  • کلتیواتور بنزینی
  • کلتیواتوردیزل

کلتیواتور دستی | تیلر کولتیواتور ( شخم زن )

به این نوع از کولتیواتور ،تراکتور دو چرخ ویا تیلر کولتیواتور نیز گفته می شود که در انواع گوناگون وبا قدرت های مختلف تولید می شوند وجهت شخم زدن زمین های سخت وباغ هایی که تراکتور نمی تواند در بین درخت های آن حرکت نماید به کار برده می شود و مدل دو کاره آن را می توان برای درو کردن هم مورد استفاده قرار داد.

این نوع کولتیواتور یا همان کولتیواتور دستی را می توان با وسایل گوناگونی از جمله پمپ سمپاش ،تریلر ،پمپ آب ،چاله کن ،دروگر،نهر کن و… کوپل نمود.

کلتیواتور ویما

WM600

Weima 600(WM-600)

Weima 900(WM-900)

Weima 900c

WM1000N

WM1000N

WM1000NA

WM-1100-AE

WEIMA-1100BE

WEIMA-1100BE

WM1050

WM1050

WM1100-6

WM1100-6

کلتیواتور

Diamond-135E

VICTOR-SC105

VICTOR-SC105

VICTOR-SC135

HSD1G-105E

تراکتور دوچرخ BCS740

BCS-Ferrari 340

 BCS-FERRARI 515

HSD1G-100B

HSD1G-105E

KE-KDT610K

KE-KDT610K

KDT 910KE

 

در این دستگاه از بنزین ویا گازوئیل به عنوان سوخت دستگاه استفاده می شود.

کولتیواتور دیزلی| کولتیواتور گازوئیلی :

این نوع از کولتیواتور دارای تعدادی تیغهمی باشد که می تواند بنابر نیاز زمین را بین ۸تا ۳۵ سانتی متر شخم بزند.همچنین عرض کار کولتیواتور بین ۸۰ تا ۱۵۰ سانتی متر است.

 کولتیواتور بنزینی :

این نوع از کلتیواتور نیز مانند کولتیواتور دیزلی در اندازه های گوناگون وقدرت های مختلف تولید می گردند.

کلتیواتور دیزلی دردو دسته استارتی و هندلی تولید می شود.

انواع مختلف برندهای کلتیواتور در بازار موجود می باشند که از جمله ی ان ها می توان به :

  • کلتیواتور کاما
  • کلتیواتر هوندا
  • کلتیواتور ویما
  • کولتیواتور کویین
  • کولتیواتور یورسیستم
  • کولتیواتور چینی
  • و…

اشاره داشت.

https://sanatfa.com

 
جمعه 30 آذر 1397برچسب:, :: 15:44 :: نويسنده : شب آرا نور

فریت بار به استرالیا , قیمت و هزینه ارسال بار به استرالیا , شرکت ملل کارگو :  گفتنی است که کشور استرالیا یکی از کشورهای پیشرفته در حیطه گردشگری و همین طور یک کشور مهاجرپذیر می باشد.ویک کشور توسعه یافته می باشد که در سال ۱۹۰۱ از بریتانیا استقلال یافته است.این کشور دارای مساحتی حدود ۷۶۸۶۸۵۰ کیلومتر مربع ششمین کشور پهناور دنیا به شمار می آید.شاید شما هم شنیده باشد که کشور استرالیا به سرزمین کانگروها معروف می باشد.

همه ساله با افزایش مهاجرت به این کشور و همین طور بالا رفتن درخواست اقامت در این کشور ،مهاجران زیادی تز همه نقاط دنیا به این کشور سفر می نمایند و یکی از دغدغه های مهمی که اکثر مسافران دارند این می باشد که چگونه می توانند بار خود را به این کشور ارسال نمایند؟در ادامه مطلب به روش های ارسال بار به استرالیا اشاره خواهم داشت.

روش های مختلف ونوین ارسال بار به استرالیا

چنان چه می داینم راه های حمل ونقل بار از سه طریق زیر صورت می گیرد:

۱-ارسال بار به کشور استرالیا از طریق راه های زمینی

چون کشور استرالیا در واقع یک جزیره می باشد بنابراین از سایر کشور ها این امکان وجود ندارد که بتوان از طریق زمینی به آن بار ارسال کرد.

۲-ارسال بار به استرالیا از طریق دریا

از راه های دیگر ارسال بار به استرالیا استفاده از کشتی های باربری و همین طور مسافر بری می باشد.

۳-ارسال بار به استرالیا از طریق هوایی

امن ترین راه برای ارسال بار به این کشور حمل بار هوایی است .که در ادامه مطلب به طور مفصل به آن خواهم پرداخت.

فریت بار به استرالیا

فریت بار به استرالیا

ارسال بار به استرالیا  – فریت بار به استرلیا

گفتنی است که به ارسال بار به وسیله هواپیما در اصطلاح فریت بار یا حمل بار هوایی می گویند.در حقیقت فریت بار به استرالیا از طریق هواپیما یکی از امن ترین و آسان ترین روش های ارسال بار به کشور استرالیا است.شرکت فریت بار وحمل بار هوایی یکی از برترین شرکت ها در این حیطه می باشد.کارشناسان فریت بار وحمل بار هوایی شرکت ما با ارائه کردن خدمات مشاوره رایگان در این زمینه می توانند برای کسانی که قصد فریت بار به استرالیا را دارند بسیار مفید واقع شوند.

خدمات شرکت ملل کارگو جهت فریت بار به استرالیا

• بسته بندی تمامی لوازم منزل (اعم از ظروف شکستنی ،کتابخانه ،پیانو،البسه و…) در منزل شما به صورت استاندارد
• بارگیری برای حمل بار هوایی
• انجام دادن کلیه تشریفات گمرکی بدون حضور شما:در این مورد باید بگوییم که برخی از مسافران ترجیح می دهند که خود شخصاً به همراه کارشناس فریت بار جهت انجام امور گمرکی حضور داشته باشند ولی تعدادی از مشتریان ترجیح می دهند که کلیه امور را بر عهده ی شرکت انکام دهنده فریت بار قرار دهند.وشرکت ما نیز با توجه به درخواست مشتری عمل می کند وسعی بر آن دارد که رضایت مشتری را جلب نماید.
• پالت بندی کردن محموله در صورت نیاز:پس از انجام امور گمرکی جهت پیش گیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله ان را در صورت لزوم پالت بندی می نمایند شرکت فریت بار وحمل بار هوایی این مسئولیت را نیز عهده دار می گردد.
• در پایان گرفتن بارنامه برای فریت بار به کشور استرالیا:شرکت در کمترین زمان وبا پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بارنامه شرکت های هواپیمایی مانند ایران ایر ،امارات ،ترکیش ایرلاین ،لوفتهانزا و ….را برای فریت بار (ارسال بار به استرالیا ) را بر عهده دارد.

قیمت و  هزینه ارسال بار به استرالیا

شرایط فریت بار به استرالیا وشهر های گوناگون آن وتوضیحاتی در این زمینه:
می توان از بزرگترین شهرهای استرالیا که مسافران ایرانی بیشتر قصد عزیمت به آن را می کنند به شهر های ملبورن،سیدنی ،آدلاید ،بریزیین،پرت ،و…را نام برد.در رابطه با فریت بار به شهر های مختلف فریت بار باید بگوییم که فریت بار به شهر های مختلف استرالیا دارای هزینه های متفاوتی می باشد.که باید در این رابطه شما عزیزانی که قصد مهاجرت ویا مسافرت به این کشور را دارید با مشاوران ما درشرکت فریت بار وحمل بار هوایی در این زمینه مشورت نمایید.در حقیقت هزینه های ارسال بار به شهر های استرالیا به علت فاصله زیاد از هم متفاوت می باشد به غیر از هزینه ی فریت بار به ملبورن وسیدنی که تقریباً برابر است.

قیمت و هزینه ارسال بار به استرالیا

قیمت و هزینه ارسال بار به استرالیا

حساسیت های گمرکی استرالیا به محموله ی آلوده

از مهم ترین نکاتی که کمرک های استرالیا نسبت به آن بیشتر حساسیت نشان می دهند این می باشد که محموله هایی که وارد این کشور می شود بایست عاری از هر گونه آلودگی ومیکروب و…باشد.ودر صورتی که محموله ای با بسته بندی چوبی باشد حتما بایستی سم زدایی گردد.ولی باید بگوییم که گمرک های استرالیا جهت این کار دارای مکانی به عنوان مکان قرنطینه می باشند که هر گونه کالایی را که تشخیص دهد آلودگی با خود به همراه دارد را در آنجا قرنطینه می کنند.

قیمت فریت بار

گمرکات کشور استرالیا اغلب از بسته بندی هایی که با کارتون های مخصوص فریت بار (نه کارتنهای مانندکاران موز وسایر کارتن ها متفرقه) ایرادی نمی گیرد و اغلب بار هایی که مربوط به لوازم منزل شخصی شامل ظروف شکستنی ،کتاب ،البسه ،ظروف و لوازم آشپزخانه ،کیف و کفش ،لوازم دکوری و… که دست دوم باشند از دادن مالیات وهزینه های گمرکی معاف می باشندو تنها هزینه ی جزئی هندلینگ فروتگاهی اخذ می گردد.برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش درباره بسته بندی می توانید مراجعه نمایید و یا با کارشناسان شرکت ما در خدمات حمل بار هوایی و فریت بار تماس حاصل بفرمایید.

نوشته‌های تازه

شرکت ملل کارگو آماده خدمت رسانی به مسافران محترم برای ارسال هوایی بار به کشور استرالیا است واین شرکت با ارائه خدمات مشاوره در رابطه با بریت بار به استرالیا به صورت رایگان وهمین طور انجام دادن امور اداری مربوط به فریت بار به کشور استرالیا می تواند با بهترین کیفیت خدمات خود را ارائه بکند شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ارسال بار به استرالیا با ما تماس حاصل نمایید.

https://melalcargo.com

 
جمعه 30 آذر 1397برچسب:, :: 15:20 :: نويسنده : شب آرا نور

ویژگی های باغ عروسی , اهمیت باغ تالار عروسی در مراسم و جشن عروشی ویژگی ها و اهمیت باغ عروسی در برگزاری جشن عروسی , ویژگی های یک باغ عروسی خوب و مجلل :  بعد از برگزاری مراسم نامزدی، عروس و داماد باید بر روی تشریفات و خدمات مجلس عروسی تمرکز و برنامه ریزی کنند. حالا اقوام و دوستان از شما خواهند پرسید باغ عروسی شما کجاست؟ یا جشن عروسی شما کِی و کجا برگزار خواهد شد؟ اینکه مجلس عروسی شما کجا برگزار بشود انتخاب بسیار سخت و دشواری است مخصوصا زمانی که ندانید از کجا باید شروع کنید و چه ویژگی ها و خصوصیاتی را مد نظر قرار دهید.

 


باغ تالار عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹


برای آشنایی بیشتر با این ویژگی ها و انتخاب درست به موارد زیر دقت کنید:

تعداد مهمان ها :

مطمئن شوید که آیا این باغ تالار عروسی یا این سالن می تواند از پس این تعداد مهمان بر بیاید؟ زمانتان را برای صحبت کردن و مشورت با تالارهایی که ظرفیت تعداد میهمان های شما را ندارند هدر ندهید. البته بر عکس این قضیه را هم در نظر داشته باشید که اگر تعداد میهمانان شما کم است سالن های بزرگ یا باغ های وسیع مناسب جشن شما نیست چرا که جشن سوت و کور وخلوت و بی روح خواهد شد.

قوانین محل برگزاری :

قیمت تالار عروسی درابتدا مطمئن شوید که آیا مدیریت باغ یا تالار مورد نظر به شما اجازه خواهد داد تا برنامه هایی که برای تشریفات عروسی در ذهن دارید را پیاده کنید؟ برای مثال برخی از این مکان ها اجازه هیچ برنامه ای را بعد از ۱۱:۰۰ شب نمی دهند و یا قوانین بسیار سفت و سخت دیگری در آیین نامه خود دارند. اگر این قوانین با برنامه های ایده آل شما مناسب نیست به دنبال جای دیگری که مناسب جشن و ایده شما باشد بگردید.

دسترس پذیری باغ عروسی :

محل برگزاری جشن شما در تالار عروسی شیک و ارزان باید از نظر جغرافیایی و موقعیت شهری قابلیت دسترسی خوبی داشته باشد تا مهمانان شما هم با وسایل نقلیه عمومی و هم با وسایل شخصی به راحتی و به موقع خود را به مراسم عروسی برسانند و در ترافیک نمانده و کلافه نشوند. در درجه دوم این را هم در نظر بگیرید که اگر آرایشگاه یا آتلیه مخصوصی را در نظر دارید فاصله آن ها را هم تا تالار عروسی مورد توجه قرار دهید چون شما هم در آن روز باید چند بار این مسیر را طی کنید.

زیبایی محل برگزاری :

از مهم ترین ویژگی های زیبایی سالن عروسی می توان به ارتفاع سقف آن اشاره کرد. بهتراست سقف سالن های عروسی بلند بوده و ارتفاع مناسبی داشته باشد چرا که سقف های کوتاه بسیار دلگیر است. فاکتور بعدی زیبایی میز و صندلی و روکش هایی است که روی آن ها را می پوشاند. این عامل تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی سالن خواهد داشت. از دیگر عوامل موثر هم می توان به نورپردازی و تهویه هوای سالن اشاره کرد.

فضای مناسب پارکینگ :

از دیگر امکانات مهمی که حتما باید به آن توجه کنید فضای کافی برای پارک خودروهای مهمانان است. بدون شک تعداد زیادی از مهمان ها با وسایل شخصی به عروسی خواهند آمد و علاوه بر آماده کردن جای پارک باید امن بودن جای خودروهایشان را نیز تامین کنید.

میز شام عروس و داماد

معمولا کارکنان خدمات عروسی میز زیبا تری برای صرف شام عروس و داماد تهیه می کنند و از مرسومات است که به شمع و گل و … تزئین شده باشد. طراحی زیبای باغ عروسی حتما در تمامی عکس های عروسی شما ماندگار و به یاد ماندنی خواهد شد.

سرویس های بهداشتی :

قیمت تالار اگر مراسم شما در فصل پاییز یا زمستان برگزار می شود و هوا سرد است به هیچ عنوان سرویس بهداشتی را فراموش نکنید؛ مطمئن شوید که سرویس ها به تعداد مناسب وجود دارند و تمیز و زیبا و دارای امکانات مناسب هم هستند. البته محل قرارگرفتن این سرویس ها و فاصله مناسب آن با سالن پذیرایی هم می تواند عامل مهمی باشد.

 

 

 

تالار عروسی

باغ عروسی

بهترین تالار عروسی

لینک

لینک خوب

باغ برای عروسی

باغ تالار عروسی

تالار شمس العماره

لینک های مفید

قیمت تالار عروسی در کرج

لینک های با ارزش

باغ عروسی

تالار عروسی در کرج

تالار عروسی شیک و زیبا

باغ برای عروسی

تالار عروسی شیک

تالار شمس العمارع

باغ تالار

هزینه تالار عروسی

لینک پروژه ها

بهترین تالار کرج

 

باغ تالار عروسی

https://talarshams.com

 
جمعه 30 آذر 1397برچسب:, :: 14:16 :: نويسنده : شب آرا نور

کانکس دندانپزشکی , قیمت کانکس دندانپزشکی دست دوم , ایرانا سازه : داشتن بهداشت فردی و سلامت دهان و دندان امری ضروری است و هر فردی در زندگی خود باید به آن اهمیت دهد ولی با رعایت نکات بهداشتی باز هم نیاز به توصیه ها و معاینه ی پزشک داریم . در مناطق محروم و عاری از امکانات دندانپزشکی رعایت سلامت دهان و دندان تا حدودی به فراموشی سپرده شده است و افراد از آن غافل مانده اند . مجموعه شرکت ایرانا سازه کانکس دندان پزشکی را برای چنین مکان هایی طراحی کرده است تا نیازهای افراد مناطق محروم از لحاظ دندان پزشکی تا حدودی رفع شود . در ادامه ی مطلب به ویژگی های این سازه ی پیش ساخته مهم می پردازیم .

کار کرد و ویژگی های کانکس دندانپزشکی

از این سازه علاوه بر مناطق محروم و عاری از امکانات در مناطقی چون دانشگاه ها به عوان کلنیک دندانپزشکی , کارخانه جات و سازمان های اداری و همچنین در مسیرهای بین راهی که به عنوان یک کلنیک برای مسافران می توانند خدمات عرضه کنند . این نوع از کانکس ها از دو بخش اصلی تشکیل شده اند که یکی اتاق معاینه پزشک است و اتاق دیگر مخصوص معاینه ی عمومی است .

کانکس دندانپزشکی

اکثرا کانکس های دندان پزشکی در ابعاد کوچک طراحی و تولید می شوند زیرا در فضاهای کوچک نیازی به صف ویزیت نیست اما اگر این نوع از کانکس ها در مناطقی که کمی بزرگتر هستند و جمعیت زیادی را در بردارند می توان آن ها را در ابعاد بزرگ طراحی کرد و داخل آن اتاق انتظار و اتاق منشی نیز طراحی کرد و ساخت . داخل این نوع از کانکس ها به دلیل کوچک بودن فضا عاری از آبدارخانه است و نهایتا یک میز کوچک پذیرایی داخل آن جای داده شده است . معاینه ی پزشک داخل این نوع از کانکس ها اکثرا محدود می شود به پرکردن دندان , عصب کشی و جرمگیری و .. و افرادی که تشخیص داده می شوند که نیاز به عمل های تخصصی دارند به بیمارستان ها ارجاع داده می شوند .

مشخصه های فنی کانکس دندانپزشکی

مهمترین اصول و نکاتی که در یک کانکس دندانپزشکی باید به آن توجه ویژه ای شود مقاومت و بادوام بودن سازه و نظافت آن است . چرا که آلوه بودن محیط می تواند بیماری را در افراد مراجعه کننده به بار آورد . سقف و دیوارهی این دسته از کانکس ها از ساندویچ پانل ساخته شده است که مقاومت بالایی را در برابر هر نوع شرایط جوی دارد . داخل کانکس یعنی کف آن نیز از پی وی سی (pvc) ساخته شده است تا بتوان آن را با هر نوع شوینده ای شست .

قیمت کانکس دندانپزشکی دست دوم و نو

درب و پنجره ای این سازه نیز از نوع دوجداره است که از ورود هر نوع غبار و آلودگی به داخل جلوگیری کند . گر بخواهیم در صورت نیاز کانکس را جابه جا کنیم باید کف آن را از کف پوش های قابل شستشو و تخته های ضد آب طراحی کنیم ولی در صورت ثابت ماندن می توان کف آن را سرامیک طراحی کرد و ساخت . تامین آب , برق , گاز , سرویس بهداشتی و .. نیز برای چنین کانکسی لازم و ضروری است که باید در ساخت آن ها را به کار ببریم .
جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کانکس دندانپزشکی همچنین مشاوره های لازم در خصوص این نوع از سازه با کارشناسان فروش نجموعه شرکت کانکس سازی ایرانا سازه تماس حاصل فرمایید .

 

کانکس فروشگاهی , خرید کانکس , فروش و قیمت کانکس فروشگاهی , طراحی و ساخت انواع کانکس های فروشگاهی در ابعاد مختلف و اندازه های بزرگ و کوچک : کانکس های فروشگاهی نیز یکی دیگر از کانکس های طراحی شده در شرکت کانکس آلفا است که در ابعاد و اندازه های گوناگونی طراحی و ساخته می شوند . کانکس فروشگاهی به عبارتی نوعی کانکس است که تمامی کاربردهای یک فروشگاه را داراست و می تواند نیاز فروشگاهی را رفع کند . این دسته از کانکس ها به گونه ای طراحی شده اند که اگر در موقعیت های مورد نظر آلاچیق چوبی بازدهی پایین بود می توان آن ها را به آسانی جابه جا کرد و به مکان های دیگر منتقل کرد.

کانکس فروشگاهی چیست

کانکس دست دوم فروشگاهی سیار یا کانکس نگهبانی , به عبارتی نوعی سازه می باشد که با نما و طراحی خاصی که دارد مختص امور فروشگاهی و تجاری ساخته شده است . از این نوع از کانکس ها می توان به عنوان بازارچه ها و فروشگاه های موقتی در بعضی از مناطق استفاده کرد . در برخی از مناطق که صعب العبور هستند و امکان ساخت فروشگاه وجود ندارد و یا در بین راه ها و جاده ها از این نوع از کانکس ها به عنوان فروشگاه استفاده می کنند .

لیست قیمت روز کانکس : قیمت کانکس

کاربرد کانکس های فروشگاهی

از این نوع از کانکس ها استفاده های زیادی می کنند که در زیر به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم :

  • مورد استفاده در میوه و تره بار ها به عنوان کانکس و کانتینر فروشگاه میوه و تره بار : در برخی از مناطق از جمله منطقه های تجاری برای فروشنده صرف نمی کند که مغازه اجاره کند بنابراین در اینجا بهترین گزینه می تواند کانکس فروشگاهی باشد و در صورت تغییر مکان نیز بتوان آن را جابه جا کرد .
  • مورد استفاده در مدارس و دانشگاه ها به عنوان دکه های فروش : در بیشتر مدارس و دانشگاه ها از کانکس های فروشگاهی به عنوان دکه ی فروش استفاده می شود .
  • مورد استفاده در نمایشگاه های بین المللی : از این نوع کانکس ها در نمایشگاه های بین المللی و یا داخلی که همه ساله برگزار می شود مثل مایشگاه کتاب و .. به عنوان فروشگاه استفاده می شود .
  • در شهرک های تازه تاسیس استفاده از این نوع کانکس ها به عنوان بازار و غرفه ی فروشگاهی
  • استفاده به عنوان بازارهای موقت : کانکس سرویس بهداشتی از جمله کانکس هایی است که کاربرد فروشگاهی دارد و از آن به عوان بازار های موقت نیز استفاده می کنند و در صورت امکان آن ها را نیز جابه جا می کنند .
  • استفاده از کانکس ایرانا سازه در فضاهای سبز , پارک ها از جمله پرک های مسافر و …

امکانات کانکس فروشگاهی

  • دارای یخچال های مناسب خرید کانکس فروشگاهی در انازه ها و ابعاد مختلف
  • ارا بودن کپسول های آتش نشانی و جعبه کمک های اولیه
  • مجهز به قفسه ی فروشگاهی برای چیدمان اجناس داخل آن ها
  • مجهز به ویترین های مناسب در طرح های مختلف از جمله شیشه ای و ..
  • مجهز به سیستم های تهویه مناسب سرما و گرما
  • طراحی مناسب داخلی فروشگاه ها که باید از MDF و یا پارتیشن باشد .

کانکس فروشگاهی دست دوم

کانکس های فروشگاهی که مشتریان بعد از خرید و استفاده می توانند دوباره با عنوان کانکس فروشگاهی دست دوم به شرکت با قیمت مناسب تر بفروشند . در مجموعه شرکت کانک سازی ایرانا سازه این دسته از کانکس ها بازسازی و تعمیر می شوند و به افرادی که تقاضای این دسته از کانکس ها را می کنند با قیمت مناسب به فروش می رسانند . در این صورت مشتری هم یک کانکس فروشگاهی خریداری کرده و هم قیمت پایینتری را برای خرید کانکس خرج کرده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کانکس فروشگاهی ، کانتینر  فروشگاهی , خرید کانکس 4 متری با کارشناسان فروش مجموعه شرکت کانکس آلفا تماس حاصل نمایید .

 

https://iranasazeh.com

 
پنج شنبه 29 آذر 1397برچسب:, :: 14:31 :: نويسنده : شب آرا نور

گیت فروشگاهی  EM , قیمت دزدگیر فروشگاهی EM , خرید و فروش انواع دزدگیر و گیت فروشگاهی EM , گیت فروشگاهی EM اکرولیک , گیت فروشگاهی پلاس گارد :

در کل می توان برای معرفی انواع دزدگیر فروشگاهی و ضد صرقت سه نوع پر کاربرد را معرفی کرد :

اما هر یک از موارد بالا کاربردهای مهمتری دارند و نمی توان به جای هم استفاده شوند . گیت فروشگاهی EM برتری مهمی به نسبت دو مورد دیگر دارد و آن این است که قابلیت فعال و غیر فعال شدن نا محدود تگ و لیبل EM می باشد . از طرفی قیمت بالا و کارایی کم این نوع از گیت ها باعث شده است تا به نسبت دو نوع گیت دیگر فروش کمتری داشته باشد.

فهرست مطالب

 

گیت فروشگاهی Em در دو نوع زیر موجود می باشد :

  • گیت فروشگاهی EM اکرولیک
  • گیت فروشگاهی پلاس گارد

در زیر تصویر هر کدام را می توانید مشاهده کنید :

گیت فروشگاهی EM اکرولیک

گیت فروشگاهی EM اکرولیک

گیت فروشگاهی پلاس گارد

گیت فروشگاهی پلاس گارد

 

https://parsagate.com

 
پنج شنبه 29 آذر 1397برچسب:, :: 14:11 :: نويسنده : شب آرا نور

اجزای دستگاه دیزل ژنراتور : در تعریف دیزل ژنراتور باید بگوییم که دیزل ژنراتور در واقع دستگاهی است که سعی دارد تا انرژی مکانیکی به دست آمده از یک منبع خارجی را به انرژی الکتریکی تبدیل کند و مهم ترین هدفش هم تامین جریان الکتریکی است، که از این موتور در هنگام قطع برق و جلوگیری از انقطاع از فعالیت های روزانه و یا اخلال در فعالیت های کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد بیشتر در مناطق روستایی که برق شهری ندارند هم کاربرد دارد.

همان طور که گفتیم برای استفاده در زمینه های مختلف دیزل ژنراتور قابل استفاده است. ما در این بخش برای شما نحوه کارکرد یک دیزل ژنراتور ، اجزای اصلی یک دیزل ژنراتور و عمل یک دیزل ژنراتور به عنوان یک منبع ثانویه انرژی الکتریکی در زمینه های مسکونی و صنعتی بررسی می کنیم و شما با مطالعه این بخش بدون شک اطلاعات مفیدی را در این باره کسب خواهید کرد.

