تشریفات عروسی , تشریفات مجالس
تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
شماره مجازی PingMe
گیت آرتابان
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تشریفات عروسی , تشریفات مجالس و آدرس wedding-planner.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
شب آرا نور

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 16:7 :: نويسنده : شب آرا نور

فروشگاه آسونوار از سال ۸۸ با گرفتن نمایندگی تجاری محصولات roma و boyut و چسب گرانول در حوزه صنایع چوب به ویژه در نوار pvc و نوار ام دی اف لبه چسبان شروع به فعالیت نمود . آسونوار از سال ۹۰‌ با گسترش فعالیت های خود نمایندگی تجاری محصولات کارخانه معتبر tece و victor و mavi را عهده دار شد و توانست با فروش محصولات برند های معروف مذکور خود را در بین مشتریان این حوزه بشناساند محصولات نوار pvc و نوار ام دی اف که همیشه از پرفروشترین های فروشگاه آسونوار بوده اند . از سال ۹۴ تصمیم به گسترش فعالیت دراین حوزه چوب موجب شد تا اینکه نوار فرامید و نوار های ۱۸ میل به محصولات ما در فروشگاه آسونوار اضافه شد .فروشگاه آسونوار مفتخر است که کلیه محصولات ارائه شده با کامل ترین و متنوع ترین رنگها در خدمت هموطنان عزیز باشد مشتریان محترم میتوانند یک رنگ خاص علاوه بر رنگهای موجود در سمپلها را سفارش داده و در مدت ۱۵ روز mach color شده و سفارش خود را تحویل بگیرند. خواست مشتری اولویت کاری ماست و هر آنچه مشتری از ما بخواهد در سریعترین زمان در اختیارش قرار خواهیم داد

 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:55 :: نويسنده : شب آرا نور

,لاستیک بی ام و , لاستیک پورشه, لاستیک مازراتی, لاستیک ولوو, فروش لاستیک هیوندای, لاستیک کیا, لاستیک تویوتا, قیمت لاستیک آلفارومئو, لاستیک پزو, لاستیک پراید, لاستیک سمند, قیمت روز لاستیک تندر90 , لاستیک ام وی ام, لاستیک ام جی, لاستیک پاژن, لاستیک پاترول, خرید لاستیک جیلی, لاستیک سوزوکی, لاستیک لکسوس

 

لاستیک باری سنگین , لاستیک اتوبوس , لاستیک کامیون , لاستیک سنگین , لاستیک ایسوزو , لاستیک نیسان , لاستیک فینیشر , لاستیک تریلر , لاستیک کشنده


از نکات مهمی که بین رینگ و لاستیک خودرو باید متناسب باشد سایز قطر رینگ است.
در بخش ( نحوه خواندن سایز لاستیک ) در این باره توضیح داده شده است. قطر رینگ و قطر طوقه لاستیک باید دارای نشانه یکسان باشند تا به صورت استاندارد لاستیک بر روی رینگ نصب شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره جهت خرید رینگ، خرید قالپاق مناسب خودروتان، و همچنین اطلاع از قیمت روز انواع رینگ فابریک و اصلی مناسب خودرو تان با مشاوران بازار لاستیک تماس حاصل فرمائید. 

 

لاستیک راهسازی , لاستیک صنعتی ، ل استیک لودر , لاستیک جرثقیل ,

اما امروزه در خودروهایی با طراحی جدید از رینگ با آلیاژ آلومینیومی استفاده میشود که عموم بازاری‌ها این دسته از رینگ‌ها را رینگ اسپرت مینامند. رینگ های آلومینیومی سبک هستند، ظاهر زیبایی دارند و در این سالها به کررات مدل‌های مختلف با ظواهر زیبا و دلربا را از آنها دیده‌ایم، قابلیت فرمانپذیری، بالانس و نصب راحت‌تر لاستیک بر روی رینگ‌های آلومینیومی نیز از جمله مزایای استفاده از رینگ‌های آلومینیومی است.

رینگ آلومینیومی مادامی که از با کیفیت ترین مواد و با بهره گیری از بالاترین استاندارد ها ساخته شود، نمیتوان در مقایسه با رینگ فولادی، بر روی آن عیب گذاشت و از معایب آن گفت. اما امان از زمانی که رینگ آلومینیومی از کیفیت ساخت پائین برخوردار و از مواد درجه دو و سه ساخته شده باشد، در ساده ترین حالت میتوان به این مطلب اشاره کرد که در دست انداز و یا ضربه‌ای که رینگ فولادی را خم و دفرمه میکند، رینگ آلومینیومی به طور کل شکسته و از چرخ و لاستیک جدا میشود …!

جالب است بدانید که کارخانجات تولید رینگ فولادی در ایران، با کیفیت ترین رینگ‌های فولادی را در جهان تولید میکنند. با افتخار کالای ایرانی در زمینه رینگ‌ فولادی یکی از با کیفیت ترین تولیدات جهانیست، کارخانجات تولید  یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه تولید رینگ فولادی برای خودروهای شهری و باری در ایران است که تولیدات این کارخانه از استاندارد بالایی برخوردار است. جهت خرید رینگ مشهد برای خودروتان با مشاوران بازار لاستیک تماس حاصل فرمائید.


لاستیک دامپتراک , لاستیک ریچ استاکر , لاستیک بیل بکهو

 

 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:49 :: نويسنده : شب آرا نور

به کلیه عواملی که در برپایی یک جشن عروسی تنها برای زیبا سازی و ایجاد نظم بیشتر در مراسم به کار برده می شود،تشریفات عروسی نامیده می شود،اشتباه نکنید تشریفات به معنی زرق و برق و تجملات و ایجاد هزینه های زیاد نیست،تشریفات عروسی دارای معنی گسترده تر و عمیق تر از تجمل گرایی است.تشریفات از نظر لغوی به معنی آداب و رسوم برپایی مراسم و از همه مهمتر مراسم عروسی است.

میزبان مراسم با واگذار کردن انجام آداب و رسوم به کارشناسان و افراد خبره در زمینه خدمات مجالس عروسی و تشریفات عروسی با خیالی آسوده به دیگر کارهای خود رسیدگی می کند ومطمئن است که تشریفات عروسی به خوبی و شایسته آنها برگزار خواهد شد.تشریفات عروسی دارای آداب وقانون مخصوص خود را دارد و انجام این تشریفات نیاز به تخصص دارد،وبه قول معروف کار را به کاردان بسپار.
در حال حاضر موسسات و شرکت های تشریفات و خدمات عروسی خیلی زیادی در هرشهری به فعالیت مشغول هستند،وبرای آنها منبع درآمد خوبی به حساب می آید.اما هرکدام از این موسسات در کیفیت و ابتکار عمل بایکدیگر متفاوت هستند.

یکی از سنت های که از گذشته تا کنون به آن اهمیت می دهند ازدواج است. عروس و داماد کارهای را که باید برای جشن انجام بدهد جز تشریفات عروسی به شمار می آید. مثلا می توانیم به مواردی مثل تعیین تاریخ عروسی یا رزرو تالاری برای مراسم عروسی، تهیه لباس عروس، تهیه کت و شلوار دامادی ، باغ عروسی ، فیلم برداری و عکاسی و …. اشاره نماییم.

البته نباید فراموش کنید که مراسم تشریفات عروسی می تواند در هر منطقه یا مکانی با دیگر قسمت ها متفاوت باشد ولی در هر صورت مقدماتی را باید در تمامی مراسم های عروسی در نظر داشته باشید. پس می توانیم بطور کلی در رابطه با تشریفات عروسی اینگونه بگوییم که شامل مدیریت و کنترل همه ی مواردی می باشد که سبب می شود مراسم عروسیتان به بهترین شکل برگزار گردد.

برگزاری مراسم عروسی با هزینه های پایین

حتما اگر شما هم این جمله را بشنوید تعجب می کنید و با خودتان می گویید که آیا همچنین چیزی اصلا امکان پذیر است یا خیر. این روزها آنقدر خرج ها زیاد شده است که نمی توان یک عروسی با هزینه ی پایین گرفت. در این رابطه باید به خوبی بدانید “هیچ کاری نشد ندارد” پس عروس و دامادها می توانند به جای اینکه توقع های زیادی از یکدیگر داشته باشند سطح آنها را پایین بیاورند. بهتر است به این فکر نباشید که در تمامی مراسم مهمان هایتان را سرگرم کنید یا به گونه ی مراسم تان را برگزار نمایید که برایشان در هر ثانیه ی جذاب باشد به جای این موارد می توانید حنابندان را ساده تر برگزار نمایید و یا اصلا اگر نیازی نیست آن را اجرا نکنید.

برای موارد دیگری مثل ماشین عروس یا گل آرایی می توانید سادگی را در اولویت قرار بدهید. توجه داشته باشید بسیاری از کارهای که در مراسم عروسی انجام می شود اصلا لزومی به اجرا ندارند بلکه فقط جز تشریفات به شمار می روند.

قوانین و آداب برگزاری جشن عروسی

به صورت کلی مراسم عروسی و تشریفات آن دارای آداب و قوانین خاصی خود است که نیاز است عروس و دامادهای عزیز برای دوری از استرس و بی نظمی همه ی کارها را به دست کسانی بسپارند که در این راه خبره و کاردان هستند. شما می توانید مراسم عروسی تان را به دست کسانی بدهید که شرکت و موسسه های دارند که در حیطه خدمات مجالس فعالیت می کنند و می توانید تمامی برنامه های مربوط به تشریفات عروسی را در نظر بگیرند و آنها را برای شما انجام بدهند بدون اینکه مشکلی به وجود بیاید.

برگزار کنندگان خدمات مجالس چه وظیفه های دارند؟

عروس و دامادهای عزیز باید بدانند که اگر می خواهند مراسم عروسی شان را به شرکت خدمات مجالس بسپارند باید انتخاب صحیحی داشته باشند. اگر شرکت مورد نظر خوب باشد ، همه ی کارها را انجام میدهد و تا پایان مراسم شما را همراهی خواهد کرد. این موسسه ها وظیفه دارند که تشریفات عروسی را در جشن شما انجام بدهند و البته در انتخاب ها نظر شما را در اولویت قرار بدهند و همه چیز را مطابق سلیقه تان پیش ببرند.

 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:39 :: نويسنده : شب آرا نور

مرکز داده پردازی تهران  ، مجری تخصصی تحلیل آماری تحقیقات و پژوهش های علمی می باشد. هدف اصلی این مرکز افزایش کیفیت پژوهش ها و تحقیقات علمی می باشد . این مرکز با داشتن متخصصان مجرب و آگاه در این زمینه ، آمادگی خود را در قبال انجام تحلیل آماری پایان نامه تحقیقات مختلف در اسرع وقت و با هزینه بسیار مناسب با نرم افزارهای spss ,  lisrel , amos , PLS  و ایویوز اعلام می نماید . علاوه بر مشاوره آماری تجزیه و تحلیل آماری با spss ، در این مرکز فرایند تحلیل سلسله مراتبی anp,ahp,fuzzy anp, fuzzy ahp ,topsis,electre و … نیز انجام می شود . تحلیل آماری با لیزرل دانشجویان و دانش پژوهان محترم در صورت تمایل می توانند با پر کردن فرم سفارش  درخواست خود را اعلام نمایند تا  بلافاصله بعد از بررسی داده ها و اطلاعات با آنها تماس گرفته شود تا درباره زمان انجام کار و هزینه برآورد شده توافقات نهایی صورت گیر

 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:31 :: نويسنده : شب آرا نور

نیکا گستر وارنا با سابقه ای بلند مدت در زمینه چاپ سررسید و خدمات تبلیغاتی همیشه آماده ارائه خدمات چاپ سررسید و انواع آن به مشتریان عزیز می باشد . همیشه بهترین کیفیت در اسرع وقت می تواند رضایت مشتری را جلب کند خدا را شاکریم که تا به الان توانستیم آنچه مشتری از ما خواسته است را به نحو احسن انجام دهیم و در راستای اهداف بلند مدت خویش همیشه اولویت کاری خود را رضایت و خوشنودی مشتریان عزیز خودمان می دانیم . و تمام برنامه ها و توسئه فعالیت خود را در زمینه چاپ و تولید سررسید با این اولویت تنظیم می کنیم .

برای سفارش محصولات و خدمات ما می توانید با کارشناسان فروش ما در نیکاگستر وارنا تماس بگیرید

 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:13 :: نويسنده : شب آرا نور

نکات مهم در انتخاب پارتیشن اداری

نکات مهم در انتخاب پارتیشن اداری :مدیران و سرپرستان بخش های اداری , دفاتر کاری یا شرکت ها برای تفکیک و جداسازی بخش های مختلفی از دفتر کاری اقدام به پارتیشن بندی می کنند تا بتوانند از تمامی فضای دفتر کاری استفاده کنند . به دلیل استقبال زیاد مدیران شرکت ها و ادارات از پارتیشن اداری سبب شده است که یک صنعتی مجزا و جداگانه در کنار مبلمان اداری با نام پارتیشنهای اداری گردد . اکثر افراد جامعه اطلاعات و دید صحیحی از پارتیشن های اداری ندارند و فقط به مشاهدات خود اکتفا می کنند .

معماری پارتیشن بندی

در علم معماری به تمامی اجزایی که یک فضا را از هم جدا می کند پارتیشن دوجداره می گویند و انواع پارتیشن ها در معماری با انواع اندازه ها و متریال های گوناگون ساخته می شود . از سنگ و کناف گرفته تا آجر و سیمان اما در معماری برای تفکیک یا پارتیشن بندی نور مهمترین و اصلی ترین نکته است که به آن توجه دارند . ولی اگر نظر ما در پارتیشن بندی معماری داخلی باشد شرایط و قضیه کاملا فرق می کند .

 

پارتیشن اداری

شیشه جز اصلی ترین ساختار پارتیشن اداری است . شیشه به دلیل نوردهی بالایی که دارد در پارتیشن بندی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به طراح این امکان را می دهد که بتواند در قسمت دلخواه پارتیشن نصب کند تا هم فضا از نور کافی برخوردار باشد هم پارتیشن بندی مناسبی داشته باشد .

شیشه های پارتیشن ها

ذکر این نکته نیز در اینجا الزامی است که شیشه ها به علت این که شکننده هستند امکان دارد برای محیط پیرامون خطراتی را نیز داشته باشند ولی با نصب پارتیشن در جای مناسب و استفاده صحیح می توان  خطرات احتمالی را به حداقل رساند . با روش هایی چون فریم کردن , بستن صحیح شیشه , ابعاد استاندارد شیشه مناسب با فضا , سکوریت کردن شیشه می توان جلوی خطرات را گرفت . بهترین پارتیشن ها پارتیشنی هستند که از جنس باکیفیت برخوردارندطراحان مجموعه پارتیشن دکومد آماده ی ارائه خدمات خود به شما مشتریان عزیز می باشند . طراحی و نصب انواع پارتیشن , پارتیشن اداری ،  پارتیشن دوجداره  و ... از خدمات مهم  مجموعه ی دکومد در توئیتر است .

پارتیشن چوبی

پارتیشن چوبی یکی از انواع پارتیشن اداری می باشد که همانطور که از نامش معلوم است پارتیشنی میباشد که از جنس چوب میباشد . برای ساخت پارتیشن چوبی یا به زبان انگلیسی : wood partition wall  از چوب استفاده میشود معمولا چوبی که از آن برای ساخت پارتیشن دوجداره چوبی استفاده میشود چوب افرا میباشد . برای ایجاد و ساخت یک جدا کننده و یا دیوار کاذب این اختیار وجود دارد که متریال یا مصالح مختلفی را بتوان انتخاب کرد.

پارتیشن چوبی دکومد

اما نکته اینجاست که باید تصمیم گرفت که در انتخاب نصب پارتیشن کدام مدل و چه نوع مصالح و متریالی برای دفتر کار ما مناسب است . این موضوع کاملاً شفاف است که استفاده از چوب برای دفتر کار یک انتخاب خوب خواهد بود چونکه گرمای طبیعی چوب و سازگاری چوب با محیط برای ما لذت بخش خواهد بود . فرایند انتخاب نوع پارتیشن اداری بستگی به سلیقه و ذوق افراد دارد و به تعداد افراد روی کره زمین سلایق و علایق مختلفی وجود دارد . شاید بعضی از افراد جامعه با احترام به طبیعت و جلوگیری از قطع درختان به متریال چوب و یا پارتیشن چوبی علاقه ای نداشته باشند و تمایل به انتخاب پارتیشن شیشه ای , پارتیشن آلومینیوم و یا پارتیشن ام دی اف داشته باشند .

