تشریفات عروسی , تشریفات مجالس
تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
شماره مجازی PingMe
گیت آرتابان
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تشریفات عروسی , تشریفات مجالس و آدرس wedding-planner.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
شب آرا نور

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 27 بهمن 1397برچسب:, :: 16:32 :: نويسنده : شب آرا نور

گیت دزدگیر فروشگاهی RF در نوع تک برد و چند برد : گیت های فروشگاهی RF در دو نوع تک برد و جفت برد ( چند برد ) تولید می شوند که گیت فروشگاهی RF در نوع جفت برد ( جفت آنتن ) دارای دو برد مجزای فرستنده و گیرنده هستند که فرستنده (Transmitter ) و گیرنده ( Reciever ) می باشد که این توانایی را دارند که بین امواج ها تبادل همزمان برقرار کنند و سبب گیرایی سیستم های بین دو آنتن شده و آن ها را در یکجا متمرکز کرده و در محیط ها وفضاهایی که پر از نویز هستند مانع از این می شوند که نویز ( کنتور برق , هالوژن , لامپ نئون , سیم های افقی و عمودی , کولرهای گازی ) بر کارکرد سیستم ها شود .

فهرست مطالب

 

گیت فروشگاهی RF تک آنتن (MONO )

این نوع از گیت ها همانگونه که از نام آن ها پیداست فقط با یک برد ادغام شده اند که به صورت فرستنده و گیرنده از گیرایی شعاعی تقریبا در فاصله ی تقریبی ۹۰ سانتی متری از آنتن هستند .

بیشتر بخوانید در : قیمت گیت فروشگاهی

این نوع از سیستم ها با انواع فرکانس ها که در یک نوع هستند تداخل ندارند , اما می توان این دسته از گیت ها را با فاصله های تعیین شده از یکدیگر در فروشگاه ها نصب کرد .

گیت دزدگیر فروشگاهی RF در نوع تک برد و چند برد

گیت دزدگیر فروشگاهی RF در نوع تک برد و چند برد

مجاورت و نزدیکی سیستم های جفت برد RF با سیستم تک برد ( MONO RF ) تا فواصل طولی ۲۰ متر سبب از کار افتادن گیت های تک برد شده و به همین سبب در مکان های تجاری مانند پاساژها استفاده از سیستم های دزدگیر فروشگاهی تک برد MONO پیشنهاد نمی شود . این نوع از سیستم ها چون از نویزپذیری بالاتری نیز برخوردارند در فروشگاه های کوچک با در نظر داشتن فواصل کم منابع نویز از خروجی های فروشگاه نیز , این گیت ها مناسب نیستند .

فواصل بین دو آنتن

فاصله ای که می توان برای دو آنتن در نظر گرفت تقریبا ۱۸۰ CM است . فرکانس های کاری دزدگیرهای فروشگاهی RF از ۲ تا ۱۰ مگاهرتز هستند که در بسیاری از کشورها این اندازه مگاهرتز به یک استاندارد تبدیل شده است . از سیستم RF برای نمایاندن انواع تک ها استفاده می شود . در بسیاری از موارد نیز آنتن های فرستنده و گیرنده در یک پایه در کنار هم قرار می گیرند , که به این سیستم ها , سیستم های تک پایه گفته می شود . که به صورت سیگنال جاروب یا پالس و یا ترکیبی از هر دوی آن ها عمل کند . سیستم هایی که تک آنتن و یا تک پایه هستند اکثرا برای فروشگاه های کوچک کاربرد دارند . این نوع از سیستم ها اکثرا با تگ های سخت کاربرد دارند و نوع برچسبی این نوع از مدل ها گران تر است و آنتن دهی ضعیفی نیز دارند به همین سبب کمتر می توانند تگ ها را شناسایی کنند .

تشخیص نویز از سگنال ها

برای شناسایی فرق بین امواج بازتابیده شده و نویز از تکنولوژی (DSP ) پردازش دیجیتال سیگنال استفاده می شود . این نوع از سیستم ها از خطای کمتری در آلارم صدا برخوردارند بنابراین خریداران زیادی را دارند . یکی از مهمترین سوال هایی که به ذهن مصرف کننده گان می رسد این است که چرا از این سیستم ها به صورت مخفی در فروشگاه ها استفاده نمی شود ؟ در پاسخ به این سوال مطرح شده باید گفت که امکان نصب این نو از سیستم ها وجود دارد ولی برای مخفی نگه داشتن باید از آنتن استفاده شود که وجود آنتن به صورت پایه سبب می شود که سرقت به آسانی از فروشگاه ها انجام شود .

راه ها و روش های زیادی برای به اجرا در آوردن یک سیستم RF  با در نظر داشتن فرکانس مورد استفاده در گیت های فروشگاهی RF وجود دارد . یک روش و ایده ی ابتدایی این است که از حلقه های مارپیچی که از آلومینیوم هستند بر روی کاغذ ایجاد کنیم که این ها نقش آنتن را بازی می کنند . در انتهای این آنتن ها یک دیود کوچک یا خازن مقاومتی به کار گذاشته شده است که تا امواج پاسخ به سیگنال آنتن را ارسال کنند .

جهت غیرفعال نمودن این برچسب ها به یک پالس قوی از RF نیازمندیم تا مدار RC و یا دیود را بسوزاند , تگی که در بین دو آنتن گذاشته شود اگر بسوزد دیگر هیچ پاسخی را ارسال نمی کند و در این صورت هیچ آلارمی به صدا در نمی آید .

 
شنبه 27 بهمن 1397برچسب:, :: 16:20 :: نويسنده : شب آرا نور

کانتینر باربری , قیمت کانتینر باربری , گروه صنعتی ایرانا سازه  : کانتینر باربری کاربردهای زیادی دارد از جمله مهمترین کاربرد این نوع از کانتینرها می توان به حمل و نقل کالاهای مختلف اشاره کرد . استفاده از این کانتینرها سبب می شود که بار و محموله ی مورد نظر صحیح و سالم به مقصد برسد به دلیل فضای زیادی که دارد بار بدون هیچ گونه صدمه حمل می شود و کانتینرهای باربری توانسته است جای روش های سنتی حمل و نقل را بگیرند .

بیشتر بخوانید : قیمت کانتینر

این نوع از کانتینرها در ابعاد مختلف و کارایی های گوناگونی طراحی می شوند و به دلیل پایین بودن هزینه ی حمل و نقل امروزه بیش از پیش در باربری ها مورد استفاده قرار می گیرد و مهمتر از همه این که نیروی انسانی کمتری در زمان بارگیری از طریق این کانتینر ها به مار گرفته می شود و این امر خود سبب کاهش هزینه ها می شود . کانتینرهای باربری می توانند از طریق واپیما , کشتی , کامیون ها و .. حمل شوند و کالاها را از این طریق به مقصد برسانند . استانداردهای حمل و نقل باید در طراحی این دسته از کانتینرها رعایت شود چرا که رعایت نکردن استانداردهای حمل و نقل سبب به بار آمدن مشکلات زیاد می شود که جبران خسارت آن به طبع آسان نیست .

کانتینر باربری

کانتینر باربری

طراحی و ساخت کانتینر باربری

  • دارای دوام و ماندگاری بالاتری است زیرا می توان آن ها را مجددا مورد استفاده قرار داد
  • از طریق کانتینر علاوه بر باربری تخلیه کالا نیز آسان تر است زیرا به نوعی ساخته شده اند که کار تخلیه و باربری را آسان تر می کنند
  • هر نوع مواد و محموله ای را می توان از طریق این نوع از کانتینرها حمل کرد
  • از طریق آن ها می توان هر نوع مواد غذایی و یا کالاهایی که نیاز به دمای سرد , گرم و .. دارند حمل کرد
  • ایمنی بالا در حمل و نقل و سالم رسیدن بار به مقصد
  • از طریق این نوع از کانتینرها می توان هر نوع مرکبات , لوازم آرایشی و بهداشتی , حبوبات , سبزیجات , لبنیات , داروها و مواد شیمیایی و .. را حمل کرد .

مزیت های کانتینر باربری

  • سرعت بارگیری و تخلیه بار آسان
  • اصول و نکات ایمنی بالا
  • جایگزین روش های سنتی و قدیمی حمل و نقل ( به روز بودن حمل و نقل )
  • مطمعن بودن از سالم بودن بار در حین جابه جایی
  • دارای فضای کافی برای حمل هر نوع کالا و محموله ای

قیمت کانتینر باربری

با به وجود آمدن کانتینر های باربری افراد با خیالی آسوده می توانند هر نوع بار و محموله ای که برای حمل و نقل را داشتند درون این کانتینرها جاسازی کنند و به مکان و مقصد دلخواه انتقال دهند و مهمتر از همه بیمه بودن بار و سالم رسیدن بار به مقصد می تواند اطمینان خاطر را در افراد به وجود آورد . در روش های قدیمی حمل و نقل امکان صدمه به بار بیشتر بود اما با به وجود آمدن این نوع از کانتینرها کار حمل و نقل مجموله به نسبت گذشته آسانتر شده است . متخصصین و مهندسین کارآمد مجموعه شرکت ایرانا سازه ادام به طراحی انواع کانتینر از جمله کانتینر باربری کرده اند و ابعاد , اندازه , مواد به کار رفته در کانتینرها بسته به سفارش و نیاز شما مشتریان عزیز دارد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره های لازم در خصوص قیمت کانتینر باربری , قیمت کانکس , انواع کانتینر و .. با کارشناسان فروش ما در مجموعه شرکت ایرانا سازه تماس حاصل فرمائید . هدف اصلی ما کسب رضایت شماست .

 
شنبه 27 بهمن 1397برچسب:, :: 16:10 :: نويسنده : شب آرا نور

کانکس رختکن , خرید ، فروش و قیمت کانکس رختکن , گروه صنعتی ایرانا سازه : یکی دیگر از ابزارهای پرکاربرد در صنعت کانکس سازی کانکس رختکن است که مجموعه شرکت ایرانا سازه اقدام به طراحی و ساخت این نوع از سازه نیز کرده است و آن را در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و نولید می کند . این نوع از سازه ها همانگونه که از نامشان نیز پیداست از آن ها به عنوان رختکن استفاده می شود .

بیشتر بخوانید : کانکس ویلایی

رختکن فضایی است برای تعویض لباس در واحدهای تولیدی , استخرها , ورزشگاه ها , واحدهای صنعتی است که در آن جا لباس های عمومی تعویض می شود و برای انجام فعالیت خاص مثل ورزش و یا شنا لباس مخصوص به آن پوشیده می شود . این نوع از سازه ها در برخی موارد به صورت جداگانه و پیش ساخته در محل نصب می شوند و یا به صورت بخشی از ساختمان در نقشه  پلان اصلی ساختمان جای داده می شوند .

قیمت کانکس رختکن

قیمت کانکس رختکن

دسترسی سریع [نمایش فهرست]

ویژگی ها و کاربردهای کانکس رختکن

شاید از خود پرسیده باشید که چرا به جای ساخت فضا با مصالح ساختمانی و بنایی از کانکس رختکن استفاده می شود در صورتی که می توان از ابتدای ساخت بنا مکانی را نیز برای رختکن طراحی کرد . در پاسخ باید گفت دلایل زیادی برای این امر وجود دارد اعم از تغییر کاربری های یک فضا , یا محدودیت در ساخت و سازهای سنتی و .. سبب شده است که از این نوع از کانکس ها در چنین مکان هایی استفاده شود .

این نوع از کانکس ها در دو نوع ثکانکس رختکن ثابت و کانکس رختکن چرخدار طراحی می شوند . از این سازه ها در مکان هایی چون زمین های ورزشی نیمه حرفه ای , استفاده در مکان ها و مجتمع های نیمه ساخت به عنوان کانکس های رختکن برای تعویض لباس های کارگران و کارکنان یک پروژه , استفاده در تجهیزت پزشکی و شرکت های داروزسازی , کارخانه جات و فروشگاه و نمایشگاه های دائمی و یا موقتی .

بیشتر بخوانید : قیمت کانکس

داخل این کانکس  ( locker room conex ) به گونه ای طراحی شده است که افراد با خیال راحت می توانند لباس های خود را تعویض کنند و نور فضا نیز اکثرا از طریق سیستم روشنایی تامین می شود . در طراحی این سازه اکثرا از پنجره استفاده نمی شود و فقط مجهز به یک درب ورود و خروج است و باید مجهز به قفل نیز باشد و معمولا نیازی بع ابعاد بزرگی از این سازه نیست ولی می توان بنا به سفارش خریداران داخل آن ها را مجهز به کابین های مختلف کرد که در این صورت افراد زیادی می توانند از آن بهره گیرند . اگر این نوع از کانکس ها برای استخرها و مکان های ورزشی طراحی می شوند باید مجهز به قفسه ی مخصوص باشند .

مزایای کانکس رختکن

  • امکان جابه جایی و حمل و نقل سریع و آسان در طرح چرخدار این سازه
  • زمان کمتر در ساخت , اجرای این سازه
  • هزینه ی کمتر به نسبت دیگر ساخت های سنتی
  • امکان شستشوی سازه

برای کسب اطلاعت بیشتر از قیمت کانکس رختکن با کارشناسان فروش مجموعه شرکت کانکس سازی ایرانا سازه تماس بگیرید .

 
شنبه 27 بهمن 1397برچسب:, :: 15:34 :: نويسنده : شب آرا نور

باربری الهیه , اتوبار الهیه تهران :  هزینه و قیمت باربری و اتوبار در الهیه چقدر است ؟ , برای کسب اطلاع از قیمت و نرخ باربری در الهیه با کارشناسان ما در آسمان بار تهران تماس بگیرید . تهران یکی از کلانشهر های ایران می باشد که دارای مناطق بسیار زیادی است که الهیه یکی از مناطق مرفه نشین تهران می باشد . در این منطقه بدلیل خوب بودن وضع مالی افراد ، خانوار ها مدام در حال تعویض خانه می باشند , تنوع های زندگی را دوست دارند.

اتوبار و باربری الهیه

اتوبار و باربری الهیه

ولی در تعویض کردن خانه مشکلات زیادی پیش می آید که مهمترین آنها اثاث کشی می باشد . به این منظور افرادی با همکاری یکدیگر مجموعه ای را براه انداختن که در آن فعالیت های باربری را انجام می دهند ، این مجموعه با گذشت سال های بسیار طولانی تجارب بسیاری کسب کرده و در همه سختی ها با مردم یکی و همراه بوده است . این شرکت باربری تمام بار های شما را اعم از لوازم منزل یا ادوات اداری یا شرکتی به هر نقطه ای که در نظر دارید خواهد فرستاد.

این شرکت در منطقه الهیه وجود دارد و تمام کارکنان آن در آنجا مشغول بکار می باشند. در عین حال دارای شعبه های مختلف در تمام نقاط تهران می باشد ، این شرکت آماده ارائه خدمت به تمام مردم شهر تهران و منطقه الهیه می باشد .

اتوبار الهیه

اتوبار الهیه با استفاده از نوین ترین روش های بسته بندی لوازم و اثاث منازل و ادارات آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان می باشد . این شرکت دارای افراد و تیم های بسیار حرفه ای در تمام زمینه های ارسال بار هستند ، تیم های حرفه ای برای بسته بندی کردن اثاث که با استفاده از لوازم استاندارد بسته بندی کارهای خود را انجام می دهند . همچنان دارای وسایل نقلیه که برای انواع بارهای مختلف متفاوت می باشند مانند : کامیون ، کامینوت ، وانت بار ، نیسان بار و ترانزیت که برای بار های مختلف از انواع آنها استفاده می شود . همه این وسایل نقلیه دارای راننده و بارچین های حرفه ای می باشند که به کار های خود به بهترین نحو ممکن آشنایی دارند . رانندگان ماهر ما به تمام خیابان ها و کوچه های این شهر و الهیه آشنایی دارند و می توانند بار ها و کالاهای شما را در اسرع وقت به محل مورد نظر برسانند .

باربری سعادت آباد , هزینه اتوبار در سعادت آباد

آیا بار بری الهیه فقط در این محله فعالیت دارد یا می تواند به سایر نقاط تهران نیز سرویس دهی کند ؟

بعد از تاسیس این شرکت و استقبال مردم از این مجموعه و با گذشت سال های زیاد و طولانی که موجب کسب مهارت و ایده های نوین در این زمینه شد تصمیم به این گرفتند که شعبه های دیگری را در نقاط دیگر تهران باز کنند و در خدمت مردم عزیز باشند. شرکت باربری الهیه توانسته با شرکت کردن در انواع اثاث کشی های بزرگ و انتقال لوازم و ادوات ادراه ها و شرکت صاحب تجارب بسیار زیاد شود و از همه کار های خود با سربلندی به بیرون آید . با جرات می توان گفت که این باربری یکی از بهترین باربری های کلانشهر تهران می باشد.

 

آخرین مقالات باربری

شرکت باربری الهیه چه خدماتی در اختیار مردم می گذارد ؟

باربری الهیه با بهره گیری از نیروی جوان و کاردان که بعد از استخدام به آنها تمام آموزش های لازم در جهت بسته بندی ، بارچینی و حمل بار به آنها داده می شود ، تمام تلاش خود را در راضی نگه داشتن مشتریان خود می کند . در صورت تماس و درخواست همکاری از شرکت خدمات باربری الهیه خدمات زیر را ارائه خواهد کرد:

  • بسته بندی تخصصی کالاها و لوازم
  • استفاده از بهترین لوازم و وسایل نقلیه برای حمل و نقل بار
  • محاسبه عادلانه و قانونی تمام هزینه ها
  • صادر کردن بارنامه و بیمه نامه معتبر در صورت خارج شدن بار از شهر
  • راهنمایی و کمکن به چیدمان وسایل در محل جدید
  • احترام گذاشتن کادر این شرکت به نظرات مشتریان و انجام دادن آنها
  • استفاده از نیروی جوان و کار بلد در همه کارهای شرکت بخصوص در حمل بار ها
  • و دیگر خدمات که برای شما عزیزان ارائه خواهد شد که شما یک جابجایی رویایی داشته باشید . فقط کافیست با شماره های ما تماس بگیرید .
بسته بندی لوستر برای اسباب کشی در جابجایی

بسته بندی لوازم ادارات و اثاث منزل توسط شرکت باربری الهیه

یکی از مهمترین و حساس ترین قسمت های اثاث کشی بسته بندی کردن لوازم و اثاث می باشد که باید به تمام نکات آن توجه و رعایت نمود . شرکت ما با داشتن افراد و تیم های حرفه ای در این زمینه و با استفاده از لوازم استلاندارد و با کیفیت بهترین بسته بندی ها را برای شما عزیزان انجام خواهند داد.

لوازم مورد استفاده در بسته بندی خدماتی که شرکت باربری در این زمینه ارائه خواهد کرد عبارتند از :

  • استفاده کردن از کارتونهای جدید و با کیفیت در ابعاد مختلف و ضخامت های سه میلی متری و چنج میلی متری برای اسباب کشی
  • استرچ رپ ( نوعی نوار پلاستیکی می باشد که بسیار بادوام که به دور اجسام کشیده می شود .)
  • بابل رپ (نایلون های حبابداری می باشد که به دور اجسام پیچیده می شوند و نوعی ضربه گیر نیز به حساب می آید.)
  • چسب زدن با استفاده از دستگاه های پیشرفته چسب زنی دستی.
  • استفاده از برچسب های رنگی برای درج کردن محتویات داخل کارتون و جعبه (اینکار در پیدا کردن اجسام در موقع چیدن لوازم در محل جدید بسیار کمک می کند و از اتلاف وقت جلوگیری می کند که یکی از کارهای بسیار مهم در بسته بندی می باشد.)
  • انواع پوشال و ضربه گیر برای محافظت کردن از لوازم شکستنی و حساس

در صورت لزوم از مواد و وسایل دیگری نیز استفاده خواهد شد که تهیه این لوازم به عهده شرکت می باشد و فرد دغدغه تهیه این لوازم را نخواهد داشت.

برای بعضی از افراد این سوال پیش می آید که در هنگام اسباب کشی منزل چه لوتازمی بسته بندی می شوند ؟

در جواب این سوال باید بگوییم که همه لوازم و اثای که در خانه وجود دارد از لوازم و وسایل آشپزخانه گرفته تا وسایل اتاق خواب ها ، لوازم خانگی ( تلوزیون ، ماشین لباس شویی و … ) ، پیانو یا دیگر آلات موسیقی و غیره بسته بندی خواهند شد که در بسته بندی لوازم حساس و شکستنی نیز دقت دوچندانی خواهد شد تا در صورت ضربه های احتمالی در حمل و نقل به آنها آسیبی وارد نشود.

حمل اثاثیه منزل در فصل بهار , اسباب کشی در فصل بهار

در شرکت باربری الهیه از چه نوع ماشین هایی برای حمل بار استفاده می شوند؟

آسمان بار تهران دارای انواع ماشین های بار بری می باشد که در صورت لزوم هر کدام از آنها به محل فرستاده خواهند شد . انواع ماشین های استفاده شده در این شرکت عبارتند از: وانت بار ، نیسان بار ، کامیون ، کامیونت ، ترانزیت که همه این وسیله ها دارای رانندگانی بسیار ماهر و خبره می باشند که به تمام خیابان ها و کوچه های این شهر آشنایی کامل دارند. در میان این وسایل ماشین هایی وجود دارد که دارای اتاق و سقف می باشند که در مواقع خاص از آنها استفاده می شوند به عنوان مثال ئدر آب و هوای بارانی از ماشین های دارای سقف استفاده می کنیم .

هزینه های این باربری بر چه اساسی محاسبه می شوند ؟

تمام شرکت های موجود در این زمینه همگی از قوانین و مقررات اتحادیه دولتی باربری پیروی می کنند و تمام نرخ ها تابع این اتحادیه می باشد . تمام هزینه های محاسبه شده به نوع سرویسی که در اختیار مشتری قرار می دهیم بستگی دارد.

شرکت باربری الهیه آماده ارسال بار به شهرستان های دیگر نیز می باشد ؟

شرکت باربری ما با سالها تجربه آماده هر گونه خدمت رسانی به مردم عزیز می باشد. ارسال کردن بار های شما به شهر های دیگر با صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر و با ماشین های امن که رانندگان ماهری دارند. شما عزیزان ساکن الهیه و سایر مناطق تهران می توانید برای درخواست سرویس و مشاوره با شماره های ما تماس بگیرید و یا به دفاتر خدمات ما مراجعه کنید .

 
شنبه 27 بهمن 1397برچسب:, :: 14:54 :: نويسنده : شب آرا نور

بار بری قیطریه , هزینه و نرخ اتوبار و باربری در قیطریه شمال تهران , هزینه صفر تا صد اسباب کشی از بسته بندی تا چیدمان در منزل جدید محله قیطریه را می توانید از آسمان بار تهران بپرسید : قیطریه یکی از مناطق بسیار معروف و مرفه نشین تهران می باشد که وضع مالی ساکنان این منطقه بسیار خوب می باشد . این افراد دوست دارند که محل زندگی خود را زود بزود تغییر دهند و تنوعی در زندگی داشته باشند . برای اینکار بدیهی است که باید خانه خود را نیز تغییر بدهند ، برای تغییر دادن خانه خود صددرصد با مشکلات و دغدغه هایی روبرو می شوند .

اتوبار قیطریه

این دغدغه ها عبارتند از اسباب کشی ، آسیب دیدن لوازم در هنگام حمل و نقل و غیره. بدتر از همه این ها این یک کار بسیار خسته کننده می باشد و احتمال دارد آسیب جسمی هم در حمل لوازم سنگین به افراد وارد شود که این کار در صورت صحیح حمل نکردن اتفاق خواهد افتاد . افرادی پیش هم جمع شده و سعی کردند برای این مشکل راهی پیدا کنند و نتیجه این جلسه این شد که یک شرکت باربری تاسیس کنند . و با همکاری این افراد این شرکت را تاسیس کردند تا این دغدغه ها را از مردم بگیرند و خانوار های محترم براحتی بتوانند خانه های خود را تعویض و اسباب کشی کنند .

حدمات باربری و اتوبار قیطریه

یک امر طبیعی است که هر کاری در قدم های اول بسیار سخت می باشد این شرکت با گذراندن این قدم های سخت توانسته تجربه های بسیاری را برای خود کسب کند و با شرکت کردن در اثاث کشی های بزرگ و سربلند آمدن از همه آنها توانست در میان مردم و ساکنان این منطقه بسیار محبوب شود و هر ساله و گذشته زمان به تعداد مشتریان این شرکت افزوده شد . این شرکت امروزه با استفاده از بهترین روش های باربری در کار های اثاث کشی بسیار مطمئن عمل می کند و دارای افراد و تیم های بسیار حرفه ای در این زمینه می باشد . تیم های بسته بندی ، بار چینی و رانندگان بسیار ماهر برای کنترل ماشین های باربری و سایر وسایل که در شرکت باربری آماده خدمت به شما می باشند .

اتوبار و باربری ملاصدرا , باربری ارزان قیمت در ملاصدرا

شرکت باربری قیطریه و فعالیت های آن در سطح شهر تهران

شرکت باربری قیطریه : باربری آسمان بار تهران بعد کسب کردن تجارب بسیار در این زمینه و با داشتن کادر زحمتکش و دلسوز اقدام به زدن شعبه های دیگر در مناطق دیگر تهران شد و در همه آن مناطق نیز از اینکار بسیار استقبال شد .تمام کارهای این شرکت با برنامه ریزی های دقیق انجام خواهد گرفت و نظم و نظام خاصی دارد . بدیهی است که که نظم هر جایی بستگی به مدیریت آنجا دارد ، مدیریت شرکت ما بدست فردی مقتدر و تحصیل کرده می باشد که برای برنامه های شرکت زمان مناسبی را تعیین می کند . باربری آسمان بار تهران بزرگ تمام تلاش خود را می کند تا بهترین خدمات را در اختیار مردم قرار دهد تا مشتری راضی از شرکت ما بیرون برود .

افرادی که قصد دارند خانه خود را تعویض کنند بیشتر نگران اثاث کشی می باشند که لوازم خانه را به چه نحوی انتقال دهند تا آسیبی به انها وارد نشود . باربری شمال تهران این نگرانی را از شما می گیرد چون که از تجیزات بسیار مدرن و نوین جهت بسته بندی و حمل بار استفاده می کند . باربری شمال برای بسته بندی از کارتون های ضخیم و با کیفیت و بادوام برای بسته بندی استفاده می کند در مورد وسایل شکستنی از جمله ظروف چینی ، آینه و … از نیلون های حباب دار و کائوچو استفاده می کند که ضربه های احتمالی را در طول مسیر بگیرد و مانع شکستن این لوازم شود . ما با داشتن ماشین های باربری بسیار امن و با رانندگانی بسیار ماهر و کارگرانی مجرب در زمینه حمل وسایل بهترین خدمات را برای شما ارائه خواهیم کرد ، جهت اثاث کشی با شماره های ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت باربری قیطریه در اسباب کشی

زمانی که شما عزیزان با ما تماس می گیرید و درخواست سرویس می کنید ، از لحظه تماس شما تا اتمام کار کارشناسان و تیم های ما به بررسی کارهای شما پردازند و سعی بر این دارند که سریع و منظم کارهای اسباب کشی شما را انجام دهند . از خدماتی که برای شما عزیزان ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. بسته بندی اصولی و دقیق لوازم و اثاث
  2. استفاده از بهترین لوازم و وسایل نقلیه مطمئن
  3. هزینه های مناسب و قانونی برای این کار
  4. صادر کردن بیمه نامه و بار نامه معتبر
  5. خوش اخلاق بودن و احترام گذاشتن کادر این شرکت به نظرات و درخواست های مشتریان
  6. بکار گیری نیروی های جوان و کارکشته در همه زمینه ها
  7. و خدمات بسیار زیاد دیگر که در صورت نیاز ارائه خواهند شد ، مهمترین کار ما در اینجا این است که تمام تلاش خود را در راضی بودن شما می کنیم فقط کافیست با شماره های ما تماس بگیرید .
اتوبار و باربری شبانه روزی و 24 ساعته حتی در تعطیلات

بسته بندی حرفه ای باربری قیطریه شعبه شمال تهران ؛ آسمان بار تهران

بسته بندی لوازم منزل در قیطریه : بسیاری از افراد در این باور می باشند که برای حمل و نقل وسایل نیازی به بسته بندی کردن نمی باشد اما اینگونه نیست و باید تمام لوازم و اثاث بطور کاملا اصولی بسته بندی شوند . در حالت کلی بهتر است بگوییم که بسته بندی کردن مهمترین قسمت در اسباب کشی می باشد و باید نکاتی که در این کار وجود دارد را کاملا رعایت کنیم . برای مثال در اثاث کشی منزل تمام لوازم از وسایل آشپزخانه گرفته تا وسایل اتاق خواب ها و مبل و تلوزیون ، پیانو و یا دیگر آلات موسیقی باید بسته بندی شوند تا در هنگام جابجایی آسیبی به آنهخا وارد نشود . البته باید این را اضافه کنیم که بسته بندی کردن لوازم کار هر کسی نمی باشد و برای این کار نیاز به افراد متخصصی است که تجربه کافی برای اینکار را داشته باشند . خود این افراد و تیم های بسته بندی با استفاده از لوازم مورد نیاز برای بسته بندی کار خود را انجام می دهند .

از لوازم مورد نیاز برای بسته بندی می توان به موارد زیر اشاره کر :

  1. کارتون و جعبه های مخصوص اسباب کشی ( کارتون ها در ابعاد و ضخامت های متفاوت برای مصارف گوناگون )
  2. استرچ رپ ( نوعی نوار پلاستیکی می باشد که به دور اجسام کشیده می شود .)
  3. بابل رپ ( نایلون های حبابداری می باشد که به دور اجسام می پیچند و نقش ضربه گیر را نیز ایفا می کنند )
  4. چسب زدن درب کارتون ها با استفاده از دستگاه های چسب زن دستی
  5. برچسب ( برای درج کردن اطلاعات محتویات درون جعبه و کارتون ها )
  6. استفاده از پوشال و انواع ضربه گیر ها
  7. و لوازم بسیار زیاد دیگر که در صورت نیاز تهیه خواهند شد .

در اینجا سوالی برای بعضی از افراد پیش می آید که آیا تهیه کردن این وسایل به عهده آنها می باشد یا نخیر ؟ بهتر است بگوییم که اصلا برای تهیه این وسایل دغدغه ای نداشته باشید زیرا که ما خود این لوازم را تهیه خواهیم کرد و بهترین و با کیفیت ترین لوازم را انتخاب خواهیم کرد .

اصول مهم در اثاث کشی چه چیزهایی هستند ؟

بسته بندی کردن لواز کار ما را در حمل کالا ها بسیار راحت و آسان خواهد کرد و مهمتر از آن این است که میزان خسارت را به حداقل خواهد رساند .

ماشین ها و وسایل نقلیه مورد استفاده در شرکت باربری قیطریه

وسایل نقلیه باربری قیطریه شعبه آسمان بار تهران : ماشین های بسیار زیادی در این باربری مشغول به کار می باشند از جمله : وانت بار ، نیسان ، کامیون ، کامیونت و ترانزیت که هر کدام دارای راننده بسیار ماهر و کاربلدی می باشد . این رانندگان تمام خیابان ها و کوچه های این شهر را بخوبی می شناسند و در انتقال بارها هیچ وقتی را تلف نمی کنند و در سر وقت در محل مورد نظر حاضر می باشند . بارگیری این ماشین ها توسط افراد متخصص در بارچینی انجام می گیرد این افراد به گونه ای بارچینی می کنند که هیچ فضای خالی در میان کالاها وجود نداشته باشد تا موجب تکان خوردن و آسیب دیدن لوازم شوند . در اینجا ما ماشین های دارای سقف نیز داریم که در مواقع خاص از آنها نیز استفاده خواهیم کرد به عنوان مثال در آب و هوای بارانی می توان از ماشین های سقف دار و یا اتاق دار برای حمل و نقل لوازم و اثاثیه استفاده کرد که یک امتیاز بسیار خوبی برای شرکت ما می باشد و مشتریان از این نظر رضایت کافی را در مورد شرکت ما دارند.

اگر فردی خواستار استخدام در این شرکت باشد چه شرایطی را باید داشته باشد ؟

در صورتی که فردی خواستار استخدام در این شرکت بزرگ باشد باید در مرحله اول متعهل باشد و بعد دارای اخلاقی خوب و اجتماعی پسند یاشند و بعد از انجام تست های این شرکت به استخدام شرکت در بیاید . باید بگوییم که بعد از استخدام تمام آموزش های لازم جهت بهتر ارائه دادن خدمات به مشتریان به فرد تازه کار داده خواهد شد .

چگونگی محاسبه هزینه های این شرکت

شرکت باربری قیطریه تابع اتحادیه دولتی باربری می باشد و تمام نرخ ها را اتحادیه صادر خواهد کرد . محاسبه هزینه های باربری به نوع سرویس و خدمتی که به شما ارائه می شود محاسبه خواهد شد و به عواملی چون مسافت طی شده ، تعداد کارگران ، تعداد ماشین ها و دفعات رفت و آمد آنها و غیره بستگی دارد .
باربری قیطریه در طول شبانه روز در اختیار شما عزیزان می باشد و با تماس شما آماده ارائه خدمت می باشد . برای اسباب کشی مطمئن و راحت با شماره های ما تماس بگیرید .

 
شنبه 27 بهمن 1397برچسب:, :: 14:43 :: نويسنده : شب آرا نور

 

آموزش زبان فرانسه در مرکز زبان ایران کمبریج با شرایط ویژه حتی بصورت یادگیری زبان فرانسه در خانه نیز ارایه میگردد !

این کلاس ها بصورت کاملا متنوع و هدفمند در حال برگزاری است. بشکلی که در هر سطح و مقطعی که باشید برای شما عزیزان تدارک کلاس دیده شده است.این دوره ها با تاکید بر مهارت مکالمه ارایه میشود و بر اساس هر چهار مهارت اصلی زبان در حال برگزاری میباشد.

آموزش زبان فرانسه در خانه به چند شکل میبتواند برگزار گردد.

همانطور که میدانید بهترین و آکادمیک ترین روش برای یادگیری زبان شرکت در کلاس های آموزشی است.در این خدمات نوین، ما تمامی این امکانات را طبق آخرین استانداردهای بین المللی در محل شما حتی در منزل شما ارایه خواهیم داد.

مدرسین و اساتید آموزشگاه زبان ایران کمبریج

بدیهی است برای نتیجه گیری بهتر ، مجربترین و با دانش ترین مدرسین ایران را به همکاری دعوت نموده ایم.

