تشریفات عروسی , تشریفات مجالس
تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
شماره مجازی PingMe
گیت آرتابان
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تشریفات عروسی , تشریفات مجالس و آدرس wedding-planner.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
شب آرا نور

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 29 مهر 1397برچسب:, :: 16:17 :: نويسنده : شب آرا نور

فروشگاه آنلاین ماشین آلات کشاورزی

بزرگترین نمایشگاه و فروشگاه آنلاین ماشین آلات کشاورزی با قیمت روز در ایران , فروش انواع ماشین آلات کشاورزی سنگین , نیمه سنگین و سبک , نمایندگی فروش ماشین آلات کشاورزی محصولات شرکت های خارجی و داخلی

لینک کوتاه:

https://bit.ly/2Cc0qy7 (فروشگاه ماسین آلات کشاورزی) , https://goo.gl/3x1Nc6 (ماشین آلات کشاورزی)

انواع ماشین آلات کشاورزی

جهت مشاهده لیست کامل محصولات بر روی دسته بندی مد نظر کلیک کنید.

 
یک شنبه 29 مهر 1397برچسب:, :: 16:5 :: نويسنده : شب آرا نور

برای لیفتراک از کدام یک از انواع لاستیک توپر ( Solid Tyre ) و یا  لاستیک بادی ( Pneumatic Tyre ) استفاده کنیم ؟


پیش تر در ارتباط با انواع لاستیک لیفتراک، انواع لیفتراک و نحوه نگهداری از لاستیک لیفتراک توضیح دادیم. اما در این بخش در مورد انتخاب بین دو نوع لاستیک بادی و لاستیک توپر لیفتراک ، به توضیح میپردازیم.

تایر لیفتراک دارای دو نوع ساختار توپُر و بادی است.
لاستیک بادی لیفتراک از تیوب و نوار ( شال دور رینگی، به منظور محافظت از تیوب در برابر آسیب های رینگ ) استفاده میشود . که به دلیل ساختار مقاوم و متفاوت از لاستیک های معمولی، میتواند وزن بسیار بالایی را با توجه به ابعاد کوچکش تحمل کند. دارای انعطاف دیواره بالایی است و با افزایش لایه طوقه، قدرت و میزان تحمل لاستیک نیز افزایش میابد.
لاستیک توپُر، همانطور که از نامش پیداست، درون لاستیک پر از مواد لاستیکی است. وزن بالایی دارد و همچنین میتواند به همان نسبت لاستیک بادی، وزن بالایی را تحمل کند. ساختار کلی و دوخت تقریبا مشابه لاستیک بادی لیفتراک دارد.

 

_لاستیک_توپر_لودر_لاستیک_توپر_بابکت_لاستیک_توپر_لیفتراک.png

تفاوت لاستیک لیفتراک بادی و تایر لیفتراک توپُر
این فرضیه که لاستیک لیفتراک توپر میتواند وزن بیشتری نسبت به لاستیک لیفتراک بادی تحمل کند، فرضی اشتباه است.
البته Load Index و یا میزان تحمل بار لاستیک توپُر بیشتر از لاستیک بادی است، اما این اختلاف آنقدر بزرگ و فاحش نیست که لیفتراک با ظرفیت ۳ تن را به لیفتراک ۷ تنی تبدیل کند!!!

 

همچنین این تصور که لاستیک توپُر دیر تر از لاستیک بادی صاف میشود و عمر طولانی تری را نسبت به لاستیک بادی برای چرخ‌های لیفتراک به ارمغان می‌آورد نیز، تصوری صحیح نیست.
تایر توپر و تایر بادی، در سایز های یکسان، برای دستگاه لیفتراک واحد تولید میشوند، تفاوت عملکرد این دو لاستیک در محیط محل کار لیفتراک و بار و کالایی که لیفتراک با آن سر و کار دارد ، میباشد.
با مثالی ساده بیان میکنیم:
لیفتراکی که در انبار بازیافت مواد فلزی و آهنی با سطوح تیز و برنده و آسیب زننده کار میکند، ضروری است که از لاستیک توپر استفاده کند، لاستیک بادی برای این لیفتراک در این محیط، دارای عمری کوتاه و سبب افزایش هزینه های نگهداری برای صاحب صنعت میباشد.
لیفتراکی که در انبار جابه‌جایی شیشه و صنایع آسیب پذیر و شکننده فعالیت میکند، ضروری است که از لاستیک بادی به دلیل انعطاف بیشتر و دارای قابلیت ضربه نزدن به کالای در حال حمل بر روی شاخ لیفتراک، استفاده کند، استفاده از لاستیک توپر برای این لیفتراک سبب افزایش آسیب به کالاهایی که در توسط لیفتراک در حال جابه‌جا شدن هستند، میشود.
تایر توپر و تایر بادی لیفتراک، در محیط های جغرافیایی یکسان و شرایط کاری یکسان، دارای عمر سایش یکسانی میباشند. تصور دیر تر سائیده شدن لاستیک توپُر به دلیل شکل ظاهری قوی تر، تصوری اشتباه است.

 

_روز_لاستیک_توپر_و_تایر_بادی_لیفتراک_صنعتی_.png


مجموعه بازار لاستیک ایرانیان، تخصصاً در زمینه واردات، تامین و فروش انواع لاستیک لیفتراک های کوچک تا لیفتراک های فوق سنگین بنادر فعالیت میکند. جهت کسب اطلاع از قیمت روز انواع تایر توپر و تایر بادی لیفتراک و همچنین خرید تایر لیفتراک، میتوانید با مشاوران وب سایت بازار لاستیک ایرانیان تماس حاصل فرمائید.

 

 


بازار لاستیک ایرانیان
فروشنده انواع لاستیک توپر و لاستیک بادی لیفتراک، انواع لیفتراک های سبک و فوق سنگین
www.BazarLastik.com

 
یک شنبه 29 مهر 1397برچسب:, :: 15:44 :: نويسنده : شب آرا نور

کانکس مسکونی , قیمت کانکس مسکونی دست دوم , کانکس ایرانا سازه – Residential Container : کانکس های مسکونی یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت ما است . طراحی و ساخت خانه خای مسکونی , ویلایی , خانه باغ ها و .. با بتن و مصالح ساختمانی کاری پرهزینه و زمان بر است . بنابراین مناسب ترین راه این است که از کانکس های مسکونی استفاده کنیم . شاید برای خود شما هم اتفاق افتاده باشد که به خانه یا آلاچیق کوچک در باغ یا زمین های زراعیتان نیاز داشته باشید . این نوع از کانکس ها بهترین گزینه ی انتخابی در چنین فضاهایی هستند زیرا هم طراحی و ساخت آن ها هزینه بر نبوده (حداقل قیمت کانکس را از ما بخواهید ..) و هم زمان کمتری صرف ساخت آن می شود بنابراین شما می توانید در کمترین زمان و با صرف هزینه ی مناسب به کانکس مورد نظر خود دست یابید .

کانکس مسکونی چیست

شاید کلمه ی کانکس برای بعضی از افراد نا آشنا باشد یعنی فقط آن را شنیده باشند در این مقاله سعی می کنیم شما را بیشتر با کانکس مسکونی آشنا سازیم . کانکس مسکونی نوعی از کانکس است که طبق درخواست و نیاز مشتریان عزیز در ابعاد و اندازه های گوناگون طراحی و تولید می شود . به عبارتی کانکس های مسکونی تمامی امکانات یک خانه را دارند همانگونه که از نام آن ها نیز پیداست کاربردی مسکونی دارند و در هر مکانی می توان از آن ها استفاده کرد . این نوع از کانکس ها تمامی نیازهای شما را از خانه ی ویلایی و یا پیش ساخته فراهم می کنند .

قیمت کانکس مسکونی دست دوم

کاربردهای کانکس مسکونی

از این کانکس ها استفاده های زیادی می شود که در زیر به نمونه ی مختصری از آن ها اشاره می کنیم :

۱- مورد استفاده در باغ ها , زمین های زراعی , ویلاها : به جای اینکه هزینه های زیادی را صرف ساخت ویلا و خانه باغ کنید با صرف هزینه ی مناسب و در کوتاهترین زمان می توانید از کانکس های مسکونی در باغ و یا ویلای خود استفاده کنید . و در صورت ممکن امکان جابه جایی را دارند .
۲- برای اسکان معماران و مهندسان در پروژه های عظیمی چون سد سازی و پل سازی , معدن و ..
۳- مورد استفده ی نیروی انتظامی برای اسکان سربازان , ماموران نیروی انتظامی و .. در منطقه های عملیاتی
۴- مورد استفاده در مناطق شمالی کشور و …

تماس با ایرانا سازه

طراحی کانکس های مسکونی

ما می توانیم طبق سلیقه ی مشتری هر نوع طرح و نمایی را بر روی کانکس مسکونی انجام دهیم . مجموعه ی ما با استفاده از متخصصین و مهندسین حرفه ای در زمینه ی ساخت انواع کانکس زیباترین و مناسب ترین طرح ها را بر روی کانکس شما پیاده کنیم چه در کانکس نو و چه در کانکس دست دوم . اگر این نوع از کانکس ها از ظاهری زیبا و طراحی فانتزی برخوردار باشند سبب جذابیت آن ها شده و این امر سبب رضایت هر چه بیشتر مشتریان عزیز می شود .

استفاده از کانکس مسکونی و فواید آن

  • طراحی , ساخت , نصب سریع کانکس های مسکونی با قیمتی مناسب
  • انعطاف پذیری در ابعاد , اندازه , شکل سازه ها
  • عایق بندی سرما , گرما , صدا
  • دارای طول عمر بالا
  • مقاوم در مقابل گرد و غبار , سیل و باران
  • به علت استفاده از ورق گالوانیزه مقاومت بالاتری در برابر رطوبت دارند
  • مقاوم در برابر باد و نور خورشید
  • مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و خورندگی و زنگ زدگی
  • جابه جایی سریع و آسان کانکس

بیشتر بخوانید در : خانه پیش ساخته

قیمت کانکس مسکونی دست دوم

گروه صنعتی ایرانا سازه به شما بهترین طرح ها و ایده ها را پیشنهاد می کند . جهت کسب اطلاعات بیشتر از خرید و فروش کانکس مسکونی , قیمت کانکس مسکونی دست دوم و نو با ما تماس بگیرید .

 

https://iranasazeh.com

 
یک شنبه 29 مهر 1397برچسب:, :: 15:14 :: نويسنده : شب آرا نور
 

نصب گیت فروشگاهی : فارغ از تکنولوژی بکار گرفته شده در یک گیت امنیتی شرکتهای مختلف بردهای متنوعی برای سیستمهای امنیتی طراحی میکنند . ازعلل این تنوع می توان موارد زیر را نام برد

• توان مصرفی که تا حدودی مترادف با شعاع میدان مغناطیسی فرستنده است
• پوشش رنجهای فرکانسی متفاوت توسط سیستم
• کارایی در محیط های پر نویز
• تعداد ساپورت آنتن های
• قیمت تمام شده
همچنین آنتن ها ی گیت فروشگاهی با اشکال و اندازه های متنوع طراحی میگردند معمولا هر مدل دفترچه راهنمایی دارد که از طریق آن میتوان تنظیمات لازم جهت نصب و راه اندازی سیستم را انجام داد این تنظیمات شامل انتخاب فاصله ی مناسب بین آنتن فرستنده وگیرنده است که بر مبنای عواملی چون نوع واندازه ی عنصرامنیتی مورد استفاده در فروشگاه ، توان دستگاه و نویز محیط و غیره صورت میگیرد تنظیمات دیگری از قبیل تعیین فرکانس کاری سیستم ، تنظیم میزان صدای آلارم ، تنظیم حساسیت سنسور گیرنده به عنصر امنیتی و غیره وجود دارند که یا توسط کلیدهای ON وOFF و پتانسیو مترهای موجود بر روی بورد دستگاه به صورت دستی انجام میشود یا بوسیله ی یک واسط گرافیکی از طریق صفحه نمایش با ریموت مخصوص سیستم و یا بوسیله یک اینترفیس کامپیوتری از طریق کی بورد کامپیوتر قابل تنظیم میباشند . البته گاهی اوقات گزینه ی تنظیمات اوتوماتیک نیز وجود دارد که میتوان از آن بهره برد. برای نمونه راهنمای نصب یک سیستم امنیتی با تکنولوژی AM عینا در پیوست آورده شده است.
در ادامه به نکاتی درباره ی نصب وکاربرد تکنولوژی های RF ، AM و EM پرداخته می شود که در نصب و راه اندازی این سیستم ها وجود دارد .