فهرست مطالب

 

اجزای اصلی دیزل ژنراتور  :

  • موتور ژنراتور
  • دینام ( ژنراتور )
  • سیستم های سوخت (تانک دیزل ژنراتور)
  • رگولاتور ولتاژ
  • سیستم های خنک کننده و اگزوز
  • سیستم های روانکاری
  • شارژر باتری
  • کنترل پنل
  • مجمع اصلی / قاب ( شاسی دیزل ژنراتور )

اجزای دیزل ژنراتور

جهت خرید انواع دیزل ژنراتور دست دوم و نو می توانید با مشاورین ما در خش فروش دیزل ژنراتور تماس بگیرید : دیزل ژنراتور

موتور دیزل ژنراتور

مهم ترین منبع انرژی مکانیکی ورودی به دیزل ژنراتور موتور ژنراتور می باشد. متناسب با حداکثر توان خروجی ژنراتور ( دیزل ژنراتور ) می تواند که اندازه قدرت موتور دیزلی به طور مستقیم کوپله شود. برای این که یک موتور دیزلی خوب را برای دیزل ژنراتور خود انتخاب نماییم باید بگوییم که برای این امر عوامل متعددی وجود دارد که عبارتند از :

  • تولید کننده موتور دیزل ژنراتور
  • نوع و نحوه کار موتور دیزل ژنراتور
  • نحوه نگهداری از موتور دیزلی بر روی دیزل ژنراتور

در این قسمت ما در انتخاب یک موتور دیزلی برای استفاده در دیزل ژنراتور به ۲ نکته اساسی اشاره می کنیم.

  1. نوع سوختی که در دیزل ژنراتور مورد استفاده قرار می گیرد
  2. نوع سوپاپ های که در موتور دیزل ژنراتور قرار دارد

موتور دیزل ژنراتور با سر سوپاپ واقع در سر سیلندر (Overhead Valve – OHV)
موتور دیزل ژنراتور با سر سوپاپ واقع در بدنه موتور دیزل (Overhead Valve none -non-OHV)

نسبت به سایر انواع موتور ها موتور دیزل ژنراتور با سرسوپاپ واقع در سر سیلندر از امتیازاتی برخوردار است که مهم ترین این امتیاز ها عبارتند از :

موتور دیزل ژنراتور OHV نیز گران تر از موتورهای دیگر است.

در موتور دیزل ژنراتور ها در حالت کلی از ۲ حالت سوپاپ استفاده می شود

  • طراحی جمع و جور
  • دارای عملیات مکانیزم ساده است
  • از دوام و کیفیت بالاتری برخوردار است
  • در عملیات کاربر پسند است
  • در طول عملیات سر و صدای کم دارد
  • سطح انتشار پایین

برندهای برتر موتور دیزل : قیمت انواع موتور دیزل

دینام ( ژنراتور )

در موتور ژنراتور و یا دینام که به عنوان “genhead” هم شناخته می شود.در واقع این قسمت بخش مهمی از دیزل ژنراتور است که این قسمت وظیفه خروجی برق حاصل از ورودی مکانیکی عرضه شده توسط موتور دیزل ژنراتور را دارد. قطعات ثابت و متحرک که در محفظه روکشی قرار گرفته است ژنراتور نام دارد. و برای حرکت نسبی بین میدان های مغناطیسی و الکتریکی این قطعات با یکدیگر به صورت اتوماتیک در ارتباط هستند و منجر به تولید برق می گردد.

مهم ترین اجزای ژنراتور عبارتند از:

  • استاتور
  • روتر

استاتور : این قسمت یکی از ثابت ترین اجزا ژنراتور در دیزل ژنراتور است. که در سیم پیچ روی یک هسته ای آهنی شامل مجموعه ای از هادی الکتریکی است.

روتر : کار تولید یک میدان مغناطیسی دوار را با در حال حرکت داشتن حاصل می نماید که یکی از سه نوع زیر است :

  1. با القاء : معمولا در ژنراتور ها ی بزرگ استفاده می شود که این روش به عنوان alternators بدون جاروبک شناخته شده است
  2. توسط آهنربا های دائمی – این جزء مشترک در واحد های ژنراتور کوچک است.
  3. با استفاده از محرک – محرک کوچک از یک منبع جریان مستقیم (DC).

همان طور که گفته شد روتور کار تولید یک میدان مغناطیسی در حال حرکت را بر روی استاتور انجام می دهد، که این کار بین سیم پیچ های استاتور موجب اختلاف ولتاژ می شود . و این عمل در خروجی دیزل ژنراتور هم منجر به تولید جریان متناوب (AC) می گردد.

در انتخاب یک ژنراتور برای دیزل ژنراتور باید حتما این موارد را به یاد داشته باشید :

  • محفظه فلزی در مقابل محفظه پلاستیکی : تضمین دوام ژنراتور طرح تمام فلزی ان است زیرا در صورتی که بدنه ژنراتور پلاستیکی باشد ممکن است که در معرض قطعات متحرک دینام و با گذشت زمان افزایش ساییدگی و پارگی به وجود بیاید که این اتفاق بسیار خطرناک است.
  • طراحی بدون جاروبک : معمولا از دینام که جاروبک استفاده می کند، نیاز است تا از آن نگهداری کمتر و همچنین تولید برق بهتری داشت.

انواع برند های ژنراتور را می توانید در این بخش ملاحظه فرمایید : ژنراتور

سیستم سوخت دیزل ژنراتور

برای روشن نگه داشتن دیزل ژنراتور برای ۶ تا ۸ ساعت به طور متوسط یک مخزن سوخت معمولا باید دارای ظرفیت کافی باشد. اما مخزن سوخت، در دیزل ژنراتور کوچک در واقع بخشی از پایه شاسی دیزل ژنراتور است و یا این که درست در بالای قاب دیزل ژنراتور نصب شده است. در صورتی که از دیزل ژنراتور در زمینه تجاری مورد استفاده قرار دهید ممکن است که نیاز به احداث و نصب یک مخزن سوخت خارجی در کنار دیزل ژنراتور باشید.

موارد زیر ویژگی های مشترک از سیستم سوخت دیزل ژنراتور است:

* اتصال به لوله از مخزن سوخت به موتور دیزل ژنراتور — خط عرضه هدایت سوخت از مخزن به موتور و خط بازگشت هدایت سوخت از موتور به مخزن.
* لوله تهویه برای مخزن سوخت : در هنگام پر کردن مجدد و زه کشی از تانکر برای جلوگیری از فشار یا خلاء مخزن سوخت دارای لوله تهویه است.
* اتصال سرریز از مخزن سوخت به لوله تخلیه
* پمپ سوخت : پمپ سوخت به طور معمول جهت نقل و انتقال سوخت از مخزن اصلی به مخزن فعلی به کار برده می شود که این پمپ الکتریکی اداره می شود.
* جداساز سوخت / صافی بنزین : در واقع برای حفاظت از اجزای دیگر دیزل ژنراتور از خوردگی و آلودگی این فیلتر سوخت مایع تعبیه شده است.
* تزریق کننده سوخت : مقدار اسپری مورد نیاز به محفظه احتراق موتور بر عهده این بخش که تنظیم کننده سوخت مایع می باشد است .

هشدار جدی : بهتر است تا برای پیشگیری از هر گونه حادثه ای هنگام پر کردن مخزن سوخت، از تماس بین نازل و مخزن سوخت اطمینان حاصل نمایید که مانع از جرقه شود.

رگولاتور ولتاژ

این بخش هم جهت تنظیم ولتاژ خروجی دیزل ژنراتورتعبیه شده است. و در روند تنظیم ولتاژ مکانیسم زیر برای هر یک از مولفه ها نقش موثری را دارا می باشد که در این بخش به آن ها می پردازیم:
* رگولاتور ولتاژ
* سیم پیچ تحریک
* دوار یکسو کننده ها
* روتور / آرماتور

رگولاتور ولتاژ : این سیستم در واقع برای تبدیل ولتاژ AC به جریان DC – و تنظیم کننده ولتاژ ژنراتور ولتاژ AC و تبدیل آن را به جریان DC در یک بخش کوچک از خروجی تبدیل نماید .
سیم پیچ تحریک (Exciter Windings) : تبدیل جریان DC به AC کنونی — در تولید جریان AC سیم پیچ تحریک در حال حاضر عملکرد شبیه به سیم پیچ های استاتور اولیه و کوچک هم نقش دارد . و در واقع سیم پیچ تحریک به واحد های شناخته شده به یکسو کننده دوار متصل شده است.
دوار یکسو کننده ها : تبدیل کنونی به جریان AC به DC – در واقع کار اصلاح جریان AC تولید شده توسط سیم پیچ های تحریک و تبدیل آن به جریان DC را انجام می دهد. این جریان DC تغذیه روتور / آرماتور گشته که به ایجاد یک میدان الکترومغناطیسی دوارد بر روتور / آرماتور می گردد .

روتور / آرماتور : تبدیل جریان DC به ولتاژ AC — روتور / در حال حاضر به عنوان یک افزایش دهنده ولتاژ خروجی AC می باشد که باعث افزایش ولتاژ AC در سراسر سیم پیچ های استاتور ژنراتور می شود.

سیستم های خنک کننده و اگزوز

  1. سیستم خنک کننده
  2. سیستم اگزوز

سیستم خنک کننده : یکی از علت های داغ شدن دیزل استفاده مداوم از آن است که این اتفاق باعث می شود تا اجزای مختلف آن داغ شود. پس برای خارج کردن گرمای حاصل دیزل ژنراتور ضروری است که خنک کننده و سیستم تهویه استفاده شود . در بیشتر اوقات از آب برای دیزل ژنراتور به عنوان مایع خنک کننده استفاده می شود ، اما این شرایط دائمی نیست و عمدتا محدود به شرایط خاص است و بیشتر در دیزل ژنراتور های کوچک که کاربرد های کم ظرفیت و یا واحد بسیار بزرگ بیش از ۲۲۵۰ کیلو وات و بالاتر را دارند صورت می گیرد.

به عنوان خنک کننده سیم پیچ های استاتور در دیزل ژنراتور های بزرگ تر از هیدروژن هم استفاده می شود . زیرا که در جذب گرما هیدروژن بهتر از سایر ماده های سرد کننده عمل می کند. ضروری ترین کار برای دیزل ژنراتور بررسی سطح مایع خنک کننده است که باید به صورت روزانه صورت بگیرد. باید بعد از هر ۶۰۰ ساعت سیستم خنک کننده و پمپ آب و فیلتر هوایی هم باید پس هر ۲۴۰۰ ساعت کار دیزل ژنراتور حتما بررسی و تمیز گردند. بهتر است تا دیزل ژنراتور در یک فضای باز و دارای تهویه نگهداری شود. معمولا فضای استاندارد که نیاز است حداقل ۳ فوت از همه طرف دیزل ژنراتور با در نظر گرفتن جریان آزاد هوا باید باشد رعایت این نکات کارکرد بهتر را برای سیستم مهیا می کند.

سیستم اگزوز : دود اگزوزی که از یک دیزل ژنراتور به بیرون خارج می شود باید بگوییم که بسیار مضر و حاوی مواد بسیار سمی است و از همین رو باید به درستی مدیریت شود. نصب یک سیستم اگزوز کافی برای گازهای خروجی از اگزوز ضروری است که ترتیب داده شود. جنس لوله های اگزور معمولا از چدن، آهن نرم و یا فولاد ساخته شده است. یک اتصال دهنده انعطاف پذیر لوله های اگزوز را به موتور دیزل وصل کرده است و انتها اگزوز دیزل ژنراتور هم در خارج از منزل امتداد می یابد. در هنگام نصب شما باید اطمینان داشته باشید که سیستم اگزوز دیزل ژنراتور خود به تجهیزات دیگر متصل نباشد.

سیستم های روان کاری دیزل ژنراتور

قطعات متحرک بسیار زیادی در دیزل ژنراتور موجود استکه از همین رو و برای این که قطعات دارای طول عمر سلامت بیشتری باشند و برای اطمینان از عمل صحیح دیزل ژنراتور بهتر است تا از سیستم روانکاو مراقبت نمود. از همین رو هم هر ۸ ساعت از کار دیزل ژنراتور باید سطح روغن در مخزن روانکاو چک شود. همچنین هر ۵۰۰ ساعت باید روغن دیزل ژنراتور را تعویض کنید و باید مراقب هر نشتی از روان کننده ها باشید.

شارژر باتری

با دقت بسیار بالا و متناسب با ولتاژ آن شارژ باتری توسط دیزل ژنراتور می بایست صورت پذیرد. در صورتی که عقربه ولتاژ بسیار پایین است، این به دان معنی است که باتری ها تحت شارژ می باشند. و اگر عقربه ولتاژ شناور بسیار زیاد باشد، این کار هم عمر باتری را بسیار کوتاه می کند.معمولا جنس شارژر های باتری از فولاد ضد زنگ است و علت ساخت از این جنس هم معمولا جهت جلوگیری از خوردگی است. برای هر سلول ولتاژ DC خروجی شارژر باتری در ۲٫۳۳ ولت است که ولتاژ سنج دقیق برای باتری های اسید سرب است . شارژر باتری جدا DC با ولتاژ خروجی دیزل ژنراتور در ارتباط است.

کنترل پنل دیزل ژتراتور

کنترل پنل دیزل ژنراتور در واقع همان رابط کاربری است که شامل ابزار های مدیریت و کنترل از جمله پریز برق و کنترل ولتاژ است.

 

https://sanatfa.com

 
پنج شنبه 29 آذر 1397برچسب:, :: 13:48 :: نويسنده : شب آرا نور

تکنیک های لازم برای مذاکره با تالار عروسی , باغ تالار شمس العماره  : برای اینکه مراسم عروسی برپا شود نیاز است که یک مکان را برای برگزاری مراسم عروسی در نظر بگیریم که این روزها بیشتر زوجین تالارها و باغ ها را برای مراسم خود انتخاب می کنند. در واقع می توان اینگونه گفت که اولین چیزی که پس از آشنایی و مشخص شدن تاریخ عروسی مهم است انتخاب تالار عروسی شیک و ارزان می باشد.

خوشبختانه شرایط این روزها به گونه ی شده است که ما می توانیم لیستی از تالارهای مختلف را با قیمتهای متفاوت در اختیار داشته باشیم و برای انتخاب تصمیم بگیریم و البته راحت تر یک محیط را برای مراسم عروسی مان در نظر داشته باشیم.

تکنیک های لازم برای مذاکره با تالار عروسی

زمانی که می خواهید با مدیریت تالار برای رزرو زمان صحبت کنید باید از تکنیک های استفاده کنید تا بتوانید مذاکره بهتری را داشته باشید که البته ما سعی کرده ایم در ادامه به برخی از این تکنیک ها اشاره نماییم تا بتوانید بهتر به مذاکره بپردازید اما فراموش نکنید که معمولا این مذاکره ها فقط بر روی قیمت نیست بلکه خدمات و… نیز از

موارد مهم در مذاکره می باشد. با شمس العماره همراه شوید…

۱) تعیین تاریخ عروسی

اگر به تالار مراجعه کنید زیادی بر روی تاریخ تاکید نکنید و برایتان مهم نباشد که حتما در فلان روز مراسم را برگزار نمایید. این طبیعی است که مذاکره کردن در مورد تاریخ عروسی در آبان ماه ساده تر از عیدنوروز باشد.
در تکنیک های لازم برای مذاکره با باغ عروسی ، توصیه ما به شما این است که حتما برای آخرین روزهای هفته برنامه ریزی نکنید و تاکیدتان را بر روی پنج شنبه یا جمعه نگذارید شما می توانید یک روز وسط هفته را انتخاب کرده و از مدیریت تالار نیز تخفیف بیشتری را دریافت نمایید. در واقع اینگونه با یک تیر دو نشان زده اید ، اول اینکه مراسم تان را برپا می کنید و دوم در هزینه ها صرفه جویی نموده اید.

تکنیک های لازم برای مذاکره با تالار عروسی

تکنیک های لازم برای مذاکره با تالار عروسی

۲) در زمان مناسب به تالار برای رزرو اقدام کنید

فراموش نکنید که وقتی شما از ۸ ماه قبل برای رزرو تالار اقدام کنید از تخفیف های بیشتری می توانید برخوردار شوید و البته موضوع چانه زنی نیز برای شما مهیا است ولی اگر ۱ ماه زودتر از تاریخ عروسی مراجعه کنید قطعا نمی توانید به آنچه که می خواهید برسید و مجبورید با قیمت تالار عروسی که ارائه میدهد بدون چانه ،راضی شوید.

۳) تعداد مهمان ها را مشخص نمایید

برخی از تالارها با توجه به تعداد مهمان ها به زوجین تخفیف می دهند مثلا هر چقدر تعداد مهمان های شما زیادتر باشد قطعا از تخفیف های بیشتری نیز برخوردار خواهید بود. البته این موضوع اولویت نیست و در مقابل تالارهای دیگری نیز وجود دارند که پس از مشخص شدن تعداد مهمان و خدمات و منو اقدام به کم کردن هزینه ها می نمایند.
بهتر است پیش از اینکه بخواهید قراردادی با تالار داشته باشید، تعداد مهمان های خود را به صورت حدودی مشخص نمایید و در یک هفته قبل یک امار دقیق را به تالار ارائه دهید اینطور اگر قرار باشد برخی از مهمان های شما به هر دلیلی در مراسم تان حضور نداشته باشند شما مطلع شده اید و می توانید امار و ارقامی دقیق تر را به تالار ارائه نمایید.
زمانی که با تالار قرارداد را منعقد می کنید حتما این موضوع را بیان کرده و به آنها بگویید ممکن است تا یک هفته قبل از مراسم تعداد مهمان ها کم یا زیاد شود که باید با توجه به توافق شما و تالار هزینه ها را نیز زیادتر یا کمتر نمایید.

۴) ایجاد یک ارتباط بین شما و تالار

در تکنیک های لازم برای مذاکره با تالار عروسی ؛ بهتر است به گونه ی رفتار کنید تا صاحب باغ تالار عروسی بداند که تالارش به عنوان اولین انتخاب شما است و شما تنها بر روی هزینه ها با آنها در حال مذاکره هستید. آن چیزی که می تواند یک نتیجه خوب برای شما به همراه داشته باشد، صداقت و احترام شما می باشد. اینطور توانسته است یک ارتباط موثر را ایجاد کنید و البته آنها نیز در کاهش قیمت ها به شما کمک می کنند.
اگر برای اولین بار از تالاری خوش تان می آید سعی نکنید با عجله کردن به سراغ بستن قرارداد بروید و اجازه دهید گزینه های دیگری را نیز مشاهده کنید شاید آنها با سلیقه شما سازگاری بیشتری داشته باشند.

۵) استخدام یک برنامه ریز

شاید برایتان خنده دار باشد که برای مراسم تان یک برنامه ریز را استخدام نمایید ولی قبول داشته باشید که یک برنامه ریز می تواند نتیجه ی بهتری از مذاکره با باغ برای عروسی نسبت به شما داشته باشد چون بر روی هزینه ها و مسائل دیگر آگاهی بهتری دارد.
صرف نظر از اینکه در هزینه ها صرفه جویی کرده اید بلکه سبب ایجاد ارامش در خودتان شده اید. یک برنامه ریز برای شما مزیت های زیادی را به همراه دارد که نباید از آن ها غافل شوید.

۶) مذاکره برای برپایی یک مراسم خاص و خلاقانه

بسیاری از ما در ذهن مان ایده های داشته اید که هزینه های زیادی را برایمان ندارند. لازم است بدانید برخی از تالارها یا هلدینگ های صنعت هتلداری سعی می کنند برای گسترش فعالیت های خود مراسم های مختلفی را برگزار کنند. در صورتی که ایده ی دارید که مراسم شما را متفاوت جلوه میدهد سعی کنید در مذاکره عنوان کنید شاید تخفیف های را نیز دریافت کنید.

۷) از پرسیدن سوال های این چنینی پرهیز کنید

  • چرا هزینه هایتان اینقدر گران است؟
  • تا چقدر می توانید تخفیف بدهید؟
  • آخرین قیمت شما چقدر است؟
  • چرا قیمت خدمات جانبی تان از دیگران گران تر است؟
  • چرا برای ما ارزان حساب نمی کنید؟
  • فلان تالار با فلان هزینه این سرویس ها را ارائه میدهد و ….

شما می توانید به جای اینکه سوال های فوق را بپرسید از موارد دیگری استفاده کنید. مثلا بگوییدکه ما تالار شما را به عنوان اولین هدف انتخاب کرده ایم و صمیمانه از شما می خواهیم که یک مراسم عروسی خوب و ایده آل را برای ما برگزار کنید و از نظر بودجه ی محدودتر از رقمی هستیم که شما اعلام کرده اید چطور تغییراتی را انجام بدهیم که این هزینه ها را کاهش بدهیم.

از تالار بخواهید که تخفیف های را به شما بدهند. فراموش نکنید نوع برخورد شما علاوه بر اینکه سبب می شود به شما راهنمایی های بهتری را بدهند بلکه تخفیف های را نیز قطعا شامل حالتان خواهد شد.

در نهایت تخفیف های که از مواردی مثل گل ارایی، تزیئن و… دریافت می کنید محدودتر از تخفیف های است که از کاهش خدمات اصلی دریافت خواهید کرد.

 
پنج شنبه 29 آذر 1397برچسب:, :: 13:23 :: نويسنده : شب آرا نور

راهنمای فریت و ارسال هوایی بار های خطرناک , شرکت خدمات هوایی و فریت بار ملل کارگو : در حقیقت امروز روز حمل و نقل تبدیل به یک علم شده است و دیگر جا به جا نمودن محصولات و کالاها یک امر ساده به حساب نمی آید. در این بین حمل کالاهای خطرناک (Dangerous Goods) دارای اهیمت بیشتری می باشد . تا جایی که سازمان های بین المللی حمل و نقل مانند یاتا (IATA) و ایکائو (ICAO) در این خصوص مقررات ویژه ای را وضع کرده اند. که در ادامه به معرفی و بررسی برخی از آن ها می پردازیم ، با ملل کارگو همراه باشید…

راهنمای فریت و ارسال هوایی بار های خطرناک

راهنمای فریت و ارسال هوایی بار های خطرناک

شرکت ملل کارگو نیز با اطلاع کامل از این قوانین و مقررات و با به کار گیری کارکنان آموزش دیده به شکل تخصصی اقدام به جابه جایی اینگونه محصولات کرده و توانسته است که موجبات آرامش خاطر را برای مشتریان و شرکت های هواپیمایی را فراهم آورد.

راهنمای فریت و ارسال هوایی بار های خطرناک

محموله خطرناک به ان بارهایی گفته می شود که حتما جهت حمل آن ها شرایط خاصی از نظر بسته بندی و مقدار مجاز بر پایه مقررات کتاب کالای خطرناک که به وسیله سازمان بین المللی یاتا تعیین گردیده است پذیرش و ارسال شوند. این بارها را در ۹ گروه طبقه بندی کرده اند که هر یک دارای مقررات خاصی می باشند که ما در اینجا تنها این نه گروه را نام می بریم:

  • مواد منفجره
  • گاز هایی که قابلیت اشتعال دارند
  • مایعات قابل اشتعال
  • مواد اکسید کننده
  • مواد مسری
  • اسیدها
  • مواد رادیواکتیو
  • مواد متفرقه دیگر مثل مغناطیس،باطری ،محصولات پلیمری ،یخ خشک

بیشتر بخوانید در : هزینه ارسال بار هوایی

در صورتی که هر گونه سوالی در ایم مورد برای شما عزیزان پیش آمد می توانید به بخش پرسش های متداول مراجعه فرمایید واگر هم که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید می توانید با ما تماس حاصل بفرمایید.

راهنمای فریت و ارسال هوایی بار های خطرناک

https://melalcargo.com

 
پنج شنبه 29 آذر 1397برچسب:, :: 13:7 :: نويسنده : شب آرا نور

کانکس ایستگاه دوچرخه , قیمت کانکس دوچرخه دست دوم , کانکس سازی ایراتا سازه : کانکس ایستگاه دوچرخه به درخواست شهرداری توسط مجموعه شرکت ایرانا سازه تولید گردید . این طرح شهرداری مورد استقبال مردم قرار گرفت و در کلان شهرها برای جلوگیری از ترافیک و تردد ماشین ها مورد استفاده قرار گرفت . در ادامه ی روند طراحی و تولید این نوع از کانکس ها نیاز شد تا تغییراتی در ابعاد و اندازه ها و کاربری های آن ها انجام شود

کانکس دوچرخه

از این سازه از آن جهت استفاده می شود که در سطح شهر دوچرخه را در اختیار مردم قرار دهد . این امر سبب شده است تا علاوه بر سالم ماندن شهر از لحاظ آلودگی های صوتی و هوا افراد بتوانند هم به نوعی ورزش کنند هم مسیری که شاید با پای پیاده طولانی باشد با دوچرخه طی کنند . هرچه از این طرح بیشتر استقبال شود باعث بالا رفتن فرهنگ استفاده از این وسیله ی خواهد شد . اولین نمونه ی این کانکس در شهر تهران نصب شد و سپس مورد استقبال شهرستان ها قرار گرفت .

قیمت کانکس دوچرخه دست دوم

مشخصات فنی کانکس ایستگاه دوچرخه

مشخصه های فنی یک کانکس دوچرخه بسته به مواد و مصالح اولیه به کار رفته در آن و همچنین کاربرد آن دارد . در طراحی این نوع از کانکس ها اکثرا از نمای کامپوزیت استفاده می شود تا با ساختمان های اداری مطابقت داشته باشند و همچنین رنگی که برای این کانکس ها استفاده می شود باید از جذابیت برخوردار باشد و گویای یک کانکس ایستگاه دوچرخه باشد تا بتواند از این طریق مخاطب را جذب خود کند . در بدنه ی این دسته از سازه ها شیشه هایی به کار رفته که از نوع سکوریت است اما جهت جلوگیری از سرقت در ساعات غیر کاری با کرکره های برقی می پوشانند . این نوع از کانکس ها چون اکثرا در یک مکان ثابت هستند باید مقاوم باشند تا از فرسایش و زنگ زدگی جلوگیری شود .

