تشریفات عروسی , تشریفات مجالس
تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
شماره مجازی PingMe
گیت آرتابان
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد
همسریابی
درگاه پرداخت

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تشریفات عروسی , تشریفات مجالس و آدرس wedding-planner.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
شب آرا نور

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 19 اسفند 1397برچسب:, :: 15:40 :: نويسنده : شب آرا نور

در این مقاله سعی خواهیم کرد که زنگ فروشگاه یا دروازه دروازه تعریف کنیم و در مقاله زیر، شما را از خرید دروازه های مناسب برای محصولات فروخته شده در فروشگاه راهنمایی می کنیم.

دروازه های دزدگیر فروشگاهی هوشمند هستند و به عنوان یک آنتن در خروجی مغازه ها ارائه می شوند که به فروشندگان کمک می کند تا در فروشگاه خود با خیال راحت خرید کنند، یعنی اگر کسی بدون چک کردن فروشگاه را ترک کند، زیرا دروازه فروشگاه فروشگاه به دروازه دروازهبان هشدار داد و فروشنده و محافظ را در مورد آن اطلاع داد. اما برچسب ها نیز در دو نوع مختلف، برچسب سخت و برچسب نرم است. اکنون ما می خواهیم یک تعریف مختصر از برچسب های سخت و نرم را تعریف کنیم.


جنس این برچسب ها پلاستیکی است که در بسیاری از انواع مختلف از جمله صدف صدف، گلف و مستطیل شکل در دسترس است. پس از حذف محصول و جنس، آنها را می توان دوباره به یکی دیگر، به این ترتیب، آنها را می توان دوباره استفاده می شود.
برچسب نرم افزاری

اما برچسب های نرم افزاری دزدگیر فروشگاهی برچسب گذاری شده و برچسب گذاری می شوند که به فروشگاه منتقل می شوند و پس از فروش به فروش و بعد از استفاده مجدد، توسط فروشنده برچیده می شوند.


یکی از نیازهای اصلی همه فروشگاه ها در سراسر جهان دروازه است که امروزه با دوربین های دوربین مدار بسته در فروشگاه ها استفاده می شود. گیت های سیستم های مختلف مانند Gate AM، Gate EM، RF Gate، که یکی از محبوب ترین و محبوب ترین آن ها می باشد، می تواند به نام RF Gate نامیده شود که مقرون به صرفه تر است. طرح آنتن همچنین بر نصب دروازه فروشگاه و عملکرد دروازه تأثیر می گذارد، بدین معنی که حداکثر فاصله بین دو آنتن 18 سانتی متری است که اگر فاصله کم باشد، احتمال خطا کاهش می یابد.
دروازه AM گران تر از RF است و بیشتر در فروشگاه های بزرگ استفاده می شود و کمتر خطا است. نصب آنها در نرم افزار انجام می شود.

سیستم  گیت مغازه


این نوع دروازه ها بر اساس فرکانس فرکانس رادیویی متفاوت است که از 1.95 مگاهرتز تا 10.2 مگا هرتز می باشد. همچنین، سیستم دروازه RF در قالب یک آنتن واحد و یک جفت آنتن موجود است. هنگامی که آنها در حالت جفت آنتن دزدگیر مغازه هستند، در هر قسمت از بدن آنتن یک هیئت مدیره استفاده می شود، با یک هیئت مدیره به عنوان فرستنده عمل می کند و دیگری به عنوان گیرنده.
اما هنگامی که آن را در قالب یک آنتن تک کار می کند، این بدان معناست که وقتی فرستنده و گیرنده هر دو با یکدیگر ترکیب می شوند، آن ها در یک آنتن قرار می گیرند که همان نوع آنتن آنتن MON0 است.
سیستم AM

در این نوع دروازه، بیشتر دروازه ها در حدود 58 کیلوهرتز استفاده می شود. سیستم AM کار می کند، زیرا این نوع از دروازه ها توانایی محافظت از خروجی های وسیع و همچنین سرعت بالای کار را دارد که یکی از محبوب ترین سیستم های آن است. قیمت این نوع دروازه نسبتا بالاتر از دروازه های RF است. اغلب این نوع سیستم ها در فروشگاه های بزرگ و قیمت زنجیره ای استفاده می شود که می تواند آن را تامین کند.
این دروازه ها دارای دو آنتن و سه آنتن هستند. مهمترین مزیت دروازه AM به RF این است که نزدیک به فلزات با عملکرد بهتر است.
سیستم  گیت فروشگاهی

از این نوع گیت ها اغلب در کتابخانه ها و خرده فروشان استفاده می شود. در این سیستم الکترومغناطیسی، قطعه ای از فلز که با لایه های نوار چسب به کالاها و کالاها متصل می شود، مهم ترین کار را انجام می دهد. این را می توان به راحتی با استفاده از یک اسکنر که دارای میدان مغناطیسی است، یعنی غیر شفاف است. مزیت اصلی این نوع نوار این است که می توان آن را فعال کرد و دوباره پس از غیر فعال کردن استفاده کرد. آنتن های این نوع دروازه بزرگتر هستند و حداکثر فاصله آنها، فاصله بین دو آنتن حداکثر است. 80 سانتی متر اما چون آنها دارای فرکانس پایین هستند، دستگاه مغناطیسی می تواند به طور مستقیم به کالاهای فلزی و اشیا متصل شود.
این نوع سیستم ها دارای دو آنتن و سه آنتن هستند. قیمت سیستم EM بسیار بالاتر از سایر سیستم ها است و فشار مغناطیسی این نوع گیت ها هزینه ای بالاتری را به همراه دارد.

 
یک شنبه 19 اسفند 1397برچسب:, :: 15:24 :: نويسنده : شب آرا نور

دوربین مدار بسته قادر به تشخیص سرقت نیست، بر خلاف ضبط یک تصویر فروشگاه از زوایای مختلف. مزیت اصلی گیت فروشگاهی تشخیص لحظه ای و لحظه ای از سرقت از فروشگاه است، و سرقت از طریق آلارم های این دروازه ها به سرعت به دام افتاده است.