Gate2

نصب گیت فروشگاهی RF

یکی از بحث های مهم در مورد گیت فروشگاهی RF بحث تداخل است منظور از تداخل ایجاد اختلال در عملکرد گیت فروشگاه A توسط گیت فروشگاه B است . این اختلال هنگامی رخ می دهد که دو فوشگاه نزدیک به هم باشند ( در حدود 5 الی 20 متر ) و هر دو از گیتهایی با تکنولوژی RF استفاده کنند . پارامترهایی که سبب تداخل میشوند عبارتند از:
• استفاده از رنج فرکانسی یکسان توسط هر دو گیت
• بزرگی شعاع میدان مغناطیسی تولید شده توسط یک یا هر دو گیت
• فاصله میان دو سیستم نصب شده از یکدیگر
• حساسیت گیرنده ها که به ابعاد تگ ها ونویز محیط بستگی دارد
برای حل مشکل تداخل احتمالی دزدگیر فروشگاهی RF هنگام نصب گیت فروشگاهی آرتابان می توان بجای استفاده گیتهای تک فرکانس از گیت های فروشگاهی مولتی فرکانس استفاده کرد . منظور از مولتی فرکانس بودن دستگاه اینست که دستگاه میتواند در یکی از چندین رنج فرکانسی خود کار کند مثلا اگر دستگاه دارای رنجهای مختلف 8 MHz ، 5 MHz ،3 MHz و 2 MHz باشد میتواند بر روی یکی از فرکانس ها مذکور کار کند این در حالیست که مدل های تک فرکانس تنها در یک رنج فرکانسی غیر قابل تغییر و از قبل تعیین شده میتوانند کار کنند. به این ترتیب در صورت وجود تداخل نصاب گیت یا پرسنل آموزش دیده شده ی فروشگاه می توانند فرکانس ، توان و یا حساسیت دستگاه را طوری تغییر دهند تا مشکل تداخل بر طرف شود.
اگر تنها با تغییر فرکانس دستگاه گیت فروشگاهی بر طرف شود همانطور که در قسمت اساس کار تکنولوژی RF نیز اشاره شد می بایست تمامی تگ های فروشگاه را نیز عوض کرد که هزینه بر است .

تماس با آرتابان

برای اجتناب از این کار در عرف قانونی بین نصاب های سیستم های RF وجود دارد و آن این است که نصاب دستگاه جدید حق ندارد عملکرد دستگاه های مجاور را مختل کند و همیشه دستگاه جدید را می بایست سازگار کرد . به این صورت این دسته از مشکلات تکنولوژی RF قابل رفع می باشد.
نکته آخر در مورد گیت فروشگاهی RF این که مدلهایی از این نوع گیت ها وجود دارند که در این مدلها بوردهای و آنتهای گیرنده وفرستنده با هم ادغام میشوند که به آن مونو ( MONO ) میگویند . از مونو ها بیشتر مواقعی است استفاده می شود که پهنای درب فروشگاه کوچک است معمولا شعاع عملکرد مونو ها بیشتر از یک متر نیست.

نصب گیت فروشگاهی AM

تمامی گیت های فروشگاهی AM با هر مدل وبا هر شرکت سازنده ای در فرکانس 58 KHz کار میکنند که در نتیجه تمامی تگهای AM نیز در این فرکانس کار میکنند . نکته جالب و قابل توجه این گیتها تداخل گیت های مجاور با یکدیگر است که به آسانی قابل رفع میباشد .
با توجه به اساس کار دزدگیر فروشگاهی AM اگر فرض شود گیت فروشگاهی A در مجاورت گیت فروشگاهی B قرار گرفته باشد و از نظر زمانی ، انتشار پالس های گیت فروشگاهی A و گیت فروشگاهی B با یکدیگر چنان تفاوت داشته باشند بطوریکه گیت فروشگاهی B پالسهای گیت فروشگاهی A را ، پالسهای تگی قرار گرفته درناحیه بازرسی خود تفسیر کند آنگاه تداخل رخ خواهد داد که این تداخل منجر به آلارم دادن از سوی گیت فروشگاهی B خواهد شد برای رفع این تداخل کافیست هر دو گیت دقیقا همزمان پالسهای خود را منتشر کنند که به این همزمانی سنکرون کردن میگویند . جهت سنکرون سازی امکاناتی استاندارد بر روی بورد دستگاه وجود دارد . این امکانات معمولا بصورت جامپرها وکلیدهایی بر روی بورد دستگاه هستند .
نکته آخر اینکه در این تکنولوژی نیز مانند تکنولوژی RF از آنتن تک پایه میتوان بهره برد .

نصب گیت فروشگاهی EM

گیت فروشگاهی EM بیشتر در اروپا استفاده می شوند فرکانس کاری این گیت فروشگاهی معمولا بر روی 3 KHz تنظیم میشود بر خلاف تکنولوژی های RF و AM که در آن گیتها میتوانستند بصورت تک پایه نصب شوند گیتهای EM غالبا بصورت دو پایه نصب می شوند . ابعاد آنتن های گیت فروشگاهی EM بزرگتر از دو تکنولوژی RF و AM است (حدود 150 × 80×10 ) برد موثر این آنتن ها حدودا 80 cm است .
نکته با اهمیت در مورد این تکنولوژی تگ های برچسبی آن است که علاوه بر کوچک بودن آنها می توان آنها را بارها فعال و غیر فعال کرد همانطور که قبلا نیز اشاره شد یکی از کاربردهای تگهای EM استفاده در کتابخانه هایی است که کتاب امانت میدهند این کتابخانه ها تگ ها را درون شیرازه ی کتابها جاسازی میکنند قبل از اینکه شخص کتاب را تحویل بگیرد متصدی کتابخانه مشخصات کتاب را ثبت میکند وسپس با قرار دادن بر روی دستگاه غیر فعالساز تگ را غیر فعال میکند و شخص از گیت عبور میکند هنگامی که کتاب برای تحویل به کتابخانه باز میگردد متصدی کتابخانه بعد از تحویل گرفتن کتاب وثبت مشخصات کتاب مجددا تگ را با قرار دادن کتاب بر روی دستگاه فعال ساز فعال می کند و کتاب را در قفسه قرار میدهد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ی عملکرد دزدگیر لباس (دزدگیر پوشاک) و نصب گیت فروشگاهی با متخصصین ما در شرکت گیت آرتابان تماس بگیرید.

 

www.artaban-co.com

 
یک شنبه 29 مهر 1397برچسب:, :: 14:59 :: نويسنده : شب آرا نور

بهترین آموزشگاه زبان در تهران

آموزشگاه زبان ایران کمبریج را به جرات می توان از بهترین آموزشگاه زبان در تهران یاد کرد.

معیارهای بسیاری برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان وجود دارد که به برخی از این ویژگی ها  اشاره خواهیم کرد.

 آموزشگاه زبان ایران کمبریج دارای استاندارد ها و شرایط نوین آموزشی در سطح تهران و ایران می باشد.

ایران کمبریج تنها آموزشگاهی در سطح تهران یا حتی ایران است که برای زبان آموزان خود مشاورین خصوصی  اختصاص می دهد!

این مشاورین در تمامی دوره ها از ابتدا درکنار شما خواهند بود.

و تمامی نقاط ضعف و قوت شما را بررسی نموده و راهکارهای بهتر را معرفی خواهند نمود.

در هر لحظه مشاوره لازم و مناسب با سطح و نیاز شما به شما گوشزد خواهد شد.

آموزشگاه زبان ایران کمبریج عضو کانون دبیران British Council  است.

و یک مرکز تخصصی آموزش زبان بروز ، نسبت به نوین ترین روش های آموزشی زبان های خارجی در خدمت شما خواهد بود.

 

برگزاری دوره های مختلف آموزش زبان انگلیسی در کمبریج

آموزشگاه زبان ایران کمبریج عضو کانون تدریس دانشگاه کمبریج برای بخش آموزش زبان های خارجی می باشد.

این موسسه نسبت به بروز ترین استانداردهای جهانی، متد های آموزشی را انتخاب می کند.

آموزشگاه زبان ایران کمبریج بدلیل همکاری با مدرسین مجرب و با دانش و حرفه ای از دوره های پر بازدهی بهره مند است.

همچنین با بکار گیری از اساتید Native در همه زبان های خارجی عملکرد درخشانی را رقم زده است.

بهره مندی از اساتید Native در تمامی زبان ها ،از ویژگی هایی است که به جرات می توان گفت ایران کمبریج را در زمینه تعیین مدرس بی رقیب ساخته است.

آموزشگاه زبان ایران کمبریج بنیان گزار در ارایه ضمانت نامه کتبی به زبان آموزان خود می باشد.

که این ضمانت نامه می تواند برای تمامی آزمون های بین المللی و ملی ارایه گردد.

برگزاری آزمون های آزمایشی Mock Test

آموزشگاه زبان ایران کمبریج برگزار کننده آزمون های آزمایشی IELTS و TOEFL می باشد.

برای این آزمون ها جلسه توجیهی برای زبان آموزانش برگزار میشود.

این آزمون ها نزدیک ترین نمره به نمره آزمون اصلی IELTS و TOEFL را به شما اعلام میکند.

علاوه بر کنترل تک تک زبان آموزان توسط مشاورین خصوصی آنها ، تمامی مدرسین این آموزشگاه همواره در حال بررسی و ارزشیابی می باشند.

  • شرکت در کنفرانس های بین المللی و ملی آموزش زبان های خارجی
  • ارایه مقالات بین المللی توسط مشاورین آموزشگاه زبان ایران کمبریج
  • معرفی بروزترین متد آموزش زبان های خارجی در سمینارهای داخلی و بین المللی
  • همچنین سودمند بودن و نتایج مستند آماری

همواره ایران کمبریج را در سالهای گذشته در صدر لیست بهترین آموزشگاه زبان معرفی نموده.

بی تردید بهترین انتخاب برای آموزش زبان های خارجی شرکت در دوره های آموزش زبان های خارجی ایران کمبریج میباشد.

شما عزیزان برای اطلاع از تمامی دوره های آموزش زبان های خارجی و همچنین برخورداری از مشاوره رایگان می توانید با شماره های 88854048 و 88854207 با بهترین آموزشگاه زبان در تهران تماس حاصل نمایید.

 آموزشگاه زبان ایران کمبریج با ارایه دوره های آنلاین را برای عزیزانی که امکان استفاده حضوری در محل آموزشگاه را نداند ، تدارک دیده است.

موسسه زبان ایران کمبریج بهترین آموزشگاه زبان محدوده ولیعصر میباشد. که در صنعت آموزش زبان همواره پیشتاز بوده است.

آموزش زبان خود را با بهترین آموزشگاه زبان در تهران تجربه کنید

لینک های مرتبط : آموزش مکالمه انگلیسی سریع , آموزش مکالمه زبان انگلیسی

 

www.ircambridge.com

 
یک شنبه 29 مهر 1397برچسب:, :: 14:27 :: نويسنده : شب آرا نور

ویژگی های اصلی میزبانی سرور اختصاصی

 

 

هنگام ارتقاء به یک سرور اختصاصی ، مهم است که به یاد داشته باشید که تمام سرورهای اختصاصی و همچنین پلن های میزبانی ارائه شده توسط ارائه دهندگان خدمات یکسان نیستند. با توجه به ویژگی های کلیدی و اساسی که می توانید در پیدا کردن یک ارائه دهنده این خدمات دشوار بدانید، ما این لیست از این ویژگی ها را که فکر می کنیم ضروری هستند، تهیه کرده ایم. امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد. با ما همراه باشید!