توصیه در مورد پارتیشن چوبی

پبشنهاد و نظر شخصی  دِکوُمُد استفاده از پارتینش ام دی اف «MDF» یا همان فیبر با چگالی متوسط : MEDIUM DENSITY FIBER میباشد . ام دی اف علاوه بر داشتن خواص جچوب از لحاظ زیبایی , رنگ و شکل و شمایل دوستدار طبیعت هم میباشد و از بابت استفاده از چوب و عذاب وجدان قطع درختان جنگل و از بین رفتن منابع طبیعی هم خیالمان راحت میشود . در ضمت ام دی اف مقاومت بالایی دارد و در برش و حالت دادن نیز کمتر از چوب نمیباشد علاوه بر اینکه در مقابل آتش هم مقاوم است و عملیات رنگ آمیزی و بتونه که برای چوب لازم است در رابطه با ام دی اف ضروری نیست چراکه این متریال دوستدار طبیعت از روکش برای تنوع رنگی خود استفاده میکند.

یکی دیگر از برتریها و دلایل عدم انتخاب متریال چوب بررسی وضعیت این پارتیشن در لینک دین ها از لحاظ قیمت میباشد . اکثر افراد در جستجوی پارتیشن اداری ارزان هستند پس باید بدانیم که از دیگر فواید استفاده از پارتیشن ام دی اف بجای پارتیشن چوبی قیمت تمام شده پارتیشن اداری است که همانطوز که قابل پیش بینی و تصور است قیمت پارتیشن اداری ساخته شده از MDF ارزان تر از پارتیشن اداری ساخته شده از چوب میباشد . برای اطلاع از قیمت پارتیشن اداری دوجداره همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید

پارتیشن و محیط اداری

پارتیشن و محیط اداری

در این بخش به توضیح قسمتهای مختلف موجود در فضاهای اداری می پردازیم به یاد داشته باشید که روند طراحی در تمامی بخشها به یک صورت می باشد و این هنر پارتیشن بندی است که با استفاده از توانایی خود هر محلی را مناسب با کاربری آن طراحی و ایجاد کند .

 

در نصب پارتیشن یکی از مهمترین مشکلات فراروی طراحان مراکز اداری تغییرات مداوم در ساختار اداری و پیشرفت تکنولوژی می باشد که نیاز به فضاهای جدید و یا حذف فضاهای قبلی را در پی دارد و این روند با استفاده از پارتیشن دو جداره و آن هم از نوع الیت به این نوع دیوار بندی و چیدمان مدولار پارتیشن اداری کمک میکند . اتخاذ تصمیم در خصوص فضاهای ثابت , فضاهای داخلی و چیدمان مبلمان , عوامل مهمی در طراحی فضاهای اداری و چگونگی انجام فعالیت ها می باشد که این تصمیم گیری با استفاده از پارتیشن دوجداره  برای جداسازی فضاها بهترین انتخاب می باشد . از آنجا که از طراحان انتظار می رود کار آنها با دوام باشد لذا نحوه طراحی آنها باید از انعطاف پذیری لازم برخوردار بوده و آنچه در این زمینه اهمیت دارد این است که عناصر ثابت فضا با دوراندیشی لازم طراحی گردند ولی در خصوص طراحی فضای داخلی و چیدمان مبلمان اداری با توجه به تغییرات مداوم نیاز به دور اندیشی نیست و البته در اینجا به طراحان دکوراسیون و پارتیشن تک جداره اداری اشاره شد ولی اغلب مواقع مدیر مجموعه خود اقدام به طراحی و برنامه ریزی مینماید که خواندن این مطالب میتواند کمک زیدی به اهداف مدیران برای داشتن یک مجموعه موفق نماید و نقش پارتیشن در جهت نیل به این اهداف پررنگ و برجسته میشود .

این هم ناگفته نماند که صرفا استفاده از پارتیشن یک مجموعه را به موفقیت نمیرساند و پارتیشن به عنوان یک ابزار برای رسیدن به اهداف و داشتن فضاهای اداری مناسب و چیدمان مناسب پرسنل به کمک ما می آید . همینطور استفاده از هر نوع مدل پارتیشن هم این اتفاق را رقم نمیزند و در انتخاب نوع پارتیشن باید بسیار دقت نمود تا از نوع مدولار باشد یا از لحاظ آکوستیک و دوجداره بودن مناسب فضای اداری ما باشد و این نوع پارتیشن با توجه به خصوصیات مذکور پارتیشن دوجداره اداری الیت نام میگیرد . در همین راستا هدف مجموعه دکومد نیز به لحاظ تولید یک سیستم کارآمد و قابل استفاده در انواع ساختار اداری بوده که امکانات و خواسته های یک مدیر موفق را بتواند برآورده سازد.

اسرار بر انتخاب پارتیشن به این دلیل است که ما خود تولید کننده پارتیشن می باشیم آن هم از نوع دوجداره , الیت , اداری , و در انواه شیشه ای یا مدل سقفی یا کوتاه ولی بطور کلی در خصوص انخاب مصالح و تجهیرات اداری بایستی وسواس زیادی به خرج داد و از انتخاب تجهیزات و مبلمان و مصالح بدون تحلیل و دلیل خودداری نمود .

در واقع بایستی به دلیل انتخاب هریک از موارد و ترکیب آنها با یکدیگر در قسمتهای مختلف ساختمان اداری توجه نمود و حتی در انتخاب بهترین مدل و بهترین رنگ این تجهیزات در پارتیشن سازی دقت لازم به عمل آید البته این بدان معنی نیست که گرانترین مصالح موجود در بازار را بخریم ممکن است بابررسی هدف خود به ارزانترین این مصالح دست یابیم . مهم این است که به قول معروف دوباره کاری نشود و هزینه دوبرابر را در صورت خرید اشتباه پیش روی ما قرار ندهد.

در رابطه با پارتیشن باید به ابعاد , وزن , مقاومت , عایق بودن در برابر صوت , مقاومت در برابر آتش سوزی , سرعت نصب , نوع اتصال که بدون شک و بدون هر عذر و بهانه ای باید الیت باشد و از نظر استحام هم باید از ستونهای 25 میلیمتری استفاده شده باشد و همینطور تعمیر و نگهداری و استاده از شیشه 6 میلیمتری و همچنین به لحاظ نو ام دی اف مصرفی قابلیت شستشو با دستمال مرطوب و عایق بودن در برابر حرارت و صوت و مقاومت در برابر ضربه  , خراش و ساییدگی خصوصا در مورد قسمتهای پایین پارتیشن که بطور جدی پیشنهاد میشود این قسما از ام دی اف بوده و تمام شیشه استفاده نشود که در معرض آسیب و میباشد و بسیار خطرناک می باشد . یادتان باشد شما مسئول حفظ جان و امنیت کارکنان , پرسنل و ارباب رجوع خود هستید فیسبوک پارتیشن  .

 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:1 :: نويسنده : شب آرا نور

فریت و ارسال بار لوازم شخصی-مسافری و منزل

این نوع بارها  معمولا به دو دسته وزین و حجیم تقسیم بندی می گردد.
در ارسال بار بطور کلی محتوی بار حایز اهمیت است.
فرض بگیرید میخواهید لوازم منزلتان را به کشور ترکیه که در همسایگی ایران است ارسال کنید .در این زمان دو را حل هوایی و زمینی پیش رویتان است.

1-اگر این لوازم شامل خرده ریز منزل مانند ظروف آشپزخانه،کریستال،کفش و لباس ،آلبوم عکس،تلویزیون و... باشد خب فریت بار هم از نظر اقتصادی و هم از نظر امنیت و همچنین از نظر سرعت در رسیدن بهتر است که این محموله هوایی حمل شود تا اینکه زمینی.

2- اگر لوازم منزلتان شامل مبل و بوفه و کمد و یخچال و.... و همچنین خرده ریز منزلتان باشد پس صلاح در ارسال بار زمینی است چون شما میتوانید تمام بارمنزلتان را با یک کامیون بفرستید و فقط اینجا کرایه کامیون پرداخت میگردد و وزن و حجم بار دیگر اولویت ندارد. (اگر مقصد ارسال بارتان کشوری مثل ترکیه باشد).

3- حال شاید باری که قصد ارسال ان را مثلا تا ترکیه دارید حاوی مقادیری لوازم خرده ریز و ظروف و لباس و ... باشد و در کنار ان مثلا یک دست مبل هم داشته باشید.

دراین حالت بار شما بهتر است ارسال بار هوایی  شود تا زمینی چرا چون بارتان حتی نصف کامیون را هم پر نخواهد کرد در صورتیکه شما می بایست کرایه کل کامیون را پرداخت نمایید.

حال اگر قصد ارسال بار (محموله فوق) را به کانادا-استرالیا و یا آمریکا داشته باشید ،به جای کامیون ،کانتینر و کشتی را می بایست لحاظ کنید.
معمولا برای افرادی که قصد ارسال بار کل لوازم منزل به مسیرهای فوق را داشته باشند را دریایی را پیشنهاد میکنیم که مرقوم به صرفه تر است.

 

ولی در کل ارسال بار هوایی از ارسال بار با کشتی امن ترو سریعتر است.

 

ارسال بار هوایی خرده ریز

در این حال پرسنل شرکت پادمیراراه که متخصص در امر پکینگ هستند به منزل یا محل مورد نظر شما میایند و با تمامی لوازم پکینگ که شامل کارتن و یونولیت ،نایلونهای ضربه گیر و ... لوازم منزلتان را پک کرده به فرودگاه امام خمینی(ره) حمل ،محموله را پالت بندی(پالت پلاستیکی) و بارنامه شرکت هواپیمایی جهت ارسال بار را به شما تحویل میدهند.
همانطور که قبلا نیز توضیح دادیم یکی از موارد بسار مهم و حیاتی در ارسال بار بسته بندی اولیه  بار است.
برخی از بار ها پس از بسته بندی اولیه احتیاج  دارند که برای ارسال درون صندوق چوبی قرار گیریند.
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بسته بندی و نوع ان به قسمت بسته بندی در سایت شرکت پادمیرا راه مراجعه نمایید.

 

ارسال بار به آمریکا

ارسال بار به استرالیا

ارسال بار به کانادا

ارسال بار به آلمان



 فرق ارسال بار و کارگو چیست ؟

 

در واقع حمل بار هوایی را می توانیم به دو بخش فریت بار و کارگو تقسیم کرد ، برخی از مسافران این دو مورد را هم معنی می دانند درحالی که این چنین نیست در این مقاله قصد دارم فرق بین فریت بار و کارگو را شرح دهم :

 

ارسال بار | فریت بار

 

افرادی که قصد مهاجرت یا مسافرت طولانی مدت به کشور های دیگر را داشته باشد می تواند بارهای و لوازم مورد نیاز خود را با استفاده از شرکت های فریت و حمل بار هوایی به کشور مقصد بفرستد در اصطلاح به این نوع بارها که ماهیت تجاری ندارد و نوعی بار خصوصی می باشد را فریت بار (ارسال بار) می گویند. برای اطلاعات بیشتردرباره فریت بار می توانید کلید کنید.

 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 14:54 :: نويسنده : شب آرا نور

کانکس ویلایی چیست ؟

کانکس ویلایی نوعی کانکس مسکونی است. ویلای پیش ساخته می توانند در ابعاد،طرح، معماری و دکوراسیون داخلی و نماهای خارجی متنوعی باشند.کانکس های ویلایی با توجه به نیاز،خواسته و سفارش مشتری در مدل ها و طرح ها ی گوناگونی ساخته می شوند.کانکس های ویلایی می توانند یک طبقه ، دو طبقه ، دو اتاقه یا چند اتاقه ، دارای امکانات سرویس بهداشتی،حمام و آشپزخانه و…باشند.

مشخصات فنی کانکس های ویلایی پیش ساخته:

 ابعاد کانکس های ویلایی:

  بر اساس پلان مورد تایید کارفرما متغییر می باشد..

 اسکلت کانکس های ویلایی:

 اتصالات اسکلت فلزی ویلای پیش ساخته از نوع جوش ممتد با الکترود پارس همراه با اجرای ضد زنگ به ضخامت ۴۰ میکرون به تمام نقاط که به صورت مدولار صورت می گیرد.

نمای خارجی کانکس های ویلایی:

 بر اساس انتخاب کارفرما از فایبر سمنت طرح دار و یا ساده، PVC،سنگ،کامپوزیت و ….

بدنه کانکس ویلایی :

  از جنس سیمان مسلح می باشد.

سقف کانکس های ویلایی:

  ورق با رنگ الکترو استاتیک طرح سفال، ساندویچ پانل، اندولین، اندوویلا

نمای داخلی کانکس های ویلایی :

  از تایـل پی وی سـی، ام دی اف، ام دی اف دو جـداره، تایـل گچـی(کناف)، فایبر گلاس، انواع پوششهای سلولزی

کف کانکس های ویلایی:

   سوییت مـورد نظر با شبکه فلزی و کف سازی طبق محاسبات و کاربری مورد نیاز و کف نهائی به وسیله کف پوش یا سرامیک نصب می شود  کانکس دست دوم .

سیستم روشنایی کانکس های ویلایی:

   سیستمـهای روشنـائی و نور پردازی بر اساس پلان اجرایی، سیستم ایمـنی و سنسور آشکارساز حریق و دود و سیم کشی نمره ۴ استاندارد می باشد.

درب و پنجره کانکس های ویلایی :

  درب ورودی به ارتفاع ۲m از جنس آلومینیوم ، چوب و یا آهن (ضد سرقت) همراه با یراق آلات مرغوب و پنجره به ارتفاع ۱٫۲۰ از جنس آلومینیوم با پروفیل سنگین، آهن , UPVC به صورت تک جداره و دو جداره.

عایق سقف کانکس های ویلایی :

متناسب با شرایط آب و هوای محل اجرا از چندین لایه عایق استفاده می گردد.

سیستم لوله کشی و شیرآلات کانکس های ویلایی:

لوله ی پلی اتیلن استاندارد بصورت توکار و شیرآلات اهرمی استاندارد

آشپزخانه کانکس های ویلایی :

با استفاده از کابینت MDF با طرح موجود در پلان مورد تایید همراه با لوله کشی و شیرآلات و سینک

رنگ آمیزی کانکس های ویلایی:

از نوع رنگ اکرلیک و رنگ الکترو استاتیک

 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 14:44 :: نويسنده : شب آرا نور

اساس کار گیت فروشگاهی و سیستم های RF : این سیستم در واقع بر روی یک مدار LC تنظیم شده است. نحوی ساخت تگ های سخت در گذشته به این شکل بود که این تگ ها از القاگرهای مسی و اتصال آن به یک خازن ساخته می شدند و سپس در محفظه ای پلاستیکی قرار داده می شدند که این نوع تگ در فروشگاه های بسیاری امروزه استفاده می شود و معمولا به تگ سخت شناخته می شوند.

اساس کار سیستم های rf

اما در نسخه جدید این سیستم تغییراتی را اعمال کردند به این صورت که با ایجاد یک سیم پیچ برجسته در وسط دو فویل یک برچسب تشکیل می شود معمولا جنس این فویل ها هر طرف با هم متفاوت است. یکی از این فویل ها آلمینیومی وروی دیگر از جنس پلی اتیلن است.

دزدگیر فروشگاهی بر اساس سیستم RF کار می کنند و محدوده فرکانسی در این سیستم بین ۲ تا ۱۰ مگاهرتز است. سیستم RF دارای دو حالت است حالت اول به صورت تک آنتن و حالت دوم به صورت دو آنتن می باشد.

گفتیم که اين سيستم ها بر پايه امواج راديويي و در رنج هاي فرکانسي مختلفی کار می کنند. این انتن فرستنده به طور متناوب امواج الکترو مغناطیسی در محدوده امواج رادیویی با طول موج بالا و فرکانس ۸٫۲ مگاهرتز تولید می کند. در صورت قرار گیری تگ در نزدیکی آن القای مغناطیسی در مدار lc ایجاد می شود اگر مقدار میدان مغناطیسی متناوب با مقدار تشدید مغناطیسی lc برابر باشد موجب ایجاد یک نوسان سمپاتیک می شود؛ که باعث ایجاد جریان در مدار تگ می شود که این خلاف میدان مغناطیسی متناوب است که باعث تضعیف میدان مغناطیسی متناوب بیرونی می شود.

بیشتر بخوانید : دزدگیر لباس

که در نتیجه باعث افت ولتاژ قابل توجهی شده که باعث ضعیف شدن میدان مغناطیسی بیرونی می شود. این تغییرات به وسیله سیم پیچ گیرنده شناسایی می شود و با تغییر وضعیت موجب سیستم هشدار می دهد.

برای اینکه تگ را از روی لباس جدا کنند و این سیستم را از کار بیندازند پس از پرداخت هزینه و ثبت در صندوق، صندوقدار فروشگاه با استفاده از مگنت (اعمال یک میدان مغناطیسی که خارج از تحمل تگ است تگ را غیر فعال می کند) این گت های مخصوص لباس مجدد فعال می شود و امکان استفاده را دارد. در گت های نرم باید بگوییم که ولتاژی که در میدان مغناطیسی بر خازن ها وارد می شود موجب از کار افتادن تگ ها می شود. با این روش گت دیگر مجدد فعال نمی شود و کاربردی ندارد که این روش غیر فعال کردن مخصوص گت های لیبلی مخصوص کتاب است.