انواع دزدگیر فروشگاهی

گیت های فروشگاه انواع مختلفی را براساس مکان و نوع استفاده خود دارند. با وجود تفاوت ظاهری بین این آلارم ها، تفاوت در سیستم های عملکردی آنها به شرح زیر است:

زنگ خطری RF

معمولا بین فرکانس های 1.75 تا 5.9 و فرکانس های مورد استفاده در این سیستم 2.8 فرکانس است. محصولات دریایی RF در برچسب برچسب گذاری می شوند. این برچسب ها باید برای حذف آنتن از بلندگو خارج شوند.

این برچسب ها برای خنثی کردن برچسب ها با ایجاد سوراخ روی آنها یا خنثی کردن دستگاه های خنثی استفاده می شوند و این سیستم زنگ خطر بازار یکی از محبوب ترین دروازه ها در بازار است. یکی از دلایل این است که برچسب سیستم RF پایین تر از برچسب سیستم گیت دزدگیر  AM و EM است، که یکی از دلایلی است که صاحبان فروشگاه از این سیستم ها استفاده می کنند.

AM Alarm Gate

سیستم های هشدار امنیتی AM یکی از نکات کلیدی هستند که با یکدیگر در تعامل نیستند و توانایی همگام سازی با سیستم های مجاور خود دارند، به همین دلیل است که سیستم های هشدار دهنده برای سیستم های بازرگانی و فروشگاه های بزرگ ورودی که دارای چندین آنتن گیت دزدگیر مغازه می باشد. بسیار مناسب است. همچنین سیستم های AM دارای محدودیت های کمتر نسبت به RF هستند، آنها کمتر نسبت به فلز حساس هستند و به فلز و آلومینیوم نسبت به RF بسیار واکنش نشان می دهند، به همین دلیل است که سیستم های AM در فروشگاه لوازم آرایشی استفاده می شود.

سیستم تشخیص AM نیز RF بیشتر از RF است. برای ورودی های بسیار بزرگ، نیاز به پورت های مختلف وجود دارد، اما مالک نمی خواهد از آنتن های متعدد استفاده کند. سیستم پوشیدن RF مناسب تر است. سیستم های AMD تنها با جفت آنتن ها خنثی نمی شوند و به راحتی تمام سیستم های زنگ آنتن آنتن همگام می شوند.

سیستم دزدگیر حرفه ای فروشگاهی

ساعت زنگ دار EM در حدود 3 کیلوهرتز کار می کند، با فرکانس کاری کمتر از 10 کیلو هرتز. این نوع گیت ها یکپارچه نیستند زیرا آنها دارای فرکانس کم هستند و باید در فرم دو پا نصب شوند. هشدار EM Shop همچنین می تواند 80 CM ورودی را پوشش دهد. این سیستم ها دامنه کمتری دارند، به همین دلیل استفاده از آنها محدود شده است.

دروازه Emet با توجه به سادگی و کوچک بودن برنامه های خصوصی دارای ویژگی قوی و برچسب های آن است.

بسته به محل استفاده، نوع محصول فروشگاه و گیت های نصب شده در مجاورت، نوع و تعداد آنتن های استفاده شده توسط کارشناسان Parsa GATE از صفر تا صد عملیات نصب و آزمایش مشخص و انجام می شود. برای اطلاعات در مورد قیمت دروازه، سفارش، نصب و پشتیبانی محصول، با متخصصین ما در Parsa Gate تماس بگیرید.

 
سه شنبه 14 اسفند 1397برچسب:, :: 13:48 :: نويسنده : شب آرا نور

در هر نوازنده، استعداد بالقوه دروغ است. اما این اتفاق در آموزشگاه موسیقی در یوسف آباد  می افتد؟ آخرین چیزی که می خواهید این فرصت را از دست ندهید. استاد محمد مقدسی آخرین چیزی که می خواهید این است که بدون قایق به رودخانه بروید و بدون کوله پشتی به کوه بروید. صنعت موسیقی یک تجارت بسیار پیچیده است وانوش جهانشاهی  هر اشتباهی سالها طول خواهد کشید تا استاد مهدی ابراهیمی به نقطه شروع بازگردد. شغل موفقیت آمیز تنها یک شانس نیست، پیش بینی و تصمیم گیری درست است و تصمیم گیری درست را انجام نمی دهد و بدون هیچ لیلا نجفی برنامه ای پیشرفت می کند.
در اینجا 7 آموزش رایگان وجود دارد: 7 راه برای ساخت یک استراتژی موسیقی
1. گفتگو درونی خود را تغییر دهید

تصمیم گیری آموزشگاه درجه یک هنری در این است نه به این دلیل که شما فقط سعی می کنید بدون تغییر در خارج از خارج تغییر دهید. کلید موفقیت آینده شما یک بازی خانگی است. استاد رابعه افتخاری اگر شما نمیتوانید ذهن خود را عوض کنید یا تغییری در زندگی خود ایجاد کنید، کلید استاد زهرا جزایری در ذهن ناخودآگاه شما حفظ خواهد شد. "تقریبا 95٪ زندگی ما توسط ذهن ناخودآگاه عبدالکریم پاک سیرت هدایت می شود (ما توانایی زندگی ما را از ذهن های آگاهانه نداریم)"، ذهن ناخودآگاه می تواند، مانند یک رایانه، به زندگی ما منجر شود، آموزشگاه موسیقی خارجی در تهران به عنوان یک نتیجه، رویاها ما را زندگی می کند یاور مراد با راهنمایی هایی مانند "من منتظر یک سال موفق" هستم. "من می خواهم ارتباط خوبی برای موسیقی در سال جاری،" "من آماده هستم که موسیقی را به یک سطح جدید استاد مجید عسگری تبدیل کنم" و غیره. شما باید آنچه را که می دانید بگویید. هر روز با صدای بلند الهام فرشچیان اعلام کنید و به یاد داشته باشید، به ناخودآگاه خود هدایت می کنید تا دستورالعمل ها را دنبال کنید. استاد روشنک نوری برای آنچه که دریافت می کنید آن را امتحان کنید.
جامع ترین بسته آموزش آواز