جملات کاربردی زبان فرانسه
یادگیری کاربردی زبان فرانسه

ایام هفته در زبان فرانسه

مدرسین کلاس زبان فرانسه ما در تمامی مدل ها و فرمت های برگزاری دارای مزایای زیر میباشند :

  • دارای مدرک بیش از کارشناسی ارشد آموزش زبان فرانسه هستند
  • با سابقه بیش از 8 سال تدریس موفق و نتابج درخشان در خدمت شما خواهند بود
  • این اساتید جزء برترین اساتید دانشگاههای کشور میباشند
  • عموما در سطوح بالاتر از استاد Native فرانسه همکاری بعمل می آید
  • این اساتید آموزش دیده سفارت فرانسه میباشند
  • و به منابع و متدهای نوین آموزشی اشراف و آگاهی کامل دارند
  • این اساتید به آزمون های سفارت مسلط میباشند

این موارد بخشی از مزایای دبیرانی است که در تمامی دوره های آموزش زبان فرانسه در اختیارتان قرار خواهند گرفت.

یادگیری زبان فرانسه در خانه

یادگیری زبان فرانسه در خانه

شما و ایران کمبریج

برای آشنایی هرچه کاملتر با دوره ها و پکیج آموزش زبان فرانسه و همچنین نحوه یادگیری زبان فرانسه در خانه با مشاورین و دپارتمان زبان فرانسه مرکز تخصصی ایران کمبریج در ارتباط باشید.

کارشناسان ما در تمامی ایام هفته ، حتی در روزهای تعطیل از ساعت 8 صیح تا 8 شب ، پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

شماره های تماس : 8885420788854048

 
شنبه 27 بهمن 1397برچسب:, :: 14:22 :: نويسنده : شب آرا نور

جهت اخذ نتیجه ایده آل در زمینه آموزش زبان آلمانی میبایست آموزش مقدماتی زبان آلمانی را نجربه کنید!

آموزش مقدماتی زبان آلمانی

آموزش مقدماتی زبان آلمانی

مسلما زمانیکه آموزش زبان را بصورت گام به گام از سطوح مقدماتی و با منبع آموزش معتبر و مدرسین مجرب شروع کنید ، یقینا به پیشرفته ترین سطح در بازه زمانی کوتاهی خواهید رسید.

به همین مقدار بسنده میکنیم که استفاده از بروزترین متد ( مطابق با ساختار مورد تایید سفارت آلمان ) و همکاری با مجربترین مدرسین حال حاضر ایران میتواند نتایج درخشانی را برایتان بهمراه داشته باشد.

آموزشگاه زبان ایران کمبریج در حال حاضر با کادری بسیار موفق و کار آزموده دوره های بسیار کاربردی و فشرده ایی را برای آموزش زبان آلمانی تدارک دیده است.

کلاس زبان آلمانی ایران کمبریج بصورت متنوع و در کلیه سطوح در حال برگزاری است.

  • دوره های فوق فشرده ( روزهای زوج یا روزهای فرد ) هر روز روزی سه ساعت
  • دوره های فشرده ( آخر هفته ها فقط پنجشنبه ها یا جمعه ها )
  • دوره های ترمیک
  • دوره های خصوصی
  • دوره های آموزش آنلاین زبان آلمانی ( دوره های مجازی )

این دوره ها در تمامی سطوح از سطح A1 تا سطح B2 بصورت کاملا پیوسته درحال اجرا است.

ویژگی های کلاس زبان آلمانی ایران کمبریج

دوره های آموزش زبان آلمانی در بهترین آموزشگاه زبان آلمانی تهران با تمهیدات ویژه ایی برگزار میگردد.

این دوره ها با شرایط زیر ارایه میشود :

  • استفاده از برترین مدرسین حال حاضر ایران
  • همکاری با مدرسین تحصیلکرده کشور آلمان
  • همکاری با برترین اساتید دانشگاه های کشور
  • متد تعیین شده دقیقا متد سفارت آلمان میباشد
  • مدرسین این مرکز بیش از 6 سال سایقه تدریس را دارا میباشند
  • اساتید ایران کمبریج دارای مدرک بیش از کارشناسی ارشد زبان آلمانی میباشند

این دوره ها با تاکید بر مهارت مکالمه ارایه میگردد.و با متد کتاب های منشن ( Menschen ) تحت پیشرفت قرار گرفته است. و در دوره های فوق فشرده میتوانید در بازه زمانی کمتر از شش ماه به سطح B2 برسید.

نحوه برگزاری و چگونگی ثبت نام دوره های زبان آلمانی

این دوره ها در تمامی سطوح ارایه میشود. و برای عزیزانی که دانش قبلی نسبت به این زبان دارند ، امکان تعیین سطح رایگان تدارک دیده شده است.

*این دوره ها در هر هفته یا نهایتا 10 روز یکبار یک شروع دوره در تمامی سطوح خواهد داشت.

دوره های فوق فشرده

  • سه روز در هفته ( روز های زوج یا فرد )
  • هر جلسه سه ساعت
  • طول ترم یک ماه میباشد
  • کل دوره در عرض 6 ماه به اتمام میرسد
  • هزینه هر ترم در سال 97 معادل 400.000 تومان میباشد

دوره های فشرده

  • یک روز در هفته ( پنجشنبه ها یا جمعه ها )
  • هر جلسه سه ساعت
  • طول ترم شش هفته
  • کل دوره در عرض 12 ترم به اتمام میرسد
  • هرینه هر ترم در سال 97 معادل 200.000 تومان میباشد

جهت کسب اطلاعات جامع تر نسبت به برگزاری آموزش مقدماتی زبان آلمانی تا پیشرفته با مشاورین ما در ارتباط باشید.مشاورین ما همه روزه حتی در ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

شماره های تماس : 8885404888854207

 
شنبه 27 بهمن 1397برچسب:, :: 13:39 :: نويسنده : شب آرا نور

بسته بندی و حمل اثاثیه خوابگاه دانشجویی , چیتگر بار : امروزه یکی از نمودهای جابه جایی و حمل ونقل اثاثیه و لوازم به خوابگاه دانششجویی نیز می باشد . اگر شما قصد دارید در شهر دیگری تحصیل کنید تا در خوابگاه های دانشجویی آن شهر اقامت داشته باشید و یا خانه و یا اتاق کوچکی برای زندگی خود اجاره کنید . زندگی در شهر دیگری مسلما برای هر فردی می تواند دشوار باشد . پس بهتر است که شما تمام تلاش خود را برای اینکه ذره ای از این دشواری را برای خود هموار سازید , محل اقمت خودتان را بررسی کنید .

باربری چیتگر بار تهران

حمل اثاثیه منزل با استفاده از مدرنترین و بروز ترین تجهیزات حمل و نقل بدون وارد شدن آسیب به اثاثیه با سرعت بالا

اتوبار چیتگر با بهترین خدمات در حدمت شما مردم عزیز می باشد

با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۹۳۵۳۹۹۸    ۲۲۳۸۳۱۳۷    ۴۴۷۰۸۳۶۳    ۴۴۳۲۲۷۶۵

 

بسته بندی و حمل اثاثیه خوابگاه دانشجویی

زندگی در خوابگاه های دانشجویی

اغلب خوابگاه دانشجویی اتاق ها و خانه هایی با قیمت هایی که با وضعیت مالی دانشجویان همخوانی دارد در اختیار دانشجویان قرار داده و اکثر دانشگاه ها هم در این بخش به دانشجویان غیر بومی خدماتی را هم ارائه می دهند . خوابگاه های دانشجویی متشکل ازاتاق ها یا سوییت هایی می باشد که به طور مشترک چندین دانشجو در آنها به زندگی دانشجویی خود می پردازند . امکان دارد در اینگونه خوابگاه ها سرویس بهداشتی و حمام مشترک و یا مجزا باشد . با این حال معمولا بخش مشترک خوابگاه های دانشجویی , آشپزخانه می باشد . ابعادو امکانات رفاهی موجود در اتاق ها به خوابگاه دانشگاهی بستگی دارد و این سیاست های هر دانشگاه است که تعیین می کند چه امکاناتی را برای استفاده ی دانشجویان در اختیار خوابگاه ها بگذارد .

اگر شما دانشجو می باشد

و برای نخستین بار در طول عمر است که به زندگی در خوابگاه گرفته اید و می خواهید که در این مسیر پر تلاطم بر مشکلات مجردی غلبه کرده و به موفقیت های پی درپی برسید تا آخر این مقاله با ماهمراه شوید . برای اینکه بتوانید در چنین فضاهایی زندگی رت برای خود هموارتر کرده و به مشکل برخورد نکنید , راهکارها و نکات زیادی برای یاد گرفتن وجود دارد .

انتقال و جابه جایی وسایل و اثاثیه ی به خوابگاه دانشجویی

نکاتی برای جابه جایی آسان تر وسایل و اثاثیه به خوابگاه دانشجویی وجود دارد که آگاهی و رعایت آنها برای هر دانشجویی ضروری و لازم اجرا می باشد . زندگی در خوابگاه دانشجویی آغاز فصل جدیدی در زندگی دانشجویان می باشد . برای اینکه دانشجویان مهمترین و ضروری ترین وسایل واثاثیه های خود را به همراه خود به شهر دیگر برده باشند نیازمند کمک می باشند , برای این مهم والدین دانشجویان می تواند بهترین فرد باشد . هر سال تحصیلی جدیدی با ثبت نام دانشجویان جدید در دانشگاه ها شروع می شود و از تمام نقاط کشور دانشجویانی که به منظور ادامه ی تحصیل به یک شهر مورد نظر نقل مکان کرده اند و نیازمند فضای مناسبی برای اقامت می باشند . اغلب اکثر دانشگاه ها در اختیار دانشجویان خوابگاهایی قرار می دهد .

با این حال شما اگر فردی می باشید که به عنوان دانشجو در خوابگاه های دانشجویی زندگی می کنید و یا در خانه های اجاره ای , و خود را برای زندگی در شهر جدید را اماده کرده اید , برای غلبه بر مشکلات پیش رو با ما همراه شوید .

پیش از جابه جایی وسایل به خوابگاه های دانشجویی آن را بررسی کنید .

بررسی کردن محل زندگی خود اولین نکته ای که قبل از جابه جایی وسایل به خوابگاه دانشجویی که باید توسط فرد دانشجو رعایت شود .

  • امکانات اتاق ها
  • اندازه و ابعاد اتاق ها
  • میزان روشنایی و نور اتاق ها
  • کمدها و محل نگهداری وسایل اتاق ها
  • تخت های اتاق ها

را به خوبی مورد بررسی قرار دهید .

سپس یک دفتر یادداشت بردارید و کلیه ی چیزهایی که در این اتاق نیازدارید را یاداشت کنید . اگر برای اتاق وسیله ی خاصی نیاز هست . آن را یاداشت کرده و با مسئولین ذیربط خوابگاه درمیان بگذارید . ولی اگر می خواهید آن را در اسرع وقت تهیه کنید , می توانید از هم اتاقی های خود درخواست کنید تا به صورت مشترک آن وسیله ی خاص را خریداری کنید . قبل از اینکه خانه را به منظور جابه جایی وسایل به خوابگاه دانشجویی ترک کنید همه چیز را به دقت مورد بررسی قرار دهید . بعضی اوقات محل و اتاق زندگی شما نیازمند چیزهایی می باشد که این وسایل پیش از اقامت شما خریداری شده اند . اگر محل اقامت شما در خانه های اجاره ای زیر نظر دانشگاه می باشد , کلیه ی نیازهای اتاق خود را به اطلاع مسئول خوابگاه برسانید .

برای خرید وسایل مورد نیاز توصیه می شود عجله نکنید , نخست اجازه دهید که در اتاق خود مستقل شده و بعدا بعد از مشورت با هم اتاقی های خود وسایلی که مشترکن مورد استفاده قرار می گیرد باهم خرید کنید تا هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید و هم وسایل اضافی را خرید نکنید . وسایل مشترکی که می توان باهم خرید کرد مانند : کتری ,قوری , وسایل نظافتی , اجاق گاز , یخچال و خیلی چیزهای دیگر را می توانید با هم اتاقی های خود مشترک استفاده کنید . در این مقاله وسایل مورد نیازی برای جابجایی به خوابگاه دانشجویی است و این احتیاجات بسته به محل سکونت همه یا بخشی از انها مورد استفاده قرار می گیرند :

ملزومات اتاق خواب در جابجایی وسایل به خوابگاه دانشجویی

در وهله اول از احتیاجات درجه اول در جابجایی و حمل اثاث به خوابگاه دانشجویی اثاث اتاق خواب است . در صورتی که در خوابگاه اقامت دارید در بیشتر مواقع یک اتاق کوچک را برای چند نفر اختصاص می دهند که معمولا تخت های خوابگاه خالی و بیشتر آنها دوطبقه هستند . برای راحتی و استراحت باید تشک تخت , بالش ملحفه , پتو و سایر وسایلی که برای راحتی در تخت خود نیاز دارید باید به همراه داشته باشد .

برای راحتی خودتان بالش و پتوی اضافی به همراه داشتن باعث می شود احساس این که در خانه هستید و راحت برایتان حس خوب و آرامش به همراه خواهد داشت . همچنین امکان این که در فصل سرما برای گرم شدن به پتوی بیشتری نیاز داشته باشید . به همراه داشتن تشک نرم و راحت بهتر است زیرا تشک های سخت و خشک خوابگاه ها ی دانشجویی بسیار ناراحت کننده است . ولی اگر برای اقامت در شهری دیگر برای ادامه تحصیل با چند نفر از دوستان سوییت و یا خانه اجاره کرده باشید باید با هم اتاقی های خود بر سر اتاق خواب , کمد , تخت خواب و دیگر وسایل کنار بیایید .

وسایل مورد نیاز دیگر که امکان دارد به آن احتیاج داشته باشد مانند

  • جالباسی
  • زیرانداز
  • چند دست لباس راحتی
  • روشنایی مناسب اتاق

بعضی افراد هم چیزهای دیگری که سلیقه خودشان هست و با آن راحت هستند باید به همراه داشته باشند .

وسایل مورد نیاز حمام در هنگام جابجایی به خوابگاه دانشجویی

یکی از نکات مهم در جابجایی به خوابگاه دانشجویی مسئله وسایل شخصی در هنگام استحمام است . یکی از دغدغه های دانشجویان در خوابگاه ها مسئله حمام کردن در خوابگاه است که اکثر اوقات حمام دانشجویان مشترکن استفاده می شود و هرکس باید وسایل شخصی برای استحمام برای خود به همراه داشته باشد . توصیه می کنیم که بعد از اتمام استحمام وسایل خود را در حمام باقی نگذارید , وسایل شخصی خود را بعد از استحمام از حمام بردارید و داخل کمد شخصی خود قرار دهید .

 
شنبه 27 بهمن 1397برچسب:, :: 12:57 :: نويسنده : شب آرا نور

فریت بار تجهیزات صنعتی ، ارسال هوایی تجهیزات صنعتی : تجهیزات صنعتی بیشتر برای پروژه ها به کشورهای دیگر فرستاده می شوند مثل پروژه های صنعتی ، نیروگاه ها ، تجهیزات مربوط به ساختمان و … می باشند . شرکت خدمات ارسال بار هوایی ما آمادگی خود را برای ارائه خدمت به شما مردمان عزیز در ایر رابه اعلام می کند .

فریت تجهیزات صنعتی

این تجهیزات به این دلیل که بسیار گرانقیمت می باشند باید با دقت خاصی آنهارا بسته بندی کرده و ارسال نمود . پرستل مجرب ما در این کار شما را یاری می دهند .

اگر شما این کارتان را به ما بسپارید کالای شما را از کار خانه تحویل گرفته و آن را در اسرع وقت و با کمترین هزینه به مقصد انتقال خواهیم داد. این را اضافه می کنیم که سلامت کالای شما را نیز تضمین می کنیم.

 
شنبه 27 بهمن 1397برچسب:, :: 12:0 :: نويسنده : شب آرا نور

بسته بندی بار برای ارسال بار هوایی و فریت بار مسافری : کالای هایی که باید فریت شوند که باید بسته بندی کنیم این کار در شرکت خدمات بار هوایی ما به دو شکل انجام می شود که به صورت زیر است :

  • بسته بندی اولیه : بسته بندی کالاها به دست افراد کاربلد و حرفه ای در این زمینه
  • بسته بندی ثانویه : پالت بندی کالا و یا ساخت جعبه های چوبی

بسته بندی بار مسافری

بسته بندی بار برای ارسال بار هوایی و فریت بار

برای ارسال کالا به خارج از کشور به وسیله هواپیما باید آن را بسته بندی کنیم . اگر شما کار بسته بندی را به شرکت هوایی ما بسپارید کادر متخصص ما در اولین مرحله با لوازم مورد نیاز بسته بندی در محل حضور یافته و کالای شما را بصورت استاندارد بسته بندی می کنند.

در کار بسته بندی بعضی از کالاها وجود دارد که باید به صورت خاص و ویژه ای بسته بندی شوند تا آسیبی به آنها وارد نشود. اینگونه لوازم مانند ظروف شکستنی است که باید دقت زیادی در بسته بندی آنها به خرج داده شود که بهتر است اینگونه وازم شکستنی را به صورت جداگکانه و دونه به دئونه در نایلون های حباب دار گذاشت و بعدا آن را درون جعبه ها چید . اینکار باعث می شود که لوازم در حمل و نقل آسیب نبینند و لوازم منزل سالم به مقصد برسد .

نوشته‌های تازه

وزن بار به چه صورتی محاسبه شده و کی مشخص می گردد؟

وزن دقیق بار و وزنی که مطابق آن بارنامه صادر میشود در فرودگاه امام خمینی مشخص می شود و هیچ اگان و یا شرکتی نمی تواند روی آن تاثیر گذار باشد و تمام کار ها مطابق قاون و مقررات فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام می شود .

حجم محموله مورد نظر چه موقع مشخص می گردد؟

گفتنی است که حجم و وزن باری که به وسیله هواپیما فرستاده خواهد شد باید مشخص شود که اینکار بعد از بسته بندی انجام می شود . بعضی از کالا ها حجم بسیاری زیادی ندارند و وزن آنها بر حجم آنها غلبه می کند مانند لوازم خرده و ریز و ظروف کریستا و چینی که در مقایسه حجم و وزن آنها حجمی ناچیز و وزنی زیاد دارند . اما در میان کالاهای ارسالی لوازمی مانند مبلمان و میز ، صندلی ، تلوزیون و اسباب بزرگی وجود دارند که نسبت به حجم آنها وزن کمی دارند که برای تعیین حجم این گونه محموله ها قبل از بسته بندی کارشناسی اولیه از طرف کارشناس شرکت هوایی انجام می گیرد اما حجم قطعی بعد از بسته بندی می باشد .

بسته بندی ثانویه جهت حمل بار هوایی

همانطور که گفتیم بسته بندی ثانویه همان پالت بندی و یا ساخت جعبه های چوبی می باشد .

پالت بندی محموله های بسته بندی شده و کارتون شده به این دلیل می باشد که امنیت کالا بالا برود چه از نظر آسیب دیدگی و چه از نظر مفقود و گم شدن . تمام کالاهای بسته بندی شده به صورت یک پارچه بر روی پالت قرار داده می شود که حمل آن به وسیله لیفتراک نیز راحتتر شود . این کار برای امنیت کالا بسیار جالب است حتی با جرات می توان گفت بعد بسته بندی کارتونی پالت بندی ۹۹ درصد امنیت را افزایش می دهد.

پالت بندی بار مسافری

وزن پالت چه مقدار می باشد؟

این سوال بسیاری از افراد مراجعه کننده به شرکت هوایی می باشد بهتر است بگوییم که پالت بندی امنیت کالای شما را چند برابر می کند . این پالت ها در اندازه های مختلفی هستند که از ابعاد ۴۰*۴۰ گرفته و تا ابعاد ۱۲۰*۱۳۰ موجود است که حداکثر وزن آنها بیست کیلوگرم می باشد .

 
جمعه 26 بهمن 1397برچسب:, :: 12:28 :: نويسنده : شب آرا نور

گیت فروشگاهی بر اساس فرکانس : دزدگیرهای فروشگاهی در فروشگاه ها با سه نوع سیستم مختلف طراحی و تولید شده اند . در همه ی گیت ها ی فروشگاهی اکثرا جهت نصب گیت به کالا از چسب مخصوص یا تگ استفاده می کنند . تگ هایی که به کالاها چسبانده می شوند , بعد از به فروش رسیدن اجناس خنثی می شوند . اگر تگی از نوع سخت باشد برای جداسازی آن از اجناس باید از یک سیستم خلاص کننده مخصوص استفاده کرد . تگ هایی که سخت هستند یک مزیت ویژه دارند آن هم این که از قابلیت استفاده ی مجدد برخوردارند . ولی اگر تگ ها از نوع نرم باشند به مانند برچسب ها از یک صفحه ی خنثی کننده استفاده می شود .

گیت فروشگاهی بر اساس فرکانس

گیت فروشگاهی بر اساس فرکانس

اگر به هر نحوی تگ ها از اجناس فروشگاه جدا نشده باشند در هنگام خروج کالا از فروشگاه آلارم به صدا در می آید و فروشنده گان را مطلع می سازد . استفاده از دزدگیر فروشگاهی در فروشگاه ها تا حدودی توانسته است جلوی سرقت را بگیرد با اینکه نتوانسته آن را به طور کامل از بین ببرد ولی در کل توانسته تاحدود ۹۰ درصد جلوی سرقت را بگیرد . حتی اگر گیت به اجناس فروشگاه نصب باشد و غیرفعال هم باشد باز جلوی وسوسه سارقان را می گیرد . برخی از تگ ها وجود دارند که در داخل خودشان , دارای کپسول های جوهر هستند . اگر فردی بخواهد آن ها را به زور باز کند یعنی از دستگاه مخصوص جدا کننده استفاده نکند کپسول ها می شکنند و جوهر درون آن بر روی کالا پخش می شود . همچنین تگ فرکانس ساختار فیزیکی تگ ها را مشخص می کنند . از جمله عمومی ترین نوع تگ ها , تگ های ارزان هستند .
گیت های فروشگاهی در سه نوع AM , EM , RF هستند . که هر کدام از آن ها دارای معایب و مزایایی هستند .

 

استفاده از تکنولوژی های گیت فروشگاهی

گیت های فروشگاهی دارای سه تکنولوژی زیر هستند :

گیت فروشگاهی RF (Radio frequency )

گیت فروشگاهی EM (Electro Magnetic )

گیت فروشگاهی AM (Acousto Magnetic )

هر سه نوع از تکنولوژی ها با یکدیگر تفاوت دارند و از جمله مهمترین فرق بین آن ها فرکانس کاری آن ها از لحاظ فنی است .

تفاوت گیت های فروشگاهی در رنج

گیت فروشگاهی AM در رنج کیلو هرتز

گیت فروشگاهی RF در رنج مگاهرتز

گیت فروشگاهی EM در رنج پایین تر از کیلو هرتز

هر اندازه که فرکانس کاری در آن ها بالاتر رود سبب کاهش ضریب نفوذ موج ها بر روی فلزات می شود . و این امر سبب می شود که پاسخ دهی های سیستم بر روی کالاهای فلزی کاهش پیدا کند . برای نمونه برای لوازم بهداشتی و آرایشی ک مجهز به قوطی های فلزی هستند می توان از تکنولوژی EM استفاده کرد چرا که پاسخ دهی بهتری به نسبت AM و RF دارد . همچنین جنس کالاهای فروشگاه می تواند در کیفیت کارکرد گیت ها تاثیر داشته باشد . دزدگیر فروگشاهی RF در برابر اجناس فلزی دچار اختلال کارکرد می شود . ولی گیت AM در برابر اجناس و کالاهای فلزی عملکرد بهتری از خود نشان می دهد .

آنتن دزدگیر فروشگاهی RF تقریبا در عرض ۱۶ CM تا ۴۰ CM تولید می شوند که از پوشش فرکانسی مگاهرتز برخوردارند , از این نوع از سیتم ها می توان در فروشگاه های کوچک و بزرگ نیز استفاده کرد .
آنتن دزدگیر فروشگاهی AM با پوشش های فرکانسی ۵۸ کیلو هرتز و در نهایت کوچکترین عرض برای آن ها در حدود ۳۰ CM است .
و اما گیت AM با عرضی در حدود یک متر قابلیت نصب گیت فروشگاهی در اغلب فروشگاه ها را ندارد و نمی توان آن را به آسانی در تمامی فروشگاه ها نصب کرد .

قیمت گیت فروشگاهی

قیمت گیت های فروشگاهی AM ,RF , EM با یکدیگر فرق دارد یعنی اگر گیتی عریض تر باشد قیمت آن به نسب افزایش پیدا می کند . و کارکرد این نوع از سیستم ها بر روی سبه فلزات و فلزات نیز به نسبت بهتر خواهد بود . جهت تنظیم نمدن فاصله ی بین دو گیت از یکدیگر یعنی در گیت RF در شرایط ایده آل تا حدود ۱۶۰ CM امکان دارد ولی اما این فاصله در گیت AM و EM کمتر است .

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 13:19 :: نويسنده : شب آرا نور

خدمات فریت بار و ارسال بار هوایی آسان کارگو با سابقه ای طولانی در زمینه ارسال بار به خارج از کشور به صورت هوایی و نیز واردات بار هوایی از سایر کشورها توانسته است رضایت مشتریان خود در این حوزه را جلب کند . استفاده از کادر مجرب و متخصص در امر حمل و نقل هوایی از ویژگی های خاص آسان کارگو می باشد.همچنین در کنار نیروهای کار آمد و متخصص آسان کارگو در اختیار داشتن بهترین و بروزترین امکانات و تجهیزات حمل و نقل زمینه این را فراهم کرده است تا از سایر رقبا پیشی بگیریم و در صدر بهترین ها در امر جمل و نقل بین المللی باشیم .آسمان کارگو با تمامی شرکت های هواپیمایی همکاری گسترده دارد که شامل شرکت های هواپیمایی امارات , قطر , ماهان , ایران ایر , لوفتهانزا و … می باشد .

خدمات ما شامل : حمل و نقل بین المللی کالاهای وارداتی , و صادراتی مسافری و تجاری می باشد که به صورت هوایی انجام می شود . می توانید با کارشناسان ما در تهران و نمایندگی های ما در شهرستان های تماس برقرار کنید .

صادرات بار  به صورت هوایی

مفهوم صادرات بار هوایی بدین معنا نیست که هر چیزی که ماهیت تجاری است را شامل می شود بلکه باید به این توجه داشته باشیم هر گونه ارسال محصول یا کالا و یا بار شخصی نیز جزئی از صادرات بار هوایی می باشد .لذا به هر نوع باری که به صورت هوایی به کشور دیگر ارسال می شود را صادرات بار هوایی گویند .

بیشتر صادرات بار هوایی به دو صورت زیر است :

ارسال بار تجاری

یکی از فعالیت های آسان کارگو ارسال بار تجاری به صورت هوایی به خارج از کشور می باشد . بیشتر شرکت های داخلی برای اینکه وارد تجارت با سایر کشورهای همجوار , اروپایی و … شوند اقدام به ارسال برخی از نمونه محصولات به انجا می کنند . بهترین راه برای رساندن محصولات خود به دست مشتری یا سایر شرکتهای همکار در کشور مقصد هواپیما می باشد که این حمل و نقل هوایی را شرکتهای خدمات فریت بار و حمل بار هوایی انجام می دهند.

کارگو

کارگو همان حمل و نقل کالای تجاری در مقیاس بزرگ می باشد .که توسط هواپیماهای غول پیکر و بزرگ که مخصوص کار باربری و ترابری هوایی طراحی و ساخته شده اند . با استفاده از کارگو به راحتی می توانید کالا ها و محصولات خود را به کشورهای مقصد و هدف ارسال کنید

صادرات بار هوایی مسافری

بیشتر مهاجران که قصد ادامه تحصیل , اقامت و … را دارند مقصدشان بیشتر کشورهای اروپایی , امریکا , استرالیا و کانادا می باشد . باید توجه داشته باشیم که هر مسافری میزان باری را دوست دارد با خودش به مقصد مسافرت خود ببرد که به این بار اضافه بار مسافری گفته می شود . خیلی از مسافران بار بیشتری نیاز دارند که باخودشان ببرد در این صورت تمام بار همراه خود را نمی توانند به صورت رایگان ارسال کنند . در این صورت دو حالت برایشان اتفاق می افتد که یا باید هزینه زیادی بابت ارسال بار اضافی مسافر باید پرداخت کنند یا با استفاده از شرکت های فریت بار اقدام به فریت کردن و ارسال بارشان به مقصد خود اقدام کنند.

خدمات حمل بار هوایی آسان کارگو با خدمات ویژه بسته بندی و ارسال بار هوایی می تواند کمک و راهنمای بهتری برای شما در این امر باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 13:14 :: نويسنده : شب آرا نور

 

ارسال بار هوایی

 

ارسال بار هوایی ، ارسال کردن کالا از طریق هواپیما ، قیمت و هزینه ارسال بار هوایی ، آسان کارگو : به حمل و انتقالات کالاهای مسافری و تجاری از طریق هواپیما را ارسال بار هوایی و یا فریت بار می گویند که دارای دو نوع می باشد :

ارسال بار هوایی

  1. ارسال بار توسط هواپیماهی باربری
  2. ارسال بار توسط هواپیماهای مسافرتی تجارتی

فریت بار با هواپیماهای باربری یا فریترها

فریترها یا هواپیما های باربری همان هواپیماهی مسافرتی می باشند که بعد از اتمام کار مفیدشان در مسافربری تبدیل به هواپیمای باربری می شوند و در بخش های مختلف خطوط های هوایی و شرکت های مختلف به ارسال بار می پردازند. این هواپیماهای مسافربری نسبت به باری که قرار است انتقال بدهند تغییر می یابند.

یعنی این تغییرات با توجه با سایز و وزن و اندازه بارها اعمال می شود ، که از فضای خالی موجود در هواپیما برای انتقال یک کالا از نقطه ای به نقطه ی دیگر به نحو احسن استفاده شود . فریترها (هواپیماهای باربری ) اغلب به صورت پرواز های چارتری به نهاد ها ، شرکت ، تجار ، صادر کنندگان ، نهاد های دولتی و غیره سرویس می دهند ، در توضیح بیشتر یعنی اینکه هواپیماهی چارتری وقت معیینی برای پرواز ندارند و با سفارش مشتری اقدام به پرواز می کنند. که اخیرا شرکت های هوایی هواپیماهای مسافری را خریداری کرده و با دادن تغییرات بر روی آنها آن را به هواپیمای باری تبدیل می کنند و در اختیار مشتریان قرار می دهند .

ارسال بار هوایی با هواپیماهای مسافرتی و تجارتی

این نوع هواپیما ها همانطور که از اسمشان نیز معلوم است برای حمل مسفر می باشد و ظرفیت زیادی برای ارسال بار را ندارد . یعنی می توان گفت که فقط قسمت زیرین هواپیما فقط برای حمل چمدان های مسافران این هواپیما است ولی بعضی از این هواپیماهای مسافری دارای مکان خاصی هستند که کالا های تجارتی با آن ارسال می شود .

پرواز هواپیماهای مسافری منظم بوده و وقت آن از قبل تعیین می شود که توسط شرکت های هواپیمایی کنترل می شوند . این شرکت ها در هر پروازی که دارند اگر فضای خالی در هواپیما وجود داشته باشد قبل از پرواز کردن هواپیما آن را به فروش می رسانند.

هواپیماهای مسافرتی دارای دو نوع می باشند :

  • پهن پیکر : این نوع هواپیما ها از بهترین نمونه هواپیماها می باشند ، چون که دارای ظروفی استاندارد در قسمت بار هستند که مسافرانی که تقاضای بار می کنند آن را در اسرع وقت و بدون آسیب دیدگی آن را به کشور مقصد انتقال دهد و فرد کالای خود را در مقصد تحویل بگیرد. این علت باعث شده که این هواپیماها بسیار از دیگر هواپیماها مورد توجه قرار گیرند.
  • باریک پیکر : این نوع هواپیماها دارای فضای کم هم برای مسافران و هم برای کالا است به این صورت که بارگیری و تخلیه آن کاملا دستی صورت می گیرد. در اینجا حمل و نقل بارها بسلامتی انجام نمی شود و به دلیل بارگیری و تخلیه که به وسیله کاگر انجام می شود درصد خسارت نیز بالا می رود. به این دلیل این نوع هواپیماها مورد توجه قرار نمی گیرند.
 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 13:7 :: نويسنده : شب آرا نور

فریت اضافه بار مسافری

فریت اضافه بار مسافری به صورت هوایی توسط شرکت های خدمات بار هوایی و فریت بار : مهمترین و مشکل ترین کار در مسافرت ارسال بار می باشد که اکثرا مردم این نگرانی را دارند که وسایلشان سالم به مقصد نرسد البته ما به آنها حق می دهیم که چنین نگرانی را داشته باشند . در مسافرت اگر لوازم شما به درستی بسته بندی نشود حتی اگر با بهترین پرواز و با کمترین هزینه بار خود را ارسال کنید این کالا که بدرستی بسته بندی نشده است بسلامتی به مقص نخواهد رسید .

فریت اضافه بار مسافری

پس مهمترین کار در مسافرت بسته بندی صحیح لوازم وکالای مورد نیاز خود می باشد زیرا اگر این کار نکنید و لوازم شما آسیب ببنید ضضر بزرگی را باید تحمل کنید برای جلوگیری از این ضرر ها باید لوازم خود را به صورت تخصصی بسته بندی کنید و یا آن را به کادر مجرب ما بسپارید .

 

حمل بار مسافران با استفاده از خطوط هوایی

اگر می خواهید کالاهاس خود را به صورت تخصصی بسته بندی کنید به لوازمی احتیاج دارید مانند : سلفن ، صندوق های کوچک و بزرگ چوبی ، کارتون های محکم مخصوص بسته بندی و …

البته فقط داشتن این لوازم کافی نیست افراد کار بلدی لازم است تا با استفاده از این وسایل کالاهای شما را بسته بندی کنند .

ارسال اضافه بار مسافری

شرکت خدمات بار هوایی ما این کار را برای شما در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه انجام می دهد.