بیشتر بخوانید : لیبل و تگ لباس

در سیستم های Radio Frequency که برای فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد برای تولید میدان مغناطیسی متناوب در حد فاصل ۲ آنتن با هم یعنی ناحیه ی میان آنتن های نصب شده ی فروشگاه با هم بهتر است که آنتن های نصب شده دارای قاب بزرگ با ستون های یک تکه باشند در داخل قاب ها سیم پیچ ها قرار گرفته اند.
فاصله بین گیت ها باهم یعنی گیت های گیرنده و فرستنده باهم بهتر است که بیشتر از ۲ متر نباشد. در بیشتر مواقع جنس کالا بر روی نرخ کشف تاثیر می گذارد برای مثال اجناسی که در آن فلز بکار رفته باشد تاثیر منفی را بر فرکانس تشدید تگ ها می گذارد که همین علت پایین آمدن نرخ کشف در این روش می شود.

نصب گیت فروشگاهی: فارغ از تکنولوژی بکار گرفته شده در یک گیت دزدگیر  شرکتهای مختلف بردهای متنوعی برای سیستمهای امنیتی طراحی میکنند . ازعلل این تنوع می توان موارد زیر را نام برد

توان مصرفی که تا حدودی مترادف با شعاع میدان مغناطیسی فرستنده استپوشش رنجهای فرکانسی متفاوت توسط سیستمکارایی در محیط های پر نویزتعداد ساپورت آنتن های قیمت تمام شدههمچنین آنتن ها ی گیت فروشگاهیبا اشکال و اندازه های متنوع طراحی میگردند معمولا هر مدل دفترچه راهنمایی دارد که از طریق آن میتوان تنظیمات لازم جهت نصب و راه اندازی سیستم را انجام داد این تنظیمات شامل انتخاب فاصله ی مناسب بین آنتن فرستنده وگیرنده است که بر مبنای عواملی چون نوع واندازه ی عنصرامنیتی مورد استفاده در فروشگاه ، توان دستگاه و نویز محیط و غیره صورت میگیرد تنظیمات دیگری از قبیل تعیین فرکانس کاری سیستم ، تنظیم میزان صدای آلارم ، تنظیم حساسیت سنسور گیرنده به عنصر امنیتی و غیره وجود دارند که یا توسط کلیدهای ON وOFF و پتانسیو مترهای موجود بر روی بورد دستگاه به صورت دستی انجام میشود یا بوسیله ی یک واسط گرافیکی از طریق صفحه نمایش با ریموت مخصوص سیستم و یا بوسیله یک اینترفیس کامپیوتری از طریق کی بورد کامپیوتر قابل تنظیم میباشند . البته گاهی اوقات گزینه ی تنظیمات اوتوماتیک نیز وجود دارد که میتوان از آن بهره برد. برای نمونه راهنمای نصب یک سیستم امنیتی با تکنولوژی AM عینا در پیوست آورده شده است. در ادامه به نکاتی درباره ی نصب وکاربرد تکنولوژی های RF ، AM و EM پرداخته می شود که در نصب گیت فروشگاهی و راه اندازی این سیستم ها وجود دارد .

 

نصب گیت فروشگاهی RF

یکی از بحث های مهم در مورد گیت فروشگاهی RF بحث تداخل است منظور از تداخل ایجاد اختلال در عملکرد گیت فروشگاه A توسط گیت فروشگاه B است . این اختلال هنگامی رخ می دهد که دو فوشگاه نزدیک به هم باشند ( در حدود 5 الی 20 متر ) و هر دو از گیتهایی با تکنولوژی RF استفاده کنند . پارامترهایی که سبب تداخل میشوند عبارتند از: • استفاده از رنج فرکانسی یکسان توسط هر دو گیت فروشگاهبزرگی شعاع میدان مغناطیسی تولید شده توسط یک یا هر دو گیتفاصله میان دو سیستم نصب شده از یکدیگرحساسیت گیرنده ها که به ابعاد تگ ها ونویز محیط بستگی دارد برای حل مشکل تداخل احتمالی دزدگیر فروشگاهی RF هنگام نصب گیت فروشگاهی می توان بجای استفاده گیتهای تک فرکانس از گیت های فروشگاهی مولتی فرکانس استفاده کرد . منظور از مولتی فرکانس بودن دستگاه اینست که دستگاه میتواند در یکی از چندین رنج فرکانسی خود کار کند مثلا اگر دستگاه دارای رنجهای مختلف 8 MHz ، 5 MHz ،3 MHz و 2 MHz باشد میتواند بر روی یکی از فرکانس گیت فروشگاهی ها مذکور کار کند این در حالیست که مدل های تک فرکانس تنها در یک رنج فرکانسی غیر قابل تغییر و از قبل تعیین شده میتوانند کار کنند. به این ترتیب در صورت وجود تداخل نصاب گیت یا پرسنل آموزش دیده شده ی فروشگاه می توانند فرکانس ، توان و یا حساسیت دستگاه را طوری تغییر دهند تا مشکل تداخل بر طرف شود. اگر تنها با تغییر فرکانس دستگاه گیت فروشگاهی بر طرف شود همانطور که در قسمت اساس کار تکنولوژی RF نیز اشاره شد می بایست تمامی تگ های فروشگاه را نیز عوض کرد که هزینه بر است . برای اجتناب از این کار در عرف قانونی بین نصاب های سیستم های RF وجود دارد و آن این است که نصاب دستگاه جدید حق ندارد عملکرد دستگاه های مجاور را مختل کند و همیشه دستگاه جدید را می بایست سازگار کرد . به این صورت این دسته از مشکلات تکنولوژی RF قابل رفع می باشد. نکته آخر در مورد گیت فروشگاهی RF این که مدلهایی از این نوع گیت ها وجود دارند که در این مدلها بوردهای و آنتهای گیرنده وفرستنده با هم ادغام میشوند که به آن مونو ( MONO ) میگویند . از مونو ها بیشتر مواقعی است استفاده می شود که پهنای درب فروشگاه کوچک است معمولا شعاع عملکرد مونو ها بیشتر از یک متر نیست.

نصب گیت فروشگاهی AM

تمامی گیت های فروشگاهی AM با هر مدل وبا هر شرکت سازنده ای در فرکانس 58 KHz کار میکنند که در نتیجه تمامی تگهای AM نیز در این فرکانس کار میکنند . نکته جالب و قابل توجه این گیتها تداخل گیت های مجاور با یکدیگر است که به آسانی قابل رفع میباشد . با توجه به اساس کار دزدگیر فروشگاهی AM اگر فرض شود گیت فروشگاهی A در مجاورت گیت فروشگاهی B قرار گرفته باشد و از نظر زمانی ، انتشار پالس های گیت فروشگاهی A و گیت فروشگاهی B با یکدیگر چنان تفاوت داشته باشند بطوریکه گیت فروشگاهی B پالسهای گیت فروشگاهی A را ، پالسهای تگی قرار گرفته درناحیه بازرسی خود تفسیر کند آنگاه تداخل رخ خواهد داد که این تداخل منجر به آلارم دادن از سوی گیت فروشگاهی B خواهد شد برای رفع این تداخل کافیست هر دو گیت دقیقا همزمان پالسهای خود را منتشر کنند که به این همزمانی سنکرون کردن میگویند . جهت سنکرون سازی امکاناتی استاندارد بر روی بورد دستگاه وجود دارد . این امکانات معمولا بصورت جامپرها وکلیدهایی بر روی بورد دستگاه هستند . نکته آخر اینکه در این تکنولوژی نیز مانند تکنولوژی RF از آنتن گیت تک پایه میتوان بهره برد .

 

 

 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 14:33 :: نويسنده : شب آرا نور

خاکبرداری و گودبرداری ساختمان

خاکبرداری و گود برداری در ساختمان ها به دلایل مختلفی صورت می گیرد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱)برای اینکه به خاکی بکر ، محکم ، سفت برسند
۲)گودبرداری می تواند برای پایین آوردن مرکز ثقل سازه صورت بگیرد و در نهایت در مقابل عوامل طبیعی پایداری زیادتری داشته باشند.
۳) می تواند به دلیل قرار گرفتن فونداسیون در مکان امن و دور از سیل و یخبندان باشد.
۴) البته باید دقت داشته باشیم که ارتفاع سازه از سطح زمین با توجه به قوانین شهرداری دارای محدودیت است.پس می توان اینگونه گفت که گودبرداری را برای ایجاد طبقه های بیشتر و همچنین ساخت پارکینگ و انباری انجام میدهند تا موارد ذکر شده برای طبقه های زیرزمین تامین شود.

قیمت خاکبرداری و گود برداری ساختمان

موارد مختلفی در قیمت گودبرداری و عملیات خاکی ساختمان مطرح است که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱) مکانی پروژه ساختمانی و دسترسی ماشین آلات ساختمانی و همچنین میزان مسیر پروژه تا مکان دپو نخاله.
۲) با استفاده از فرمول های هندسه ، حجم خاک برداری محاسبه می گردد

اگر بخواهیم حجم خاکبرداری را محاسبه کنیم باید طول ، عرض ، ارتفاع را با یکدیگر ضرب کنیم اما اگر کوپه خاک داشته باشد به شیوه ی زیر محاسبه می گردد:
حجم مخروط = ارتفاع × مساحت قاعده × ۱/۳

چک لیست عملیات گود برداری و خاکبرداری

۱)اگر اطلاعات دریافتی از آزمایش خاک وجود داشته باشد باید در نظر گرفته شود همچنین مواردی مانند سطح آب های زیر زمینی و همچنین میزان عمق گودبرداری مطابق نقشه باید انجام شود.البته باید به وضعیت ساختمان و زمین های اطراف نیز دقت کافی داشته باشیم.

۲)باید پرسنل پیمانکار بیمه باشند.

۳)برای مجری گودبرداری باید کد پیمانکاری وجود داشته باشد.

۴)باید در هر شهری که هستند از محدودیت ترافیکی در عبور و مرور کامیون ها آگاهی داشته باشید.

۵)از ارگان های لازم باید مجوزهای ضروری گود برداری در صورت نیاز گرفته شود که می تواند شامل ارگان های ذیربط مانند گاز ، برق ، آتش نشانی و … باشد.

۶)از تاسیسات شهری و مسیر لوله ها در صورت لزوم باید آگاهی کامل داشته باشید.

۷)اگر در زمان گودبرداری آب وجود دارد باید با توجه به شرایط موجود خاک برداری از ترکیب روش های زیر استفاده شود:

 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 14:25 :: نويسنده : شب آرا نور

لوازم یدکی مورانو , قطعات یدکی مورانو , لوازم یدکی مورانو جلو بندی , قطعات یدکی نیسان مورانو , لوازم یدکی نیسان مورانو , فروشگاه قطعات یدکی مورانو در تهران : خودرو سازی نیسان همیشه در تولید و عرضه ماشین های میان رده و لوکس در زمره شرکت های بالای جدول قرار داشته و رتبه خود را همیشه حفظ کرده است . نیسان مورانو خودرویی بسیار جذاب است که دارای یک موتور در جلو می باشد که ۵ سوپاپ متوسط دارد. نیسان مورانو در سال ۲۰۰۲ طراحی و برای ارائه در سال ۲۰۰۳ تولید شده است . در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ نیز نسل سوم از این خودروی لوکس شاسی بلند . با یک تبدیل Cross Cabriolet تولید شد . مورانو برای اولین بار در کشور کانادا و امریکا در خودرو سازی نیسان آمریکا بر پایه نسل FF-L Nissan تولید شد و نسخه اروپایی مورانو در سال ۲۰۰۴ شروع به تولید شد.

لوازم یدکی مورانو

نیسان مورانو تنها سورپرایز نیسان در شرکت نیویورک آمریکا در سال ۲۰۰۷ بود . تا زمانی که نیسان روگو در سال ۲۰۰۸ به فروش رسید.

نیسان مورانو شروع به فروش در کشورهای دیگر کرد . ایرانی ها نیز که عاشق مدل های لوکس نیسان هستند . برای خرید این ماشین فوق العاده اقدام کردند . اما همیشه یه دغدغه بزرگ برای ما این هست که از نبود قطعات واقعا اذیت می شویم و مهمترین بخش کار در همین جا هست . لوازم یدکی مورانو به ویژه بخش موتور وجلوبندی آن واقعا کم پیدا است .

فروش لوازم یدکی مورانو در یدک ژاپن

فروشگاه یدک ژاپن همیشه سعی داشته تا بتواند تا جایی که امکان دارد قطعات یدکی نیسان مورانو را عرضه کند . امروزه با استفاده از سیستم فروش اینترنتی لوازم یدکی مورانو اکثر مشکلات برای تعمین قطعه حل شده .

 

در زیر می خواهیم برخی از لوازم یدکی مورانو رو که کاربرد زیادی دارند را عرضه کنیم .

فروشگاه یدک ژاپن در راستای ارائه خدمات و عرضه انواع مختلف قطعات یدکی نیسان به ویژه لوازم یدکی مورانو هر نوع سفارش مشتریان را قبول می کند. و در اسرع وقت برای شما تهیه کرده و ارسال می کند.

لوازم یدکی ماکسیما

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در رابطه با قطعات و لوازم یدکی خودرو نیسان , پیکاپ , مورانو , ماکسیما , تیانا و … می توانید با بخش فروش ما در یدک ژاپن تماس بگیرید . تا از خدمات و محصولات با کیفیت این کمپانی استفاده لازم رو ببرید . باید دقت داشته باشید که اکثر لوازم یدکی وارد شده توسط یدک ژاپن دارای استاندارد با گرید +A می باشد و از دوام بالایی برخوردار است . در نهایت می خوایم که با ارائه نظرات خود ما را در ارائه خدمات فروش لوازم یدکی مورانو راهنمایی کنید تا بتوانیم بهترین قطعات و خدمات را عرضه کنیم .

 

فروش لوازم یدکی پیکاپ

فروش و عرضه انواع قطعات خوردوی نیسان در فروشگاه لوازم یدکی یدک ژاپن با بهترین کیفیت : ما در یدک ژاپن توانسته ایم تمام نیاز های افرادی که از محصولات نیسان استفاده میکنند را برطرف کنیم . البته تهیه لوازم یدکی پیکاپ , مورانو , ماکسیما , نیسان جوک و… واقعا سخت است .

جهت مشاوره و سفارش هر نوع قطعه و لوازم یدکی پیکاپ با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت بتوانیم نیاز شما را برطرف کنیم . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس های زیر با ما ارتباط برقرار کنید .

 

 

همچنین فروشگاه یدک ژاپن برای ارائه خدماتی عالی و بهتر سفارشات شما بابت هر نوع لوازم یدکی تیانا را قبول می کند و در اسرع وقت اقدام به تهیه آن می کند.

ارائه محصولات لوازم یدکی تیانا اورجینال با قیمت های رقابتی باعث شده است ، فروشگاه سالک موفقیت های چشم گیری در بازار فروش لوازم یدکی خودرو کسب کرده و سهم اعظمی از این بازار را به خود اختصاص دهد.

بدیهی است ، رضایت و همراهی مشتریان پشتوانه ما در این موفقیت های کسب شده بی تاثیر نبوده و ما همواره به این اصل توجه ویژه ای داشته ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و نحوه خرید لوازم یدکی تیانا ، با کارشناسان فروش ما در فروشگاه یدک ژاپن تماس حاصل فرمایید

 

 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 14:23 :: نويسنده : شب آرا نور

کاشت مو بیشتر برای چه کسانی مناسب است

کاشت مو به طور کلی مناسب برای افرادی است که از طاسی سر و کم پشتی موهایشان رنج می برند مناسب است . متخصصین ما در کلنیک زلفینه ابتدا نوع و جنس موهای شما را بررسی کرده و سپس بعد از مشاوره با شما در مورد نحوه ی کاشت مو در صورت رضایت کامل شما اقدام به کاشت مو کرده . نکته قابل توجه در کلینیک کاشت مو اینکه اگر هرگونه بیماری یا مشکلی داشته باشید که به نتیجه ی کاشت مو اثر می گذارد باید آن را بامتخصص و پزشک مربوطه در میان بگذارید تا هیچ گونه مشکلی را بعد از کاشت مو شاهد نباشید .