 

8 ویژگی اصلی میزبانی سرور اختصاصی

1. انتخاب سیستم عامل

یکی از عواملی که در انتخاب یک راه حل اختصاصی میزبانی می شود، آزادی انتخاب سیستم عامل شما است. برنامه های مورد نیاز برای کسب و کار شما ممکن است نیاز به یک نوع خاص از سیستم عامل، مانند سیستم عامل ویندوز سرور یا یکی از توزیع های مختلف لینوکس. در برخی موارد، نرم افزاری که اجرا می کنید تنها با یک نسخه سیستم عامل می تواند سازگار باشد. اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده شما با شما قادر به اجرای سیستم عامل مورد نیاز شما می باشد.

 

2. پیکربندی سرور

این فقط انتخاب سیستم عامل نیست که مهم است. یکی دیگر از نیازهای کلیدی این است که توانایی کنترل کامل بر روی سرور شما را داشته باشید تا بتوانید آن را برای پاسخگویی به نیازهایتان پیکربندی کنید. برای مثال شما ممکن است نیاز به دسترسی ریشه SSH / RDP ریشه داشته باشید.

 

3. انتخاب سخت افزار

همانطور که سرور اختصاصی می تواند گران باشد، همیشه برای ارائه دهنده ی هاست که گزینه های سخت افزاری زیادی را ارائه می دهد، نگاه کنید. به این ترتیب، شما می توانید یک راه اندازی سخت افزاری داشته باشید که دارای ظرفیت و قابلیت های عملکردی است که شما نیاز دارید، بدون نیاز به پرداخت چیزی که بسیار قدرتمند تر از نیاز شما است. در حالت ایده آل شما باید طیف وسیعی از گزینه های بیش از مدل CPU، تعداد هسته ها و سرعت، اندازه RAM، نوع RAM (به عنوان مثال، DDR3 یا DDR4)، ظرفیت هارد دیسک، نوع هارد دیسک (HDD یا SSD)، پهنای باند و RAID.

 

4. گزینه های کنترل پنل

پانل های کنترل بسیار ساده تر برای مدیریت سرور و برنامه های کاربردی که در آن اجرا می کنید. در حالی که پانل های کنترل وانیلی ممکن است برای نیازهای برخی از شرکت ها کافی باشد، بسیاری از استفاده از cPanel و WHM (فقط برای سرورهای لینوکس) یا Plesk (در حال حاضر برای سرورهای ویندوز و لینوکس) مفید هستند. آسان برای حرکت و با طیف گسترده ای از ابزارهای قدرتمند ساخته شده در مدیریت، cPanel و Plesk، پانل های کنترل پیشرو صنعت هستند که توسط میلیون ها شرکت در سراسر جهان استفاده می شود.

 

5. امنیت

اگر سرور یا هاست  شما هک شده باشد، عملیات IT شما می تواند به صورت آفلاین انجام شود و شرکت شما متوقف شده است. اگر نقض اطلاعات وجود داشته باشد، خطر جریمه های بزرگی، آسیب مجازی و اقدام قانونی مشتری نیز وجود دارد. به همین دلیل 60٪ از شرکت های هک شده در عرض 6 ماه از کسب و کار خارج می شوند. با توجه به این نکته، هنگام انتخاب یک ارائه دهنده میزبانی اختصاصی، امنیت باید عامل تعیین کننده باشد. شما باید همه چیز را از محل و امنیت فیزیکی مرکز داده تا گستره ای از ویژگی های امنیتی که میزبان شما را به عنوان بخشی از بسته شما و به عنوان خدمات اضافی ارائه می دهد، در نظر بگیرید. شما باید نسل بعدی فایروال ها، پیشگیری از نفوذ، امنیت برنامه وب، حفاظت از DDoS، و تروجان و پیشگیری از ویروس را جستجو کنید. علاوه بر این، آنها همچنین باید گواهی های SSL، آدرس های اختصاصی IP و فیلتر کردن هرزنامه ارائه دهند.

 

6. مدیریت سرور

برون سپاری مدیریت سرور به ارائه دهنده خدمات شما نه تنها باعث می شود همه چیز ساده تر شود؛ همچنین می تواند در بلند مدت به طور قابل توجهی شما را ذخیره کند. این سرویس شامل مواردی مانند به روز رسانی سیستم عامل، پچ کردن، نصب برنامه و نظارت بر سرور می شود. نظارت بر سرور مجازی به طور مداوم سلامت سرور مجازی و عملکرد آن را بررسی می کند تا اطمینان حاصل شود که در وضعیت بالا باقی می ماند.

 

7. دسترس پذیری بالا

اگر سرور مجازی شما برنامه های کاربردی بحرانی را اجرا می کند، نمی توانید از آن به صورت آفلاین استفاده کنید. عواقب آن می تواند فاجعه آمیز باشد. به همین دلیل ضروری است که شما یک میزبان را انتخاب کنید که می تواند در دسترس بودن بالا تضمین کند - یعنی سرور مجازی شما برای 99.95٪ زمان یا بیشتر به اینترنت متصل باشد. اگر این به اندازه کافی برای شما خوب نیست، در اینجا در نوین هاست ما می توانیم 100٪ روز رسانی، تضمین شده توسط SLA. این به این دلیل است که پایگاه داده N + 1 ما به این معنی است که ما یک نسخه پشتیبان تهیه شده از همه چیز را در نظر می گیریم تا در صورت خرابی اتفاق بیافتد.

 

8. پشتیبانی فنی عالی

ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که تیم IT شما نیاز به پشتیبانی فنی ارائه دهنده خدمات شما برای انجام یک کار یا برای رفع مشکل است. این پشتیبانی باید بخش مهمی از قرارداد شما با ارائه دهنده باشد و مهمتر از همه، از طریق تلفن، ایمیل، چت و یا بلیط زنده 24 ساعته 7 باشد. پس از همه، اگر سرور اختصاصی شما شب جمعه در حالت آفلاین قرار می گیرد، نمی خواهید قبل از اینکه ثابت شود، دوشنبه صبر کنید. پشتیبانی فنی کاملا از پشتیبانی مشتری کاملا متفاوت است. با تکنیک، منظور ما داشتن یک تیم فناوری اطلاعات تخصصی است که می تواند راه حل هایی را در نقطه تماس ارائه دهد. آنها تخصص لازم را خواهند داشت و به طور فعال قادر به حل هر مشکلی خواهند بود. علاوه بر کمک فردی، یک ارائهدهنده میزبانی خوب نیز طیف وسیعی از منابع آنلاین مفید را برای مشتریان خود مانند پایگاه های اطلاعاتی، آموزش، انجمن های فنی و نحوه ی پست های وبلاگ منتشر خواهد کرد.

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست ابری و سرور مجازی ایران ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 66015891 تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

 
یک شنبه 29 مهر 1397برچسب:, :: 14:18 :: نويسنده : شب آرا نور

موارد استفاده از پارسا گیت و دزدگیر فروشگاهی : دزدگیر فروشگاهی یا همان گیت فروشگاهی یکی از تکنولوژی های نسل جدید در راستای جلوگیری از سرقت اجناس و کالا از فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد . برای نمونه می توان به فروشگاهی اشاره کرد که دزدگیر لباس یا گیت فروشگاهی را به لباس ها وصل کرده اند که اگر لباس از میان دزدگیر فروشگاهی به همراه همین دزدگیر فروشگاهی عبور کند دستگاه به آن واکنش نشان داده و آژیر آن به صدا درمی آید .

موارد استفاده از گیت و دزدگیر فروشگاهی

انواع مختلفی گیت فروشگاهی وجود دارد که سعی کرده ایم در این مطلب به طور مختصر و مفید هر یک از آن ها را معرفی نمائیم. دزدگیر پوشاک یا گیت فروشگاهی دو نوع فرکانس آکوستو مغناطیس ( AM ) و فرکانس رادیویی ( AM ) را دارا می باشد .تگ ها , از دیگر ملزومات گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی می باشد . با نصب کردن این تگ ها به محصولات فروشگاهی نقش عمده ای در جلوگیری از خروج این محصولات بدون هماهنگی از فروشگاه را دارند .

از دیگر تجهیزاتی که در دزدگیر پوشاک یا گیت فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد , لیبل های امنیتی گیت ها می باشند . کاربرد این لیبل های همانند تگ های فروشگاهی می باشد اما با این حال این تفاوت را نمی توان کتمان کرد . که شکل برچسب و یکبارمصرف بودن آن می باشد . از مگنت و یا جدا کننده برای جدا کردن تگ ها از محصولات فروشگاهی استفاده می کنند . همچنین از دستگاه های خنثی کننده در راستای غیر فعال کردن لیبل ها از محصولات فروشگاهی استفاده می کنند .

فهرست مطالب

 

انواع مختلف گیت فروشگاهی یا ( دزدگیر لباس )

  •  مغناطیس هارمونیک , یکی از معروف ترین گیت های فروشگاهی می باشد .
  • آکوستو مغناطیس
  • رادیو فرکانس
  •  مایکرو ویو
  • سیستم های نظارت تصویری

تگ های دزدگیر فروشگاهی ( دزدگیر لباس ) EM

این نوع تگ ها که دارای نوار های فلزی به همراه مواد فرومغناطیسی می باشند . طرز کارکرد این نوع دزدگیر لباس ( گیت فروشگاهی ) به صورتی است که از مجموع و یا تفاوت سیگنال های ایجاد شده توسط جواب مغناطیسی غیر خطی بدست می آیند .

نوع دیگری از سیستم های دزدگیر پوشاک , دزدگیرفروشگاهی آکوستو مغناطیس ( AM ) می باشد که کارایی بهتری با فرکانس ۵۸ کیلوهرتز را داراست .

برچسب های امنیتی دزدگیر لباس آکوستو مغناطیس ( AM ) که برجسته می باشند و مصرف آن برای مدیران فروشگاه های کتاب فروشی مناسب نبوده و کلا استفاده نمی باشد .این نوع لیبل ها که در برخی موارد مانند فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی و همین طور داروخانه ها کاربرد مناسب تری دارند.

برای ساخت لیبل امنیتی دزدگیر لباس ( دزدگیر فروشگاهی ) به کمک دو نوار که با جنس های فرو مغناطیسی فلزی آموروف و فلز مغناطیسی نیمه سخت استفاده شده است .

دزدگیر پوشاک ( دزدگیر فروشگاهی ) RF در اصطلاح همان رادیو فرکانس است که مدلی دیگر از سیستم گیت فروشگاهی است که از فرکانس ۱٫۷۵ مگا هرتز تا ۱۰٫۲ مگا هرتز موجود است . نیاز به توضیح است که پرکاربردترین و کاربردی ترین فرکانس این نوع دزدگیر فروشگاهی , فرکانس ۸٫۲ می باشد .

رایجترین برچسب دزدگیر فروشگاهی ( گیت فروشگاهی ) نیز برچسب یا همان لیبل RF و AM می باشند که موارد استفاده آن بستگی به صنف کاری فروشگاه های مورد نظر استفاده می شود .

اگر بخواهیم از دید امنیتی به گیت فروشگاهی توجه کنیم می توان به این باور رسید که گیت فروشگاهی ( دزدگیر فروشگاهی ) یکی از بهترین مجموعه ی عواملی که باعث کاهش دزدی و سرقت شده است گیت فروشگاهی است .