  • جعبه هایی که لوازم ما در آنها قرار دارد با قابل حمل ، بدون فرو رفتگی و بدون پارگی باشند.
  • روی جعبه ها نباید آرمی از شرکت های دیگر باشد و همچنین نباید روی آن نوشته قدیمی وجود داشته باشد.
  • تمام اطلاعات فرد فرستنده و فرد گیرنده به همرا بارکد باید در اطراف جعبه نوشته شده باشد.
  • تمام اطلاعات روی جعبه و آرم شرکت مخصوص با چسب مخصوص پوشانده شود که در زمان حمل و نقل از بین نرود و حفظ شود.
  • در مواقعی از لوازم سنگین یا شکستنی می باشند که در این صورت برای لوازم شکستنی از لیبل شکستنی و برای بار سنگین از لیبل سنگین استفاده می کنیم.
  • در درون جعبه فقط از یک جنس کالا استفاده شود .
  • جعبه های مخصوص برای بار های کم وزن و با وزن زیاد وجود دارد و برای بار بهتر است متناسب با وزن بار جعبه مناسب استفاده شود.
  • حتما پیش می اید که درون جعبه ها فضای خالی باقی می ماند بهتر است از مواد ضربه گیر کم وزن استفاده شود.
  • در موقعی که یک جعبه سنگین از جعبه های دیگر می باشد از گذاشتن آن بر روی جعبه های سبک خود داری کنید.
  • برخی از اجناس ممکن است بسیار ظریف و حساس باشند که باید از بسته بندی های مخصوص و خاص استفاده شود.
  • در ارسال بار هوایی برای کالاهای فاسد شدنی مانند دارو و غذای های خاص ، بسته بندی های مخصوصی وجود دارد که باید به آنها دقت بیشتری شود .
 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 13:3 :: نويسنده : شب آرا نور

فریت بار به کلگری

فریت بار به کلگری ، ارسال بار هوایی به کلگری , هزینه و قیمت  ارسال بار با هواپیما به کلگری ، حمل بار هوایی ، شرکت هوایی آسان کارگو: شهر کلگری در استان آلبرتا قرار دارد . مساحت این شهر حدود ۸۲۰۰۰ کیلومتر مربع می باشد و به طور تقریبی ۱۱۰۰۰۰۰ نفر جمعیت دارد . در مورد این شهر می توان گفت که شهر کلگری یکی از مهمترین شهرهای اقتصادی کانادا و پرجمعیت ترین شهر استان آلبرتا می باشد.

فریت بار به کلگری

موقعیت جغرافیایی شهر کلگری ، کانادا

این شهر در جنوب غربی کانادا و جنوب استان آلبرتا قرار دارد. کلگری در ۸۰ کیلومتری رشته کوه های راکی واقع شده است و در شمال قاره آمریکا یک شهر مهم از نظر فعالیت های نفتی می باشد. زبان مردمان این شهر انگلیسی می باشد ولی افرادی هم وجود دارند که به فرانسوی صحبت می کنند و نسبتا تعداد آنها نیز زیاد می باشد. این یک دلیلی می باشد که تمام کارمندان این شهر باید به زبان فرانسوی مسلط باشند.

جاذبه های گردشگری شهر کلگری ، کانادا

رودخانه بو مهمترین جاذبه گردشگری این شهر می باشد که از وسط آن رد شده و این شهر را بسیار زیبا کرده است دانشگاه کلگری نیز یکی از بهترین دانشگاه های کانادا می باشد .

مسافرت و مهاجرت به کلگری و نحوه فریت بار به این شهر

ان شهر بخاطر داشتن موقعیت اقتصادی بسیار مناسب یکی از شهرهای مهاجر پذیر کانادا می باشد . به همین دلیل افراد زیادی از سرتاسر دنیا به این شهر مهاجرت کرده و قصد اقامت دائم در این شهر را دارند . بعضی از افراد کشور ما هم این نظر را دارند که به این شهر مهاجرت یا مسافرت طولانی مدت داشته باشند ، اما افرادی که قصد مهاجرت به این شهر را دارند اطلاعات کافی در مورد مهاجرت و ارسال کردن لوازم شخصی و اثاث منزل خود را ندارند . مهاجرین و مسافرین محترم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به دفاتر خدمات شرکت هوایی آسان کارگو مراجعه کنند.

خدمات شرکت آسان کارگو در رابطه با فریت بار و ارسال بار هوایی به کلگری

مهمترین دغدغه مسافرین و یا مهاجرین که قصد رفتن به این شهر را دارند این است که ترس از مفقود شدن و یا آسیب دیدن لوازم خود دارند. خدمات بار هوایی ما با استفاده از لوازم بسته بندی استاندارد و بهره مندی از افراد کاربلد در این زمینه کالاهای شما را به گونه ای بسته بندی می کنند که هیچ آسیبی در حمل و نقل به انها وارد نشود .

از دیگر خدمت های این شرکت برای ارسال بار به کلگری :

  • اگر لوازم و وسایل شما خانگی باشد بسته بندی آنها به صورت بسیار استاندارد در منزل شما صورت می گیرد.
  • بارگیری لوازم بسته بندی شده برای ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به کلگری : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه : شرکت حمل بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به شهر کلگری را برای شما تهیه می کند.

*** نکته :

همانطور که گفتیم کلگری یکی از شهر های کانادا می باشد پس امری طبیعی می باشد که قوانین فرودگاه این شهر با قوانین ارسال بار و فریت بار به کانادا یکی می باشد.

فرودگاه بین المللی کلگری ، ارسال بار هوایی به کلگری

فرودگاه بین المللی شهر کلگری ، مک کال نام دارد و یک فرودگاه عمومی می باشد. مک کال در ۱۷ کیلومتری شمال شرقی از مرکز شهر کلگری قرار گرفته است . طبق آماری که در سال ۲۰۱۴ در دست ما بود در حدود ۱۵۲۶۱۱۰۸ نفر مسافر از این فرودگاه تردد کرده اند . بهتر است بدانید که این فرودگاه دارای طولانی ترین باند فرود و بلندترین برج مراقبت در بین فرودگاه های کشور کانادا می باشد . کدهای سازمانی یاتا و ایکائو برای این فرودگاه به ترتیب YYC و CYYC می باشد .

نکات مهمی درباره ارسال بار  هوایی و اضافه بار مسافری به کانادا

کشور کانادا یکی از زیباترین کشورها می باشد که شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که هر کدام نیز جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که باعث می شود هر ساله افراد زیادی به این کشور مسافرت کنند . از شهر های مهم بزرگ این کشور می توان به تورنتو ، ونکوور ، مونترآل ، کلگری، ادمونتون و غیره اشاره کرد. افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت و یا مسافرت کنند بعد پشت سر گذاشتن کارهای اداری برای گرفتن ویزا برای این کشود حتما لوازم و وسایلی دارند که برایشان مهم هستند و دوست دارند آنها را به همراه خود به این کشور ببرند . برای فرستادن کالاهای خود باید از شرکت های هوایی بهره مند شوند تا لوازم خود را با خیالی اسوده به کانادا بفرستند .

یکی از مهمترین قانون های ارسال بار به کشور کانادا اینگونه می باشد که بعد از ورود به این کشور باید به گمرک کشور مقصد مراجعه کرده و فرمی به نام دیکلریشن را پر کنند که یکی از ملزومات ارسال بار به کانادا می باشد ، که با این کار افراد تا چهار سال می توانند لوازم خود را بین دو کشور بدون پرداخت هزینه ای به گمرک فریت کنند.

مسافرین و مهاجرین عزیز باید توجه داشته باشند که هر کالایی که از ایران به کشور کانادا فرستاده می شود حتما مدارکی را به شما می دهند مانند لیست بسته بندی و بارنامه به مسافر و یا مهاجر می دهند که در هنگام دریافت بار باید درست داشته باشند . این نکته هم قابل ذکر می باشد که بعد از رسیدن بار به فرودگاه باید طی ۴۸ ساعت آن را دریافت کنید در غیر این صورت با محاسبه وزن و حجم بار هزینه انبار داری را از شما خواهند گرفت .

اما اگر فرد مورد نظر به موقع به دریافت کالای خود اقدام کند فقط هزینه ای حدود ۳۰ یا ۴۰ دلار به آنها تقبل می کنند که بابت هزینه دریافت قبض انبار و بارنامه به شرکت هوایی می باشد . این هزینه به وزن بار ارتباطی ندارد و باید پرداخت شود ، اگر در مواردی بار شما وزن بیشتر و حجم بیشتری داشته باشد هزینه مازادی برای جابجای ( لیفتراک و کاگری و ..) از شما خواهند گرفت .

حمل بار فریت شده بعد تحویل به محل اقامت

بعد از طی کردن مراحل تحویل بار و دریافت کردن بار فریت شدهع خود باید به این نکته توجه داشته باشند که این بار باید به محل اقامت خود انتقال یابد برای این کار شما دو راه دارید :

  1. اجاره کردن وانت یا ون از فرودگاه که هزینه بالایی دارد
  2. اجاره کردن U-Haul که در اندازه های مختلف در دسترس می باشد . این نوع ماشین ها از نوع ماشین های حمل و نقلی می باشند که برای مشتریان توسط حمل و نقل داخلی اجاره داده می شوند که هزینه مناسبتری در مقایسه با گزینه بالا را دارد . شرکت حمل بار هوایی آسان کار گو این گزینه را برای شما پیشنهاد خواهد کرد .

در اینجا می توانیم اضافه کنیم که اگر خود فرد وسیله ای برای حمل بار خود داشته باشد هیچ هزینه ای پرداخت نخواهد کرد.

 

 

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 12:56 :: نويسنده : شب آرا نور

فریت بار به هالیفاکس

فریت بار به هالیفاکس ، ارسال بار هوایی به هالیفاکس , هزینه و قیمت ارسال اضافه بار مسافری با هواپیما به هالیفاکس کانادا ، آسان کارگو: شهر هالیفاکس در سال ۱۷۴۹ در نزدیکی دومین تنگرگاه بزرگ جهان ساخته شد . این شهر با واقع شدن در این موقیت در حدود ۲۵۸۵۰۰ نفر جمعیت دارد که می توان گفت یکی از پرجمعیت ترین بندرهای کانادا می باشد ، علاوه بر اینها هالیفاکس بزرگترین شهر آتلانتیک کانادا و از پر رفت و آمدترین بندر های شرق آمریکای شمالی می باشد. از طرفی زیبایی این بندر به دلیل وجود سواحل جالب اقیانوس آرام چند برابر شده است . بیشتر جمعیت این شهر اصالتا اسکاتلندی می باشند.

فریت بار به هالیفاکس

مسافرت به هالیفاکس و فریت بار به آنجا

این شهر به علت موقعیتی که دارد یک شهر بسیار تجاری و اقتصادی می باشد و اکثر افرادی که به آنجا مسافرت طولانی مدت می کنند برای تجارت می باشد. در این شهر افراد بسیار زیادی هستند که ایرانی می باشند و برای تجارت به این شهر مسافرت کرده اند. تجاری که برای تجارت از کشور ما به این شهر مسافرت می کنند درباره ارسال کالا و فریت بار به آنجا کمی اطلاعات دارند ولی اکثر آنها از جزییاتی خبر ندارند. در ادامه مطالبمان بیشتر در این باره بحث خواهیم کرد با فریت بار ، ارسال بار هوایی آسان کاگو همراه باشید.

خدمات شرکت هوایی آسان کارگو برای ارسال بار به هالیفاکس

مهمترین دغدغه مسافرین و یا مهاجرین که قصد رفتن به این شهر را دارند این است که ترس از مفقود شدن و یا آسیب دیدن لوازم خود دارند. خدمات بار هوایی ما با استفاده از لوازم بسته بندی استاندارد و بهره مندی از افراد کاربلد در این زمینه کالاهای شما را به گونه ای بسته بندی می کنند که هیچ آسیبی در حمل و نقل به انها وارد نشود . در اینجا چون اکثر کالا ها تجاری می باشد باید توجه بسیار خاص و نوع بسته بندی نیز خاص باشد تا در حمل و نقل آسیبی به آنها وارد نشود.

از دیگر خدمات شرکت هوایی آسان کارگو می توان به موارد زیر اشره کرد :

  • اگر لوازم و وسایل شما خانگی باشد بسته بندی آنها به صورت بسیار استاندارد در منزل شما صورت می گیرد.
  • بارگیری لوازم بسته بندی شده برای ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به هالیفاکس : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
    – گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
    – در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه : شرکت بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به بندر هالیفاکس را برای شما تهیه می کند.
    • قوانین و مقررات فریت بار به هالیفاکس همان قوانین ارسال بار به کانادا می باشد و قوانین تمام فرودگاه های این کشور باهم یکسان می باشند.
    فرودگاه بین المللی هالیفاکس، ارسال بار هوایی به هالیفاکس
    نام فرودگاه بین المللی هالیفاکس ” رابرت ال استانفیلد” می باشد . این فرودگاه در اینفیلد ساخته شده است . کد های سازمانی یاتا و ایکائو به ترتیب برای این فرودگاه YHZ و CYHZ می باشد. سازمان حمل و نقل کانادا مالک فرودگاه استانفیلد می باشد . اضفه می کنیم که این فرودگاه در سال ۲۰۰۰ وارد فرودگاه های بین المللی کانادا شد . طبق آمار های بدست رسیده این فرودگاه هشتمین فرودگاه پر رفت و آمد از نظر مسافر در کشور کاندا می باشد .
    نکات مهمی درباره ارسال بار و مسافرت به کانادا :
    کشور کانادا یکی از زیباترین کشورها می باشد که شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که هر کدام نیز جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که باعث می شود هر ساله افراد زیادی به این کشور مسافرت کنند . از شهر های مهم بزرگ این کشور می توان به تورنتو ، ونکوور ، مونترآل ، کلگری، ادمونتون و غیره اشاره کرد. افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت و یا مسافرت کنند بعد پشت سر گذاشتن کارهای اداری برای گرفتن ویزا برای این کشود حتما لوازم و وسایلی دارند که برایشان مهم هستند و دوست دارند آنها را به همراه خود به این کشور ببرند . برای فرستادن کالاهای خود باید از شرکت های هوایی بهره مند شوند تا لوازم خود را با خیالی اسوده به کانادا بفرستند .
    یکی از مهمترین قانون های ارسال بار به کشور کانادا اینگونه می باشد که بعد از ورود به این کشور باید به گمرک کشور مقصد مراجعه کرده و فرمی به نام دیکلریشن را پر کنند که یکی از ملزومات ارسال بار به کانادا می باشد ، که با این کار افراد تا چهار سال می توانند لوازم خود را بین دو کشور بدون پرداخت هزینه ای به گمرک فریت کنند.
    مسافرین و مهاجرین عزیز باید توجه داشته باشند که هر کالایی که از ایران به کشور کانادا فرستاده می شود حتما مدارکی را به شما می دهند مانند لیست بسته بندی و بارنامه به مسافر و یا مهاجر می دهند که در هنگام دریافت بار باید درست داشته باشند . این نکته هم قابل ذکر می باشد که بعد از رسیدن بار به فرودگاه باید طی ۴۸ ساعت آن را دریافت کنید در غیر این صورت با محاسبه وزن و حجم بار هزینه انبار داری را از شما خواهند گرفت . اما اگر فرد مورد نظر به موقع به دریافت کالای خود اقدام کند فقط هزینه ای حدود ۳۰ یا ۴۰ دلار به آنها تقبل می کنند که بابت هزینه دریافت قبض انبار و بارنامه به شرکت هوایی می باشد . این هزینه به وزن بار ارتباطی ندارد و باید پرداخت شود ، اگر در مواردی بار شما وزن بیشتر و حجم بیشتری داشته باشد هزینه مازادی برای جابجای ( لیفتراک و کاگری و ..) از شما خواهند گرفت .
    حمل بار فریت شده بعد تحویل به محل اقامت
    بعد از طی کردن مراحل تحویل بار و دریافت کردن بار فریت شدهع خود باید به این نکته توجه داشته باشند که این بار باید به محل اقامت خود انتقال یابد برای این کار شما دو راه دارید :
    ۱- اجاره کردن وانت یا ون از فرودگاه که هزینه بالایی دارد
    ۲- اجاره کردن U-Haul که در اندازه های مختلف در دسترس می باشد . این نوع ماشین ها از نوع ماشین های حمل و نقلی می باشند که برای مشتریان توسط حمل و نقل داخلی اجاره داده می شوند که هزینه مناسبتری در مقایسه با گزینه بالا را دارد . شرکت هوایی آسان کار گو این گزینه را برای شما پیشنهاد خواهد کرد .
    در اینجا می توانیم اضافه کنیم که اگر خود فرد وسیله ای برای حمل بار خود داشته باشد هیچ هزینه ای پرداخت نخواهد کرد.

 

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 12:47 :: نويسنده : شب آرا نور

فریت بار به اتاوا

ارسال بار هوایی  به آتاوا  , فریت بار به آتاوا ، هزینه و قیمت ارسال اضافه بار مسافری با هواپیما به آتاوا ، آسان کارگو : آتاوا با مساحتی ۲۷۷۸۱۳ کیلومتر مربع و با داشتن ۸۵۹۷۰۴ نفر جمعیت پایتخت کشور بزرگ کانادا می باشد. (این آمار خود شهر آتاوا می باشد ) پس بدیهی می باشد که مرکز مجلس شورای کانادا و دولت فدرال نیز می باشد . این شهر از نظر آب و هوایی یکی از سردترین نقطه های جهان بشمار می آید . مردم این شهر به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

آتاوا در شمال شرقی شهر تورنتو و غرب مونترال و در کنار رودخانه آتاوا واقع شده است . این شهر هم مرز با استان های آنتاریو و کبک نیز می باشد .

فریت بار به اتاوا

مسافرت و مهاجرت به آتاوا ، فریت بار به آتاوا پایتخت کانادا

این شهر با داشتن دانشگاه های زیاد و معتبر یکی از شهر های مهم و برتر در آمریکای شمالی برای ادامه تحصیل می باشد .اینئ شهر میزبان تعداد زیادی از دانشجوها از سرتاسر جهان می باشد. دانشگاه های مهم این شهر دانشگاه کارلتون و دانشگاه آتاوا می باشد . طبق آماری که شهرداری این شهر اعلام کرده است حدود ۱۵۰۰۰۰ نفر دانشجو در این شهر مشغول به تحصیل می باشند . اکثرا مسافرین کشور ما به این شهر نیز به قصد ادامه تحصیل به شهر مسافرت می کنند .
هر ساله تعداد افرادی که از کشور ما به این شهر برای تحصیل می روند افزوده می شود ولی اکثر دانشجو هایی که برای اولین بار به این شهر مسافرت می کنند هنوز اطلاعات کافی را در باره مسافرت به این شهر را ندارند . دانشجویان عزیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.
خدمات شرکت هوایی آسان کارگو به مسافرین محترم شهر آتاوا
مهمترین دغدغه مسافرین و یا مهاجرین که قصد رفتن به این شهر را دارند این است که ترس از مفقود شدن و یا آسیب دیدن لوازم خود دارند. خدمات بار هوایی ما با استفاده از لوازم بسته بندی استاندارد و بهره مندی از افراد کاربلد در این زمینه کالاهای شما را به گونه ای بسته بندی می کنند که هیچ آسیبی در حمل و نقل به انها وارد نشود .

از دیگر خدمات شرکت هواپیمایی آسان کارگو برای ارسال بار به آتاوا:

  • اگر لوازم و وسایل شما خانگی باشد بسته بندی آنها به صورت بسیار استاندارد در منزل شما صورت می گیرد.
  • بارگیری لوازم بسته بندی شده برای ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به پایتخت کانادا ، آتاوا : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه : شرکت بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به شهر آتاوا را برای شما تهیه می کند.

***نکته

قوانین ارسال بار به آتاوا همان قوانین فریت بار به کانادا می باشد و تمام فرودگاه های این کشور تابع یک قانون می باشند.

فرودگاه بین المللی مک دونالد کارتیه آتاوا

مک دونالد یک فرودگاه بین المللی و همگانی می باشد . این فرودگه در جنوب استان قرار دارد و در ده کیلومتری دریا ساخته شده است . این فرودگاه ششمین فرودگاه شلوغ و پر رفت و آمد کشور مانادا می باشد که در سال ۲۰۱۲ آماری که داشته ایم اینگونه بود که حدود ۴۶۸۵۹۵۶ نفر مسافر از این فرودگاه رفت و آمد داشتند.

کدهای سازمانی یاتا و ایکائو برای این فرودگاه به ترتیب YOW و CYOW می باشد .

اطلاعاتی در رابطه با ارسال بار به کانادا و شهر های آن :

کشور کانادا یکی از زیباترین کشورها می باشد که شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که هر کدام نیز جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که باعث می شود هر ساله افراد زیادی به این کشور مسافرت کنند . از شهر های مهم بزرگ این کشور می توان به تورنتو ، ونکوور ، مونترآل ، کلگری، ادمونتون و غیره اشاره کرد. افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت و یا مسافرت کنند بعد پشت سر گذاشتن کارهای اداری برای گرفتن ویزا برای این کشود حتما لوازم و وسایلی دارند که برایشان مهم هستند و دوست دارند آنها را به همراه خود به این کشور ببرند . برای فرستادن کالاهای خود باید از شرکت های هوایی بهره مند شوند تا لوازم خود را با خیالی اسوده به کانادا بفرستند .

یکی از مهمترین قانون های ارسال بار به کشور کانادا اینگونه می باشد که بعد از ورود به این کشور باید به گمرک کشور مقصد مراجعه کرده و فرمی به نام دیکلریشن را پر کنند که یکی از ملزومات ارسال بار به کانادا می باشد ، که با این کار افراد تا چهار سال می توانند لوازم خود را بین دو کشور بدون پرداخت هزینه ای به گمرک فریت کنند.

مسافرین و مهاجرین عزیز باید توجه داشته باشند که هر کالایی که از ایران به کشور کانادا فرستاده می شود حتما مدارکی را به شما می دهند مانند لیست بسته بندی و بارنامه به مسافر و یا مهاجر می دهند که در هنگام دریافت بار باید درست داشته باشند . این نکته هم قابل ذکر می باشد که بعد از رسیدن بار به فرودگاه باید طی ۴۸ ساعت آن را دریافت کنید در غیر این صورت با محاسبه وزن و حجم بار هزینه انبار داری را از شما خواهند گرفت .

اما اگر فرد مورد نظر به موقع به دریافت کالای خود اقدام کند فقط هزینه ای حدود ۳۰ یا ۴۰ دلار به آنها تقبل می کنند که بابت هزینه دریافت قبض انبار و بارنامه به شرکت هوایی می باشد . این هزینه به وزن بار ارتباطی ندارد و باید پرداخت شود ، اگر در مواردی بار شما وزن بیشتر و حجم بیشتری داشته باشد هزینه مازادی برای جابجای ( لیفتراک و کاگری و ..) از شما خواهند گرفت .

حمل بار فریت شده بعد تحویل به محل اقامت

بعد از طی کردن مراحل تحویل بار و دریافت کردن بار فریت شدهع خود باید به این نکته توجه داشته باشند که این بار باید به محل اقامت خود انتقال یابد برای این کار شما دو راه دارید :

  1. اجاره کردن وانت یا ون از فرودگاه که هزینه بالایی دارد
  2. اجاره کردن U-Haul که در اندازه های مختلف در دسترس می باشد . این نوع ماشین ها از نوع ماشین های حمل و نقلی می باشند که برای مشتریان توسط حمل و نقل داخلی اجاره داده می شوند که هزینه مناسبتری در مقایسه با گزینه بالا را دارد . شرکت خدمات بار هوایی آسان کار گو این گزینه را برای شما پیشنهاد خواهد کرد .

در اینجا می توانیم اضافه کنیم که اگر خود فرد وسیله ای برای حمل بار خود داشته باشد هیچ هزینه ای پرداخت نخواهد کرد.

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 12:44 :: نويسنده : شب آرا نور

  فریت بار به ادمونتون

ارسال بار هوایی به ادمونتون ، فریت بار به ادمونتون , ارسال بار با هواپیما به ادمونتون ، آسان کارگو : در سال ۱۷۹۵ شهر ادمونتون بر روی رودخانه ساسکاچوان شمالی بنیان گذاری شد . این شهر باشکوه مرکز استان آلبرتا می باشد. شهر ادمونتون در سال ۲۰۱۴ طبق سرشماری که داشته اند حدود ۸۷۷۹۰۰ نفر جمعیت داشت و از این لحاظ بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر استان آلبرتا می باشد . این شهر از نظر منابع طبیعی بسیار غنی می باشد و از این رو ان را دروازه شمال نام می برند. در مناطق شمال غربی معادن بزرگ الماس وجود دارد که در حال استخراج الماس از آنجا می باشند بعلاوه در شمال آلبرتا نیز فعالیت های نفتی و استخراج آن وجود دارد .

فریت بار به ادمونتون

مسافرت به شهر زیبای ادمونتون ، ارسال بار هوایی به ادمونتون

همانطور که در بالا اشاره کردیم این شهر یکی از شهرهای بسیار مهم در رابطه با اقتصاد می باشد ، این شهر مهد فرهنگ کانادا نیز می باشد . مسافران و توریست های بسیاری زیادی از سرتاسر جهان به این شهر مسافرت می کنند . افرادی از ایران هم وجو.د دارند که قصد مسافرت و مهاجرت به این شهر را دارند که معمولا برای ادامه تحصیل می باشد . در اینجا اکثر مسافران و مهاجرانی که قصد مسافرت به ادمونتون را دارند از چگونه گی ارسال کردن بار های خود به این شهر اطلاعاتی ندارند و اولین مشکل در مسافرت برایشان این موضوع می باشد .

خدمات شرکت هوایی آسان کاگو در رابطه با ارسال بار به ادمونتون

مهمترین دغدغه مسافرین و یا مهاجرین که قصد رفتن به این شهر را دارند این است که ترس از مفقود شدن و یا آسیب دیدن لوازم خود دارند. خدمات بار هوایی ما با استفاده از لوازم بسته بندی استاندارد و بهره مندی از افراد کاربلد در این زمینه کالاهای شما را به گونه ای بسته بندی می کنند که هیچ آسیبی در حمل و نقل به انها وارد نشود .

از دیگر خدمت های این شرکت برای ارسال بار به ادمونتون:

  • اگر لوازم و وسایل شما خانگی باشد بسته بندی آنها به صورت بسیار استاندارد در منزل شما صورت می گیرد.
  • بارگیری لوازم بسته بندی شده برای ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به ادمونتون : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه : شرکت بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به شهر ادمونتون را برای شما تهیه می کند.

****توجه :

قوانین ارسال بار به ادمونتون از قوانین فریت بار به کانادا پیروی می کند .

فرودگاه بین المللی ادمونتون

این فرودگاه در شمال آلبرتا در شهر ادمونتون قرار دارد و یک فرودگاه عمومی می باشد. این فرودگاه در ۲۶ کیلومتری جنوب غربی شهر ادمونتون واقع شده است و طبق آماری که در دست داریم دئر سال ۲۰۱۴ حدود ۸۲۴۰۰۰۰ نفر مسافر از این فرودگاه تردد کرده اند. کدهای سازمانی یاتا و ایکائو برای ای فرودگاه به ترتیب YEG و CYEG می باشد.

نکات مهمی درباره ارسال بار و مسافرت به کانادا :

کشور کانادا یکی از زیباترین کشورها می باشد که شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که هر کدام نیز جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که باعث می شود هر ساله افراد زیادی به این کشور مسافرت کنند . از شهر های مهم بزرگ این کشور می توان به تورنتو ، ونکوور ، مونترآل ، کلگری، ادمونتون و غیره اشاره کرد. افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت و یا مسافرت کنند بعد پشت سر گذاشتن کارهای اداری برای گرفتن ویزا برای این کشود حتما لوازم و وسایلی دارند که برایشان مهم هستند و دوست دارند آنها را به همراه خود به این کشور ببرند . برای فرستادن کالاهای خود باید از شرکت های هوایی بهره مند شوند تا لوازم خود را با خیالی اسوده به کانادا بفرستند .

یکی از مهمترین قانون های ارسال بار به کشور کانادا اینگونه می باشد که بعد از ورود به این کشور باید به گمرک کشور مقصد مراجعه کرده و فرمی به نام دیکلریشن را پر کنند که یکی از ملزومات ارسال بار به کانادا می باشد ، که با این کار افراد تا چهار سال می توانند لوازم خود را بین دو کشور بدون پرداخت هزینه ای به گمرک فریت کنند.

مسافرین و مهاجرین عزیز باید توجه داشته باشند که هر کالایی که از ایران به کشور کانادا فرستاده می شود حتما مدارکی را به شما می دهند مانند لیست بسته بندی و بارنامه به مسافر و یا مهاجر می دهند که در هنگام دریافت بار باید درست داشته باشند . این نکته هم قابل ذکر می باشد که بعد از رسیدن بار به فرودگاه باید طی ۴۸ ساعت آن را دریافت کنید در غیر این صورت با محاسبه وزن و حجم بار هزینه انبار داری را از شما خواهند گرفت . اما اگر فرد مورد نظر به موقع به دریافت کالای خود اقدام کند فقط هزینه ای حدود ۳۰ یا ۴۰ دلار به آنها تقبل می کنند که بابت هزینه دریافت قبض انبار و بارنامه به شرکت هوایی می باشد . این هزینه به وزن بار ارتباطی ندارد و باید پرداخت شود ، اگر در مواردی بار شما وزن بیشتر و حجم بیشتری داشته باشد هزینه مازادی برای جابجای ( لیفتراک و کاگری و ..) از شما خواهند گرفت .

حمل بار فریت شده بعد تحویل به محل اقامت

بعد از طی کردن مراحل تحویل بار و دریافت کردن بار فریت شدهع خود باید به این نکته توجه داشته باشند که این بار باید به محل اقامت خود انتقال یابد برای این کار شما دو راه دارید :

  1. اجاره کردن وانت یا ون از فرودگاه که هزینه بالایی دارد
  2. اجاره کردن U-Haul که در اندازه های مختلف در دسترس می باشد . این نوع ماشین ها از نوع ماشین های حمل و نقلی می باشند که برای مشتریان توسط حمل و نقل داخلی اجاره داده می شوند که هزینه مناسبتری در مقایسه با گزینه بالا را دارد . شرکت هوایی آسان کار گو این گزینه را برای شما پیشنهاد خواهد کرد .

در اینجا می توانیم اضافه کنیم که اگر خود فرد وسیله ای برای حمل بار خود داشته باشد هیچ هزینه ای پرداخت نخواهد کرد.

برچسب ها: , , , ,

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 12:33 :: نويسنده : شب آرا نور

  فریت بار به تورنتو

هزینه ارسال بار هوایی به تورنتو ، فریت بار به تورنتو , ارسال بار به تورنتو ، ارسال بار به وسیله هواپیما به تورنتو : معمولا افرادی که می خواهند به شهر یا کشوری مهاجرت یا مسافرت کنند باید از آن اطلاعاتی داشته باشند . در اینجا ما کمی در مورد شهر تورنتو با شما بحث می کنیم.

تورنتو یکی از شهر های کانادا می باشد که در استان آنتاریو قرار گرفته است . شهر تورنتو مساحتی حدود ۶۳۰ کیلومتر مربع دارد و با جمعیتی ۲٫۵ میلیون نفری یکی از شهرهای پر جمعیت کانادا به شمار می آید اضافه می کنیم که این شهر جزو ۵ شهر پرجمعیت آمریکای شمالی نیز می باشد. این شهر در شمال غربی دریاچه آنتاریو و در جنوب استان آنتاریو واقع می باشد . این شهر پایتخت تجاری و اقتصادی کشور کانادا می باشد و یکی از مرکز های اقتصادی جهان نیز به شمار می آید.

فریت بار به تورنتو

شهر تورنتو به همراه اقتصادی بودن یکی از شهر های گردشگری جهان و کانادا نیز به شمار می آید که هر ساله تعتدا بسیاری از افراد از سرتاسر دنیا برای بازدید به این شهر مسافرت می کنند . از جاذبه های گردشگری این شهر می توان به چند نمونه زیر اشاره نمود :

برج ملی کانادا ، برج سی ان

این برج بعد از برج دبی با ارتفاع ۵۵۳ متر دومین برج بلند جهان می باشد به همین دلیل می توان گفت بزرگترین جاذبه گردشگری شهر تورنتو این برج می باشد که هر ساله بیش از دو میلیون نفر بازدید کننده از کشور های مختلف را دارد . این برج در سال ۱۹۷۶ افتتاح شد و مهمترین کاربردهای آن مخابراتی ، گردشگری و رستوران می باشد.

تالار شهر ، میدان یانگ و داندس ، جزایر بسیار زیبای تورنتو ، کلیساهای قدیمی ، قلعه کاسالوما ، موزه سلطنتی آنتاریو و غیره از دیگر جاذبه های شهر تورنتو بشمار می آیند.

فریت بار به تورنتو ، ارسال بار هوایی به تورنتو ، آسان کارگو

شهر تورنتو علاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری بسیار زیاد ، شهری مهاجر پذیر نیز می باشد که هر ساله افراد زیادی از سرتاسر دنیا به این شهر مهاجرت کرده و قصد اقامت در آنجا را دارند. از کشور ما هم افرادی می باشند که دوست دارند به این شهر رفتهو در آنجا زندگی کنند که وقتی این تصمیم را می گیرند دغدغه ای را به همراه دارند که چگونه لوازم و اثاث خود را به این کشور بفرستند که آسیبی به آنها نرسد .

در این مورد به شما اعلام می کنیم که اصلا این نگرانی را نداشته باشید زیرات که شرکت بار هوایی ما با داشتن افرادی مجرب در کار بسته بندی سالم ئبودن لوازم شما را تضمین می کند . برای مسافرت به شهر تورنتو کالا های خود را به آسان کارگو بسپارید تا با خیالی راحت به این شهر زیبا مسافرت یا مهاجرت کنید و در آنجا منتظر لوازم و اثاث خود باشید .

خدمات شرکت هوایی آسان کارگو برای ارسال بار به تورنتو

همانطور که گفتیم برگترین مشکل مسافران و یا مهاجران به این شهر فرستادن لوازم شخصی و اثاث خود هستند که این نگرانی را دارند که در طول مسیر به آنها آسیبی وارد شود یا مفقود شود. خدمات بار هوایی آسان کارگو با بهره گیری از افراد مجرب در کار بسته بندی اصولی از این کار جلوگیری می کند . فقط کافی است که کالاهای خود را به ما تحویل بدهید. در زیر به قسمتی از خدمات ارائه شده نوسط شرکت هوایی ما به شما عزیزان اشاره می کنیم :

  • اگر لوازم و وسایل شما خانگی باشد بسته بندی آنها به صورت بسیار استاندارد در منزل شما صورت می گیرد.
  • بارگیری لوازم بسته بندی شده برای ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به تورنتو : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه : شرکت بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به شهر بزرگ تورنتو را برای شما تهیه می کند.