قیمت کانکس ایستگاه دوچرخه

قیمت این نوع از سازه هات بسته به ابعاد , اندازه , نوع مواد اولیه به کار رفته در آن ها , ثابت بودن و یا چرخدار بودن که اکثرا به صورت ثابت ساخته می شوند و همچنین نوع کارایی آن ها بستگی دارد . جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی خرید کانکس ایستگاه دوچرخه , کانکس دست دوم ایستگاه دوچرخه , فروش کانکس دوچرخه  و مشاوره های لازم در خصوص نحوه ی استفاده از آن ها و .. با کارشناسان فروش مجموعع شرکت ایرانا سازه تماس حاصل فرمائید .

 

کانکس چرخدار , کانکس سیار این نوع از کانکس ها از قابلیت انتقال آسان و جابه جایی برخوردارند . با اینکه کانکس ها در اندازه ها و کاربردهای مختلفی طراحی و ساخته میشوند ولی بعضی از سازمان ها ترجیح می دهند خرید کانکس را خریداری نمایند که از قابلیت جابه جایی برخور دار باشد و فروش کانکس سیار گزینه ی انتخابی آن ها است . به این ترتیب شرکت کانکس سازی آلفا کانکس با دارا بودن سابقه ی طولانی مدت در طراحی انواع قیمت کانکس این بار قدام به طراحی کانکس های چرخدار طبق متد روز دنیا و آخرین فناوری پیشرفته ی روز دنیا اقدام به تولید این دسته از کانتکس ها کرده است .

طراحی داخلی قیمت کانکس 6 متری , طراحی بیرونی , طراحی دکوراسیون داخلی کانکس , آلاچیق و..  شاسی کانکس یا همان طراحی های سازه از جمله طراحی هایی است که توسط متخصصین کار آزموده ی کانکس آلفا بر روی کانکس انجام می گیرد . امروزه نرم افزارهای طراحی دکوراسیون ها به کمک طراحان کانکس آمده است تا بتوانند طبق آخرین فن آوری پیشرفته دنیا بتوانند کانکس ها را طراحی کرده و بسازند .

قیمت کانکس چرخدار و سایر انواع کانکس در  : لیست قیمت کانکس

کانکس چرخدار چیست

این دسته از خرید کانکس 4 متری ها به گونه ای طراحی شده اند که شاسی آن ها مجهز به لاستیک و چرخ است و از قابلیت جابه جایی آسانی برخوردارند . قابلیت جابه جایی کانکس برای اکثر سازمان ها و ادارات از اهمی بالاتری برخوردار است و شاید هم دلیل اصلی انتخاب فیلم کانکس قابلیت جابه جایی آن ها بوده است .

کاربردهای کانکس چرخدار

  • کانکس های سیار از قابلیت جابه جایی آسانی برخوردارند در زیر به چند نمونه از کاربردهای این دسته از کانکس دست دوم ها اشاره می کنیم :
  • قابل استفاده در بیمارستان ها به قیمت کانکس عنوان بیمارستان سیار
  • مورد استفاده ی هلال احمر در شرایط بحرانی جنگ , زلزله , سیل , تصادف
  • مورد استفاده ی نیروی انتظامی و راهداری ها
  • خرید کانکس امداد و نجات جاده ای و مسیرهای بین راهی
  • مورد استفاده در پروژه های ساختمانی
  • فروش کانکس استفاده از آن ها در کاگاه ها و کارخانه های بزرگ
  • مورد استفاده یادارات آب و فاضلاب , شهرداری ها , میراث فرهنگی و ..

مزایای کانکس چرخدار

  • سازگار با هر گونه شرایط اقلیمی و آب و هوایی
  • کانکس مقاوم در برابر زلزله
  • عایق سرما , صدا , کرما
  • مقاومت بالای بدنه کانکس ویلایی در برابر نور خورشید
  • طراحی نمای داخلی و بیرونی زیبا و عالی
  • استفاده از شاسی فولادی
  • چرخدار بودن و قابل انتقال به جای دیگر در صورت نیاز
  • مجهز به فنرهای فلزی مقاوم
  • چرخ های کانکس دست دوم با کیفیت عالی و بالا
https://iranasazeh.com
 
پنج شنبه 29 آذر 1397برچسب:, :: 12:47 :: نويسنده : شب آرا نور

کانکس گرمخانه , راهنمای خرید کانکس گرمخانه دست دوم و نو , قیمت کانکس گرمخانه , گروه صنعتی ایرانا سازه  : کانکس های گرم خانه به آن دسته از کانکس هایی گفته می شود که از دو فضای اصلی و با دو بخش تشکیل شده است که یکی از بخش ها در ابعاد کوچکتر که وظیفه ی اصلی آن تامین کردن گرما و دیگری در ابعاد بزرگتر طراحی شده است که اصلی ترین وظایف آن خشک کردن محصولات کشاورزی اعم از تنباکو , چای و .. . این دسته از سازه ها از متعلقات متفاوت تری به نسبت سردخانه دارد علت آن هم این است که بایستی به طور مداوم در آن ها دما کنترل شود و برای تامین رطوبت فضا باید سیستم ها به صورت اتوماتیک و یا دستی انجام پذیرند .

کارکرد های کانکس گرمخانه

عملکرد سازه به این صورت است که ابتدا گرما از طریق مشعل تولید شده و آن بخش هایی که تعبیه شده اند را گرم نگه می دارد . بعد از آن از طریق سانتریفیوژ ( فن ) هوای گرم به داخل کانالی که به اتاق بزرگ وصل شده است هدایت می شود تا وظیفه ی اصلی خود که خشک کردن محصول است را انجام دهد . مورد بعدی که از اهمیت بالاتری برخوردار است محصول از رطوبت حاصل از تبخیر برخوردار است که باید کنترل شود . جهت جلوگیری از رطوبت حاصله به داخل کانکس از دمپرهای مخصوصی استفاده می شود که به قسمت بالایی دیوراه نصب می گردد و رطوبت را به بیرون منتقل می کند .

قیمت کانکس گرمخانه دست دوم

نکته

اگر دمپرها بیش از اندازه باز باشند سبب هدر رفتن گرما و بی کیفیتی محصول می شود . برای اینکه جلوی این مشکل را بگیریم باید دمپرها متصل به سیستم هوشمند شوند تا بتوان از طریق این سیستم ها میزان رطوبت موجود در فضا را شناسایی کرد و اگر رطوبت در فضا بیش از اندازه بود از طریق سنسورها به دمپرها فرمان داد و از این طربق راه خروج هوا باز می شود و زمانی که تشخیص داد رطوبت در حد مجاز خود است راه خروج هوا ار ببندد .

نوشته‌های تازه

طراحی کانکس گرمخانه

مهمترین و اصلی ترین نکته ای که در ساخت و طراحی این سازه باید توجه کرد این است که این کانکس ها باید تحمل دمای بالایی در حدود تقریبا ۸۵ درجه را داشته باشد و اگر گرما در این حد بود دچار مشکل و آسیب نشود . در اتاق بزرگتر طبقه ها و قفسه هایی باید به کار گذاشته شوند تا بتوان محصولات را داخل آن ها جهت خشک شدن جای داد . گرمای مورد نیاز این سازه بایستی از طریق گاز تامین شود که فرق ندارد گاز شهری باشد یا مایع هرکدام که در دسترس بود و استفاده زا آن آسان بود می توان استفاده کرد . گرمای داخل سازه باید به صورت یکسان به کف کانکس نفوذ کند در غیر این صورت محصولی به دست می آید که غیر همگن است به طوری که محصولاتی که در قسمت پایین بوده اند به طور کامل خشک می شوند و دیگر محصولات که گرمای کمتری به آن ها برخورد کرده است مرطوب می مانند .

کانکس گرمخانه

قیمت کانکس گرمخانه دست دوم و نو

مجموعه کانکس ایرانا سازه تولید کننده ی انواع کانکس در ابعاد , اندازه با کارکردهای گوناگون است که آماده ی ارائه خدمات خود به مشتریان عزیز است . جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کانکس گرمخانه , کانکس دست دوم گرمخانه , خرید کانکس با کارشناسان فروش مجموعه ایرانا سازه تماس بگیرید .

 

کانکس ۶ متری , کانکس ۶ متری , قیمت انواع کانکس ۶ متری نو و دست دوم در ایرانا سازه ( ۶ meter conex) :   کانکس مطبوعاتی یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت ایرانا سازه کانکس ۶ متری است که در طرح ها و شکل های مختلفی طراحی و تولید می شود . عوامل متعهد و بسیار زیادی همچون کانکس 4 متری دست دوم و مصالحی که در آن مورد استفاده قرار گرفته است در قیمت کانکس های ۶ متری تاثیر وافری دارد . با این حال باید به این موضوع اشاره کنیم که منظور از کانکس ۶ متری , کانکس چرخدار در ابعاد ۶ متر مربع نمی باشد , کانکس ۶ متری به کانکس هایی اطلاق می شود که طول آنها ۶ متر و عرض آن ۲٫۴ متر است که در مجموع می شود ۱۴متر مربع , ولی معمولا فقط طول کانکس را در نامگذاری آن ذکر می کنند . به همین دلیل است که این نوع کانکس ها کانکس ۶ متری مشهور می باشند .

در زیر به انواع این کانکس کارگاهی و نوع سازه های آنها و همچنین به قیمت و هزینه ی آنها اشاره کرده و برای شما معرفی می کنیم .

 

قیمت کانکس 6 متری

گفتنی است که این نوع سازه ها کانکس های ۶ متری یا کانکس کارگاهی سبک می گویند . کانکس فست فود۶ متری تولیدی شرکت ایرانا سازه قیمت کانکس 12 متری با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان در اندازه های مختلف تولید می شوند و قیمت آن ها بسته به نوع کاربرد , اندازه , مواد اولیه به کار رفته در آن ها بستگی دارد .مهمترین کاربرد این نوع از کانکس نگهبانی ها در کارگاه های ساختمانی و عمرانی و همچنین برای ساکن کردن کارگران و پرسنل به طور موقت بیشترین کاربرد را دارند . این نوع کانکس ها به دلیل اینکه کانکس فروشگاهی دست دوم تمام شده ی آن را کاهش دهند و همچنین برای مدت زمان استفاده آن چیزی در حدود یک الی دو سال نیاز دارند مقرون به صرفه تر محسوب می شود . در واقع این نوع سازه ها قیمت کانکس مسکونی ارزان ترین نوع در بین کانکس ها می باشد .

جهت سفارش کانکس های ۶ متری , کانکس دست دوم با کارشناسان فروش مجموعه ی ایرانا سازه تماس بگیرید . این دسته از محصولات طبق سفارش و نیاز شما مشتریان عزیز در اندازه ها و طرح های مختلف طراحی و تولید فروش کانکس سرویس بهداشتی و در محل مورد نظر مشتریان عزیز نصب می گردد . با ایرانا سازه همراه شوید .

https://iranasazeh.com

 
چهار شنبه 28 آذر 1397برچسب:, :: 16:51 :: نويسنده : شب آرا نور

نکات مهم در انتخاب پارتیشن اداری

نکات مهم در انتخاب پارتیشن اداری : مدیران و سرپرستان بخش های اداری , دفاتر کاری یا شرکت ها برای تفکیک و جداسازی بخش های مختلفی از دفتر کاری اقدام به پارتیشن بندی می کنند تا بتوانند از تمامی فضای دفتر کاری استفاده کنند . به دلیل استقبال زیاد مدیران شرکت ها و ادارات از پارتیشن اداری سبب شده است که یک صنعتی مجزا و جداگانه در کنار مبلمان اداری با نام پارتیشن های اداری گردد . اکثر افراد جامعه اطلاعات و دید صحیحی از پارتیشن های اداری ندارند و فقط به مشاهدات خود اکتفا می کنند .


معماری پارتیشن بندی

در علم معماری به تمامی اجزایی که یک فضا را از هم جدا می کند پارتیشن می گویند و انواع پارتیشن ها در معماری با انواع اندازه ها و متریال های گوناگون ساخته می شود . از سنگ و کناف گرفته تا آجر و سیمان اما در معماری برای تفکیک یا پارتیشن بندی نور مهمترین و اصلی ترین نکته است که به آن توجه دارند . ولی اگر نظر ما در پارتیشن بندی معماری داخلی باشد شرایط و قضیه کاملا فرق می کند .

پارتیشن

پارتیشن اداری

شیشه جز اصلی ترین ساختار یک پارتیشن اداری است . شیشه به دلیل نوردهی بالایی که دارد در پارتیشن بندی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به طراح این امکان را می دهد که بتواند در قسمت دلخواه پارتیشن نصب کند تا هم فضا از نور کافی برخوردار باشد هم پارتیشن بندی مناسبی داشته باشد .

شیشه های پارتیشن ها

ذکر این نکته نیز در اینجا الزامی است که شیشه ها به علت این که شکننده هستند امکان دارد برای محیط پیرامون خطراتی را نیز داشته باشند ولی با نصب در جای مناسب و استفاده صحیح می توان  خطرات احتمالی را به حداقل رساند . با روش هایی چون فریم کردن , بستن صحیح شیشه , ابعاد استاندارد شیشه مناسب با فضا , سکوریت کردن شیشه می توان جلوی خطرات را گرفت . بهترین پارتیشن ها پارتیشنی هستند که از جنس باکیفیت برخوردارند . 
طراحان مجموعه پارتیشن دکومد آماده ی ارائه خدمات خود به شما مشتریان عزیز می باشند . طراحی و نصب انواع پارتیشن , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره و ... از خدمات مهم  مجموعه ی دکومد است .

 
چهار شنبه 28 آذر 1397برچسب:, :: 16:33 :: نويسنده : شب آرا نور

ترکیب پارتیشن های دوجداره و کمد ایستاده , اینفو پارتیشن : برای جداسازی بخش های اداری از یکدیگر بهترین روش و مناسبترین راه کار پارتیشن است . پارتیشن ها به نسبت دیگر روش های جداسازی فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و با این حال به زیادتر شدن فضای کاری در محیط می افزایند . با استفاده از پارتیشن بندی محیط می تواند محیط کاری جدید را به وجود آورد که در روحیه ی کارمندان نیز تاثیر زیادی دارد و سبب بازدهی کار بالا در آن ها می شود .

 

ترکیب پارتیشن های دوجداره و کمد ایستاده

امروزه با به وجود آمدن مشاغل زیاد کاری در جامعه و رشد بالای مشاغل و همچنین بالطبع زیاد شدن پرسنل کاری در ادارت با کمبود جا و فضا روبه رو می شویم که این امر سبب می شود روحیه و راندکان کاری کارمندان اداره و مدیران پایین بیاید . به همین علت پارتیشن به کمک ادارات و سازمان ها آمده تا با حداسازی بخش هایی از محیط از یکدیگر به زیاد شدن جا و فضا کمک کند . پارتیشن علاوه بر جداسازی یک مزیت دیگری که دارد این است که در طراحی آن می توان از کمدهای میزی , کشوها , کتابخانه های کوچک و … که هیچ گونه فضایی را اشغال نمی کنند به وجود آورند . مجموعه ما با به کارگیری نیروی متخصص در زمینه ی پارتیشن بندی فضا می توانند طراحی پارتیشن محیط کاری شما را با طرحی خلاقانه و زیبا به انجام برسانند .

ترکیب پارتیشن های دوجداره و کمد ایستاده

ترکیب پارتیشن های دوجداره و کمد ایستاده

پارتیشن ترکیبی

از ترکیب پارتیشن های دوجداره و کمد ایستاده ، ترکیبی به وجود می آیند که علاوه بر سواکردن محیط از یکدیگر جا برای کمدها و کشوهایی برای جاسازی مدارک و پرونده ها و .. در محیط به وجود می آورند . از لحاظ اندازه و رنگ بندی همه ی پارتیشن ها با یکدیگر مساوی هستند در طراحی هر دو چون برای یک فضا مورد استفاده قرار می گیرند از طرح و رنگ یکسانی استفاده می شود که با ترکیب بندی هر دو می توان محیطی جادار , زیبا و آرامی داشت .

بیشتر بخوانید : قیمت پارتیشن

از لحاظ ظاهری با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارند و نیمه mdf هستند اگر در کنار یکدیگر قرار گیرند ترکیبی زیبا را به نمایش می گزارند . زیر کمدها از استیل استفاده شده زیرا این نوع از پایه ها علاوه بر اینکه زیبا هستند از لحاظ تمیزی و نظافت نیز آسان هستند . دسترسی به کمد ها و کشوها از هر دوقسمت طراحی شده است که در صورت نیاز و سفارش شما می تواتند طبق خواسته ی شما طراحی شده باشد . درب شیشه ای به کار گرفنته شده در این پارتینش ها یراق آلات هست که از نوع درجه اول است و به شما این اطمینان را می دهد که در محیطی پراز آرامش و امن قرار دارید .

شرکت اینفو پارتیشن با طراحی و نصب ترکیب بندی پارتیشن های دوجداره و کمد ایستاده انواع پارتیشن , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره توانسته است خدمات ارزنده ای را به جامعه ی پارتیشن بکند . جهت کسب اطلاعات بیشتر همچنین سفارش پارتیشن با کارشناسان فروش مجموعه ی اینفو پارتیشن تماس بگیرید .

https://partitions.info

 
چهار شنبه 28 آذر 1397برچسب:, :: 15:48 :: نويسنده : شب آرا نور

نصب دزدگیر فروشگاهی در فروشگاه لوازم آرایشی , هزینه نصب گیت فروشگاهی , پارسا گیت : استفاده از سیستم های امنیتی امروزه برای هر نوع فروشگاهی الزامی می باشد . با وجود انواع دوربین های پیشرفته برای تامین امنیت فروشگاه ها باز هم نمی توان صد در صد از وقوع جرم و دزدی جلوگیری کرد. به ویژه در فروشگاه هایی که لوازم ریزتری دارند مانند فروشگاه لوازم آرایشی , تقریبا می توان گفت که در این نوع از فروشگاه ها تعداد اقلام به دلیل حجم کم بسیار زیاد است و امکان ربوده شدن توسط خلاف کاران زیاد می باشد .

نصب دزدگیر فروشگاهی در فروشگاه لوازم آرایشی

بیشتر بخوانید : نصاب دزدگیر فروشگاهی

 

استفاده از گیت فروشگاهی در فروشگاه لوازم آرایشی

برای رسیدن به پاسخ درست که برای فروشگاه های لوازم آرایشی کدام نوع گیت فروشگاهی مناسب تر می باشد ؟ یک بار دیگر مراجعه می کنیم به تقسیم بندی سه گانه تکنولوژی های گیت فروشگاهی EM,RF,AM . توصیه می شود که در فروشگاه هایی که دارای اجناس و یا کالاهای شبه فلزی و کوچک بسیار می باشند گیت فروشگاهی AM نصب شود . این گیت برای این فروشگاه ها مناسب می باشد .( با این حال مدیران این فروشگاه ها می توانند سیستم EM را هم نصب کنند .

هزینه نصب گیت فروشگاهی

به علت اینکه هزینه ی این نوع سیستم بسیار بالاست زیاد به صرفه نمی باشد ) در کل باید توجه داشته باشید که بازده سیستم در این فروشگاه ها نسبت به فروشگاه های لباس و یا کتاب فروشی ها خیلی کمتراست . برای کنترل کردن این فروشگاه ها از ابزارهای تکمیلی دیگری مانند دوربین مداربسته هم کمک می گیرند .

بیشتر مطالعه کنید : گیت فروشگاهی

با بزرگتر شدن جوامع و افزایش جمعیت فروشگاه ها و اماکن تجاری نیز بزرگتر شده اند و از طرفی یکی از مهمترین دغدغه های صاجبان مراکز تجاری حفظ امنیت این فروشگاه و مراکز بزرگ شده است . اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که همراه با گسترش و بزرگتر شدن جوامع و محیط های تجاری تکنولوژی امنیت و حراست نیز پیشرفت چشمگیری داشته است . هر روز به تعداد شرکت هایی که در زمینه امینت و حفاظت فعالیت می کنند افزوده می شود . به صورتی که امروزه خود بحث امینت و حراصت از فروشگاه ها و مراکز تجاری به یک تجارت بزرگ تبدیل شده و شرکت های بزرگی نیز در این راستا احداث شده اند. در امنیت مراکز تجاری کوچک و بزرگ اکثرا از دوربین مداربسته که قابلیت های متفاوتی دارد استفاده می شود همچنین از گیت فروشگاهی , دزدگیر پوشاک و دزدگیر فروشگاهی نیز استفاده می شود. امروزه کمتر فروشگاهی از گیت فروشگاهی یا دزدگیر لباس , دوربین مدار بسته و … استفاده نمی کند .

مجموعه پارسا گیت با گسترش روز افزون فعالیت خود در حوزه عرضه انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی به ویژه دوربین مدار بسته , دزدگیر پوشاک , گیت فروشگاهی ضد سرقت در هر سه نوع ( گیت فروشگاهی AM , گیت فروشگاهی RF  , گیت فروشگاهی EM ) , دزدگیر لباس , انواع تگ و لیبل برای تمامی محصولات موجود در بازار , تمامی سیستم های امنیتی و دزدگیر های فروشگاهی , انواع صندوق فروشگاهی دیجیتال , انواع بارکد خوان و … توانسته است . فضای تجاری عظیمی را در بازار بزرگ تهران و شهرستانها پوشش دهد.

امنیت و حفاظت از اجناس فروشگاه , مغازه , مراکز تجاری بزرگ و کوچک , پاساژها و …بدون استفاده از سیستم های بروز و مدرن امکان پذیر نیست . تکنولوژی گیت فروشگاهی امروزه برای محیط های مختلف محصولاتی را عرضه کرده است . تقریبا می توان گفت که سه نوع دزدگیر یا همان گیت فروشگاهی عرضه شده است : گیت فروشگاهی AM  , گیت فروشگاهی RF , گیت فروشگاهی  EM هر کدام از این سه نوع دزدگیر فروشگاهی  قابلیت های متفاوتی دارند که در بخش مربوط به هر کدام در بالا اشاره شده است .

دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته به نصبت سایر سیستم های حفاظتی , امنیتی و نظارتی کاربرد گسترده تری دارد . و تقریبا مهمترین و قدرتمندترین سیستم حفاظتی می باشد .همه کارخانه دارها , مراکز بزرگ تجاری , فروشگاه ها , بزرگراه ها و … همه و همه از دوربین مدار بسته برای تامین امنیت استفاده می کنند . امروزه دوربین مدار بسته به یکی از بزرگترین محصول تجاری تبدیل شده است و شرکت های بزرگی در این زمینه فعالیت می کنند . تقریبا می توان گفت هر ساله محصول جدیدی از شرکت های تولید کننده دوربین مدار بسته عرضه می شود . تا بتواند نبض بازار را برای خود حفظ کند و رقبا را پشت سر بگذارد. دوربین های مدار بسته نیز دارای انواع مختلفی می باشند. که برای بحث بیشتر بهتر است که بخش مخصوص به خودش مراجعه کنید .

 

https://parsagate.com

 
چهار شنبه 28 آذر 1397برچسب:, :: 14:58 :: نويسنده : شب آرا نور

 

موتور برق المکس ژاپن | ELEMAX

موتور برق المکس ژاپن با مصرف سوخت بنزینی و گازوئیلی و قیمت مناسب در انواع مسافرتی و کیفی و سری ۲kav تا ۵kav با صنعت فا تماس بگیرید   : شرکت SAWAFUJI ELECTRIC CO., LTD در سال ۱۹۰۸ توسط Mr.Chuzo Sawafuji در ژاپن تاسیس شد این شرکت یک شرکت تولید کننده انواع موتور برق , ژنراتور , و سایر دستگاه های الکتریکی می باشد و یکی از برند های معروف در بازار صنعت جهان می باشد . این شرکت فعالیت خود را بر پایه سه محصول زیر شروع کرد.

 

موتور برق المکس sh3200ex

المکس sh3200ex

SH3900EX

المکس SH3900EX

موتور برق المکس SH4600EX

شماره ۱: دستگاه های الکتریکی خودرو برای وسایل نقلیه بزرگ تجاری (کامیون و اتوبوس)

شماره ۲: ژنراتورهای موتور (تا ۲۵ کیلووات)، مبدل ها، دستگاه های کنترل برای ژنراتورها.

شماره ۳: یخچال برقی سیار AC / DC با نام تجاری “Engel”

شرکت SAWAFUJI ELECTRIC CO., LTD تا به امروز سعی کرده است تا نام تجاری خود را همیشه به عنوان یک تولید کننده پیشرو در بالاترین سطح جهانی حفظ کند و از طرفی تولید انواع محصولات الکتریکی با کیفیت و مصرف پایین انرژی به همراه راندمان بالا و طول عمر زیاد هدف اصلی شرکت SAWAFUJI ELECTRIC CO., LTD بوده است . شرکت صنایع Sawafuji Electric Ltd ELEMAX نام اصلی تولید کننده نام تجاری است و در حال حاضر به صنعت، اجاره، ساخت و ساز و مشتری حرفه ای که نیاز به کیفیت بالا در جهان عرضه می شود.

 

فناوری پیشرفته در طراحی و تولید

طراحی نوین چند قطبی و سرعت بالای موتور و از طرف دیگه پایین آوردن حجم و وزن موتور موجب شده است تا یک موتور برق کیفی ؛ مسافرتی بسیار ایده آل تولید شود .

موتور هوندا ۴-stroke

استفاده از موتور هوندا با استاندارد صنعتی جهت قابلیت اطمینان و دوام بالا در بطن سیستم تعبیه شده است که با یک استارتر جهت توقف در عقب موتور برق مسافرتی راه اندازی می شود.

از دیگر ویژگی های موتور المکس پرتابل می توان به طول عمر بالا در مصرف متداوم و طولانی مدت اشاره کرد. همچنین سطح ایجاد صدای بسیار پایین از برتری های این موتور برق کیفی است. این حالت منحصر به فرد برای حالت سکوت SHX1000 طراحی شده و سطح صدای بسیار پایین را با ۳/۴ بار فراهم می کند.