برای نصب تگ و لیبل روی اجناس که اصلی ترین مسئله در نصب گیت فروشگاهی ( دزدگیر لباس ) است باید دقت کافی انجام شود . این موضوع باید خیلی مورد توجه قرار داده شود . هر چقدر در نصب لیبل ها دقت شود امکان دزدی و سرقت نیز پایین می آید زیرا اگر لیبل های امنیتی به دور از چشم مشتریان باشد , امکان مخدوش یا غیرفعال کردن آن توسط سارقان کم تر می شود .

 
یک شنبه 29 مهر 1397برچسب:, :: 14:7 :: نويسنده : شب آرا نور

باغ تالار عروسی شیک و ارزان در کرج و تهران , باغ تالار عروسی شمس العماره : یکی از اصلی ترین گزینه های که ما در انتخاب باغ تالار عروسی در نظر باید داشته باشیم میزان بودجه ی است که قصد داریم برای مراسم خودمان آن را خرج کنیم. اگر ما از لحاظ بودجه ی کمبودی نداشته باشیم قطعا برایمان فرقی نمی کند که باغ تالارها مورد پسندمان ارزان است یا گران . ولی شرایط زمانی کمی سخت می شود که ما تنها به دنبال گزینه های ارزان قیمت باشیم. البته ارزان همیشه به معنی بی کیفیت نباید تلقی شود چون برخی از باغ تالارها برای جذب مشتریان قیمت های مناسبی را ارائه میدهند.

تالار عروسی شیک و ارزان

زمانی که می خواهید به دنبال یک باغ تالار عروسی شیک و ارزان باشید باید نکاتی را مد نظر بگیرید تا بتوانید انتخاب درست را داشته باشید. همان طور که می دانید مراسم عروسی برای ما تنها یک بار اتفاق می افتد پس مهم است که این مراسم چگونه و با چه کیفیتی برگزار شود. این روزها متاسفانه موضوع چشم و هم چشمی در بین افراد زیاد شده است و کار را تا جایی پیش برده که برخی فقط به دنبال گزینه های تالار گران قیمت هستند بدون اینکه بخواهند کیفیت را در نظر بگیرند.

باغ تالار عروسی شیک و ارزان در کرج و تهران

باغ تالار عروسی شیک و ارزان در کرج و تهران

همانطور که می دانید این مراسم مهم به عنوان نقطه شروع یک زندگی مشترک بین زوجین است پس باید در برگزاری آن نکات مختلفی را در نظر داشته باشیم و به صورت کاملا حساب شده و با برنامه ریزی کامل پیش برویم.
پیش از اینکه بخواهید تصمیمی در رابطه با قیمت تالار عروسی بگیرید باید به خوبی برای خودتان مشخص کنید که در نظر دارید مراسم عروسی تان در چه ابعادی برگزار شود و همچنین تعداد مهمان های که دعوت می کنید چقدر است.

بعد از آن باید مشخص نمایید که قصد دارید مراسم تان در باغ تالار عروسی برگزار شود یا در باغ . انتخاب یک محیط مناسب برای برگزاری جشن عروسی از جمله مهم ترین اقداماتی است که باید زوجین در این رابطه آن را انجام بدهند. البته در رابطه با باغ تالار یا باغ باید فراموش نکنید که هر کدام از آنها نقاط ضعف یا قوتی داشته اند که سبب می شود زوجین انتخاب های متفاوتی داشته باشند.

پس توصیه ما به شما این است که پیش از اینکه بخواهید در رابطه با تالار شیک و ارزان انتخابی داشته باشید و تصمیم نهایی تان را بگیرید تمامی جوانب را بررسی نمایید و کیفیت و کمیت کار را مورد سنجش قرار بدهید. مکانی که می خواهید این جشن مهم شما را پوشش بدهد قطعا مهم است. هر گونه سوالی که شما در این رابطه برایتان به وجود آمده است را بهتر است از مدیریت باغ تالار سوال نمایید تا بدون هیچ ابهامی برای انتخاب تصمیم بگیرید.

در صورتی که می خواهید در مراسم عروسی شما هیچ مشکلی به وجود نیاید سعی کنید چندین هفته پیش از شروع مراسم تان یک اتاق فکر با کسانی که قرار است در انجام امور عروسی به شما کمک کنند ، برگزار نمایید و به خوبی هماهنگی های لازم را مشخص کنید تا در روز عروسی با مشکلی روبرو نشوید.

دلایل مهم در انتخاب باغ تالار عروسی

موارد مختلفی وجود داشته است که سبب می شود باغ تالار عروسی شیک و ارزان در کرج و تهران باشد. مثلا این امکان وجود دارد که شما برای رزرو باغ تالار ، نیازی به هزینه های زیاد نداشته باشید و فقط یک باغ تالار ارزان را انتخاب کنید اما موارد مثل دکوراسیون شیک و زیبای باغ تالار منجر به یک انتخاب فوق العاده برای شما باشد.

باغ تالار عروسی کرج , تهران و شهرستان ها وجود دارد که برای شیک نشان دادن فضا از دکوراسیون های دائمی استفاده کرده اند که فوق العاده زیبا و حرفه ی بوده و البته جایگاه های عروس و دامادی را به گونه ی تزئین نموده اند که چشم هر بیننده ی را به خود جذب می کند. لازم است بدانید که در زمان انتخاب باغ تالار ، سعی کنید به دکوراسیون و نحوه ی خدمات دهی آنها دقت کنید چون همین موارد در شیک نشان دادن باغ تالار نقش مهمی دارند.

یکی دیگر از موارد مهم که نباید در انتخاب باغ تالار عروسی شیک و ارزان در کرج و تهران فراموش کنید ، نحوه پذیرایی و برخورد پرسنل با مهمان ها می باشد. زمانی که مهمان های شما به محض ورود با استقبال خوبی روبرو شوند قطعا دچار حس بهتری می شوند و به عنوان یک مزیت خوب برای شما به شمار می رود . همچنین باید خدمت رسانی به گونه ی باشد که در طول زمان مراسم مهمان های شما هیچ کم و کاستی نداشته باشند و مداوم سرویس دهی به آنها انجام شود.

به صورت کلی با توجه به مواردی که ذکر کرده ایم ، دلایل مختلفی می توانند سبب شوند که باغ تالار عروسی هم شیک جلوه داشته باشد و هم از نظر قیمتی در رده های پایین قرار گرفته شود. جهت کسب اطلاعات بیستر در رابطه با تالار عروسی ارزان قیمت در کرج , باغ تالار عروسی ارزان در تهران و… می توانید با کارشناسان ما در شمس العماره تماس بگیرید.

 
یک شنبه 29 مهر 1397برچسب:, :: 13:52 :: نويسنده : شب آرا نور

تشریفات عروسی در باغ بهتر است یا تالار ؟ تشریفات عروسی شمس العماره کرج : یکی از اتفاق های که در زندگی هر کدام از ما وجود دارد امر ازدواج است. ازدواج یکی از سنت های است که از گذشته انجام آن توصیه شده است. بسیاری از زوجین تلاش می کنند تا این اتفاق مهم را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند البته بودجه که آنها در اختیار دارند بسیار در این امر تاثیر گذار می باشند.

در بحث مراسم عروسی در باغ بهتر است یا تالار یکی از مهم ترین قسمت های که در برگزاری هر مراسمی مطرح می شود، انتخاب محل مناسب می باشد. در گذشته اینکار ساده تر انجام می شود چون خانه های قدیمی بسیار بزرگ بودند و در همان جا مراسم را اجرا می کردند ولی امروزه آنقدر خانه ها کوچک شده اند که در برخی از آنها بیشتر از جای ۱۰ نفر نیست پس باید فکری برای برگزاری مراسم های مثل عروسی کرد. در نظر داشته باشید که هنوز برخی از خانه های در تهران و شهرستان ها بزرگ هستند اما کمتر کسی راضی می شود که عروسی را در خانه بگیرد.

مراسم عروسی در باغ بهتر است یا تالار

زمانی که شما مراسم عروسی تان را به تشریفات مجالس یا خدمات مجالس می سپارید در واقع همه ی کارها و مسئولیت ها را به آنها واگذار کرده اید و نیازی نیست خودتان کاری را انجام بدهید.

اما انتخاب سالن عروسی و تالار یا باغ یک بحث جداگانه است که ما تصمیم گرفته ایم که در ادامه این پست مطالبی را ارائه بدهید که به شما در انتخاب صحیح کمک کند. با ما همراه شوید.

باغ عروسی بهتر است یا تالار؟

زمانی که شما سالن یا تالار عروسی را می خواهید رزرو کنید باید به فصل برگزاری مراسم دقت نمایید. اگر فصلی که مراسم شما در آن برگزار می شود تابستان یا بهار است به شما توصیه می کنیم ، باغ عروسی را انتخاب کنید اما در هر فصلی (بهار،تابستان ، زمستان ، پاییز) که باشید می توانید تالار را انتخاب نمایید چون تالارها به دلیل دارا بودن امکانات سرمایشی و گرمایشی برای هر فصلی مناسب هستند.

باغ ها بیشتر در مسافت های طولانی از شهر هستند و همین موضوع سبب می شود که رفت و آمد برای مهمان های که از خودشان خودروی شخصی ندارند کمی سخت باشد ولی سالن ها در شهر هستند که مشکل مسافت وجود ندارد اما ممکن است ترافیک برخی از مهمان ها را کلافه کند. برخی از باغ ها چون بیرون شهر هستند ممکن است از نظر ادرس مهمان ها را با مشکل روبرو کند که راه حل آن کشیدن کروکی دقیق آدرس می باشد و البته دیگر خبری از ترافیک نیست.

توجه داشته باشید که چه تالار را انتخاب کنید یا باغ باید به داشتن پارکینگ دقت نمایید تا مهمان های شما مجبور نباشد در زمان مراسم مداوم به ماشین هایشان سر بزنند یا در زمان پارک ، ساعتی را برای پیدا کردن جای پارک و امن صرف نمایند.

چگونگی سرو غذا در مراسم عروسی بسیار مهم است. اگر می خواهید مراسم خاطره انگیزی را برای خودتان رقم بزنید باید به همه ی مواردی دقت لازم را داشته باشید. در باغ ها به دلیل اینکه فضا باز است غذا سریع سرد می شود ولی این مشکل در تالار وجود ندارد . در باغ ها باید امکان فراهم باشد که اگر غذا سرد شد امکان گرم کردن آن وجود داشته باشد.

مراسم عروسی در باغ بهتر است یا تالار شمس العماره

یکی دیگر از مسائل مهم در باغ ها تامین برق است. اگر باغی که انتخاب نموده اید از خودتان می باشد باید برای گروه موسیقی و چراغ ها ، یک تامین برق عالی را در نظر بگیرید و می توانید یک موتور برق اجاره کنید که قطعا تصمیم خوبی است.

در نهایت اگر تصمیم قطعی گرفته اید که مراسم در باغ برگزار شود باید وضعیت دقیق هوا را بررسی نمایید چون اگر برف یا باران ببارید مراسم تان بهم می خورد. برخی از باغ ها برای اینکه مشکل سرما را در فصل زمستان حل کنند ، سالن های را دارند که سرپوشیده هستند  ولی برای اینکه از آنها استفاده نمایید باید هزینه ی را پرداخت نمایید که صرف گرم شدن این قسمت ها خواهد شد که البته این هزینه می تواند برای شما اضافی باشد.

بیشتر بدانید : موسسه تشریفات عروسی

هزینه ورودی یکی دیگر از مسائلی است که شما باید در تالار  عروسی و باغ عروسی به آن دقت داشته باشید. باغ ها به نسبت تالارها برای اجاره هزینه ی بیشتری را طلب می کنند ولی اگر شما در رابطه با بودجه هیچ محدودیتی ندارید می توانید از آنها استفاده نمایید .