2. شما نمی توانید بدون نقشه استاد مریم صوفی بروید

یک چیز کاملا واضح است،آموزشگاه موسیقی تماشاگه راز  اما کسب و کار موسیقی یک مکان فوق العاده پیچیده و متنوع است. هیچ برنامه ای وجود ندارد، اما دشوار است و از آنجایی که تقریبا یک کسب و کار گلشید نوری هنوز بسته است، به فرصت هایی که به طور انحصاری برای صنعت استاد سوگل دستمالچی  به آن دسترسی پیدا می کنید دسترسی نخواهید داشت. شما از زمان دعوت شدن دور هستید و بسیار آسان است که ناامید و غرق شوید. به همین دلیل است ریچارد عیسی پور  که ما بعضی مراحل را آموزش می دهیم. استاد اکبر تیغ نورد دستورالعمل برای آن وجود دارد. ارتباط برقرار کردن و گوش دادن به موسیقی خود و صرف وقت بیشتری برای تحقیق و برنامه ریزی برای کمک به شما در استاد محمد گلریز درک آنچه رخ می دهد و ایجاد حرفه خود را.
3. زمان برای طوفان مغزی و تخلیه مغز را بیابید

اکثر مردم در زندگی خود مشغول تلاش برای یافتن بهترین آموزشگاه موسیقی و انجام کارهایی هستند که به سختی می توانند به جز زمان برنامه ریزی فکر کنند. خشایار احمدی با این حال، یک استراتژی مناسب زندگی می تواند موفقیت مردم را تضمین کند؛ یک فکر محتاطانه؛ نه تنها یک ساعت تعطیلات آخر هفته؛ برای چند ساعت، تا زمانی که شما یک طرح استاد غزاله شیرازی  واقعی را ارائه می دهید، این ممکن است به مشاوره با مربیان مربوط باشد، صحبت کردن با هنرمندان زمان زیادی را صرف می کنید. در چند ماه، برنامه خود را خلاصه کنید، اما هر کاری فاطمه ریوند که انجام می دهید صرف وقت زیادی است.
4. رویا بزرگ را در فکر خود متوقف نکنید

اگر فکر می کنید، یک حرکت استاد داریوش کاویانی برای هدف خود ایجاد می کنید. بر اساس تئوری پیوند الاستیک، کشیدن حرکات حرکت می کند. اگر اهداف خود را کاهش دهید، به اندازه کافی انرژی برای هدایت خود ندارید. نسرین مخبر  اگر مدت زمان زیادی در صنعت بوده اید، تماشاگه راز  بدتر می شوید. شاید انتظار شما را از دست دادید توقف رویا بزرگ احمقانه به نظر می رسد. این قابل فهم است زیرا شما نمی خواهید خودتان را ناامید کنید. اگر پیش شما با گمانه زنی پیش بروید؛ شما ناامید هستید این مرگ زودگذر است. به عقب برگردید و فکر کنید که چرا اولین موسیقی رزماری عیسی پور  را شروع کردید. سپس دیدگاه خود را برای آنچه که واقعا میخواهید، تنظیم کنید. آموزشگاه موسیقی سنتی زمان شروع شما ممکن است تغییر کند این احتمالا وجود دارد.
خطرناک

هیچ چیز بزرگ استاد پژمان خلیلی در منطقه امن ساخته نشده است. شما باید برای رسیدن به چیزی که میخواهید ریسک کنید، زیرا آنچه که میخواهید خارج از منطقه راحتی شما است. بهترین توصیه کاویان رجبی این است که در مورد آنچه که در مورد شما ترسید فکر کنید، چه چیزی شما را ترسانده، آزادی خود استاد فیلیمینگ خوشقدمی  را برای تسخیر ترس. ایجاد یک طرح در هر مرحله.

متوقف کردن جدایی

 ایده بسیار بزرگ همیشه نمی تواند آموزش موسیقی در قدرت ما باشد؛ شما نمیتوانید همه چیز را انجام دهید تقریبا غیرممکن است هر بار که یک روند جدید شروع می شود، همه چیز را به فهرست کار خود رضا شفیعیان اضافه می کنند، بنابراین خیلی زود خسته می شوید، زیرا هیچ کس نمی تواند استاد محمد ابراهیم ذوالقدر با آن کار کند. مهم است که فرایندهایی را که در حال رخ دادن هستند را یادداشت کنید، اما اگر در مسیری هستید که برای موسیقی شما مناسب نیست، به سمت این روند حرکت اکبر تیغ نورد نکنید. هنرمندان هوشمند مهمترین مسیر را برای موسیقی و منابع خود تعیین می کنند.
7. اکنون عمل کن

تمام تصمیمات آموزشگاه موسیقی یوسف آباد  و حتی بیشتر، اقدامات را تشکیل می دهند. آنچه شما باید انجام دهید این است که کاری را انجام دهید، گاهی استاد رامین صفایی اوقات به دلیل چیزهای کوچک که باید انجام دهیم قبل از اینکه بتوانیم این کار را انجام دهیم. اغلب شما حتی آنها را نمی شناسید. برای مثال، شما می خواهید از این تور سانوا عندلیبی خارج شوید، اما ابتدا باید به تور متصل شوید. این را می توان نادیده گرفت. فهرستی از وظایف استاد محمد گلریز  را تهیه کنید و سپس یک برنامه برای مراقبت از چیزهای کوچک برای راه اندازی این اقدام که منتظر بود آماده  مهرداد ترابی شوید! امیدوارم این راهنمایی ها در سال جاری به شما کمک کند!

 
سه شنبه 7 اسفند 1397برچسب:, :: 16:24 :: نويسنده : شب آرا نور

آموزشگاه زبان ایران کمبریج سالهاست که برگزار کننده دوره های آموزش فشرده زبان آلمانی در 6 ماه میباشد. دوره های آموزش زبان آلمانی از مبتدی تا پیشرفته در ایران کمبریج برگزار میشود.