حجم کم و سبک وزن بودن

وزن SHX1000 فقط ۱۳٫۶ کیلوگرم است، SHX2000 تنها ۲۱ کیلوگرم وزن دارد، کمتر از نصف وزن ژنراتور متعارف ظرفیت مشابه است.

https://sanatfa.com

 
چهار شنبه 28 آذر 1397برچسب:, :: 13:45 :: نويسنده : شب آرا نور

نحوه مدیریت مراسم عروسی به یاد ماندنی Weddings Management , باغ تالار عروسی شمس العماره , با بهترین مدیریت مراسم عروسی توسط کادری مجرب در باغ تالار عروسی شمس العماره می توانید بهترین خاطرات را تجربه کنید  نحوه مدیریت و برگزاری مراسم عروسی برای عروس و داماد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شیوه ی مدیریت عروسی خاطره انگیز به شما کمک میکند تا برنامه ریزی صحیح برای مراسم عروسیتان داشته باشید.

کادر متخصص شمس العاره

نحوه مدیریت مراسم عروسی هزینه ها و اداره مراسم

توجه و مدیریت داشتن در مخارج عروسی،مدت زمان و مدیریت در خدمات جشن عروسی خیلی مهم و حیاتی است تا جایی که مقداری بی توجهی در آنها باعث بی نظمی در سایر برنامه های عروسی میشود و باعث بی نظمی آنها میشود.و مراسم عروسی شما را به یک مهمانی بی نظم و اعصاب بهم زن و شلوغ تبدیل می کند.هزینه ی مراسم عروسی نسبت به شهر و محل منطقه ی زندگی شما و همچنین تعداد مهمان هایتان و همچنین بالا بودن کیفیت خدمات و کارها میتواند متغییر باشد.بیشتر عروس و دامادها بعد از اینکه مراسم عروسیشان تمام میشود به این نتیجه دست می یابند که در بعضی از کارها افراط کرده اند.و باخود می گویند اگر برای بودجه و هزینه هایی که کرده اند یک برنامه ریزی دقیق داشتند شاید الان سرمایه شان از دست نمی رفت.

شب عروسی و لحظه ی موعود برای شما فرا رسیده است و نوبت آن است که در بهترین شب زندگیتان خوش باشید و لذت ببرید البته برای لذت بردن در این شب باید از چند ماه قبل مرحله به مرحله و با برنامه ریزی کارهایتان را انجام بدهید پس ما ( مدیریت باغ تالار عروسی شمس العماره ) هم با شما همراه خواهیم بود.

مشاوره مدیریت و اداره مراسم عروسی در باغ تالار شمس العماره

کادر حرفه ای و خوش سلیقه ما با تجربه ای بالا در برگزاری مراسم عروسی همیشه در خدمت شما و همراه شما تا انتهای مراسم هستند . نگران هیچ چیز نباشید وقتی که نیروهای باغ عروسی شمس العماره پیشتان هستند. در هر لحظه اداره مارسم را کنترل خواهیم کرد تا هیچ کسی کم و کسری نداشته باشد همچنین امنیت مراسم را نیز در ذهن داریم و بدون نگرانی با آرامشی تمام به کار خودتان مشغول باشید . با مدیریت عالی بهترین و به یاد ماندنی ترین روز زندگی خود را در تالار پذیرایی و باغ عروسی شمس العماره سپری کنید.


باغ تالار عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹        ۰۲۶۳۳۳۵۹۰۶۰


طراحی و مدیریت مراسم عروسی

طراحی برای مراسم عروسی خاص و در عین حال با شخصیت عروس و داماد تناسب و هماهنگی داشته باشد این موضوع اهمیت بیشتری از خود مراسم عروسی دارد،عروس و دامادهایی که به مراکز تشریفات مجالس و عروسی مراجعه میکنند باید آنها را در جلسه ی اول از دیدگاه روانشناسی تجزیه و تحلیل کرد شما با شناخت ویژه گی های شخصیتی عروس و داماد می توانید با آنها جو دوستانه ایجاد کنید.موسسات تشریفات مجالس و عروسی ها وظیفه دارند که یک شب رویایی و به یاد ماندنی برای عروس و داماد و خانواده هایشان و مهمانان حاضر در مراسم بسازند.

لینک های مفید :

 

https://tawk.to/talarshams

https://www.digitalocean.com/community/users/talarshams

https://hub.docker.com/r/rezaeloglu/talarshams/

https://site-gratuit-871.webself.net/

https://talar.webs.com

https://form.jotform.com/rezaeloglu/talarshams

http://msue.anr.msu.edu/?URL=https://talarshams.com/

https://www.lonelyplanet.com/profile/talarshams

https://trello.com/talarshams

https://about.me/talarshams.com

https://www.mixcloud.com/talarshams/

http://www.bloggernity.com/cgi-bin/jump.cgi?ID=315178

https://lap87.ask.fm/goto/50aiCb_tfbSeEzEolnzi8ppzrhWPzqnZjCnvp-Gy0yf-e04=

https://www.pronto.com/shopping?o=758474&l=dir&qo=serpSearchTopBox&q=http%3A%2F%2Ftalarshams.com

http://www.bizsugar.com/user/profile/rezaeloglu

https://ask.fm/rezaeloglu

https://www.smarter.com/web?o=758100&l=dir&qo=serpSearchTopBox&q=http%3A%2F%2Ftalarshams.com

https://github.com/talarshams

https://www.deviantart.com/talarshams

https://www.etsy.com/people/fjvnkmj9

https://disqus.com/by/talarshams/

https://www.goodreads.com/user/show/84065745

https://growthhackers.com/members/reza_saeid-zadeh/

https://list.ly/talarshams-com

http://2311.weddinghand.co.uk/

http://sett.com/wellingtonstreet/building-8-mold-in-the-walls?s=0

https://talarshams.quora.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%BA-%D8%AA%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC

http://sett.com/user/1429370

https://community.wikia.com/wiki/User:Talarshams

https://visual.ly/users/talarshamscom/portfolio

https://www.diigo.com/profile/rezaeloglu

http://myfav.es/talarshams

 

http://projeh.webstarts.com/

این موسسات وظیفه دارن که قبل از زمان عروسی تمام سعی و تلاش خود را بکنند تا هردو خانواده احساس آرامش د راحتی داشته باشند.ایجاد آرامش در خانواده ی عروس و داماد و خود آنها خیلی مهم است چون قبل از برگزاری مراسم عروسی خانواده ی هردو طرف استرس دارند و از مشکلات احتمالی که ممکن است اتفاق بیافتد نگران هستند.برای اینکه به خانواده ی عروس و داماد اطمینان و آرامش بدهید باید برنامه ی دقیق با تمام جزئیات را در اختیار خانواده ها قرار دهیم تا به آنها اطمینان بدهیم که مسئول برگزاری مراسم همه جوانب را در نظر گرفته است و چیزی فراموش نشده است .در برخی از مراسماتی که حضور دارید ملاحظه می کنید که عروس و داماد و خانواده ی هردو با خیال آسوده و با اطمینان خاطر مثل مهمان در مجلس حضور دارند.

باید پیش بینی نشده ها پیش بینی شود

مراسم عروسی پروسه ای هست که مملو از ریزه کاری هایی می باشد که هر کار و برنامه ای باید دقیقا سرجای خودش باشد تا نتیجه ی کار قابل قبول باشد.ممکن است یک اشتباه کوچک یا یک رویداد پیش بینی نشده کارها را بهم بریزد،این رویدادها ممکن است قطع ناگهانی برق،یا خرابی ماشین داماد یا ترافیک سنگین باشد.در موردی ماشین اقای داماد را صبح روز عروسی که از قضا آقای داماد وکیل بود دزدیده بودند با درایت اقای داماد ماشین دزدیده شده پیدا شد و این موضوع باعث شده بود اقای داماد دیر به مراسم برسد ما هم برای این که همه ی برنامه های عروسی بهم نخورد مراسم عقد را که قرار بود در ابتدای مراسم باشد به انتهای مجلس انتقال دادیم یعنی بعد از ۱۲ شب و در عین حال بقیه ی برنامه های مراسم بر طبق زمان بندی انجام شد.

برای مشتری ها دقیقه ها با ارزش است چون برای هر دقیقه پول پرداخت میکنند .در هر مراسمی اتفاقات غیر قابل پیش بینی اتفاق می افتد اما مهم این است که موسسات تشریفات چگونه این اتفاقات را مدیریت میکند .برای حل بحران نباید بنشینین تا بحران اتفاق بیافتد بعد دنبال راه چاره باشیم ،ما باید بتوانیم بحران راپیش بینی کنیم و قبل از وقوع به فکر راه حل باشیم. اصل موضوع این است که این اقدامات هزینه ها را بالا میبرد .به عنوان مثال اگر برای خنک نگه داشتن یک فضایی یک کولر گازی نیاز باشد ما ۳تا تهیه میکنیم تا در صورت بروز مشکل در کولر برای آن جایگزین داشته باشیم .و بهتر است در یک روز بیشتر از یک مراسم نباشد.

باغ تالار لوکس شمس العماره با کادری مجرب و با تجربه آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز و برپایی مراسمی شیک و زیبا ، می باشد.

https://talarshams.com/

 
چهار شنبه 28 آذر 1397برچسب:, :: 13:18 :: نويسنده : شب آرا نور

فریت بار مواد غذایی , ارسال هوایی مواد غذایی , ارسال مواد غذایی با هواپیما , شرکت خدمات هوایی ملل کارگو :فریت بار هوایی مواد غذایی از ایران به سایر کشورهای جهان شامل صیفی جات ،میوه ، خرما، سبزیجات ، مرکبات ، ماهی و میگو و دنبلان کوهی می باشد که جزو صادرات مواد فاسد شدنی می باشند . این محصولات باید بصورت تازه ودر اسرع وقت به دست مصرف کننده در کشورهای دیگر برسد . که عمده مشتریان این محصولات از ایران ، کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله کویت ، قطر و امارات متحده عربی می باشد .

فریت بار مواد غذایی , ارسال هوایی مواد غذایی

شرکت ملل کارگو با استفاده از متخصصان خود در امر بسته بندی و فریت بارهوایی محصولات فاسد شدنیPEP)) با کمترین هزینه ممکن صادر کنندگان عزیز را همراهی می کند . پرسنل شرکت ملل که در فرودگاههای مشهد ، اهواز ، اصفهان ، شیراز ، یزد ، و بندرعباس و تهران مستقر می باشند کالای شما را از درب کارخانه در شهرهای مذکور تحویل گرفته و در صورت نیاز به بسته بندی ، بسته بندی مورد نظر را توسط متخصصین انجام داده و با انجام تشریفات گمرکی و اداری به مقصد مورد نظر ارسال می نماید .

فریت بار مواد غذایی , ارسال هوایی مواد غذایی

فریت بار مواد غذایی , ارسال هوایی مواد غذایی

شرکت ملل همچنین برای فریت هوایی میگو و ماهی و محصولات کشاورزی و دریایی درا سرع وقت از فرودگاههای استان های هرمزگان و خوزستان به کشورهای مقصد یعنی امارات متحده عربی و کویت آماده همکاری با صادر کنندگان عزیز می باشد .

بیشتر بخوانید ، در : هزینه ارسال بار هوایی

این شرکت میتواند بسته بندی تخصصی این کالاها را در مبداء انجام داده و به کشور مقصد ارسال نماید .

نوشته‌های تازه

همچنین در صورتی که محصولات کشاورزی مانند قارچهای خوراکی و دنبلان کوهی که بسیار زود فاسد می شوند در میان اقلام صادراتی شما قرارداشته باشد .

برای فریت بار اقلام فاسد شدنی در اسرع وقت و با اولین پرواز هواپیمایی با شرکت ملل تماس بگیرید . بسته بندی محصول شما در کمترین زمان ممکن توسط متخصصین این شرکت صورت خواهد گرفت . برای استعلام هزینه ها و مشاوره جهت ارسال محصولات خود با ما در تماس باشید .

https://melalcargo.com

شرکت خدمات هوایی ملل کارگو

 
چهار شنبه 28 آذر 1397برچسب:, :: 12:56 :: نويسنده : شب آرا نور

سازه پیش ساخته , طراحی ، ساخت و قیمت سازه پیش ساخته , ایرانا سازه  : به عبارتی سازه های پیش ساخته یا همان خانه های پیش ساخته به صورت فلزی , بتنی , چوبی , ۳d ساخته می شوند که هر کدام از آن ها دارای مزایا و معایبی نیز هستند . برای نمونه طراحی سازه چوبی سازه ها اکثرا برای مناطق جنگلی , فضاهای سبز و .. طراحی می شوند علاوه بر ین تمامی سازه ها نیز با توجه به شرایط مکانی , موقعیت نصب در محل , امکانات , کاربردها و کاربری هایشان طراحی و ساخته می شوند . سازه های پیش ساخته طرح و ابتکاری است که می تواند پاسخگوی نیاز افراد برای گسترش واحدهای مسکونی و ایجاد متدهای جدید در فضا باشد که در صورت ازدیاد جمعیت در محل مورد نظر نصب می گردند .

قیمت کانکس

این صنعت امروزه آنچنان پیشرفت کرده است که نه تنها بر سرعت احداث , راحتی و آسایش , تقلیل هزینه ها و مهمتر از همه کیفیت بالا را در حد استانداردهای جهانی تامین کرده است بلکه توانسته است سایر صنایعی چون خانه سازی را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد . همانگونه که در قسمت بالایی متن نیز اشاره کردیم که هر سازه بسته به موقعیت جغرافیایی و مکان نصب ساخته می شوند برای نمونه در کشور امریکا بیشتر از سازه های پیش ساخته فلزی استفاده می شود , و در کشور عزیزمان ایران نیز بیشتر از ساختمان های پیش ساخته بتنی استفاده می شود .

 

عمر مفید سازه پیش ساخته

در خانه ها و ساختمان هایی که به صورت روش های سنتی یعنی با استفاده از مصالح ساختمانی ساخته می شوند عمر ساختمان بسته به مصالحی که در ساخت آن به کار رفته دارد , همینطور سازه پیش ساخته نیز چنین است اگر در طراحی و ساخت این نوع از سازه های پیش ساخته از مواد درجه اول و مصالح با کیفیت ساخته شوند عمر مفید سازه ها نیز بالاتر می رود و در هر مکانی نیز می توان آن ها را نصب کرد و با هر شرایط آب و هوایی نیز سازگاری دارند .

مزایای سازه پیش ساخته

  • دقت بالا در طراحی و ساخت کا معمولا در سازه های پیش ساخته فلزی از اهمیت زیادی برخوردار است , خصوصا از لحاظ جوش خوردگی
  • سرعت و دقت بالا در اجرا و طراحی سازه ها
  • امکان جابه جایی از مکانی به مکان دیگر
  • نظارت و کنترل کافی بر طرح ها
  • آسان بودن نصب سازه
  • استقلال بالا از لحاظ شرایط جوی و آب و هوایی
  • امکان کنترل و تامین کیفی
  • کنترل خزش و افت سازه ها

روش های تولید قطعات سازه پیش ساخته

  • تکی و درجا
  • درجا و چندتایی بودن ( باطری )
  • امکان جابه جایی با نقاله
  • جابه جایی پالت ها یا شاسی ها
  • انتخاب قطعه بزرگ
  • تعداد اتصالات
  • و …

انواع سازه های پیش ساخته

  • سازه پیش ساخته سوله
  • سازه های پیش ساخته کانکس
  • سازه پیش ساخته lsf
  • ساختمان پیش ساخته
  • ویلای پیش ساخته
  • سازه های پیش ساخته بتنی
  • سازه پیش ساخته فلزی
  • سازه پیش ساخته چوبی
  • سازه چادری
  • سازه ساندویچ پانلی
  • و ..

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت سازه پیش ساخته , خرید کانکس , قیمت کانکس , فروش کانکس , کانکس دست دوم با کارشناسان فروش و مشاورین مجموعه شرکت کانکس سازی ایرانا سازه تماس حاصل فرمائید .

 

کانکس ۶ متری , کانکس ۶ متری , قیمت انواع کانکس ۶ متری نو و دست دوم در ایرانا سازه ( ۶ meter conex) :   کانکس مطبوعاتی یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت ایرانا سازه کانکس ۶ متری است که در طرح ها و شکل های مختلفی طراحی و تولید می شود . عوامل متعهد و بسیار زیادی همچون کانکس 4 متری دست دوم و مصالحی که در آن مورد استفاده قرار گرفته است در قیمت کانکس های ۶ متری تاثیر وافری دارد . با این حال باید به این موضوع اشاره کنیم که منظور از کانکس ۶ متری , کانکس چرخدار در ابعاد ۶ متر مربع نمی باشد , کانکس ۶ متری به کانکس هایی اطلاق می شود که طول آنها ۶ متر و عرض آن ۲٫۴ متر است که در مجموع می شود ۱۴متر مربع , ولی معمولا فقط طول کانکس را در نامگذاری آن ذکر می کنند . به همین دلیل است که این نوع کانکس ها کانکس ۶ متری مشهور می باشند .

در زیر به انواع این کانکس کارگاهی و نوع سازه های آنها و همچنین به قیمت و هزینه ی آنها اشاره کرده و برای شما معرفی می کنیم .

 

قیمت کانکس 6 متری

گفتنی است که این نوع سازه ها کانکس های ۶ متری یا کانکس کارگاهی سبک می گویند . کانکس فست فود۶ متری تولیدی شرکت ایرانا سازه قیمت کانکس 12 متری با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان در اندازه های مختلف تولید می شوند و قیمت آن ها بسته به نوع کاربرد , اندازه , مواد اولیه به کار رفته در آن ها بستگی دارد .مهمترین کاربرد این نوع از کانکس نگهبانی ها در کارگاه های ساختمانی و عمرانی و همچنین برای ساکن کردن کارگران و پرسنل به طور موقت بیشترین کاربرد را دارند . این نوع کانکس ها به دلیل اینکه کانکس فروشگاهی دست دوم تمام شده ی آن را کاهش دهند و همچنین برای مدت زمان استفاده آن چیزی در حدود یک الی دو سال نیاز دارند مقرون به صرفه تر محسوب می شود . در واقع این نوع سازه ها قیمت کانکس مسکونی ارزان ترین نوع در بین کانکس ها می باشد .

جهت سفارش کانکس های ۶ متری , کانکس دست دوم با کارشناسان فروش مجموعه ی ایرانا سازه تماس بگیرید . این دسته از محصولات طبق سفارش و نیاز شما مشتریان عزیز در اندازه ها و طرح های مختلف طراحی و تولید فروش کانکس سرویس بهداشتی و در محل مورد نظر مشتریان عزیز نصب می گردد . با ایرانا سازه همراه شوید .

 

https://iranasazeh.com

 
چهار شنبه 28 آذر 1397برچسب:, :: 11:40 :: نويسنده : شب آرا نور

کانکس دوبلکس , خرید ، فروش و قیمت کانکس دوبلکس دست دوم و نو , کانکس سازی ایرانا سازه : کانکس دوبلکس یکی دیگر از محصولات تولیدی کانکس ایرانا سازه است که دارای کاربری های اداری و مسکونی است و به عنوان کانکس تجهیز کارگاهی نیز کاربرد دارد و می توان از آن ها استفاده کرد . اما نوع طراحی , چیدمان , پلان های داخلی و بیرونی هرکدام یا یکدیگر فرق دارد . و بنا بر کاربرد سازه طراحی و تولید می شود .

کابردهای کانکس دوبلکس

کانکس های دوبلکس به طور کلی طراحی شده از یک سازه ی دو طبقه که بر روی یکدیگر قرار دارند که ستون هایی که برای طبقه ی دوم طراحی می شود وظیفه ی انتقال بار طبقه دوم به زمین و طبقه ی پایین وظیفه ی اصلیش تحمل بار است . برای طراحی و ساخت چنین سازه ای دلایل متفاوتی وجود دارد که مهمترین آن ها استفاده حداکثری از فضایی که می خواهیم سازه را در آن جا نصب کنیم و یا ایجاد منظره و دید مناسب از دومین طبقه به مناطق اطراف برای نمونه کانکس ویلایی . و دلایل دیگری نیز وجود دارد از جمله تمرکز واحدهای مدیریتی و اداری که اکثرا طبقه ی پایین این نوع از سازه ها اتاق کارمندان و کارکنان و طبقه دوم برای دفتر مدیران که اکثرا جلسات مختلف و مهم در آن جا برگزار می شود . این کار خود سبب آسان شدن کارهای امور اداری می شود زیرا تمامی قسمت ها و بخش و واحدهای اداری در یک جا بوده و می توان کارها را با سرعت بالتر پیش برد . و مهمتر از همه این که نظارت بر کار کارمندان , کارکنان آن بخش ها راحت تر می شود .

کانکس دوبلکس

مشخصات کانکس دوبلکس

به طور کلی مشخصات این دسته از سازه ها با توجه به محل ساخت و ابعادشان متفاوت است .زیرا که در طراحی و ساخت این نوع از کانکس ها به محل استفاده و شرایط اقلیمی و نوع مصالحی که در ساخت آن ها به کار گرفته می شود توجه شود . نکته ی دیگری که در طراحی و ساخت کانکس های دوبلکس باید رعایت شود انتقال و جابه جایی کانکس از مکنی به مکان دیگر است برای نمونه کانکس دوبلکس مسکونی که در یک طبقه طراحی شده است

از قابلیت جابه جایی برخوردار نیست و علت آن هم این است که طبقه دوم اتصال دائمی به طبقه اول شده و مهمتر از همه این که اتصال سازه به فونداسیون سبب شده است تا سازه از قابلیت جابه جایی برخوردار نباشد . ابتدا باید سازه از اول به فونداسیون وصل گردد و چون در دو طبقه طراحی شده است برای اینکه صدای رفت و آمد افرادی که در طبقه ی دوم قرار دارند به طقه اول نیاید باید سقف طبقه ی اول با عرشه فولادی بتن ریزی شود و این امر خود نیز به عنوان مانعی عمل می کند تا سازه نتواند جابه جا شود . چون بتن وزن سنگین تری دارد و برای جابه جایی آن نیاز به وسیله ی نقلیه ی سنگین مانند جرثقیل نیاز است و یا برای جابه جایی ابتدا نیاز است که کف سازه ی بتنی تخریب شود تا بتوان آن را جابه جا کرد .

قیمت کانکس دوبلکس

در مورد قیمت این نوع از سازه نیز باید بگوییم که قیمت آن تفاوت چندانی با روش یک طبقه ندارد و شاید کمی بشتر از آن باشد . در طراحی و ساخت کانکس دوبلکس دو طبقه باید طبقه پایین به گونه ای ساخته شود تا تحمل بار و طبقه دوم را داشته باشد و جهت بادوام شدن این سازه باید از ابتدا مواد مرغوب در ساخت آن ها استفاده شود .
جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کانکس دوبلکس , خرید کانکس دوبلکس , کانکس دست دوم دوبلکس با مشاورین مجموعه کانکس سازی ایرانا سازه تماس بگیرید .

 

کانکس ویلایی , طراحی و ساخت انواع کانکس های ویلایی در طرح و نماهای متفاوت , هزینه طراحی و تولید کانکس ویلایی , لیست قیمت کانکس ویلایی : کانکسهای ویلایی همانگونه که از نامشان پیداست کاربردی قیمت خانه پیش ساخته داشته و نیازهای باغدار و مزرعه دار را حل می کنند زیرا کشاورزان و مزرعه داران نیاز به داشتن سرپناه در باغ و محل کار خود دارند . این نوع از خرید کانکس اداری ها را می توان به راحتی حمل و نقل کرد و به مکان مورد نظر مشتریان برد و در آنجا نصب کرد . بعضی از مناطق چون صعب العبور هستند و امکان بردن مصالح ساختمانی و ساخت  قیمت کانکس بلیط فروشی و سازهای سنتی سخت است این نوع از کانکس راهداری دست دوم ها بهترین راه کار پیش روی است و می توان قطعات کانکس ها را در محل مورد نظر به یکدیگر وصل کرد .

 

شرکت کانکس سازی ایرانا سازه با استفاده از نیروی مجرب و کار آزموده در زمینه ی طراحی و ساخت انواع کانکس رستوران ویلایی اقدام به ساخت این نوع از کانکس ها کرده است و توانسته است نیاز و مشکل نبود سرپناه را در مزارع و باغ ها حل کند . و مهمتر از همه این که این دسته از کانکس سرایداری دست دوم ها به گونه ای ساخته می شوند که امکان جابه جایی را داشته باشند .

مشتریانی که تقاضای طراحی دکوراسیون داخلی  و بیرونی کانکس ساندویچ پانل ها را طبق سلیقه و نیاز خود دارند طراحان ایرانا کانکس آن را طبق نیاز و درخواست مشتری طراحی کرده و می سازند . این دسته از کانکس ها در طراحی و ساخت هیچ گونه محدودیتی ندارند و می توان آن ها را با هر نوع طرحی ساخت و نصب کرد کانکس شیشه ای  . شرکت ما بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما عرضه می کنند جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید .

کانکس ویلایی چیست ؟

کانکس مدیریتی دست دوم به آن دسته از کانکس ها گفته می شود که جهت سکونت در مزرعه , زمین های کشاورزی , باغ های بزرگ ومزارع بزرگ و .. جهت سکونت و استراحت کشاورزان و باغداران ساخته می شود . می توان این نوع از کانکس ها را در یک طبقه , دو طبقه و .. طراحی کرد .

قیمت کانکس ویلایی

به دلیل پیشرفت سیستم حمل و نقل و باربری عشایر قشلاق و ییلاق نیز می توانند از کانکس های ویلایی استفاده کنند و بعد از مدت زمان مشخصی تقریبا ۶ ماه دوباره کانکس ها را به ماکن دیگری منتقل کنند .

مورد استفاده در باغ ها و اراضی کشاورزی کمپ پیش ساخته پانلی با طرح های مختلف جهت استفاده به عنوان سرپناه

  • مورد استفاده محققین کشاورزی در روستا ها و زمین های کشاورزی جهت سرپناه برای محققین
  • استفاده در زمین های کشاورزی جهت استراحت نیروی کارگری

استفاده به عنوان ویلا و خانه باغ در جنگل ها و کانکس فروشگاهی دست دوم  مناطق کشاورزی

  • استفاده در شهرهای توریستی مثل شمال کشور به عنوان ویلا در کنار دریاها و جنگل ها
  • و …

مزیت کانکس ویلایی

  • قابل جابه جایی آسان و سریع
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • استفاده از شاسی و اسکلت بندی مقاوم

مقاومت بالا در برابر زمین لرزه درباره ایرانا سازه

  • استفاده از پنجره ها و درب های pvc
  • طراحی زیبا و جذاب طبق درخواست و سلیقه مشتریان
  • قابل طراحی و ساخت و سازگار با هر نوع اقلیم و آب و هواپ
  • عایق بندی رطوبتی و حرارتی و صدا و ..