عکس ها و فیلم های که در باغ ها گرفته می شوند البته به دلیل باز بودن فضا و گاهی مساله نورپردازی و تاریکی هوا می تواند به کیفیت تالارها نباشد اما گاهی با رعایت این موارد ، عکس های که در باغ ها گرفته می شوند باشکوه تر و جذاب تر هستند.

در تالارها برای خانم ها و اقایان محیطهای جداگانه ی در نظر گرفته شده که مهمان ها می توانند کاملا مجزا از یکدیگر باشند ولی این شرایط در باغ ها محیا نمی باشد. با توجه به آنچه که ذکر کرده ایم بین باغ ها و تالارها تفاوت های وجود دارد و البته در تالارها آنگونه که احساس می شود برنامه ریزی و مدیریت می تواند بهتر از باغ ها انجام شود. فراموش نکنید تمامی مواردی که در این مطلب ذکر کرده ایم به نحوه ی مدیریت نیز بستگی داشته است و اصلا قطعی نیست.

اگر تصمیم ندارید مهمان های زیادی را دعوت کنید می توانید تالاری را انتخاب کنید که برای شما هم به صرفه تر خواهد بود و نیازی نیست برای باغ هزینه ی اضافی پرداخت نمایید. چون فضای تالار بسته است می تواند خدمات بهتر و شکیل تر به مهمان ها ارائه گردد ولی فضای باز باغ ها می تواند از کیفیت این امکان بکاهد .

به صورت کلی شما می توانید یک تشریفات مجالس را انتخاب کنید که تجربه و سابقه زیادی در اینکار داشته اند و به شما کمک می کنند تا مراسم عروسی تان را به بهترین شکل ممکن برگزار نمایید.

تشریفاتعروسی و خدمات مجالس به شما کمک می کند تا شبی خاطره انگیز را برای خودتان رقم بزنید و همیشه از به یادآوری خاطره های شب عروسی تان بین خودتان و فامیل لذت ببرید. ما به خوبی می دانیم که این شب در زندگی هر کدام از ما تنها یک بار اتفاق می افتد.

 
جمعه 27 مهر 1397برچسب:, :: 19:43 :: نويسنده : شب آرا نور

کانتینر ایرانا سازه (iranasazeh container)

کانتینر ها کاربردهای زیادی دارند که کار حمل و نقل را آسان کرده اند از جمله از آن ها می توان در حمل و نقل های هوایی , زمینی , دریایی استفاده کرد که به دلیل وسیع بودن کارایی و کاربردی که دارند امروزه تقاضا برای خرید و استفاده از آن ها بیشتر شده است . کانتینر ها در ابعاد مختلف طراحی و ساخته می شوند که یک مزیت ویژه برای آن ها محسوب می شود . تقریبا طول استاندارد برای یک کانتینر ۶ الی ۱۲ متر می باشد که در ۲۰ فونت , ۴۰ فوت و یا ۴۵ و .. هستند .

کانتینر

کانتینر

کانتینر ها می توانند به وسیله ی قطار یا هواپیما و کشتی حمل شوند . اگر حمل و نقل به وسیله ی یک کانتینر انجام شود به آن نوع از حمل و نقل کانتریزیشن گفته می شود . کانتینر هایی که وظیفه ی حمل و نقل کالا را بر عهده دارند به عبارتی یک ایستگاه چندگانه محسوب می شوند یعنی به عبارتی این نوع از ایستگاه ها روش های حمل و نقل را از روشی به روش دیگر تغییر می دهند . بیشترین ارتباط کانتینر ها با کالاهای تجاری و بازرگانی است . به وسیله ی کانکس ایرانا سازه می توان کالاهای مختلف را از کشوری به کشور دیگر یا از شهری به شهر دیگر حمل کرد .

مهمترین دلایل استفاده از کانتینر

حفاظت از بار و کالا در برابر آفتاب , رطوبت و ..

تخلیه و بارگیری آسان و راحت از طریق کانتینر

جابه جایی و انتقال آسان کانتینر ها در جاها و محوطه های بزرگ مانند بنادر

حفاظت از کالاها و بار در برابر سرقت سارقان و افراد سودجو

حمل زیاد بار و اساس و یک جا حمل کردن بار و کالا به وسیله ی کانتینرها

چک کردن آسان کالا و شمارش راحت بار در بنادر و گمرک

و …

اندازه های غیراستاندارد برای یک کانتینر

کانتینر در اندازه های بسیار کوچک

کانتینر های ۵۳ فوتی

کانتینر ۶۰ فوت

کانتینر ۴۸

انواع کانتینر

کانتینر یخچالی

از این نوع از کانتینر ها بیشتر برای حمل و نقل کالاها و موادی که نیاز به ماندن در جای خنک را دارند استفاده می شود مواد غذایی چون گوشت , لبنیات , میوه ها و .. زیرا این دسته از مواد در دمای پایین زود فاسد می شوند .

کانتینر روباز ( کانتینر سرباز )

این دسته از کانتینر ها بدون سقف هستند و به جای استفاده از سقف در آن ها از پارچه های برزنتی استفاده شده است زیر این نوع از پارچه ها ضخیم هستند و برای کشیدن روی کالاها مورد استفاده قرار می گیرند در ضمن از این نوع از کانتینر ها برای حمل کالاهایی استفاده می شود که دارای ارتفاع زیاد باشند .

کانتینر تانکری

کانتینرهای تانکری جز کانتینرهای استاندارد به شمار می روند از این نوع از کانتنرها بیشتر برای حمل و نقل مایعات استفاده می شود .

کانتینر حرارتی

کانتینر حرارتی بر عکس کانتینر یخچالی برای حمل و نقل موادی از آن ها استفاده می شود که نیاز به ماندن در دمای پایین تر را دارند یعنی به عبارتی نیزا به حرارت و گرما در آن ها بیشتر است . دماهای داخل این نوع از کانتینرها با سیستم های حرفه ای تنظیم شده است .

کانتینر عایق دار

بعضی از کالاها و محصولات نیاز به عایق بودن دارند و برای جابه جایی و حمل کالا در شرایط متفاوت و خشن بر روی کشتی ها عایق بندی می شوند .

کانتینر تهویه دار

این دسته از کانتینر ها کاربردهای متنوع و زیادی را دارند از جمله برای حمل و نقل کالاهایی از آن ها استفاده می شود که نیاز به هوای تازه دارند و باید دایما هوا در حال تهویه باشد تا کالا و موادی که داخل کانتینر حمل می شود هیچ نوع آسیبی نبیند .

کانتینر حمل گاز

از این کانتینرها همانگونه که از نامشان نیز پیداست برای انتقال دادن گازهای فشرده از مکانی به مکان دیگر مورد استفاده قرار می گیرد .

کانتینر دست دوم

در برخی از موارد مشتریان و خریداران کانتینرها تمایل به خرید کانتینر نو را ندارند و برای کار کوتاه مدت خود نمی خواهند هزینه ی زیادی را صرف کنند به همین علت به دنبال خرید کانتینر های دست دوم هستند . باید در خرید کانتینرهای دست دوم دقت کنند زیرا کانتینرها کارکردهای زیادی دارند . امکان  دارد که این کانتینر ها اگر با دقت مورد تعمیر قرار نگرته باشند دارای معایبی باشند . متخصصین و مهندسین مجموعه شرکت ایرانا سازه بعد از خرید کانتینر از مشتری اقدام به تعمیر و بازسازی این نوع از کاتنتینر ها می کنند و آن ها را با عنوان کانتینر دست دوم به مشتریان متقضی خرید این نوع از کانتینر ها به فروش می رسانند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید کانتینر , کانتینر دست دوم , اطلاع از قیمت کانتینر , خرید کانتینر , فروش کانتینر با کارشناسان فروش و مشاوران شرکت کانکس سازی ایراناسازه در تماس باشید .

 

 
جمعه 27 مهر 1397برچسب:, :: 19:24 :: نويسنده : شب آرا نور

یکی از محصولات پرفروش در گروه کانکس سازی ایراناسازه ، کانکس های ۱۲ متری می باشند ، این کانکس ها در طرح ها ، اندازه ها و اشکال مختلف و بر اساس نیاز کار فرما طراحی و ساخته می شود.

کانکس 12 متری

 

ابعاد و اندازه کانکس ۱۲ متری

شاید برخی از افراد فکر کنند که منظور از کانکس ۱۲ متری ، مساحت این کانکس ها می باشد (بطور مثال طول ۴ متر * عرض ۳ متر ) که باید گفت ، اینگونه نیست و منظور از ۱۲ متری بودن کانکس ، اندازه طولی آن می باشد . از این رو کانکس هایی با ابعاد ۱۲ متر طول و ۵ متر عرض ، مساحتی بالغ بر ۶۰ متر را خواهند داشت.

انواع کانکس ۱۲ متری

این نوع کانکس ها به دلیل داشتن طول زیاد ، دارای کاربری های اختصاص بوده و بر اساس نیاز مشریان طراحی و ساخته می شوند ، که در ادامه به مرفی و بررسی برخی از آن ها خواهیم پرداخت :

کانکس ۱۲ متری فروشگاهی

معمولا کانکس های فروشگاهی دارای عرض ۵-۶ متری بوده و بسته به نوع فروشگاه و محصولات عرضه شده طراحی می شوند ، اغلب کاربری کانکس ۱۲ متری فروشگاهی برای نمایشگاه های سیار و ثابت – کانکس فروشگاهی  , فروشگاه های بین راهی و کنار جاده ای می باشد.

قیمت کانکس ۱۲ متری فروشگاهی

قیمت کانکس فروشگاهی ۱۲ متری باتوجه به عرض آن ، مصالح و مواد مصرفی ، نوع نماسازی و قفسه بندی داخلی آن تایین می شود که دارای رنج قیمتی ۱۲ تا ۲۸ میلیون تومانی می باشد. که در این رابطه میتوانید با مشاورین ما در ایرانا سازه تماس حاصل فرمایید.

کانکس 6 متری کارگاهی

امروزه در اغلب شرکت های صنعتی ، کارخانجات و… استفاده از کانکس دست دوم جایگاه ویژه ای برای خود باز کرده است. کانکس های کارگاهی ۱۲ متری با عرض ۳ تا ۴ متری طراحی و ساخته می شوند ، دارای متریال و مواد مصرفی محکم و مستحکم تر بوده و جایگاه های ویژه ای برای گذاشتن وسایل و ابزارآلات پیش بینی و ساخته می شود.

قیمت کانکس ۱۲ متری کارگاهی

قیمت کانکس ۱۲ متری کارگاهی در رنج قیمتی ۱۲ تا ۲۳ میلیون تومانی می باشد. که باتوجه به نوع سفارش مشتری ، ابعاد و اندازه کانکس ، مواد اولیه و متریال مورد استفاده می تواند دارای قیمت های متغیری باشد.

کانکس خوابگاهی ۱۲ متری

همانطور که از نام این کانکس مشخص است ، از این نوع کانکسها در کنار پروزه های ساختمانی ، بیمارستان های سیار و صحرایی ، موارد نظامی ، اسکان مسافران , اسکان آسیب دیدگان و … استفاده می شود. کانکس های خوابگاهی ۱۲ متری دارای عرض ۳ متری بوده و وسایل سرمایشی و گرمایشی در آن ها تعبیه شده است.

قیمت کانکس ۱۲ متری خوابگاهی

خرید کانکس ها در رنج قیمتی ۱۲ تا ۱۸ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفته و به مشتری عرضه می شوند. لازم به توضیح است که هزینه لوازم جانبی ، سرمایشی و گرمایشی به صورت جداگانه محاسبه شده و به قیمت نهایی محصول اضافه می گردد.

