تشریفات عروسی , تشریفات مجالس
تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
شماره مجازی PingMe
گیت آرتابان
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تشریفات عروسی , تشریفات مجالس و آدرس wedding-planner.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
شب آرا نور

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 21 تير 1399برچسب:, :: 16:51 :: نويسنده : شب آرا نور

شرکت آرتابان نمایندگی معتبر گیت فروشگاهی با مشتری مداری و با داشتن مدرک رسمی بین المللی مشاغل و با در نظر گرفتن شرایط مشتریان و زیر سایه لطف بیکران خداوند تبدیل به یکی از شرکت های ممتاز در ارائه سیستم های حفاظتی و امنیتی و گیت فروشگاهی گشته است .


به طور کلی نمایندگی های معتبر گیت فروشگاهی , نماینده کاملی از شرکت کارکنان و محیط کاری هستند که افراد بی شماری در تلاش هستند تا محصولی بی عیب و نقص و کامل به خریدار عرضه نمایند حال ممکن است خرید به صورت عمده یا خرد باشد . اگر شما خواهان خرید گیت فروشگاهی می باشید و در بین نمایندگی های معتبر گیت فروشگاهی دچار سردرگمی شده اید ما به شما شرکت آرتابان را پیشنهاد می کنیم که امتحان خود را در این زمینه پس داده است . پس برای داشتن خرید خوب و عالی با شرکت آرتابان تماس بگیرید .

https://artaban-co.com

 
سه شنبه 17 تير 1399برچسب:, :: 16:22 :: نويسنده : شب آرا نور

باید به این اثر توجه کنید زیرا باعث می شود که در سراسر سیم پیچ فرستنده افت ولتاژی دزدگیر لباس و دزدگیر پوشاک شکل بگیرد و این امر در نتیجه باعث می شود که میدان مغناطیسی خارجی تضعیف گردد . شناسایی این تغییرات را می توانیم از جمله وظایف سیم پیچ گیرنده بدانیم و به دنبال آن در یک وضعیت داده یک بیت در سیستم تغییر می یابید و سیستم آلارم را خواهد داد.

برای اینکه از عمل آلارم یا همان هشدار دهی جلوگیری شود باید سیستم پس از اینکه به واسطه مشتری پرداخت وجه صورت گرفت ، صندوقدار فروشگاه با اعمال نمودن یک میدان مغناطیسی به اندازه ی کافی بالا به تگ ،که البته خارج از تحمل تگ می باشد اقدام به غیر فعال سازی تگ نماید.
به بیانی ساده تر می توانیم بگوییم که میدان مغناطیسی به دو سر خازن مدار تگ ولتاژ می بخشد و در واقع بین خازن و القاگر تگ موجب از بین رفتن اتصال می شود و در نهایت فعال نمودن دوباره آن امکان پذیر نخواهد بود . این مطالبی که بیان کردیم در مورد نحوه ای غیر فعال سازی تگ های برچسبی بود و بعدها در مورد تگ های سخت هم مطالبی را ارائه داده ایم . ( با ما همراه باشید).

گیت آرتابان