افرادی که نباید کاشت مو انجام دهند

اما کاندیدهایی که اصلا برای عمل کاشت مو مناسب نیستند افرادی هستند که دارای این ویژگی ها مانند ویژگی هایی از جمله :افرادی که موهای ضعیف و کم دارند و موهای کم پشت و طاسی خیلی زیادی دارند همینطور اقایان بین بازه سنی ۱۸تا ۲۵ کاندید مناسبی برای مرکز کاشت مو نیستند و همچنین قبل از عمل باید فرد بررسی شود که ایا سابقه بیماری داشته است یا خیر زیرا افرادی که دارای فشار خوم بالا و دیابت کنترل نشده دارند مناسب نیستند برای کاشت مو امکان استفاده از موهای سایر نواحی بدن مثل دست ها و پاها و سینه ها هم وجود دارد در پیوند مو اما بخاطر دلایلی امروزه زیاد مورد استفاده قرار نمیگیرد از معم ترین دلایل میتوان :نامشخص بودن موهای بدن,عدم هماهنگی جنس و میزان رشد موهای بدن با موهای سر,محدودیت تعداد موهای بدن برای استفاده و باقی ماندن جوش ناسی از برداشتن مو از بدنهمجنین دقت داشته باشید که در بین روش های کاشت مو پیوند مو بین دو نفر امکان پذیر نیست به خاطر دلایل ژنیتیکی این کار انجام نمیشود مگر در شرایط خاص مثل دوقلوهای همسان و ..

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی کاشت مو به وب سایت کلنیک زلفینه مراجعه کنید و یا با متخصصین کلنیک کاشت مو زلفینه تماس بگیرید و با نحوه ی کاشت مو ,  روش ها و  درمان ریزش موو اطلاعات لازم را کسب کنید .

کاشت مو به روش ترکیبی

کاشت مو به روش ترکیبی :طاسی و کم پشتی هایی خیلی وسیع هستند نیاز به ۲۵۰۰تا ۴۰۰۰ گرافت یعنی ۵۰۰۰تا ۱۰۰۰۰تار مو لازم است تا تراکم مو زیاد باشد و انتظار بیمار را براورده سازد اگر جراحی به روش futباشد نیاز داریم تا یک نوار پهن بلند به عرض ۲تا ۲/۵ سانتی متر و طول ۳۰تا ۳۳ سانتی متر را از پشت سر بیمار برش دهیم و برداشت کنیم که این عمل باعث به وجود امدن یک زخم خیلی بزرگ است که تا همیشه روی سر بیمار خواهد بود و باعث شرمندگی بیمار میشود و عذاب وجدان پزشک .

اگر هم روش با روش fitاین عمل انجام شود و باعث طاسی پشت سر میشود که این هم اصلا خوب نیست اما در روش futاین مشکل به جود نمی اید زیراواحدهای کاشت شده در کلینیک کاشت مومشابه با زمان ناحیه اهداکننده باقی میماند . مدت زمانی که بیمار پس از محل کاشت بایدیک سری نکاتی را توجه کند باید دقت کند بیمار تا چهار روز نباید رانندگی کند یا با ماشین الات کار کند و به مدت پنج روز از ورزش و کارهای سنگین جلوگیری کند افرادی که روش کاشت مو به روش fueرا انجام میدهند نمیتوانند بعد از سه روز به سرکار و زندگی روزمره خود بازگردنند اما افرادی که کاشت مو به روش futرا انجام میدهند برای زندگی روزمره باید دو تا شش روز را صبر کنند البته همه این ها یک قانون کمی میباشد و بهره وری و سرعت درمان افراد با همدیگر متفاوت میباشد و همینطور مشاغل هم از نظر فیزیکی متفاوت است پس از دوروز عمل کاشت مو بیشتر بیماران دیگر نیاز به داروی مسکن ندارند زیرا دردی را حس نمیکنند .

 

کاشت مو به روش ترکیبی

عوارض کاشت مو به روش طبیعی

کاشت مو به روش طبیعی دارای یک سری عوارض میباشد و هر جراحی دارای یک سری عوارض جانبی میباشد و کاشت مو هم جز این موارد است و این مشکلات کاملا جزئی و کم میباشد و نتیجه نهایی تاثیری ندارد و از جمله این عوارض کم:رشد ضعیف مو بخاطر اسیب فولیکول ها -عفونت که این مشکل خیلی کم پیش می اید زیرا پس از عمل کاشت مو انتی بیوتیک مصرف میشودجای زخم مشخص که جراح میتوان محلی را انتخاب کند که به سختی قابل تشخیص باشد -التیام نامناسب زخم بخاطر مراحل ژنیتیکی پس از جراحی کاشت مو و بعضی از افراد زودتر از افراد دیگر خوب میشوند -تغییر در رنگدانه پوست احتمال تیره شدن پوست هم وجود دارد پس از چراحی که این اتفاق خیلی کم پیش می اید .

توصیه های بعد از جراحی

پس از انجام عمل کاشت مو چند شب بعد از ان بهتر است سر خود را بالاتر از قسمت های دیگر بدن باشد صبح پس از جراحی هدبند را دراورید و دوش بگیرید و پست سر خود را هر شب بشویید فقط روز اول این کار انجام شود ممکن است درد داشته باشید که دارو تجویز میشود در روز های بعد باید دومرتبه دوش بگیرید و اموزش داده میشود و محل کاشت را خیلی اروم با شامپو مخصوص بشویید.

اگر تمام این دستور عمل ها را انجام دهید پس از اولین دوش نیاز به بانداژ ندارید برای هفته اول باید با احتیاط با موی خود رفتار کنید ده روز بعد به زندگی نرمال خود برمیگردید و شامچو زدن و شانه زدن را نرمال انجام میدهید زیرا گرافت ها محکم سر جای خود قرار گرفته اند و میتوانید موهای خود را کوتاه کنید چهار هفته بعد هم میتوانید رنگ کنید موهایتان را در صورت تمایل و میتوانید کارهای معمول خود را بعد از عمل انجام دهید ورزش را در هفته اول محدود کنید و بسته به شل بودن پوست سر و نوع برش باید از انجام ورزش های سنگین خودداری کنید اگر تمام این توصیه ها را انجام دهید با دقت شاهد یک نتیجه عالی و رضایت و خشنودی خود هستید .کاشت مو فیسبوک

آشنایی اولیه با کاشت مو

آشنایی اولیه با کاشت مو :کاشت مو , پیوند مو,کاشت موی طبیعی همه اصطلاحاتی است که استفاده میشود و به یک معناست گاهی اوقات نام ترمیم مو هم میگیرد ترمیم مو در کشور ما به معنای استفاده از موی مصنوعی یا کلاه گیس میباشد . ابتدا میخواهیم ببینیم کاشت مو چیست و اصلا به چه معناست یک تاریخچه ایی از کاشت مودر ابتدا میگوییم.تنها راه درمانی موثر و نتیجه گزار پیوند موی طبیعی در نقاط مختلف سر,ابرو,ریش,سیبیل,مژه و نواحی مختلف که دارای کم پشتی و طاسی هستند میباشد اولین بار کلینیک کاشت مو در سال ۱۹۵۹ توسط یک پزشک المانی به نامDr.Orentreichانجام شده و طی این سال ها انواع روش ها امتحان شد و با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی روش ها کاشت مو نیز پیشرفت کردند و امروزه با گسترش تکنولوژی از روشی استفاده میشود که دستگاهی است به نام میکروگرافت که امروزه استفاده از این دستگاه نتایج خوبی در پی داشته و افراد راضی هستند و ظاهری طبیعی به افراد میدهد همچنین در سال ۱۹۵۹ یک پزشک امریکایی یک درماتولوژیست اولین ترمیم مو را با استفاده از پانچ برای اقایان انجام داد و از این به بعد جراحی پیوند مو برای ترمیم طاسی مردانه مطرح شد و طوری شده است امروز که پیوند مو یک جراحی سرپایی شده است جراحی که کسی فکرش را نمیکرد امکان پذیر باشد امروزه با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته بسیار سبک وراحت شده است همچنین اورینتریچ را پدر پیوند مو مینامند .

 

آشنایی اولیه با کاشت مو

زمان و سن مناسب برای کاشت مو

بهترین زمان , مرکز کاشت مو و بهترین سن کاشت مو در اقایان و خانم ها متفاوت میباشد اقایان بین بازه ۱۸تا ۲۵ ساله اصلا زمان مناسبی و کاندید مناسبی برای کاشت مو نیستند البته در موارد خاص زیر نطر پزشک متخصص همچین چیزی امکان پذیر میباشد و همچنین میزان ریزش مو هم بررسی میشود تا در اینده پیشرفت نکنند زیرا بهترین زمان کاشت مو زمانی است که ریزش مو متوقف شده باشد همچنین قبل از عمل کاشت مو شرایط سلامتی بیمار بررسی میشود و انجام یک سری ازمایشات ضروری میباشد و افرادی که دچار فشار خون بالا و دیابت کنترل نشده هستند و همینطور سابقه بیماری قلبی عروقی را دارند اصلا برای عمل کاشت مو مناسب نیستند.بهترین افراد برای کاشت مو افرادی هستند که در ناحیه پشت سرشان تراکم بالایی از واحدهای فولیکول های مو را داشته باشند یعنی تعداد موها در ناحیه پشت سرشان زیاد باشد البته جای هیچ نگرانی نمیباشد با توجه به پیشرفت تکنولوژی امکان کاشت مو برای افرادی که تراکن مو کمتری هم دارند برقرار است و نتیجه موثر و رضایت بخشی خواهند گرفت از دیگر مواردکاشت مو موثر میزان شلی پوست سر میباشد که این سلی مشخص میکند تا چه قدر میتوان از پشت سر مو برداشت کرد تا بتوان با تعداد کمتری بخیه زد و احتمال جای بخیه کاهش یابد البته این مورد شل بون پوست سر در روش کاشت مو به روش futمهم میباشد افرادی که پوست سفت تری دارند میتوانند از کاشت مو به روش fitاستفاده کنند .

مراحل کاشت مو

مراحل کاشت مو را بخواهیم بگوییم بسیار ساده میباشد و اصلا جراحی سخت و ترسناکی نیست برای بیمار کاشت مو یک عمل سرپایی است که بیهوشی هم ندارد و بیحسی موضعی است و فرد در حین عمل کاشت مو اصلا هیجچ دردی را حس نمیکند و این عمل حدود دو تا سه ساعت طول میکشد . به مدت یک روز پانسمان روی سر بیمار قرار داده میشود بیمار دوباره فردا برای تعویض پانسمان و ویزیت جراح و همینطور شستشو سر مراجعه میکند در روز دوم به بعد فردحمام هم میتواند برود البته باید به این نکته دقت شود که روی سر یک سری دلمه شکل هایی قرار میگیرد در محل کاشت مو بیمار اصلا نباید به این دلمه ها دست بزند و دستکاری کند تا روز انزدهم این دلمه ها روی سر بیمار است و از روز پانزدهم به بعد از بین میرود موهایی که کاشته شده باید به مدت دو هفته رشد کنند اگر این اتفاق بیافتد بع معنای موفقیت امیز بودن عمل میباشد . این موضوع را دقت کنید که بیشتر موها از هفته سوم شروع میکند به ریزش اما جای هیچ نگرانی نیست زیرا ریشه موها زنده هستند و موهای جدید از ماه دوم به بعد شروع به رشد میکنند در ابتدا بسیار نازم و به شکل کرکی هستند که بعد ها ضخیم تر میشوند همچنین آشنایی اولیه با کاشت مو در لینک دین برای تمامی افرادی که این عمل را می خواهند انجام دهند الزامی است . ممکن است موهای کاشته شده که در حال ریزش هستند موهای اصلی را نیز وارد فاز استراحت بشونند و در حال ریزش باشند که این مرحله را شوک موقتی مینامیم و اصلا جای هیچ نگرانی نیست با رشد موهای کاشته شده دوباره موهای اصلی نیز شروع به رشد میکنند و از فاز استراحت در می ایند این اتفاق ممکن است در حدود چهارماه بیوفتد و موهای کاشته شده در شش ماه اول خیلی نازک و به شکل کرکی هستند و تراکم زیادی ندارند اما از شش ماه به بعد بیشتر میشود و تا ماه دوار=زدهم کامل میشود .

 

کاشت مو در زنان , کاشت مو طبیعی زنان

کاشت مو در زنان , کاشت مو طبیعی زنان :عمل کاشت مو خیلی بیشتر در اقایان مرسوم میباشد و کاشت مو در زنان جز سوالاتی است که ذهن خیلی از زنان کشورمان را مشغول کرده است که ایا این عمل کاشت مو برای زنان امکان پذیر میباشد و برای کاشت مو در زنان چه چیزی احتیاج است خب همانطور که میدانیم مو یک عنصر اصلی در زیبایی فرد است و بسیار تاثیرگزار است و حتی برای خانم ها مو عنصر مهم تری است برای زیبایی و نداشتن مو یا کم مویی باعث میشود فرد را پیرتر نشان دهد و ریزش مو باعث نگرانی در افراد میشود .تصاویر کاشت مو

 

کاشت مو در زنان

کاشت مو به صورت طبیعی در زنان

اما کاشت مو به روش طبیعی این نگرانی را حل کرده است و حتی بسیاری از خانم ها به امید اینکه بعد از کم پشت شدن موهایشان میتوانند دوباره بکارند به کلینیک کاشت مو می روند کلینیک کاشت مو خدمات بسیاری برای کاشت مو در نطر گرفته اند بانوان ما اگر هرگونه سوالی یا ابهامی در این قضیه داشته باشند میتوانند با کلینیک کاشت مو  زلفینه تماس بگیرند و با حضور مشاوران و متخصصان و تیم حرفه ایی کلینیک پاسخ گوی شما بانوان عزیز خواهد بود و ابهام و سوالات شما را پاسخ خواهند . و از نحوه ی, روشهای کاشت مو و ..آشنا شوید .

کاشت مو در زنان

اما خب اگر بخواهیم بررسی کنیم ایا واقعا میشود زنان هم کاشت مو انجام دهند یا به عبارت دیگر این عمل کاشت مو برای زنان هم انجام میشود و بهتر است بدانید خانم هایی که دچار طاسی سر هستند کمتر سراغ کاشت مو میروند و کاندید مناسبی برای کاشت مو نیستند اما کاندیدای مناسب بانوانی هستند که با ریزش مو مواجه هستند و دارای بانک مو خوبی هستند یعنی تراکم مو بالایی دارند این افراد میتوانند عمل کاشت مو طبیعی را انجام دهند از موارد دیگر که زنان را کاندیدای مناسبی برای عمل کاشت مو هستند افرادی هستند که بر اثر تصادف سوختگی یا اتفاقی موهای خود را از دست داده اند در این شرایط با انجام عمل کاشت مو خیلی راحت دوباره میتوانند موهای خود را بدست اورند و زیبایی خود را بازیابی کنند .کاشت مو در گوگل پلاس

البته به دلایل فیزولوژی و ژنیتیکی مسلما ریزش مو در خانم ها و اقایان متفاوت میباشد و حتی دلایلشان هم فرق میکند زیرا سیکل خانم ها و اقایان با هم تفاوت دارد و از همه نظر با هم متفاوت هستند و به همین دلیل ریزش مو نیز جز این موارد است به این صورت که درمان ریزش مو در خانم ها به صورت منتشر است و این یعنی موهای همه قسمت های سرشان به صورت منتشر شروع به ریزش میکنند و در حالی که این موضوع در اقایان متفاوت استو فرق میکند

 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 14:9 :: نويسنده : شب آرا نور

تزریقات ژل و فیلر در کلینیک های زیبایی

یکی از روش هایی که برای از بین بردن خطوط چین و چروک و بازگرداندن حجم از دست رفته ی پوست و توپر کردن دوباره ی آن وجود دارد ، تزریق ژل و فیلر است . این روش یک روش بدون جراحی است . اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که از چین و چروک پوست خود رنج می برید ، و می خواهید شکل صورت شما به حالت قبل برگشته و یا از میزان چین و چروک آن کاسته شود و اگر شما به دنبال یک روشی بی خطر و امن و مقرون به صرفه و بدون درد جراحی برای برطرف کردن این تغییرات پوست هستید ، تزریق ژل می تواند گزینه ی مناسبی برای شما در لیزر موهای زائد باشد .

مثل دیگر عمل های زیبائی شما نباید سرخود اقدام به تزریق ژل کنید ، ابتدا شما باید به یک کلینیک زیبائی معتبر مراجعه کرده و ابتدا با متخصص مشاوره کنید ، متخصص وضعیت شما را بررسی می کند و به شما می گوید که تزریق ژل برای شما مناسب است یا نه ، و همچنین نوع و میزان ژل مورد نیاز برای کسب نتیجه ی رضایت بخش و مطلوب را به شما در لیزر مو پیشنهاد می دهد .