  • اگر محدودیت زمانی دارید ،
  • اگر بدنبال دوره ای زود بازده و فشرده هستید ،
  • اگر میبایست در زمانی کوتاه مدرک آزمون سفارت آلمان را بگیرید ،
  • اگر بزودی میبایست به آلمان سفر / مهاجرت کنید ،

دوره های آموزش فشرده زبان آلمانی میتواند برای شما گزینه ی بسیار مناسبی باشد.ایران کمبریج تنها مرکز برگزاری دوره های آموزش زبان آلمانی در کوتاه ترین زمان ممکن است.

آموزش فشرده زبان آلمانی در 6 ماه

آموزش فشرده زبان آلمانی در 6 ماه

آموزش زبان آلمانی فشرده در ایران کمبریج

دوره های آموزش فشرده زبان آلمانی در 6 ماه دارای ویژگی ها و شرایط زیر میباشد:

  • آموزش بر اساس کتب منشن میباشد
  • آموزش هر جلد کتاب در طی 1 ترم 1 ماهه صورت میگیرد
  • طول هر ترم 1 ماه میباشد و تعداد جلسات هر ترم24 جلسه است
  • در هر هفته 6 جلسه 90 دقیقه ای برگزار میشود
  • هزینه هر ترم آموزشی 400000 تومان میباشد
  • هر 2 ماه یک سطح کامل آموزش داده میشود ( 2 ترم )
  • این دوره از مبتدی شروع میشود و تا سطح b2 را طی 6 ماه آموزش میدهد

سطح بندی کتاب های منشن برای آموزش زبان آلمانی به شکل زیر میباشند:

  1. سطح A1-1
  2. سطح A1-2
  3. سطح A2-1
  4. سطح A2-2
  5. سطح B1-1
  6. سطح B1-2

برنابراین طی هر ترم 1 جلد کتاب به شکل کامل آموزش داده میشود.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از تاریخ های شروع و شرایط ثبت نام دوره ها با موسسه تماس حاصل نمایید. برای اطلاعات بیشتر پیرامون دوره های آموزش فشرده زبان آلمانی در 6 ماه میتوانید با 88854048 تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس : 88854048 و 88854207

آدرس ایران کمبریج : بالاتر از میدان ولیعصر ، بعد از تقاطع زرتشت ، کوچه نوربخش ، پلاک
 
https://www.ircambridge.com
 
سه شنبه 7 اسفند 1397برچسب:, :: 15:36 :: نويسنده : شب آرا نور

فریت بار به کانادا ، قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به کانادا : ارسال بار هوایی به کانادا با هواپیما: کانادا کشوری زیبا و گردشگر پذیر می باشد که هر ساله تعداد زیادی از ایرانی ها برای مسافرت و گردش به این کشور می روند . گاهی نیز برای مهاجرت این کشور را انتخاب می کنند که در این مقاله با شما در باری این کشور بحث می کنیم با ما همراه باشید.

فریت بار به کانادا

موقعیت کشور کانادا از لحاظ جغرافیایی

همانطور که میدانید این کشور در قاره آمریکا قرار دارد وتعداد استان هایی که در این کشور می باشد ۱۰ تا می باشد . کانادا از سه قلمرو تشکیل شده است .

کشور کانادا از لحاظ جغرافیایی اینگونه است که از دو طرف با اقیانوس های اطلس و آرام متصل است و از طرف شمال به  اقیانوس منجمد شمالی وصل است این کشور تنها همسایه ای که دارد از جنوب به ایالت متحده آمریکا متصل است . پایتخت این کشور شهر آواتا می باشد که مساحت آن ۲۷۷۸ کیلومتر مربع می باشد که از نظر وسعیت چهارمین شهر کانادا می باشد . کشور کانادا حدودا دارای ۳۵ میلیون نفر جمعیت می باشد و واحد پول این کشور دلار کانادا است و کشوری بسیار گردشگر پذیر می باشد.

• کانادا یکی از کشورهایی می باشد که بسیار مهاجر پذیر است .

نکات مهم فریت بار به کانادا

در کشور کانادا شهرهای زیبا و بزرگی وجود دارد که باعث شده مهاجرت و مسافرت به این کشور زیاد باشد . مهاجرانی که برای مهاجرت این کشور را انتخاب می کنند و اقدام به اینکار می کنند بعد از انجام امورات اداری و گرفتن ویزا برای وارد شدن به ای کشور باید لوازم شخصی و اثاث منزل خود را به این کشور نیز انتقال دهند که این کار را بهتر است به شرکت هوایی ما بسپارید تا از سالم رسیدن اثاث خود مطمئن باشید .

قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به کانادا

مهاجران کشور کانادا باید توجه داشته باشند که بعد از اینکه بارشان به یکی از شهر های کانادا فریت شد حتما مدارکی مانند لیست بسته بندی و بارنامه را به مهاجر تحویل می دهند که در هنگام دریافت بار از فرودگاه لازم است به همراه داشته باشید . بعد از رسیدن بار به فرودگاه مقصد بار شما باید طی ۴۸ ساعت دریافت گردد اگر در این مدت به دریافت بار اقدام نکنید به ازای حجم و بار و مدت زمانی که کالای شما در فرودگاه انبار می شود هزینه انبارداری از شما گرفته خواهد شد . دئر صورت ممکن بلافاصله بعد از رسیدن بار به مقصد اقدام به دریافت آن کنید .

