تشریفات عروسی , تشریفات مجالس
تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
شماره مجازی PingMe
گیت آرتابان
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تشریفات عروسی , تشریفات مجالس و آدرس wedding-planner.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
شب آرا نور

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
12 آذر 1396برچسب:, :: 17:13 :: نويسنده : شب آرا نور

بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی کدامند؟

بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی کدامند؟ همه ی ما می دانیم برگزاری مراسم عروسی از جمله مراسماتی است که در کشور ما اهمیت خاصی داشته است. هر فردی مراسم عروسی را در جایگاه ویژه ی می بیند و هر دختری آرزو دارد مراسم عروسیش به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

یکی از کارهای مهمی که در مراسم عروسی باید انجام شود تهیه و تزیین ماشین عروس می باشد.

زوجین در بیشتر موارد سعی می کنند قبل از روز عروسی برای نوع و مدل ماشین و همچنین هزینه های خود برنامه ریزی کنند.

یکی از خدماتی که این روزها تشریفات عروسی و خدمات عروسی به زوجین عزیز ارائه می دهند اجاره ماشین عروس می باشد . در چنین مراکزی ماشین عروس های متنوعی وجود دارد که هر زوجی با توجه به بودجه و سلیقه خود می تواند از آنها را انتخاب کند.

در موسسه های خدمات و تشریفات عروسی ماشین های داخلی و خارجی زیادی وجود دارد که هر کدام با قیمتی متفاوت به مشتریان عزیز ارائه می شود و همچنین روز به روز این مدل ها افزایش داده می شوند.

بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی

بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی

بیشتر خدمات مجالس و تشریفات سعی می کنند ماشین های متنوعی و بروز ترین ها را در اختیار داشته باشند تا از بازار رقابت جای نمانند.

در موسسه های تشریفات مجالس ، ماشین های تشریفاتی زیادی وجود دارد که آنها را برای برگزاری مراسم اجاره میدهند .

البته این روزها زوجین بیشتر از ماشین های روز جهان استقبال می کنند زیرا سبب می شود به مراسمشان جلوه ی ویژه ی دهد و همچنین مراسم انها را با شکوه جلوه دهد.

بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی

در موسسه خدمات عروسی ماشین های لوکس و نیمه لوکس ، مدرن و کلاسیک وجود دارد و با کمک گل ارایی می توان این خودروهای کلاسیک را به یک ماشین عروس ایده آل تبدیل کرد که هم زیباست و هم شیک ؛ البته قیمت مناسب را نیز فراموش نکنید.

عموما ماشین عروس ها را به صورت ساعتی به افراد کرایه می دهند و با توجه به مدل و نوع ماشین قیمت کرایه آنها نیز متفاوت است البته گاهی راننده و بدون راننده بودن آنها نیز مطرح می شود.

گاهی برخی از این ماشین ها برای دامادهای عزیز هزینه های بیشتری دارندو اگر دامادها قصد داشته باشند در هزینه های خود صرفه جویی کنند باید قید چنین ماشینی را بزنند. اگر شما ماشینی را انتخاب کنید که قیمت پایین تری دارد ولی آن را زیبا و با سلیقه تزئین کنید قطعا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

به یاد داشته باشید برای تزئین ماشین عروس حتما از خلاقیت ، ابتکار و سلیقه بهره ببرید. برخی از افراد گل های را که برای تزئین ماشین انتخاب می کنند ارزان قیمت می باشند یا مناسب فصلی است که مراسمشان برگزار شده است این موارد سبب می شود آنها بر روی هزینه هایشان نیز کنترل داشته باشند.

حتی می توان به جای استفاده از گل از نوارهای تزئینی یا ساتن و حریر استفاده نمود و برای تزئین فضای درونی ماشین نیز ابتکاری به خرج داد.

معمولا خدمات و تشریفات عروسی می توانند در این رابطه گزینه های مناسب و خوبی را به شما ارائه دهند.
در نهایت نتیجه می گیریم مدل و نوع ماشین ها زیاد تفاوتی با یکدیگر ندارد. و شما می توانیدگل آرایی و تزئین ماشین عروس خود را طبق بودجه ی که دارید بی نظیر و زیبا کنید.

فراموش نکنید برای تزئین ماشین عروستان به سراغ گل فروشی بروید که با سلیقه باشد و بتواند با کمی خلاقیت و ابتکار ماشین عروس شما را به بهترین شکل ممکن تزئین کند.