تزریق ژل و فیلر

تزریق ژل و فیلر یک روش درمانی تزریقی بدون نیاز به جراحی است . و یکی از روش های جوانسازی پوست ، رفع چین وچروک پوست ، پر کردن حجم پوست و رفع تغییرات ناشی از پیری پوست می باشد . در واقع ژل های پوستی و مواد فیلر ترکیباتی برای پر کردن چین و چروک و افزودن حجم به بافت های مختلف بدن در کلینیک زیبایی است .
از آنجائی که جراحی های زیبائی بدون عوارض نیستند ، امروزه حفظ زیبائی و جوانی و طراوت پوست از طریق روش های بدون جراحی طرفدار زیادی دارد . روش تزریق ژل و فیلر بعد از بوتاکس یک روش شناخته شده و مناسب بدون نیاز به جراحی است .

فیلرهای پوستی روش هایی هستند که باعث می شوند ، افزایش سن اثرات معکوسی روی پوست داشته باشد ، یکی از بهترین ویژگی ها و مزیتی که روش فیلر پوستی دارد ، این است که نتیجه ی سریعی دارد و زمان ریکاوری کوتاه مدت است و نتیجه ی حاصل طبیعی در کلینیک لیزر مو خواهد بود .

فیلر ها یا ژل‌های تزریقی به چه معناست ؟

تزریق فیلر یکی از روش های غیر تهاجمی و روش مناسبی برای کسانی است که می خواهند زیبائی و ظاهر جوان خود را حفظ کنند .
در واقع ژل ها و فیلر ها در مرکز زیبایی همان ترکیبات هیالورونیک هستند ، این مواد به طور طبیعی در بافت ها و پوست ما وجود دارند ولی به مرور زمان میزان این مواد کاهش یافته و باعث می شود که پوست شکل و حجم خودش را از دست دهد . فیلر های درم ژل های تزریقی هستند که حاوی اسید هیالورونیک بوده ، به حجم صورت اضافه می شود و باعث پر شدن نواحی تو رفته می شود و باعث ایجاد پوستی صاف و جوان می شود .

در واقع ژل ها به عنوان یک روش درمانی بسیار عالی هستند که با بازگرداندن حجم نواحی از دست رفته در قسمت های مختلف مانند خط فک ، گونه ها ، لب ، چانه و حتی در بینی برآمدگی ها به حالت عادی برمی گردانند . ژل پوستی در پوست تزریق می شود و شما سریعا می توانید ، نتیجه را ببینید .برای بسیاری از بیماران عمل های جراحی همراه با تزریق ژل انجام می گیرد مانند لیفت صورت ، لیفت چشم یا ابرو .

انواع ژل تزریقی

تفاوت اصلی بین ژل‌ها، غلظت، چسبندگی و ماندگاری آن‌ها می‌باشد. انواع ظریف‌تر و نرم‌تر ماندگار زیادی ندارند، درحالی‌که فیلرهای با غلظت بالا دوام بیشتری خواهند داشت . ژل های تزریقی مختلف برای قسمت های مختلف کاربرد دارند . برای مثال نوع ظریف آن ها برای نواحی از پوست که ظریف بوده و صاف بودن آن ها اهمیت ویژه ای دارد مانند چشم ها و بالای لب کاربرد دارد و نوع غلیظ ژل ها برای افزایش حجم کاربرد دارند . ژل های تزریقی دارای انواع زیادی هستند که در زیر به معرفی برخی از آنها می پردازیم :

 

فرایند تزریق بوتاکس چگونه انجام می شود؟

بیمار راحت و آسوده روی تختی که تکیه گاه دارد می نشیند ، قسمت های مورد نظر برای تزریق باید تمیز شوند ، این کار با وسیله های پاک کننده غیر الکلی مانند بتادین انجام می شود . عضلاتی که باید در آن‌ها تزریق صورت گیرد با نشانگر پوست (اسکین مارکر)، روی آن‌ها نشانه‌گذاری می‌شود. جای گذاری دقیق نقاط تزریق بین افراد متفاوت است و به فعالیت ماهیچه‌ی مورد نظر هنگام چروک خوردن بستگی دارد بعد از آن پزشک برای قسمت های تحت درمان از بی حس کننده های موضعی استفاده می کند ، سپس با یک سوزن کوچک و سرنگ یکبار مصرفی مقدار اندکی از سم بوتالینیوم را در محل مورد نظر تزریق می نماید   .  لیزر مو

الگوی عمومی تزریق شامل ۲ یا ۳ ناحیه در اطراف چشم و ۴ تا ۵ ناحیه برای اطراف پیشانی است . البته می توان برای ناحیه های دیگرهم از این تزریق استفاده کرد که به نوع چین و چروک و میزان نتایج مورد نظر مشتری وابسته است. تزریق بوتاکس به ماهیچه‌ها حدود ۱۰ دقیقه طول می‌کشد. اگر در محل تزریق خونریزی رخ دهد می توان با فشار دادن آن محل از اینکار پیشگیری نمود. همچنین با تاباندن نور به محل تزریق می توان از کبودی پوست جلوگیری به عمل آورد.

در چه جاهایی از بدن می‌توان بوتاکس تزریق کرد؟

ماهیچه‌هایی که در بدتر شدن خطوط پیشانی سهم دارند:

ماهیچه‌ی پیشانی. ماهیچه‌ای است بزرگ که کل پیشانی را می‌پوشاند. هنگامی که این ماهیچه منقبض می‌شود، خطوط پیشانی برجسته‌تر می‌گردند . مجله پزشکی در توئیتر

عضلاتی که که در بالا بردن کنار ابرو سهم دارند:

• عضله‌ی حلقوی چشم، ماهیچه‌ای حلقه‌ای شکل در اطراف چشم است. هنگامی‌که به این ماهیچه بوتاکس دور چشم تزریق شود، لبه بیرونی ابرو کمی به بالا کشیده می‌شود و به آن بالا کشیدن (کنار) ابرو می‌گویند. این کار اغلب با تزریق بوتاکس در پیشانی ترکیب می‌شود.

بعد از انجام تزریق بوتاکس

بعد از اینکه تزریق تمام شد بیمار به مدت ۲ تا ۵ دقیقه باید به بر روی تخت معاینه به صورت نیمه نشسته یا تخت استراحت نماید ، تا پزشک از شرایط مساعد حال او اطمینان حاص کند . بعد از آن بیمار باید به مدت ۲ تا ۴ ساعت دراز نکشد . برای اینکه بوتاکس بتواند به انتهای عصبی برسد و انقباض را تحریک کند حداقل به زمان ۲ تا ۴ روز نیاز دارد. نتیجه حاصل پس از اینکه بوتاکس انجام شد به صورت کامل ۱۰تا۱۴ روز قابل مشاهده می باشد. به همین جهت بعد از دو مرتبه انجام تزریق می توان نتایج بهتر و رضایت بخش تری را مشاهده نمود.

بهبودی پس از تزریق بوتاکس

شما بعد از گذشت چند روز می توانید نتیجه را ببینید ، اما تاثیر کامل بعد از گذشت ۱۰ روز از تزریق نمایان می شود .برای بهبودی زودتر و گرفتن نتیجه دلخواه شما باید یکسری نکاتی را رعایت کنید :

  • از ماساژ دادن پیشانی و خوابیدن روی پیشانی جلوگیری کنید ، چون با این کار ممکن است بوتاکس به سمت پلک بالایی جا به جا شده و منجر به احساس سنگینی در پلک ها یا حتی افتادگی پلک ها شود .
  • در همان روز پس از اینکه تزریق را انجام دادید باید از فعالیت و ورزش های سنگین که سبب گرفتگی عضلات می شوند ، دوری کنید همچنین از لوله های گرم نیز استفاده نکنند.
  • اگر دچار سردرد خفیفی شدید ، می توانید از مسکن‌های پاراستامول استفاده کنید .

پس از اینکه تزریق بوتاکس را انجام دادیم نتایج آن تا چه زمانی باقی خواهند ماند ؟

نتایجی که از ترزیق بوتاکس ایجاد می شود می تواند بین ۴ تا۶ ماه باقی بماند . ولی باید دقت داشته باشیم که کم کم ماهیچه ها به حالت اولیه خود بر می گردند ( مجله پزشکی در اینستاگرام ) و دوباره چین و چروک ها در چهره نمایان می شوند بعد از آن می توان درمان را بدون هیچگونه نگرانی از اینکه تاثیرات منفی بر چهره بگذارد ، می توانید تکرار کنید .

پس باید مجددا برای تزریق و درمان اقدام کرد . عضلات به علت اینکه به وضعیت جدید خود عادت می کنند کمتر از گذشته چین و چروک ها دیده می شوند . البته عوامل زیادی هستند که می توانند بر زمان باقی ماندن نتیجه برای شما موثر باشند که در ادامه به برخی از این عوامل اشاره کرده ایم :

  • رژیم غذایی
  • سن فرد : نتایج بوتاکس برای افرادی که سن زیادتری دارند و حجم عضلانی آنها کمتر است از جوانانی که ماهیچه های آنها سفت است کمتر باقی خواهد ماند.
  • وضعیت صورت بیمار و بیان احساسات مجله پزشکی در گوگل پلاس
  • وضعیت مصرف دخانیات
  • میزان قرار گرفتن در برابر خورشید و میزان آسیب دیدگی پوست به علت قرار گیری در معرض خورشید
  • چگونگی مراقبت خوب و ایده آل از پوست ، به کار گیری روش های مثل میکرودرم ابریژن

در افراد انجام پی در پی تزریق بوتاکس متفاوت می باشد. عده ی از افراد زمانی که مجددا بوتاکس را انجام می دهند نتایج آن مدت زمان بیشتری برایشان باقی است ولی برای برخی از افراد به دارو مقاومت نشان می دهد و دوباره باید درمانشان را تمدید کنند .دستگاه لیزر مو

پیشنهاد می شود در یک ناحیه تزریق با فاصله بیشتر از ۳ ماه انجام گردد.

تزریق بوتاکس چه عوارض جانبی را به دنبال خواهد داشت :

  • کبودی و قرمزی در محل تزریق، که بعد از ۵ تا ۷ روز از بین می‌رود.
  • سردرد و حالت تهوع (بعد از ۲۴ تا ۴۸ ساعت ازبین می‌رود، معمولا از عوارض بوتاکس پیشانی در اولین تزریق است. )
  • ضعف عضله و افتادگی موقت ابرو (تا سه ماه طول می‌کشد؛ علت افتادگی ابرو اشتباه پزشک است.)

البته ممکن است زمانی که برای شل شدن عضلات از این دارو استفاده می شود علائمی مانند اختلالات جزئی در بلع ، سر درد ، سر گیجه ، ایجاد عفونت های تنفسی مثل آنفولانزا و سرماخوردگی ، ضعف عضلانی رخ دهد. مجله پزشکی در فیسبوک

خطرات احتمالی تزریق بوتاکس

اگر تزریق بوتاکس توسط پزشک با تجربه انجام شود ، کاملا امن و بی خطر است . پزشک موظف است موادی را که استفاده می کند را به بیمار نشان دهد ، و اگر مواد فاقد برچسب اطلاعات محل ساخت ، میزان غلظت و تاریخ انقضا باشد ، بیمار نباید اجازه تزریق بوتاکس را بدهد ، چون ممکن است خطرناک باشد و عوارضی داشته باشد که غیرقابل جبران باشد . لیزر موهای زائد

هزینه و قیمت تزریق بوتاکس چقدر است ؟

هزینه و قیمت تزریق بوتاکس ینمی توان به صورت دقیق هزینه ی تزریق بوتاکس را تعیین کرد ،ولی در کل هزینه بوتاکس به میزان تخصص جراح ، میزان ناحیه های مورد نظر تزریق شده ، میزان مصرف بوتاکس، محل جغرافیایی وابسته می باشد.

 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 14:6 :: نويسنده : شب آرا نور

میکرونیدلینگ به چه معناست ؟

میکرونیدلینگ یک روش غیرتهاجمی و معمولا با درد بسیار مختصر و قابل تحمل یکی از بهترین روش های شناخته شده در جهان برای جوانسازی ، درمان آسیب های پوستی و بازسازی بافت های آسیب دیده است . میکرونیدلینگ یک روش امن است و نیازی به مواد شیمیایی نیست . میکرونیدلینگ باید توسط پزشکان با تجربه در کلینیک زیبایی انجام شود . میکرونیدلینگ تولید کلاژن را تحریک کرده وباعث جوان سازی پوست می شود .

بافت ، ساختار و ظاهر پوست از کلاژن و الاستین تشکیل شده است ، با بالا رفتن سن کلاژن ها و الاستین ها به دلیل عوامل محیطی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید تجزیه شده و باعث خشکی ، نازکی و چین و چروک دار شدن پوست می شود . عمل میکرونیدلینگ در کلینیک لیزر با تحریک کلاژن سازی تعداد کلاژن ها را افزایش داده و عمل ترمیم بافت پوست را انجام می دهد و ساختار و کارکرد پوست آسیب دیده ، تغییریافته می شود .در نتیجه چین و چروک آن را از بین برده و باعث ایجاد پوستی جوان ، صاف ، کشیده و زیبا خواهد شد و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد .

در نظر داشته باشید که عمل میکرونیدلینگ بایستی توسط پزشکان حاذق و با تجربه انجام شود . شما می توانید با متخصصین در کلینیک پوست و مو  مشاوره داشته باشید ، آن ها اطلاعات کافی در مورد میکرونیدلینگ ، تعداد جلسات مورد نیاز و نتایج درمان را در اختیار شما قرار می دهند . و شما می توانید تصمیمی آگاهانه در مورد عمل میکرونیدلینگ اتخاذ کنید .

عمل میکرونیدلینگ چیست ؟

میکرونیدلینگ چیست و چگونه به رفع مشکلات پوستی کمک می کند ؟

میکرونیدلینگ روشى نوين و موثر جهت رفع مشكلات پوست و جوانسازى است که به آن میکرونیدلینگ تراپی،و القای کلاژن از طریق پوست هم گفته می شود . میکرونیدلینگ در واقع نوعی تحریک مکانیکال است ، عمل میکرونیدلینگ با استفاده از یک ابزار مخصوص که یک غلتک کوچک دارد ، و تعداد زیادی سوزن در سر آن تعبیه شده است انجام می شود ، غلتک روی سطح پوست حرکت داده می شود ، و با تحریک زیر پوستی ، میلیون ها میکروکانال در پوست به وجود می آید . مجله پزشکی

عملکرد روش میکرونیدلینگ بدین صورت است که وقتی غلتک دارای سوزن بر سطح پوست حرکت داده می شود سوزن های ریز بر حسب عمق و سرعتی که توسط پزشک تعیین شده است به صورت همزمان به لایه ی دوم پوست یا درم وارد می شوند. (پزشک عمق و سرعت سوزن را بر حسب نوع پوست و چگونگی هدف مشخص می کند.) با حرکت سوزن ها زخم های کنترل شده ای روی پوست ایجاد می شود ، سپس سیستم ایمنی بدن فعال شده و تولید کلاژین و الاستین بالا می رود و باعث زخیم تر شدن لایه زاینده پوست شده و چروک های پوست بهبود می یابد و پوست شفاف صاف می شود .در واقع می توان گفت کلاژین و الاستین همان رشته های پروتئینی هستند که باعث استحکام پوست شده و خاصیت ارتجاعی آن را حفظ می کنند . لیزر لند

از طریق فرآیند کلاژن سازی بافت و سفتی پوست بهتر شده ، منافذ ایجاد شده و علائم کشش کاهش می یابد . میکرونیدلینگ باعث بهبود بافت و رنگ پوست ، درمان ظواهر پیری ، جای زخم، علائم کشیدگی و رنگدانه های پوست و جای آکنه و آفتاب‌سوختگی به کار برده می‌شود.

 

تزریق بوتاکس , هزینه , عوارض و اثرات

امروزه در کلینیک لیزر یکی از روش های مورد استفاده برای برطرف کردن خطوط داینامیک یا خطوطی که با حرکت همراهند تزریق بوتاکس است ،که روی عضلات لایه های زیرین که شل شده اند و سبب ایجاد چین و چروک می شوند کار می کند. بوتاکس یا همان سم بوتالینیوم یک روش درمانی غیر تهاجمی برای جوان سازی پوست می باشد . و بسیار سریع اتفاق می افتد و هیچ نیازی به بستری شدن ندارد و دوران نقاهت و بهبودی آن کوتاه مدت است . افرادی که می خواهند به صورت موقتی از شر چین و چروک های پوست خلاص شوند می توانند از این روش در کلینیک زیبایی استفاده کنند .

اکثر بیماران از تزریق بوتاکس رضایت کامل و بالایی دارند چرا که در قسمت یک سوم بالایی صورت نتایجی که از بوتاکس به دست می آید ، قابل پیش بینی است .