***نکته

تورنتو یکی از شهر های کانادا می باشد پس بدیهی است که قوانین این شهر باید از قوانین کشور کانادا پیروی کند و تمام مقررات و قوانین فرودگاه های این کشور یکسان می باشد.

فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو ، کانادا

با جرات می توان گفت این فرودگاه شلوغ ترین و بزرگترین فرودگاه کشور کانادا می باشد . آماری که در سال ۲۰۱۰ در دست داشتیم تقریبا ۳۲ میلیون نفر از این رودگاه تردد کرده اند. کد های سازمانی یاتا و ایکائو برای این فرودگاه به ترتیب YYZ و CYYZ می باشند .

بهتر است درباره ارسال بار هوایی به کانادا کمی با شما بحثی داشته باشیم :

کشور کانادا یکی از زیباترین کشورها می باشد که شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که هر کدام نیز جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که باعث می شود هر ساله افراد زیادی به این کشور مسافرت کنند . از شهر های مهم بزرگ این کشور می توان به تورنتو ، ونکوور ، مونترآل ، کلگری، ادمونتون و غیره اشاره کرد. افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت و یا مسافرت کنند بعد پشت سر گذاشتن کارهای اداری برای گرفتن ویزا برای این کشود حتما لوازم و وسایلی دارند که برایشان مهم هستند و دوست دارند آنها را به همراه خود به این کشور ببرند . برای فرستادن کالاهای خود باید از شرکت های هوایی بهره مند شوند تا لوازم خود را با خیالی اسوده به کانادا بفرستند .

یکی از مهمترین قانون های ارسال بار به کشور کانادا اینگونه می باشد که بعد از ورود به این کشور باید به گمرک کشور مقصد مراجعه کرده و فرمی به نام دیکلریشن را پر کنند که یکی از ملزومات ارسال بار به کانادا می باشد ، که با این کار افراد تا چهار سال می توانند لوازم خود را بین دو کشور بدون پرداخت هزینه ای به گمرک فریت کنند.

مسافرین و مهاجرین عزیز باید توجه داشته باشند که هر کالایی که از ایران به کشور کانادا فرستاده می شود حتما مدارکی را به شما می دهند مانند لیست بسته بندی و بارنامه به مسافر و یا مهاجر می دهند که در هنگام دریافت بار باید درست داشته باشند . این نکته هم قابل ذکر می باشد که بعد از رسیدن بار به فرودگاه باید طی ۴۸ ساعت آن را دریافت کنید در غیر این صورت با محاسبه وزن و حجم بار هزینه انبار داری را از شما خواهند گرفت .

اما اگر فرد مورد نظر به موقع به دریافت کالای خود اقدام کند فقط هزینه ای حدود ۳۰ یا ۴۰ دلار به آنها تقبل می کنند که بابت هزینه دریافت قبض انبار و بارنامه به شرکت هوایی می باشد . این هزینه به وزن بار ارتباطی ندارد و باید پرداخت شود ، اگر در مواردی بار شما وزن بیشتر و حجم بیشتری داشته باشد هزینه مازادی برای جابجای ( لیفتراک و کاگری و ..) از شما خواهند گرفت .

برچسب ها: , , , , ,

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 12:30 :: نويسنده : شب آرا نور

  فریت بار به ونکوور

ارسال بار هوایی به ونکوور ، فریت بار به ونکوور , حمل بار هوایی به ونکوور ، فریت بار به ونکوور ، ارسال کالا با هواپیما به ونکوور ، آسان کارگو : ونکوور یکی از شهرهای بندرگاهی کانادا می باشد که مهمترین آنها نیز است . ونکوور در استان بریتیش کلمبیا قرار دارد و بزرگترین کلانشهر غرب کانادا می باشد. این شهر دارای مساحتی حدود ۱۱۵ کیلومتر مربع و جمعیتی تقریبا ۶۰۰۰۰۰ نفر را دارد.

از نظر جغرافیایی می توان گفت این شهر در میان دلتای فریزر در جنوب و خلیج برووارد در شمال قرار دارد ، این شهر آب و هوایی معتدل دارد ارتفاع این شهر از سطح دریاهای آزاد ۱۶۷ متر می باشد.

فریت بار به ونکوور

مسافرت و یا مهاجرت به ونکوور کانادا

این شهر نیز یکی از شهر های توریستی و مهاجر پذیر می باشد که بعد از شهرهای تورنتو و مونترال در مقام سوم می باشد . این شهر جزو شهرهایی می باشد ایرانی ها بیشتر به این شهر مهاجرت می کنند . اکثر افرادی که قصد مسافرت به این کشور را دارند نگران فرستادن بارهای خود به این شهر می باشند که یا اطلاعاتی در باره ارسال بار هوایی ندارند و یا نگران آسیب دیدن لوازم خود هستند . شما مهاجرین محترم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت هوایی آسان کارگو تماس حاصل فرمایید.

شرکت هوایی آسان کارگو چه خدماتی را برای ارسال بار هوایی به شهر ونکوور ارائه می دهد؟

مهمترین دغدغه مسافرین و یا مهاجرین که قصد رفتن به این شهر را دارند این است که ترس از مفقود شدن و یا آسیب دیدن لوازم خود دارند. خدمات بار هوایی ما با استفاده از لوازم بسته بندی استاندارد و بهره مندی از افراد کاربلد در این زمینه کالاهای شما را به گونه ای بسته بندی می کنند که هیچ آسیبی در حمل و نقل به انها وارد نشود .

از دیگر خدمات شرکت فریت بار آسان کارگو برای ارسال بار به ونکوور

  • اگر لوازم و وسایل شما خانگی باشد بسته بندی آنها به صورت بسیار استاندارد در منزل شما صورت می گیرد.
  • بارگیری لوازم بسته بندی شده برای ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به ونکوور : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه : شرکت حمل بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به کلانشهر ونکوور را برای شما تهیه می کند.

***نکته

همانطور که می دانید ونکوور یکی از شهر های کانادا می باشد پس قوانین ارسال بار به این شهر همان قوانین ارسال بار به کانادا می باشد و قانون تمام فرودگاه های این کشور باهم برابر می باشد.

فرودگاه بین المللی ونکوور و فریت بار

این فرودگاه بین المللی یک فرودگاه عمومی می باشد . کد سازمانی یاتا برای این فرودگاه YVR می باشد . این فرودگاه تقریبا به بیشتر از ۶۰ شرکت هواپیمایی سرویس دهی می کند و طبق آماری که در سال ۲۰۱۱ در دست داشتیم حدود ۱۸ میلیون نفر از این فرودگاه تردد کرده بودند . ارتفاع این فرو.دگاه از سطح درای های آزاد ۴ متر می باشد و دارای یک باند فرود به طول ۳۰۰۰ متر می باشد . اضافه می کنیم که این فرودگاه یکی از زیباتترین فرودگاه های دنیا به شمار می آید .

اطلاعاتی در رابطه با ارسال بار هوایی به کانادا و شهر های آن :

کشور کانادا یکی از زیباترین کشورها می باشد که شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که هر کدام نیز جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که باعث می شود هر ساله افراد زیادی به این کشور مسافرت کنند . از شهر های مهم بزرگ این کشور می توان به تورنتو ، ونکوور ، مونترآل ، کلگری، ادمونتون و غیره اشاره کرد. افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت و یا مسافرت کنند بعد پشت سر گذاشتن کارهای اداری برای گرفتن ویزا برای این کشود حتما لوازم و وسایلی دارند که برایشان مهم هستند و دوست دارند آنها را به همراه خود به این کشور ببرند . برای فرستادن کالاهای خود باید از شرکت های هوایی بهره مند شوند تا لوازم خود را با خیالی اسوده به کانادا بفرستند .

یکی از مهمترین قانون های ارسال بار به کشور کانادا اینگونه می باشد که بعد از ورود به این کشور باید به گمرک کشور مقصد مراجعه کرده و فرمی به نام دیکلریشن را پر کنند که یکی از ملزومات ارسال بار به کانادا می باشد ، که با این کار افراد تا چهار سال می توانند لوازم خود را بین دو کشور بدون پرداخت هزینه ای به گمرک فریت کنند.

مسافرین و مهاجرین عزیز باید توجه داشته باشند که هر کالایی که از ایران به کشور کانادا فرستاده می شود حتما مدارکی را به شما می دهند مانند لیست بسته بندی و بارنامه به مسافر و یا مهاجر می دهند که در هنگام دریافت بار باید درست داشته باشند . این نکته هم قابل ذکر می باشد که بعد از رسیدن بار به فرودگاه باید طی ۴۸ ساعت آن را دریافت کنید در غیر این صورت با محاسبه وزن و حجم بار هزینه انبار داری را از شما خواهند گرفت .

اما اگر فرد مورد نظر به موقع به دریافت کالای خود اقدام کند فقط هزینه ای حدود ۳۰ یا ۴۰ دلار به آنها تقبل می کنند که بابت هزینه دریافت قبض انبار و بارنامه به شرکت هوایی می باشد . این هزینه به وزن بار ارتباطی ندارد و باید پرداخت شود ، اگر در مواردی بار شما وزن بیشتر و حجم بیشتری داشته باشد هزینه مازادی برای جابجای ( لیفتراک و کاگری و ..) از شما خواهند گرفت .

حمل بار فریت شده بعد تحویل به محل اقامت

بعد از طی کردن مراحل تحویل بار و دریافت کردن بار فریت شده خود باید به این نکته توجه داشته باشند که این بار باید به محل اقامت خود انتقال یابد برای این کار شما دو راه دارید :

  1. اجاره کردن وانت یا ون از فرودگاه که هزینه بالایی دارد
  2. اجاره کردن U-Haul که در اندازه های مختلف در دسترس می باشد . این نوع ماشین ها از نوع ماشین های حمل و نقلی می باشند که برای مشتریان توسط حمل و نقل داخلی اجاره داده می شوند که هزینه مناسبتری در مقایسه با گزینه بالا را دارد . شرکت هوایی آسان کار گو این گزینه را برای شما پیشنهاد خواهد کرد .

برچسب ها: , , , ,

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 12:25 :: نويسنده : شب آرا نور

  فریت بار به مونترال

ارسال بار به مونترال ، فریت بار به مونترال  , ارسال بار با هواپیما به مونترال ، آسان کارگو : مونترال یکی از شهر های کانادا می باشد که بعد از تورنتو بزرگترین شهر کانادا می باشد و همچنین پانزدهمین شهر بزرگ آمریکای شمالی نیز می باشد . این شهر در استان کبک قرار دارد. در سال ۲۰۱۱ آماری که در دست بود این شهر حدود ۱۶۵۰۰۰۰ نفر جمیعت داشت که تقریبا بیش از ۶۵ درصد مردم این شهر فرانسوی زبان می باشد. مونترال دومین شهر بزرگ فرانسوی زبان است در رتبه اول پاریس وجود دارد. شهر مونترال یک شهر دانشجو پذیر می باشد که به طور کلی چهار دانشگاه اصلی دارد که دوتا از آنها فرانسوب زبان و دوتای دیگر انگلیسی زبان هستند.

فریت بار به مونترال

مونترال از نظر موقعیت جغرافیایی

مونترال در جنوب غرب استان کبک و شرق کانادا قرار دارد. این شهر در ۵۳۹ کیلومتری از شهر تورنتو ( بزرگترین شهر کانادا ) واقع شده است . مونترال بزرگترین مرکز تجاری ، اقتصادی و فرهنگی استان کبک واقع در کانادا می باشد .

فریت بار به مونترال و مسافرت به کشور کانادا

شهر مونترال بعد از تورنتو دومین شهر مهاجر پذیر و توریست پذیر کشور کانادا می باشد . این شهر با داشتن مراکز گردشگری بسیار زیبا و جالب هر ساله مسافران زیادی را از سرتاسر دنیا میزبانی می کند . هموطنان عزیزی که به کشور کانادا مسافرت می کنند عمدتا هدفشان بازدید از این شهر زیبا می باشد . اما بیشتر مسافران و مهاجران در رابطه با مسافرت و یا ارسال بار ، فریت بار به آین شهر اطلاعاتی ندارند و این باعث به وجود آمدن مشکلاتی در مسافرت می شود که در ادامه مطالب بیشتر در این مورد بحث خواهیم کرد . مسافران و مهاجران محترم می توانند برای کسب اطلاعانت بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایند.

خدمات شرکت هوایی آسان کارگو برای ارسال بار به مونترال ، فریت بار به مونترال

مهمترین دغدغه مسافرین و یا مهاجرین که قصد رفتن به این شهر را دارند این است که ترس از مفقود شدن و یا آسیب دیدن لوازم خود دارند. خدمات بار هوایی ما با استفاده از لوازم بسته بندی استاندارد و بهره مندی از افراد کاربلد در این زمینه کالاهای شما را به گونه ای بسته بندی می کنند که هیچ آسیبی در حمل و نقل به انها وارد نشود .

از دیگر خدمات شرکت هواپیمایی آسان کارگو برای ارسال بار به مونترال:

  • اگر لوازم و وسایل شما خانگی باشد بسته بندی آنها به صورت بسیار استاندارد در منزل شما صورت می گیرد.
  • بارگیری لوازم بسته بندی شده برای ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به مونترال : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه : شرکت بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به کلانشهر مونترال را برای شما تهیه می کند.

***نکته

در اینجا نکته ای که وجود دارد این است که قوانین فریت بار به مونترال از قوانین فرودگاهی کشور کانادا پیروی می کند و تمام فرودگاه های این کشور از یک قانون پیروی می کنند.

فرودگاه بین‌المللی مونترال | فرودگاه پییر الیوت ترودو

فرودگاه بین المللی مونترال یک فرودگاه باربری عمومی بوده و یک باند فرود به طول ۳۳۵۳ متر دارد . این فرودگاه در ارتفاع ۳۶ متری از سطح آب های آزاد و در سال ۱۹۴۰ تاسیس شد . کد های سازمانی یاتا و ایکائو برای این فرودگاه به ترتیب YUL و CYUL میس باشد .

اطلاعاتی در رابطه با ارسال بار هوایی به کانادا و شهر های آن

کشور کانادا یکی از زیباترین کشورها می باشد که شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که هر کدام نیز جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که باعث می شود هر ساله افراد زیادی به این کشور مسافرت کنند . از شهر های مهم بزرگ این کشور می توان به تورنتو ، ونکوور ، مونترآل ، کلگری، ادمونتون و غیره اشاره کرد. افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت و یا مسافرت کنند بعد پشت سر گذاشتن کارهای اداری برای گرفتن ویزا برای این کشود حتما لوازم و وسایلی دارند که برایشان مهم هستند و دوست دارند آنها را به همراه خود به این کشور ببرند . برای فرستادن کالاهای خود باید از شرکت های هوایی بهره مند شوند تا لوازم خود را با خیالی اسوده به کانادا بفرستند .
یکی از مهمترین قانون های ارسال بار به کشور کانادا اینگونه می باشد که بعد از ورود به این کشور باید به گمرک کشور مقصد مراجعه کرده و فرمی به نام دیکلریشن را پر کنند که یکی از ملزومات ارسال بار به کانادا می باشد ، که با این کار افراد تا چهار سال می توانند لوازم خود را بین دو کشور بدون پرداخت هزینه ای به گمرک فریت کنند.

مسافرین و مهاجرین عزیز باید توجه داشته باشند که هر کالایی که از ایران به کشور کانادا فرستاده می شود حتما مدارکی را به شما می دهند مانند لیست بسته بندی و بارنامه به مسافر و یا مهاجر می دهند که در هنگام دریافت بار باید درست داشته باشند . این نکته هم قابل ذکر می باشد که بعد از رسیدن بار به فرودگاه باید طی ۴۸ ساعت آن را دریافت کنید در غیر این صورت با محاسبه وزن و حجم بار هزینه انبار داری را از شما خواهند گرفت . اما اگر فرد مورد نظر به موقع به دریافت کالای خود اقدام کند فقط هزینه ای حدود ۳۰ یا ۴۰ دلار به آنها تقبل می کنند که بابت هزینه دریافت قبض انبار و بارنامه به شرکت هوایی می باشد . این هزینه به وزن بار ارتباطی ندارد و باید پرداخت شود ، اگر در مواردی بار شما وزن بیشتر و حجم بیشتری داشته باشد هزینه مازادی برای جابجای ( لیفتراک و کاگری و ..) از شما خواهند گرفت .

حمل بار فریت شده بعد تحویل به محل اقامت

بعد از طی کردن مراحل تحویل بار و دریافت کردن بار فریت شدهع خود باید به این نکته توجه داشته باشند که این بار باید به محل اقامت خود انتقال یابد برای این کار شما دو راه دارید :

  1. اجاره کردن وانت یا ون از فرودگاه که هزینه بالایی دارد
  2. اجاره کردن U-Haul که در اندازه های مختلف در دسترس می باشد . این نوع ماشین ها از نوع ماشین های حمل و نقلی می باشند که برای مشتریان توسط حمل و نقل داخلی اجاره داده می شوند که هزینه مناسبتری در مقایسه با گزینه بالا را دارد . شرکت هوایی آسان کار گو این گزینه را برای شما پیشنهاد خواهد کرد .

در اینجا می توانیم اضافه کنیم که اگر خود فرد وسیله ای برای حمل بار خود داشته باشد هیچ هزینه ای پرداخت نخواهد کرد.

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 12:20 :: نويسنده : شب آرا نور

فریت بار به آمریکا

فریت بار به آمریکا ، قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به آمریکا : هر ساله از کشور عزیز ما ایران مسافران زیادی به خارج از کشور سفر می کنند تا هم در بین کارهایشان استراحتی کرده باشند و هم آشنایی با ملت های دیگر را برای خود داشته باشند . اکثر مسافران عزیز ما که برای سفر از کشور خارج می شوند بیشتر آمریکا را مقصد خود قرار می دهند که به نقاط مختلفی در آن سفر می کنند. خارج از قضه مسافرت گاهی افراد نیز قصد مهاجرت به این ایالت را دارند و از آنجایی که هر کس وسایل شخصی ای دارد که باید همیشه در کنار خودش داشته باشد از جمله وسایل منزل و …

فریت بار به امریکا

این وسایل باید به آمریکا انتقال داده شود و برای اینکار باید یک شرکت معتبری وجود داشته باشد که تمام کار های اداری و بسته بندی را انجام دهد تا لوازم را به این کشور انتقال دهد.

فریت بار به آمریکا

طبق آماری که در دست داریم اکثر مسافران و مهاجرانی که در خواست فریت بار از ایران به آمریکا را دارند بیشتر مقصد آنها ایالت کالیفرنا و دو شهر لس آنجلس و سانفرانسیسکو می باشد. اضافه می کنیم که ورود لوازم شخصی و لوازم منزل برای ایالت آمریکا رایگان می باشد. بعضی از افرادی ک از این امر آگاهی ندارند در این باور می باشند که اگر به آمریکا مسافرت طولانی و یا مهاجرت کنند لوازم خود را نمی توانند وارد آنجا کنند در حالی که اینگونه نمی باشد و می توانند لوازم خود را رایگان وارد این ایالت کنند.

البته این برای زمانی است که شما لوازم کارکرده و دست دوم را برای آمریکا وارد کنید و بعد از رسیدن بار به فرودگاه های آمریکا آنهارا تحویل بگیرید اینگونه  لوازم هیچ گونه هزینه گمرکی ندارد و شما براحتی می توانید لوازم شخصی و اثاث منزل خود را به آمریکا فریت کنید.

ارسال مواد غذایی به آمریکا ( فریت بار مواد غذایی به آمریکا )

سوالی که اکثر مراجعه کنندگان به شرکت هوایی از ما می پرسند این می باشد که آیا مواد غذایی را می توانیم وارد این کشور بکنیم یا نه ؟

در جواب این سوال ما باید به شما بگوییم که در رابطه با گمرک و فرودگاه هر کشوری دارای قوانین خاص خود می باشد اما در حالت کلی می توان گفت که ارسال مواد غذایی در بین بار بسیار حساس و مشکل می باشد حتی ممکن است اگر کادر بازرسی گمرک از وجود مواد غذایی در بار خبر دار شوند مواد غذایی را دور می ریزند و برای گیرنده بار مشکل ساز خواهد بود .

توصیه شرکت ارسال بار هوایی ما به شما این است که مواد غذایی خود را در صورت موجود بودن در بار های خود قرار ندهیدحتی اگر مواد غذایی شما اندک و ناچیز باشد . اما گاهی از مسافران اصرار دارند که مواد غذایی با خود ببرند در اینگونه موارد ما به شما توصیه می کنیم کهخ آن مواد غذایی را در جعبه ای جداگانه بگذارید که یافتن آن برای شما راحتتر باشد و دیگر لازم نباشد در میان بارهای خود به دنبال غذا باشید .

ارسال اشیا قدیمی ( فریت بار اشیا قدیمی )

بعضی از افراد هستند که به اشیا قدیمی علاقه ی خاصی دارند و آنها را خریداری کرده و در خانه خود نگه می دارند اینگونه افراد در هنگام مهاجرت به ایالت آمریکا دوست دارند تا این اشیا قدیمی را نیز با خود ببرند. برای این کار شما باید از میراث فرهنگی مجوز آن را دریافت کنید حتی اگر اشیایی که شما دارید ارزش مادی و معنوی زیادی هم نباشد تا بتوانید آن را از کشور خارج کنید .

مراحل گوناگون فریت بار به آمریکا (مراحل ارسال بار به آمریکا )

دریافت بار پس از فریت بار به آمریکا

زمانی که بار ارسال شده به یکی از شهر های آمریکا به مقصد رسید باید طی ۴۸ ساعت آه را از گمرک مقصد دریافت کنید وگرنه به انبار تحویل داده می شود . برای دریافت کالای خود از گمرک اولین قدیم این می باشد که مامور گمرک مدارک شما را چک خواهد کرد که باید اسم و فامیل و آدرس گیرنده با مدارک موجود در بار نامه گیرنده یکی باشد . در غعیر این صورت بار تحویل نمی گردد.

دریافت بار پس از فریت بار به آمریکا

در حالت دوم بارهای ارسالی به آمریکا به وزارت کشاورزی آن وابسطه است که باید ارزیاب گمرک این بار را بازرسی کند در اینجا هدف از بازرسی این می باشد که محموله فرستده شده از هرگونه حشره و میکروب تمیز باشد و مشکلی برایشان پیش نیاید .

دریافت بار بعد از ارسال به آمریکا

در این مرحله بعد از رسیدن بار به مقصد بازرس گمرک وسایل شما را بررسی خواهد کرد که شاید ممکن است صندوق را باز کند و به دقت بار را مورد بازبینی قرار دهد که این برای این است که مامور گمرک می خواهد بداند که درون صندوق ها فقط لوازم شخصی و اثاث منزل است و چیز دیگری وجود ندارد.

 

برچسب ها: , , , , ,
 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 12:17 :: نويسنده : شب آرا نور

فریت بار به استرالیا

فریت بار به استرالیا، قیمت و هزینه ارسال بار به استرالیا : کشور استرالیا نیز مانند بعضی از کشورها بسیار مهاجر پذیر می باشد و مکان های گردشگری جالبی را دارد که باعث جذب مسافر و گردگشر می شود که هر ساله به آنجا مسافارت می کنند. تعدا بیشتری از افراد کشور ما برای مسافرت به این کشور می روند و در شهرهای آنها به گردش می پردازند. بهتر است اضافه کنیم که استرالیا از نظر وسعت در مقام ششم دنیا قرار دارد . کشور استرالیا به سرزمین کانگروها معروف است .

ارسال بار به استرالیا

هر سال به تعداد این مهاجران و مسافران افزوده می شود و درخواست اقامت دائم در این کشور زیاد می باشد . به هنگام مهاجرت به این کشور مهاجران باید لوازم و اثا منزل خود را نیز به همراه خود وارد این کشور کنند که یکی از نگرانی های بزرگ مهاجران می باشد . اکثر مهاجران نگران این مسئله می باشند که در هنگام جابجایی وسایل و. لوازم آهنا مورد آسیب دیدگی قرار می گیرد که ما در این مطالب ارسال بار به استرالیا را به شما آموزش می دهیم .

روش های نوین ارسال بار به استرالیا

همانور که آگاهی دارید ارسال بار از یک نقطه دنیا به نقطه دیگر از سه راه امکان پذیر است که در اینجا ما ارسال ربار به استرالیا را بررسی می کنیم.

ارسال بار به کشور استرالیا از طریق راه های زمینی

همه ما آگاهی داریم که استرالیا یک جزیره می باشد و راه زمینی از یک کشور دیگر به این کشور وجود ندارد پس به این نتیجه می رسیم که راه زمینی برای ارسال بار به استرالیا حذف می شود.

 ارسال بار به استرالیا از طریق دریا

برای ارسال به این کشور می توانیم از کشتی های بزرگ برای حمل بار و یا کشتی های مسافر بری استفاده کرد .

ارسال بار به استرالیا از طریق هوایی

راه دیگر برای ارسال بار به کشور استرالیا از طریق هواپیما می باشد که طبق آمار امن ترین را برای اترسال بار به این کشور می باشد که در ادامه مطالبمان بیشتر در این مورد بحث خواهیم کرد.

ارسال بار به استرالیا – فریت بار به استرالیا

بهتر است واژه فریت بار را تعریف کنیم ، به ارسال بار از طریق هواپیما را فریت بار می گویند . فریت بار به استرالیا یعنی اراسل کردن بار به کشور استرالیا از طریق هوایی و با استفاده از هواپیماهای باری یک راه بسیار امن و آسان می باشد که اکثر مردم دنیا از این روش استفاده می کنند . مسافران عزیز کشور ما که قصد مسافرت به این کشور را دارید با مراجعه به شرکت هوایی ما بهترین راهنمایی را از طرف ما نسبت به ارسال بار به این کشور دریافت کنید .

خدمات شرکت هوایی به ارسال بار به استرالیا

  • اسباب و وسایل منزل باید در خانه بصورت استاندارد و منظم بسته بندی شوند خصوصا در مورد ظروف های شکستنی باید بیشتر دقت کرد.
  • بارگیری جهت ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به استرالیا : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه برای ارسال بار به استرالیا: شرکت بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به استرالیا را برای شما تهیه می کند.

قیمت و هزینه ارسال بار به استرالیا

ملبورن ، سیدنی ، آدلاید ، پرت و … از جمله شهخر هایی می باشند که مسافران کشور ما بیشتر به آنجا می روند . باید بگوییم که برای ارسال بار به شهر های گوناگون این کشور باید هزینه های متفاوتی را تقبل کنید. و اگر می خواهید قیمت دقیق آنرا بدانید باید شهر مقصد را انتخاب کرده و به شرکت اعلام کنید و هزینه های شما بررسی گردد و اعلام شود . این تفاوت به این دلیل است که شهر های استرالیا با فاصله زیادی از هم قرار دارند که باعث اختلاف هزینه با یکدیگر می شود.

حساسیت های گمرکی استرالیا به محموله ی آلوده

حساسیت بسیار بزرگی که گمرک این کشور برا محموله های ورودی دارد این است که کالای وارد شده نباید هیچ میکروب و آلودگی داشته باشد . و اگر چنین موردی پیش بیاید آن کالا را در جایی که مخصوص آن در نظر گرفته اند قرنطینه می کنند . کالایی که با بسته بندی چوبی به آنجا ارسال مکی گردد باید کاملا سم پاشی و ضد عفونی گردد .

شما عزیزان و مهاجران محترم به کشور استرالیا می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسافرت به این کشور را به دفاتر خدمات ما در سرتاسر کشور مراجعه کنید.

برچسب ها: , , , , ,

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 12:12 :: نويسنده : شب آرا نور

فریت بار به کانادا ، قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به کانادا

فریت بار به کانادا ، قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به کانادا : ارسال بار هوایی به کانادا با هواپیما: کانادا کشوری زیبا و گردشگر پذیر می باشد که هر ساله تعداد زیادی از ایرانی ها برای مسافرت و گردش به این کشور می روند . گاهی نیز برای مهاجرت این کشور را انتخاب می کنند که در این مقاله با شما در باری این کشور بحث می کنیم با ما همراه باشید.

فریت بار به کانادا

موقعیت کشور کانادا از لحاظ جغرافیایی

همانطور که میدانید این کشور در قاره آمریکا قرار دارد وتعداد استان هایی که در این کشور می باشد ۱۰ تا می باشد . کانادا از سه قلمرو تشکیل شده است .

کشور کانادا از لحاظ جغرافیایی اینگونه است که از دو طرف با اقیانوس های اطلس و آرام متصل است و از طرف شمال به  اقیانوس منجمد شمالی وصل است این کشور تنها همسایه ای که دارد از جنوب به ایالت متحده آمریکا متصل است . پایتخت این کشور شهر آواتا می باشد که مساحت آن ۲۷۷۸ کیلومتر مربع می باشد که از نظر وسعیت چهارمین شهر کانادا می باشد . کشور کانادا حدودا دارای ۳۵ میلیون نفر جمعیت می باشد و واحد پول این کشور دلار کانادا است و کشوری بسیار گردشگر پذیر می باشد.

• کانادا یکی از کشورهایی می باشد که بسیار مهاجر پذیر است .

نکات مهم فریت بار به کانادا

در کشور کانادا شهرهای زیبا و بزرگی وجود دارد که باعث شده مهاجرت و مسافرت به این کشور زیاد باشد . مهاجرانی که برای مهاجرت این کشور را انتخاب می کنند و اقدام به اینکار می کنند بعد از انجام امورات اداری و گرفتن ویزا برای وارد شدن به ای کشور باید لوازم شخصی و اثاث منزل خود را به این کشور نیز انتقال دهند که این کار را بهتر است به شرکت هوایی ما بسپارید تا از سالم رسیدن اثاث خود مطمئن باشید .

قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به کانادا

مهاجران کشور کانادا باید توجه داشته باشند که بعد از اینکه بارشان به یکی از شهر های کانادا فریت شد حتما مدارکی مانند لیست بسته بندی و بارنامه را به مهاجر تحویل می دهند که در هنگام دریافت بار از فرودگاه لازم است به همراه داشته باشید . بعد از رسیدن بار به فرودگاه مقصد بار شما باید طی ۴۸ ساعت دریافت گردد اگر در این مدت به دریافت بار اقدام نکنید به ازای حجم و بار و مدت زمانی که کالای شما در فرودگاه انبار می شود هزینه انبارداری از شما گرفته خواهد شد . دئر صورت ممکن بلافاصله بعد از رسیدن بار به مقصد اقدام به دریافت آن کنید .

از دیگر خدمات شرکت بار هوایی ما برای اراسل بار شما به کانادا

  • اسباب و وسایل منزل باید در خانه بصورت استاندارد و منظم بسته بندی شوند خصوصا در مورد ظروف های شکستنی باید بیشتر دقت کرد.
  • بارگیری جهت ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به کانادا : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه برای ارسال بار به کانادا: شرکت بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به کانادا را برای شما تهیه می کند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما  در آسان کارگو تماس حاصل فرمایید .

 

برچسب ها: , , , , ,

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 12:8 :: نويسنده : شب آرا نور

بسته بندی لوستر برای اسباب کشی در جابجایی

 
 

بسته بندی لوستر برای اسباب کشی در جابجایی : در جابجایی بسته بندی لامپ کار بسیار آسان و ساده ای است . برای یک جابجایی ایمن تنها کافی است که چند قاعده ایمنی را رعایت و تمامی منابع شکننده و حساس نور را دنبال کنید , با رعایت تمامی این اصول وسایلی که به منزل جدید حمل کرده اید کاملا سالم به مقصد خواهد رسید . جدا از شکنندگی , نکته دیگری برای بسته بندی لامپ برای اسباب کشی وجود درارد که چراغ های رومیزی , چراغ های خانه و لوستر ها از شکل عجیب و نامنظم تشکیل شده است , بنابر این برای یک بسته بندی دقیق و ایمن نیاز به توجه بیشتر خواهید داشت .

بسته بندی لوستر برای اسباب کشی

جهت بسته بندی اصولی و استاندارد انواع لوستر با شرکت باربری و اتوبار آسمان بار تهران بزرگ تماس بگیرید

چگونگی بسته بندی لامپ برای جابجایی

برای این که تمامی لامپ ها و وسایلی نظیر آن ( لوستر , چراغ میزی ) بدون هیچ گونه صدمه ای در هنگام جابجایی به خانه جدید انتقال یابد , باید کار بسته بندی را به خوبی انجام دهید .

در هنگام بسته بندی لامپ ها تمامی موارد زیر را گام به گام دنبال و انجام دهید .

استفاده از جعبه اصلی برای بسته بندی لامپ

اگر جعبه اصلی لامپ را نگه داشته اید بهترین کار استفاده از جعبه ی خود لامپ است در این صورت نیمی از کار بسته بندی را انجام دا ده اید . ولی اگر هنگام خریداری لامپ ها جعبه های آن را دور انداخته اید , باید جعبه های مقوایی هم اندازه لامپ ها به ویژه چراغ های رومیزی و آباژور متناسب هستند , پیدا کنید . برای انتخاب جعبع و کارتن مناسب لامپ های خود کاملا دست شما باز است ولی بهتر است که ترفند ها را انجام دهید , برای انتخاب کارتن و جعبه مناسب اتمپ های خود بهتر است که لامپ های خود را اندازه گیری کنید و کارتن متناسب با لامپ خود را از شرکت های باربری و اتوبار محلی خود خریداری کنید و اطمینان داشته باشید که تمامی لامپ های شما با هر شکل و اندازه در داخل جعبه قرار می گیرد .

برای بسته بندی لامپ ها بهترین کاغذ , کاغذ بسته بندی نرم و سفید می باشد . به این نکته توجه کنید که برای بسته بندی لامپ ها از روزنامه استفاده نکنید , این کار باعث چسبیدن لکه های جوهری بر روی لامپ شما باقی بگذارد .

لوازم بسته بندی در بسته بندی لامپ

بسته بندی حباب دار و یا پلاستیک های حباب دار در بهترین محافظ در بسته بندی وسایل شکننده و حساس مانند بسته بندی لامپ ها در هنگام جابجایی اثاثیه می باشد .قبل از شروع بسته بندی از یک شرکت اتوبار و حمل بار چندین رول از این بسته های حباب دار و پلاستیکی تهیه کنید .

چسب بسته بندی

در هنگام بسته بندی لامپ های پایه دار و ظریف و یا یک لوستر زیبا مستقیم نوار چسب را بر روی آنها نزنید . پس از اینکه لامپ ها را در ردون کاغذ بسته بندی حباب دار پیچیدید برای محکم شدن لز چسب استفاده کنید . بعلاوه بعد از اینکه لامپ را درون جعبه قرار دادید برای محک شدن و باز نشدن در کارتن از چسب استفاده کنید .