 
جمعه 27 مهر 1397برچسب:, :: 18:34 :: نويسنده : شب آرا نور

تشریفات عروسی چه تاثیری در کیفیت مراسم شما دارند ؟ خدمات مجالس شمس العماره : بارها در زندگی مان با این جمله روبرو شده ایم که یکی از مهم ترین رخدادها که در زندگی هر شخصی اتفاق می افتد مراسم ازدواج است. لازم است که این مراسم را باشکوه و بزرگ برگزار کنیم چون در زندگی هر شخصی تنها یک بار رخ خواهد داد . همه ی ما می دانیم که تنها برخی می توانند این شب را به خوبی برگزار کنند بدون اینکه اشتباهی را مرتکب بشوند اما همه ی ما تجربه ی برگزاری یک مراسم خوب را نداشته ایم.

تشریفات عروسی چه تاثیری در کیفیت مراسم شما دارند

تشریفات عروسی شمس العماره چه تاثیری در کیفیت مراسم شما دارند

اگر می خواهید این مراسم را بدون هیچ مشکلی برگزار نمایید می توانید آن را به دست کسانی بسپارید که در این کار حرفه و تبحر داشته اند و قطعا نتیجه خوبی را برایتان حاصل می کنند. یکی دیگر از ویژگی های مهمی که مجموعه های تشریفاتی داشته اند این بوده که از همان ابتدا برنامه ریزی را برایتان مشخص کرده اند و در کنار شما خواهند بود و در اصل بهترین مسیر و راهکارهای صرفه جویی را در اختیار شما قرار میدهند تا بتوانید به نتیجه ی که می خواهید برسید.

تشریفات مجالس چگونه می تواند یک مراسم به یادماندنی را برایتان برگزار نماید؟

تصاویر تشریفات عروسی چه تاثیری در کیفیت مراسم شما دارند به عنوان یک مجموعه که یک تیم حرفه ی را در کنار خود داشته است و در آن تیم متخصصان و کارشناسان حضور دارند که می توانند به شما با توجه به بودجه ی که دارید و همچنین سلیقه تان ، راهکارهای مناسبی را ارائه بدهند. در واقع برای اینکه شما مراسم های مهمی خودتان را به تشریفات عروسی بسپارید ، دلایل مختلفی وجود داشته است.

شاید فکر کنید که این دلایل بسیار ساده هستند ولی در اصل دارای اهمیت زیادی می باشند و در چگونگی برگزاری مراسم قطعا بسیار تاثیرگذار می باشند چون با توجه به سلیقه شما سبب می شود که انتظارهایتان نیز برآورده گردد. مجموعه های تشریفاتی چون با سلیقه های مختلفی روبرو هستند مثل باغ عروسی مختلط ، تالارهای لوکس و …. می توانند در این شرایط بهتر تصمیم گیری و برنامه ریزی داشته باشند.

یکی از اصلی ترین دلایلی که شما می توانید مراسم تان را به تشریفات شمس العماره بسپارید این است که آنها تجربه های کافی را داشته اند و چون به موانع و راه های ساده تر در حیطه برگزاری مراسم آشنایی کافی داشته اند و البته تجربه های زیادی را نیز در اختیار دارند می توانند یک عروسی خوب را برای شما برگزار کنند. یکی دیگر از علت های که می توانیم به آن اشاره کنیم این است که مجموعه های تشریفاتی با مشاغلی که در رابطه با برگزاری مراسم عروسی هستند ، رابطه داشته اند و نیازی نیست که عروس و داماد برای تک تک این موردها انرژی به خرج بدهند و وقت بگذارند و بلکه بدون اینکه استرسی داشته باشند از مراسم عروسی شان لذت ببرند. چون تشریفات عروسی تمامی کارهای عروسی از ریز و درشت را برعهده می گیرند و به بهترین شکل مراسم را برگزار می نمایند.

تشریفات عروسی چه تاثیری در کیفیت مراسم شما دارند ؟

در صورتی که می خواهید برای مراسم خود یک مجموعه تشریفات را انتخاب نمایید باید دقت کافی را داشته باشید و بعد از اینکه تحقیق های لازم را انجام دادید و نظر افراد دیگر را جویا شدید می توانید از امکانات موسسه استفاده نمایید و آن را انتخاب نمایید. قیمت تشریفات عروسی بسیار حائز اهمیت بوده و مهم می باشد و برای اینکه خدمات مجالس و تشریفات عروسی را انتخاب نمایید که قیمت مناسبی داشته باشد کار سختی نیست. در صورتی که شما بتوانید این کار را به صورت صحیح انجام بدهید دیگر جایی نگرانی نیست و با خیالی راحت می توانید همه ی ایتم های عروسی تان را به آنها بسپارید و در این شب مهم زندگی تان ، با خوشحالی و شوق و ذوق از مهمان هایتان پذیرایی نمایید و از شب عروسی تان لذت ببرید.

برخی از افراد تصور می کنند که برای اینکه برگزاری مراسم شان را به مجموعه تشریفات عروسی بسپارند باید هزینه های زیادی را پرداخت کنند ولی اینگونه نیست چرا که این مجموعه ها با عوامل مختلف مثل باغ ها ، تالارها ، آتلیه ها ، گل فروشی و … قرارداد دارند و به شما کمک می کنند تا متناسب با میزان بودجه ی که دارید عروسی تان را برگزار نمایید.

تشریفات مجالس ما به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل مراسم خودتان را برگزار نمایید و البته با تجربه ی که ما داریم به شما این اطمینان را می دهیم که مراسم تان مطابق با سلیقه تان باشد و البته لذت کافی را از مراسم خود داشته باشید.

با ارزوی خوشبختی برای تمامی عروس و دامادهای عزیز تشریفات عروسی شمس العماره ….

 
جمعه 27 مهر 1397برچسب:, :: 18:14 :: نويسنده : شب آرا نور

ترفندهای برای داشتن یک عروسی به صرفه  , بهترین باغ تالار عروسی کرج شمس العماره : مراسم عروسی از مراسم هایی می باشد که در زندگی هر شخصی ممکن است تنها یکبار اتفاق بیوفتد و این برای هر زوجی مهم است که مراسم ازدواج شان چگونه و چطور برگزار شود. قطعا با این همه جزئیات و ریزه کاری برگزاری مراسم عروسی بسیار سخت و دشوار است به همین دلیل بسیاری از زوج ها چون در این زمینه تجربه های کافی ندارند ترجیح می دهند به سراغ موسسه ها و مرکزهای بروند که در این حیطه حرفه ی و خبره هستند و از بابت برگزاری مراسم شان هیچ نگرانی نداشته باشند.

ترفندهای برای داشتن یک عروسی به صرفه

در تالار عروسی شاید برای شما نیز این سوال پیش بیاید که چگونه می توان یک عروسی با هزینه ی مناسب و به صرفه داشت یا چگونه مدیریت هزینه های مراسم عروسی امکان پذیر می باشد و می توانیم هزینه ها را کاهش بدهیم؟ این ها سوال های هستند که معمولا زوج ها از یکدیگر در مورد مراسم عروسی می پرسند. قطعا هزینه کردن و برنامه ریزی برای مراسم عروسی از چالش برانگیزترین مسائلی می باشد که در رابطه با عروسی مطرح می باشد.

ذهن ما درگیر موارد مختلفی مثل نوع پذیرایی، شام عروسی و…می باشد و فارغ از اینکه مراسم ما کوچک برگزار می شود یا بزرگ. شما می توانید مدیریت صحیحی برای هزینه های خود پیش از مراسم عروسی داشته باشیم تا این گونه دغدغه ها را از خود کم کنید. در ادامه این پست راهکارهای به شما معرفی شده که می تواند در مدیریت مراسم عروسی به شما کمک کند. با باغ تالار عروسی شمس العماره همراه شوید….

ترفندهای برای داشتن یک عروسی به صرفه

ترفندهای برای داشتن یک عروسی به صرفه

گام اول

اولین گام این است که شما بتوانید منبع تامین هزینه های جاری و روتین مراسم خود را تعیین کنید. ایا برای پرداخت هزینه ها خودتان پیش قدم می شوید یا خانواده تان ؟

باغ برای عروسی پیش از اینکه بخواهید بودجه ی را تنظیم کنید باید دقیقا بدانید که قرار است این پول از کجا تامین گردد و دقیق چقدر پول دارید. هیچ وقت بر روی این موضوع برنامه ریزی نکنید که حتما والدین موظف به پرداخت هزینه ها هستند. شما نمی توانید اینگونه تصور کنید که پدربزرگ یا مادر بزرگ تان حتما به دنبال سرمایه گذاری در عروسی تان می باشند. اگر با هر شخصی قصد مشارکت دارید باید کاملا صحبت کنید و مطمئن شوید که دقیقا او تا چه میزانی می تواند به شما کمک کند و اصلا روی فرض ها پایه گذاری نکنید. بهترین راه کار این است که زوج ها و خانواده ها در هزینه های عروسی به صورت یکسانی باهم مشارکت داشته باشند.

گام دوم

ترفندهای برای داشتن یک عروسی به صرفه : باغ عروسی پس از اینکه تعیین کردید که هزینه های عروسی قرار است از کجا تامین شود باید به عنوان هزینه ی های حداکثری یک مقدار را در نظر بگیرید. البته فراموش نکنید که به این معنی نیست که حتما چون این مقدار پول دارید باید تمامی آن را خرج کنید. بودجه ی هدفتان را از میزانی که باید خرج کنید کمتر در نظر بگیرید. مثلا بین ۳۵ تا ۴۵ میلیون پول داشته اید بودجه ی هدف باید بین ۲۵ تا ۳۵ باشد. از میزان پولی که اضافه می آید می توانید برای پرداخت قرض ها و شروع زندگی جدیدتان استفاده کنید.

هزینه های رایج و معمول

در تشریفات عروسی وقتی تصمیم های را بر اساس پول موجود و مقدار خرج و مخارج در نظر گرفته اید باید از اطرافیان خود در مورد هزینه های عروسی سوال کنید. با توجه به محیطی که قرار است مراسم در آن برگزار شود خدمات نیز می توانند بسیار هزینه بردار باشند و بودجه ی شما را هدر بدهند. وقتی می خواهید برنامه ریزی عروسی را انجام بدهید تقریبا برای هر هزینه ی و حرفی بیش از میزانی که باید باشد در نظر گرفته می شود و زوج های که از این صحبت های اغراق شده ، می گریزیند ، بیش تر از هر زمانی یک کار عاقلانه را انجام داده اند.

در عروسی مخارجی وجود داشته است که می توانید با برنامه ریزی برای آن ها جایگزین های را در نظر بگیرید و در واقع آنها را کنار بزنید. جایگزین های متعددی مطرح است که می توان با آنها از میزان هزینه های عروسی بکاهید.

فراموش نکنید که برخی از مخارج عروسی مثل رسم و رسوم ها واقعا اضافی هستند و حذف آن ها می تواند سبب کاهش هزینه ها گردد. وقتی توانستید قسمت های اضافی را مشخص کنید و همچنین قسمتهای با ارزش را نیز تعیین کنید به بودجه ی فرضیتان نگاه کنید و برای هر آیتم هزینه های را مشخص نمایید. همیشه سعی کنید که بین هزینه های هدف و هزینه های حداکثری بمانید.این گونه با خیال راحت می توانید به برگزاری مراسم عروسی خود بپردازید.

ارزان ترین باغ تالار عروسی کرج همراه شما برای برگزاری یک مراسم کم هزینه و شیک می باشد…

 
شنبه 21 مهر 1397برچسب:, :: 11:53 :: نويسنده : شب آرا نور

مدل موی عروس را چگونه انتخاب کنیم ؟ تالار عروسی شمس العماره : اینکه تصمیم بگیریم چگونه یک مدل موی زیبا در شب عروسی مان داشته باشید قطعا می تواند یکی از گزینه های تکمیل شدن زیبایی ما در شب عروسی مان باشد. همه ی ما می دانیم که شب عروسی برای هر عروس خانمی مهم است و بیشتر آن ها در انتخاب هر چیزی نهایت حساسیت خود را در نظر می گیرند که البته برای مدل مو نیز به همین شیوه است.