از دیگر خدمات شرکت بار هوایی ما برای اراسل بار شما به کانادا

  • اسباب و وسایل منزل باید در خانه بصورت استاندارد و منظم بسته بندی شوند خصوصا در مورد ظروف های شکستنی باید بیشتر دقت کرد.
  • بارگیری جهت ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به کانادا : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه برای ارسال بار به کانادا: شرکت بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به کانادا را برای شما تهیه می کند.
https://asancargo.ir
 
سه شنبه 7 اسفند 1397برچسب:, :: 15:12 :: نويسنده : شب آرا نور

بار بری قیطریه , هزینه و نرخ اتوبار و باربری در قیطریه شمال تهران , هزینه صفر تا صد اسباب کشی از بسته بندی تا چیدمان در منزل جدید محله قیطریه را می توانید از آسمان بار تهران بپرسید : قیطریه یکی از مناطق بسیار معروف و مرفه نشین تهران می باشد که وضع مالی ساکنان این منطقه بسیار خوب می باشد . این افراد دوست دارند که محل زندگی خود را زود بزود تغییر دهند و تنوعی در زندگی داشته باشند . برای اینکار بدیهی است که باید خانه خود را نیز تغییر بدهند ، برای تغییر دادن خانه خود صددرصد با مشکلات و دغدغه هایی روبرو می شوند .

اتوبار قیطریه

این دغدغه ها عبارتند از اسباب کشی ، آسیب دیدن لوازم در هنگام حمل و نقل و غیره. بدتر از همه این ها این یک کار بسیار خسته کننده می باشد و احتمال دارد آسیب جسمی هم در حمل لوازم سنگین به افراد وارد شود که این کار در صورت صحیح حمل نکردن اتفاق خواهد افتاد . افرادی پیش هم جمع شده و سعی کردند برای این مشکل راهی پیدا کنند و نتیجه این جلسه این شد که یک شرکت باربری تاسیس کنند . و با همکاری این افراد این شرکت را تاسیس کردند تا این دغدغه ها را از مردم بگیرند و خانوار های محترم براحتی بتوانند خانه های خود را تعویض و اسباب کشی کنند .

حدمات باربری و اتوبار قیطریه

یک امر طبیعی است که هر کاری در قدم های اول بسیار سخت می باشد این شرکت با گذراندن این قدم های سخت توانسته تجربه های بسیاری را برای خود کسب کند و با شرکت کردن در اثاث کشی های بزرگ و سربلند آمدن از همه آنها توانست در میان مردم و ساکنان این منطقه بسیار محبوب شود و هر ساله و گذشته زمان به تعداد مشتریان این شرکت افزوده شد . این شرکت امروزه با استفاده از بهترین روش های باربری در کار های اثاث کشی بسیار مطمئن عمل می کند و دارای افراد و تیم های بسیار حرفه ای در این زمینه می باشد . تیم های بسته بندی ، بار چینی و رانندگان بسیار ماهر برای کنترل ماشین های باربری و سایر وسایل که در شرکت باربری آماده خدمت به شما می باشند .

جابجایی و حمل جهیزیه عروس توسط آسمان بار

شرکت باربری قیطریه و فعالیت های آن در سطح شهر تهران

شرکت باربری قیطریه : باربری آسمان بار تهران بعد کسب کردن تجارب بسیار در این زمینه و با داشتن کادر زحمتکش و دلسوز اقدام به زدن شعبه های دیگر در مناطق دیگر تهران شد و در همه آن مناطق نیز از اینکار بسیار استقبال شد .تمام کارهای این شرکت با برنامه ریزی های دقیق انجام خواهد گرفت و نظم و نظام خاصی دارد . بدیهی است که که نظم هر جایی بستگی به مدیریت آنجا دارد ، مدیریت شرکت ما بدست فردی مقتدر و تحصیل کرده می باشد که برای برنامه های شرکت زمان مناسبی را تعیین می کند . باربری آسمان بار تهران بزرگ تمام تلاش خود را می کند تا بهترین خدمات را در اختیار مردم قرار دهد تا مشتری راضی از شرکت ما بیرون برود .

افرادی که قصد دارند خانه خود را تعویض کنند بیشتر نگران اثاث کشی می باشند که لوازم خانه را به چه نحوی انتقال دهند تا آسیبی به انها وارد نشود . باربری شمال تهران این نگرانی را از شما می گیرد چون که از تجیزات بسیار مدرن و نوین جهت بسته بندی و حمل بار استفاده می کند . باربری شمال برای بسته بندی از کارتون های ضخیم و با کیفیت و بادوام برای بسته بندی استفاده می کند در مورد وسایل شکستنی از جمله ظروف چینی ، آینه و … از نیلون های حباب دار و کائوچو استفاده می کند که ضربه های احتمالی را در طول مسیر بگیرد و مانع شکستن این لوازم شود . ما با داشتن ماشین های باربری بسیار امن و با رانندگانی بسیار ماهر و کارگرانی مجرب در زمینه حمل وسایل بهترین خدمات را برای شما ارائه خواهیم کرد ، جهت اثاث کشی با شماره های ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت باربری قیطریه در اسباب کشی

زمانی که شما عزیزان با ما تماس می گیرید و درخواست سرویس می کنید ، از لحظه تماس شما تا اتمام کار کارشناسان و تیم های ما به بررسی کارهای شما پردازند و سعی بر این دارند که سریع و منظم کارهای اسباب کشی شما را انجام دهند . از خدماتی که برای شما عزیزان ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. بسته بندی اصولی و دقیق لوازم و اثاث
  2. استفاده از بهترین لوازم و وسایل نقلیه مطمئن
  3. هزینه های مناسب و قانونی برای این کار
  4. صادر کردن بیمه نامه و بار نامه معتبر
  5. خوش اخلاق بودن و احترام گذاشتن کادر این شرکت به نظرات و درخواست های مشتریان
  6. بکار گیری نیروی های جوان و کارکشته در همه زمینه ها
  7. و خدمات بسیار زیاد دیگر که در صورت نیاز ارائه خواهند شد ، مهمترین کار ما در اینجا این است که تمام تلاش خود را در راضی بودن شما می کنیم فقط کافیست با شماره های ما تماس بگیرید .
اتوبار و باربری آسمان بار تهران ، باربری پونک