بوتاکس به چه معناست ؟

در واقع بوتاکس همان سم بوتالینیوم است ، این سم حاصل باکتری خاصی به نام کلستریدیوم بوتولینوم است که باعث ایجاد مسمومیت غذایی بوتولیسم می شود . این سم یکی از قوی ترین و خطرناک ترین سمومی است که توسط بشر شناخته شده است .این سم تمام ماهیچه های ارادی و غیرارادی را می تواند فلج کند ، امروزه از خاصیت این سم برای درمان بیش از ۵۰ نوع بیماری استفاده می شود . همچنین تزریق آن در زیباسازی پوست کاربرد گسترده ای دارد . مجله پزشکی در واقع بوتاکس یا همان تزریق سم بوتالینیوم با سه هدف انجام می شود : بالا بردن زیبائی و جوانسازی پوست ، کم کردن تعریق مفرط زیر بغل ، کنترل نمودن اسپاسم های عضلانی .بوتاکس زیبائی با دوزهای پایین در عضلاتی خاص و توسط پزشک متخصص و مجاز تزریق می شود ، و موجب می شود ، سیگنال های عصبی و شیمیایی به بافت های عضله ها ارسال نشوند و در نتیجه با کم شدن فعالیت عضلاتی که سبب ایجاد خط اخم می شوند مانع از ایجاد چین و چروک می شود ، در واقع اگر انقباضی در عضلات زیرین رخ ندهد ، چین و چروک هم ایجاد نخواهد شد .

 

لیزر مو در اینجا نباید از این نکته غافل شد که بوتاکس برای چین و چروکی های که به علت انقباض عضلانی رخ داده اند ، موثر می باشد اما این روش نمی تواند برای چین و چروک های رخ داده از افزایش بیش از حد سن یا افتادگی پوست و کاهش حجم پوست موثر باشد.

در کلینیک لیزر مو نتیجه نهایی حاصل از بوتاکس به شدت به مهارت تزریق کننده بستگی دارد ، پیشنهاد ما به شما این است که برای این کار از پزشکان با تجربه و متخصص بهره بگیرید تا درمانی بدون خطر و ایمن ، با کمترین اختلال را داشته باشید .

 

لیزر جوانسازی پوست

جوانسازی پوست با لیزر , جوانسازی پوست , زیباسازی پوست با لیزر , جوان سازی پوست , هزینه و قیمت جوانسازی پوست با لیزر , زیباسازی پوست دست , جوانسازی: همه ی ما انسان ها ذاتا و به طور طبیعی زیبائی را دوست داریم ، بدون تردید یکی از موارد تاثیر گذار در اعتماد به نفس درونی ما رضایت ما از ظاهر و زیبائی خودمان است و بدون اعتماد به نفس زندگی خالی از لذت خواهد بود . لیزر موهای زائد

در کنار تمایل به زیبائی پیری یک فرآیند طبیعی است و هرچقدر هم که بخواهیم آثار ناشی از بالا رفتن سن را انکار کنیم ، نمی توانیم از پیری فرار کنیم ، پیری آثار خود را در زیبائی ظاهری خیلی نشان می دهد و با گذشت زمان پوست به دلیل شرایط محیطی و … دچار تغییر و تحولاتی می شود ، چین و چروک صوت ، شلی و افتادگی پوست ، خط اخم ، خط خنده و … جز اثرات ناشی از پیری  در کلینیک لیزر مو هستند ، ولی این آثار نمی توانند برای همیشه همراه شما بوده و برای شما نگران کننده باشد .

علاوه بر آثار پیری ، ممکن است بعضی افراد دچار سوختگی شده باشند و یا جای جوش و زخم و آکنه زیبائی ظاهری این افراد را خراب کرده باشد ، در هر حال چه پیری چه دلایل دیگر ، امروزه نگران کننده نیست ، و با توجه به تمایل به زیبائی و جوان سازی پوست ، روش های مختلفی برای جوان سازی پوست از تزریق انواع ژل و بوتاکس گرفته تا لیزر درمانی وجود دارد . و اگر شما تمایل به جوان سازی پوست دارید ، قبل از اقدام به شما توصیه می کنیم که اطلاعات کافی در مورد هر کدام از این روش ها داشته باشید و سپس با آگاهی کامل اقدام به زیبا سازی کنید .

در میان روش های مختلف لیزر درمانی یکی از موثرترین روش ها برای زیبائی و جوان سازی پوست می باشد . لیزر جوان سازی پوست با نام های مختلفی همچون لیزر پوست ، لیزر تبخیری و لیزر سائیدگی هم شناخته شده است ، لیزر درمانی برای جوان سازی با از بین بردن چین و چروک صورت و صاف و کشیده کردن صورت و از بین بردن جای جوش و لک و سوختگی می تواند جوانی و زیبائی را به شما برگرداند .

امروزه تکنولوژی لیزر ابزارهای گسترده ومتنوعی برای جوان سازی پوست (لیزر جوانسازی) عرضه کرده است ، و به پزشک و متخصص این امکان را فراهم می کند ، که روی سطح لیزر کنترل دقیق تری داشته باشد ، و به او اجازه می دهد تا با دقت فوق العاده بالایی قسمت های ظریف پوست را بدون کوچک ترین صدمه و آسیبی لیزر کرده و زیبائی و جوان سازی را به شما برگرداند . مجله پزشکی

لیزر جوان سازی صورت می تواند برای از بین بردن معایب جزئی صورت به کار برود ، که عبارتند از :

  • از بین بردن خطوط ظریف و چین و چروک صورت ، جوان سازی و زیبائی اطراف چشم ، زیر چشم ، پیشانی و دهان در کلینیک زیبایی
  • از بین بردن آثار به جا مانده از جای جوش ، آکنه و یا آبله مرغان .
  • صاف کردن و برگرداندن حالت طبیعی به پوستی که بعد از جراحی دچار مشکل شده است .
  • جوان سازی دست ، پوست پیر و یا پوستی که در اثر قرار گرفتن در برابر آفتاب آسیب دیده است .
  • برای دران لکه های کبدی .
  • بهبود رنگ چهره برای افرادی که رنگ پوست زرد و خاکستری شده است .
  • از بین بردن خال های مادر زادی مانند خال اپیدرمال خطی .
  • از بین بردن غدد چربی بزرگ شده روی بینی   . لیزر مو

لیزر جوان سازی پوست برای چه افرادی مناسب است ؟

لیزر جوان سازی پوست یک روش موثر جهت رفع چین و چروک صورت ، دور چشم ، شلی و افتادگی پوست و رفع جای جوش و آکنه است .متقاضی لیزر جوانسازی پوست باید انتظارات معقولی از نتیجه ی لیزر داشته باشد ، و بهتر است فاقد هرگونه سابقه ی پزشکی باشد .

 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 13:47 :: نويسنده : شب آرا نور

میکرونیدلینگ به چه معناست ؟

میکرونیدلینگ یک روش غیرتهاجمی و معمولا با درد بسیار مختصر و قابل تحمل یکی از بهترین روش های شناخته شده در جهان برای جوانسازی ، درمان آسیب های پوستی و بازسازی بافت های آسیب دیده است . میکرونیدلینگ یک روش امن است و نیازی به مواد شیمیایی نیست . میکرونیدلینگ باید توسط پزشکان با تجربه در کلینیک زیبایی انجام شود . میکرونیدلینگ تولید کلاژن را تحریک کرده وباعث جوان سازی پوست می شود .

بافت ، ساختار و ظاهر پوست از کلاژن و الاستین تشکیل شده است ، با بالا رفتن سن کلاژن ها و الاستین ها به دلیل عوامل محیطی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید تجزیه شده و باعث خشکی ، نازکی و چین و چروک دار شدن پوست می شود . عمل میکرونیدلینگ در کلینیک لیزر با تحریک کلاژن سازی تعداد کلاژن ها را افزایش داده و عمل ترمیم بافت پوست را انجام می دهد و ساختار و کارکرد پوست آسیب دیده ، تغییریافته می شود .در نتیجه چین و چروک آن را از بین برده و باعث ایجاد پوستی جوان ، صاف ، کشیده و زیبا خواهد شد و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد .

در نظر داشته باشید که عمل میکرونیدلینگ بایستی توسط پزشکان حاذق و با تجربه انجام شود . شما می توانید با متخصصین در کلینیک پوست و مو  مشاوره داشته باشید ، آن ها اطلاعات کافی در مورد میکرونیدلینگ ، تعداد جلسات مورد نیاز و نتایج درمان را در اختیار شما قرار می دهند . و شما می توانید تصمیمی آگاهانه در مورد عمل میکرونیدلینگ اتخاذ کنید .

عمل میکرونیدلینگ چیست ؟

میکرونیدلینگ چیست و چگونه به رفع مشکلات پوستی کمک می کند ؟

میکرونیدلینگ روشى نوين و موثر جهت رفع مشكلات پوست و جوانسازى است که به آن میکرونیدلینگ تراپی،و القای کلاژن از طریق پوست هم گفته می شود . میکرونیدلینگ در واقع نوعی تحریک مکانیکال است ، عمل میکرونیدلینگ با استفاده از یک ابزار مخصوص که یک غلتک کوچک دارد ، و تعداد زیادی سوزن در سر آن تعبیه شده است انجام می شود ، غلتک روی سطح پوست حرکت داده می شود ، و با تحریک زیر پوستی ، میلیون ها میکروکانال در پوست به وجود می آید . مجله پزشکی

عملکرد روش میکرونیدلینگ بدین صورت است که وقتی غلتک دارای سوزن بر سطح پوست حرکت داده می شود سوزن های ریز بر حسب عمق و سرعتی که توسط پزشک تعیین شده است به صورت همزمان به لایه ی دوم پوست یا درم وارد می شوند. (پزشک عمق و سرعت سوزن را بر حسب نوع پوست و چگونگی هدف مشخص می کند.) با حرکت سوزن ها زخم های کنترل شده ای روی پوست ایجاد می شود ، سپس سیستم ایمنی بدن فعال شده و تولید کلاژین و الاستین بالا می رود و باعث زخیم تر شدن لایه زاینده پوست شده و چروک های پوست بهبود می یابد و پوست شفاف صاف می شود .در واقع می توان گفت کلاژین و الاستین همان رشته های پروتئینی هستند که باعث استحکام پوست شده و خاصیت ارتجاعی آن را حفظ می کنند . لیزر لند

از طریق فرآیند کلاژن سازی بافت و سفتی پوست بهتر شده ، منافذ ایجاد شده و علائم کشش کاهش می یابد . میکرونیدلینگ باعث بهبود بافت و رنگ پوست ، درمان ظواهر پیری ، جای زخم، علائم کشیدگی و رنگدانه های پوست و جای آکنه و آفتاب‌سوختگی به کار برده می‌شود.

 

تزریق بوتاکس , هزینه , عوارض و اثرات

امروزه در کلینیک لیزر یکی از روش های مورد استفاده برای برطرف کردن خطوط داینامیک یا خطوطی که با حرکت همراهند تزریق بوتاکس است ،که روی عضلات لایه های زیرین که شل شده اند و سبب ایجاد چین و چروک می شوند کار می کند. بوتاکس یا همان سم بوتالینیوم یک روش درمانی غیر تهاجمی برای جوان سازی پوست می باشد . و بسیار سریع اتفاق می افتد و هیچ نیازی به بستری شدن ندارد و دوران نقاهت و بهبودی آن کوتاه مدت است . افرادی که می خواهند به صورت موقتی از شر چین و چروک های پوست خلاص شوند می توانند از این روش در کلینیک زیبایی استفاده کنند .

اکثر بیماران از تزریق بوتاکس رضایت کامل و بالایی دارند چرا که در قسمت یک سوم بالایی صورت نتایجی که از بوتاکس به دست می آید ، قابل پیش بینی است .

بوتاکس به چه معناست ؟

در واقع بوتاکس همان سم بوتالینیوم است ، این سم حاصل باکتری خاصی به نام کلستریدیوم بوتولینوم است که باعث ایجاد مسمومیت غذایی بوتولیسم می شود . این سم یکی از قوی ترین و خطرناک ترین سمومی است که توسط بشر شناخته شده است .این سم تمام ماهیچه های ارادی و غیرارادی را می تواند فلج کند ، امروزه از خاصیت این سم برای درمان بیش از ۵۰ نوع بیماری استفاده می شود . همچنین تزریق آن در زیباسازی پوست کاربرد گسترده ای دارد . مجله پزشکی در واقع بوتاکس یا همان تزریق سم بوتالینیوم با سه هدف انجام می شود : بالا بردن زیبائی و جوانسازی پوست ، کم کردن تعریق مفرط زیر بغل ، کنترل نمودن اسپاسم های عضلانی .بوتاکس زیبائی با دوزهای پایین در عضلاتی خاص و توسط پزشک متخصص و مجاز تزریق می شود ، و موجب می شود ، سیگنال های عصبی و شیمیایی به بافت های عضله ها ارسال نشوند و در نتیجه با کم شدن فعالیت عضلاتی که سبب ایجاد خط اخم می شوند مانع از ایجاد چین و چروک می شود ، در واقع اگر انقباضی در عضلات زیرین رخ ندهد ، چین و چروک هم ایجاد نخواهد شد .

 

لیزر مو در اینجا نباید از این نکته غافل شد که بوتاکس برای چین و چروکی های که به علت انقباض عضلانی رخ داده اند ، موثر می باشد اما این روش نمی تواند برای چین و چروک های رخ داده از افزایش بیش از حد سن یا افتادگی پوست و کاهش حجم پوست موثر باشد.

در کلینیک لیزر مو نتیجه نهایی حاصل از بوتاکس به شدت به مهارت تزریق کننده بستگی دارد ، پیشنهاد ما به شما این است که برای این کار از پزشکان با تجربه و متخصص بهره بگیرید تا درمانی بدون خطر و ایمن ، با کمترین اختلال را داشته باشید .

 

لیزر جوانسازی پوست

جوانسازی پوست با لیزر , جوانسازی پوست , زیباسازی پوست با لیزر , جوان سازی پوست , هزینه و قیمت جوانسازی پوست با لیزر , زیباسازی پوست دست , جوانسازی: همه ی ما انسان ها ذاتا و به طور طبیعی زیبائی را دوست داریم ، بدون تردید یکی از موارد تاثیر گذار در اعتماد به نفس درونی ما رضایت ما از ظاهر و زیبائی خودمان است و بدون اعتماد به نفس زندگی خالی از لذت خواهد بود . لیزر موهای زائد

در کنار تمایل به زیبائی پیری یک فرآیند طبیعی است و هرچقدر هم که بخواهیم آثار ناشی از بالا رفتن سن را انکار کنیم ، نمی توانیم از پیری فرار کنیم ، پیری آثار خود را در زیبائی ظاهری خیلی نشان می دهد و با گذشت زمان پوست به دلیل شرایط محیطی و … دچار تغییر و تحولاتی می شود ، چین و چروک صوت ، شلی و افتادگی پوست ، خط اخم ، خط خنده و … جز اثرات ناشی از پیری  در کلینیک لیزر مو هستند ، ولی این آثار نمی توانند برای همیشه همراه شما بوده و برای شما نگران کننده باشد .

علاوه بر آثار پیری ، ممکن است بعضی افراد دچار سوختگی شده باشند و یا جای جوش و زخم و آکنه زیبائی ظاهری این افراد را خراب کرده باشد ، در هر حال چه پیری چه دلایل دیگر ، امروزه نگران کننده نیست ، و با توجه به تمایل به زیبائی و جوان سازی پوست ، روش های مختلفی برای جوان سازی پوست از تزریق انواع ژل و بوتاکس گرفته تا لیزر درمانی وجود دارد . و اگر شما تمایل به جوان سازی پوست دارید ، قبل از اقدام به شما توصیه می کنیم که اطلاعات کافی در مورد هر کدام از این روش ها داشته باشید و سپس با آگاهی کامل اقدام به زیبا سازی کنید .

در میان روش های مختلف لیزر درمانی یکی از موثرترین روش ها برای زیبائی و جوان سازی پوست می باشد . لیزر جوان سازی پوست با نام های مختلفی همچون لیزر پوست ، لیزر تبخیری و لیزر سائیدگی هم شناخته شده است ، لیزر درمانی برای جوان سازی با از بین بردن چین و چروک صورت و صاف و کشیده کردن صورت و از بین بردن جای جوش و لک و سوختگی می تواند جوانی و زیبائی را به شما برگرداند .