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

 
12 آذر 1396برچسب:, :: 17:13 :: نويسنده : شب آرا نور

کریستال آرایی در تشریفات عروسی , کریستال آرایی

کریستال آرایی در تشریفات عروسی : کریستال به عنوان یکی از اشیاء تزئینی می باشد که در برخی از جشن ها ، خدمات مجالس و تالارهای پذیرایی از آن استفاده می نماید. البته گاهی در برخی از خانه های اعیانی از کریستال دیده می شود.

خدمات کریستال آرایی در تشریفات عروسی

زمانی که شیئی را از کریستال می سازند واقعا جلوه ی خیره کننده و جذاب دارد. توسط این اشیاه نور به راحتی انعکاس داده می شود و سبب می شود که نور پردازی در فضا و زیبایی خاصی به محیط داده شود.

در سالن های عروسی برای اینکه زیبایی و تزئین جالبی به فضا بدهند از کریستال استفاده می کنند. البته کریستال در تشریفات عروسی کاربردهای زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است : با تشریفات شب آرا نور همراه باشید.

کریستال آرایی در تشریفات عروسی

کریستال آرایی در تشریفات عروسی

کریستال آرایی تزئین شعمدانی ها

با اینکه کریستال ها ظریف می باشند ولی برای تزئین شمعدانی ها از آنها استفاده می گردد، باید دقت داشته باشید که با احتیاط لازم آنها را حمل کنید .

زمانی که یک شمعدانی از کریستال ساخته می شود بهتر از شمعدانی فلزی است زیرا سریعا داغ می شوند. شمعدانی های کریستالی این روزها طرفداران زیادی دارند و برای میز مهمانان نیز از آن ها استفاده می شود و همچنین می توانند نور را زیباتر نشان دهند.

کریستال آرایی لوسترها

یکی از ضروریاتی که باید در سالن های عروسی باید حتما بکار گرفته شود لوستر است ؛ لوسترها به زیبایی بهتر سالن عروسی کمک می کنند.

اگر بتوان لوسترها را از کریستال بسازیم قطعا سالنی زیباتر و رویایی تر خواهیم داشت. هنگامی که نورهای رنگی از بین شیشه های کریستالی عبور کنند قطعا در فضای سالن درخشش نور زیادتری رخ می دهد و این موضوع موجب می شود تا سالن عروسی بسیار زیبا و رویایی باشد.

 

کریستال آرایی گلدان ها

گاهی بر روی میز مهمانان گلدان های کوچکی قرار داده میشود که این گلدان ها سبب می شود میزها بسیار زیبا باشند. در صورتی بتوان از گلدان های استفاده کرد که از جنس کریستال باشند قطعا می توان جلوه ی زیباتری را به میزها داد.

البته فراموش نکنید که گلدان های جنس کریستالی به نسبت دیگر گلدان ها وزن بیشتری دارند و تعادلشان بر روی میز حفظ می شود و با هر تکانی نمی افتند. گلدان های کریستالی برگزاری مراسم عروسی را رسمی تر نشان می دهند

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

.

چیدمان سفره عقد

گاهی در میان برخی از زوجین عزیز می بینیم که دوست دارند مجلسی باشکوه داشته باشند. برای همین از همه تدارکات برای تشریفات مجالس و پذیرایی مهمان استفاده می کنند و برای اینکه مجلسشان باشکوه تر جلوه دهد در گوشه ی از سالن سفره عقدی زیبا قرار میدهند. اما این سفره عقد نباید ساده باشد و باید شیک به نظر بیاید.

برای اینکه سفره عقد را تزئین نماید از شمعدانی ، گل و دیگر وسایل تزئینی استفاده می کنند. گل های کریستالی می توانند در زیباکردن سفره عقد می توانند به شما کمک کنند. بهتر است برای تزئین سفره عقد از وسایلی استفاده کنید که کریستالی باشد. مانند شمعدان های کریستالی ، گلدان و …

کریستال آرایی

کریستال آرایی

حتی شما می توانید از ظروفی استفاده کنید که جنس کریستالی دارند و برای پذیرایی از مهمانان از آنها استفاده نمایید.

ظروف پذیرایی

یکی از مواردی که باید در تشریفات عروسی به آن دقت زیادی شود و لوکس استفاده گردد ظروف پذیرایی می باشد. در بیشتر مواقع از ظروف چینی استفاده می کنند ولی گاهی در میان این ظروف لیوان های کریستالی دیده می شود که موجب زیبایی بیشتر خواهند شد.