بسته بندی حرفه ای باربری قیطریه شعبه شمال تهران ؛ آسمان بار تهران

بسته بندی لوازم منزل در قیطریه : بسیاری از افراد در این باور می باشند که برای حمل و نقل وسایل نیازی به بسته بندی کردن نمی باشد اما اینگونه نیست و باید تمام لوازم و اثاث بطور کاملا اصولی بسته بندی شوند . در حالت کلی بهتر است بگوییم که بسته بندی کردن مهمترین قسمت در اسباب کشی می باشد و باید نکاتی که در این کار وجود دارد را کاملا رعایت کنیم . برای مثال در اثاث کشی منزل تمام لوازم از وسایل آشپزخانه گرفته تا وسایل اتاق خواب ها و مبل و تلوزیون ، پیانو و یا دیگر آلات موسیقی باید بسته بندی شوند تا در هنگام جابجایی آسیبی به آنهخا وارد نشود . البته باید این را اضافه کنیم که بسته بندی کردن لوازم کار هر کسی نمی باشد و برای این کار نیاز به افراد متخصصی است که تجربه کافی برای اینکار را داشته باشند . خود این افراد و تیم های بسته بندی با استفاده از لوازم مورد نیاز برای بسته بندی کار خود را انجام می دهند .

از لوازم مورد نیاز برای بسته بندی می توان به موارد زیر اشاره کر :

  1. کارتون و جعبه های مخصوص اسباب کشی ( کارتون ها در ابعاد و ضخامت های متفاوت برای مصارف گوناگون )
  2. استرچ رپ ( نوعی نوار پلاستیکی می باشد که به دور اجسام کشیده می شود .)
  3. بابل رپ ( نایلون های حبابداری می باشد که به دور اجسام می پیچند و نقش ضربه گیر را نیز ایفا می کنند )
  4. چسب زدن درب کارتون ها با استفاده از دستگاه های چسب زن دستی
  5. برچسب ( برای درج کردن اطلاعات محتویات درون جعبه و کارتون ها )
  6. استفاده از پوشال و انواع ضربه گیر ها
  7. و لوازم بسیار زیاد دیگر که در صورت نیاز تهیه خواهند شد .

در اینجا سوالی برای بعضی از افراد پیش می آید که آیا تهیه کردن این وسایل به عهده آنها می باشد یا نخیر ؟ بهتر است بگوییم که اصلا برای تهیه این وسایل دغدغه ای نداشته باشید زیرا که ما خود این لوازم را تهیه خواهیم کرد و بهترین و با کیفیت ترین لوازم را انتخاب خواهیم کرد .

باربری زعفرانیه , هزینه و نرخ اتوبار در زعفرانیه

بسته بندی کردن لواز کار ما را در حمل کالا ها بسیار راحت و آسان خواهد کرد و مهمتر از آن این است که میزان خسارت را به حداقل خواهد رساند .

ماشین ها و وسایل نقلیه مورد استفاده در شرکت باربری قیطریه

وسایل نقلیه باربری قیطریه شعبه آسمان بار تهران : ماشین های بسیار زیادی در این باربری مشغول به کار می باشند از جمله : وانت بار ، نیسان ، کامیون ، کامیونت و ترانزیت که هر کدام دارای راننده بسیار ماهر و کاربلدی می باشد . این رانندگان تمام خیابان ها و کوچه های این شهر را بخوبی می شناسند و در انتقال بارها هیچ وقتی را تلف نمی کنند و در سر وقت در محل مورد نظر حاضر می باشند .
https://asemanbar.com
 
سه شنبه 7 اسفند 1397برچسب:, :: 14:33 :: نويسنده : شب آرا نور

اطلاعات تجاری از عملکردهای انواع گیت فروشگاهی , پارسا گیت : قبل از خرید یک دستگاه باید آگاهی های لازم را در مورد آن به دست آورید . آگاه بودن از نقاط قوت و ضعف دستگاه ها و همچنین شناسایی فنی محصولات تجاری و تنوع ظاهری آن دستگاه می تواند به یک خریدار دید بهتری بدهد .
به همین دلیل قبل از اینکه به جنبه های شبیه سازی انواع گیت فروشگاهی و تئوری های آن بپردازیم لازم دیدیم تا از عملکردهای گیت فروشگاهی و اطلاعات تکمیلی را ارائه دهیم .

تمامی اطلاعاتی که در این مقاله مطرح می شود از مغازه دارن و شرکت های معتبر که در زمینه ی گیت فروشگاهی فعالیت دارند به دست آمده است . در این مقاله می خواهیم قابلیت های انواع گیت فروشگاهی , نحوه ی نصب و نگهداری انواع گیت فروشگاهی , انواع لیبل و تگ بپردازیم .

 

اطلاعات تجاری از عملکردهای انواع گیت فروشگاهی

سیستم های دزدگیر گیت های فروشگاهی به طور کلی در دو مدل جفت آنتن و تک آنتن است . که همراه با حسگر دزدگیرها به نام لیبل دزدگیر و یا تک دزدگیر مورد استفاده قرار می گیرد . سیستم های جفت آنتن شامل یک برد گیرنده و یک برد فرستنده هستند . و سیستمی که تک آنتن است از یک برد برخوردار است که کار اصلی آن دریافت و ارسال است . در صورت مشاهده لیبل و یا تگ از طریق امواج ارسال شده توسط آنتن ها در امواج تغییراتی ایجاد می شود که فرستنده های سیستم ها با تجزیه و تحلیل کردن امواح متوجه حضور لیبل و تگ می شوند و وقتی جنسی از مغازه بدون اجازه برداشته شود ئر این صورت آلارام به صدا در می آید .
ذکر این نکته نیز الزامی است که بردهای الکترونیکی که اروپایی هستند بهتر از جنس چینی عملکرد دارد و از خصوصیاتی چون :

  • تنظیم کردن سرعت تشخیص تگ
  • از قابلیت تنظیم بین دو آنتن برخوردار است
  • محافظت منحصر به فرد و خاص یعنی محافظت از بردهای الکترونیک در برابر نوسانات شدید برق
  • فیلتراسیون کردن موج های مزاحم در محیط
  • بردهایی که جنس چینی دارند اکثرا از لحاظ فیلتراسیون موج مزاحم در محیط ضعیف عمل می کنند و از نقاط کور کاری برخوردارند .