امروزه تکنولوژی لیزر ابزارهای گسترده ومتنوعی برای جوان سازی پوست (لیزر جوانسازی) عرضه کرده است ، و به پزشک و متخصص این امکان را فراهم می کند ، که روی سطح لیزر کنترل دقیق تری داشته باشد ، و به او اجازه می دهد تا با دقت فوق العاده بالایی قسمت های ظریف پوست را بدون کوچک ترین صدمه و آسیبی لیزر کرده و زیبائی و جوان سازی را به شما برگرداند . مجله پزشکی

لیزر جوان سازی صورت می تواند برای از بین بردن معایب جزئی صورت به کار برود ، که عبارتند از :

  • از بین بردن خطوط ظریف و چین و چروک صورت ، جوان سازی و زیبائی اطراف چشم ، زیر چشم ، پیشانی و دهان در کلینیک زیبایی
  • از بین بردن آثار به جا مانده از جای جوش ، آکنه و یا آبله مرغان .
  • صاف کردن و برگرداندن حالت طبیعی به پوستی که بعد از جراحی دچار مشکل شده است .
  • جوان سازی دست ، پوست پیر و یا پوستی که در اثر قرار گرفتن در برابر آفتاب آسیب دیده است .
  • برای دران لکه های کبدی .
  • بهبود رنگ چهره برای افرادی که رنگ پوست زرد و خاکستری شده است .
  • از بین بردن خال های مادر زادی مانند خال اپیدرمال خطی .
  • از بین بردن غدد چربی بزرگ شده روی بینی   . لیزر مو

لیزر جوان سازی پوست برای چه افرادی مناسب است ؟

لیزر جوان سازی پوست یک روش موثر جهت رفع چین و چروک صورت ، دور چشم ، شلی و افتادگی پوست و رفع جای جوش و آکنه است .متقاضی لیزر جوانسازی پوست باید انتظارات معقولی از نتیجه ی لیزر داشته باشد ، و بهتر است فاقد هرگونه سابقه ی پزشکی باشد .

 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 13:39 :: نويسنده : شب آرا نور

دیزاین باغ تالار عروسی : در مراسم عروسی و زمان برگزاری آن ، خانواده های عروس و داماد تلاش می کنند تا بتوانند به بهترین شکل از مهمان های خود پذیرایی کنند و مراسم عروسی شان را برگزار کنند. زمانی که می خواهید تالار عروسی را انتخاب کنید باید به تزیئنات و زیبایی های تالار دقت کافی داشته باشید.

طراحی و دیزاین باغ تالار عروسی

اگر می خواهید تالار عروسی تان فوق العاده باشد پس باید بدانید تالار و تزئینات آن نقش مهمی در برگزاری مراسم دارند. در ادامه این پست به بررسی برخی از ویژگی ها پرداخته ایم که کمک می کنند تا شما بتوانید تالار عروسی تان را انتخاب نمایید.

نورپردازیتالار عروسی

همه ی ما می دانیم که برای دیزاین باغ تالار عروسی نور پردازی نوعی فضای لاکچری را به وجود می آید و سبب می شود که  مراسمتان زیباتر نشان داده شودو در بهترین تالار برای جایگاه عروس و داماد از نورهای رنگی استفاده می کند که معمولا از نور بنفش و یا رنگین کمانی استفاده می نمایند.

فضای زیبا برای پذیرایی از مهمان ها

بهترین دیزاین باغ تالار عروسی به آن دسته ی اختصاص داشته است که فضای آزاد و مناسب را برای پذیرایی از مهمان ها آماده کرده اند. نباید فضا آنقدر کوچک و جمع وجور باشد که در زمان رقص و پایکوبی این امکان فراهم نباشد که از مهمان ها پذیرایی شود.

تزیئنات سالن و پرده ها

برخی از تالارها در انتخاب پرده ها و تزئینات بسیار دقت می کنند و به گونه ی آنها را انتخاب می نمایند که خلاف رنگ دیوارها باشد. بهتر است از پرده های روشن در سالن های با کف تیره استفاده شود. روکش صندلی ها و رومیزی ها از دیگر مواردی هستند که در زیبا نشان داده فضای تالار ، نقش مهمی دارند.

گچ بری سالن

در برخی از تالارهای عروسی دیده شده که از گچ بری های طرح جدید استفاده می شود که برای ایجاد جذابیت های بیشتر در سقف بکار برده می شوند. در میان این گچ بری ها از نورپردازی های ویژه نیز استفاده می شود که در نهایت جلوه ی بیسیار زیبایی را پدید می آورند البته گاهی = گچ بری های رنگی نیز برای زیباتر شدن بکار گرفته می شود.

میز و صندلی مناسب

همیشه سعی کنید تالاری را انتخاب نمایید که میز و صندلی های شیکی در آن استفاده شده باشد که مهمان ها برای نشستن دچار کمر درد یا خستگی نشوند. علاوه بر صندلی ها نباید آنقدر ارتفاع صندلی ها زیاد باشد که مهمان ها اذیت شوند . اگر سالن عروسی شما کوچک می باشد باید از میز و صندلی های کوچکتر برای فضا استفاده شود.

 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 13:21 :: نويسنده : شب آرا نور

لاستیک، تا جایی که می‌دانیم محصول سرزمین آمریکا است ولی تنها از طریق انتقال آن به خاور دور و کشت در آنجا به این حد توسعه یافته است. نام Rubber به معنی پاک کن را پریستلی کاشف اکسیژن عنوان کرد. وی اولین کسی بود که قابلیت لاستیک خودرو در پاک کردن اثر مواد را مشاهده کرد. مواد لاستیکی تنها نتیجه تلاش در جهت تفلیحی و حفظ موادی چون افتیون، بوتادی‌ان و ایزوپرن بودند که ازتقطیر تخریبی لاستیک طبیعی بدست می‌آمدند، بدین ترتیب راه تولید لاستیک سنتزی گشوده شد.

با آغاز جنگ جهانی اول، خرید لاستیک انواع نامرغوب لاستیک از دی متیل بوتادی‌ان در آلمان و روسیه تولید شد. گودییر با کشف پخت لاستیک توسط گوگرد در سال 1839 به شهرت رسید. این کشف مشکل چسبانکی طبیعی لاستیک را حل کرد و آن را به صورت تجاری در آورد. بیشترین تغییرات فروش لاستیک به لحاظ تاریخی نتیجه محدودیت واردات لاستیک طبیعی به آمریکا بر اثر تهاجم نیروهای ژاپنی در سال 1941 بوده است. این حرکت سبب پژوهش و ساخت انواع لاستیک‌های سنتزی طی سالهای بعد شد.

دکتر و. س. کلکات، که در آزمایشگاه جکسون شرکت لاستیک خودرو دوپون پژوهش می کرد، متوجه تحقیقاتی که پدر نیولند در دانشگاه نوتردام انجام داده بود شد. نیولند کشیشی کاتولیک، رئیس دانشگاه نوتردام و شیمیدان بود. او با انتشار نتایج تحقیقاتش نشان داد که استیلن، هیدروکربنی که فرمولH2 C2 را دارد، تحت شرایطی لاستیک جرثقیل یک یا دوبار به خود اضافه می شود، و وینیل استیلن و دی وینیل استیلن،  لاستیک کامیون که مولکول های با فرمولC6H6، C4H4 هستند، ایجاد می کند. به عقیده کلکات ممکن بود این دیمرها و تریمرها آن قدر به واحد سازنده لاستیک طبیعی، یا ایزوپرن، شباهت داشته باشند که بتوان از آنها برای تهیه لاستیک مصنوعی استفاده کرد. عده ای از شیمیدانان زیر دست خود را در دوپون به این کار مشغول ساخت، اما موفقیتی نصیب شان نشد، بنابر این نزد والاس کارودرز رفت، که در ایستگاه آزمایشی دوپون که محل انجام

پروژه ها

 

لاستیک مصنوعی

قیمت لاستیک که برای نخستین بار با موفقیت تجاری همراه بودند، یعنی نئوپرن و تیوکول، هر دو برحسب تصادف تولید شدند. کشف نئوپرن شبه بخت یارانه و کشف تیوکول بخت یارانه بود.

   شیمیدانان با حرارت دادن لاستیک در شرایط تنظیم شده قیمت روز لاستیک و شناسایی قطعاتی که از تجزیه آن به دست می آمد، مطالبی در باره ساختار مولکولی لاستیک آموختند. یکی از این قطعات ایزوپرن بود، که ترکیبی پنج کربنی با دو پیوند مضاعف است. در سال 1920 هرمان استاودینگر مقاله معروفی نوشت که در آن برای ساختار فراورده های طبیعی مهمی نظیر لاستیک، سلولوز، و پروتئین ها، و نیز برخی مواد صناعی که ویژگی های مشابهی داشتند، توجیهی ارائه شده بود. لاستیک خودرو به نظر وی این مواد، که ظاهراً با ترکیبات آلی ساده تر تفاوت مرموزی داشتند، پلیمر بودند (این کلمه از دو واژه یونانی پلی به معنای چندین و مر به معنی پار یا قطعه مشتق شده است). پلیمرها از مولکول های عظیمی تشکیل شده اند که در آنها واحدهای تکرارشونده با همان انواعی از پیوندهای شیمیایی که در ترکیبات ساده تر دیده می شوند به هم متصل شده اند. به عنوان نمونه فرمول مولکول لاستیک کامیون چنین پیشنهاد شد:     فرض شد که تعداد زیادی واحد ایزوپرن "منومر" (یک پاره) در درخت کائوچو طی واکنش های زیست شناختی به یکدیگر متصل می شوند و مولکول های پلیمری بزرگ لاستیک به دست می آید.

    پس از آنکه این فرمول برای لاستیک راهسازی طبیعی پیشنهاد شد، تلاشهای زیادی برای تهیه نوعی لاستیک مصنوعی که ساختار مولکول و خاصیت ارتجاعی لاستیک به دست آمده از درخت را داشته باشد انجام شد. ایزوپرن در معرض کاتالیزورهای مختلفی قرار گرفت تا معلوم شود آیا به شکل چیزی مثل لاستیک پلیمریزه می شود یا نه. این تلاش ها به اندازه ای موفقیت آمیز بودند که مشخص شد نظریه استاد "ودینگر" صحیح است، اما جنبه های جزئی تر ساختار مولکولی ناشناخته بودند ،قیمت لاستیک   تا سرانجام کارل زیگلر در 1953 کاتالیزورهای تنظیم کننده لاستیک لودر آرایش فضایی را کشف کرد (در فصل 26 در باره این اکتشاف بخت یارانه توضیح داده شده است). معلوم شد که در لاستیک طبیعی آرایش واحدهای منومر ایزوپرن " تمام - سیس" است؛ این آرایش را می شد با کاتالیزورهای جدید در لاستیک صناعی تقلید کرد،لاستیک کامیون در حالی که کاتالیزورهای قبلی باعث ایجاد آرایش اتفاقی واحدهای سیس و ترانس می شدند. تنها از این موقع بود که تولید لاستیک مصنوعی مقدور گردید، به نحوی که تقریباً نمی شد فرقی بین آن و همتای طبیعی اش گذاشت. امروز مهم ترین عامل تعیین کننده استفاده از لاستیک طبیعی یا مصنوعی در ساخت تایر و تولیدات دیگر قیمت نفت است، که ماده اولیه لاستیک مصنوعی است

سایر پروژه ها

 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 13:6 :: نويسنده : شب آرا نور

 

زمانبندی و جزئیات نصب پارتیشن اداری : مجموعه پارتیشن سازی دکومد با توجه به دارا بودن کادری با تجربه و مجرب و همچنین استفاده از نیروهای با تخصص در این زمینه توانسته ایم به تولید و نصب انواع پارتیشن اداری با بهترین کیفیت دست پیدا کنیم و در زمان کوتاهی با توجه به در نظر داشتن خواسته ها و نیازهای مشتریانمان آنچه را که نیاز دارند در اختیارشان قرار بدهیم .

با توجه به نیازهای که کارفرمایان و همچنین شرایط ایده آل کاری مجموعه ما قادر است پارتیشن دوجداره را در زمان مشخص تا ابعاد 150متر مربع تولید نماید و سپس در محل مورد نظر نصب کند و این کار از زمان واریز پیش پرداخت و همچنین بسته شدن قرار داد بین مجموعه و مشتری عزیز محاسبه می گردد.

 

حداکثر طول تحویل پارتیشن یک هفته می باشد البته زمان تحویل اجرای پارتیشن ها به صورت حدودی نیز اعلام می گردد . در شرایطی که مشتری نیاز فوری به پارتیشن داشته باشد  توسط مجموعه کم ترین زمان تحویل برای او در نظر گرفته می شود .

جزئیات نصب پارتیشن اداری

پارتیشن اداری از چندین متریال متفاوت شکل می گیرند که می توانیم به ترکیب شیشه ، تمام اداری، پرده کرکره اشاره نماییم .
البته باید در نصب پارتیشن اداری دوجداره  باید به نکاتی دقت نمود که یکی از اصلی ترین موارد نصب آنها  ، نصب بر روی سطحی بدون شیب و صاف می باشد زیرا

این محصول تنها می تواند روی محیطی نصب باشد که تزار در ابعاد یک الی دو سانتی متری می باشد.

یکی از اصلی ترین این مزایا که سبب شده است این محصول برای مشتریان جذاب باشد و همچنین از نظر اقتصادی نیز به صرفه باشد توانایی و قابلیت جابه جا نمودن آن می باشد

سایر پروژه ها

.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

 

اجرای پارتیشن دوجداره تا سقف : برای محیط مورد نظرمان چه پارتیشنی مناسب می باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که نوع پارتیشن و ابعاد و اندازه ی محیط ، تقسیم بندی مورد نظر و محل قرار گیری پارتیشن بستگی دارد.

پارتیشن دوجداره عمودی متصل به سقف

این دسته از پارتیشن ها با توجه به درخواستی که کارفرمایان عزیز دارند و با توجه به مزیت ها و کاربردهایشان تا سقف به صورت کامل اجرا می گردند. یکی از کاربردهای شناخته شده این دسته از پارتیشن ها این است که موجب می شود از دیگر محصولات متمایز شوند عایق بودن زیاد آن در برابر صدا می باشد.

در این محصول از حجم زیادتری از پارتیشن اداری و یا دوجداره استفاده می شود و همین امر سبب می شود تا زیبایی پارتیشن اداری را چندین برابر کند .  از نظر مقاومت و ماندگاری که این پارتیشن در برابر تکان های شدید دارد دارای استحکام زیادی می باشد ، عموما برای اتاق های کنفرانس ، مدیریتی یا اتاق های که افراد برای جلسه های خصوصی و گفتمان ها به آنها نیاز دارند .از پارتیشن متصل به سقف استفاده می شود که می تواند برای افراد آرامش لازم را فراهم آورد.

با توجه به اینکه در داخل آن پرده کرکره ی استفاده می شود می تواند محیط داخلی قابل کنترل می باشد و حتی اگر لازم باشد می تواند به صورت کامل پوشانده شود و همچنین صدا را تا میزان زیادی ( حدود 70 درصد ) کاهش می دهد . یکی از نکاتی بسیار مهمی که در برخی از محیط ها از این پارتیشن استفاده می شود این است که نیاز به استفاده از تهویه اختصاصی دارای سرمایش و گرمایش ضروری است .

با توجه به آنچه از این پارتیشن ها بیان کردیم این محصول جز یکی از بهترین محصولاتی است که مدیران و کارفرمایان دوست دارند در محیط های اداری از آن استفاده نمایند.


پارتیشن دوجداره عمودی استاندارد  (ارتفاع تا نیمه)

عمودی استاندارد می تواند به محیط های اداری و تجاری زیبایی خاصی ببخشد و محیط های که برای تفکیک افراد نیاز به پارتیشن دارند کاربردهای زیادی داشته باشد ، علاوه بر امنیت ومیزان نور پارتیشن ها می توانند دید را کاملا به صفر کاهش بدهند.

پارتیشن دوجداره عمودی استاندارد همانطور که پیشتر نیز بیان کردیم در عایق بودن صدا نقش اساسی داشته اند و بسیار برای محیط با تاثیر می باشند.  در چنین پارتیشن ها ی با توجه به اینکه به صورت نیمه و باز بودن بالای پارتیشن اجرا می شوند به تهویه هوا نیاز دارند و باید برای هر اتاق این مورد به صورت جداگانه اجرا شود.

سایر پروژه ها

 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 12:57 :: نويسنده : شب آرا نور

انتخاب تالار , سه نکته اصلی در انتخاب تالار که باید به ان توجه کرد  :از مهم ترین نکات عروسی که نقش بسیار مهمی در عروسی دارد انتخاب تالار عروسی( باغ  برای عروسی ) میباشد و اصلا بستگی ندارد که که شما در یک شرکت بزرگ باشید یا مغازه ایی داشته باشید در انتخاب تالار باید با همسر خود مشورت کنید و با توجه به دعوت و مهمانی و ظرفیت موردنظر و انتظاری که از مهمانی خود دارید تالار را انتخاب کنید با توجه به این مراحل و انتخابی که باید انجام دهید دچار تجربه ایی هم برای مدیریت بهتر کسب و کارتان هم میشود همچنین در همین انتخاب نکات مشترک بیشتری را از همسرتان پیدا خواهید کرد .