ماژیک و یا برچسب

برچسب گذاری جعبه های اثاثیه بسیار مهم است . زیرا با مشخص بودن اثاثیه درون جعبه ها باربران در هنگام جابجایی به بار های شکنده توجه ویژه ای می کنند .

بسته بندی لامپ در اسباب کشی

قبل از بسته بندی جعبه ها ی مورد نیاز برای بسته بندی لامپ ها را آماده کنید . جعبه ای که برای بسته بندی لامپ استفاده می کنید را با نوار با کیفیت کف آن را محکم کنید . حتی اگر فکر می کنید جعبه دهای بسته بندی شما با نام تجاری جدید است نیز انجام دهید .

 

راه های بسیار مختلفی با توجه به مدل – نام تجاری و طراحی لامپ های شما برای بسته بندی لوستر وجود دارد . مثلا امکان دارد که برای انجام این کار بعضی از قطعات لوستر را مجبور باشید که باز کنید , یا مجبور باشید که لامپ را به منظور تنظیم آن را فقط بلند کنید . ممکن است که آباژور و چراغ های رومیزی ویا شب خواب ها فریم های فلزی “u” شکل بوده و یا در فریم های پلاستیکی که در خود حباب لامپ را قرار می دهمد باشد .

ازلامپ پایه را جدا کرده و آن را اکنون کنار بگذارید .

نکات بسیار مهم و تاثیر گذار در بسته بندی لامپ

لامپ را به منظور بسته بندی باز کنید .

  • امکان این وجود دارد که لامپ ها بسیار شکننده بوده و شانس خوبی که وجود دارد این است که در جابه جایی آنها زندگی نمی کنند .
  • امکان این وجود دارد که در خرید لامپ صرفه جویی کرده . در صورتی که آنها کاملا قابل استفاده می باشند امکان ندارد آنها را دور بیندازید . برای بسته بندی مجدد لامپ آنها را نگه داشته تا آنها را برای هرگونه جابه جایی اختمالی در اختیار داشته باشید .
  • اگر تعداد ۹ لامپ را در بسته بندی حباب دارد بپیچید و آنها را با دقت کامل در درون یک جعبه ی مخصوص قرار دهید که فقط از موارد شکننده موارد بسیار مهم شامل آنها باشد .

بسته بندی لوستر در اثاث کشی

بسته بندی حباب لامپ در بسته بندی لامپ

برای پوشاندن حباب ها و لبه های آن به صورت چند لایه از کاغذ بسته بندی استفاده کنید , سپس برای محافظت بیشتر از چندین ورقه ی پلاستیک حباب دار استفاده کنید . اگر تعداد حباب ها متعدد بود , امتحان کنید که آنها را می توان در درون یکدیگر قرار دهید تا زمان و فضای بیشتری برای صرفه جویی در اختیار شما قرار بگیرد . فقط کافی است که فضای بین آنها را کاملا پر کنید . تلاش کنید که برای یک جابه جایی اثاثیه ایمن و بدون دردسر , حالت بی حرکتی کامل در داخل جعبه حمل ایجاد کنید . دوباره , با روزنامه های مچاله شده فضای خالی را در داخل جعبه و با استفاده از کاغذ بسته بندی شده ما بین آنها را کاملا پر کنید .

اغلقب لامپ ها دارای وزن های سبک و بسیار ظریفی می باشند . با این حال در آخر مطمئن گردید که در بالای جعبه ی بسته بندی در طول و مدت حمل و نقل , هیچ چیزی قرار نخواهد گرفت .

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 12:4 :: نويسنده : شب آرا نور

اسباب کشی ادارت , جابجایی اداری

 

اسباب کشی اداری , جابجایی ادارات , بسته بندی لوازم اداری جهت جابجایی : بسیاری از افراد زمانی که نام اسباب کشی را می شوند به یاد اسباب کشی خانه می افتند ولی همیشه اینگونه نیست و ممکن است در شرکت یا اداره نیز احتیاج به جابه جایی وجود داشته باشد. البته نباید فراموش کنید که اسباب کشی در اداره با خانه متفاوت است چون معمولا در چنین محیط های لوازم ضروری و باارزش های زیادی وجود دارد و مفقود شدن هر کدام از آن ها می تواند منجر به بروز خسارت برای شرکت و اداره باشد.

اسباب کشی ادارات

زمانی که تصمیم به جابه جایی اداره را داشته باشید معمولا سوال های زیادی در ذهن به وجود می آید که شامل گزینه های زیر است:

  • چطور می توانیم این کار را انجام بدهیم؟
  • چگونه در زمان جابه جایی به مشتریان خود پاسخ بدهیم؟
  • چگونه بدون گم شدن اسناد همه ی مدارک و لوازم شرکت را جابه جا کنیم؟
  • و….

زمانی که این سوال ها به وجود می آید ممکن است در تصمیم تردیدهای را به وجود بیاورد. ولی اگر یک برنامه ریزی صحیح را داشته باشید می توانید با کم ترین میزان تاثیرهای منفی این کار را به خوبی به پایان برسانید.

بهترین شرکت باربری و اتوبار را انتخاب کنید . تا در امر اسباب کشی ادارت به شما کمک و راهنمایی کند .

برنامه ریزی را فراموش نکنید

پیش از انجام هر کاری شاید باید یک برنامه ریزی را برای خودتان داشته باشید. مخصوصا زمانی که تصمیم می گیرید تا یک برنامه ریزی اداری را انجام بدهید. شک نکنید که اگر آشفتگی و بهم ریختگی وجود داشته باشد می تواند علاوه بر اینکه برای کسب و کار اثرات ناخوشایندی را به همراه داشته باشد بلکه پروسه اسباب کشی را طولانی تر نماید.

پیش از اینکه اسباب کشی اداره را انجام دهید ، از هفته های قبل کارکنان را مطلع نمایید . شما با اینکار سبب می شوید که به صورت اتوماتیک بسیاری از کارها انجام شوند. همچنین به صورت خودکار پرونده های کاری و اسناد با کمک کارمندان و اعضای شرکت برای انتقال به محل جدید آماده می شوند. می توانید برای اینکار از جلسه های عمومی هم استفاده نمایید یا اینکه به واسطه اس ام اس و ایمیل به کارکنان اطلاع بدهید.

محل جدید شرکت تان را اماده نمایید

یکی از موضوعات مهمی است که باید به آن دقت فراوانی را داشته باشید. از تمامی قسمت های محل جدید بازدید نمایید و این اطمینان را به وجود بیاورید که می تواند به نیازهای شما پاسخ بدهد و به دقت به ارزیابی وسایل و تجهیزات بپردازید.

  1. آیا ساختمان جدیدی که شما انتخاب کرده اید به مواردی چون نقاشی، رنگ و… نیاز دارد؟
  2. ساختمان را از نظر تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ،شبکه و خط های تلفن ارزیابی نمایید.
  3. چگونگی چیدمان و محل قرار گرفتن واحدهای مختلف را مشخص نمایید.
  4. آیا سرویس بهداشتی محل جدید در جای مناسبی قرار دارد؟
  5. آیا آبدارخانه محل جدید می تواند به نیازهای شرکت پاسخ بدهد؟

بسته بندی اداری

هزینه اسباب کشی اداری

مرحله اساسی به بسته بندی اثاثیه مرتبط می باشد. شما می توانید از کارمندان خود درخواست کنید تا آن ها شما را در این امر همراهی کنند و به آن ها یادآوری نمایید که بر روی هر کارتن دقیقا بنویسند که چه چیزی درون آن قرار داشته است. مطمئن باشید که این وسایل برای زمان زیادی درون جعبه نمی مانند ولی با اینکار شما در زمان چیدمان اصلا دچار سردرگمی نمی شوید.

 
 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 11:59 :: نويسنده : شب آرا نور

بسته بندی و اسباب کشی مطب پزشکان و بیمارستان ها

بسته بندی و اسباب کشی مطب پزشکان و بیمارستان ها : یکی از مهم ترین بخش در هنگام جابجایی و اسباب کشی انتقال مدارک پزشکی و مراقبت از ان ها است که باید توجه ویژه به آن داشته باشیم . در زمان اسباب کشی کار بسیار زیاد است ولی اگز مدیریت زمان نداشته باشید کار جابجایی بسیار مشکل خواهد شد . در این صورت , برخی از جزئیات کار مانند ( انتقال خدمات , آگاه سازی افراد و موسسات برای جابجایی شما و به روز رسانی اسناد و غیره ) را می توان زیاد مد نظر نگیرید , و کارهای مهم تر اسباب کشی و بسته بندی تمامی اثاثیه منزل و تصمیمات مهم را در اولویت قرار دهید .

 

اهمیت باربری و انتقال مدارک پزشکی

فراموش کردن جزئیات کوچک در زمان اسباب کشی می تواند پس از پایان کار برای شما دردسر ساز شود بنابراین در زمان اسباب کشی توجه به تمام نکات ریز و درشت اساس کار به شما می رود .

یک مثال خوب برای توجه به نکات ریز باریری انتقال مدارک پزشکی می باشد ب فرض شما برای قصد جابجایی از شهری به شهر دیگر هستید که در صورت داشتن مدارک پزشکی باید در هنگام جابجایی سهل انگاری نکنید و تمامی این مدارک را در زمان مناسب منتقل کنید زیرا اگر برای مداوا نیاز به پزشک داشته باشید مجبور هستید صبر کنید تا پزشک جدید آزمایشات و نیازهای دیگر پزشکی را دوباره انجام دهید ولی در صورت جابجایی دیگر نیازی به سوابق قبلی ندارید و پرونده پزشکی شما در دست راس تان خواهد بود . تمامی مواردی که در هنگام باربری برای انتقال مدارک پزشکی مورد نیاز است تا کار شما آسان شود را در زیر ارائه کرده ایم :

لزوم باربری و انتقال مدارک پزشکی ؟

یکی از مزیت های انتقال مدارک پزشکی در هنگام جابجایی و اثاث کشی شما این اطمینان را دارید که در شهر جدید مورد سکونت خود به مراقبت ها و درمان پزشکی خود با ارائه سوابق قبلی بدون کوچکترین نگرانی و دردسر دست پیدا خواهید کرد .

با انتقال مدارک پزشکی , پزشک جدید شما با مطاله سوابق قبلی شما تمامی خدمات بهداشتی موثر و مورد نیاز با کیفیت بالا برای شما ارائه خواهد داد . زمانی که به شهر دیگر نقل مکان می کنید اگر تصمیم به ارائه خدمات پزشکی داشته باشید با در اختیار گذاشتن مدارک پزشکی و سوایق پزشکی خود به دکتر جدیدتان تمامی سوابق بیماری شما مورد مالعه قرار خواهد گرفت و پزشک بدون سردرگمی تمامی خدمات را برایتان ارائه خواهد داد .

در باربری و حمل اثاثیه منزل انتقال مدارک پرسکی به شما کمک خواهد کرد تا پزشک جدید شما تمامی سوابق و تجویز های قبل شما اطلاع پیدا خواهد کرد و شما را برای دوباره تست ها و آزمایش های مختلف و هزینه های هنگفت پزشکی به حداقل خواهند رساند . و پزشک جدید تمامی نیازهای پزشکی را برایتان ارائه خواهد داد .

قانون اتحادیه { اتوبار } باربری و انتقال مدارک پزشکی

پرونده های پزشکی شما تمامی سوابق بیماری های شما را از جمله , آزمایشات که در خصوص بیماری های خود , دارو های مصرفی خود , برنامه درمان , سوابق واکسیناسیون , و اطلاعات پزشکی شما در خصوص معالجه قبلی شما توسط پزشک قبلی تان و و تمامی آزمایشگاه ها و سایر مراکز پشزکس که از آنها خدمات درمان دریافت می کردید را دارا می باشد . طیق قانون شما می توانید یک کپی از تمامی مدارک پزشکی خود در اختیار داشته باشید تا در صورت نیاز به سایر اشخاص از جمله دکتر جدید خود ارائه دهید . به یاد داشته باشید که مدارک پزشکی شما تمامی اطلاعات ارائه دهندگان خدمات پزشکی هستند با این حال شما نمی توانید اصل مدارک پزشکی تان را مانند کپی آن در اختیار داشته باشید .

ولی با این وجود شما همیشه می توانید به مدارک پزشکی خود دسترسی داشته باشید با وجود بدهی داشتن به خدمات پزشکی نیز کپی مدارک پزشکی خود را نیز می توانید تحویل بگیرید .

بهتر است که اطلاع داشته باشید : برای دسترسی به مدارک پزشکی شما فقط خدمات پزشکی و پزشک شخصی تان و خود شما می توانید دسترسی داشته باشید .

چگونگی باربری و انتقال مدارک پزشکی ؟

در هنگام مهاجرت از شهر خود به شهر دیگر , برای ادامه مداوای خود می توانید مدارک پزشکی خود را از پزشک قبلی تان درخواست و به پزشک جدیدتان تحویل دهید می دتوانید تمامی مدارک و پرونده های پزشکی خود را که در مراکز ارائه دهنده خدمات پزشکی وجود دارد به دست بیاورید و در حین جابجایی اثاثیه از آن ها به خوبی محافظت کنید .

باربری شمال تهران , اتوبار شمال تهران , باربری پاسداران , اتوبار پاسداران , باربری نیاوران ,اتوبار نیاوران , باربری بهشتی , اتوبار بهشتی , اتوبار تجریش , باربری تجریش , باربری منطقه یک تهران , باربری سعادت آباد , اتوبار سعادت اباد , باربری الهیه , شرکت باربری, باربری نارمک , اتوبار نارمک , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی , اتوبار , باربری , باربری تهران , اتوبار تهران , باربری ستارخان , اتوبار ستارخان , باربری شیخ بهایی , اتوبار شیخ بهایی , باربری گلها , اتوبار گلها , باربری مطهری , اتوبار مطهری , باربری ملاصدرا , اتوبار ملاصدرا ,

حتی پزشک معالج قبلی شما نیز می تواند به شما کمک بکند و مدارکی که مورد نیاز برای پزشک بعدی است را به شما بدهد و از پرونده های اضافی و پرحجم به دور باشید .

در صورتی که از قبل پزشک معالج خود را در شهر جدید خود پیدا کرده اید می توانید از آنها در مورد اطلاعاتی که مورد نیاز است پرس و جو کنید و مدارکی که مورد نیاز است کل پرونده شما , نتایج آزمایش ها و یا واکسیناسیون و مدارک بستری و یا جراحی خود را به دست بیاورید . با این حال اگر پزشک معالج خود را پیدا نکرده اید تمامی کپی مدارک خود را از پزشک و یا بیمارستان یا مراکز درمانی خود دریافت کنید و در هنگام جابجایی به همراه داشته باشید .

درخواست باربری و انتقال مدارک پزشکی را ارسال کنید

 

شما از مراکزی که خدمات پزشکی دریافت می کنید می توانید برای انتشار سوابق پزشکی خود مجوز کتبی درخواست کنید . برای این درخواست شما یک فرم انتقال پرونده پزشکی را پر کنید و فرم پر شده خود را به پزشک خود ارسال ذکنید . در هنگام پر کردن فرم انتقال پزشکی خود باید.

  • نام و اطلاعات تماس خود
  • تاریخ تولد خود
  • شماره امنیت اجتماعی خود
  • و بعلاوه تمامی جزئیات مورد نیاز درباره سوابق خود که مورد نیاز است را در فرم درخواست خود وارد نمایید .

در صورتی که بخواهید تمامی مدارک پزشکی و مستندات شما مستقیما به دفتر پزشک معالج جدید خود ارسال کنید باید در فرم خود تمامی این نکات ارسال را ارائه دهید : و در صورتی که هزینه ای در برخواهد داشت هزینه لازم را پرداخت نمایید .

برای اطمینان خاطر خود ازباربری انتقال مدارک پزشکی خود از پزشک خود تا رسیدن مدارکتان به دستتان پیگیری کنید . و همچنین می تواندی سوابق پزشکی خود را به صورت نخسه های الکترونیکی در یک فلش درایوUSB یا سی دی دریافت نمایید . در صورتی که پزشک معالج جدید و سابق خود از سیستم الکترونیک استفاده می کنند می توانید درخواست کنید که مدارک پزشکی تان را با دستگاه ارائه دهنده خدمات پزشکی به پزشک جدیدتان منتقل کند .

 

هزینه باربری و انتقال مدارک پزشکی ؟

برای دریافت یوابق پزشکی خود ارائه دهندگان خدمات شما را برای پرداخت هزسنه نمی تواندد مجبور کنند اما شما مجاز هستید هزینه های کپی و ذخیره و ارسال اطلاعات در در هنگام باربری و. انتقال مدارکوپزشکی خود را پرداخت کنید . هزینه های باربری و انتقال مدارک پزشکی از کسی که دریافت می کند و یا کسی که ارائه می دهد از پزشکی به پزشک دیگر در باربری و انتقال مدارک پزشکی متفاوت است .

امکان این که برای هر کدام هزینه جداگانه :

  • کپی های دیجیتال
  • کپی فیلم های اشعه ایکس
  • کپی MRI

را بپردازید .

در این میان هزینه ای که برای باربری و. انتقال مدارک پزشکی خود تقبل می کنید امکان دارد در مقدار مشخصی کمک شود و یا امکان دارد در هنگام انتقال پرونده های هزینه توسط یکی از ارائه دهندگان از شما دریافت نکنند ( با تیم پزشکی خود درباره هزینه هایی که باید پرداخت کنید صحبت کنید تا جزئیات را برای شما بیاید .

***خوب است بدانید :

اگز پزشک معالج شما پرونده های پزشکی شما را به صورت الکترونیکی نگهداری می کند , امکان این که بتوانید اطلاعات پزشکی خود را به طور آنلاین دسترسی پیدا کنید , و سوابق پزشکی خود را به صورت کپی و رایگان به دست بیاورید .

باربری و انتقال مدارک پزشکی چه مدت طول می کشد ؟

باربری تهران : امکان دارد برای انتقال و باربری مدارک پزشکی چندین روز منتظر بمانید ( مخصوصا در صورت سوابق چندگانه برای , از ارائه دهندگان مختلف داشته باشید ) بنابراین به شما توصیه می کنیم که حتما یک ماه قبل از اسباب کشی برای انتقال مدارک پزشکی خود اقدام کنید .

باید به این نکته توجه کنید که انتقال مدارک پزشکی شما برای اداره پزشک در اولویت قرار ندارد و خود شما باید برای باربری و انتقال مدارک پزشکی قبل از روز اثاث کشی اقدام کنید و حدود یک ماه قبل از جابجایی به شهر دیگر مدارک پزشکی مورد نیاز خود را از پشک قبلی خود دریافت و به پزشک جدید خود ارسال نمایید . و یک ماه قبل از مهاجرت پزشک مورد نظر خود را پیدا کنید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با آسمان بار تهران تماس بگیرید

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 11:53 :: نويسنده : شب آرا نور

اتوبار و باربری شبانه روزی و ۲۴ ساعته حتی در تعطیلات

اتوبار و باربری شبانه روزی و ۲۴ ساعته حتی در تعطیلات : یکی از نیازهایی که در زمان اسباب کشی امکان دارد به وجود آید , انجام خدمات اتوبار و باربری شبانه روزی در طول ساعات یا روزهایی که تعطیلات محسوب می گردد . بسیاری از افراد به دلیل شاغل بودن در طول و ساعات اداری با توجه به مشغول بودن در محیط کار خود , قادر نیستند برای اثاث کشی زمان مشخصی را تعیین کنند , همچنین در طول مدت هفته با مشغله های خاص خود نتوانند زمانی زا صرف این کار ( اسباب کشی ) صرف کنند . و تصمیم بگیرند اسباب کشی خود را به روزهای تعطیل موکول کنند .

اگر تمایل دارید خودتان کارهای بسته بندی و سایل را به منظور جابه جایی انجام دهید که جای خود , ولی اگر برای حمل اثاثیه قصد استخدام یک شرکت اتوبار معتبر و با اعتماد دارید , توصیه می شود که بدین کار یک شرکت باربری شبانه روزی خوب و قابل اعتماد برگزینید .

 

لزوم استخدام باربری شبانه روزی برای باربری در شب

همیشه اسباب کشی ها از خانه ای به خانه ای دیگر با استرس و دغدغه هایی همراه بو.ده است . به این علت که کلیه ی کارها از جمله بسته بندی و بلند کردن وسایل سنگین باید به نحو احسن صورت بگیرد .

امروزه با تغییر یافتن روند کار , عوامل حرفه ای با کمک کردن به انسان این موقعیت را بوجود آورده که هر فردی که قصد اسباب کشی به هر مکانی را داشته باشد , کمتر نگران خطراتی همچون از داست دادن وسایل خانه و یا شکستن آنها را داشته باشد . یک شرکت باربری مناسب و با تجربه این امکان را برای شما فراهم می کند انواع بار و وسایل خانه را بسته بندی کرده و سپس آنها را به کامیون حمل اثاثیه ایمن انتقال داده و آنها را به محل جدید زندگی خود منتقل کنید .پس از رسیدن به محل جدید آنها را به صورت کاملا منظم می چینید .

همانگونه که شما برای خانه ی خود یک لوله کش ویا برق کاری را استخدام می کنید , در انجام هر چه بهتر و آسان تر خدمات حمل و نقل و اسباب کشی اثاثیه و وسایل شما را عوامل حرفه ای شرکت های باربری شبانه روزی نیز یاری می کنند . همچنین شما از ناآمنی هایی که مردم را ملزم می کند در شب اثاث کشی کنند محافظت می کند . اگر تمایل به باربری در شب را دارید باید به این نکته توجه داشته باشیید که با یک چالش بسیار سخت روبرو می باشید ولی می توانید با استخدام کردن یک شرکت شبانه روزی مطمئن و با اعتماد به خوبی این چالش پیش رو را از سر راه بردارید .

هنر باربری و اسباب کشی

بسته بندی تمام وسایل خانه ای و انتقال آنها به خانه ای دیگر و جدید از اسباب کشی نشات می گیرد .

قبل از اینکه اثاثیه در محل مورد نظر جمع آوری شود کار بسته بندی انجام می شود . برای کمک گرفتن از یک شرکت باربری شبانه روزی حرفه ای سفارشات خود را از طریق تماس تلفنی و یا به صورت آنلاین با مشتریان خود در ارتباط هستند و سفارشات را دریافت می کنند و بعد از اینکه سفارش را دریافت کرد با مشتری مورد نظر برای بررسی و و کارشناسی به محل مورد نظر اعزام می شوند . بعد از آن یک تاریخ برای کار روز بسته بندی و اسباب کشی و باربری اسباب منزل تععین می کنند به طوری که برای سایر مشتریان تداخلی ایجاد نشود . شرکت باربری شبانه روزی مورد انتخاب دو روز قبل از جابجایی اثاثیه , قبل از آمدن کارگران اسباب کشی به مشتریان خود لوازم بسته بندی ارائه می دهد تا وسایل ضروری خود مانند : اسناد مسافرتی , مدارک تحصیلی , مدارک پزشکی , جواهرات و …… خود را بسته بندی نمایند .

باربری شمال تهران , اتوبار شمال تهران , باربری پاسداران , اتوبار پاسداران , باربری نیاوران ,اتوبار نیاوران , باربری بهشتی , اتوبار بهشتی , اتوبار تجریش , باربری تجریش , باربری منطقه یک تهران , باربری سعادت آباد , اتوبار سعادت اباد , باربری الهیه , شرکت باربری, باربری نارمک , اتوبار نارمک , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی , اتوبار , باربری , باربری تهران , اتوبار تهران , باربری ستارخان , اتوبار ستارخان , باربری شیخ بهایی , اتوبار شیخ بهایی , باربری گلها , اتوبار گلها , باربری مطهری , اتوبار مطهری , باربری ملاصدرا , اتوبار ملاصدرا ,

قبل از اینکه وسایل جابجا و بسته بندی شود در روز جابجایی از تمامی وسایل عکس گرفته می شود . کارگران تمامی اثاثیه ها را بسته بندی می کنند , در هنگام بسته بندی مبلمان ( در صورت نیاز ) و در جعبه های استاندارد مخصوص بسته بندی , بسته بندی می نمایند . تمامی اثاثیه ها برچسب مخصوص خود را دارند و باید تمامی شرایط را کنترل کنید تا مطمئن شوید که تمامی وسایل به محل جدید جابجا شده است.

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 11:48 :: نويسنده : شب آرا نور

بهترین زمان برای اسباب کشی و باربری

بهترین زمان برای اسباب کشی و باربری : اینکه در موقع باربری و اسباب کشی , قفسه ها – خانه ها – کابینت ها پر وسایل می باشند و در داخل انها پر از لباس ها – اسباب بازی –کتاب ها – وسایل زینتی – و وسایل سرگرمی و دیگر موارد مختلف دیگری می باشد امری است اجتناب ناپذیر که از چالش های اسباب کشی محسوب می گردد .

زیر شیروانی و راه پله و فضای انباری پر از لوازم خانگی قدیمی و جعبه های گردی است که بسیار کم کاربرد دارند و همچنین خاطرات بسیاری در آنها نهفته است پر است . شما همینطور چیزها و اشیاء هایی که در گوشه و زیر تخت پنهان شده و احتمالا در طول سال بیشتر به دنبال آنها گشته اید را پیدا می کنید .

 

هر چقدر زمان بیشتری در یک خانه سکونت داشته باشید , موارد بیشتری در آن خانه انباشته می گردد . حتی امکان دارد که شما به این وسایل توجه نکرده و آنها را بخشی از خانه بدانید .
با تمام اینها زمانی که به باربری اسباب منزل به خانه ی جدید نزدیک تر می شود و شما با توجه و نگاه به چیزها و اثاثیه ی خود دچار نگرانی شده و این اسباب کشی به یک چالش و دغدغه برای شما تبدیل خواهد شد چون بسته بندی اثاثیه و انتقال آنها به خانه ی جدید نیازمند زمان بیشتری است و ه۸مینطور هزینه ی فراوان و تلاشی دو چندان می طلبد .
زمان باربری موقعی است که آماده ی حرکت می باشید . شما انرژی و زمان زیادی را صرف بلند کردن و بسته بندی و جابه جایی بار می کنید . با کاهش وسایل و اثاثیه ی خود باعث کاهش هزینه ی اتوبار و اثاث کشی خود خواهید شد چون در این حالت اثاثیه ی شما وزن کمتری خواهد داشت و برای جابه جایی زمان کمتری صرف خواهد شد . شما علاوه بر این یک زندگی بدون سر و صدا و بی دغدغه ای خواهید داشت تا خود را برای زندگی جدید آماده کنید .
با اعلام و تعیین زمان باربری وسایل و اثاث کشی در خانه این کار را می توانید انجام دهید .

اعلام زمان باربری برای شروع اثاث کشی

باربری تهران : زمانی که شما برای بسته بندی آماده و شروع به بسته بندی و سازماندهی وسایل و اثاث خود می شوید آنها را فقط در جعبه های حمل بار قرار ندهید و به این کار بسنده نکنید . آنها را مورد بررسی قرار داده و آنها را از هروجهی مورد ارزشیابی قرار دهید و ارزش انها را تعیین کنید .
در مورد سرنوشت وسایل خود و تصمیم گیری در مورد آنها چندین عامل مهم وجود دارد که در زیر به تک تک آنها اشاره خواهیم داشت .

شیوه زندگی جدید شما

  • آیا شما در محیط جدید به این وسیله نیاز خواهید داشت ؟
  • آیا قادر به استفاده از آن خواهید بود ؟
  • ابزار باغبانی شما در صورتی که آماده ی جابه جایی به آپارتمان جدیدی می باشید امکان دارد که مفید واقع شوند ؟

اندازه و سبک خانه ی جدید شما

  • برای این مورد فضای کافی در خانه ی جدید وجود دارد ؟
  • آیا دکور داخلی خانه ی جدید مطابق و باب میل ما می باشد ؟
  • امکان دارد که وسیله ی برای اتاق نشیمن و یا اتاق خواب شما انتظاری که برای ظاهر شیک و مدرنی برای اتاق داشته اید برآورده نکرده باشد .

نیازهای علمی شما

  • آیا شما از این وسایل اغلب استفاده خواهید کرد ؟
  • آیا به صورت ندرت یا به صورت روزانه از آن استفاده خواهید کرد ؟
  • آیا شما نیازمند این وسیله می باشید ؟
  • امکان دارد این وسیله خوب و مناسب باشد .
  • اگر در خانه هرگز از آن استفاده نکرده اید , آن را با چه هدفی به همراه خود می آورید ؟

بررسی وضعیت وسیله

  • آیا به خوبی از آن محافظت شده است ؟
  • آیا از دوام و کارایی مناسب و خوبی برخوردار می باشد ؟
  • ارزش معنوی وسیله ؟
  • آیا این وسیله جزء میراث خانوادگی محسوب می گردد ؟
  • آیا تداعی کننده ی خاطره ی شخص خاصی برای شما می باشد ؟
  • آیا این وسیله مورد علاقه ی دیگر اعضای خانه و یا شما می باشد ؟

باربری شمال تهران , اتوبار شمال تهران , باربری پاسداران , اتوبار پاسداران , باربری نیاوران ,اتوبار نیاوران , باربری بهشتی , اتوبار بهشتی , اتوبار تجریش , باربری تجریش , باربری منطقه یک تهران , باربری سعادت آباد , اتوبار سعادت اباد , باربری الهیه , شرکت باربری, باربری نارمک , اتوبار نارمک , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی , اتوبار , باربری , باربری تهران , اتوبار تهران , باربری ستارخان , اتوبار ستارخان , باربری شیخ بهایی , اتوبار شیخ بهایی , باربری گلها , اتوبار گلها , باربری مطهری , اتوبار مطهری , باربری ملاصدرا , اتوبار ملاصدرا ,

مواردی هم وجود دارد که با آنکه خاطرات زیادی را در خود جای داده است , آما بدون توجه به این مساله نیازی به ارزش گذاری همه خاطرات خود نمی بینید . یا خاطرات وسیله ای را با از بین بردن آن قصد دارید که فراموش کنید .

هزینه ی انتقال وسیله ( هزینه باربری )

  • آیا قادر به پرداخت هزینه ی جابه جایی آن می باشید ؟
  • آیا برای جابه جایی هزینه ی زیادی را متقبل خواهید کرد ؟

شما با پاسخ به سوالات فوق خواهید فهمید که چه چیزهایی در خانه ی جدید شما در زمان باربری ارزش دارد . و چه چیزهایی را قبل از زمان باربری و اثاث کشی از بین خواهید برد .

بررسی اسناد قدیمی پیش از زمان باربری

  • ضمانت نامه هایی که فاقد اعتبار می باشند .
  • اسناد پرداخت – بیانیه های بانکی و اسناد مالیاتی که بیش از هفت سال است که صادر شده اند .

بهتر است که قبل از زمان باربری و جابه جایی مدارک مورد نیاز , آنها ( ضمانت نامه های فاقد اعتبار – بیانیه های بانکی و غیره ….) را از بین ببرید . ( سندی که به منظور حفاظت از هویت شما دارای اطلاعات شخص می باشد ) را از بین ببرید .

شروع آسان برای زمان باربری با آسمان بار تهران

در زمان باربری و برای آخرین بار وسایلی که ضروری می باشد همچون وسایل آشپزخانه , و وسایلی که از ارزش مادی و کاربری برخوردار نمی باشند را مورد بررسی قرار دهید .

در یک زمان همه ی کارها را انجام ندهید .

کل اتاق خود را سعی نکنید که در یک روز جمع آوری کنید , قبل از زمان باربری شما بدین منظور فرصت دارید . این کار از نظر فیزیکی و عاطفی ممکن است که شمت را دچار مشکل کند . اگر ششما تمایل داشته باشید که در یک زمان بیش از حد تمامی کارها را به پایان برسانید , این کار شما را دچار مشکل و تردید خواهد کرد . صرف بیش از ۴-۲ ساعت در یک روز بر روی یک کار و تعیین بر روی اهداف کوچک و روشن مناسب نمی باشد .

پیوسته و متمرکز کار کنید

اگر یقین دارید که فقط به چند ساعت کار برای جمع کردن اتاق خود نیاز دارید , شما باید هر روز بر روی این کار وقت بگذارید , هرگز آن را به وقت دیگری موکول نکرده و سعی به بهانه تراشی در مورد این کار نباشید . در این مورددحواسئپرتی نکنید . هرچه زود تر این کار تا قبل از زمان باربری به اتمام برسد مناسب است .

دریافت کمک برای آمادگی در زمان باربری

به منظور کمک به مرتب کردن وسایل و برای باهم بودن بیشتر از دوستان خود قبل از زمان باربری دعوت کرده و از آنها اعلام نیاز کمک کنید ( در این فرصت بعضی از وسایل که شما به آنها نیاز نداشته و آنها دوست دارند را به آنها بدهید ) بچه ها در این موارد می توانند سرگرم شده و از وسایل قدیمی و خاطره انگیز شما دیدن کنند . در خانه هر چه را که دارید در زمان باربری استفاده کنید تا در زمان باربری برای جابه جایی آنها مجبور به پرداخت هزینه ی اضافی نباشید .

مواردی را که نیازمن آنها نمی باشید بلافاصله دور بیاندازید .

چیزهایی را که در زمان باربری تمایل ندارید آنها را با خود به خانه ی جدید ببرید را کنار گذاشته و برای اهدای این اقلام به مراکز خیریه یک وانت در نظر بگیرید . توصیه می شود که از وب سایت های معتبر به منظور فروش آنها استفاده کنید و پیش از زمان باربری وسایل بازیافتی را به دور بیاندازید .

ارزیابی ارزش واقعی اموال خود

هر دو نوع وسایل کاربردی و ارزش معنوی در زمان باربری باید مورد بررسی قرار بگیرد . هدف از این کار این است که از چیزی که واقعا به آن نیاز ندارید خلاص شوید . در این صورت حمل و نقل اسباب کشی شما آسان تر شده و مشکلی از این بابت نخواهید داشت و بدون هیچ زحمتی , زندگی جدی شما شادتر از گذشته خواهد بود .

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 11:42 :: نويسنده : شب آرا نور

باربری و اسباب کشی شرکت ها و ادارات

 
 

باربری و اسباب کشی شرکت ها و ادارات : اگر قصد جابجایی اثاث منزل خود را دارید و و برای اولین بار می خواهید از خدمات شرکت باربری استفاده کنید و ممکن است در اولین تجربه خود استرس داشته باشید . به این علت که شما تاکنون تجربه استفاده از سرویس های یک شرکت حرفه ای در انتقال اثاثیه ندارید . اطلاعی از خدمات شرکت های اتوبار ندارید , امکان دارد تاکنون شنیده اید که مردم خدمات جابجایی را گران می دانند و گران بودن و همچنین حضور افراد غریبه در خانه به منظور جابجایی و همکاری با این شرکت ها برای شما یک کابوس و دغدغه بشمار میرود . زمانی که یک شرکت اتوبار و باربری را برای نخستین بار استخدام می کنید , قبل از کمک گرفتن از شرکت بابری در روز حرکت مواردی را ضروری است بدانید .