تجارب عینی کارکرد آنتن ها

ممکن است در استفاده از آنتن های گیت فروشگاهی سوالاتی پیش آید که در این قسمت سعی کرده ایم به سوالاتی که احتمال دارد پیش آید پاسخ دهیم :

چه نوع دستگاهی چه تک پایه , دو پایه و یا سه پایه برای فروشگاه مناسب تر است ؟

برخی از مدل های متنوع انواع گیت فروشگاهی از این قابلیت برخوردارند که ۳ آنتن را تغذیه کنند . اما اگر بخواهیم یکی از دستگاه های تک پایه , دوپایه و سه پایه را انتخاب کنیم عوامل زیادی ممکن است که تاثیر گذار باشند .

اطلاعات تجاری از عملکردهای انواع گیت فروشگاهی

اطلاعات تجاری از عملکردهای انواع گیت فروشگاهی

دستگاه گیت monopedestal یا همان تک پایه به آن دسته از دستگاه هایی گفته می شوند که از یک آنتن برای محافظت خروجی برخوردار است و که این آنتن ها هم گیرنده و فرستنده ( transceiver) هستند . تصور رایج بر این است که از دستگاه های تک پایه برای حفاظت کردن از درگاه های خروجی که کوچک هستند نباید استفاده کرد . نکته دیگر در مورد آنتن های تک پایه این است که این دسته از آنتن ها دارای میدان فرستندگی و گیرندگی یکسانی هستند . و از امکان نویزگیری بیشتری به نسبت گیت دو آنتنه برخوردار است . و این امر نیز مسلم است که گیت های تک پایه به نسبت گیت دو پایه از دقت کمتری برخوردار است .

گیت تک پایه

از گیت های تک پایه بیشتر برای حفاظت کردن از درب های بزرگ استفاده می شود که هزینه ی کمتری دارند . گیت های تک پایه AM از این قابلیت برخوردارند که از فاصله ی ۱/۲ متری درب خروجی فروشگاه ها را کنترل کنند . اگر این گیت ها در درگاه فروشگاه نصب شوند می توانند فاصله ی ۲/۴ متر از درگاه خروجی را نیز کنترل کنند . البته اگر از تگ های قوی استفاده شود .

گیت دو پایه

دستگاه های گیت دوآنتن یا دوپایه (DUAL PEDESTAL ) به آن دسته از دستگاه هایی گفته می شود که از دو آنتن برای محافظت برخوردارند . به طور کلی در تمامی گیت ها یکی از آنتن ها گیرنده و دیگری فرستنده است . مسلم است که دقت یک گیت دوپایه به مراتب بیشتر از گیت یک پایه ( تک پایه ) است و از نویزپذیری کمتری نیز برخوردار است .
از دستگاه های گیت دوپایه برای حفاظت از اجناس و کالاهایی که بر روی آن ها لیبل یا تگ نصب شده است استفاده می گردد . اگر چنانچه برای حفاظت از کالاها از لیبل استفاده شود فاصله ای که برای نصب گیت های دوپایه استفاده می شود ۱/۳ متر است ولی اگر از تگ قوی استفاده شود این فاصله به ۲ متر نیز افزایش پیدا می کند .

گیت سه پایه

دستگاه گیت سه آنتن یا سه پایه به آن دسته از دستگاه هایی گفته می شود که از ۳ آنتن برای حفاظت از درب های خروجی برخوردار است . نحوه ی نصب این دسته از گیت ها در فروشگاه به این صورت است که یک آنتن فرستنده را در وسط درگاه نصب می کنند و و دو آنتن دیگر را در طرفین یعنی در فاصله ی ۱/۵ متری از آن نصب می کنند . که در این صورت می توان حداقل در حدود ۳ متر از درب خروجی از فروشگاه را از این طریق کنترل کرد .

https://parsagate.com

 
سه شنبه 7 اسفند 1397برچسب:, :: 13:37 :: نويسنده : شب آرا نور

کانکس سرویس بهداشتی تمام استیل : کانکس های سرویس بهداشتی تمام استیل یکی دیگر از محصولاتی هستند که اکثرا کاربردی خدماتی دارند . این نوع از سازه ها به صورت یک چشمه , دو چشمه و چند چشمه طراحی می شوند . این سازه ها در اندازه های مختلف با ابعاد گوناگون و جنس های مختلف ساخته می شوند . چون در ابعاد مختلف طراحی می شوند می توان آن ها را به هم چسباند . این سازه ها را می توان به تصفیه و تجهیزات بهداشتی مجهز کرد . یک ایده ی جدید که می توان روی این سازه پیاده کرد این است که می توان آن را به گونه ای طراحی کرد که یک چشمه فقط مختص کانکس سرویس بهداشتی باشد و چشمه دیگر نیز به صورت حمام طراحی شود .

کانکس سرویس بهداشتی تمام استیل

کانکس سرویس بهداشتی تمام استیل

طراحان و مهندسین مجموعه کانکس سازی ایرانا سازه به به کارگیری جدیدترین تکنولوژی در ساخت انواع کانکس از جمله کانکس سرویس بهداشتی تمام استیل توانسته اند رضایت خریداران را جلب کنند و در ساخت انواع کانکس با کاربردهای مختلف نیز موفقیت های زیادی را به دست آورند .

کاربردهای کانکس تمام استیل

قیمت کانکس سرویس بهداشتی تمام استیل

قیمت این دسته از سازه ها نیز بسته به اندازه و ابعاد و کاربرد آن ها دارد و مهمتر از همه این که با توجه به ثابت بودن و چرخدار بودن و یک کابینه و چند کابینه بودن نیز قیمت این سازه ها محاسبه می شود .
جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی خرید کانکس , قیمت کانکس , فروش کانکس و .. با کارشناسان فروش مجموعه کانکس سازی ایرانا سازه تماس بگیرید .