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش محصول انتخابی خود قیمت کانتینر می توانید با کارشناسان فروش ایرانا سازه تماس بگیرید و از قیمت کانکس ویلایی , کانکس ویلایی دست دوم , خرید کانکس و … اطلاعات لازم را کسب کنید

https://iranasazeh.com/.

 
چهار شنبه 28 آذر 1397برچسب:, :: 11:13 :: نويسنده : شب آرا نور

کانکس بستنی فروشی , قیمت دکه بستنی فروشی , گروه صنعتی ایرانا سازه : کانکس های بستنی فروشی از دیگر محصولات تولیدی ایرانا سازه است که طبق سفارش خریداران محترم در ابعا  و اندازه ها و طرح های مختلف طراحی می شوند این نوع از کانکس ها کاربردهای دیگری چون آبمیوه فروشی , فروش تنقلات و .. را نیز دارند . این نوع از سازه ها اکثرا با نمای فایبر گلاس و یا کامپوزیت ساخته می شوند .

کانکس های بستنی فروشی بادی در طرح ها و رنگ های شاد و جذاب ساخته شوند تا مشتری را به خود جلب کنند این نوع از سازه ها را می توان در پارک ها , نمایشگاه ها , مکان های توریستی و دیدنی و .. استفاده کرد . نمای بیرونی کانکس بستنی فروشی باید مطابق با کاربرد آن باشد تا افراد با دیدن آن متوجه نوع کانکس شوند .

کانکس بستنی فروشی یک طرح فانتزی و امروزی طراحی شده در ایرانا سازه است که توانسته است رضایت خریداران را به خود جلب کند . برای کسب اطلاعات بیشتر با ایرانا سازه همراه شوید .

کانکس بستنی فروشی

انواع کانکس بستنی فروشی

کانکس بستنی فروشی ثابت

دکه بستنی فروشی ثابت به آن دسته از کانکس هایی اطلاق می شود که اکثرا ثابت هستند و در یک منطقه نصب می شوند و برای مدت زمانی طولانی می توان در یک جا ثابت از آن ها استفاده کرد .

کانکس بستنی فروشی سیار ( چرخدار )

اما دکه بستنی فروشی سیار به صورت چرخدار طراحی می شود و از قابلیت جابه جایی و نصب آسان برخوردار است و می توان به صورت دلخواه آن ها را در مکان مورد نظر نصب کرد و در صورت نیاز آن ها را جابه جا کرد .

 

امکانات کانکس بستنی فروشی

  • مجهز به چند یخچال مجرا برای نگهداری مواد بستنی
  • مجهز به صندوق فروشگاهی
  • قابلیت شستشوی کف کانکس
  • مجهز به سیستم سرمایشی
  • مجهز به سیستم لوله کشی آب
  • سیم کشی و اتصالات برقی
  • شکل ظاهری کانکس به شکل بستنی و ..

اگر تصمیم به خرید کانکس   دارید پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا طرح , ابعاد و امکانات داخلی و بیرونی کانکس دلخواه خود را در نظر داشته باشید و سپس با کارشناسان فروش مجموعه شرکت ایرانا سازه تماس بگیرید و مشاوره های لازم را در خصوص انواع کانکس , قیمت کانکس بستنی فروشی , کانکس دست دوم بستنی فروشی و .. کسب کنید .

 

کانکس فست فود سیار , قیمت انواع کانکس فست فود دست دوم در طرح های و نماهای مختلف , طراحی و ساخت انواع کانکس فست فود سیار با استحکام بالا : کانکس فست فود سیار یکی دیگر از محصولات تولیدی مجموعه ی ما است که باید در طراحی و ساخت آن از مرغوبترین مصالح استفاده شود و همچنین طراحی داخلی و بیرونی ویلای پیش ساخته ایرانا سازه آن باید به گونه ای باشد که فرد با دیدن آن متوجه کاربرد کانکس شود .

ساخت کانکس فست فود سیار

کانکس فست فود سیار  آلاچیق چوبی همان گانکس فست فود است منتها با این تفاوت که در این نوع از کانکس دو قسمت مهم در ساخت آن اجرا می شود که اول شاسی و دوم چرخ های آن است که سبب می شوند تغییرات لازم بر روی قیمت کانکس کاروان مورد نظر انجام گیرد . در ساخت و طراحی این دسته از کانکس ها از عیار آهنی بالا , و تیر آهن های بادوام و مقاوم استفاده شده است که شاسی این نوع از کانکس ها از جنس گالوانیزه بوده به همین دلیل در برابر هر گونه عوامل داخلی و خارجی اعم از رطوبت و آب از مقاومت بالاتری برخوردار است کانکس حمام دست دوم  و این امر سبب می شود که کانکس مورد نظر از پوسیدگی در امان باشد .

 

جهت اطلاعات بروز لیست قیمت های ایرانا سازه را مشاهده کنید : قیمت کانکس

انواع کانکس فست فود سیار

کانکس کانکس به هم پیوسته

  • کانکس کترینگ سیار
  • کانکس کباب پزی سیار
  • کانکس اغذیه فروشی سیار
  • کانکس بستنی فروشی سیار
  • و ..

در طراحی این نوع از قیمت کانکس نمازخانه ها از چرخ ها و لاستیک های بادوامی استفاده شده است که سبب به حرکت در آمدن این کانکس ها می شود . اگر به هر دلیلی این دسته از کانکس دست دوم ها به صورت ثابت در یک مکان باقی بمانند لاستیک های چرخ ها هیچ گونه آسبی نمی بینند زیرا بادوام هستند .

مزایای کانکس فست فود سیار

مجهز به سیستم تهویه مناسب و با کیفیتی بالا قیمت کانکس اورژانس

  • مقاومت بالا در برابر رطوبت , زمین لرزه و ..
  • مجهز به درب و پنجره ی مناسب با نوع کانکس ها
  • قابلیت تعمیر و استفاده ی مجدد
  • مجهز به سیستم لوله کشی

مجهز به سیم کشی برق با ایمنی بالا کانکس 6 متری

  • وزن مناسب و سبک
  • قابل جابه جایی کم هزینه و آسان
  • عایق مناسب سرما , گرما و ..
  • هزینه ی مناسب

https://iranasazeh.com/

 
سه شنبه 20 آذر 1397برچسب:, :: 19:43 :: نويسنده : شب آرا نور

وظایف داماد در تدارکات جشن عروسی , باغ عروسی شمس العماره کرج : داماد درآماده کردن و تدارکات عروسی نقش بسزایی دارد و وظایف داماد در تدارکات جشن عروسی بسیار با اهمیت است. داماد برای انجام تدارکات عروسی وظایفی دارد که به چند قسمت تقسیم میشود هدف از تقسیم بندی وظایف داماد این است که تدارکات مراسم عروسی به بهترین شکل تهیه و آماده شود تا در روز عروسی مشکلی پیش نیاید. برای این منظور شما یک دفتر یادداشت یا چک لیست تهیه کنید و همه کارها و چیزهای مهم را در ان یادداشت کنید .می توانید از این لیست برای یادآوری کارهایی که ممکن است فراموش کنید استفاده کنید با این کار مطمئن میشوید هیچ کاری فراموشتان نخواهد شد این لیست به شما امید و دلگرمی می بخشد و میتواند در پایین آوردن استرس و دلهره شما مفید باشد.

وظایف داماد در تدارکات جشن عروسی

اولین کار داماد در تدارک عروسی انتاخاب باغ تالار عروسی است

همیشه مهمترین چیز برای تعیین زمان دقیق عروسی انتخاب تالار عروسی مناسب و یا باغ برای عروسی مناسب می باشد. باید دقت داشته باشید که استارت کار شما برای تدارکات عروسی اجاره کردن باغ تالار عروسی  مد نظر عروس و داماد می باشد و بعد از آن که زمان دقیق مراسم عروسی مشخص شد شما بقیه موارد را پیش می برید . در انتخاب تالار عروی باید دقت کافی را داشته باشید چرا که بیشتر کارهای تدارکاتی عمومی شما را تلار عروسی هماهنگ می کند . از موزیک گرفته تا ماشین عروس تا سفره عقد و پذیرایی و… لذا موقعی که با مالک تالار دارید صحبت می کنید حتما از تمامی امکانات موجود تالار و یا باغ عروسی سوال کنید . باغ تالار عروسی شمس العماره یکی از مجللترین تالار های غرب تهران و شهر کرج می باشد که اماده برگزاری مراسم عروسی و جشن شماست . امکانات بی نظیری که تالار شمس العماره دارد در کمتر باغ تالاری دیده می شود .

چگونه والدینی را که طلاق گرفته اند را به عروسی دعوت کنیم

در ادامه به موارد دیگر از وضایف داماد برای مجلس عروسی می پردازیم:

یک بار همه چیز را آزمایش کنید

همه چیز تشریفات عروسی را به روز عروسی موکول نکنید صبر نکنید تا روز عروسی نتیجه آرایش و مدل مو روی صورتتان را ببینید بهتر است قبل از موعد عروسی به صورت آزمایشی یک دوره پیش آرایشگرتان بروید و درخواست کنید شما را با مدل مو و آرایشی که میخواهید آرایش کند تا ببینید آیا این مدل مو یا آرایش اصلا به شما می آید یا نه اگر لازم باشد در مدل مو یا آرایشتان تغییراتی ایجاد کند.

برای ابراز همدردی با نامزدتان به عزیزانش توهین نکنید

نامزد شما شاید به دلایلی از دست مادرش بخاطر غر زدن هایش دلخور باشد یا با برادرش سر اینکه دوستان نابابش را میخواهد به عروسی دعوت کند دلخوری داشته باشد یا از دست دایی خود یا عموی خود به خاطر شرکت نکردن در مراسم عروسی عصبانی باشد سعی کنید با نامزدتان ابراز همدردی کنید به حرفهایش گوش کنید هر کاری که میتواند او را خوشحال کند برای خوشحالیش انجام بدهید تا حس همدردی خود را به او نشان دهید به هیچ وجه و هیچ موقع برای ابراز همدردی با نامزدتان به خانواده و نزدیکانش توهین نکنید و از کلمات زشت استفاده نکنید . یادتان باشد ناراحتی و لخوری نامزدتان از دست خانواده یا نزدیکانش خواهد گذشت اما حرفها و توهین های شما نسبت به خانواده و نزدیکان نامزدتان و بار منفی این توهینات فراموش نخواهد شد.

با احساس باشید

قبل از روز عروسی و بهتر است شب قبل از عروسی به نامزدتان زنگ بزنید و با او بدون هیچ اظطراب و استرس و نگرانی.با احساس و با آرامش باهم صحبت کنید این کار شما باعث میشود حس آرامشی که شما دارید به نامزدتان نیز القا پیدا کند از نامزدتان بخواهید فکر کردن به عروسی و صحبت در مورد عروسی را کنار بگذارد و همه چیز همانگونه که هست بماند. برگردید به خاطرات روزهای آشنایی و خاطراتی شیرین از دوران نامزدی باهم صحبت کنید و از احساسات شیرین خود نسبت به نامزدتان برایش تعریف کنید این کار شما دلگرمی و نشاط به نامزدتان به ارمغان می آورد،اگر این نکات را رعایت کنید شک نکنید از تنش و استرسی که هر عروس و داماد جوانی را درگیر می کند دور خواهید ماند یا از میزان استرسشان کم خواهد شد.

لباس و کفشتان را چک کنید.

بعضی از عروس و داماد ها قبل از مراسم عروسیشان ممکن وزن اضافه کنند یا برعکس از وزنشان کاسته شود و لباسی که قبلا تهیه کرده اند ممکن است در روز عروسی برایشان گشاد یا تنگ باشد برای اینکه با چنین مشکلی مواجه نشوید بهتر است یک هفته قبل از روز عروسیتان لباس هایتان را چک کنید اگر نیاز به تنگ کردن یا گشاد کردن باشد از خیاط بخواهید این کار را برایتان انجام دهد.همچنین کفش هایتان را نیز امتحان کنید تا از اندازه بودن آنها اطمینان حاصل کنید تا در روز عرسی با خیال راحت کفش و لباستان را بپوشید.


باغ تالار عروسی و پذیرایی شمس العماره بهترین و ماندگارترین روز را برای شما آرزو می کند.

https://talarshams.com/

 
سه شنبه 20 آذر 1397برچسب:, :: 19:16 :: نويسنده : شب آرا نور

برگزاری یک مراسم باشکوه با استفاده از بهترین تالار عروسی | باغ تالار شمس العماره  : در میان روزهای زندگی مان ،بعضی از روزها واقعا خاص و متفاوت هستند و باید برای ثبت خاطره های این روزهای به یادماندنی از باغ تالار عروسی استفاده نماییم تا بتوانیم این لحظه های شیرین را ثبت نماییم. قطعا این روزها نسبت به روزهای عادی حساس تر هستند و باید ماندگارتر در ذهن هایمان باقی بمانند. اتفاق های که در این روز می افتد ممکن است در هیچ روزی دیگر تکرار نشود.

باغ تالار عروسی از گذشته تا امروز

امروزه همه چیز دچار تغییرات زیادی شده است و زمان سبب شده تا مراسم های مختلف و مجالس ها نیز دیگر با روندهای گذشته برگزار نشوند و با متدهای روز برپا شوند. در گذشته های نه چندان دور برای اینکه مراسم عروسی یا مجلسی برگزار می شد از چند روز قبل بزرگان فامیل و ریش سفیدها کنار یکدیگر جمع می شوند و در رابطه با کلیه مسائل مراسم با یکدیگر مشورت های لازم را انجام میدادند و همچنین مراسم های را در کنار یکدیگر جشن می گرفتند و به شادی و رقص می پرداختند.

مراسم باشکوه با استفاده از بهترین تالار عروسی

ولی امروزه شرایط کمی متفاوت تر شده و دیگر این امکان وجود ندارد که بتوانیم مراسم را به واسطه میزبان در محیط منزل او برگزار کنیم. این همه تغییر به دلایل مختلفی از جمله بالا رفتن میزان جمعیت ، محدود شدن محیط زندگی ، بالا رفتن روابط عمومی و …. به وجود آمده است و چون محیط منزل ها بیشتر آپارتمانی و کوچک شده اند نمی توانیم توسط میزبان این مراسم را برگزار کنیم. برای مراسم باشکوه با استفاده از بهترین تالار عروسی از باغ های عروسی و تالارها استفاده می نماییم که البته تالار عروسی و افراد متخصص در این رابطه نقش مهمی را ایفا می کنند.

آخرین مقالات باغ عروسی

مراسم باشکوه با استفاده از بهترین تالار عروسی چگونه باشد ؟

در اصل افراد عادی به دلایل مختلف نمی توانند مراسم عروسی و تشریفات آن را انجام بدهند چون مشغله های فکری و ذهنی زیادی دارند به همین دلیل برای اینکه مراسم شما با قیمت تالار عروسی کامل برگزار شود نیاز است که آن را به کاردان بسپاریم. منظور از افراد کاردان ، کسانی هستند که تمامی جزئیات خدمات مجالس را به خوبی بدانند و همه ریزه کاری ها را به بهترین شکل انجام بدهند. در نهایت آن ها برای برگزاری مراسم عروسی و مجلس شما سنگ تمام می گذارند و میزبان را راضی نگه می دارند. اگر می خواهید مجالس کوچک و بزرگ شما به خوبی برگزار شود می توانید از افرادی استفاده نمایید که در موسسه های باغ عروسی با تجربه و کاردان هستند تا علاوه بر اینکه مراسم خوبی را برگزار نمایند ، بلکه میهمان های شما را به بهترین شکل بدرقه و همراهی کنند.

چه مراسماتی را می توانیم به مدیریت باغ تالار عروسی بسپاریم؟

باغ عروسی تنها وظیفه ی برگزاری مراسم عروسی را ندارند بلکه می توانند مراسم های عقد ، نامزدی ، تولدها، همایش های بین المللی و سمینارها و … را برای شما برگزار نمایند البته به جز این موارد می توانند مراسم های دیگری برای دیگر ملیت ها مثل کریسمس و … را برگزار کنند.

موسسه های برگزاری مراسم عروسی چه خدماتی را ارائه میدهد؟

همیشه برای اینکه مراسم های خاص و مهم برگزار شود از نورپردازی ها ، تزئین های خاص ، موسیقی ها ، تم ها و …. استفاده می شود که با توجه به مراسم و فضا به بهترین شکل انتخاب شده باشند. پس برای اینکه این نوع مراسم ها برگزار شود ، میزبان نمی تواند به خوبی این مدیریت و اجرا را انجام بدهد و همچنین هزینه های زیادی را باید پرداخت کنند که بسیار بیشتر از هزینه تالار عروسی و مجالس خواهد بود.
اگر شما با یک موسسه قابل اطمینان و اعتماد قرارداد ببندید می توانید علاوه بر اینکه در هزینه هایتان صرفه جویی کنید بلکه تا جایی که ممکن است مراسم را با کیفیت برگزار نمایید.

یکی از اصلی ترین نکاتی که شما باید در مراسم باشکوه با استفاده از بهترین تالار عروسی به آن توجه نمایید ، آسوده بودن خیال میزبان و بدون استرس بودن او از چگونگی برگزار مراسم است. وقتی میزبان مراسم خود را به تالار عروسی بسپارد دیگر بدون اینکه نگرانی داشته باشد می تواند به لذت بردن از مراسم خود بپردازد.

https://talarshams.com

 
سه شنبه 20 آذر 1397برچسب:, :: 19:5 :: نويسنده : شب آرا نور

کانکس غرفه بازیافت , خرید ، فروش و قیمت کانکس غرفه بازیافت , ایرانا سازه : مجموعه شرکت ایرانا سازه با به کارگیری کادری مجرب در زمینه ی طراحی و ساخت انواع کانکس از جمله کانکس غرفه بازیافت محصولات متنوعی را در زمینه ی صنعت کانکس , کانتینر و .. به بازار عرضه می کنند . برای خرید کانکس غرفه بازیافت به کجا مراجعه می کنید ؟ شاید ابتدا برایتان کمی این کلمه پیچیده باشد ولی با اندکی دقت متوجه خواهید شد که کانکس غرفه بازیافت چیست . این نوع از کانکس ها در نقاط مختلف شهر ابتدا به پیشنهاد و سفارش شهرداری تهران طراحی شد و اکثرا در مناطق مختلف شهر اعم از مکان های پر رفت و آمد , پارک ها و .. نصب گردید .

هدف اصلی از ساخت این نوع از کانکس ها و نصب آن ها در مکان های مختلف کمک به پاکسازی شهر از زباله های خشک است . به این صورت که روزانه درصد زیادی از زباله ها در شهر وجود دارند که اکثر آن ها هم زباله های خشک است سازمان شهرداری ایده ی جالبی را طراحی کرده است که با نصب این کانکس ها در شهر افراد را تشویق می کند تا ابتدا زباله های خشک را از دیگر زباله ها جدا کنند و به غرفه بازیافت تحویل دهند و در عوض کالا و دیگر خدمات و یا حتی هزینه دریافت کنند با این کار هم افراد تشویق می شوند هم شهر پاکسازی می شود .

بیتشر بخوانید : کانکس ویلایی

شاخصه های فنی کانکس غرفه بازیافت

  • سیم کشی برق
  • استفاده از pvc کا قابل شستشو نیز می باشند
  • پروفیل آهنی و شاسی تیر آهن
  • پنجره ها و درب ها upvc دار
  • چرخدار و ثابت
قیمت کانکس غرفه بازیافت

قیمت کانکس غرفه بازیافت

مزایای کانکس غرفه بازیافت

  • ضد زلزله , سیل و ..
  • بادوام بودن
  • نصب آسان و سریع در کوتاهترین زمان
  • بازخرید مجدد و قیمت مناسب
  • امکان انتقال به نقاط دور دست
  • سرعت بالا در طراحی , ساخت و تحویل
  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت در ساخت آن

قیمت کانکس غرفه بازیافت

قیمت این نوع از سازه ها نیز به مانند دیگر کانکس ها بسته به ثابت بودن و یا چرخدار بودن و مهمتر از همه بسته به ابعاد و اندازه ی آن و مواد اولیه به کار رفته در آن و تجهیزات داخلی و بیرونی کانکس دارد . در بعضی از موارد مشاهده شدذه است که بنا به سفارش مشتری نصب پارتیشن بندی نیز برای این نوع از کانکس ها سفارش داده می شود که در قیمت آن تاثیر به سزایی دارد .
برای خرید کاتکس غرفه بازیافت و یا اطلاع از قیمت کانکس غرفه بازیافت با کارشناسان فروش مجموعه ایرانا سازه تماس بگیرید .

https://iranasazeh.com

 
سه شنبه 20 آذر 1397برچسب:, :: 18:39 :: نويسنده : شب آرا نور

کانکس مخابراتی BTS ، کیوسک مخابراتی , گروه صنعتی ایرانا سازه : یکی دیگر از محصولات تولیدی ایرانا سازه کانکس های مخابراتی است . که کاربردهای زیادی را دارند از جمله برای کار گذاشتن دکل های اینترنتی و مخابراتی کاربرد دارند و مهمترین هدف از به کار گذاشتن این نوع از سازه ها استفاده از آن ها در شرایط بحرانی و ناخواسته اعم از زلزله , جنگ و .. و در شرایط عادی نیز برای پوشش دهی مخابرتی مناطق تفریحی , زیارتی و .. است .

کل دکل های مخابراتی مجهز به BTS هستند که بایستی دستگاه بر روی زمین و در کنار دکل قرار داده شود . وقتی دستگاه روی زمین قرار گیرد احتمال دارد که تابش مستقیم نور خورشید و یا بارندگی و .. به آن آسیب وارد کند که به سبب همین امر استفاده از کانکس مخابراتی در چنین مواقعی چاره ساز بوده است از این رو به این نوع از سازه ها کانکس BTS نیز می گویند .

کاربردهای کانکس مخابراتی BTS

هدف از به کارگیری دکل های اینترنتی و مخابراتی آنتن رسنی است و مهمتر از همه ارنج کردن ترافیک های هر منطقه جهت پوشش شبکه های اینترنتی و تلفن همراه است . دکل ها مجهز به دستگاه بی تی اس هستند که مهمترین کاربرد این دستگاه ها انتقال امواج به فرستنده هایی که بر روی دکل نصب شده اند است . بسته به ناهموار بودن و یا مسطح بودن زمین مساحت تحت پوشش باید از ۱۸ الی ۳۵ کیلومتر باشد .

کانکس مخابراتی BTS

کانکس مخابراتی BTS

دستگاه فرستنده باید در درون کانکس مخابراتی یا همان کانکس مخابراتی BTS نگهداری شود تا شرایط جوی ناسازگار به فرستنده ها و امواج آن صدمه وارد نکنند و مهمتر از همه عوامل ذکر شده سبب کاهش عمر دستگاه می شوند . جهت خنک نگهداشتن داخل سازه سیستم های خنک کننده تعبیه می شود و جهت جلوگیری از نور مستقیم خورشید به دستکاه باید این دستگاه داخل سازه و یا کیوسک مخابراتی نگهداری شود .

بیشتر بخوانید در : کانکس دست دوم

ممکن است برای افرادی که به داخل سازه رفت آمد دارند یا دکل ها در کنار منازل آن ها است سوال پیش آمده باشد که آیا امواج داخل سازه خطرناک است ؟ در پاسخ باید گفت جهت حفظ ایمنی و امنیت خود ۲۵۰ تا ۳۵۰ متری را باید رعایت کرد .

ویژگی های کیوسک مخابراتی

  • ضد آب بودن و آب بند بودن سازه
  • استفاده از آن جهت برقراری ارتباط اینترنتی و مخابراتی در سراسر کشور
  • مجهز به دوربین های امنیتی بالا
  • در ساخت آن از ساندویچ پانل استفاده شده است
  • مجهز به کولر گازی کوچک جهت خنک نگه داشتن و کاهش دمای دستگاه
  • امکان نصب GPS برای مکان یابی و مانیتورینگ خودروها
  • مجهز به کندانسور روی بدنه ی سازه
  • مجهز به کپسول آتش نشانی , دیزل ژنراتور , سیستم روشنایی و سیستم های سرمایشی

قیمت کانکس مخابراتی BTS

جهت گیری سازه , محل قرار گیری و ابعاد کانکس BTS و .. بستگی به وسعت فعالیت آن ها دارد و مکن است که برای سایت های بزرگ کانکس های خیلی بزرگ نیاز باشد و برعکس اما در یک اصول کلی ابعا این نوع از کیوسک های مخابراتی ۲*۲ و یا ۳٫۲۵ باشد . جنس هر سازه نیز با دیگری فرق دارد ولی اکثرا از ساندویچ پانل بوده و رنگ بندی های متنوعی نیز دارد از جمله رنگ خاکستری و سفید که بیشتر با کارایی این سازه ها هماهنگ است . قیمت کانکس مخابراتی BTS نیز بسته به عوامل ذکر شده با یکدیگر فرق دارد .

ایراناسازه تولید کننده ی انواع سازه های پیش ساخته , کانکس , کانتینر است که آماده ی ارائه خدمات خود به شما خریداران محترم است . برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در خصوص سازه های پیش ساخته و اطلاع از قیمت کیوسک مخابراتی با کارشناسان فروش و مشاورین ما در تماس باشید .

https://iranasazeh.com

 
سه شنبه 20 آذر 1397برچسب:, :: 18:39 :: نويسنده : شب آرا نور

کانکس کترینگ سیار , خرید , فروش و قیمت کترینگ سیار , گروه صنعتی ایرانا سازه  : کانکس کترینگ همان کانکس رستوران و یا فست فود است که معمولا به صورت سیار طراحی و ساخته می شوند . این نوع از کانکس ها را در تمام نقاط شهر می توان نصب کرد و از آن ها استفاده کرد . از کانکس های کترینگ سیار بیشتر در نقاط شلوغ شهر و پر رفت و آمد مانند نمایشگاه های فصلی و یا بین المللی , پارک ها و .. استفاده می شود . کاربرد اصلی این نوع از کانکس ها پخش غذا به مردم است .
از سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷ رشد ۸ درصدی کانکس سیار نمایان این امر است که غذاهایی که در خیابان از طریق این نوع از سازه ها پخش می شوند فروش بالاتری دارند و مردم رضایت کامل را از خود نشان می دهند . مجموعه شرکت ایرانا سازه با کادری مجرب اقدام به طراحی و ساخت انواع کانکس از جمله کانکس کترینگ سیار Catering container  کرده است . هدف اصلی این مجموعه کسب رضایت مشتری است .