 

در زیر چیزهایی که برای اولین بار در زندگی خود به منظور اسباب کشی یک شرکت باربری استخدام می کنید , ضروری است از آنها اطلاع داشته باشید عبارتند از :

برای جابه جایی اثاثیه شرکت چقدر هزینه لازم می باشد ؟

یکی از مواردی که در جابه جایی می تواند شک برانگیز باشد , این است که هزینه های سرویس های حرفه ای جابه جایی اثاث گران و پرهزینه می باشد . ولی تعیین کننده ی قیمت و هزینه ی باربری در جابه جایی فاصله ها ( فاصله ی کوتاه یا فاصله ی طولانی ) تاثیر بسیار زیادی دارد . در کل هزینه ی نهایی به مقدار کل زمان حرکت بستگی زیادی نیز دارد . در هزینه ی جابه جایی موارد موثر دیگری نیز وجود دارد که می توان به موقعیت دقیق محل – شرکت باربری و فصل اسباب ( فصل زمستان و یا هر فصل دیگری ) اشاره داشت که در افزایش قیمت اثاث کشی دخیل می باشد .

 

هر نوع خدمات اضافه که تمایل داشته باشید که شرکت های باربری و حمل اثاثیه برای شما سرویس دهی کند دارای هزینه های جداگانه ای می باشد مثلا می توان هزینه ی بسته بندی را نام برد که هزینه ی ان به صورت جداگانه محسوب می گردد .

برای تعیین دقیق هزینه ها بهترین راهی که وجود دارد این است که برای بررسی و ارزیابی هزینه ها شرکت کارشناسانی را به خانه ی شما اعزام کند .

انتخاب شرکت باربری خوب و مناسب برای جابه جایی اثاثیه شرکت یا اداره

زمانی که برای نخستین بار برای جابه جایی اثاث از شرکت های باربری استفاده می کنید چیزی که در بررسی هزینه ها صورت بگیرد این است به منظور بازدید از خانه ی خود جهت بازرسی بصری از وسایل از شرکت های باربری درخواست داشته باشید . برای به دست آوردن قیمت اصلی و نهایی جابجایی این مرحله بسیار مهم است . این کار را انجام دهید و قیمت ها و پیشنهدات را مقلیسه کنید و آماده شروع کار جابجایی باشید .

برای یک جابجایی ایمن و خوب انتخاب یک شرکت باربری معتبر و قابل اعتماد بسیار مهم است . بنابراین در این قسمت چیزهایی است که باید انجام دهید :

برای جابجایی اثاثیه خود قیمت چند شرت را باهم مقایسه کنید و قبل از شروع کار شرکت باربری بر سر قیمت تمذاره کنید و توافق پیدا کنید .

به این نکته توجه کنید که هزینه های کم و غیرمعقول امکان فریب دادن خوردن شما را داشته باشند . در اینجا شما چگونگی محافظت از بار خود را در مقابل خدمات تقلبی را یاد خواهید گرفت . در مقایسه قسمت شرکت های باربری باید به خدمات ارائه شده این شرکت ها نیز توجه شود . شاید بنظر شما برسد که ارزان ترین قیمت شرکت باربری پیشنهاد خوبی برای معامله نیست , با بررسی دقیق این اطمینان را داشته باشید که با یک شرکت با سایقه و معتبر کار کنید .
کدام خدمات جابجایی اثاث را نیاز دارید ؟
شما به این دلیل که قبلا برای اسباب کشی از یک شرکت خدمات باربری استفاده نکرده اید , امکان دارد سردرگم باشید که برای تکمیل اسباب کشی خود به کدام یک از خدمات جابجایی نیاز دارید . باید در مقایسه شرکت ها به این نکته توجه کنید که شرکت باربری چه نوع سرویس هایی با خدمات کامل به مشتریان خود ارائه می دهند .
اگر برای اولین بار برای جابجایی اثاثیه خود قصد دارید از شرکت های باربری استفاده کنید باید موارد زیر را بدانید .

باربری شمال تهران , اتوبار شمال تهران , باربری پاسداران , اتوبار پاسداران , باربری نیاوران ,اتوبار نیاوران , باربری بهشتی , اتوبار بهشتی , اتوبار تجریش , باربری تجریش , باربری منطقه یک تهران , باربری سعادت آباد , اتوبار سعادت اباد , باربری الهیه , شرکت باربری, باربری نارمک , اتوبار نارمک , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی , اتوبار , باربری , باربری تهران , اتوبار تهران , باربری ستارخان , اتوبار ستارخان , باربری شیخ بهایی , اتوبار شیخ بهایی , باربری گلها , اتوبار گلها , باربری مطهری , اتوبار مطهری , باربری ملاصدرا , اتوبار ملاصدرا ,

بسته بندی , باز کردن بسته بندی در جابجایی اثاثیه شرکت

خدمات بسته بندی توسط شرکت های باربری شایع ترین خدمات اضافه می باشد . در جابجایی اثاث منزل خود مواردی که خودتان قادر به بسته بندی آنها ( لباس , کتاب و اشیائ کوچک ) را بسته بندی کنید و اجازه دهید اثاثه سنگین و ظریف و بزرگ را برعهده متخصصان بسته بندی شرکت های باربری محول کنید . اثاثیه ای که گرانقیمت و باارزش هستند نیز بسته بندی کنندگان شرکت های باربری می توانند با خدمات ویژه و سفارشی ارائه دهند . برای مثال ساخت جعبه چوبی سفارشی برا محافظت از اشیاء و اثاث قیمتی شما .

جداسازی و جمع آوری وسایل در جابجایی اثاثیه ادارات

در هنگام جابجایی به خانه جدید امکان دارد که شما بخواهید بخشی از اثاث خود را ذخیره سازی کنید و بعدا برای انتقال آن به منزل جدید اقدام کنید که باید انتخاب کنید که چه وسیله ی را می خواهید با خود ببرید که باید در اینجا از خدمات جانبی جدا سازی و جمع اوری استفاده کنید . در صورتی که تجربه کافی نداشته باشید و بار اول است که شما از خانه ای به خانه دیگر می روید , امکان دارد برایتان مشکل باشد . در این حالت امکان دارد شما نیاز به ذخیره سازی موقت داشته باشید , تا شرایط انتقال اثاث خود به منزل جدید را پیدا کنید . در چنین موقعی شما باید سرویس اضافی درخواست کنید .

هرچه مدت ذخیره سازی اثاثیه تان توسط شرکت باربری بیشتر باشد , هزینه جابجایی اثاثیه شما نیز بالاتر خواهد بود .

قبل از ورود شرکت های باربری و اتوبار چه باید بکنید ؟

استفاده از خدمات شرکت های باربری برای اولین بار ممکن است برای شما کمی مشکل و حس خطر داشته باشد .

 

چون شما برای اولین بار است که از خدمات شرکت باربری استفاده می کنید به راحتی نمی دانید که تا قبل از آمدن تیم ارائه کننده خدمات اسباب کشی در رور جابجایی اثاث وارد عمل شوید . از سوی دیگر شما نمی خواهید آماده نباشید , درحالی ه نمی خواهید تلاش خود را برای انجام کارهایی بکنید ه به شرکت باربری بابت انها هزینه پرداخت کرده اید . در اینجا مواردی هستند که بهتر است قبل از ورود کارگران اسباب کشی برای جابجایی اثاث خود انجام دهید .

از دست وسایل اضافی خلاص شوید

تمامی وسایل منزل خود را فهرست کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک از آنها را نمی خواهید . انجام این کار شما را یک گام به جلو خواهد برد زیرا هزینه ی اضافی برای جابجایی نخواهید پرداخت . در انتخاب اثاثیه اضافه خود به شرایط فعلی , ارزش مادی و احساسی اموال خود و بعلاوه به فضای موجود در منزل جدید خود پایه گذاری کنید .

کار بسته بندی را خودتان انجام دهید

هدف نهایی شما از جابجایی اثاث و رفتن به خانه جدید , هر چقدر که می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید . همانطور که در قسمت بالا اشاره شد , راه بهتر برای صرفه جویی در هزینه ها بسته بندی تمامی چیزهایی که فکر می کنید توان ئمدیریت ان را دارید . در صورت امکان تمامی اثاثیه منزل خود را بدون کمک گرفتن از شرکت های جابجایی اثاث بسته بندی کنید . به این صورت می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید .

اطمینان از ایمنی در جابجایی اثاث منزل

کار اسباب کشی و جابجایی منزل یک کار سخت و پیچیده ای است که باید دقت کافی در بعضی از مسائل را داشته باشید . در روز اسباب شی مراقبت از کودکان و حیوانات خانگی باید در اولویت اول کار خود قرار دهید . باید آنها را در محلی دور از مکان اسباب کشی و جابجایی اثاث نگهداری کنید یا اگر به فردی اطمینان دارید آنها را به آن بسپارید . بهترین گزینه نیز یکی از اعضای خانواده و یا یک دوست قابل اعتماد است که خیالتان از بابت نگهداری کودکان و حیوانات خانگی راحت باشد .

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 11:37 :: نويسنده : شب آرا نور

باربری نیاوران

 

باربری نیاوران , اتوبار در نیاوران واقع در منطقه یک تهران , جهت دریافت نرخ باربری و اسباب کشی به همراه بسته بندی در نیاوران با آسمان بار تهران تماس بگیرید : محله نیاوران یکی از محله های اعیان نشین و گران قیمت شهر تهران و البته کشور ایران می باشد . خیلی از پزشکان و مهندسان که وضعیت مالی خوبی دارند . در این محله از شهر تهران که واقع در منطقه یک می باشد ساکن می باشند . البته می توان گفت اکثر بازیگران و فوتبالیست های نیز در نیاوران زندگی می کنند .

خدمات باربری آسمان بار تهران در نیاوران

موقعیت اصلی دفتر مرکزی آسمان بار تهران در تجریش می باشد که تمامی منطقه یک تهران را زیر پوشش قرار می دهد. البته به این معنی نمی باشد که آسمان بار تهران فقط در منطقه یک تهران فعالیت دارد بلکه باید اعلام کنیم که با تلاش روز افزون خود در باربری آسمان بار تهران توانسته ایم با توسعه ناوگان حمل و نقل در انواع وسیله های نقلیه تمامی شهر تهران را تحت پوشش فعالیت اتوبار و باربری خود قرار دهیم .

جهت دریافت خدمات باربری آسمان بار تهران در نیاوران می توانید با ما در ارتباط باشید

 

خدمات بسته بندی اثاثیه منزل در نیاوران جهت باربری و جابجایی

مهمترین موردی که در هنگام اسباب کشی باید بدان توجه داشته باشید امر بسته بندی لوازم منزل است . بدون شک بدون یک بسته بندی درست و اصولی موقع حمل بار با وسیله نقلیه احتمال آسیب دیدگی لوازم بیشتر می شود . لذا قبل از هر کاری بر روی بسته بندی دقیق لوازم منزل خود تمرکز داشته باشید . شرکت باربری به خصوص باربری آسمان بار تهران با بهرمندی از متخصصی بسته بندی این امر را برای ساکنین نیاوران و تهران آسان کرده است و  بدون اینکه دغدغه ای داشته باشید ما کار بسته بندی , هندلینگ , بارگیری و تخلیه تمامی لوازم منزلتان را انجام می دهید.

, باربری نیاوران ,اتوبار نیاوران

چرا انتخاب باربری آسمان بار در نیاوران بهتر است .

  • نزدیکی به دفتر مرکزی
  • نیروی جوان و متخصص امور اتوبار و باربری
  • کارگران حرفه ای باربری
  • کارشناس امور باربری
  • سرعت عمل در کار
  • دقت در بسته بندی دقیق
  • وسایل نقلیه مناسب برای هر اندازه بار
  • مدیریت قوی و متفکر
  • و…

تمام موارد بالا تنها بخشی از برتری ما نسبت به سایر همکاران محترم می باشد . همچنین وجود تخفیف های عالی در هر فصل می تواند نکته قوتی برای انتخاب شرکت باربری آسمان بار تهران در نیاوران باشد .

وسیله نقلیه مناسب جهت باربری در نیاوران

شرکت باربری و اتوبار آسمان بار تهران در راستای توسعه ناوگان حمل و نقل خود تمامی موارد در امر بارگیری و تخلیه در تمامی نقاط تهران را زیر نظر قرار داده است و وسیله های مختلفی جهت این کار فراهم کرده است . که شامل :

  • کامیونت
  • کامیون
  • نیسان
  • وانت

می باشد .

تاریخچه باربری نیاوران

باربری آسمان بار تهران بزرگ سابقه ای بلند مدت در امر باربری نیاوران دارد و توانسته است در این چند دهه گذشته خدمات اتوبار و باربری در امر اسباب کشی و جابجایی ادارت و موسسات در ناحیه نیاوران را به خوبی انجام دهد . از این رو همیشه یکی از پیشتازان باربری در نیاوران بوده است . امید داریم این راه را ادام دهیم و با به روز کردن تجهیزات باربری ارائه خدمت کنیم . تجربه کافی کارگران باربری آسمان بار تهران در نیاوران و اطراف آن به قدرت و تمرکز ما افزوده است تا بتوانیم با استفاده از تجهیزاتی که در دست داریم صداقت در عمل و سرعت انجام کار خود را بهبود ببخشیم .

از دیرباز بر این استوار بودیم که با استفاده از نیروهای خانم و آقا برای ساکنین نیاوران خدمت رسانی کنیم . خدماتی از جمله اعزام کارگر باربری صرفا برای جابجایی مبلمان و وسایل منزل , بسته بندی دقیق و اصولی لوازم منزل در امر جابجایی و اسباب کشی , کار هندلینگ بار و تخلیه و بارگیری , استفاده از بهترین وسایل نقلیه برای باربری در نیاوران و …

تلاش ما در این مدت رضایت کامل مشتریان بوده و امروز با گذشت سالها همچنان بر این امر استواریم که مشتریان ما رضایت کامل را داشته باشند . صداقت در کار باعث شده است که چندین سال همچنان مشتریان ثابت زیادی داریم و با آنا همکاری می کنیم . و در امر اسباب کشی در کنارشان هستیم .همیشه سعی کرده ایم تا یک اثاث کشی ایمن و راحت را برای شما فراهم آوریم و این را مدیون بهترین کارگران و زحمت کشان آسمان بار تهران هستیم .

شعبه باربری نیاوران ؛ آسمان بار تهران

همانند سایر شرکت های باربری و اتوبار ؛ آسمان بار تهران نیز دارای شعب متعددی در سرتاسر تهران داریم یکی از این شهب که به شعبه مرکزی ما در تجریش نزدیکتر می باشد . باربری نیاوران است . تمام خدمات ما در سرتاسر تهران به صورت کامل و دقیق و بر اساس اصول ایمنی و استاندارد اتحادیه باربری انجام می شود . تمامی تجهیزات باربری مورد لزوم در هر شعبه فراهم می باشد و وسایل نقلیه در هر لحظه آماده ارسال به محل می باشند . کارشناسان زبده باربری در اتوبار نیاوران اماده راهنمایی اسباب کشی شما می باشند .

حمل یخچال در باربری نیاوران

در نرخ اتحادیه باربری کل کشور برای جابجایی لوازم سنگین در طبقات متعدد و زیاد آپارتمانها هزینه ای جدا در نظر گرفته شده است . که یکی از این وسایل یخچال می باشد . در منازل مرفه نیاوران بدون شک انواع یخچالهای بزرگ موجود می باشد که شاید یک نفر به تنهای توانایی جابجایی آن را ندارد. از طرف دیگر حمل و نقل یخچال هم خطرناک است و هم خیلی سخت . لذا برای حمل و نقل یخچال به طبقات مختلف ساختمان هزینه های جداگانه ای در نظر گرفته شده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه جابجایی یخچال در اسباب کشی نیاوران با کارشناسان ما در آسمان بار تهران تماس برقرار کنید .

 

 

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 11:30 :: نويسنده : شب آرا نور

باربری تجریش , اتوبار در تجریش منطقه یک تهران

باربری تجریش , اتوبار تجریش منطقه یک تهران , جهت کسب اطلاع از نرخ باربری آسمان بار تهران در محله تجریش می توانید با شماره های شرکت باربری ما تماس برقرار کنید : تجریش محله ای در منطقه یک تهران واقع شده است که دارای دسترس پذیری بسیار آسان می باشد و محله ای پر جمعیتی می باشد . لذا تقریبا می توان  گفت در شمال تهران یکی از محله های شلوغ محسوب می شود . وجود بازار تجریش و امامزاده صالح در این محله موجب شده است تا ساکنین این محله هر روز بیشتر و بیشتر شود .

خدمات باربری و اتوبار آسمان بار تهران در تجریش

موقعیت دفتر مرکزی ما در شهر تهران در تجریش واقع شده است از این رو فعالیت ما در این منقطه بسیار سهل می باشد . تنها با یک تماس دم در منزل شما قرار خواهیم گرفت . سرعت عمل در کار و وقت شناس بودن کارکنان آسمان بار تهران در تجریش موجب شده است تا بتوانیم بهترین شرکت باربری در این محله شناخته شویم .

جهت کسب اطلاع از قیمت و هزینه باربری برای اسباب کشی منازل در تجریش می توانید با شماره های تماس ما در دفتر مرکزی باربری تجریش آسمان بار ارتباط برقرار کنید .

 

بسته بندی لوازم منزل جهت اسباب کشی در تجریش

خدمات باربری و اتوبار آسمان بار تهران در محله تجریش صرفا شامل جابجایی و اسباب کشی ( بارگیر و تخلیه بار ) نیست و صفر تا صد یک اسباب کشی را شامل می شود . در زیر توضیح داده می شود :

بسته بندی لوازم منزل

می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طریقه بسته بندی لوازم منزل به لینک روبرور وارد شوید : بسته بندی لوازم منزل

بدون بسته بندی اصولی و استاندارد هیچ تضمینی به سالم رسیدن تمامی وسایل منزل شما در سراشیبی های تند تجریش نیست هر چند که تمامی بار به صورت کامل بیمه نامه صادر می شود. اما اون بخش معنوی و حسی که به لوازم منزل دارید در صورت اسیب احتمالی جبران پذیر نیست . لذا بسته بندی استاندارد موجب خواهد شد که ایمنی لوازم منزل شما به طور کامل تضمین شود. قبل از هر اقدامی با مشاورین بسته بندی ما در آسمان بار تهران تماس بگیرد تا راهنمایی کامل داده شود .

تجهیزات بارگیری و تخلیه

همیشه داشتن تجهیزات در امور اتوبار و باربری می تواند کمک بسیار بزرگی برای کارکنان اتوبار باشد لذا با تدبیری که مدیریت آسمان بار تهران در پیش گرفته اند بر این اساس است که تمامی تجهیزات باربری شرکت باید بروز و مدرن باشند تا کارگران باربری نیز  به آسانی بتوانند امر بارگیر و تخلیه را انجام دهند.

وسیله نقلیه باربری در اتوبار تجریش آسمان بار تهران

داشتن وسیله نقلیه متعدد برای اسباب کشی از اهمیت بالایی برخوردار است وسیله های نقلیه ما در آسمان بار تهران تکمیل می باشند و شامل :

  • کامیونت
  • کامیون
  • نیسان
  • وانت

می باشد .

قبل از هر کاری بهتر است تا کارشناس باربری ما به محل اسباب کشی اعزام شود تا وسیله ای نقلیه مناسب بر اساس میزان و مقدار بار تعیین شود.

تخفیف باربری در تجریش , آسمان بار تهران

آسمان بار تهران هر فصل تخفیف ویژه ای برای کلیه امور باربری ارائه می کند که شامل مردم محلیه تجریش نیز می باشد . از این رو به دلیل واقع شدن دفتر مرکزی آسمان بار تهران در این محله تخفیف روزانه نیز برای ساکنین تجریش ارائه می شود . جهت دریافت تخفیف باربری می توانید با ما در آسمان بار تماس بگیرید .

باربری تجریش

تجریش یکی از مناطق مرفه نشین کلانشهر تهران می باشد که در این منطقه اکثرا افراد از نظر وضعیت مالی خوب می باشند . در اینجا برای آسان شدن حمل ونقل بار های ساکنان این منطقه شرکت باربری تاسیس شد که دارای کارکنانی بود که که کار های حمل و جابجایی بار را انجام می دادند . این باربری در گذشت سال های طولانی تجربه های بسیاری را کسب کرد و حال با داشتن تجربه های بسیار زیاد و داشتن افرادی کاربلد و ماهر در زمینه باربری می توان گفت که یکی از بهترین باربری های تهران بزرگ می باشد که تا کنون تواسته بهتربن خدمات را برای مردم ارائه دهد . این باربری حمل و نقل بار های اداری ، تجاری ، اثاث منزل و دیگر کالاها را برعهدا می گیرد و اولین باربری در این منطقه می باشد. این شرکت در داخل منطقه تجریش واقع شده است و کادر آن از جمله منشی ، کارشناس ، مدیر و غیره همگی در آنجا مشغول به کار می باشند. در ادامه مطالب با ما باشید تا در مورد این باربری اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اتوبار تجریش

اتوبار تجریش از نوین ترین روش ها برای بسته بندی استفاده می کند و دارای افراد بسیار کار بلد و متخصص در این زمینه می باشد . این متخصصان برای بسته بندی از لوازم و ابزار آلات مخصوص بخود را مورد استفاده قرار می دهند مانند : سلفون ، نوار چسب ، کارتون های ضخیم و بادوام ، مواد ضربه گیر و غیره که همگی در بسته بندی بسیار موثر می باشند . اگر بسته بندی کالا ها بسیار ماهرانه صورت گیرد در موقع حمل اصلا آسیبی به آنها وراد نخواهد شد . علاوه بر این ها ماشین هایی که در این زمینه فعالیت می کنند بسیار امن می باشند این ماشین ها عبارتند از : وانت بار ، نیسان بار ، کامیون و کامیونت ، ترانزیت.

باربری تجریش و فعالیت آن در سطح کلانشهر تهران

بعد از تاسیس این شرکت و با گذشت سال ها و کسب تجارب بسیار در این زمینه می توانیم بگوییم که باربری تجریش یکی از بهترین باربری های این شهر بزرگ می باشد. این شرکت بعد از اینکه توانست جایگاه بهتری برای خود پیدا کند اقدام به زدن شعبه های دیگر در نقاط دیگر شهر را کرد و امروزه می توان گفت در همه نقاط شهر تهران دارای شعبه می باشد . این شرکت می تواند کالاهای شما را به بهترین صورت به همه نقاط شهر تهران و حتی کشور انتقال دهد . شرکت باربری تجریش با هزینه کمی بیمه نامه برای بار شما تنظیم می کند که اگر در حادثه های پیش بینی نشده کالای شما آسیب ببیند تمام خسارت شمارا پرداخت کند .

بسته بندی حرفه ای بار تجریش

همانگونه که می دانید کالاهای مختلف بسته بندی گوناگونی نیز دارند ، باربری تجریش با استفاده همه گونه های بسته بندی بار و نوین تریت روش ها بسته بندی تمام کالاهای شما را بسته بندی خواهد کرد. این کار توسط افراد با تجربه و ماهر انجام می گیرد ، این افراد با استفاده از لوازمی مانند : سلفون ، نایلون های حبابدار ، کارتون های ضخیم و بادوام ، نوار چسب و غیره کار های بسته بندی را انجام می دهند و در صورت نیاز از مواد ضربه گیر نیز استفاده می کنند که مانع ضربه خوردن اشیا در درون جعبه ها جلوگیری می کند .

باربری تجریش از چه نوع ماشین هایی برای انتقال بار استفاده می کند؟

این باربری دارای انواع ماشین ها از جمله : وانت ، نیسان ، کامیون ، کامیونت ، ترانزیت و… می باشد . که در دو دسته قرار دارند :دارای سقف و بدون سقف . از وسیله های نقلیه دارای سقف در شرایط خاص استفاده می شود به عنوان مثال اگر در یک اثاث کشی هوا ابری باشد و احتمال بارش وجود داشته باشد و یا در حال بارش باشد از ماشین های سقف دار استفاده خواهد شد که بار دچار باران زدگی نشود چون که ممکن است آب باران بسیاری از لوازم برقی و غیره را خراب کند و ضرر بسیاری به فرد وارد شود. همه این ماشین ها دارای بارچین و رانندگان ماهری می باشند ، بارچین ها بار را جوری به ماشین بار می زنند که هیچ فضای خالی در ماشین نماند که باعث تکان خوردن آنها شود که اینکار در امنیت بار بسیار موثر می باشد . رانندگان این ماشین ها به همه کوچه ها و خیابان های این شهر آشنایی کامل دارند و می توانند کالای شما را بدون اتلاف وقت به مقصد برسانند.

هزینه و نرخ باربری تجریش

همه باربری ها دارای یک اتحادیه دولتی می باشند و زیر نظر آن فعالیت های خود را انجام می دهند. تمام نرخ های این شرکت تابع اتحادیه می باشد ، بررسی هزینه های ارسال بار به عواملی چون : مسافت طی شده ، تعداد ماشین ها و نوع ماشین ، تعداد کارگرهای درخواستی ، نوع بسته بندی . غیره بستگی دارد . به طور واضح تر می توان گفت در قبال سرویس و خدمتی که انجام می شود هزینه دریافت خواهیم کرد.

آیا این شرکت می تواند کالایی را به شهرستان های دیگر کشور انتقال دهد ؟

در جواب این سوال باید بگوییم که این شرکت با داشتن سوابق بسیار در این مورد می تواند بار های شما را به شهر های دیگر کشور عزیزمان انتقال دهد. اینکار با تنظیم یک بارنامه و بیمه نامه معتبر صورت خواهد گرفت و بار شما به صورت کاملا امن و در اسرع وقت به شهر مورد نظر فرستاده خواهد شد.

تاریخچه باربری تجریش

باربری تجریش یکی از با سابقه ترین باربری های شهر تهران می باشد و در اثاث کشی بسیار متخصص و با تمام راه ها و خیابانهای شهر بزرگ تهران آشنایی دارد . این باربری با داشتن رانندگانی ماهر که تمام کوچه ها و خیابان های این منطقه را به خوبی می شناسند آماده خدمت به شما می باشند ، انواع وسیله های نقلیه متناسب با بار های شما وجود دارد که در صورت نیاز هر یک از آنها به محل فرستاده خواهد شد . اگر بار های شما سبک باشد از وانت و یا نیسان استفاده خواهد شد که هزینه کمتری بدنبال دارد ولی در غیر این صورت اگر بار های شما سنگیم و حجم بزرگتری داشته باشند از کامیون و کامیونت های سقف دار و باز استفاده می کنیم .

باربری تجریش از چه چیزهایی استفاده می کند ؟

این باربری برای انتقال دادن کالا از نقطه ای به نقطه دیگر از بهترین و نوین ترین روش ها استفاده می کند . اولین تیم های حرفه ای در این شرکت مشغول به کار می باشند که از همه لوازم موجود در شرکت بهترین استفاده ها را در مورد بسته بندی و ارسال بار استفاده می کنند . از لوازم و وسایلی می توان به ماشین های موجود و لوازم بسته بندی اشاره نمود.

افرادی که قصد دارند خانه ی خود را تعویض کنند بیشتر چه نوع دغدغه ای را دارند؟

انسان ها سلیقه های متفاوتی دارند و این سلیقه نیز به مرور زمان نیز در حال تغییر می باشد ، بسیاری از افراد برای تنوع ایجاد کردن در مکانی که زندگی می کنند دست به تعویض کردن خانه خود می کنند و از محله ای به محله دیگر و یا از شهری به شهر دیگر نقل مکان می کنند . اما در این نقل مکان ها مشکلاتی نیز وجود دارد که فرد با آنها روبرو خواهد شد . می توان گفت مهمترین دغدغه افراد موقع تعویض خانه اثاث کشی می باشد که همیشه نگران این هستند که در حمل و انتقال بارهایشان به آنها آسیب وارد نشود . شرکت باربری تجریش این دغدغه را از شما می گیرد و تمام اثاث شما را با امنیت بالا به مقصد انتقال خواهد داد فقط کافی می باشد که با شماره های ما تماس بگیرید .

شرکت باربری ما در همه ساعات شبانه روز در اختیار شما عزیزان می باشد که بزرگترین امتیاز برای این شرکت می باشد که مشتری در تمام ساعات می تواند با شرکت تماس گرفته و تقاضای سرویس کند.باربری تجریش برای جابجا کردن لوازمی که سنگین و بزرگ می باشند مانند یخچال ، مبل ، لباس شویی و … از نیروی کمکی استفاده می کند . این افراد معمولا در تعداد نرمالی به محل مورد نظر فرستاده خواهند شد مگر در مواقعی که مشتری خود درخواست نیروی بیشتر کند که هزینه های آن را نیز قبول خواهد کرد ، در چنین مواقعی مشتری خواستار کار سریع و با دقت می باشد و بدون هیچ آسیب دیدگی اینکار انجام شود که ما نیز در این باره بهترین خدمکت را برای ایشان ارائه خواهیم کرد .

شرکت خدمات بار تجریش آماده ارائه خدمت به شما می باشد برای داشتن یک جابجایی رویایی با شماره های شرکت ما تماس بگیرید و از آنها مشاوره رایگان بگیرید و درخواست سرویس های ویژه را داشته باشید .

 

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 11:18 :: نويسنده : شب آرا نور

باربری سعادت آباد

 
 

باربری سعادت آباد , هزینه اتوبار در سعادت آباد : تجربه ای که آسمان بار تهران در سالهای بسیار طولانی در زمینه باربری و اسباب کشی  کسب کرده است . می توانیم بهترین خدمات را درباره ارسال اثاث منزل و کیله کالاهایی که شما در نظر دارید را برایتان ارائه کنیم . ما این کار را با بهره گیری از افراد جوان و کاردان و با استفاده از بهترین لوازم برای بسته بندی کالاهای شما تا در حمل و نقل هیچ آسیبی به آنها وارد نشود .

 

کامیون ، کامیونت ، وانت ، نیسان و کانتینر ماشین های مخصوص حمل بار هستند که با در نظر گرفتن میزان و اندازه بار شما به محل ارسال خواهند شد که اگر لازم باشد به همراه آن کارگر و بارچین نیز ارسال خواهد شد در صورت عدم نیاز فرستاده نخواهند شد . نیروی جوان ما در همه موارد باربری تخصص کامل دارند از جمله بسته بندی ، بارچینی و … که در امر ارسال بار بسیار مهم می باشند . شرکت باربری ما برای تضمین وسایل و لوازم شما به آنها بیمه نامه دولتی نیز در نظر می گیرد . در ادامه مطالبمان با ما همراه باشید.

سعادت آباد یکی از مناطق تهران بزرگ می باشد . باربری سعادت آباد اولین باربری در این منطقه می باشد که برای حمل کالاهای اداری و اثاث منزل و بارهای تجاری تاسیس شده است . شرکت باربری سعادت آباد در داخل این منطقه وجود دارد که منشی و مشاوران و مدیر این مجموعه در آنجا مشغول به کار می باشند که این مجموعه تحت نظر اتحادیه دولتی فعالیت های خود را انجام می دهد . اسمان بار تهران دارای انواع وسیله نقلیه می باشد که برای حمل بار از آنها استفاده می شود.

کامیون ، کامیونت ، وانت ، نیسان بار که از هر نوع با سقف و بدون سقف وجود دارد و همه این ها دارای پتو و ضربه گیر های استاندارد می باشند که در هنگام برگیری از آنها استفاده می کنند که به لوازم و کالاهای شما ضربه ای وارد نشود. از وسایل نقلیه سقف دار معمولا در آب و هوای بارانی استفاده می کنند که کالای حمل شده باران زده نشوند. در این شرکت بیمه نامه ای برای بار در نظر گرفته می شود که اینکار هزینه بسیار کمی برای مشتری را بدنبال دارد که برای اتفاقات پیش بینی نشده است که در صورت اتفاق افتادن تمام خسارت و هزینه مشتری را پرداخت می کند .

در این شرکت ما کارگرهای بسیار ورزیده و خوش اخلاق برای اثاث کشی و جابجایی لوازم داریم که آماده ارائه خدمت به شما می باشند . همه کارکنانی که در اختیار ما هستند همگی در کارهای خود مهارت زبان زدی را دارند از جمله مهمترین آنها رانندگان ما می باشند که بسیار خبر و ماهر می باشند و لوازم شما را بصورت کاملا سالم به مقصد خواهند رساند . اتوبار سعادت آباد با بهره گیری از افراد متخصص در امر بسته بندی که هم متخصص زن و مرد نیز دارا می باشد و برای بسته بندی از انواع وسایل از جمله چسب ، سلفون ، فوم ، ضربه گیر و کارتونهای سه تا پنج لایه استفاده می کند که امنیت بار را افزایش می دهد .

اتوبار سعادت آباد

اتوبار سعادت آباد با داشتن افراد کاربلد در امر بسته بندی و انواع روش های بسته بندی مدرن و نوین و اجرا کردن این ایده ها در بسته بندی لوازم از بهنرین خدمات ما می باشد . همه افرادی که در اینجا مشغول به کار هستند همگی با تجربه و سابقه کاریی در این کار را دارند و تماما با این کار آشنایی دارند . مدیریت این باربری برعهده فردی مقتدر می باشد که چنین نظم وهماهمنگی در بین تیم های مخصوص کارها اعمال کرده است. این علت باعث می شود که تک تک افرادی که در اینجا مشول هستند با جون و دل به کار خود بپردازند و موفقیت های بسیاری را برای اتوبار سعادت آباد هدیه می کنند. این باربری در ۲۴ ساعت شبانه روز در اختیار مشتریان عزیز می باشد و دارای مشاورانی می باشد که بصورت رایگان به شما عزیزان مشاوره می دهند و شما نیز بهتر است قبل از اقدام به جمع کردن لوازم با این مشاورین تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی کامل برای شما صورت گیرد.

 

باربری سعادت آباد در جابجایی هر نوع لوازم و وسایلی متخصص می باشد و و از بروز ترین لوازم مانند بهترین خاور ها که دارای اتاق می باشند و دیگر ماشین های باری مثل این که امنیت بالایی را دارند ، به همراه این ماشین های باربری مطمئن افراد و کارگران بسیار با تجربه و کاردان برای بار چینی و بسته بندی بار های شما ارسال خواهند شد . در برخی مواقع برای ارسال بار که حجم و وزن کمی دارند از وانت و یا نیسان استفاده می شود که در این صورت اتز لوازم ضربه گیر مخصوص استفاده می شود مانند نایلون های حباب دار و یا یونولیت های ضربه گیر که برای به صفر رسیدن خسارت از این ها استفاده می شود .