 
سه شنبه 7 اسفند 1397برچسب:, :: 10:45 :: نويسنده : شب آرا نور
اتوبار و باربری دهکده المپیک , اتوبار ارزان دهکده المپیک , شرکت اتوبار چیتگر بار : اگر بخواهید برای حمل و نقل و جابجایی اثاثیه منزل تان یک شرکت حمل و نقل را تنخاب کنید قطعا شرکت اتوبار چیتگر بار گزینه ای مناسب برای انتخاب است . شرکت اتوبار چیتگر بار ارزان , سریع و سابقه ی بیش از ۲۰ سال آماده ارائه خدمات به شهروندان گرامی تهرانی ساکن در منطقه ۲۲ چیتگر بارمی باشد .

شرکت اتوبار چیتگر بار برای حمل و نقل مطمئن و آسان انواع وسایل نقلیه برای جابجایی دارا است , و متناسب با حجم بار وسیله نقلیه را برای حمل و نقل فراهم می کند .
شرکت اتوبار چیتگر بار همواره به دنبال رضایت مشتری در هر شرایط می باشد . این شرکت با بکارگیری افراد متخصص در امر بسته بندی و جابجایی این مشکل را برای مشتری آسان کرده است که بدون هیچ گونه آسیبی بار به مقصد نهایی خود برسد . این درحالی است که شرکت اتوبار چیتگر بار از اول کار تمامی امور را برعهده می گیرند .

اتوبار و باربری دهکده المپیک

اساس کار این شرکت برنامه ریزی دقیق و منظم است به طوری که در هنگام بسته بندی اثاثیه سنگین و سبک بودن اثاثیه را مد نظر گرفته و کارتن های هم اندازه استفاده می کنند . و بعد از اینکه کار بسته بندی با رعایت اصول ایمنی به اتمام رسید کار جابجایی و حمل و نقل به ماشین مخصوص حمل بار انتقال می دهند که در این میان افراد متخصص و مجرب شرکت اتوبار چیتگر بار در هنگام چیدن اثاثیه داخل کامیون حمل بار اثاثیه سنگین را در اولین مرحله چیدمان می کنند زیرا این کار ایمنی کار را بالا می برد . شرکت اتوبار چیتگر بارطبق قانون و مقرراتی که توسط اتحادیه باربری تعیین شده است امنیت و حمل و نقل ایمن و قابل اعتماد و منصافه بودن را اساس پیشرفت خود کرده اند . شرکت اتوبار چیتگر بار با رعایت اصول ایمنی به حفظ مال و جان مشتری اهمیت زیادی می دهد و همه روزه وسایل نقلیه حمل بار و خودروهای خود را بررسی تا از بی نقص بودن تمامی خودروها اطمینان حاصل نماید .

توصیه های چیتگر بار در باربری دهکده ی المپیک

مشتریانی که تمایل دارند کار بسته بندی را خود به تنهایی انجام دهند , باربری و اتوبار دهکده ی المپیک توصیه می کند که حتما نکات زیر را به دقت رعایت کنند .

  • موقع بسته بندی استفاده از کارتون های چهارلایه و پنج لایه برای وسایل شکستنی آلشپزخانه ضروری می باشد .
  • در زمان بسته بندی توصیه می شود که محتوای درون کارتونها را بر روی آنها ذکر کنید .
  • وسایل سنگین را در زمان بسته بندی در ابتدا قرار داده و سپس وسایل سبک را بر روی انها قرار دهید .
  • از کارتونهای رگال دار , در زمان بسته بندی لباس های خود استفاده کنید .
  • توصیه می شود که به هیچ عنوان از جعبه هایی که قبلا تعمیر و یا پاره شده اند در بسته بندی وسایل خود استفاده نکنید .
اتوبار و باربری دهکده المپیک

اتوبار و باربری دهکده المپیک

دفتر باربری و اتوبار چیتگر بار

. اتوبار و باربری چیتگر بار در منطقه ی ۲۲ شهر تهران قرار دارد . این شرکت اتوبار و باربری برای تسریع در روند حمل و نقل و خدمت به مشتریان عزیر ماشین الات مجهز و بروزی دارد. این شرکت با استفاده از کارکنان با تجربه و متعهد آماده ی ارائه ی انواع خدمات در زمینه ی باربری و جابه جایی اثاثیه می باشد . این شرکت باربری و اتوبار با کمک پرسنل با تجربه و متعهد و با استفاده از انواع ماشین آلات مدرن در ناوگان حمل و نقل و با انتقال ارزان , تضمین می دهد بار شما را سریع و مطمئن به مقصد می رساند .

چه عواملی در تعیین نرخ باربری دهکده المپیک موثر می باشد .

۱- نخست نوع سرویسی که انتخاب می کند و همچنین چه نوع وسیله ای را با توجه به حجم بار خود سفارش می دهید .
۲- آیا می خواهید حمل و نقل درون شهری باشد یا برون شهری
۳- تمایل به جابه جا شدن در مدت زمان کوتاه تر
می تواند بر روی قیمت ها تاثیر گذار باشد .
باربری و اتوبار چیتگر بار با استفاده از رانندگان مسئولیت پذیر و کارگران با تجربه و متعهد در خدمت شما همشهریان عزیز آماده ی ارائه ی هرگونه خدمات باربری در زمینه ی حمل و جابه جایی اثاثیه ی منزل م مبلمان و غیره می باشد .

بیشتر افراد در زمان انتقال و جابه جایی اثاثیه ی خود همیشه دغده ای دارند مبنی بر اینکه امکان دارد در طول مدت مسیر اسباب و اثاثیه ی آنها با صدمات و آسیب هایی روبرو گردد . شرکت اتوبار و باربری چیتگر بار اعلام می دارد که این شرکت با استفاده از مرغوب ترین نوع کارتون ها جهت بسته بندی اسباب و اثاثیه ی اعم از ظروف شکستنی وسایل آشپزخانه و جهازیه و همچنین با استفاده از کادر و پرسنل مجرب و کارگران با تجربه بهترین خدمات را برای شما همشهریان عزیز در این زمینه ارائه می دهد .

http://chitgarbar.com