قیمت کترینگ سیار

قیمت کترینگ سیار

انواع کانکس کترینگ سیار

  • کانکس آبمیوه فروشی سیار
  • کانکس آشپزخانه سیار
  • کانکس کبابی سیار
  • کانکس میوه فروشی سیار
  • کانکس بستنی فروشی سیار
  • و ..

طراحی نمای داخلی و بیرونی کانکس کترینگ سیار

کانکس های کترینگ در ابعاد و اندازه های گوناگون تولید می شوند ابعاد این نوع از کانکس ها بسته به سفارش و نیاز مشتریان و کاربردهای آن با یکدیگر فرق دارد . جهت زیبا سازی و سنتی نشان دادن داخل کانکس نمای داخلی باید به گونه ای طراحی شود که علاوه بر اینکه شبیه به یک رستوران باشد شبیه رستوران های سنتی نیز باشد .
اما نمای بیرونی این سازه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که نمای بیرونی باید به گونه ای طراحی شود که فرد با دیدن آن در خیابان متوجه کاربرد آن سازه شود . نمای بیرونی باید شبیه به یک رستوران و کافی شاپ ساخته شود که علباوه بر زیبایی مشتری را نیز جذب کند .

مزایای کانکس کترینگ سیار

  • از قابلیت حمل و نقل آسان برخوردار است
  • طراحی زیبا و منحصر به فرد نمای بیرونی و داخلی سازه
  • مجهز به تمام امکانات یک رستوران
  • هزینه ی کمتر به نسبت ساخت و ساز با مصالح ساختمانی
  • قابل استفاده در تمام نقاط و مناطق شهری
  • مقاوم و بادوام بودن
  • بادوام و سبک

خرید , فروش و قیمت کترینگ سیار

قیمت این نوع از سازه ها به مانند دیگر کانکس ها بسته به ثابت بودن و یا چرخدار بودن و مهمتر اینکه ابعاد و اندازه و مواد و مصالح به کار رفته در آن دارد و یا امکانات داخلی و بیرونی سازه نیز در یمت کانکس کترینگ سیار بی تاثیر نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی خرید کانکس کترینگ سیار , فروش کانکس کترینگ سیار با کارشناسان مجموعه شرکت ایرانا سازه تماس بگیرید و محصول منتخب خود را سفارش داده تا توسط مهندسین و متخصصین ما طبق نیاز شما مشتریان عزیز طراحی و سپس ساخته شود و در کمترین زمان و با صرف هزینه ی کمتر به مشتریان عزیز تحویل داده شود . جهت کسب اطلاعات بیشتر با ایرانا سازه در تماس باشید .

https://iranasazeh.com

 
دو شنبه 12 آذر 1397برچسب:, :: 18:48 :: نويسنده : شب آرا نور
بهترین مقصد برای ماه عسل

بهترین مقصد برای ماه عسل

 
بهترین مقصد برای ماه عسل , باغ تالار عروسی شمس العماره کرج : یکی…
تغذیه زیبایی برای مراسم عروسی

تغذیه زیبایی برای مراسم عروسی

 
تغذیه زیبایی برای مراسم عروسی , باغ تالار عروسی شمس العماره کرج…
تالار بهتر است یا باغ

برای برگزاری مراسم عروسی تالار بهتر است یا باغ ؟

 
برای برگزاری مراسم عروسی تالار بهتر است یا باغ ؟ باغ تالار عروسی …
چگونه کفش عروسی را انتخاب کنیم

چگونه کفش عروسی را انتخاب کنیم ؟


چگونه کفش عروسی را انتخاب کنیم ؟ باغ تالار عروسی شمس العماره کرج …
رهایی از جوش های مزاحم در روز عروسی

رهایی از جوش های مزاحم در روز عروسی


رهایی از جوش های مزاحم در روز عروسی , باغ تالار عروسی شمس العما…
چگونه از علاقه همسر خود پیش از ازدواج آگاه شویم

چگونه از علاقه همسر خود پیش از ازدواج آگاه شویم

 
چگونه از علاقه همسر خود پیش از ازدواج آگاه شویم , باغ برای عروسی شم…
لباس عروس برای عروس های درشت اندام

لباس عروس برای عروس های درشت اندام

 
لباس عروس برای عروس های درشت اندام , باغ تالار عروسی شمس العما…
نکات مهم قبل از آرایشگاه عروس

نکات مهم قبل از آرایشگاه عروس

 
نکات مهم قبل از آرایشگاه عروس , باغ تالار عروسی شمس العماره کر…
مبارزه با مشکلات دوره نامزدی

مبارزه با مشکلات دوره نامزدی

 
مبارزه با مشکلات دوره نامزدی , باغ عروسی شمس العماره کرج : دو…
روی کارت عروسیم چی بنویسم

روی کارت عروسی چی بنویسم ؟ متن روی کارت عروسی

 
روی کارت عروسی چی بنویسم ؟ متن روی کارت عروسی , تالار عروسی ش…
خرید های لازم پیش از مراسم عروسی

خرید های لازم پیش از مراسم عروسی

 
خرید های لازم پیش از مراسم عروسی , باغ تالار عروسی شمس العما…
هزینه یک مراسم عروسی ساده چقدر است

هزینه مراسم عروسی ساده چقدر است ؟

 
هزینه مراسم عروسی ساده چقدر است ؟ باغ تالار عروسی شمی العمار…
عروس و داماد چگونه باید با میهمان ها برخورد کنند

عروس و داماد چگونه باید با میهمان ها برخورد کنند ؟

 
عروس و داماد چگونه باید با میهمان ها برخورد کنند ؟ باغ تالار…
مدت زمان دوره نامزدی چقدر باید باشد

مدت زمان دوره نامزدی چقدر باید باشد ؟

 
مدت زمان دوره نامزدی چقدر باید باشد ؟ باغ تالار عروسی شمس العمار…
میزان اهمیت شغل همسر آینده چقدر است

میزان اهمیت شغل همسر آینده چقدر است ؟

 
میزان اهمیت شغل همسر آینده چقدر است ؟ باغ تالار عروسی شمس العمار…

مدل موی عروس

برای عروس خانم در اعیاد چه هدیه ای بگیریم ؟


برای عروس خانم در اعیاد چه هدیه ای بگیریم ؟

 
برای عروس خانم در اعیاد چه هدیه ای بگیریم ؟ باغ تالار عروسی ش…

آیا صداقت در خواستگاری مهم است ؟

آیا صداقت در خواستگاری مهم است ؟

آیا صداقت در خواستگاری مهم است ؟ باغ تالار عروسی شمس العماره کرج …
 
برگزاری مراسم عروسی در ایام تعطیلات و آخر هفته

برگزاری مراسم عروسی در ایام تعطیلات و آخر هفته

 
برگزاری مراسم عروسی در ایام تعطیلات و آخر هفته چه مزیت ها و معایب…
برای داشتن خوابی آرام پیش از مراسم عروسی چه کنیم ؟

برای داشتن خوابی آرام پیش از مراسم عروسی چه کنیم ؟

 
برای داشتن خوابی آرام پیش از مراسم عروسی چه کنیم ؟ باغ تالار ع…
بهترین روش برای اطلاع رسانی خبر نامزدی

بهترین روش برای اطلاع رسانی خبر نامزدی

 
بهترین روش برای اطلاع رسانی خبر نامزدی , باغ تالار شمس العماره کرج :  …
آیا شبکه های اجتماعی در برگزاری مراسم عروسی نقشی دارند

آیا شبکه های اجتماعی در برگزاری مراسم عروسی نقشی دارند ؟

 
آیا شبکه های اجتماعی در برگزاری مراسم عروسی نقشی دارند ؟ باغ تالار ش…
مادران چه توصیه های به عروس و دامادها می کنند

مادران چه توصیه های به عروس و دامادها می کنند

 
مادران چه توصیه های به عروس و دامادها می کنند  , باغ تالار شمس العم…
معرفی خوراکی های مفید با کاربردهای آرایشی

معرفی خوراکی های مفید با کاربردهای آرایشی

 
معرفی خوراکی های مفید با کاربردهای آرایشی , باغ تالار شمس العما…
اهمیت جواهرات عروسی

اهمیت جواهرات عروسی

 
اهمیت جواهرات عروسی , تالار عروسی شمس العماره : یکی دیگر از …
آیا ازدواج امری آسان است

آیا ازدواج امری آسان است ؟

 
آیا ازدواج امری آسان است ؟ باغ عروسی شمس العماره : قطعا با وجود ه…
آیا هر رابطه عاشقانه به ازدواج ختم می شود

آیا هر رابطه عاشقانه به ازدواج ختم می شود ؟

 
آیا هر رابطه عاشقانه به ازدواج ختم می شود ؟ باغ تالار عروسی شم…
چرا ازدواج مجدد

چرا ازدواج مجدد ؟

 
چرا ازدواج مجدد ؟ باغ تالار عروسی شمس العماره کرج :  بسیاری …
ترفندهای برای داشتن یک عروسی به صرفه

ترفندهای برای داشتن یک عروسی به صرفه

 
ترفندهای برای داشتن یک عروسی به صرفه  , بهترین باغ تالار عروسی کرج ش…
چگونه در خانه گیفت عروسی درست کنیم

چگونه در خانه گیفت عروسی درست کنیم ؟

 
چگونه در خانه گیفت عروسی درست کنیم ؟ باغ تالار عروسی شمس العما…
چگونه می توانیم از مهمان های مراسم عروسی تشکر کنیم

چگونه می توانیم از مهمان های مراسم عروسی تشکر کنیم ؟

 
چگونه می توانیم از مهمان های مراسم عروسی تشکر کنیم ؟ باغ عروسی…
چه کنیم تا همیشه حلقه ی ازدواجمان بدرخشد

چه کنیم تا همیشه حلقه ی ازدواجمان بدرخشد ؟

 
چه کنیم تا همیشه حلقه ی ازدواجمان بدرخشد ؟ باغ تالار عروسی ش…
چگونه یک مراسم لاکچری و خاص داشته باشیم

چگونه یک مراسم لاکچری و خاص داشته باشیم ؟

 
چگونه یک مراسم لاکچری و خاص داشته باشیم ؟ باغ تالار عروسی شم…
برگزاری مراسم عروسی در کنار دریا و ساحل

برگزاری مراسم عروسی در کنار دریا و ساحل

 
برگزاری مراسم عروسی در کنار دریا و ساحل , باغ تالار عروسی شمس …
نکات مهم و ضروری آرایشی در مراسم عروسی

نکات مهم و ضروری آرایشی در مراسم عروسی و قبل از آن

 
نکات مهم و ضروری آرایشی در مراسم عروسی و قبل از آن , باغ تالار عروسی …
برگزاری مراسم عروسی در حومه شهر

نکات مهم در رابطه با برگزاری مراسم عروسی در حومه شهر

 
نکات مهم در رابطه با برگزاری مراسم عروسی در حومه شهر ,  باغ تا
 
 
تغییر ظاهر در مراسم عروسی

نکات مهم در رابطه با تغییر ظاهر در مراسم عروسی

 
نکات مهم در رابطه با تغییر ظاهر در مراسم عروسی , باغ تالار شم…
در چه سنی ازدواج کنیم ؟

در چه سنی ازدواج کنیم ؟

 
در چه سنی ازدواج کنیم ؟ باغ تالار عروسی شمس العماره : بسیاری از افراد …
لباس عروس صورتی

آیا انتخاب لباس عروس صورتی یا لباس نامزدی با رنگ صورتی می تواند جذاب باشد ؟

 
آیا انتخاب لباس عروس صورتی یا لباس نامزدی با رنگ صورتی می توان
 
 
 
سوالاتی که باید از طراح لباستان بپرسید

سوالاتی که باید از طراح لباستان بپرسید

 
سوالاتی که باید از طراح لباستان بپرسید , باغ تالار عروسی شمس العماره :…
برگزاری یک مراسم رویایی با هزینه کم

برگزاری یک مراسم رویایی با هزینه کم در باغ تالار شمس العماره

 
برگزاری یک مراسم رویایی با هزینه کم , باغ تالار عروسی شمس العمار…
نکات لازم در زمان انتخاب و خرید لباس عروس

نکات لازم در زمان انتخاب و خرید لباس عروس

 
نکات لازم در زمان انتخاب و خرید لباس عروس , باغ تالار شمس العماره…
تکنیک های لازم برای مذاکره با تالار عروسی

تکنیک های لازم برای مذاکره با تالار عروسی

 
تکنیک های لازم برای مذاکره با تالار عروسی , باغ تالار شمس العمار…
چگونه در هزینه های مراسم عروسی مان صرفه جویی کنیم

چگونه در هزینه های مراسم عروسی مان صرفه جویی کنیم ؟

 
چگونه در هزینه های مراسم عروسی مان صرفه جویی کنیم ؟ باغ تالار …
10 لذت زمستانی برای زوجین

10 لذت زمستانی برای زوجین

 
10 لذت زمستانی برای زوجین باغ تابار عروسی شمس العماره : بیشتر …
گزینه های هزینه ساز در باغ عروسی

گزینه های هزینه ساز در باغ عروسی

 
گزینه های هزینه ساز در باغ عروسی , باغ تالار عروسی شمس العما…
نکات طلایی در برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار شخصی

نکات طلایی در برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار شخصی

 
نکات طلایی در برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار شخصی , باغ تال…
آدرس ازمایشگاه های ازدواج تهران

انجام آزمایش های لازم پیش از ازدواج + آدرس ازمایشگاه های ازدواج تهران

 
انجام آزمایش های لازم پیش از ازدواج + آدرس ازمایشگاه های ازدواج …
نکات ضروری در صورت کم بودن تعداد مهمان ها در باغ عروسی

نکات ضروری در صورت کم بودن تعداد مهمان ها در باغ عروسی

 
نکات ضروری در صورت کم بودن تعداد مهمان ها در باغ عروسی , باغ تالار عر…
نکات پنهانی در مورد مراسم عروسی

نکات پنهانی در مورد مراسم عروسی

 
نکات پنهانی در مورد مراسم عروسی , باغ تالار عروسی شمس العماره : شا…
سه کلید اصلی در انتخاب باغ عروسی مناسب

سه کلید اصلی در انتخاب باغ عروسی مناسب و ایده آل

 
سه کلید اصلی در انتخاب باغ عروسی مناسب و ایده آل , باغ تالار عروسی شم…
نکات مهم برای داماد ها در مراسم عروسی

نکات مهم برای داماد ها در مراسم عروسی

 
نکات مهم برای داماد ها در مراسم عروسی , باغ تالار شمس العماره : بسی…
هدیه و کادوی عروسی

چگونه هدیه و کادوی عروسی را انتخاب نماییم ؟

 
چگونه هدیه و کادوی عروسی را انتخاب نماییم ؟ باغ عروسی شمس العم…
دعوت از همکاران برای مراسم عروسی

دعوت از همکاران برای مراسم عروسی

 
دعوت از همکاران برای مراسم عروسی , باغ تالار شمس العماره :  ی…
اختلافات میهمانی ها و تعطیلات عروس و داماد

اختلافات میهمانی ها و تعطیلات عروس و داماد

 
اختلافات میهمانی ها و تعطیلات عروس و داماد , تالار شمس العماره …
وظایف مادر عروس در مراسم عروسی

وظایف مادر عروس در مراسم عروسی

 
وظایف مادر عروس در مراسم عروسی , باغ تالار عروسی شمس العماره : ی…
ویژگی های میز پذیرایی در تالار عروسی شمس العماره
ویژگی های میز پذیرایی در تالار عروسی شمس العماره
 
ویژگی های میز پذیرایی در تالار عروسی , باغ عروسی , شمس العماره : ت…
 
 
آداب و رسوم برگزاری عروسی در ایران

آداب و رسوم برگزاری عروسی در ایران

 
آداب و رسوم برگزاری عروسی در ایران : به طور یقین همه ما به این…
دیزاین اکسسوریز تالار عروسی

دیزاین اکسسوریز تالار عروسی شمس العماره

 
دیزاین اکسسوریز تالار عروسی شمس العماره : همه ما به این موضوع آگاهی داریم…
راهنمای انتخاب کارت عروسی

راهنمای انتخاب کارت عروسی

 
راهنمای انتخاب کارت عروسی : کارت عروسی چگونه باید باشد،مدل های کارت ع
 
 
ایده های جدید در تالار عروسی

ایده های جدید در تالار عروسی برای برگزاری مراسم عروسی

 
ایده های جدید در تالار عروسی برای برگزاری مراسم عروسی : از ج…
ساقدوش عروس

ساقدوش عروس چه وظایفی بر عهده دارد ؟

 
ساقدوش عروس چه وظایفی بر عهده دارد ؟ نقش دوست و دوستی در هر مر…
تالار عروسی لاکچری

دیزاین باغ تالار عروسی

 
دیزاین باغ تالار عروسی : در مراسم عروسی و زمان برگزاری آن ، خانواده ها…
انتخاب تالار عروسی زیبا

تکنیک های انتخاب تالار عروسی زیبا

 
تکنیک های انتخاب تالار عروسی زیبا , انتخاب باغ تالار عروس زیب…
تکنیک های مذاکره با تالار عروسی

تکنیک های مذاکره با تالار عروسی

 
تکنیک های مذاکره با تالار عروسی : یکی از مهمترین برنامه ها برای بر…
انتخاب تالار عروسی

برخی مسائل پیرامون انتخاب تالار عروسی

 
برخی مسائل پیرامون انتخاب تالار عروسی , باید ها و نبایدهای انتخاب یک …
در مراسم عروسی شیک پوش باشیم

نکاتی برای کاهش استرس عروس در تالار عروسی و بالا بردن آرامش او

 
نکاتی برای کاهش استرس عروس در تالار عروسی , افزایش آرامش عروس در…
هزینه خدمات عروسی

شش دلیل افزایش هزینه عروسی

 
شش دلیل افزایش هزینه عروسی : مراسم عروسی همیشه دغدغه عروس و د…
تاریخچه خدمات عروسی در ایران

برنامه ریزی از نامزدی تا عروسی

 
برنامه ریزی از نامزدی تا عروسی :  شما با برنامه ریزی و انعطاف پذیر…
طراحی تالار عروسی

دعوت همکارن به جشن عروسی در باغ تالار عروسی

 
دعوت همکارن به جشن عروسی در باغ تالار عروسی : دعوت مهمانان مانند هم…
برگزاری عروسی کوچک

تعداد کم مهمان در تالار عروسی

 
تعداد کم مهمان در تالار عروسی , اگر تعداد مهمانان شما در تالار…
نورپردازی تالار عروسیسه نکته اصلی در انتخاب تالار عروسی که باید به ان توجه کرد
 
انتخاب تالار , سه نکته اصلی در انتخاب تالار که باید به ان توجه کرد…
بهترین خدمات مجالس عروسی

راهکاری برای کاهش هزینه های عروسی

 
راهکاری برای کاهش هزینه های عروسی : هزینه های عروسی همیشه جز …
طراحی تالار عروسی

باغ تالار عروسی در ملک آباد و چهار باغ | باغ تالار عروسی شمس العماره

 
باغ تالار عروسی در ملک آباد و چهار باغ | باغ تالار عروسی شمس …
برگزاری مراسم عروسی در زمستان

برگزاری مراسم عروسی در فصل زمستان و پاییز

 
برگزاری مراسم عروسی در فصل زمستان و پاییز : اگر قصد دارید مرا…
نورپردازی تالار عروسی

نورپردازی در تالار عروسی | زیبایی مراسم عروسی با نورپردازی حرفه ای

 
نورپردازی در تالار عروسی | زیبایی مراسم عروسی با نورپردازی ح…
انتخاب دسته گل عروسی

انتخاب دسته گل عروسی | دسته گلها و گل آرایی در شب عروسی

 
انتخاب دسته گل عروسی | در عروسی دسته گلها ، زیبایی چراغ متحرک عر…
تالار عروسی لاکچری

تالار عروسی لوکس | ده ویژگی برتر تالار عروسی لاکچری , لوکس و مجلل

 
تالار عروسی لوکس | ده ویژگی برتر تالار عروسی لاکچری و لوکس , تالار ع
 
 
طراحی تالار عروسی

ویژگی ها و اهمیت باغ عروسی در برگزاری جشن عروسی

 
ویژگی های باغ عروسی , اهمیت باغ تالار عروسی در مراسم و جشن عروشی و…
هزینه خدمات عروسی

هزینه خدمات عروسی در مناطق مختلف ایران

 
هزینه خدمات عروسی در مناطق مختلف ایران به چه میزان است؟ : مخارج و هزین…
بهترین خدمات مجالس عروسی

بهترین خدمات مجالس عروسی در جهان | تالار شمس العماره

 
بهترین خدمات مجالس عروسی در جهان : اولین خدمات مراسم عروسی زم…
کیک عروسی

کیک عروسی چگونه باشد بهتر است؟

 
کیک عروسی چگونه باشد بهتر است؟ : صرف نظر از اینکه کیک عروسی از ا…
تاریخچه خدمات عروسی در ایران

تاریخچه خدمات عروسی در ایران

 
تاریخچه خدمات عروسی در ایران چگونه است؟ : مراسم عرروسی از نسل ه…
طراحی تالار عروسی

نکاتی درباره طراحی تالار عروسی , دیزاین باغ تالار عروسی

 
طراحی تالار عروسی , تزئین باغ تالار عروسی , دیزاین تالار عروسی …
در مراسم عروسی شیک پوش باشیم

در مراسم عروسی شیک پوش باشیم

 
در مراسم عروسی شیک پوش باشیم : در هنگام خرید لباس به مهمترین چیزی که …
ورودیه باغ تالار عروسی

ورودی باغ عروسی , ورودی باغ تالار عروسی شمس العماره

 
ورودی باغ عروسی , ورودی تالار عروسی , ورودی باغ تالار عروسی , گ…
وظایف داماد در تدارکات جشن عروسی

اجاره باغ برای عروسی در کرج , اجاره تالار برای عروسی در کرج

 
اجاره باغ عروسی در کرج , اجاره تالار برای عروسی در کرج شمس العما…
انتخاب بهترین آتلیه عکاسی

راهنمایی برای انتخاب بهترین آتلیه عکاسی برای مراسم عروسی

 
 
انتخاب بهترین آتلیه عکاسی , راهنمایی برای انتخاب بهترین آتلیه عکاس…
مدل آرایش زیبای عروس

مدل آرایش زیبای عروس ایرانی‌ و اروپایی‌

مدل آرایش زیبای عروس ایرانی‌ و اروپایی‌ , باغ برای عروسی شمس العماره کرج -…
تکنیک هایی برای آرامش عروس و داماد

تکنیک هایی برای آرامش عروس و داماد در مراسم عروسی باغ تالار

 
نکته ها و تکنیک هایی برای آرامش عروس و داماد , تالار عروسی شمس ال…
مرام عروسی در زمستان

باغ تالار عروسی شمس العماره و برگزاری مرام عروسی در زمستان

 
 
باغ تالار عروسی شمس العماره و برگزاری مرام عروسی در زمستان , Winter …
داماد و مسئولیت های مراسم عروسی

داماد و مسئولیت های مراسم عروسی

 
داماد و مسئولیت های مراسم عروسی , باغ برای عروسی - شمس العماره کرج…
برگزاری عروسی کوچک

دلایل مهم برای برگزاری عروسی کوچک

 
دلایل مهم برای برگزاری عروسی کوچک , باغ تالار عروسی شمس العما…
برگزاری مراسم عروسی در منزل

برگزاری مراسم عروسی در منزل بهتر است یا باغ تالار عروسی

برگزاری مراسم عروسی در منزل بهتر است یا باغ تالار عروسی , تالار عر…
لباس عروس برای عروس های درشت اندام

راهنمای انتخاب لباس عروس

راهنمای انتخاب لباس عروس , باغ تالار عروسی شمس العماره - Bridal d…

نکات مهم در مراسم عروسی

 
نکات مهم در مراسم عروسی , رعایت برخی از نکات مهم در روز عروسی , …
 
 
راهنمایی برای درست کردن لیست میمهانان عروسی

راهنمایی برای درست کردن لیست میمهانان عروسی


راهنمایی برای درست کردن لیست میمهانان عروسی , تالار عروسی شمس العماره…
بهترین فصل گرفتن مراسم عروسی

بهترین فصل گرفتن مراسم عروسی , تابستان یا زمستان ؟

 
بهترین فصل گرفتن مراسم عروسی , تابستان یا زمستان ؟ تالار عروسی شمس ال…

لباس مجلسی مناسب برای مراسم عروسی و مهمانی

 
 
لباس مجلسی مناسب برای مراسم عروسی و مهمانی , باغ عروسی شمس ال…

تزئین ماشین عروس بسیار زیبا

تزئین ماشین عروس بسیار زیبا  , تالار عروسی شمس العماره , Bridal C…
نحوه مدیریت مراسم عروسی

نحوه مدیریت مراسم عروسی به یاد ماندنی

 
نحوه مدیریت مراسم عروسی به یاد ماندنی Weddings Management , باغ تالار عروسی شم…
وظایف ساقدوش در مراسم عروسی

وظایف ساقدوش در مراسم عروسی

 
وظایف ساقدوش در مراسم عروسی , تالار عروسی شمس العماره کرج - Bri…
سوالات مهم انتخاب تشریفات مجالس

سوالات مهم انتخاب تشریفات مجالس و باغ تالار عروسی

 
سوالات مهم انتخاب تشریفات مجالس و باغ تالار عروسی , Important…
اشتباهات رایج در گل آرایی

اشتباهات رایج در گل آرایی , گل آرایی ویژه تالار شمس العماره

 
اشتباهات رایج در گل آرایی , گل آرایی ویژه تالار شمس العماره - Flo…
تدارکات و برنامه ریزی عروسی ایده آل

تدارکات و برنامه ریزی عروسی ایده آل

 
تدارکات و برنامه ریزی عروسی ایده آل , تدارکات عروسی , Procuremen…
خوش عکس شدن عروس و داماد وظایف عروس و داماد در تدارکات عروسی

وظایف عروس و داماد در تدارکات عروسی

 
وظایف عروس و داماد در تدارکات عروسی , باغ تالار عروسی شمس العمار…
دسته گل عروس

دسته گل عروس خاص و زیبا , طراحی و تزئین دسته گل عروس

 
دسته گل عروس , دسته گل عروس خاص و زیبا , طراحی و تزئین دسته گل عرو…

باغ تالار عروسی در کرج , بهترین باغ عروسی کرج

 
باغ تالار عروسی در کرج شمس العماره , باغ تالار عروسی کرج , باغ…
لباس عروس مناسب برای باغ عروسی

لباس عروس مناسب برای باغ تالار عروسی

 
لباس عروس مناسب برای باغ تالار عروسی  , لباس مناسب برای باغ عروسی فض…
عکاسی عروس و 12 اشتباه رایج در روز عروسی

عکاسی عروس و 12 اشتباه رایج در روز عروسی

 
عکاسی عروس و 12 اشتباه رایج در روز عروسی در باغ تالار عروسی , خدمات فی…
فیلم مراسم عروسی

چگونه فیلم مراسم عروسی تان را دیدنی تر و جذاب تر کنیم؟

 
چگونه فیلم مراسم عروسی تان را دیدنی تر و جذاب تر کنیم؟  میکس عکس…
خودرو های لوکس 2018 برای مراسم عروسی

خودرو های لوکس 2018 برای مراسم عروسی

 
خودرو های لوکس 2018 برای مراسم عروسی , خودروی لوکس برای عروسی …
انتخاب مناسب ترین تالار عروسی

انتخاب تالار عروسی مناسب , باغ تالار عروسی مناسب

 
 
انتخاب مناسب ترین تالار عروسی , انتخاب باغ تالار عروسی شمس العماره بر…
 
توصیه هایی برای حفظ آرامش در روز عروسی

توصیه هایی برای حفظ آرامش در روز عروسی

 
توصیه هایی برای حفظ آرامش در روز عروسی , تالار عروسی شمس العماره  :
وظایف داماد در تدارکات جشن عروسی

وظایف داماد در تدارکات جشن عروسی

 
وظایف داماد در تدارکات جشن عروسی , باغ عروسی شمس العماره کرج …
مزایای گرفتن عروسی در باغ عروسی

مزایای گرفتن عروسی در باغ عروسی و باغ تالار عروسی

 
مزایای گرفتن عروسی در باغ عروسی , برتری گرفتن عروسی در باغ تالار عروسی…
 
شنبه 10 آذر 1397برچسب:, :: 16:16 :: نويسنده : شب آرا نور

انتخاب مناسب ترین تالار عروسی , انتخاب باغ تالار عروسی شمس العماره برای برگزاری مراسم عروسی , باغ تالار عروسی مناسب و زیبا برای برگزاری مراسم عقد و عروسی : به طور یقین یکی از بیادماندنی ترین روزهای عمر هرشخصی یا بهتر است بگوییم هرزوجی روز عروسی آنهاست روزی که اقوام و دوستان واشنایان به دعوت شما دور هم جمع شده تا در این شادی بزرگ با شما سهیم باشند بدون شک برپایی همچین مراسمی نیازمند یک فضای مناسب یا بهتر است بگوییم یک تالار عروسی شیک و ارزان مناسب است .مکانی که میخواهید در انجا جشن عروسی را برگزار کنید هم برای شما و هم مهمانهایتان دارای اهمیت ویژه می باشد.