این یک تصمیم گیری سخت است باغ عروسی برای شما که برای موهای خود چند نوع مدل مو را انتخاب نموده اید. بیشتر عروس خانم ها ترجیح می دهند که یک آرایشگر حرفه ی برای شان مدل مو را انتخاب کنید تا با توجه به لباس و چهره عروس خانم، شنیون آن ها را انجام بدهد. در صورتی که شما قصد داشته باشید تور و تاجه نیز داشته باشید این یک کار کاملا تخصصی است که باید شینیون کار عروس آن را انجام بدهد.

نحوه ی انتخاب مدل موی عروس

زمانی که قصد دارید مدل مو ی خود انتخاب کنید باید لباس شب عروسی تان را در نظر بگیرید. مدل موهای عروس در حالت معمولی به صورت جمع شده و شینیون می باشد. در صورتی که لباس عروس تان دکلته و یقه باز می باشد باید موهای سر را به شکل جمع و باز درست کنید اما برای لباس های که پوشیده هستند و آستین دار می باشند بهتر است که مدل موهایتان را جمع انتخاب کنید که با تاج عروس و تور عروسی زیادی از حد شلوغ نباشد.

همیشه باید در خصوص شینیون موی سرتان تصمیم درست و صحیحی بگیرید. مثلا اگر لباس شما ساده بوده می توانید از گل های سر نگین دار و تاج های استفاده نمایید که پر از زرق و برق می باشند تا جلوه عروس بودن شما را چندین برابر کند.

نکات مهم در انتخاب مدل موی عروس

همیشه سعی کنید به صورت مداوم به موهای خود رسیدگی کنید و این کار را فقط یک شب انجام ندهید بلکه حداقل یک ماه پیش از عروسی به موهایتان اهمیت بدهید. برای اینکه یک شینیون و مدل عالی مو داشته باشید باید موهایتان براق باشد و بدرخشد.
خانم های ممکن است ریزش مو داشته باشند یا موهایشان شکننده باشد، اگر شما جز این دسته هستید حتما چند ماه قبل از عروسی به متخصص مراجعه کنید تا این مشکلات برطرف گردند.

از میوه و سبزیجات و همچنین قرص های ویتامینه استفاده کنید که علاوه بر مفید بودن برای شما، به سلامت پوستتان نیز کمک می کند و موجب می شود که شما ارایش زیباتر و جذاب تری را در تالار عروسی داشته باشید.

برای موهای خود از ماه ها قبل از سرم های مو و ماسک های تقویت کننده مو استفاده نمایید تا در روز عروسی تان موهای شادابی را داشته باشید و شینیون کار به سادگی بتواند هر مدلی را که می خواهد به موهای شما بدهد.

چه زمانی موهایمان را باز بگذاریم؟

در صورتی که می خواهید در باغ تالار عروسی موهای خود را باز بگذارید باید موهای شما تا سرشانه یا بلندتر باشند که جذابیت خود را داشته باشد ولی اگر موهای کوتاه تری دارید بهتر است این فکر را از سرتان بیرون کنید و به سراغ باز گذاشتن موهایتان نروید. نکته ی بعدی برای باز گذاشتن مو این است که مدل لباس شما باید دکلته یا باز باشد.

 
شنبه 21 مهر 1397برچسب:, :: 11:43 :: نويسنده : شب آرا نور

 

کانکس فست فود سیار , قیمت انواع کانکس فست فود دست دوم در طرح های و نماهای مختلف , طراحی و ساخت انواع کانکس فست فود سیار با استحکام بالا : کانکس فست فود سیار یکی دیگر از محصولات تولیدی مجموعه ی ما است که باید در طراحی و ساخت آن از مرغوبترین مصالح استفاده شود و همچنین طراحی داخلی و بیرونی ویلای پیش ساخته ایرانا سازه آن باید به گونه ای باشد که فرد با دیدن آن متوجه کاربرد کانکس شود

 

.

ساخت کانکس فست فود سیار

کانکس فست فود سیار  آلاچیق چوبی همان گانکس فست فود است منتها با این تفاوت که در این نوع از کانکس دو قسمت مهم در ساخت آن اجرا می شود که اول شاسی و دوم چرخ های آن است که سبب می شوند تغییرات لازم بر روی قیمت کانکس کاروان مورد نظر انجام گیرد . در ساخت و طراحی این دسته از کانکس ها از عیار آهنی بالا , و تیر آهن های بادوام و مقاوم استفاده شده است که شاسی این نوع از کانکس ها از جنس گالوانیزه بوده به همین دلیل در برابر هر گونه عوامل داخلی و خارجی اعم از رطوبت و آب از مقاومت بالاتری برخوردار است کانکس حمام دست دوم  و این امر سبب می شود که کانکس مورد نظر از پوسیدگی در امان باشد .

 

جهت اطلاعات بروز لیست قیمت های ایرانا سازه را مشاهده کنید : قیمت کانکس

انواع کانکس فست فود سیار

کانکس کانکس به هم پیوسته

  • کانکس کترینگ سیار
  • کانکس کباب پزی سیار
  • کانکس اغذیه فروشی سیار
  • کانکس بستنی فروشی سیار
  • و ..

در طراحی این نوع از قیمت کانکس نمازخانه ها از چرخ ها و لاستیک های بادوامی استفاده شده است که سبب به حرکت در آمدن این کانکس ها می شود . اگر به هر دلیلی این دسته از کانکس دست دوم ها به صورت ثابت در یک مکان باقی بمانند لاستیک های چرخ ها هیچ گونه آسبی نمی بینند زیرا بادوام هستند .

مزایای کانکس فست فود سیار

مجهز به سیستم تهویه مناسب و با کیفیتی بالا قیمت کانکس اورژانس

  • مقاومت بالا در برابر رطوبت , زمین لرزه و ..
  • مجهز به درب و پنجره ی مناسب با نوع کانکس ها
  • قابلیت تعمیر و استفاده ی مجدد
  • مجهز به سیستم لوله کشی

مجهز به سیم کشی برق با ایمنی بالا کانکس 6 متری

  • وزن مناسب و سبک
  • قابل جابه جایی کم هزینه و آسان
  • عایق مناسب سرما , گرما و ..
  • هزینه ی مناسب

 

 
شنبه 21 مهر 1397برچسب:, :: 11:14 :: نويسنده : شب آرا نور

 

کانکس ویلایی , طراحی و ساخت انواع کانکس های ویلایی در طرح و نماهای متفاوت , هزینه طراحی و تولید کانکس ویلایی , لیست قیمت کانکس ویلایی : کانکسهای ویلایی همانگونه که از نامشان پیداست کاربردی قیمت خانه پیش ساخته داشته و نیازهای باغدار و مزرعه دار را حل می کنند زیرا کشاورزان و مزرعه داران نیاز به داشتن سرپناه در باغ و محل کار خود دارند . این نوع از خرید کانکس اداری ها را می توان به راحتی حمل و نقل کرد و به مکان مورد نظر مشتریان برد و در آنجا نصب کرد . بعضی از مناطق چون صعب العبور هستند و امکان بردن مصالح ساختمانی و ساخت  قیمت کانکس بلیط فروشی و سازهای سنتی سخت است این نوع از کانکس راهداری دست دوم ها بهترین راه کار پیش روی است و می توان قطعات کانکس ها را در محل مورد نظر به یکدیگر وصل کرد

 

 

.

 

شرکت کانکس سازی ایرانا سازه با استفاده از نیروی مجرب و کار آزموده در زمینه ی طراحی و ساخت انواع کانکس رستوران ویلایی اقدام به ساخت این نوع از کانکس ها کرده است و توانسته است نیاز و مشکل نبود سرپناه را در مزارع و باغ ها حل کند . و مهمتر از همه این که این دسته از کانکس سرایداری دست دوم ها به گونه ای ساخته می شوند که امکان جابه جایی را داشته باشند .

مشتریانی که تقاضای طراحی دکوراسیون داخلی  و بیرونی کانکس ساندویچ پانل ها را طبق سلیقه و نیاز خود دارند طراحان ایرانا کانکس آن را طبق نیاز و درخواست مشتری طراحی کرده و می سازند . این دسته از کانکس ها در طراحی و ساخت هیچ گونه محدودیتی ندارند و می توان آن ها را با هر نوع طرحی ساخت و نصب کرد کانکس شیشه ای  . شرکت ما بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما عرضه می کنند جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید .

کانکس ویلایی چیست ؟

کانکس مدیریتی دست دوم به آن دسته از کانکس ها گفته می شود که جهت سکونت در مزرعه , زمین های کشاورزی , باغ های بزرگ ومزارع بزرگ و .. جهت سکونت و استراحت کشاورزان و باغداران ساخته می شود . می توان این نوع از کانکس ها را در یک طبقه , دو طبقه و .. طراحی کرد .

قیمت کانکس ویلایی

به دلیل پیشرفت سیستم حمل و نقل و باربری عشایر قشلاق و ییلاق نیز می توانند از کانکس های ویلایی استفاده کنند و بعد از مدت زمان مشخصی تقریبا ۶ ماه دوباره کانکس ها را به ماکن دیگری منتقل کنند .

مورد استفاده در باغ ها و اراضی کشاورزی کمپ پیش ساخته پانلی با طرح های مختلف جهت استفاده به عنوان سرپناه

  • مورد استفاده محققین کشاورزی در روستا ها و زمین های کشاورزی جهت سرپناه برای محققین
  • استفاده در زمین های کشاورزی جهت استراحت نیروی کارگری

استفاده به عنوان ویلا و خانه باغ در جنگل ها و کانکس فروشگاهی دست دوم  مناطق کشاورزی

  • استفاده در شهرهای توریستی مثل شمال کشور به عنوان ویلا در کنار دریاها و جنگل ها
  • و …

مزیت کانکس ویلایی

  • قابل جابه جایی آسان و سریع
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • استفاده از شاسی و اسکلت بندی مقاوم

مقاومت بالا در برابر زمین لرزه درباره ایرانا سازه

  • استفاده از پنجره ها و درب های pvc
  • طراحی زیبا و جذاب طبق درخواست و سلیقه مشتریان
  • قابل طراحی و ساخت و سازگار با هر نوع اقلیم و آب و هواپ
  • عایق بندی رطوبتی و حرارتی و صدا و ..

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش محصول انتخابی خود قیمت کانتینر می توانید با کارشناسان فروش ایرانا سازه تماس بگیرید و از قیمت کانکس ویلایی , کانکس ویلایی دست دوم , خرید کانکس و … اطلاعات لازم را کسب کنید .

 

 
شنبه 21 مهر 1397برچسب:, :: 11:0 :: نويسنده : شب آرا نور

 

کانکس ۶ متری , کانکس ۶ متری , قیمت انواع کانکس ۶ متری نو و دست دوم در ایرانا سازه ( ۶ meter conex) :   کانکس مطبوعاتی یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت ایرانا سازه کانکس ۶ متری است که در طرح ها و شکل های مختلفی طراحی و تولید می شود . عوامل متعهد و بسیار زیادی همچون کانکس 4 متری دست دوم و مصالحی که در آن مورد استفاده قرار گرفته است در قیمت کانکس های ۶ متری تاثیر وافری دارد . با این حال باید به این موضوع اشاره کنیم که منظور از کانکس ۶ متری , کانکس چرخدار در ابعاد ۶ متر مربع نمی باشد , کانکس ۶ متری به کانکس هایی اطلاق می شود که طول آنها ۶ متر و عرض آن ۲٫۴ متر است که در مجموع می شود ۱۴متر مربع , ولی معمولا فقط طول کانکس را در نامگذاری آن ذکر می کنند . به همین دلیل است که این نوع کانکس ها کانکس ۶ متری مشهور می باشند .