در بعضی مواق نیز درخواست بسته بندی لوازم و اثاث نیز از ما خواسته می شود که در این چنین مواقعی از بهترین و با کیفیت ترین کارتون ها و نوار چسب ها برای بسته بندی استفاده خواهیم کرد. عزیزان برای ارسال بارهیشان فقط کافی است با شماره های ما تماس بگیرند و کالاهای خود را به ما بسپارند تا در اسرع وقت و بدون هیچ آسیب دیدگی آنهارا به محل مورد نظر ارسال کنیم . ارسال همه گونه لوازم و اثاث پذیرفته می شود اعم از تجاری و اداری و خانگی و … که همه این ها با تنظیم بیمه نامه دولتی انجام خواهند گرفت. ما در همه نقاط با شما همراه هستیم .

تاریخچه باربری سعادت آباد

باربری سعادت اباد یکی از با سابقه ترین باربری های شهر تهران می باشد و در اثاث کشی بسیار متخصص و با تمام راه ها و خیابانهای شهر بزرگ تهران آشنایی دارد . این باربری با داشتن رانندگانی ماهر که تمام کوچه ها و خیابان های این منطقه را به خوبی می شناسند آماده خدمت به شما مکی باشند ، انواع وسیله های نقلیه متناسب با بار های شما وجود دارد که در صورت نیاز هر یک از آنها به محل فرستاده خواهد شد . اگر بار های شما سبک باشد از وانت و یا نیسان استفاده خواهد شد که هزینه کمتری بدنبال دارد ولی در غیر این صورت اگر بار های شما سنگیم و حجم بزرگتری داشته باشند از کامیون و کامیونت های سقف دار و باز استفاده می کنیم .

باربری شمال تهران , اتوبار شمال تهران , باربری پاسداران , اتوبار پاسداران , باربری نیاوران ,اتوبار نیاوران , باربری بهشتی , اتوبار بهشتی , اتوبار تجریش , باربری تجریش , باربری منطقه یک تهران , باربری سعادت آباد , اتوبار سعادت اباد , باربری الهیه , شرکت باربری, باربری نارمک , اتوبار نارمک , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی , اتوبار , باربری , باربری تهران , اتوبار تهران , باربری ستارخان , اتوبار ستارخان , باربری شیخ بهایی , اتوبار شیخ بهایی , باربری گلها , اتوبار گلها , باربری مطهری , اتوبار مطهری , باربری ملاصدرا , اتوبار ملاصدرا ,

بسته بندی حرفه ای باربری سعادت آباد

باربری سعادت آباد با استفاده از بهترین روش های بسته بندی و با بکار گیری بهترین لوازم و افراد ماهر در این زمینه بهترین خدمات را برای شما ارائه خواهند کرد . اگر می خواهید به خانه ی جدیدی اثاث کشی کنید باید در انتقال لوازم شکستنی بسیار دقت کنید ف ما برای امنیت دادن به این لوازم آنها را در کارتون های بسیار با کیفیت و ضخیم بسته بندی می کنیم و در صورت نیاز از نایلون های حباب دار و کائوچو نیز برای گرقتن ضربه های احتمالی در مسیر حمل و نقل استفاده می کنیم .

در اثاث منزل وسایلی هم وجود دارد که حجم بزرگتر و وزن بیشتری دارند از جمله مبل و یخچال و اجاق گازو … که برای بارچینی این گونه لوازم به ماشین های باربری از تیم حرفه ای استفاده می شود که بدون هیچ خسارتی آنها را به ماشین انتقال دهند و در محل مورد نظر آنها را به ساختمان حمل کرده و به صاحب بار تحویل دهند. پس برای داشتن یه جابجایی رویایی این کار را به عهده ما بگذارید . در بعضی مواقع که در شرایط آب و هوای بارانی این کار انجام می شود از ماشین های اتاق دار استفاده می کنیم که اثاث دچار باران زدگی نشوند به صحیح و سالم به منزل جدید برسند. برای اثاث کشی با شماره های ما تماس بگیرید تا بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهیم تلاش ما رضایت شما عزیزان می باشد .

منطقه سعادت اباد و باربری در آن| باربری در سعادت آباد

سعادت آباد در دامنه جنوب رشته کوه البرز واقع شده است و یکی از مناطق مرفه نشین تهران به شمار می رود . سعادت آباد از طرف جنوب با فرمانیه ، از طرف غرب با منطقه دربند و از طرف شرق با منطقه دارآباد هم مرز می باشد . اگر این منطقه را از لحاظ جغرافیایی بررسی کنیم باید بگوییم که این منطقه داارای آب و هوای سرد می باشد ودر ارتفاع ۱۷۰۰ از سطح دریاهای آزاد وجود دارد . در این منطقه جاذبه های گردشگری از جمله کاخ سعادت آباد ، پارک سعادت آباد ، شهر کتاب و فرهنگ سراتی سعادت آباد وجود دارد که بازدید کننده های بسیاری از اقسا نقاط کشور به اینجا می آیند.

باربری سعادت آباد با بررسی درخواست شما عزیزان با مدیریت بسیار جالب و تقسیم کار بین تیم های موجود در باربری و با تعیین زمان انجام کار می تواند در سرعت بخشیدن به اثاث کشی بسیار موثر باشد . بطور کلی می توان گفت که برای داشتن یک اثاث کشی موفق و بدون هیچ آسیب دیدگی مراجعه کردن به باربری می باشد که داشتن افراد و کارگران مجرب در همیه زمینه ها و با استفاده از بهترین لوازم جهت بسته بندی کالا های شما و ماشین های باربری با امنیت بالا آماده ارائه خدمت به شما می باشند . ما با داشتن دفاتر خدماتی در همه نقاط تهران در نظر داریم که بهترین خدمات را برای شما ارئه دهیم .

افرادی که قصد دارند خانه خود را تعویض کنند بیشتر نگران اثاث کشی می باشند که لوازم خانه را به چه نحوی انتقال دهند تا آسیبی به انها وارد نشود . باربری سعادت آباد این نگرانی را از شما می گیرد چون که از تجیزات بسیار مدرن و نوین جهت بسته بندی و حمل بار استفاده می کند . باربری سعادت آباد برای بسته بندی از کارتون های ضخیم و با کیفیت و بادوام برای بسته بندی استفاده می کند در مورد وسایل شکستنی از جمله ظروف چینی ، آینه و … از نیلون های حباب دار و کائوچو استفاده می کند که ضربه های احتمالی را در طول مسیر بگیرد و مانع شکستن این لوازم شود . ما با داشتن ماشین های باربری بسیار امن و با رانندگانی بسیار ماهر و کارگرانی مجرب در زمینه حمل وسایل بهترین خدمات را برای شما ارائه خواهیم کرد ، جهت اثاث کشی با شماره های ما تماس بگیرید.

باربری سعادت آباد سرویس وی آی پی نیز دارد که در صورت درخواستن آماده خدمت می باشد . وانت ، نیسان بار ، خوارهای دارای سقف و باز و … با رانندگانی خبره آماده خدمت به شما عزیزان می باشند . بازاریان و تولیدکنندگان می توانند برای استفاده از این سرویس ویژه ما برای حمل وسایل و تولیدات خود با شرکت ما وارد قرار داد شوند تا با هزینه ای کمتر و با کارگرانی مجرب در زمینه بارچینی و بدون داشتن هیچ نگرانی و دغدغه ای محصولات خود را به مقصد انتقال دهند . حمل کردن بار های اداری و حساس به زمان را به شرکت ما بسپارید تا در اسرع وقت و با بهره گیری از خوش اخلاق ترین و ماهرترین کارگران کالای شما را به مقصد خواهیم رساند. شرکت ما در همه ی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمت می باشد.

باربری سعادت آباد در مرحله اول افراد متاهل را برای این کار استخدام می کند تا با خیالی راحت کادر مشغول به کار را برای سرویس دهی بفرستد . بعد از استخدام افراد به آموزش کار آن می پردازد تا بتوانند بهترین بسته بندی ها را در مورد اثاث منزل و غیره داشته باشند. علاوه بر این ها این کادر از نظر اخلاقی هم سنجیده می شوند تا با مشتری بهترین رفتار را داشته باشند و مشتری آنچه که در نظر دارد را بتوانیم اجرا کنیم. مدیریت این جموعه به دست فردی با تجربه و تحصیل کرده می باشد که به راحتی می تواند نظم و همانگی بسیار جالبی را اجرا کند که مهمترین وظیفه یک مدیر می باشد . با وجود داشتن نظم و هماهنگی میان تیم های کارگری و بسته و بندی بار چینی و … سرعت انجام کارهای حمل بار و اثاث کشی بسیار بالا بوده و مشتری وقت زیادی را در این باره از دست نخواهد داد و در کوتاهترین زمان ممکن کالاهای وی جابجا خواهد شد . همه تلاش ما برای این است که یک جابجایی موفق برای مشتری را بهمراه داشته باشیم .

باربری سعادت آباد ۲۴ ساعته در اختیار شما عزیزان می باشد تا بهترین خدمات را برای شما ارائه دهد و یک جابجایی رویایی را به همراه داشته باشید . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به دفاتر خدمات ما در همه مکناطق شهر تهران مراجعه کنید و یا با مشاورین ما تماس بگیرید.

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 11:13 :: نويسنده : شب آرا نور

حمل اثاثیه منزل در فصل بهار , اسباب کشی در فصل بهار

حمل اثاثیه منزل در فصل بهار , اسباب کشی در فصل بهار : بیشتر افراد به این نکته اشاره می کنند که اسباب کشی در فصل بهار بهترین زمان و موقعیت برای جابجایی است . فصل زمستان به اتمانم رسیده و هوا نسبتا خوب و گرم شده است و سرما را مانعی برای جابجایی بهتر می دانند . در حالی که هر فصل مزایا و معایب خود را در هنگام اسباب کشی دارد و در بهار نیز اشکالات خود را دارد .

 

شاید اسباب کشی برای هرکس یک دیدگاه داشته باشد برای یکی دلهره آور و استرس زا باشد و برای یکی دیگر کاملا عادی باشد . در این میان استرس فروش خانه , پیدا کردن یک خانه جدید , فراهم کردن جعبه های بسته بندی , انتخاب یک شرکت باربری با سابقه و معتیر برای کار جابجایی و اسباب کشی منزل و خیلی از کارهای دیگر که برای یک اسباب کشی مورد نیاز است مشکلاتی وجود دارد که امکان دارد پیش بیایند . بعلاوه تمامی این کارها اسباب کشی و بسته بندی اثاث یک رویداد گران قیمت است و می تواند هزینه بر باشد . در هنگام اثاث کشی درهر جنبه ای ممکن است شما را به فکر وادارد . به خاطر این در هنگام اسباب کشی زمان و تاریخ حرکت را در اولویت فهرست کارتان قرار نمی دهید . در هر حال , زمان و فصل اسباب کشی در هزینه های جابجایی تاثیر زیادی دارد .

مسئله انتخاب زمان می تواند در بسیاری از جنبه های زندگی شما تاثیر بگذارد . قبل از اینکه کار بسته بندی و اثاث کشی را شروع کنید بهتر است بدانید که به چه دلیل بهار بهترین زمان برای جابجایی اسباب منزل است .

بهترین شرکت و خدمات باربری داخل و برون شهری : آسمان بار تهران

با مطالعه قسمت پایین بعضی از چیزهای مورد علاقه ما را در اسباب کشی در بهار گفته شده است .

آب و هوا مهم ترین مزیت اسباب کشی در بهار

آب و هوای مناسب یکی از بهترین و مهم ترین انگیزه برای اسباب کشی در فصل بهار است . از ماه اسفند تا اردیبهشت آب و هوا بسیار مناسب و بهتر است در این زمان هوا نه بیش از حد گرم و نه خیلی سرد است بنابرین برای یک جابجایی مناسب است .

زمانی که اب و هوا در بیرون از منزل خوب  است, با این حال کار جابجایی و اسباب کشی بسیار آسان می شود وحس می کنید دنیایی متفاوت  در پیش رو داید و این حس برای یک اسباب کشی در فصل بهار را برایتان دلپذیر و دلچسب می کند . با وجود این شما بدون توجه به جایی که اسباب کشی می کنید و یا از آن خارج می شوید زیرا شرایط مساعد آب و هوایی دغدغه مل و نقل را از بین می برد .

 

باربری شمال تهران , اتوبار شمال تهران , باربری پاسداران , اتوبار پاسداران , باربری نیاوران ,اتوبار نیاوران , باربری بهشتی , اتوبار بهشتی , اتوبار تجریش , باربری تجریش , باربری منطقه یک تهران , باربری سعادت آباد , اتوبار سعادت اباد , باربری الهیه , شرکت باربری, باربری نارمک , اتوبار نارمک , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی , اتوبار , باربری , باربری تهران , اتوبار تهران , باربری ستارخان , اتوبار ستارخان , باربری شیخ بهایی , اتوبار شیخ بهایی , باربری گلها , اتوبار گلها , باربری مطهری , اتوبار مطهری , باربری ملاصدرا , اتوبار ملاصدرا ,

در اسباب کشی و حمل و نقل بیشتر وقت شمادر بیرون از منزل  برای جابجایی اثاثیه در داخل کامیون سپری می شود و این کار در آب و هوای سرد و بارانی و یا برفی اصلا خوشایند نخواهد بود .

در زمستان ودر طول ماه های بسیار سرد کارهای فیزیکی اسباب کشی خطرناک تر از همیشه می باشد . همچنین جابه جایی و سفر نیز در این ماه ها یک ریسک محسوب می شود . در حالت عادی اسباب کشی و باربری اسباب منزل یک روند ناخوشایند و یک دغدغه ی اساسی می باشد ؟ پس بهتر است این کار را آسان تر و ساده تر انجام گیرد . با این حال اگر جابه جایی شما به جایی است که دارای آب و هوای بیش از گرمی می باشد , توصیه می شود که اسباب کشی را در بهار بهترین گزینه محسوب می گردد . در بهار گرمای هوا پراز حرارت بوده و همچنین برای اسباب کشی یک دوره ی ایده آلی می باشد .

کاهش نگرانی ها در مورد کودکان و نوجوانان

برخلاف تابستان در بهار بچه ها در مدرسه می باشند با این حال اسباب کشی می تواند در بهارعالی و مناسب باشد . به این علت شما دیگر نگرانی درمورد آنها نداشته و دغدغه ای از بابت نگه داشتن آنها در این زمان نخواهید داشت . همچنین اسباب کشی در بهار باعث می شود که تا قبل از پایان سال تحصیلی بچه ها در منزل جدید باشند و در خانه ی جدید به استقبال تعطیلات تابستانی بروند .

در این زمان شما به غیر از کارهای مربوط به اسباب کشی ( امور مرتبط با اسباب کشی – بسته بندی وسایل به منظور جابه جایی – اجاره ی ماشین مخصوص حمل بار ) و دیگر موارد دیگری از این قبیل , کمتر دچار استرس و نگرانی خواهید شد .

دسترسی آسان حین اسباب کشی در بهار

از آنجایی که زمان بسیار زیادی در بهار به منظور اسباب کشی وجود دارد , اغلب شرکت های اتوبار و باربری آمادگی خود را برای کمک به شما در طی ماه های قبل از فصل شلوغ تابستان اعلام می دارند . قبل از اینکه روزهاس سخت و طاقت فرسای تابستان شروع گردد و بچه ها به مدرسه دوباره بازگردند , اسباب کشی در بهار زمان بسیار خوبی به منظور روع حمل اثاثیه محسوب نیز می گردد .

یک شرکت باربری خوب برای انجام بسته بندی و حمل اثاثیه ی منزل تان پیدا کرده و با یک قیمت مناسب و آیده الی اسباب کشی کنید . در فصل بهار شرکت های باربری و اتوبار برخلاف تابستان که بسیار پرکاربوده و مشغله ی کاری زیادی دارند , مشغله ی کاری آنها در این فصل کاهش می یابد . شما این فرصت را در این زمان خواهید داشت که با یک شرکت حمل بار ارزان قیمت و قابل اعتماد به توافق برسید . اسباب کشی در بهار بهترین گزینه برای کسانی که از اسباب کشی در تابستان خسته شده اند است .

عدم نیاز به نظافت دوباره برای اسباب کشی در بهار

برای نقل و مکان و اسباب کشی به منزل جدید زمان های خوب و و زمان های بد وجود دارد . یکی از بهترین و. مناسب ترین زمان برای بسته بندی و اسباب کشی بهار است . به دلیل این که شما از خانه تکانی عید بتازگی تمام شده اید و نیازی نیست اثاثیه و وسایل خود را دوباره تمیز و مرتب کنید . به همین خاطر به راحتی می توانید بدون نگرانی تمامی وسایل خود را جمع آوری و بسته بندی کنید و کار اسباب کشی را در بهار شروع کنید . در صورتی که از قبل زمان اسباب کشی خود را در بهار می دانید می توانید کار خانه تکانی را کمی جدی تر انجام دهید . با این کار در زمان اسباب کشی در بهار کار شما آسان خواهد شد .

یکی از مزیت های دیگر اسباب کشی در بهار این است که قبل آن در حین خانه تکانی می توانید وسایلی که مورد نیازتان نیست و به آنها نیازی ندارید کنار بگذارید و خود را از شر وسایلی که دست و پاگیر است و فقط فضای خانه را تنگ کرده اند رها کنید . با انجام این کار شما در بهار خیلی راحت و بی دردسر کار بسته بندی و اسباب کشی را انجام خواهید و سرعت بسته بندی شما نیز بیشتر خواهد شد .

اسباب کشی در بهار و یافتن خانه جدید

یکی از دغدغه های اثاث کشی , فروش اموال فعلی شما و فراهم کردن یک محل جدید و مورد دلخواه خودتان است . بیشتر اوقات , مبلغی که مورد نیازتان برای تهیه خانه تان را انتظار دارید دریافت نمی کنید و سعی می کنید خانه ای که مورد پسندتان است و در محدوده قیمت خود پیدا کنید . انجام این کارها بیشتر مواقع ساده تر از آن است که می توانید بگویید .

در این میان برای خرید و فروش خانه دوره هایی از سال زمان مناسبی است که بهار و تابستان بهترین زمان برای ورود به بازار و املاک مستغلات است . با این حال برای یک معامله خانه چه در حیطه فروش ان باشید و چه در خرید آن , صاحب خانه ها واقع برای فروش آماده می شوند و شما خواهید دید که بهترین زمان برای اسباب کشی و معامله برای خرید و فروش منزل و دریاف پول بیشتر خواهد بود .

اگر به فکر یک برنامه ریزی دقیق و عالی برای اسباب کشی در بهار هستید می توانید با متخصصان ما در باربری آسمان بار تهران بزرگ تماس باشید و بدون نگرانی تمامی امور را بر عهده یک شرکت اتوبار مطمئن و باسابقه بسپارید .

برچسب ها: , , , , , , ,

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 11:5 :: نويسنده : شب آرا نور

حمل و جابجایی تشک تخت خواب در باربری و اسباب کشی

حمل و جابجایی تشک تخت خواب در باربری و اسباب کشی : گاهی اسباب کشی برخلاف کسانی که این کار را ( اسباب کشی ساده را ) یک رویا می دانند به آسانی به اتمام می رسد . اگر در سرایط سخت بدانیم که چطور باید تصمیم درست را بگیریم و برای بسته بندی و جابه جایی مناسب ترین و بهترین کار را انجام دهیم اسباب کشی برای ما یک دغدغه نخواهد بود . بسته بندی تشک تخت جزء کارهای مشکل در اثاث کشی می باشد . یقینا اغلب برای کسانی که به اثاث کشی نزدیک تر می شوند تصور اینکه چگونه می توان تشک به آن بزرگی و سنگینی را می توان بسته بندی و حمل کنیم سخت و یک دغدغه ی اساسی محسوب می شود .

 

اگر در منزل یک بالش تشک و نرمی که شب ها برای استراحت و دیدن خواب های شیرین از آن استفاده می کنید و یا اگر تشک محبوب و دلخواه شماست که سبح ها کاملا سرحال و آماده برای رفتن به سرکار از خواب بیدار می شوید , مناسب این است که تشک محبوب خود را در اسباب کشی به همراه خود ببرید . در حقیقت این تشک است که می تواند مرتب کننده ی یک تخت باشد و یا هرکسی که کسی راحتی تخت شما را تایید می کند در واقع به معنی راحت بودن آن تشک می باشد .

انتخاب بهترین باربری با کارگرای حرفه ای را از ما بخواهید : اتوبار آسمان بار تهران

اگر قصد دارید تشک خود را بسته بندی و جابه جا کنید با ما همراه باشید قصد داریم که نکات ساده و کاربردی و به اثبات رسیده را برای کمک به ما در مورد چگونگی بسته بندی و حمل تشک و تصمیم گیری درست در این زمینه , و چگونگی حرکت دادن و همچنین نحوه ی نگهداری آن در باربری را برای شما عزیزان می گوییم , برای اینکه یک اثاث کشی راحت بویژه جابه جایی تشک محبوب خود به مشکل برنخورید تا انتها با ما همراه باشید .

باربری شمال تهران , اتوبار شمال تهران , باربری پاسداران , اتوبار پاسداران , باربری نیاوران ,اتوبار نیاوران , باربری بهشتی , اتوبار بهشتی , اتوبار تجریش , باربری تجریش , باربری منطقه یک تهران , باربری سعادت آباد , اتوبار سعادت اباد , باربری الهیه , شرکت باربری, باربری نارمک , اتوبار نارمک , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی , اتوبار , باربری , باربری تهران , اتوبار تهران , باربری ستارخان , اتوبار ستارخان , باربری شیخ بهایی , اتوبار شیخ بهایی , باربری گلها , اتوبار گلها , باربری مطهری , اتوبار مطهری , باربری ملاصدرا , اتوبار ملاصدرا ,

حمل و نقل  آسان تشک تخت خواب توسط کارگران جرفه ای باربری

تشک هایی که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند علاوه بر اینکه باارزش بوده از نظر قیمت نیز گران می باشند . به این علت می باشد که شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که در طول اثاث کشی و بسته بندی برای باربری آسان , از سرمایه ی گران قیمت خود در زمان منتقل شدن و سکونت یافتن از خانه ای به خانه ی دیگرمحافظت کنید . مشاوران ما آماده ی هرگونه سوالات شما عزیزانی که می خواهید باربری شما آسان و ساده باشد و برای بسته بندی تشک و وسایل دیگر منزلتان یک روش کاملا ساده ولی کاربردی و اصولی داشته باشید می باشد . با مشاوران ما در این زمینه در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاع از نحوه بسته بندی لوازم منزل می توایند وارد لینک روبرو شوید : بسته بندی لوازم منزل

شما در باربری و انتقال اثاث خود ملزم هستید که از بین ۵ گزینه ای که می توانید انتخاب کنید گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید .

۱- تشک خود را به خانه ی جدید انتقال دهید ؟

اگر تشک شما دارای یک برند و نام تجاری معروف و یا تشک نسبتا جدیدی می باشد و یا از آن به نحو احسن نگهداری کرده اید , پس دلیلی بر اینکه در زمان جابه جایی وسایل و باربری آسان تر به محل جدید سکونت خود آن را با خود نبرده و آن را در آنجا نگهدارید .

۲- در محل نگهداری تشک خود را قرار دهید .

برای اینکه چرا شما تصمیم به قرار دادن تشک خود در یک محل نگهداری و برای یک دوره ی زمانی خاص آن را در نظر می گیرید دلایل بسیار زیادی می تواند وجود داشته باشد . برای اینکه بهترین راه را برای بسته بندی تشک و نگهداری آن در طول باربری آسان را یاد بگیرید , مطالب زیر را با دقت بخوانید .

باربری آسمان بار تهران ( فروش و یا اهدای و دور انداختن آن )

۳- فروش تشک برای باربری آسان

تشک ها تکه های خاصی از مبلمان می باشند که اغلب از ارزش بسیار بالاتری در مقایسه با دیگر وسایل شما برخوردار می باشند . اگر شما تمایل به فروش آن داشته باشید این تصمیم می تواند یک تصمیم احساسی و غیر منطقی باشد . ولی اگر شما مجبور به گرفتن این تصمیم می باشید , توصیه می شود این کار را انجام دهید . با این کار شما برای باربری آسان وسایل خود کمک شایانی کرده اید . در صورتی که می توانید موقعیت خرید مناسب تر و بهتری برای شما پیدا شود ۴- آن را ببخشید.

اگر تشک شما از شرایط مطلوبی برخوردار می باشد می توانید آن را به یکی از اعضای خانواده ی خود و یا به یکی از دوستان خود که احساس می کنید که نیازمند یک تشک خوب می باشد بدهید . با این کار به غیر از اینکه نزدیکان و دوستان خود را شاد کرده اید , در هزینه های حمل و نقل خود صرفه جویی خواهید کرد .

۵-آن را دور بیندازید .

اگر برای سالهای طولانی تشک شما در خدمت شما بوده است و تا به امروز از آن استفاده کرده اید ولی با این حال در وضعیت بدی قرار گرفته است و مناسب باربری حمل و نقل نیستند بهتر است که هزینه ی جابجایی و. اتلاف وقت نکنید و آن را دور بندازید . با این کار هم هزینه ی اضافی حمل و نقل را کم کرده اید و می توانید هنگام جابجایی به منزل جدید یک تشک نو خریداری کنید .

نحوه بسته بندی تشک  تخت خواب توسط باربری آسمان بار تهران

برای حمل و نقل ایمن و بی دردسر تشک باید در بسته بندی و حمل و نقل آن دقت کافی داشته باشید . با دنبال کردن کامل مراحل زیر تا در هنگام بسته بندی و جابجایی تشک مشکلی نداشته باشید و حمل و نقل برایتان یک امر کاملا بی دغدغه خواهد بود :

گام اول :  ملحفه و یا روشکی که روی تشک تخت دارید را بردارید و کاملا تشک را از تخت بیرون بیاورید و مطمئن شوید که تشک خشک باشد . ایده ی بسیار خوبی در باربری آسان این است که تشک را برای چند ساعتی زیر مستقیم نور خورشید قرار دهید .

روکش های محافظت کننده تشک

گام دوم : کیسه مخصوص نگهداری تشک را از فروشگاه های مبلمان یا از شرکت های باربری تهیه کنید . کیسه های نگهداری تشک در انواع و اندازه های مختلفی ساخته شده اند , که باید دقت کنید که جنس کیسه از پلی اتیلن ضخیم باشد که این نوع مناسب بسته بندی تشک برای باربری ایمن می باشد . زمانی که شما تشک خود را با محافظ تشک جابجا می کنید هم تشک شما از خاک و گرد و غبار و هم از رطوبت در امان است .

گام سوم : با دقت کامل تمامی عوامل احتمالی آسیب را بررسی کنید و مطمئن شوید که تشک شما کاملا در داخل محافظ تشک قرار گرفته است و با نوار چسب پهن و با کیفیت بسته بندی کنید .

گام چهارم : زمانی که کار بسیته بندی تشک به اتمام رسید و زمان انتقال آن به ماشین باربری رسید از پله های راهرو های تنگ و گوشه های تیز و پله ها احتیاط کنید .
گام پنجم : قبل از ذخیره سازی تشک خود در کیسه اطمینان حاصل کنید که کیسه خشک باشد و هوای کافی در داخل آن در جریان باشد تا هیچ گونه جای نگرانی از آلوده شدن تشک نداشته باشید . برای ایمنی بیشتر از یک واحد ذخیره سازی تحت کنترل آب و هوا را انتخاب کنید تا برای یک باربری ایمن و پوشش مناسب برای تشک و بقیه اموال با ارزشتان داشته باشید .

گام ششم : چگونگی قرار دادن تشک در محل ذخیره سازی بسیار مهم است نباید تشک محافظت شده خود را تا شده قرار دهید , آنها به اندازه کافی محکم نیستند و وزن زیادی را نمی توانند متحمل شوند و به زودی آثار آسیب های ساختاری رویت خواهد شد . سعی کنید تشک های خود را مسطح قرار دهید . بارهای دیگر را تا حد امکان با تشک های خود بسته بندی نکنید ولی در صورتی که مجبور به این کار هستید سعی کنید وزن آنها مساوی با تشک باشد تا به تشک سنگینی وارد نشود .

گام هفتم : سعی کنید تشک های خود را به مدت طولانی ذخیره سازی نکنید و این کار مناسب نیست , ذخیره سازی طولانی مدت به ساختار و پاره تشک آسیب می زند . بخاطر این مسئله به طور منظم در هنگام ذخیره بودن تشک به طور منظم آن را بررسی کنید . اگر برای ذخیره سازی و حکل تشک خود نیاز به کمک و رراهنمایی دارید شرکت اتوبار و دحمل بار این کار را با روش های مطمئن و اصولی برایتان انجام می دهد .

برچسب ها: , , , , , ,

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 11:0 :: نويسنده : شب آرا نور

بسته بندی چاقو ها و لوازم نوک تیز در اسباب کشی

 
 

بسته بندی چاقو ها و لوازم نوک تیز در اسباب کشی :  اگر قصد جلبجایی و اثاث کشی دارید برای یک جابجایی ایمن و مطمئن نیاز به رعایت بعضی از نکات اتوبار و باربری در هنگام بسته بندی دارید , به طور حتم برای بسته بندی وسایلی که به راحتی بسته بندی می شوند را شروع می کنید و بعد از ان برای بسته بندی حرفه ای وسایل سخت نیاز به راهنمایی و نکات اتوبار و باربری دارید , اما در این میان شما مطمئنن به آشپزخانه نیز خواهید رسید . رعایت تمامی نکات اتوبار و باربری در امر بسته بندی به شما مکم می کند که یک بسته بندی کاملا ایده آل و بدون خطر داشته باشید.

 

آشپزخانه یکی از سخت ترین بخش در هنگام بسته بندی و جابجایی است , آشپزخانه به دلیل این که تعداد زیادی از وسایل شکننده مانند :

  • ظروف چینی , ظروف کریستالی , ظروف نقره ای ,
  • لیوان ها , قوری , کاسه ها و پیاله ها , فنجان
  • تمامی لوازم کوچک و بزرگ آشپزخانه
  • لوازم برقی و غیره .

برای این که تمامی مراحل بسته بندی را انجام دهید با چالش های بسیاری روبرو خواهید بود . در آشپزخانه انواع وسایل شکننده و حساس وجود دارد که تمامی /انها را نمی توانید با خود حمل کنید مگر این که بسته بندی دقیق و به جا کرده باشید . در این مقاله ما به شما اصول درست نکات اتوبار و باربری در بسته بندی اثاثیه خود به خصوص آشپزخانه را به شما خواهیم گفت و با رعایت تمامی این نکات یک بسته بندی بی دغدغه و ایمن خواهید داشت .

نکات اتوبار و باربری قبل از بسته بندی چاقو

برای بسته بندی چاقو های آشپزخانه نکاتی در قسمت اتوبار و باربری هست مه باید رعایت کنید تا مطمئن شوید در هنگام ئجابجایی خطری شما را هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ مالی شما را تهدید نمی کند . با این حال , شما زمانی که برای بسته بندی چاقو ها در تلاش هستید با اولین چالش بسته بندی ایمن روبرو هستید . در هنگام بسته بندی اگر چاقوهای متفاوتی برای مقاصد مختلف روبرو هستید و در عین حال نیز نمی خواهید طوری بسته بندی کنید که نه به خود و نه به پرسنل شرکت های باربری بزنید در این حال دچار تردید و مشکل خواهید شد . ولی با تمام اینها در زیر نکاتی به شما برای جابجایی و بسته بندی ایمن گفته خواهد شد که با خیال راحت و سریع و بدون دردسر کار بسته بندی را انجام خواهید داد .

 

باربری شمال تهران , اتوبار شمال تهران , باربری پاسداران , اتوبار پاسداران , باربری نیاوران ,اتوبار نیاوران , باربری بهشتی , اتوبار بهشتی , اتوبار تجریش , باربری تجریش , باربری منطقه یک تهران , باربری سعادت آباد , اتوبار سعادت اباد , باربری الهیه , شرکت باربری, باربری نارمک , اتوبار نارمک , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی , اتوبار , باربری , باربری تهران , اتوبار تهران , باربری ستارخان , اتوبار ستارخان , باربری شیخ بهایی , اتوبار شیخ بهایی , باربری گلها , اتوبار گلها , باربری مطهری , اتوبار مطهری , باربری ملاصدرا , اتوبار ملاصدرا ,

تجهیزات بسته بندی مناسب را تهیه کنید .

برای بسته بندی چاقو ها شما فقط به اولیه ترین لوازم بسته بندی نیاز دارید :

  • کاغذ بسته بندی به مقدار مورد نیاز
  • بسته ی نوار چسب بسته بندی رولی
  • بسته بندی حباب دار
  • سلفون و برچسب مخصوص کار بسته بندی
  • کارتن حمل بار

با این حال چند جعبه مقوایی در اندازه ای که چاقو های بسته بندی را در داخل آن قرار دهید نیز باید در دس راس خود داشته باشید _ یک جعبه کفش نیز برای این کار کافی است . برای این که به سایر وسایل آشپزخانه آسیبی نرسد یک جعبه جداگانه را مخصوص چاقو های آشپزخانه انتخاب کنید . از این مسئله نیز مطمئن شوید که کف جعبه را با کاغذ بسته بندی به خوبی پوشانده باشید , جعبه مقوایی مورد استفاده برای نگاه داری اقو ها را با یک لایه از بسته بندی حباب دار پوشش دهید تا مطمئن شوید که چاقو ها و تجسام تیز مقوا را سوراخ نکند .

رعایت تمامی این اصول و نکات اتوبار و باربری کار بسته بندی و حمل چاقو ها را بسیار آسان می کند .

چاقوی آشپزخانه خود را قبل از بسته بندی مرتب کنید .

یکی از مهم ترین نکات در مورد اتوبار و بسته بندی اجسام تیز این است که اجسام تیز و چاقو ها قبل از اینکه بسته بندی و جابجا شوند باید مرتب سازی شوند تا اندازه و نوع آن ها مشخص شود . مثلا چاقو های کره خوری باید رد یک دسته بسته بندی شوند زیرا آنها مانند سایر چاقو ها تیز و برنده نیستند . چاقو های نان بری و استیک بری و همچنین چاقو هایی که برای برش سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرند در یک بسته بندی قرار گیرند .