تالار عروسی مناسب

زوجهای جوان دقت کنید اگر قصد دارید جشن عروسی خود را در باغ تالار عروسی بپا کنید مهمترین و نخستین کاری که باید بکنید تعین و فیکس کردن زمان و تاریخ تالار عروسی می باشد. بهتر است چند ماه قبل از مراسم عروسی خود برای انتخاب تالار و فیکس کردن تاریخ تالار اقدام کنید تا با مشکل محدودیت انتخاب مواجه نشوید.شما تمام تشریفات و کارهای عروسیتان را بر اساس تاریخ رزرو تالارتان تنظیم میکنید.

پس تازمانی که با تالار قرار داد نبسته باشید تلاش بیهوده نکنید سعی کنید در قدم اول با تالار قرارداد ببندید تا روز دقیق عروسیتان مشخص شود بعد دنبال بقیه کارها و تشریفات عروسی باشید زیرا همه کارها و تشریفات عروسی بستگی به تاریخ مراسم دارد و تاریخ مراسم نیز با تاریخ تالار هماهنگ میشود. از نخستین اقدامات شما این است که عروس و داماد هردو از مهمان های خود لیستی جداگانه تهیه کنند تا تعداد مهمان های خود را تخمین بزنند.

مراسم بله برون

در انتخاب تالار عروسی مناسب ایده ال ملاک های زیر را در نظر داشته باشید :

موقعیت دسترسی تالار :

شما می بایست تالاری را برگزینید که موقعیت جغرافیایی خوبی داشته باشد و از نظر دسترسی در وضعیت خوبی باشد تا مهمانهایتان دچار مشکلات ترافیک یا مشکلاتی نظیر اتلاف وقت و انرژی به خاطر بیرون از شهربودن تالار با ان روبه رو هستند.و یکی از موارد دیگرنزدیک بودن تالار به ارایشگاه عروس و اتلیه عروس است اگر این موارد را رعایت کنید بدون شک در روز عروسی بدون استرس و خستگی وبا انژی وارد تالار میشوید.

تست کردن غذا و کیفیت سرویس دهی :

اگر برایتان مقدور باشد بعداز انتخاب تالار خود یک بار سرزده به تالار بروید مخصوصا زمانی که در تالار مراسمی برپاست بروید و از شیوه سرویس دهی یا مزه و طعم غذا را بررسی کنید.

نظافت وزیبا بودن تالار عروسی :

درهنگام انتخاب تالار عروسی به تمیزی روکش ها و رومیزی ها و کف سالن و درو دیوار ان توجه کنید. زیبایی تالار عروسی در مراسم عروسی قابل مشاهده است مخصوصا در فیلم عروسیتان.زیبایی دکور مراسم به بهتر جلوه داده شدن نمای داخلی تالار و حتی در دید مهمانان شما نقش زیادی می تواند ایفا کند. دقت کنید سقف سالن یا تالار پذیرایی باید بلند باشد. سالن های با سقف کوتاه دلگیر هستند و مهمان ها احساس خفگی خواهند کرد اگر سقف تالار کوتاه باشد امکان تصویر برداری با کرین ممکن نخواهد بود،سقف تالار از نکاتی است که حتما باید در هنگام انتخاب تالار محل برگزاری عروسی به آن دقت کنید.

آخرین مقالات باغ عروسی

در انتخاب تالار به میز و صندلی،ظرف های پذیرایی و تزیینات تالار توجه کنید. سرویس های بهداشتی را فراموش نکنید.خصوصا اگر در فصل های سرد سال مراسم عروسیتان برپا میشود لازم است نزدیک بودن سرویس های بهداشتی به تالارو تمیز و بهداشتی بودن سرویس ها و کافی بودن آنها را درنظربگیرید.امکانات دیگری مثل نمازخانه،اتاق بازی بچه ها،رختکن های زنانه، وغیره از دیگر امکاناتی هستند که می بایست به آنها توجه کنید. یا اگر تالار شما در طبقه های فوقانی باشد بررسی کنید که ساختمان دارای چند آسانسور باشد تا مهمان هایتان در صورت خراب شدن یکی از آسانسورها از آسانسورهای دیگر استفاده کنند.

اگر برای پیدا کردن تالار یا باغ عروسی فرصت دارید،یا فرصتی برای برنامه ریزی برای بقیه خدمات عروسی ندارید یا فرصتتان کم است یا میخواهید خدمات متنوعی در عروسیتان ارائه دهید،واگر برایتان جدید و به روز بودن طراحی و دکور تالار پذیرایی مهم است، یا اگر برایتان مهم است که نوع تم عروسیتان را خودتان انتخاب کنید، و یا میخواهید انتخاب ساعت شروع یا پایان جشن عروسیتان دست خودتان باشد و یا اگر روز عروسی برنامه فشرده ای دارید در این شرایط به شما توصیه میکنیم به یک موسسه خدمات مجالس عروسی که اعتبار و سابقه ی قابل توجهی در این زمینه دارد مراجعه کنید و از مشاوره و راهنمایی های آنها استفاده کنید.

و یا اگر شما فرصت کافی برای پیدا کردن سالن پذیرایی دارید و یا زمان کافی برای انتخاب بقیه تیم های اجرایی دارید و یا اگر برایتان تنوع خدمات عروسی مهم نیست و قیمت خدمات عروسی برای شما در اولویت قرار دارد و یا اگر میخواهید مسئولیت و یا هماهنگ بودن تیم های مختلف بین خودتان یا اطرافیانتان تقسیم کنید تالار عروسی را انتخاب کنید.


باغ تالار شمس العماره زیباترین عروسی ها  را برای شما برگزار خواهد کرد برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه ها و منوهای برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار شمس العماره می توانید با ما در ارتباط باشید .

 
شنبه 10 آذر 1397برچسب:, :: 15:4 :: نويسنده : شب آرا نور

خانه پیش ساخته : یکی از محصولات پرخرید و فروش در صنعت کانتینر سازی و کانکس سازی طراحی و ساخت خانه پیش ساخته است . خانه های پیش ساخته در اندازه ها و ابعاد مختلف و در انواع مدل های گوناگون طراحی و ساخته می شوند . خانه پیش ساخته مدل های مختلفی برای طراحی دارد که عبارت است از :

خانه پیش ساخته

خانه پیش ساخته

مدل و تیپ روستایی و سنتی , مدل کلبه ای , مدل ویلایی , حالت های کابین دار و همچنین این دسته از کانکس ها به گونه ای ساخته می شوند که وقتی در طبیعت نصب می شوند هیچ گونه آسیبی به محیط زیست و طبیعت وارد نکنند .

لیست روز قیمت کانکس : قیمت کانکس

ابعاد خانه پیش ساخته

 

خانه پیش ساخته را می توان در انواع و اندازه های مختلف طراحی کرد و ساخت . اندازه و ابعاد این دسته از کانکس ها بستگی به نیاز و سفارش مشتری دارد . این نوع از خانه ها به دست متخصصین مجرب ایرانا سازه طراحی می شوند که تمامی اصول ساخت در آن ها رعایت می شود و همچنین با استفاده از نرم افزارهای به روز دنیا طراحی و ساخته می شوند . همچنین در دپوی شرکت خانه های پیش ساخته آماده وجود دارد و مشتریانی که علاقه مند به خرید این دسته از کانکس ها هستند می توانند بر طبق نیاز و خواسته ی خود خانه پیش ساخته مورد نظر خود را خریدار ی کنند با این کار در وقت آن ها صرفه جویی می شود . مدل خانه پیش ساخته بر اساس سفارش شما مشتریان عزیز طراحی و ساخته می شود و در محل مورد نظر نصب می شود .

معیارهای مختلف برای خرید خانه پیش ساخته

ابعاد و اندازه ی خانه های پیش ساخته : ابعاد یک خانه پیش ساخته می تواند تاثیر زیادی در قیمت گذاری آن داشته باشد و به مانند هر کانکسی هر اندازه ابعاد بزرگتر باشد قیمت نیز بیشتر است .

هزینه ای که صرف خرید خانه پیش ساخته می شود : مهمترین چیزی که در خرید یک خانه پیش ساخته پیش رویمان است هزینه ی آن است که بابت این امر به هیچ وجه نگران نباشید زیرا ما بر حسب هزینه ای که می خواهید صرف کنید خانه پیش ساخته مطابق با هزیه ی شما را پیشنهاد می کنیم .

امکانات خانه های پیش ساخته : امکانات داخلی و بیرونی یک خانه پیش ساخته می تواند تاثیرات زیادی را بر قیمت آن ها بگذارد . برخی از خانه های پیش ساخته مجهز به گاراژ , سکو , پارکینگ و … هستند که سبب شده اند هزینه ی طراحی و ساخت این دسته از خانه ها بالاتر رود . بنابراین بهترین راه کار برای شما این است که ابتدا یادداشت کنید که هدف و مهمترین نیاز شما از خرید خانه پیش ساخته چیست .

بهترین کارگاه برای طراحی و ساخت خانه پیش ساخته : بهترین راه کار پیش روی شما برای خرید و سفارش محصول جستجو در اینترنت و خرید از شرکت های معتبر است .

طرح و نمای خانه های پیش ساخته : هر نما و طرحی می تواند در هزینه های ساخت خانه پیش ساخته تاثیر گذار باشد .

زمان ساخت و طراحی خانه پیش ساخته

مهمترین مسئله ای که در زمان طراحی یک خانه پیش ساخته اهمیت دارد اندازه و ابعاد آن است که هر چه قدر ابعاد کوچیکتر باشد مدت زمان ساخت آن نیز زمان کمتری می گیرد و برعکس . ولی در حالت کلی بین یک ماه الی ۴ ماه طراحی و ساخت خانه پیش ساخته به طول می انجامد .

طراحی نمای داخلی و بیرونی خانه پیش ساخته

متخصصین و مهندسین شرکت ایرانا سازه با استفاده از نرم افزارهای به روز دنیا هر طرح و نمایی که مشتریان سفارش دهند را بر روی سازه ی مورد نظر پیاده می کنند . هر موقعیت مختلف طرح مخصوص به خود را دارد برای نمونه برای ساخت خانه های پیش ساخته برای موقعیت جنگلی با موقعیت کوهستانی متفاوت است و همینگونه ویلا در کنار سواحل و دریا و یا موقعیت های صحرایی و ..

پایین آوردن هزینه ساخت خانه پیش ساخته

بهترین راه کار برای اینکه بتوان در ساخت و طراحی خانه پیش ساخته صرفه جویی کرد ابتدا یاداشت نیازهای ابتدایی و ضروری است و آن دسته از امکانات داخلی و بیرونی که ضروری نیستند آن ها را حذف و از آن ها چشم پوشی می کنیم . برای مثال اگر نیازی به بالکن در خانه و پارکینگ ندارید می توانید آن را حذف کنید . در کل به آن دسته از امکاناتی توجه می کنیم که به آن ها نیاز واقعی داریم .

https://iranasazeh.com/

 
شنبه 10 آذر 1397برچسب:, :: 14:32 :: نويسنده : شب آرا نور

ارائه راه حل های کلیدی برای بهبود بخشیدن به فضاهای فیزیکی کار , اینفو پارتیشن : فضای کاری هر شخصی مکانی است که قسمتی از روز را در آنجا سپری می کند اجرای پارتیشن اداری  و به عبارتی خانه ی دوم برای شخص محسوب می شود داشتن نمای ظاهری زیبا در فضای کار بر روحیه ی افراد تاثیرات مثبتی پارتیشن دو جداره می گذارد و بازده کاری شخص را نیز می تواند در مواردی نصب پارتیشن تک جداره  به خصوص بالا بیاورد . مجموعه ی ما در این راستا سعی کرده است تا به شما کمک کند بهترین فضای کاری داشته باشید و از آن لذت ببرید . ما به شما هفت قیمت پارتیشن ام دی اف  راه کار معرفی می کنیم که می تواند فضای کاری شما نصب پارتیشن شیشه ای  را بهبود بخشد در ادامه یمطلب به آن ها شاره می کنیم :

 مقایسه پارتیشن آلومینیوم با پارتیشن ام دی اف

بهبود بخشیدن به فضاهای فیزیکی کار

هفت راه کار بهبود بخشیدن فضای کار

۱ – تاثیر گرما بر عملکرد افراد

کار کردن در فضای گرم اجرای پارتیشن چوبی  برای هر شخصی سخت است چون در زمان کار کردن بدن افراد حرارت زیادی دارد و گرم بودن فضا نیز آن را شدید ترفروش مبلمان اداری  خواهد کرد . اگر شما در فضای گرم مشغول به کار هستید معمولا باید بدانید درباره ما اینفو پارتیشن که این احتمالات منفی به وجود خواهد آمد :
• قدرت بدن افراد پایین تر می آید
• واکنش تماس با اینفو پارتیشن های حرارتی بدن کمتر شده
• میزان تمرکز افراد پایین می آید
در یک جمله می توان گفت که وجود گرما هدایت کابل ها در پارتیشن در محیط کاری سبب نزول توانش و شناخت های افراد می شود اتاقک های پارتیشن  و بازدهی کار افراد را نیز پایین تر می آورد .

نقش پارتیشن در راه اندازی کسب و کار

۲ – آثار ادراکی

طبق نظریه روانشناسان و طی تحقیاقات صورت گرفته پارتیشن اینفو  به این نتیجه دست یافته اند که میزان نور در محیط کاری با قدرت بینایی افراد همبستگی دارد شرکت اینقو پارتیشن و وجود نور در فضا به بازدهی بالاتر کارها کمک می کند و به عبارتی این نکته برای همنگان مشخص است که فرد در محیط پرنورتر فروش پارتیشن دید و بینایی بالاتری دارد و به آسانی قادر به تشخیص رنگ ها خرید پارتیشن  است . در شغل های گوناگون نیز وجود نور در فضا با یکدیگر نیز تفاوت هایی دارد .

۳ – آثارهای روانی

وقتی فرد در محیطی اینفو پارتیشن  کار می کند که میزان نور در آن بالا است مسلم است که تمرکز فرد نیز به کارش بیشتر می شود قیمت پارتیشن . وجود نور در فضا سبب کم شدن خستگی قسمت های حسی و حرکتی اندام های افراد می شود . طی پژوهش های صورت گرفته در چند سال اخیر انواع پارتیشن  افراد به این نتیجه دست یافته اند که وجود نور سفید سبب بهبود و بهتر شدن خلقیات افراد شرکت اینفو پارتیشن  می شود که این امر سبب بالا رفتن تمرکز در افراد می شود .
گفتن این نکته مهم را نیز در اینجا الزامی می دانیم که با بالاتر رفتن سن افراد نیاز به روشنایی بهترین شرکت پارتیشن  در محیط کاری بیشتر دیده می شود شرکت نصب پارتیشن  یعنی هرچه قدر سن افراد بالاتر برود روشنایی در محیط نیز باید بیشتر باشد .

۴ – تاثیر سرما بر عملکرد افراد

طی پژوهش های صورت گرفته در خصوص قیمت روز پارتیشن این امر نیز پژوهشگران به این نتیجه دست یافته اند که همانگونه که گرمای طراحی پارتیشن زیاد سبب بازدهی پایین کار می شود سرما نیز سبب می شود فعالیت های ما در محیط کاری کاهش پیدا کند . مک ورث و پیلر طی تحقیقاتی که در این خصوص نصب پارتیشن  انجام داده اند نشان داده اند که در موقعیت های قیمت پارتیشن محیطی سرد شدت میزان تمرکز افراد و واکنش عضلانی در حدود ۲۰ یا ۳۰ درصد کمتر می شود که این امر خود تاثیر منفی بر بازدهی کار می گذارد .

۵ – میزان رطوبت و تاثیر آن بر عملکرد

وجود رطوبت زیاد نیز در اینفو پارتیشن محیط کاری سبب اختلال در عملکرد های وی می شود . کار کردن در محیط های مرطوب علی الخصوص که در محیط گرما نیز وجود داشته باشد کار پارتیشن  کردن را به شدت مختل می کند دو علت عمده وجود دارد که سبب می شود فروش پارتیشن وجود رطوبت در فضای کاری سبب بازدهی پایین کار می شود علت اول اینکه اگر در فضا رطوبت باشد میزان اکسیژن آزاد شده در فضا کم می شود و دومین علت اینکه خرید پارتیشن  هوا خود نیز از بخار آب اشباع می شود .

۶ – تاثیر رنگ ها

رنگ ها تاثیرات مختلفی مقالات اینفو پارتبشن  بر روی افراد دارند و ممکن است فردی به یک رنگ علاقه داشته باشد و به رنگ دیگر بی تفاوت باشد . بنابراین تاثیر رنگ بر افراد مختلف با یکدیگر فرق دارد . رنگ یک متغییری فیزیکی است که می تواند تاثیر زیادی را بر روحیه ی افراد بگذارد . در ادامه ی مطلب به شرح مختصری از برخی از رنگ ها می پردازیم :

رنگ خاکستری

رنگ خاکستری یک رنگ خنثی است و هیچ گرایش انواع پارتیشن دوجداره ارتفاع کم و پایین  و واکنشی را در فرد به وجود نمی آورد . رنگ خاکستری چون رنگی است که فاقد تحریک پذیری در افراد است از این رنگ در صنایع بیشتر استفاده می شود چرا که تقریبا با روحیه ی همه ی افراد سازگاری دارد .

آبی تیره

از لحاظ علم روانشناسی انتخاب و خرید مبلمان اداری  این رنگ تاثیرات زیادی بر روحیه ی افراد دارد و سبب می شود ه فشار خون و تنفس افراد کم شود چون رنگ مستقیما بر اعصاب پاراسماتیک تاثیر می گذارد . در ضمن این رنگ سبب احساس امنیت و آرامش افراد در محیط کاری می شود . و سبب کاهش خستگی کارمندان , کاهش خستگی روحی و روانی افراد می شود .

رنگ سرخ

این رنگ همانگونه که می دانید نماد تفاوت پارتیشن دوجداره و تک جداره حیات است و به معنی علاقه و میل و رغبت نیز می توان آن را نام برد . این رنگ به خودی خود سبب می شود که فرد در محیط کاری احساس گرمی کند و سبب افزایش حس رقابتی در بین همکاران می شود . اگر فرد در محیط کاری خود خسته شود وجود این رنگ او را از محیط خسته تر نیز می کند باید این رنگ به گونه ای به کار گرفته شود پارتیشن اداری تا سقف  که سبب خستگی کارمندان از محیط نشود .

زرد

رنگ زرد در بین رنگ ها روشن ترین رنگ است و سبب شادی در محیط می شود . رنگ زرد رنگی است که به کارمندان در محیط کاری امید می بخشد . و خصوصیاتی  انواع پارتبشن مد روز و جدیداز جمله : روشنترین رنگ , ایجاد شادمانی و خوش رویی , کاهش موانع و مشکلات , دلالت کننده و امید بخش را دارد .

۷ – تاثیر محیط بر عملکرد افراد

استفاده از طرحی با فضاهای باز در محیط سبب انواع پارتبشن مد روز و جدید می شود که ارتباط کارمندان با یکدیگر در محیط افزایش یابد . و افراد در محیط کاری علاوه بر انجام دادن کار خود اجتماعی نیز می شوند . در مطالعه ای که در سال ۱۹۸۴ توسط شخصی به نام کوچران و همکارانش در رابطه با خصوصیت ها و ویژگی های مدیران صورت گرفته است به این نتیجه رسیده اند که :
افرادی که درون گرا هستند همیشه سعی می کنند در محیط کاری خود از تابلوهایی چون گل و گیاه و یا نگهداری گیاه در محیط کاری خود بپردازند . تا از این طریق نشان دهند که محیط اداری برایشنان به مانند محیط خانه است .
مدیرانی که در محیط کاری خود از عکسای کاریکاتورها و .. استفاده می کنند می خواهند بگویند که افرادی منظم و باانظباط هستند و کارهای خود رادر زمان خود انجام می دهند . و شوخ طبع نیز می باشند .
افرادی که به صورت سلطه گرانه در محیط کاری هستند و دوست دارند روز به روز پیشرفت کنند اتاق خود را با استانداردها از جمله مبلمان اداری و .. تزیین می کنند .

https://partitions.info/

 
شنبه 10 آذر 1397برچسب:, :: 14:16 :: نويسنده : شب آرا نور

آموزش کلی و جامع در مورد پارتیشن اینفو پارتیشن :

پارتیشن جیست ؟

پارتیشن چه وسیله ای است و در کجا از پارتیشن ها استفاده می شود ؟

همه ای این ها سوالاتی است که با شنیدن کلمه ی شرکت تولیدی پارتیشن در ذهنمان پیش می آید . ابتدا باید بگوییم پارتیشن چیست . پارتیشن یا به حروف انگلیسی ( PARTITION ) در کشور ایران و در فرهنگ زبان فارسی که به آن دیواره , تیغه , جداکردن , تقسیم کردن , اسباب تفکیک و .. می گویند . همانگونه که از کلمه ی دیوراه نیز که به معنی پارتیشن به کار می رود مشخص پارتیشن mdf  است کاربرد پارتیشن یک دیوار کوچک است اما دوجداره منظور در مدل های امروزی و جدید که در صورت نیاز به وجود آن به سازه اضافه می شود .

نصب پارتیشن اداری به نظر می آید در ابتدا هم وجود داشته ولی نه با این مزیت هایی که امروزه دارد . چیزی که باعث شد تا بیشتر به پارتیشن روی بیاوریم احساس نیاز به جداسازی قیمت پارتیشن دوجداره بخش های مختلف از یکدگیر و اضافه کردن چند بخش به بخش اصلی . در قدیم پارتیشن ها کاربردی که داستند این بود که جنس اجرای پارتیشن شیشه ای آن ها از پارچه بود ولی با گذشت چند دهه و پیشرفت در عرصه ی این صنعت پارتیشن تک جداره پارتیشن ها از جنس چوب ساخته شدند به این صورت که از قیمت پارتیشن چوبی  کف زمین تا سقف می توان آن ها را امتداد داد . بر روی این نوع از پاریتشن ها شلف قرار می گیرد که می تواتن کتاب , پوشه یا هر وسایل دیگری که خرید مبلمان اداری به آن نیاز داریم را روی آن قرار دهیم . با این مدل و سبک از پارتیشن ها درباره اینفو پارتیشن  می توان دو مکان که استفاده مستقل و کاربری جداگانه را داشتند از یکدیگر جدا کرد .