در زیر به انواع این کانکس کارگاهی و نوع سازه های آنها و همچنین به قیمت و هزینه ی آنها اشاره کرده و برای شما معرفی می کنیم

 

.

 

قیمت کانکس 6 متری

گفتنی است که این نوع سازه ها کانکس های ۶ متری یا کانکس کارگاهی سبک می گویند . کانکس فست فود۶ متری تولیدی شرکت ایرانا سازه قیمت کانکس 12 متری با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان در اندازه های مختلف تولید می شوند و قیمت آن ها بسته به نوع کاربرد , اندازه , مواد اولیه به کار رفته در آن ها بستگی دارد .مهمترین کاربرد این نوع از کانکس نگهبانی ها در کارگاه های ساختمانی و عمرانی و همچنین برای ساکن کردن کارگران و پرسنل به طور موقت بیشترین کاربرد را دارند . این نوع کانکس ها به دلیل اینکه کانکس فروشگاهی دست دوم تمام شده ی آن را کاهش دهند و همچنین برای مدت زمان استفاده آن چیزی در حدود یک الی دو سال نیاز دارند مقرون به صرفه تر محسوب می شود . در واقع این نوع سازه ها قیمت کانکس مسکونی ارزان ترین نوع در بین کانکس ها می باشد .

جهت سفارش کانکس های ۶ متری , کانکس دست دوم با کارشناسان فروش مجموعه ی ایرانا سازه تماس بگیرید . این دسته از محصولات طبق سفارش و نیاز شما مشتریان عزیز در اندازه ها و طرح های مختلف طراحی و تولید فروش کانکس سرویس بهداشتی و در محل مورد نظر مشتریان عزیز نصب می گردد . با ایرانا سازه همراه شوید .

 

 
یک شنبه 15 مهر 1397برچسب:, :: 16:55 :: نويسنده : شب آرا نور

صنعت فا : در میان انواع پمپ ها پمپ دوار دنده ای در واقع ساده ترین نوع پمپ می باشد که این پمپ در دو نوع داخلی و خارجی ساخته می شوند. سیال برای بیرون رانده شدن در این نوع قیمت پمپ وکیوم ها، در فضای بین دندانه ها حبس شده و سپس به بیرون فرستاده می شود. نوع دندانه ها از Helical& Spur می باشند. زیرا که این نوع موتور برق جریان آرام تری را برقرار می کند. در امتداد شعاع از بالا به پایین دندانه در بعضی طرح ها سوراخ هایی وجود دارد که ارتباط بین هر دو فضای بین دنده مجاور را فراهم می کند. در واقع این عمل بیشتر برای این است که از افزایش فشار بیش از حد و اعمال بار زیاد بر یاتاقانها ژنراتور جلوگیری شود. و هم این که به خاطر بای پاس کردن سیال از یک دنده به دنده بعدی است تا پمپ های دنده ای امکان پمپاژ سیال با ویسکوزیته های مختلف و با فشار ورودی متفاوت را داشته باشد.

در خرید دیزل ژنراتور سیستم جریان به آرامی و بدون ضربه (پالس) برقرار می شود. نکته جالب درباره این پمپ ها این که در حالت خشک هم می توانند کار کنند زیرا که این پمپ ها در لیفتراک خود راه انداز هستند. و به خاطر داشتن دو جزء متحرک قابلیت نگه داری و در مدار بودن بالایی را دارند و از همین رو هم در هر دو جهت نیز می توانند که کار کنند. در موتور دیزل های کوچک معمولا

پمپ آب

سرعت بین١٧۵٠ تا٣۴۵٠ دور در دقیقه است و این سرعت معمولا برای پمپ های بزرگ تر و سیال چسبنده تر بسیار کاهش می یابد .

قیمت تراکتور طوری طراحی شده اند که بین دندانه و پوسته لقی بسیار کمی می باشد، و از همین رو هم کنترل بر روی جریان سیال به سادگی صورت می گیرد و شاید همین نکته مثبت است که منجر شده تا از این پمپ ها در انتقال دقیق سیالات حساس الکتروموتور و گران استفاده بیشتری شده باشد. با توجه به نوع سیال در واقع جنس قطعات گیربکس دنده ای هم انتخاب می شود. و در بیشتر موارد جنس دنده ها از فولاد زنگ نزن است و جنس بوش ها و آب بند مکانیکی هم از جنس برنز انتخاب می شود.

پمپ دوار پره ای (Vane)

معمولا این کمپرسور ها را در چند نوع پره کشویی، پره پاندولی، پره بادام کی و پره قابل انعطاف می سازند.

پمپ دوار Lobe

این پمپ که پمپ دوار Lobe نام گذاری شده است موتور جوش از دو محور ساخته شده است و یک پروانه دارای تعدادی برجستگی مشابه پمپ های دنده های به هر محور متصل شده است. در راه اندازی این نوع پمپ در واقع وجود سیال در محفظه پمپ پنتاکس کار راه اندازی را تسهیل می بخشد. بهتر است تا جهت جلوگیری از نشت گاز به درون سیستم تدابیر لازم در موقع راه اندازی در زمان خاموش بودن پمپ صورت گیرد و مطابق دستورالعمل گاز های احتمالی سیستم تخلیه شود. شاید جالب باشد تا بدانید که این نوع پمپ لوارا ها هم عمل کردی مثل عملکرد پمپ های دنده ای را دارند اما با یک تفاوت کوچک و آن هم این که جریان سیال به آرامی جریان پمیران های دنده ای نیست زیرا که سیال در قطعات بزرگ تر به بیرون ارسال می شود.

سیال در این نوع سولار پمپ ها در اثر عامل خارجی مثل فشار هوا یا نیروی ثقل وارد پمپ می شود و پس از این که وارد پمپ شود به جلو فرستاده می شود. در واقع از این پمپ بیشتر برای پمپاژ گستره وسیعی از سیالات چسبنده و محلول ها استفاده می شود. از آن جایی که در این نوع پمپ  پدرولا ها لقی بیشتری بین پروانه وپوسته هست برای همین امکان همراه بودن مواد جامد با سیال نیز در این نوع پمپ وکیوم ها وجود دارد.

پمپ دوار پیچی :

شکل این نوع پمپ ها به طوری که دارای یک، دو یا سه چرخ هستند و این پمپ ها مانند چرخ گوشت بوده و به نحو مناسب درون پوسته ثابت قرار داده شده اند. دبی عبوری از پمپ در پمپ ابارا های دوار فقط تابع دور محور است و به بستگی فشار تولید شده ندارد. در واقع همین عامل باعث تمایز بین پمپ های دوار و پمپ های سانتریفوژ است که این دو نوع پمپ الکتروژن را از هم متمایز می کند. معمولا در پمپ های دوار تلفات داخلی که شامل نشتی ها می باشد بالا است و از همین رو هم برای فشارهای بالا این پمپ ها مناسب نیستند زیرا که در فشار های خیلی بالا کاربرد پمپ های رفت و آمدی پیستونی زیاد است و از این نوع پمپ اسپیکو استفاده می شود.

با صرف نظر از نشتی سیال در این نوع پمپ دبی عبوری تقریبا به شکل ثابت استو منحنی مشخصه به شکل یک یک خط ثابت است اما با وجود نشتی سبب افزایش فشار به طرف دبی این منحنی کمی کمتر میل می کند. زمانی که ویسکوزیته سیال با افزایش روبه رو شود در این صورت منجر به کاهش دبی عبوری می شود و علت آن هم این است که سیال نمی تواند با سرعت کافی فضای خالی شده داخل بوستر پمپ را پر کند. با افزایش ویسکوزیته قدرت پمپ نیز افزایش پیدا می کند.

در قیمت پمپ های دنده ای رایج ترین پروانه مورد استفاده از نوع ساده است، اما در بسیاری از پمپ وکیوم ها از انواع حلزونی و جناغی آن نیز استفاده می شود. از سوی سازنده پمپ در واقع نوع پمپ انتخاب می شود.

 

https://sanatfa.com

 
یک شنبه 15 مهر 1397برچسب:, :: 16:8 :: نويسنده : شب آرا نور

کانکس دست دوم , خرید , فروش و قیمت کانکس دست دوم , کانکس دست دوم کرج , تهران , اصفهان , تبریز , کانکس دست دوم باز سازی شده و آماده :  کانکس های دست دوم به کانکس هایی گفته می شوند که یک بار توسط مشتریان مورد استفاده قرار گرفته اند و این نوع از کانکس ها با توجه به ابعاد , اندازه و میزان سالم بودن قیمت گذاری می شوند . کانکس هایی که به فروش می رسند امکان دارد که مشتری بعد از مدتی دیگر نیاز به استفاده از آن ها نداشته باشد بنابراین  مجموعه شرکت ایرانا سازه اقدام به خرید این نوع از کانکس ها از مشتریان می کند و اگر کانکس ها نیاز به بازسازی و تعمیر داشته باشند توسط متخصصین و مهندسین کار آزموده در این زمینه بازسازی و تعمیر می شوند و در دپو کارخانه نگهداری می شوند و اگر مشتری تقاضای خرید این نوع از قیمت کانکس سرویس بهداشتی ها را داشته باشد به آسانی بتواند آن را خریداری کند .

کانکس دست دوم

 

انواع کانکس دست دوم

کانکس ویلایی

کانکس مدیریتی

کانکس کارگری

کانکس نمازخانه

کانکس شیشه ای

کانکس سالنی

کانکس امداد و نجات

آلاچیق چوبی

کانکس پلیس

کانکس کنترل

کانکس 12 متری

کانکس مخابراتی

خانه پیش ساخته

و …

قیمت کانکس دست دوم

قیمت کانکس دست دوم با توجه به اندازه ی آن , نوع مواد به کار رفته در آن , ابعاد و امکانات داخلی و بیرونی بستگی دارد . کانکس های دست دوم در صورتی که سالم باشند و نیاز به تعمیر و بازسازی اساسی نداشته با قیمت بالاتر نیز به فروش می رسند ولی اگر برعکس کانکس دست دوم زیاد توسط مشتری مورد استفاده قرار گرفته باشد - کانکس 4 متری  قیمت آن پایین تر محاسبه می شود . برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت کانکس های دست دوم و نحوه ی ارزش گذاری و قیمت گذاری این دسته از کانکس ها می توانید با کارشناسان فروش مجموعه شرکت ایرانا سازه تماس بگیرید و همکاران ما همه روزه آمداه ی پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز هستند .

خرید کانکس دست دوم

برای خرید کانکس 6 متری دست دوم  ابتدا باید اندازه , ابعاد و نوع کانکس مورد نظر خود را در نظر بگیرید سپس جهت سفارش محصول انتخابی خود با کارشناسان قیمت کانکس فروشگاهی و متخصصین مجموعه شرکت کانکس سازی ایرانا سازه تماس بگیرید مشاورین ما همه روزه آماده ی پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز هستند . کانکس های انتخابی شما در در دپو شرکت آماده ی فروش هستند . مواد سفارشی شما بعد از بازدید طبق نیاز و درخواست شما در صورت نیاز بازسازی و تعمیر می شوند و به فروش می رسند .

بهترین روش برای خرید کانکس دست دوم

مناسب ترین و بهترین راه برای خرید و اطلاع از قیمت کانکس دست دوم این است که اگر قصد خرید و فروش کانکس های دست دوم را کردید به صورت حضوری خرید را انجام دهید تا به توافق کامل برسید . مزیت این نوع از کانکس ها در این است قیمت آن ها به نسبت کانکس های نو کم تر است این دسته از کانکس ها با این که سالم هستند ولی چون یک بار توسط مشتری استفاده شده اند به آن ها کانکس دست دوم می گویند . مشتریان عزیز می توانند جهت اطلاع از خرید کانکس های دست دوم و کسب اطلاعات لازم در مورد این دسته از کانکس ها با مجموعه شرکت ایرانا سازه تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنند .

 

https://iranasazeh.com