و در آخر چاقو های آشپزی و چاقو های بزرگ را به طور جداگانه بسته بندی کنید و اطمینان حاصل کنید که در بسته بندی تمامی چاقو های هم اندازه و بزرگ و کوچک و تیز نیز در یک بسته بندی جداگانه نیز قرار گیرد .

نکات اتوبار و باربری و جابجایی جعبه چاقو ها در اسباب کشی

بعد از اینکه شما تمامی وسایل بسته بندی مورد نیاز چاقو ها را آماده کرده اید و جعبه های مقوایی را برای ذخیره سازی چاقو ها داخل آن آماده کرده اید وقت آن رسیده است که چاقو های آشپزخانه را به طور صحیح بسته بندی کنید . در صورتی که شما قطعات تیز را در داخل محفظه چاقو ها نگه دارید , قادر هستید که آنها را به همراه بلوک کارد و چنگال بپوشانید ( نحوه بسته بندی در پاین توضیح داده شده است ) اما در حالی که تمامی چاقو های آشپزخانه شما به طور تنهایی بسته بندی شده است باید نوجه بیشتر کنید .

  • مرحله ۱ : در اولین مرحله تعدادی کاغذ بسته بندی را در دس راس خود داشته باشید و در مقابل خود قرار دهید .
  • مرحله ۲ : چاقو های هم اندازه و هم سایز را جمع آوری کنید .
  • مرحله ۳ : چاقوی مورد بسته بندی را در یک کاغذ بسته بندی قرار دهید و لبه آن را چندر بار روی کاغذ بپیچید و تا نوک تیز و برنده چاقو کاملا پوشانده شود .
  • مرحله ۴ : یک چاقوی تیز را نیز با تیغه خود رد جهت مخالف اولین قطعه چاقو اضافه کنید و کاغذ را به دور چاقو بپیچید تا چاقوی مورد نظر در کاغذ بسته بندی قرار گیرد .
  • مرحله ۵ : چاقوی سوم را نیز به بسته بندی اضافه کنید و این کار را تا زمانی ادامه دهید که تمامی چاقو ها با کاغذ پوشانده شوند .
  • مرحله ۶ : در آخر کاغذ بسته بندی را به طور یک بسته بندی تنگ قرار دهید و این نکته را نیز به یاد داشته باشید که جهت پره ها را تغغیر دهید , تا به طور دقیق بسته ها را نگه دارید . در بسته بندی بیشتر مواقع یک کاغذ بسته بندی حدود ۴ و یا ۵ چاقو را محافظت می کند .
  • مرحله ۷ : باید بسته بندی چاقو ها به طوری باشد که مانند یک رول در کاغذ بسته بندی پیچیده شود و هر چاقو به طور جداگانه بسته بندی شود . زمانی که شما اماده هستید , حداقل باید برای پوشش تمامی قسمت های تیغه های چاقو ۲۰ کاغذ بسته بندی در اختیار داشته باشید . تا به طور کامل تمامی قسمت های چاقو پوشش داده شود تا به هنگام جابجایی از هرگونه آسیب و خطری در امان باشید .
  • مرحله ۸ : برای محکم بودن بسته بندی و باز نشدن بسته بندی در حین جابجایی از نوار بسته بندی نیز استفاده شود .
  • مرحله ۹ : برچسب گذاری بر روی بسته بندی یکی از مهم ترین نکات اتوبار و باربری می باشد .
  • مرحله ۱۰ : بعد از اتمام کار بسته بندی چاقو های بسته بندی شده را در داخل جعبه های مقوایی که برای نگهداری اقو های تیز آماده کرده اید قرار دهید . پس از قرار دادن چاقو ها فضاهایی که خالی مانده اند را با کاغذ خرده پر کنید . این کار به منظور ثابت ماندن چاقو ها در حین جابجایی است .
  • مرحله ۱۱ : جعبه ی حاوی چاقو های بسته بندی شده را با نوار چسب ببندید .
  • مرحله ۱۲ : باید دو طرف جعبه را برچسب گذاری کنید و دقت کنید که برچسب آشپزخانه در هر دو طرف جعبه چسبیده شود . اگر چاقو های خود را از ست خود خارج نکرده اید به همان صورت بدون خارج کردن از بلوک خود بسته بندی کنید .

نکات اتوبار و باربری و بسته بندی استند چاقو

  • گام اول : برای محافظت از چاقو ها در داخل استند خود آنها را با نوار بسته بندی محکم بسته بندی کنید و مطمئن شوید که اشیاء تیز در هنگام حمل و نقل از بلوک خارج نشود . با کمک نوار چسب از هر زاویه بسته بندی را انجام دهید . از یک طرف بلوک با نوار کار بسته بندی را شروع کنید و از طرف دیگر بلوک کار را به پایان برسانید .
  • گام دوم : کاغذ بسته بندی را طوری قرار دهید که بلوک چاقو در قسمت وسط قرار بگیرد و چند لایه را بر روی آن قرار دهید و تمامی چهار لبه آن را بسته بندی کنید .
  • گام سوم : جعبه حاوی چاقو که با کاغذ بسته بندی شده را در درون بسته بندی حباب دار قرار دهید تا محافظت به طور کامل انجام شود .
  • گام چهارم : انتقال ایتند محافظ به درئون جعبه بسته بندی اسباب کشی که از مهم ترین نکات اتوبار و باربری که وسایل دیگر آشپزخانه را نیز شامل می شود که از جمله چاقوی آشپزخانه بسته بندی شده به طور جداگانه است .رعایت تمامی نکات اتوبار و باربری باعث می شود که یک اسباب کشی آسان و بی دردسر داشته باشید .

در آخر در اینجا برای بسته بندی چاقو ها و نکات اتوبار و باربری چند راهکار مناسب وجود دارد , که برای یک جابجایی ایمن و بی دردسر به شما کمک می کند :

چاقو های بزرگتر و تیز تر را به کمک بسته بندی حباب دار , بسته بندی کنید و با نوار بسته بندی بار محافظت از مواد پلاستیکی استفاده کنید و چاقو ها را در کاغذ بسته بندی قرار دهید . برا محافظت از چاقو های کره خوری آنها را در محافظ چهار گوش قرار دهید . می توانید چاقو ها رادر درون حوله و یا لباس های بدون استفاده قرار دهید , ولی دقت کنید که تمامی سطح چاقو پوشانده شود تا خطری شما را تهدید نکند .

برچسب ها: , , , , ,

 
چهار شنبه 24 بهمن 1397برچسب:, :: 10:47 :: نويسنده : شب آرا نور

ترفند های بسته بندی , چگونه بدون جعبه مقوایی لوازم خود را برای اسباب کشی بسته بندی کنیم ؟ : در هنگام جابجایی و اسباب کشی ارائه ترفند های باربری و بسته بندی برای یک اسباب کشی راحت و بی دردسر بسیار مهم است . معمولا وقتی از  یک اسباب کشی ایمن و بی دردسر صحبت می شود اولین تصویری که در ذهن شما تصور می شود چیست ؟ بسیار درست است جعبه های مقوایی .اولین وسیله در جابجایی و اسباب کشی مورد استفاده قرار می گیرد .

 

این یک واقعیت است که در فرآیند اسباب کشی جعبه های مقوایی بسیار مهم هستند و در بسته بندی وسایل توسط جعبه ها دلایل بسیار خوبی دارد :

جعبه ها

  1. در همه جا قابل دسترسی است
  2. قیمت مناسب دارند
  3. متنوع هستند
  4. فوق العاده مفید هستند

در هنگام اسباب کشی و باربری اسباب و اثاثیه منزل بیشتر افراد دنبال جعبه های ساخته شده از کارتن برای بسته بندی اثاثیه منزل و حمل کالا های خود هستند . با این حال که جعبه های مقوایی در امر جابجایی بسیار مفید و پرکارآمد هستند , شاید مایل باشید بدانید که دبدون جعبه های مقوایی چگونه کار بسته بندی را انجام دهید . بهتر است برای بهتر متوجه شدن این موضوع در این مقاله ترفند های باربری و بسته بندی را مطالعه کنید تا طرز کار بسته بندی بدون جعبه ها و کارتن های  مقوایی در اثاث کشی را بدانید .

روش ها و ترفند های باربری و بسته بندی در این مقاله گزینه ای مفید برای شما هستند .

چرا جابجایی بدون جعبه مقوایی می تواند گزینه مناسب برای شما باشد

تقریبا شما تمام روش های بسته بندی و باربری که به صورت آنلاین و یا از نزدیکان و آشنایان شنیده اید , تمامی اینها را شما از جعبه های مقوایی و کارتن ها برای جمع آوری و بسته بندی وسایل خود استفاده می کنید . در این مقاله راهنمایی و ترفند های ما به گونه ای است که شما برای بسته بندی اثاث خود جعبه های مقوایی را در حالت مناسب به دست آورید . قصد ما از ایم راهنمایی صرفه جویی در هزینه های شما و در نهایت استفاده از جعبه ها و کارتن های مقوایی رایگان و ارزان قیمت می باشد . در هر حال دلایلی وجود دارد که چرا شما امکان دارد بدون جعبه های مقوایی بسته بندی کنید و تصمیم بگیرید که از چه نوع وسایلی برای بسته بندی استفاده کنید :

ترفند های باربری و بسته بندی

نبود زمان

برای پیدا کردن جعبه های مقوایی به ذصورت رایگان چندین راه بهتر وجود دارد : آشنایان و همسایگان , وب سایت های تخصصی , سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ  محلی و ….. ولی تمامی اینها نیز به زمان کافی نیاز دارند .در صورتی که برای بسته بندی و اثاث کشی زمان کافی ندارید و عجله دارید پس جمع آوری جعبه های مقوایی از  فروشگاه ها و سوپرمارکت ها و کتاب فروشی ها  پیشنهاد مناسبی نیستند . بعلاوه جستجو در وب سایت ها نیز بسیار زمان بر است .

صرف وقت و انرژی کمتر

شما برای بسته بندی اثاث منزل خود زمان زیادی را صرف جمع آوری و بسته بندی در جعبه های مقوایی می کنید و پس از آن دوباره به همان میزان وقت و انرژی خود را صرف باز کردن بسته بندی جعبه ها می کنید ولی می توانید بدون کمک از جعبه های مقوایی کار اسباب کشی خود را انجام دهید و دیگر برای یک کار اضافی برای چک لیست های خود در روز حرکت نخواهید داشت .

هزینه کمتر

کارتن اسباب کشی می تواند بسیار گران باشد مخصوصا که دارای یک نام تجاری نیز باشد ولی خریداری چندین جعبه مقوایی جدید برای شما هزینه ی بسیاری ایجاد نمی کند , ولی در کل خرید ۴۰_۵۰ کارتن های مقوایی با نام تجاری برای بسته بندی تمامی وسایل منزل می تواند برای شما هزینه های باربری و حمل اثاث زیادی داشته باشد . برای بسته بندی با آنچه در منزل دارید و بدون نیاز به جعبه علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها , اتلاف وقت نیز نخواهید داشت .

ترفند های باربری و بسته بندی بدون جعبه

برای بسته بندی وسایل بدون استفاده از جعبه های مقوایی زمانی امکان دارد که از انواع وسایل دیگر برای بسته بندی جایگزین جعبه های مقوایی کنید . با این حال , شما به وسایلی نیاز دارید تا وسایل خود را به وسیله آن با ایمنی کامل و خیال آسوده جابه جا کنید .

باید به این نکته توجه کنید که جابجایی اثاثیه نیاز به دقت و استفاده از وسایل مناسب میسر است و در صورت رعایت نکردن منجر به آسیب دیدن وسایل خواهد شد .
در اینجا ۱۰ روش و ترفند برای بسته بندی وسایل بدون استفاده از جعبه های مقوایی ارائه خواهیم داد تا در کار بسته بندی مشکلی برایتان پیش نیاید و بدون استفاده از جعبه های مقوایی ار بسته بندی را انجام دهید .

باربری شمال تهران , اتوبار شمال تهران , باربری پاسداران , اتوبار پاسداران , باربری نیاوران ,اتوبار نیاوران , باربری بهشتی , اتوبار بهشتی , اتوبار تجریش , باربری تجریش , باربری منطقه یک تهران , باربری سعادت آباد , اتوبار سعادت اباد , باربری الهیه , شرکت باربری, باربری نارمک , اتوبار نارمک , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی , اتوبار , باربری , باربری تهران , اتوبار تهران , باربری ستارخان , اتوبار ستارخان , باربری شیخ بهایی , اتوبار شیخ بهایی , باربری گلها , اتوبار گلها , باربری مطهری , اتوبار مطهری , باربری ملاصدرا , اتوبار ملاصدرا ,

۱ . بسته بندی و باربری به وسیله چمدان

برای بسته بندی و باربری می توانید از چمدان استفاده کنید . به این صورت که چمدان برای محافظت از لباس ها مناسب است , ولی در امر جابجایی نیز بسیار پرکاربرد است شما می توانید کتاب های سنگین خود را در ان جابجا کنید , خصوصا اگر چرخ های کوچک در پایین آن داشته باشد . همچنین می توانید وسایل مربوط به آشپزخانه را نیز در آن جایگیزین کنید و یا لوازم جانبی کامپیوتر را در آن جابجا کنید .

۲ . کیف های مسافرتی و کوله پشتی

برای محافظت از اشیاء کوچک و ارزشمند می توانید از کوله پشتی و یا کیف های مسافرتی استفاده کنید . برای محافظت از جواهرات اگر جعبه ی آن را نداشته باشید می توانید در کوله پشتی قرار دهید و یا اشیاء گران قیمت کوچک شکننده را با کاغذ بسته بندی و یا بسته بندی حباب دار بسته بندی کنید و در کیف مسافرتی و یا کوله پشتی قرار دهید .

۳ . استفاده از کیف شخصی و ترفند های باربری و بسته بندی , برای حمل اسناد مهم خود می توانید از کیف شخصی خود استفاده کنید .

ایتفاده از کیف شخصی برای محافظت از اسناد بار ارزش شخصی , اسناد مسکن , اسناد مالی و پزشکی , اسناد کاری و غیره . بعلاوه به یاد داشته باشید که مدارک مربوط به قرارداد شرکت باربری و اتوبار انتخابی خود مانند : قراردادهای جابجایی , لیست مجودی , تخمین قیمت , رسید و …… را محافظت کنید .

۴ . ترفند باربری با ساک خرید

امروزه در ترفند باربری و بسته بندی , ساک خرید جایگزین مناسب و معقولی برای جعبه های مقوایی محسوب می گردد که یک جایگزین بسیار ایده آلی می باشد . اگر در خانه ی خود کیسه ی خرید مقاوم و بادوامی دارید از آنها استفاده کرده و در این مورد اصلا این کار را اصلا دریغ نکنید . استفاده از این ساک ها و کیسه های بادوام یکی از ترفندهای باربری و بسته بندی می باشد . هر چیزی که را که می توانید تصور کنید در آن بسته بندی کنید .

آنها انعطفاف پذیر بوده و همچنین ارزان و همیشه در دسترس می باشند . و به راحتی می توان در ماشین و یا در پشت یک وسیله ی نقلیه آنها را جای داد .

ترفندهای باربری و بسته بندی ارزان قیمت

۵- کیسه های حمل بار

انتخاب کیف های بزرگ یکی از ترفندهای باربری و بسته بندی می باشد . کیسه های بزرگ می توانند در نگهداری و همچنین محافظت از وسایل و اثاثیه ی شما کار بسیار برجسته ای انجام دهند . با این حال اگر به منظور حرکت بدون جعبه انتخاب آگاهانه ای برای بسته بندی داشته باشید . می توان بوسیله ی آنهاتقریبا هرچیزی را سالم نگه دارید . با این حال باید اطمینان یابید که وسایل و اقلام داخل کیسه ی باربری بوسیله ی بسته بندی حباب دار و یا با کاغذ بسته بندی تحت محافظت می باشند ؟

 

به یاد داشته باشید که کیسه های باربری در بالای وسایل دیگر به خوبی خود را جای می دهند .

۶- ترفندهای باربری و بسته بندی با کیسه های زباله

کیسه های زباله از لحاظ هزینه به مراتب ارزان می باشند و برای انتقال و حمل وسایل نرمی که شکستنی نیستند گزینه ی معقولی باشند . وسایلی همچون لباس – ملافه – کفش را می توان بوسیله ی کیسه های باربری حمل و انتقال داد. همچنین کیسه های زباله مناسب بسته بندی سریع لباس ها مستقیم از چوب لباسی و کمد لباسی می باشد . فراموش نکنید که کیسه های زباله خیلی سریع و به راحتی پاره می شوند و احتمال دارد که وسایل شما به زمین بیفتند  .پس با رعایت تمامی ترفندهای باربری که انتخاب کیسه زباله های مناسب یکی از آنها می باشد کار خود را بهتر و سریع تر انجام دهیم .

۷- ترفندهای باربری و بسته بندی با کیسه های خلاء

به منظور کاهش حجم ملافه ها ( بالش – پتو – حوله – روتختی و غیره …….) از کیسه های خلاء استفاده می گردد . همچنین با استفاده از کیسه های خلاء می توان لباس هایی که به فضای زیادی احتیاج دارند بسته بندی کرد .( کت – کت زمستانی و غیره ….)

با این حال شما با استفاده از چند بسته های خلاء بزرگ , می توانید بجای استفاده از جعبه های مقوایی بزرگ , تعداد قابل توجهی از کالاهای نرم را جای داده و بسته بندی کنید .

در دسترس ترین ترفندهای باربری و بسته بندی

۸- ترفندهای باربری و بسته بندی با سطل پلاستیکی

بدون جعبه ها و تا زمانی که دست از سطل های پلاستیکی به منظور ذخیره سازی قرار دهید  , جابه جایی می تواند کمی پیچیده و چالش برانگیز باشد  از بسیاری از فزوشگاه های بزرگ می توان این مخازن را تهیه کرده و از آنها استفاده کرد . نکته ی قابل توجه در مورد این مخازن این است که آنها را می توان دوباره استفاده کرد . آنها دارای ظرفیت بسیار خوبی در اسباب کشی ( سازماندهی وسایل ) دارند . همچنین آنها با دوام بوده و ضد آب می باشند و می توان آنها را در ماشین باربری به راحتی قرار داد .

۹- ترفندهای باربری و بسته بندی با کمد لباس

نکته ی جالبی که در زمان اسباب کشی وجود دارد این است که در زمان حمل بار و جابه جایی وسایل و اثاثیه ی خانه می توانید آنها را در همان حالتی که در داخل کمد  – کشو یا کابینت قابل جابه جایی می باشند نگه داشته و آنها را انتقال داد .این تا زمانی ممکن می باشد کعه محتوای آنها به هیچ وجه شکستنی نباشند . برای حفظ کشوها می توان از تسمه و یا طناب استفاده کنید تا از افتادن انها جلوگیری شود

برچسب ها: , , , ,

 
دو شنبه 8 بهمن 1397برچسب:, :: 14:0 :: نويسنده : شب آرا نور

فریت بار به ولینگتون , هزینه و قیمت ارسال بار هوایی به ولینگتون , ملل کارگو : شهر ولینگتون پایتخت کشور نیوزلند بوده و در واقع دومین منطقه پر جمعیت این کشور به شمار می آید که حدودا دارای ۳۹۸۳۰۰نفر جمعیت می باشد.که در سال ۲۰۰۹ استان ولینگتون تقریباً ۴۷۸۶۰۰ نفر جمعیت داشت .در این جا قابل ذکر است که اشاره داشته باشیم که ولینگتون پرجمعیت ترین پایتخت در قاره اقیانوسیه است.این شهر در نوک جنوب غربی جزیره شمالی ،واقع بین تنگه کوک و Rimutaka قرار گرفته است.

فریت بار به ولینگتون

این شهرو استان نام خود را از آرتور ولزلی ،نخستین دوک ولینگتون و فاتح نبرد واترلو گرفته است.علت انتخاب ولینگتون برای پایتخت متمرکز شدن پارلمان و ادارات مرکزی و وزارتخانه های دولتی و در حالت کلی مرکزیت سیاسی این شهر می باشد .در این شهر ،در تمام طول سال و به ندرت دمای بالاتر از ۲۵ درجه سانتی گراد (۷۷ فارنهایت)ویا کمتر از ۴ درجه سانتی گراد (۳۹ درجه فارنهایت) را می توان مشاهده کرد.

سفر و ارسال بار به ولینگتون

این شهر بندی شامل سه بندر مجزا می باشد این شهر به علت موقعیت جغرافیایی و همین طور جاذبه های گردشگری خود مسافران و توریست های زیادی را جذب می نماید .این شهر دارای جاذبه های توریستی فراوانی مانند موزه ولینگتون ،باغ وحش ولینگتون ،گالری های شهر Zealandiaو Wellington و همین طور کشتیرانی و اتوبوس رانی لیموزین ها است.البته باید بگوییم که نمایشگاه ها و گالری های با شکوه هنری هر ساله در این شهر برگزار می گردد.بیشتر ایرانی هایی که به کشور نیوزلند مهاجرت می کنند یا مسافرت طولانی مدت به این کشور دارند ؛شهر ولینگتون را انتخاب می نمایند.در نوشته زیر ما به روش ارسال بار به .لینگتون به وسیله شرکت ملل کارگو اشاره ای داریم.

خدمات شرکت ملل کارگو برای فریت بار به ولینگتون | نیوزلند

بسته بندی بار (فریت بار به ولینگتون)

اکثر مسافران هنگام فریت بار خود نگران این مسئله می باشند که در طی مسیر ارسال بار به ولینگتون به بار آن ها آسیب برسد .شرکت فریت بار و حمل بار هوایی ملل کارگو با ارائه خدمات اصولی در مورد بسته بندی و همین طور به کار بردن بهترین و با کیفیت ترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ،منزل و…و دارا بودن کادری مجرب و متخصص در زمینه بسته بندی تا به الان توانسته است که بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر ولینگتون را داشته اند را ارائه دهد .می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بسته بندی روی آن کلیک نمایید.

دیگر خدمات ملل کارگو برای ارسال بار به ولینگتون

  • بسته بندی تمامی وسایل منزل (اعم از ظروف شکستنی ،کتابخانه ،البسه و…)در منزل شما به صورت استاندارد.
  • بارگیری برای حمل بار هوایی
  • انجام دادن تشریفات گمرکی با حضور شما و یا بدون حضور شما عزیزان:در این مورد باید یادآور شویم که برخی از مسافران دوست دارند که خو نیز شخصاً به همراه کارشناس فریت بار جهت انجام امور گمرکی حضور داشته باشند ولی تعدادی از مسافران نیز انچجام تمام امور را بر عهده ی شرکت فریت بار قرار می دهند .شرکت ملل کارگو بنا به درخواست مشتریان خود عمل می نماید وسعی بر ان دارد تا رضایت تمامی مسافران خود را جلب نماید.
  • در صورت نیاز بودن ،پالت بندی محموله:پس از آنکه امور گمرکی انجام گرفت جهت پیش گیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله بایست آن را در صورت نیاز پالت بندی کرد .شرکت فریت بار و حمل بار هوایی ملل کارگو این مسئولیت را نیز عهده دار شده است.

ودر پایان گرفتن بارنامه برای ارسال بار به شهر ولینگتون: شرکت ملل کارگو در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت گرفتن بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند ایران ایر ،هواپیمایی امارات ، ترکیش ایر لاینز ،و…را برای فریت بار به شهر ولینگتون را عهده دار می گردد.

نکته:

مقررات فریت بار به ولینگتون تابع قوانین فریت بار به کشور نیوزلند است و همه قوانین فرودگاه های نیوزلند یکی هستند.

فرودگاه بین المللی ولینگتون

فرودگاه بین المللی ولینگتون واقع در ۱۴ کیلومتری جنوب شهرستان ولینگتون در منطقه وایکاتو در ارتفاع ۵۲ متری از سط دریا واقع شده است.این فرودگاه دهمین فرودگاه شلوغ در نیوزلند از لحاظ مسافر می باشد .بر طبق آمار این فرودگاه در سال ۲۰۱۱ دارای ۳۱۶۰۰۰ مسافر داخلی و ۴۶۰۰۰ مسافر بین المللی داشته است . همین طور این فرودگاه یک مرکز آموزش نیوزلند از CTC حمل و نقل هوایی می باشد.CTC یک سازمان آموزش پرواز ریتانیا است که خلبان تازه آموزش دیده به خطوط هوایی مختلفی در سراسر جهان منتقل می کند.
کد سازمان یاتا برای فرودگاه ولینگتون NZWN و برای سازمان ایکائو نیز WLGl می باشد.

این فرودگاه بین المللی که قبلاً به عنوان فرودگاه (Rongotai) شناخته می شده است در حومه شهر ولینگتون ،پایتخت نیوزلند واقع شده است.و حدود ۵/۵ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد .فرودگاه ولینگتون دارای زمینی به مساحت ۱۱۰ هکتار بر روی تنگه Rongotai می باشد .این فرودگاه پس از آکلند و کرایستچرچ ،سومین فرودگاه شلوغ در نیوزلند است.در طبق آمار در ماه مارس ۲۰۱۳ ، ۵،۳۷۳،۶۲۲ مسافر در این فرودگاه رفت وآمد داشته اند.فرودگاه ولینگتون ازتباط بسیاری از مقصدهای نیوزلند را ممکن می سازد و همین طور دارای سفرهای زیادی به شرق استرالیا است.

 
دو شنبه 8 بهمن 1397برچسب:, :: 13:34 :: نويسنده : شب آرا نور

دیزاین جایگاه عروس و داماد در تالار عروسی : همانطور که می دانید یکی از مهم ترین قسمت های که در هر تالار عروسی و باغ عروسی وجود داشته است، جایگاه مربوط به عروس و داماد می باشد. چون عروس و داماد به محض ورود به تالار عروسی در جایگاه مخصوص خودشان تا پایان عروسی می نشینند و از جمله نقاطی می باشد که بسیار مورد توجه مهمان ها قرار می گیرد پس مهم است که به شیوه ی دیزاین شده باشد.

هر چقدر هم که ورودی تالار و نمای آن زیبا باشد نمیتوانیم به سادگی از کنار تزئین و طراحی جایگاه عروس و داماد رد شویم و هر چقدر که بتوان این جایگاه را جذاب تر و زیباتر طراحی کرد سبب می شود که جلوه تالار بیش تر گردد و ذهنیتی برای مهمان ها وجود داشته باشد که در یک تالار باشکوه حضور داشته است و همچنین فیلم و عکس های عروسی بسیار زیبا خواهند بود چون همانطور که اشاره کرده ایم جایگاه عروس و داماد اهمیت بسیار زیادی داشته است پس باید نهایت تلاش را در چگونگی طراحی آن بکار ببریم.

دیزاین جایگاه عروس و داماد در تالار عروسی

زمانی که در حال انتخاب تالار عروسی می باشید به جایگاه عروس و داماد دقت زیادی نمایید. اگر نحوه ی دکور و تزئین را نمی پسندید سعی کنید از ایده ها و خلاقیت های خودتان بهره مند شوید.

دیزاین جایگاه عروس و داماد در تالار عروسی

دیزاین جایگاه عروس و داماد در تالار عروسی

برخی از عروس و دامادها ترجیح میدهند برای تزئین از پارچه های ساتن یا شمع و… استفاده کنند که در هر صورت می تواند ایده های جالبی باشد. می توانید از گل آرایی های متنوع استفاده کنید یا نورپردازی های فوق العاده را برای این قسمت در نظر بگیرید که هر تزئینی میتواند نظر شما را به خود جلب نماید.

صندلی عروس و داماد

یکی دیگر از ایده های جذاب این می باشد که شما صندلی عروس و داماد را متفاوت کنید. به دنبال ایده های باشید که صندلی عروس و داماد از صندلی های مهمان ها مجزا باشد. میتوانید از دستمال های سوزن دوزی شده استفاده کنید و روی پشتی صندلیهای عروس و داماد بیندازید. از پارچه های رنگی هم برای روی میزها استفاده کنید یا اینکه صندلی های فانتزی نیز گزینه های خوبی به شمار می روند.
از دیزاین اکسسوری های خاص نیز استفاده کنید چون میز عروس و داماد واقعا چشمگیر بوده و میتوانید یک تاق پر از گل را برای بالایی میز استفاده کنید و میز را درون یک آلاچیق بگذارید.

تزیین جایگاه عروس و داماد با شمع

در طراحی و دیزاین تالار عروسی یکی دیگر از مواردی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد شمع است. شما می توانید روی میز را با شمع تزئین کنید. شمع های متنوع وجود داشته است که هر کدام از آن ها زیبایی خاصی داشته است.
البته تزئین با تور نیز گزینه ی جالبی است که می توانید از آن نیز استفاده کنید که بسیار رایج نیز می باشد. برای تزئین جایگاه عروس و داماد ایده های زیادی وجود دارد که هر کدام از این تزئین ها با توجه به نظر و سلیقه شما میتواند تغییراتی داشته باشد.

باغ تالار عروسی شمس العماره ، با ایده هایی نو برای دیزاین جایگاه عروس و داماد در تالار عروسی همراه شماست.

 
دو شنبه 8 بهمن 1397برچسب:, :: 13:6 :: نويسنده : شب آرا نور

کانکس کافی شاپ , خرید و فروش و قیمت کانکس کافی شاپ , گروه صنعتی ایرانا سازه : کانکس های کافی شاپ یکی از به روزترین و مدرنترین سازه ها در دنیا شناخته شده است که امروزه روند روبه رشدی داشته و اکثرا در تمامی کشورها از این نوع از کانکس ها استفاده های زیادی می شود . کانکس کافی شاپ یا کانکس فست فود در ابعاد و اندازه های مختلف و در نوع ثابت و یا سیار طراحی و تولید می گردند . که استفاده از این نوع از سازه ها در کشور ما نیز معمول شده و اکثرا شاهد این دست از کانکس ها هستیم .

اگر می خواهید شما از آن به عنوان یک کافی شاپ استفاده کنید از امکانات و شرایط خاصی برخوردار است . مهمترین نوع این ها آن های هستند که مورد تایید وزارت بهداشت هستند یعنی رعایت بهداشت یکی از اصلی ترین موضوع هایی است که در طراحی این دست از کانکس ها باید به آن ها توجه کرد یعنی کانکس را طوری طراحی کرد که از قابلیت شستشو برخوردار باشد . که اکثرا از پوشش استیل برای کف و دیواره های این سازه طراحی می شود .


قیمت کانکس کافی شاپ

قیمت کانکس کافی شاپ


انواع کانکس کافی شاپ

کانکس فست فود و یا همان کانکس های کافی شاپ – coffee shop container در دو نوع ثابت و سیار تولید می شوند . و هرکدام از آن ها از شرایط و ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند . دلیل متفاوت بودن این سازه ها به هم دیگر نیز این است که انتظارات , نیاز خریداران , نوع استفاده از سازه که می کنند , محل قرارگیری سازه و .. با یکدیگر فرق می کند . بعضا در برخی موارد امکان دارد خریدار فضای کافی برای نصب سازه داشته باشد به همین دلیل کانکس را سفارش می دهد که در ابعاد و اندازه ی بزرگتر باشد . و یا برعکس این مورد ممکن است فردی درخواست سازه در اندازه ی کوچک داشته باشد زیرا در ساعات مشخصی از روز از آن استفاده می کند . به همبن دلیل کانکس های کافی شاپ در اندازه های مختلف تولید می شوند و در محل مورد نظر خریداران محترم نصب می گردند .

کانکس کافی شاپ ثابت

از این نوع از کانکس ها بیشتر در دانشگاه ها و پارک ها استفاده می شود و چون به صورت ثابت در یک جا نصب می شوند از ابتدا د رابعاد بزرگ طراحی می شوند و دارای امکاناتی از جمله پذیرایی و آماده سازی است . در طراحی نمای داخلی سازه به دلیل هماهنگی با طبیعت و محیط قرار گیری سازه از چوب ساخته شده است

کانکس کافی شاپ سیار

یکی از پرکاربردترین کانکس های تولید شده در مجموعه ایرانا سازه کانکس کافی شاپ سیار است که مانند کانکس کترینگ سیار و کانکس فست فود سیار کابردهای زیادی دارد . این نوع از سازه به نسبت ثابت آن در ابعاد کوچکتر ساخته می شوند زیرا در هنگام جابه جایی به مشکل برنخورند . این نوع از کانکس ها بر روی دو محور چرخدار طراحی شده اند که می توان آن ها را به وسیله ماشین های بزرگ حمل وحتی خودروهای سواری جابه جا کرد . مهمترین تفاوت این سازه با سازه ثابت آن د راین است که چون فضای داخلی سازه ثابت در ابعاد کوچکتر است اکثرا پذیرایی از مشتریان در بیرون سازه و بر روی میزها و صندلی هایی که در بیرون چیده شده اند صورت می گیرد ولی اما د رنوع ثابت آن پذیرایی هم در داخل کانکس و هم در بیرون کانکس انجام می شود .

امکانات کانکس کافی شاپ

شاید این سوال به ذهنات آید که کانکس های کافی شاپ از چه امکاناتی برخوردارند ؟و چه ویژگی هایی را باید دارا باشند ؟ در پاسخ به این سوالات باید اشاره کرد که طراحی نوع سیار سازه با ثابت آن فرق دارد و آن هم این که در نوع سیار آن باید سقف و بدنه ی داخلی آن از نوع استیل های ضد خش باشد . و تمامی امکانات داخلی اعم از سینک و کابینت بندی نیز از این دست باشند . زیرا هم بهداشتی بوده و هم از قابلیت شستشو برخوردار است .

بیشتر بخوانید در : کانکس دست دوم

سنک و همچنین تعبیه مخزن آب نیز برای این نوع از کانکس ها اجباری است و باید در طراحی آن ها به این نکات نیز توجه کرد . لوازمی چون یخچال , قهوه ساز و دیگر امکانات داخلی بر عهده ی خود خریدار است . در نوع ثابت این سازه نیازی نیست که فضای داخلی از استیل باشد می توان از طرح های چوب , پی وی سی و .. نیز استفاده کرد .

قیمت کانکس کافی شاپ

اما در مورد قیمت این سازه نیز باید گفته شود که قیمت سازه ثابت با سیار آن فرق دارد و همچنین طراحی داخلی سازه چرخدار چون اکثرا از تمام استیل است و دارای مخزن تخلیه و ذخیره آب است و به دلیل چرخدار بودن آن نیز مسلم است قیمت آن با نوع ثابت فرق دارد . اما از این نکته نیز نباید غافل شد که بنابه درخواست مشتری می توان داخل فضای سازه ثابت و سیار را طراحی کرد و قیمت آن را محاسبه کرد .