جاسازی و هدایت کابل در پارتیشن بندی

آموزش کلی و جامع در مورد پارتیشن

طراحی و نصب پارتیشن

در بحث آموزش کلی و جامع در مورد پارتیشن ابتدا برای نصب پارتیشن و طراحی آن داشتن طرح و هدف قبلی واجب است یعنی نباید تماس با ما اینفو پارتیشن از ابتدای کار بی گدار به آب بزنیم و باید از پارتیشن بندی منظور و هدف مشخصی داشته باشیم . بر اساس جستجو و تحقیقات انجام گرفته از پارتیشن طراحی و نصب پارتیشن به اکشن آفیس می رسیم که اولین استفاده کننده از پارتیشن بوده و امروزه پارتیشن اداری با نام OFFICE PARTIOIN برای همگان معرفی شده است . کلمه ی کوبیکل یا همان اتاقک را هم شرکت پارتیشن در برخی از مواقع به جا پارتیشن استفاده می شود شاید به گوشتان خورده است . که بیشتر برای اتاق خواب و یا استراحت کاربرد دارد . ولی اما کلمه ی اکشن آفیس اینفو پارتیشن از آن جا شکل گرفته است که شخصی با نام میلر به فکر این فروش پارتیشن افتاده است که روش و سبک جدیدی را برای نشستن کارکنان یک بخش اداری یا سازمانی به وجود آورد . که امروزه مدیر مجموعه ی خرید پارتیشن ما آقای مهندس امیر سعیدی این سبک و روش را که در پارتیشن استفاده می شد را دچار تحول کرد و با نسل جدید پارتیشن ها را از نوع پارتیشن دوجداره , قیمت پارتیشن تولید کرده که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت .

بیشتر بخوانید در : پارتیشن دوجداره

در این سبک که ازپارتیشن های اداری استفاده می شود به مکان و سازمان مورد نظر ساختار و شمایل شیک و به روزی را بخشیده است که می توان گفت که یک سیستم شرکت اینفو پارتیشن جدید با نام open system که یک سیستمی است کاری و باز که تمامی کارمندان بهترین شرکت پارتیشن در یک فضایی مشغول به کار بودند که باز بوده و مدیر آن مجموعه می توانست به راحتی بر کار کارکنان خود نظارت داشته باشد .این کار علاوه بر زیبایی سبب شرکت نصب پارتیشن  می شود که کارمندان در آرامش و نظم به کار خود مشغول باشند . اگر کارمند یک قیمت روز پارتیشن بخش از محیط اداری ناراضی باشد بالطبع روحیه ی کاری کمتری نیز خواهد داشت .

آموزش کلی و جامع در مورد پارتیشن

توصیف و شرح طراحی پارتیشن در محل کار از همان مراحل ابتدایی تولید پارتیشن های اداری و پرطرفدار شدن این محصول در بین ادارات و سازمان ها به این صورت است که ابتدا شما در ذهن خود یک کابینی نصب پارتیشن  را تصور کنید که دور تا دو رمیز شما قیمت پارتیشن را احاطه کرده و هیچ فردی قادر نیست به آنچه شما در صفحه ی مانیتور یا در کل آنچه انجام می دهید را ببیند . پارتیشن ادرای سبب شده که با اطمینان کامل در اینفو پارتیشن امنیت کار خود را انجام دهید و این خود سبب بالا رفتن روحیه ی کارمندان پارتیشن  و مدیران شده است .
توجه به پارتیشن که شاید در ابتدا برایتان کم اهمیت فروش پارتیشن جلوه شود ولی با اندکی دقت توجه خواهید دید که پارتیشن ها چقدر توانسته اند سبب بهره وری بهتر از کار در ادارات برای کارمندان و مدیران شوند خرید پارتیشن   و روحیه یکاری آن ها را بالاتر ببرند . از اولین پارتیشنی که نصب مقالات پارتیشن  شد شاید ۵۷ سال بگذرد اما اکنون که زمان زیادی از طراحی های اولیه پارتیشن گذشته می بینیم که علاوه بر اینکه از ارزش پارتیشن های اداری کم نشده بلکه بیشتر پارتیشن دوجداره ارتفاع پایین  هم شده و نیاز به این وسیله روز به روز بیشتر و بیشتر تر می شود . البته قصدمان از تعریف پارتیشن و پارتیشن بندی زیاده گویی و تمجید نیست ولی این برای همگان روشن شده است که پارتیشن ها جز تجهیزات و وسایل اداری هستند که از سال ۱۳۳۸ تا کنون سبک ها و روش های جدیدی را به شیوه ی پارتیشن های زیبا و نا کارآمد  مدیریت اجرایی در سازمان ها وارد کرده اند .

بازخوردهای فرهنگی پارتیشن های اداری

اثرات پارتیشن ها , پارتیشن اداری و .. در فرهنگ ها و اجتماع ها بعضی از کشور ها با عقاید و مذهب های خاص قابل چشم پوشی نیست . در این مطلب ما قصدمان این نیست که کلمه و اصطلاح پارتیشن راهنمای انتخاب مبلمان اداری  را از لحاظ فلسفی ریشه یابی کنیم اما در کشور ایران و شهرهای بزرگ مثل تهران و تبریز و .. که شهرهای پرجمعیت و شلوغی هستند و تردد افراد مختلف در ادارات به ارباب تفاوت پارتیشن تک جداره و دوجداره ام دی اف رجوع و کارمندان زیاد است استفاده کردن از پارتیشن ها در چنین جاهایی خالی از لطف نیست . وجهه تمایز و آن چیزهایی که سبب می شود پارتیشن ها از مبلمان های اداری و دیگر تجهیزات نصب پارتیشن اداری از سقف اداری متمایز شوند نحوه ی سفارشی سازی محیط برای ارباب رجوع و کارمند است یعنی به عبارتی فرد می داند که در محیطی امن و بدور از اضطراب کارهایی اداری خود را می توان به انجام برساند .

مقالات بیشتر در رابطه با : مبلمان اداری

البته تنها پارتیشن نمی تواند مجحیط را امن کند و باعث آرامش شود بلکه دقت در طراحی و توجه به جزئیات یک پارتیشن در وهله ی اول مهمترین ارکان پارتیشن مد روز و جدید برای آرامش در محیط هستند و باید به این جزئیات توجه کنیم که استفاده از چه نوع پارتیشنی برای محل کارمان الزامی است و محل مناسب برای یک پارتیشن کجا باید باشد که همه ی این ها نیاز به فردی متخصص و کارشناس در این زمینه دارد که از لحاظ مهندسی و فنی در پارتیشن ادرای استفاده کردن از به روزترین پارتیشن های دنیا که پارتیشن دوجداره نیز از جمله ی آن ها است .

پارتیشن های اینفو پارتیشن

و اما در راستای بحث استفاده از پارتیشن در کسب و کار و گفتگو در زمینه ی پارتیشن و اثرات اجتماعی آن ها بر محیط ذکر این نکته را الزامی می دانیم که استفاده از پارتیشن ها حس امنیت و آرامش را برای بانوان محترم به وجود آورده است و این امکان را برای آن ها محیا ساخته است که بتواند در محیطی سرشار از آرامش با همکاران دیگر رقابت کاری داشته باشد و این حس آرامش و امنیت توام با رقابت اتاقک پارتیشن در کار حاصل فکر مدیریتی سازنده ی خوب یک پارتیشن است . برای نمونه می توان میز منشی مطب پزشکان و سایر بخش های ادرای و .. را اشاره کنیم که این نوع جاسازی کابل در پارتیشن  از کانترها و میزها که دیواره بلند دارند سبب شده است که منشی با خیال آسوده کار خود را انجام دهد و فاصله ی مراجعه کننده و منشی رعایت شود .
مطالب گفته شده همگی توسط اینفو پارتیشن منتشر یافته است برای سفارش محصول و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱-۸۸۳۳۲۷۲۲ تماس حاصل فرمایید .

https://partitions.info/

 
شنبه 10 آذر 1397برچسب:, :: 13:58 :: نويسنده : شب آرا نور

مبلمان اداری موردی و قاب های اصلی نشیمن مبلمان اداری اینفو پارتیشن قیمت پارتیشن اداری   : قاب اصلی نشیمن یکی از قسممت های مهم در مبلمان اداری است زیرا به این طریق می توان قیمت و هزینه ی مبلمان اداری را مشخص کرد نصب پارتیشن دوجداره  . جنس این نوع از قاب ها اکثرا از چوب های سخت , تخته های لمینت , استیل  پارتیشن ام دی اف , پلاستیک فشرده و .. است که جنس آن ها می تواند نقش مهمی را در استحکام و بادوام بودن مبلمان اداری داشته باشد .

قاب اصلی نشیمن اکثرا قابل دیدن نیست . اجرای پارتیشن تک جداره  اگر شما در هنگام خرید مبل با دست خود فشاری به پد مبل وارد کنید و بعد از فشردن پد اگر قابل مبل را احساس کردید این به معنی این است که مبل چندان بادوام نیست و نمی توانید مدت زمان طولانی از آن قیمت پارتیشن شیشه ای  استفاده کنید و بعد از مدتی مجبورید آن را دور بیندازید

.

مبلمان اداری موردی و قاب های اصلی نشیمن

اگر شما  پارتیشن چوبی قصد خرید مبل دارید مناسبترین کار این است که ابتدا روی مبل بنشینید اگر پارتیشن ام دی اف یا آلومینیوم احساس کردید که پستی و بلندی ندارد و پدهای بالشتک مبل در همه جای مبل یکسان است قیمت مبلمان اداری  این به معنای این است که مبل مستحکم بوده و از دوام بالاتری برخوردار است و می توانید آن را خریداری کنید .

نکات مهم در قبل از خرید مبلمان اداری و مواردی که باید تست شوند

در مبلمان  اداری  درباره ما اینفو پارتیشن موردی و قاب های اصلی نشیمن زمانی که شما قصد خرید یک میز شیشه را دارید اولین کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا شیشه را روی میز قرار دهید با تماس با اینفو پارتیشن این کار شما مطمعن می شوید که وقتی شیشه مبلمان اداری موردی و قاب اصلی نشیمن بر روی میز قرار داده می شود شیشه کاملا صاف است یا خیر . و سپس به این نکته توجه کنید که آیا این میز می توان وزن شیشه را تحمل کند یا خیر . ترکیب پارتیشن دو جداره و کمد ایستاده  برای تحمل وزن شیشه بر وری میزها اکثرا پنل های شیشه ای اجرای پارتیشن دوجداره تا سقف  استفاده می کنند که ماندگاری و دوام بالاتری دارند و می توان با خیال راحت آن ها را خریداری نمود و استفاده کرد .

طراحی روی میز طراحی و نصب پارتیشن و ویترین ها نیز یکی دیگر از کارهای مهم است که امروزه انجام می گیرد . طراحی ها باید به گونه ای باشند که شخص با دیدن آن ها به وجد بیاد و شرکت پارتیشن  جذب آن ها شود . مهذب کاری پشت , بالا , جلو و .. محصول نیز از قیمت روز پارتیشن  اهمیت زیادی برخوردار است . اگر بر روی میز و بدنه ی آن برآمدگی و یا شکافی حبابی شکل دیدید فروش پارتیشن  این به معنی این است که محصول کم کیفیت و کم دوام است .

درضمن خرید پارتیشن  یک نکته ی مهم که ذکر آن را الزامی می دانیم به این نکته قبل از قیمت پارتیشن یک محصول دقت کنید که اجزای این محصول به یکدیگر چگونه وصل شده اند و توجه داشته باشید که با میخ و چسب قطعات و اجزا را به هم نچسبانده باشند . جهت اطمینان از لق نبودن پارتیشن  صندلی , صندلی شرکت اینفو پارتیشن را به سمت خود بکشید . و باید رفت آمد کشوهای میز نی زروان باشد .

مبلمان اداری خاص و نمونه های مختلف آن

ادامه ی مطلب شرح مختصری از مبلمان اداری خاص است با اینفوپارتیشن همراه باشید .
این نوع از مبلمان همانگونه که از نام آن ها پیداست برای استفاده در موارد خاص است و علت تمایرز این مبل مان از دیگر مبلمان همین خاص بودن بهترین شرکت پارتیشن است . در قسمت ها و بخش های مختلف ساختمانی از این نوع از مبلمان اداری استفاده می شود . این نوع از محصولات به صورت چوبی هستند و به عبارتی جزیی از تجهیزات ساختمان هستند و در آخر می توانیم اشاره کنیم که در تمامی فضاها چه ساختمانی , چه اداری شرکت نصب پارتیشن و … می توان از این نوع از مبل ها استفاده کرد . مانند درو پنجره , قیمت روز پارتیشن  انواع پارکت ها و .. . طراحی این نوع از مبلمان به صورت کلاسیک و مدرن می باشد .
با توجه به این که قرار است این نوع از مبلمان در فضاهای مختلف استفاده شوند طراحی پارتیشن به گروه های گوناگون تقسیم می شوند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم :

فضاهای استفاده از مبلمان اداری خاص

هتل ها

در مبلمان اداری موردی نصب پارتیشن  و قاب های اصلی نشیمن اگر دقت کرده باشید متوجه این نکته می شوید که مبلمان به دو دسته تقسیم می شوند اداری و مسکونی . و مبلمان  قیمت پارتیشن هتل ها نیز جز دسته های خاص است .

فضاهای ساختمانی

در ابتدای مطلب به این نوع از اینفو پارتیشن  مبلمان اشاره مختصری کردیم این نوع از مبل ها حالتی نصبی دارند مانند : در و پنجره , کفپوش پارتیشن   , پارکت و ..

سالن های کنفرانس و آمفی تئاترها

این نوع از مبلمان چون کاربردهای ویژه ایدارند و در نصب و رمز موفقیت در طراحی پارتیشن اداری چگونگی ساخت آن ها با دیگر مبلمان فرق دارد آن را از دیگر مبلمان فروش پارتیشن  متمایز می کنیم .

محیط های مسکونی و نحوهی چیدمان مبل ها

قدم اول : نمایش دادن تضادهای منزل

اگر از مبل های خطی و مدرن خرید پارتیشن   برای منزل مسکونی خود استفاده می کنید آن ها را به گونه ای طراحی می کنیم که دور یک میز گرد باشند ولی اگر از مبلمانی استفاده می کنیم  مقاله در رابطه با پارتیشن که منحنی شکل هستند در این صورت آن ها را باید به طریقی بچینیم که با یک قطعه ی زاویه دار هماهنگ باشند .

قدم دوم : استفاده از تنوع رنگی

همیشه سعی کنید در منزلتان از تنوع رنگی مختلف برای چیدمان مبلمانتان استفاده کنید انواع پارتیشن های جدا کننده . جهت جلوگیری از چیدمان یکنواخت مبلمان سعی کنید پارتیشن های ناکارآمد و زیبا مبل هایی که هم اندازه هستند را در کنار یکدیگر قرار ندهید . برای بهتر دیده شدن مبلمانتان سعی کنید یک میل بلند یا بزرگ  آموزش های جامع انتخاب پارتیش را در یک طرف منزل قرار دهید و در سمت و قسمت بهبود ساختار فیزیکی محیط کار با استفاده از پارتیشن دیگر آن نیز سعی شود مبلی هم اندازه و هم قد قرار داده شود . این نکته ی مهم را فراموش نکنید که همیشه سعی کنید مبلمان سراسر اتاق در اندازه با یکدیگر متفاوت باشند .

مجموعه ی اینفو پارتیشن با به کاگیری نیروی متخصص و کارشناسان مجرب در زمینه ی طراحی مبلمان اداری و مسکونی , طراحی و ساخت انواع پارتیشن , پارتیشن دوجداره , پارتیشن اداری و .. آماده ی خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند . جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش این مجموعه طراحی پارتیشن دوجداره قد متوسط  تماس بگیرید . رضایت مشتری شرط اصلی کار ماست

https://partitions.info/.

 
جمعه 9 آذر 1397برچسب:, :: 10:45 :: نويسنده : شب آرا نور

کانکس دفتر پست , قیمت کانکس پست پیشتاز , گروه صنعتی ایرانا سازه : کانکس ها ی دفتر پست طراحی شده در مجموعه ایرانا سازه که با طراحی اختصاصی جهت ایجاد خدمات پستی در درون شهر تولید شده اند . طراحی داخلی و بیرونی این سازه ها به گونه ای است که با رنگ سازمانی اداره پست سازگاری دارد یعنی به گونه ای طراحی شده اند که حتی از نمای دور نیز می توان کاربرد این کانکس ها را حدس زد . این کانکس ها ابتدا جهت خبررسانی و نامه رسانی طراحی شده بودند ولی امروزه راه ارتباطی بین افراد با یکدیگر از فاصله و راه دور نیز هستند و کاربردهای زیادی به نسبت گذشته دارند . از این نوع از سازه ها در مناطق محروم و دور افتاده نیز به عنوان اداره پست نیز استفاده می شود و تمامی خدمات یک سازمان پستی را برای مردم انجام می دهد .

نوشته‌های تازه

طراحی کانکس دفتر پست

طراحی داخلی و بیرونی این نوع از سازه ها الهام گرفته از اداره پست ( post office container ) است و طرح و رنگی شبیه به ادارات پست دارد . طراحی این دسته از کانکس ها بیشتر به شکل یک پاکت نامه است و مهمتر از همه جهت هدایت نور به داخل فضای کانکس بخشی از آن طراحی شده از شیشه سکوریت است . جهت استفاده از نمای پست پیشتاز بر روی شیشه ها الگویی به صورت شش ضلعی طراحی شده است که نمایان کاربرد این سازه است و با یک دید می توان حدس زد که این سازه مربوط به اداره پست است . طراحان و مهندسان مجموعه شرکت ایرانا سازه کانکس های پست پیشتاز را در ابعاد و اندازه های مختلف و طبق نیاز و سلیقه ی مشتریان طراحی می کنند و سپس آن را ساخته و در محل مورد نظر نصب می کنند.

کانکس دفتر پست

کانکس دفتر پست

قیمت کانکس پست پیشتاز

ادارات پست از زمان های قدیم نیز به عنوان راه ارتباطی بین مردم از راه های دور بوده اند و از ابتدای ترین و ساده ترین فعالیت های آن ها می توان به نامه رسانی اشاره کرد . با پیشرفت تکنولوژی و با به وجود آمدن فکس , تلفن در فعالیت این سازمان نیز تغییراتی ایجاد شد که سبب شد وظیفه ی سنگین تری عهده دار شود از جمله حمل سندها و محموله ها در کنار نامه رسانی سبب شد که حجم کاری این اداره بیشتر شود . در هر منطقه ای اداره پست وجود دارد ولی اگر امکان احداث دفتر پستی مقدور نباشد و یا جمعیت یک منطقه کم باشد می توان جهت کاهش هزینه ها از کانکس پست پیشتاز در آن منطقه استفاده کرد تا خدمات پستی آن منطقه را عهده دار شود . با نصب و احداث این نوع از کانکس ها می توان در هزینه خرید ساختمان صرفه جویی کرد و هم می توان داخل کانکس را مجهز به سیستم اداری کرد و کار پستی مردم را راه انداخت .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کانکس پست پیشتاز , خرید کانکس دفتر پست , فروش کانکس پست پیشتاز و همچنین مشاوره های لازم در این خصوص با کارشناسان فروش ما در مجموعه ایرانا سازه تماس حاصل فرمایید .

https://iranasazeh.com

 
جمعه 9 آذر 1397برچسب:, :: 10:24 :: نويسنده : شب آرا نور

کانکس فست فود سیار , قیمت انواع کانکس فست فود دست دوم در طرح های و نماهای مختلف , طراحی و ساخت انواع کانکس فست فود سیار با استحکام بالا : کانکس فست فود سیار یکی دیگر از محصولات تولیدی مجموعه ی ما است که باید در طراحی و ساخت آن از مرغوبترین مصالح استفاده شود و همچنین طراحی داخلی و بیرونی آن باید به گونه ای باشد که فرد با دیدن آن متوجه کاربرد کانکس شود .

کانکس فست فود سیار

کانکس فست فود سیار

ساخت کانکس فست فود سیار

کانکس فست فود سیار همان گانکس فست فود است منتها با این تفاوت که در این نوع از کانکس دو قسمت مهم در ساخت آن اجرا می شود که اول شاسی و دوم چرخ های آن است که سبب می شوند تغییرات لازم بر روی کانکس مورد نظر انجام گیرد . در ساخت و طراحی این دسته از کانکس ها از عیار آهنی بالا , و تیر آهن های بادوام و مقاوم استفاده شده است که شاسی این نوع از کانکس ها از جنس گالوانیزه بوده به همین دلیل در برابر هر گونه عوامل داخلی و خارجی اعم از رطوبت و آب از مقاومت بالاتری برخوردار است و این امر سبب می شود که کانکس مورد نظر از پوسیدگی در امان باشد .

جهت اطلاعات بروز لیست قیمت های ایرانا سازه را مشاهده کنید : قیمت کانکس

انواع کانکس فست فود سیار

  • کانکس غذاخوری سیار
  • کانکس کترینگ سیار
  • کانکس کباب پزی سیار
  • کانکس اغذیه فروشی سیار
  • کانکس بستنی فروشی سیار
  • و ..

در طراحی این نوع از کانکس ها از چرخ ها و لاستیک های بادوامی استفاده شده است که سبب به حرکت در آمدن این کانکس ها می شود . اگر به هر دلیلی این دسته از کانکس ها به صورت ثابت در یک مکان باقی بمانند لاستیک های چرخ ها هیچ گونه آسبی نمی بینند زیرا بادوام هستند .

مزایای کانکس فست فود سیار

  • مجهز به سیستم تهویه مناسب و با کیفیتی بالا
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت , زمین لرزه و ..
  • مجهز به درب و پنجره ی مناسب با نوع کانکس ها
  • قابلیت تعمیر و استفاده ی مجدد
  • مجهز به سیستم لوله کشی
  • مجهز به سیم کشی برق با ایمنی بالا
  • وزن مناسب و سبک
  • قابل جابه جایی کم هزینه و آسان
  • عایق مناسب سرما , گرما و ..
  • هزینه ی مناسب
  • و ..

جابه جایی و انتقال کانکس فست فود سیار

این نوع از کانکس ها همانگونه که از نامشان پیداست سیار هستند و چرخدار بودن این کانکس ها یکی از مهمترین مزیت های آن ها محسوب می شود زیرا به آسانی می توان آن ها را در صورت تغییر مکان جابه جا کرد . این دسته از کانکس ها برای اینکه به مکان دلخواه مشتریان عزیز برده شوند از طریق کامیون های کششی به آسانی با یک یدک کش حمل می شوند و به مکان دلخواه برده می شوند و در آنجا نصب می گردند . این امر سبب شده است که هزین ی جابه جایی و انتقال این دسته از کنکس ها به نسبت دیگر کانکس ها کمتر باشد .

قیمت کانکس فست فود سیار

کانکس های سیار نسبت به دیگر کانکس های فست فود هزینه ی بیشتری دارند زیرا در کاربرد آن از شاسی و چرخ استفاده شده است که سب می شود هزینه ی این کانکس با دیگر کانکس ها فرق داشته باشد و از همه مهمتر این که اندازه و ابعاد کانس و همچنین مواد اولیه استفاده شده در کانکس ها ممکن است با دیگری فرق داشته باشد که یقینا در قیمت آن ها تاثیر دارد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش کانکس فست فود سیار با کارشناسان فروش مجموعه کانکس سازی ایرانا سازه تماس حاصل نمایید .

کانکس فست فود سیار طرح جدید

کانکس فست فود سیار طرح جدید

طرح سفید کانکس فست فود

طرح سفید کانکس فست فود

کانکس فست فود سیار شیک و مدرن

کانکس فست فود سیار شیک و مدرن

https://iranasazeh.com

 
پنج شنبه 1 آذر 1397برچسب:, :: 14:21 :: نويسنده : شب آرا نور

روغن صنعتی پارس اویل | Pars oil : شرکت Pars oil اولین و خصوصی ترین شرکت نفت در ایران است که تولید روانساز و انواع روغن موتور را در خاورمیانه و ایران انجام می دهد . این کمپانی به صورت سهامی عام ثبت شده است . روانسازها و روغن موتور های تولید شده در این شرکت از با کیفیت ترین محصولات هستند که به بازار عرضه می شوند . یعنی به عبارتی کیفیت محصولات در حد استاندارد های جهانی هستند برای نمونه روغن صنعتی پارس کیان نیم قرن قبل تنها روانکاری بوده که در انواع موتورهای دیزلی با کارکردی نزدیک به ۴۰۰۰ کیلومتر مورد استفاده قرار می گرفته است . و در آن سال موفق به دریافت نشان شد . لازم به ذکر است که امروزه ظرفیت پالایشگاه به بالاترین حد خود رسیده است .

روغن صنعتی پارس اویل Pars oil

روغن صنعتی پارس اویل Pars oil

مجموعه شرکت روانکار شیمی ماهان به عنوان نماینده ی رسمی شرکت نفت پارس در ایران است که تمامی محصولات این مجموعه را به تمامی نقاط کشور پخش و ارسال می کند .

محصولات روغن صنعتی pars oil

  • روغن موتور های دیزلی
  • روغن جعبه دنده در ۴ نوع
  • روغن موتورهای گاز سوز
  • روغن موتورهای کشتی
  • روغن های ترمز
  • در ۲۴ نوع روغن صنعتی
  • روغن های ضد یخ
  • انواع روغن های گریس
  • و …

مجموعه شرکت روانکار شیمی ماهان به عنوان بزرگترین شرکت عرضه کننده ی انواع مواد های شیمیای و روانکارهای صنعتی امروزه توانسته است با به کارگیری نیروهای متخصص و کار آزموده و با بهره گیری از آخرین فناوری های به روز دنیا در زمینه پخش و توزیع آخرین و به روز ترین محصولات اورجینال شرکت پارس را به سراسر کشور پخش و در اختیار مشتریان قرار دهد .

یکی دیگر از افتخارات این شرکت همکاری با دیگر شرکت های total , mobil , sell , esso و .. است که به عنوان نماینده ی رسمی این شرکت ها نیز مشغول به فعالیت است و با دیگر شرکت های داخلی اعم از کاشی سازی , مهمات سازی , کشتی سازی , نساجی , حفاری و دیگر انواع صنایع کوچک و بزرگ در حال همکاری است .

http://mahanlube.com/