سه نکته مهم در انتخاب تالار عروسی

در زیر به سه نکته کلیدی در رابطه با انتخاب تالار اشاره میکنیم :

توافق با تالار :

اولین کار کشترکی که با همسرتان انجام میدهید انتخاب باغ تالاراست و هرچه در این مسیر جلوتر روید بیشتر همسرتان را خواهید شناخت درست به مانند اغاز یک پروژه می ماند که شما با همسرتان پروژه ایی را شروع کرده ایید و با هم میخواهید این پروژه را پیش ببرید اهداف این پروژه موضوع ان و لازمه ای ان ضروری است باید مشخص شود در ابتدا برای انتخاب باغ تالار عروسی در هنگام صحبت با مدیر تالار بهتر است که در ابتدا از محصولات و امکانات تالار اچاه شوید و باید برای رسیدن به این هدف برنامه های رستوران ها و زیرمجموه ان ها را ماهده و بررسی کنید و بهتر است تا از کیفیت و امکانات کاملا اگاه شوید و مطمئن شوید و یقین پیدا کنید و بعد از ان قرار داد را ببندید و از تعهدات طرف مقابل همانطور که صاحبان تالار انتظار دارند شما هم اگاه شوید.

مدت تعهد تالار :

از افرادی که یک سری مفاهیم مشترک دارند مدت تعهد ان ها باتوجه به رابطشان در نظر میگیرند به طور مثال قرار داد شما در زمانی که میخواهید تابلویی را نصب کنید با زمانی که طراحی را برای دفترتان استخدام میکنید متفاوت است برخی از صاحبان باغ عروسی به دنبال مشتری بیشتری هستند و کیفیت کار مطلوبی ندارند اما برخی دیگر به کیفیت بیشتر اهمیت میدهند و گزیده تر کار میکنند و جزئیات مراسم را با دقت برگزار میکنند.

صداقت :

برای اینکه مطمئن شوید انتخاب درستی تالار عروسی انجام داده ایید صداقت را در نظر بگیرید زیرا حقیقت به همین راحتی در اختیار شما قرار میگیرد و هیچکس با شما به طور کامل روراست نمیباشد و برای فهمیدن حقیقت بخشی از کار بر عهده شما میباشد و درست است که صاحبان تالار ممکن است تمام حقیقت را در مورد تالار خود را در اختیار شما قرار ندهند اما مطمئن شدن میتواند در بخشی از کار در انتخاب شما تاثیر گزار باشد.

انتخاب باغ تالار عروسی در کرج تالار پذیرایی شمس العماره

همیشه افتخار ما این است که میزبان شما خواهیم بود . با ارائه بهترین خدمات عروسی در باغ تالار شمس العماره یک روز به یاد ماندنی را سپری خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با منو و هزینه هایتالار عروسیو استفاده از باغ عروسی می توانید بار ما در ارتباط باشید:

سایر پروژه ها 

 

باید و نبایدهای انتخاب تالار عروسی :انتخاب تالار بعد از اشنایی و انتخاب زوج مناسب حود جز مهمترین انتخاب ها میباشد زیرا انتخاب تالار عروسی و این انتخاب بسیار با اهمیت یکی از پرارزش ترین شب های زندگی شما را رقم میزند پس در ان دقت کنید و کیفیت تالار بسیار مهم میباشد در اینجا نکاتی را به شما میگوییم که میتوتند خیلی قابل توجه باشد از جمله این نکات:

اولین نکته ایی ک یاداور ان میشویم که از روی تصاویر باغ تالار پذیرایی انتخاب خود را انجام ندهید بهتر است به تالار پذیرایی رفته حتی ممکن است که در نگاه اول از روی تصاویر این تالار مناسب نباشد و شما جذب ان نشوید و در مورد این موضوع بالعکس هم وجود دارد ممکن است تالار با دیوارکاری های پر زرق و برق و لوسترهای گران قیمت شما را جذب کنند اما کیفیت بسیار مطلوبی نداشته باشد پس عجله نکنید و بررسی کنید.

دومین نکته ایی که باید به ان توجه کنید این میباشد که زوج های جوان باید دقت کنند که چیزی که در ابتدای ان از تالار میبینند بخش عمده اییی از تالار میباشد و امکان اینکه شما تصور کنید بعد از قرارداد بستن میتوان ظاذهر ان را تغییر داد کاملا کار و فکر اشتباهی است و بسیار هزینه بر است.

اولویت های خود را در انتخاب باغ تالار عروسیفراموش نکنید این یعنی اینکه بهتر است که فراموش نکنید که شب عروسی فقط یکبار است و یکبار ان را تجربه میکنید و بهتر است که معیار ها و اولویت های خود را عقب نکشید و درست است این معیار ها و انتخاب تالار و غیره فکر مشغولی به وجود می اورد اما بهتر است که معیار های خود را فراموش نکنید تا حسرتی باقی نماند .

معمولا تالار ها قبل از قرارداد بیست یا پنجاه درصد را به عنوان ودیعه میگرند و این کاملا متغیر است بهتر است قبل از قرارداد با باغ عروسی کاملا صحبت کنیم و دچار اگاهی باشید تا برای هزینه های بعدی عروسی خالی نشوید و خیلی درست مذاکره کنید کاملا بصورت اقتصادی

در انتخاب تاریخ مراسم عروسی حساس نباشید درست است که روزهای تعطیل و خاص بسیار خوب است و خوش اقبال هستند اما خیلی راحت میتوانید روزهای دیگر را انتخاب کنید تا از تخفیفی بیشتری از تالار عروسی  برخوردار شوید و بسیار هم به صرفه تر است.

بعضی از باغ تالار های عروسی  ها با برخی افراد در بیرون تالار کار میکنند یعنی خدماتی مثل فیلم برداری و تزیین و گل ارایی و غیره دارند و طرف قرارداد کار خود را دارند حتما بپرسید که ایا میتوانید با فردی خارج از این قرار داد کار کنید زیرا ممکن است تالار از نورپردازی استفاده کند که خیلی هزینه دارد و این اصلا به صرفه نیست.

سایر پروژه ها

 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 12:52 :: نويسنده : شب آرا نور

کلاس های آموزش زبان انگلیسی بر اساس کتب (American English File (Second Edition میباشد که به تازگی به چاپ دوم و جدید تری رسیده که پوشش کاملی از دانش زبانی را از سطح ابتدایی تا پیشرفته برای زبان آموزان تحت پوشش قرار میدهد. این کتب بر اساس تکیه بر مهارت مکالمه زبان انگلیسی زبان آموزان و تقوقیت تمامی مهارتهای زبان آموزان پیش میرود.

کتاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی

بهره گیری از این کتب به زبان آموز این امکان را میدهد که در زمانی کوتاه بالاترین بازده را از دوره های گذرانده بدست آورند.

همچنین آموزشگاه ایران کمبریج از سری کتب  Vocabulary in Use  دانشگاه کمبریج برای ارتقای سطح واژگان و آشنایی با کاربرد درست واژگان برای زبان آموزان بهره گیری کرده است. این کتب متعلق به دانشگاه کمبریج میباشد و از جمله پر طرفدارترین و پر بازده ترین کتب آموزش واژگان انگلیسی محسوب میشوند. این کتب نقش کمکی در طی دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی را به عهده دارند و دایره واژگان زبان آموز را در سمتی جهت دار ارتقا میبخشند.

آموزشگاه زبان ایران کمبریج همچنین در دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی از سری کتب کمکی Grammar in Use نیز کمک می گیرد و کناسب با سطح زبان آموزان کتاب مورد نظر را به شما عزیزان معرفی می کنند.

 

کتاب Grammar in Use برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی

سری کتب چاپ جدید  American English File – Second Edition   دارای یک جلد Starter و 5 جلد اصلی تا سطوح پیشرفته میباشد . زبان آموزان با اهداف مکالمه و یا ترجمه میتوانند در این دوره ها شرکت کنند و در نهایت به سطح مورد نظر خود در آموزشگاه زبان ایران کمبریج دست یابند.

دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی در ایران کمبریج

برگزاری دوره های آموزشی مکالمه زبان انگلیسی توسط اساتید Native  ( انگلیسی زبان ) و یا اساتید با تجربه دانشگاهی انجام میگیردد که خود باعث فراهم آوری محیطی انگلیسی محور برای تمامی زبان آموزان در تمامی سطوح میباشد.

دوره های آموزش زبان انگلیسی در ایران کمبریج به 3 شکل کلی می باشند:

  • آموزش مکالمه زبان فوق فشرده 5 روز در هفته
  • آموزش مکالمه زبان نیمه فشرده 2 الی 3 روز در هفته
  • آموزش مکالمه زبان فشرده 1 روز آخر هفته

شرایط تعداد جلسات هر ترم و دوره های آموزش مکالمه زبان به همراه هزینه های آن در جدول زیر به شکل خلاصه نوشته شده است.

آموزش مکالمه زبان انگلیسی فوق فشرده

آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی دارای ویژگی های فوق می باشد:

  • کل دوره شامل 4 ترم اصلی در صورت لزوم 1 ترم Starter
  • هر ترم شامل 30 جلسه 90 دقیقه ای
  • طول هر ترم 3 هفته
  • برگزاری دوره به شکل 5 روز در هفته
  • برگزاری 180 دقیقه آموزش در روز
  • آموزش از طریق کتب American English File
  • شهریه 300000 تومان

سایرپروژه ها

 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 12:47 :: نويسنده : شب آرا نور

آموزش مکالمه انگلیسی سریع

ایران کمبریج برگزار کننده دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی سریع میباشد. این دوره ها با تاکیید بر مهارت مکالمه در کوتاهترین زمان بالاترین بازدهی را دارند. این مرکز آموزشی با برگزاری دوره ها به شکل مدرسه زبان دارای بهترین طراحی آموزشی میباشد.

برای آموزش زبان انگلیسی ایران کمبریج چه میکند ؟

بسیاری از زبان آموزان برای یادگیری بهتر نیاز به انگیزه زبانی دارند. آموزش در کوتاهترین زمان ممکن باعث ایجاد انگیزه ی بسیار خوبی در انها میشود.

ویژگی های دوره های آموزش مکالمه انگلیسی سریع

برای آشنایی با دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی میتوانید به موارد زیر توجه نمایید. برخی از ویژگی های دوره های آموزش مکالمه سریع زبان شامل موارد زیر میباشد:

  • برگزاری دوره در سطوح مختلف
  • آموزش بر اساس کتب American English File
  • برگزاری دوره به شکل 5 روز در هفته ( از شنبه تا 4 شنبه )
  • برگزاری 3 ساعت کلاس در هر روز
  • آموزش زبان با تاکیید بر مهارت مکالمه
  • طول هر ترم آموزشی 3 هفته
  • آموزش یک جلد کامل کتاب در طی 3 هفته
  • شهریه هر ترم آموزشی 300000 تومان

دوره های آموزش مکالمه در ایران کمبریج

شما عزیزان با دارای بودن هر سطحی در زبان انگلیسی میتوانید در این دوره شرکت نمایید. این دوره ها دارای زمان بندی های متنوعی مناسب با برنامه هر فردی طراحی شده اند:

  • ساعت 9 الی 12
  • ساعت 12 الی 15
  • ساعت 15 الی 18
  • ساعت 17:30 الی 20:30

برای اطلاع از روز و ساعت دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی میتوانید به بخش زمانبندی کلاس ها مراجعه نمایید. همچنین برای هماهنگی جهت آزمون تعیین سطح میتوانید با 88854048 تماس حاصل نمایید.

 

گرانترین تالار عروسی تهران

همانطور که می دانید برگزاری مراسم عروسی از سنت های دیرینه در ایران بوده است که علاوه بر کشور ما ، در بسیاری از نقاط جهان نیز اجرا می شود. هر فردی با توجه به سلیقه و بودجه ی که در اختیار داشته است می تواند برای برگزاری مراسم اقدام نمایند. البته برخی از افراد تمایل دارند تا این مراسم را آنقدر باشکوه و مجلل برگزار کنند که تا مدت های طولانی در ذهن مهمان ها باقی بماند اما در مقابل عده ی هم وجود دارند که به دلیل محدودیت های فراوان مالی سریع در برگزاری مراسم ساده و بدون هیچ تجملی داشته اند.

آمارها از تالار عروسی در غرب تهران و تشریفات عروسی اینگونه نشان میدهد که برگزاری مراسم عروسی می تواند از صد میلیون تومان یا حتی یک میلیارد تومان هزینه برای زوجین در بر داشته باشد. شاید برای شما هم جالب باشد که این روزها حتی زوجین برای برگزاری مراسم طلاق به تالارها مراجعه می کنند و حاضرند هزینه های زیادی را برای آنها نیز پرداخت کنند. متاسفانه اضافه شدن مراسم طلاق به دیگر مراسم ها از جمله نامزدی ، عقد ، همایش ها و …. برای ما بسیار ناراحت کننده و تاسف بار می باشد اما تالارها کارشان را انجام می دهند و حاضرند خدماتی را برای شما در جشن طلاقتان انجام بدهند. با اینکه هنوز هیچ سازمانی و یا مرکزی اعلامیه را مبنی بر عدم ممنوعیت جشن طلاق اعلام نکرده اند. اما فراموش نکنید که این جشن تاثیرات منفی را برای ما به همراه خواهد داشت.

در مقابل تالار ارزان قیمت برخی از مدیران تالارها و تشریفات ها اینگونه می گویند که برای برگزاری مراسم عروسی بیشتر از صد میلیون نیازی نیست و می توان با همین مبلغ یک عروسی ایده آل برگزار کرد. ولی به نظر ما هر چقدر هم شما بودجه بخواهید می توانید خرج مراسم عروسی تان نمایید. اگر شما سیصد نفر مهمان را بخواهید برای مراسم تان دعوت نمایید به صورت حدودی باید برای موردهای زیر ، مبلغ های درج شده را پرداخت نمایید :

هزینه های یک مراسم گران قیمت

نکته : دقت داشته باشید که انتخاب هر مورد در عروسی ، به سلیقه زوجین بستگی داشته است به همین دلیل ممکن است این مبلغ ها برای زوجین متفاوت باشد.

  • هزینه موسیقی و خواننده
  • ماشین عروس ( از نوع مدرن)
  • اسکورت ماشین عروس
  • هزینه شام عروسی و میوه یا شیرینی
  • هزینه سفره عقد (شیک و مجلل)
  • هزینه ی فیلم برداری و آماده سازی فیلم
  • آتش بازی
  • دعوت از چهره های مشهور
  • توزیع گل سرخ همراه با عکس عروس و داماد
  • پخش آب میوه طبیعی (اگر از آب میوه معمولی استفاده شود هزینه ها کم تر می گردد)
  • استفاده از گل و گل آرایی
  • مهمان دار
  • اعطای هدیه به مهمان های دعوت شده در مراسم
  • نورپردازی و پروجکشن
  • استفاده از مجری برنامه
  • هزینه عکاس و آتلیه
  • انجام تشریفات و هزینه ساقدوش ها
  • لباس عروس همراه با کارت دعوت و آرایشگاه
  • هزینه سفارش کیک و شیرینی

به صورت کلی در رابطه با قیمت تالار عروسی می توانیم بگوییم اگر موارد فوق را برای عروسی تان در نظر بگیرید تقریبا حدود صد میلیون تومان بودجه نیاز دارید. البته گاهی برخی از عروس و دامادها موارد اختصاصی را برای مراسم شان انتخاب می کنند مثل حضور بازیگران مشهور که هزینه های بیشتری را قطعا طلب می کند.
با این وجود حتی گاهی شنیده ایم که مراسم های برگزار می شوند که حدود یک میلیارد تومان هزینه بردار بوده است اما به نظر می آید این گونه مراسم ها فقط هزینه های اضافی را داشته اند و نوعی تجمل گرایی بیش از حد به شمار می رود. معمولا استفاده از بالگرد یا سفر مهمان ها به خارج از کشور موجب می شود که این هزینه های زیاد برای عروسی انجام شود.

گرانترین باغ تالار عروسی کرج

یکی از اصلی ترین گزینه های که سبب می شود افراد همیشه به دنبال گرانترین تالار عروسی تهران و گرانترین باغ تالار عروسی کرج باشند ، چشم و هم چشمی می باشد. در سال های اخیر انقدر این موضوع گسترش پیدا کرده که عروس و دامادها فقط در این فکرند که عروسی شان از در میان عروسی اقوام و دوستان تک باشد و این موضوع تا جایی می باشد که فقط در فکر برگزاری مجلل ترین تالار روسی می باشند. متاسفانه حتی در قشرهای متوسط هم این موضوع وجود داشته است که اصلا عواقب خوبی نخواهد داشت جز اینکه شرایط ازدواج را برای جوان ها سخت تر خواهد کرد.

تالار عروسی که امکانات اختصاصی را در اختیار عروس و دامادها قرار میدهند از دسته  گرانترین تالار عروسی تهران و گرانترین باغ تالار عروسی کرج به شمار می روند. این تالارها به دلیل اینکه دکوراسیون های شیک و مجلل دارند یا ورودی های عروس و دامادها بسیار اختصاصی تزئین شده است ، هزینه های ورودی زیادی را داشته اند.