کریستال آرایی در تشریفات عروسی توسط تیم حرفه ای شب آرا نور

 
12 آذر 1396برچسب:, :: 17:13 :: نويسنده : شب آرا نور

نحوه انتخاب موزیک عروسی , موسیقی عروسی در تشریفات

نحوه انتخاب موزیک عروسی , موسیقی عروسی در تشریفات عروسی : نقش موسیقی در مراسم های مختلف بسیار پر رنگ است . یکی از مهم ترین پارامترهایی که در خدمات عروسی و تشریفات مطرح است انتخاب موسیقی می باشد که عروس و داماد باید به آن دقت داشته باشند.

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

عروس و داماد می توانند برای برگزاری مراسم عروسیشان از بهترین گروه های موسیقی و خوانندگان استفاده کنند ولی بهتر است انها موزیک عروسی خود را انتخاب کنند. معمولا عروس و داماد با بودجه ی که دارند اقدام به انتخاب خوانندگان و نوازندگان می نمایندو اما بهتر است برای اینکه مراسم عروسیمان و گروه موسیقی کامل تر شود از صدابرداران و نورپردازان هم استفاده گردد.

موزیک عروسی

موزیک عروسی

نحوه انتخاب موزیک عروسی , موسیقی عروسی

به همین دلیل ما در شب آرا نور به شما توصیه می کنیم که دی جی مناسب و گروه موزیک مناسبی را برای خود انتخاب نمایید تا بتوانید خاطره های خود را به بهترین شکل برای خود ثبت نمایید.

انتخاب موزیک عروسی در زمان ورود به سالن یا باغ:

بهتر است در زمان ورود عروس و داماد به باغ یا تالار خودشان از پیش تر آهنگی را انتخاب کرده باشند که اگر می خواهید به صورت رسمی وارد شوید بهتر است که موزیکی را انتخاب کنید که بی کلام وشاد باشد. اما اگر می خواهید پر انرژی وارد سالن شوید سعی کنید اهنگی شاد را انتخاب کنید یا با خواننده هماهنگ نمایید.

موزیک اولین هنرنمایی عروس و داماد:

بهتر است عروس و داماد برای اولین موزیک خود از یک آهنگ عاشقانه استفاده کنند که نشان دهنده رسیدن به همدیگر یا عروسی باشد البته توصیه می شود پیش تر آن را با یکدیگر تمرین کرده باشند.

موزیک بدنه مراسم و پاییکوبی میهمانان:

در مرحله های بعدی عموما مهمانان به پیشت وارد می شوند و عروس و داماد را همراهی می نماید. بهتر است برای اینکار لیستی از بهتری آهنگ ها و شادترین ها برای پایکوبی عمومی در نظر گرفته شود. سعی کنید از موزیک های قدیمی و جدید به صورت ترکیبی برای این قسمت استفاده نمایید.

استفاده از موزیک دیگر فرهنگ ها و قومیت ها :

البته می توانید یک ایده جذاب هم در قسمت موزیک بکارببرید و از موزیک های اقوام متفاوت و ملل در طول مراسم استفاده نمایید .

موسیقی عروسی

موسیقی عروسی

این کار از دو بخش قابل اهمیت می باشد اینکه سلیقه مهمانان با یکدیگر تفاوت دارد و همچنین در مراسم شما قومیت های مختلفی ممکن است حضور داشته باشند پس بهتر است تنوع موزیک های شاد را فراموش نکنید.

بهترین گزینه هابرای شما استفاده از آهنگ های معروف لری، آذری ، جنوبی ، کردی، شمالی ، عربی ، هندی می باشد.

استفاده از موزیک محلی خاص :

گاهی ممکن است دو خانواده با قومیت های متفاوتی با یکدیگر پیوند خورده باشد.برای اینکه بتواند حرکتی در جهت تحکیم نمادین این پیوند انجام داد که می توانید از موزیک های محلی اصلیت این دو خانواده بهره بگیرید. البته فراموش نکنید موسیقی های محلی در عروسی سبب ایجاد شوق و شرور خاصی می شوند.

برای این قسمت لیستی تهیه کنید که در آن معروف ترین و محبوب ترین موزیک های محلی نزد خانواده تان ذکر شده باشد.

موزیک رومانتیک دونفره مخصوص عروس و داماد:

برای این قسمت می توانید از موسیقی عروسی شاد و همچنین موزیک های احساسی و ملایم استفاده کنید ؛ توصیه ما این است که این قسمت ترکیبی از این موارد باشد. در موزیک های شاد مهمانان نیز می توانند شما را همراهمی کنند ولی اهنگ های ملایم و احساسی مخصوص عروس و داماد عزیز است.

پخش موزیک ملایم در زمان صرف شام:

گاهی در زمان شام به صورت کلی موزیک را قطع می کنند ولی ما اصلا به شما این کار را توصیه نمی کنیم بلکه می توانیداز موزیک های اروپایی و کلاسیک استفاده نمایید . نکته ی مهم در این باره این است که این صدا و ولوم این موزیک ها در زمان صرف شام به واسطه دی جی و صدابردار کنترل شود و اگر از دستگاه پخش برای موزیک استفاده می کنید به مسئول بگویید که صدا را آرامتر پخش کند.

نکته آخر نحوه انتخاب موزیک عروسی

1)در تشریفات لوکس و لاکچری پیش از اینکه شما لیست موزیک خود را انتخاب کنید حتما به سایت های موزیک سری بزنید و سعی کنید از اهنگ های استفاده کنید که برای عروسی گلچین شده اند .

2)گاهی در برخی از مراسم در باغ عروسی ، غرفه های سنتی در نظر گرفته می شوند که می توانید برای سلیقه های سنتی از اجرای موسیقی سنتی به صورت همزمان استفاده کنید.

3)گاهی برخی از خانم ها در برگزاری مراسم عروسی خود از نوازنده خانم برای دف و دیگر ابزارهای موسیقی استفاده می کنند.

4)در پایان برای همراهی عروس و داماد تا منزلشان می توانید از نوازندگان سازهای محلی که با فرهنگ خانواده متناسب است استفاده نمایید.

برچسب ها: انتخاب موزیک در زمان ورود به سالن, انتخاب موسیقی در تشریفات, راهنمای انتخاب موسیقی عروسی, موزیک بدنه مراسم و پاییکوبی, موزیک رومانتیک دونفره مخصوص عروس و داماد, موزیک محلی, موسیقی تشریفات عروسی, موسیقی عروسی, موسیقی محلی در تشریفات عروسی

 
12 آذر 1396برچسب:, :: 17:13 :: نويسنده : شب آرا نور

دیزاین اکسسوریز سالن های عروسی , دیزاین اکسسوریز

دیزاین اکسسوریز سالن های عروسی : همه ی ما می دانیم که فضای سالن عروسی باید زیبا و شیک و در عین حال چشم نواز باشد. بیشتر عروس و دامادها همیشه از جشن ازدواج خود خاطره های زیادی دارند .

جشن عروسی باید از جشن های باشد که همیشه خاطره های آن در ذهن بماند و به بهترین شکل ممکن تصاویر و فیلم برداری آن صورت بگیرد.

دیزاین اکسسوریز سالن های عروسی

علاوه بر اینکه باید در برگزاری مراسم عروسی به بهترین شکل از مهمانان پذیرایی شود باید فضای سالن هم مد نظر باشد. در اصل در برگزاری تشریفات مجالس عروسی دیزاین اکسسوریز نقش بسزایی داشته است.

دیزاین اکسسوریز سالن های عروسی

دیزاین اکسسوریز سالن های عروسی

در واقع به همه ی اشیاه و وسایلی تجملی دیزاین اکسسوریز می گویند که سبب می شوند فضای سالن عروسی زیباتر جلوه داده شود. این وسایل در دو بخش سالن مورد استفاده قرار می گیرند که شامل موارد زیر می باشد:

دیزاین اکسسوریز در فضای خارجی سالن عروسی

در بیرون از سالن عروسی ورودی و در بخش استقبال قرار داشته است که مهمانان را به سوی سالن هدایت می کند.

در صورتی که در تعدادی از سالن های عروسی به قسمت های بیرون از سالن زیاد اهمیت نمی دهند و مدیران سالن می خواهند که مهمانان زیاد در این قسمت ها توقف نکند و سریعا بعد از اینکه ماشینشان را در پارکینگ قرار می دهند به داخل سالن می روند.

پس اهمیتی ندارد که دیزاین اکسسوریز جذاب باشد و از هیچ وسیله ی برای زیباسازی آن استفاده نشده باشد.
اما باید بدانید که برای اینکه تشریفات عروسی بهتر برگزار شود نیاز است که فضای بیرونی سالن هم زیبا باشد.

باید دقت کنید که قسمتی از فیلم عروسی هم در فضای بیرون سالن گرفته می شود و بخشی هم به ورودی سالن مرتبط می گردد. پس مهم است که در این قسمت ها دیزاین اکسسوریز انجام گردد.

دیزاین اکسسوریز در فضای داخلی سالن عروسی

بخشی مهم تری در دیزاین اکسسوریز سالن های عروسی به بخش های درونی سالن مرتبط می باشد که مهمانان بیشتر زمان عروسی را در ان قسمت سپری می کنند. البته باید بدانید برای اینکه این قسمت زیباتر به نظر بیاید از اشیا و وسایل استفاده می کنند که در ادامه به برخی از انها اشاره شده است:

آینه

اگر در فضای درونی سالن از آینه استفاده شود نور بیشتری منعکس می گردد. در صورتی که از نورهای رنگی در فضای درونی سالن استفاده شود این نورها با آینه ها ترکیب می شود و موجب می شوند که فضای زیبایی خاص و منحصر به فردی در سالن ایجاد گردد.

البته یک نکته مهم دیگر هم این است که که مهمانان می توانند خودشان را در آینه ببینند و به فضاهای که درسترسی ندارند در آینه برای آنان قابل مشاهده می باشد. اما نباید در کل سالن از آینه کاری استفاده شود و قسمتی را باید از سنگ های آنتیک یا رنگ و کاغذ استفاده نمایید.

دیزاین اکسسوریز

دیزاین اکسسوریز

جایگاه عروس و داماد

یکی از مهم ترین بخش ها در هر سالنی ، جایگاه عروس و داماد می باشد که همه ی مهمانان تقریبا حواسشان به آن قسمت می باشد . پس باید این قسمت به صورت خیلی خاص تزئین شود و حاضرین در سالن از آن تعریف کنند.
می توان برای این قسمت از ساتن ، پارچه های براق ، گل ، وسایل کریستالی ، شمعدان های زیبا و پایه دار ، استفاده کرد.

تزئینات روی میز

میز مهمان ها در جشن عروسی هم باید به زیبایی تزئین شود. البته می توان برای اینکه میزها زیباتر جلوه داشته باشند از شمعدانی ها ، گلدان و ظروف زیبا ( برای شرینی و میوه) استفاده کرد.

اما اگر تزئین میز به گونه ی باشد که فضا محدود شود و مهمانان را اذیت کند اصلا خوشایند نیست . وسایلی که برای تزئین میز استفاده می شود باید در اندازه های کوچک باشد.

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

نورپردازی

نور پردازی یکی دیگر از بخش های است که در دیزاین اکسسوریزر استفاده می شود. معمولا در سقف سالن ها می تواند نورها را مشاهده کرد.

برای اینکه بخشی از فضا نیز شیک تر باشد بر روی دیوارهای سالن از چراغ های کوچک رنگی استفاده می کنند.البته این کارها به یک مهندسی خاص نیاز می باشد که مدیران در تشریفات عروسی باید به آنها توجه داشته باشند.

 
12 آذر 1396برچسب:, :: 17:13 :: نويسنده : شب آرا نور

ماشین عروس , آخرین مدل ماشین عروس در سال 2018

ماشین عروس , آخرین مدل ماشین عروس در سال 2018 : یکی دیگر از تشریفات عروسی ، ماشین عروس می باشد. هر شخصی باتوجه به سبک و علاقه ی که دارد آن را انتخاب می نماید البته در انتخاب میزان بودجه مورد نظر نیز بسیار مهم می باشد.

هر عروس خانمی دوست دارد برای مراسم ازدواجش از بهترین ماشین ها استفاده کند اما گاهی یک ماشین معمولی با یک تزیین فوق العاده می تواند بسیار جذاب تر نشان داده شود. معمولا تزیین ماشین عروس برگرفته از سلیقه زوجین می باشد و البته آداب و رسوم نیز در این امر دخیل است.

چه افرادی از گران ترین ماشین عروس ها استفاده کرده اند؟

از گذشته تا کنون بیشتر افراد ازخودرو برای ماشین عروس استفاده کردند ؛ عده ی ماشین عروس گران قیمت و عده ی ماشین عروس معمولی .

اما همیشه برخی از افراد ماشین های منحصر به فردی و گران قیمتی را برای ماشین عروس انتخاب کرده اند که این افراد معمولا جز طبقه های اجتماعی بالا و مرفه جامعه یا از خاندان های سلطنتی بوده اند و همیشه خواسته اند که مراسمشام به باشکوه ترین شکل ممکن برگزار شود .

آخرین مدل ماشین عروس در سال 2018

آخرین مدل ماشین عروس در سال 2018

البته این افراد گاهی می خواهند خودشان را به دیگران نشان دهند و از ماشین های تشریفاتی و لوکس در مراسم ازدواجشان استفاده می کنند ولی گاهی می بینیم که افراد معمولی هم می خواهد از جدیدترین امکانات و وسایل از جمله ماشین عروس در شب عروسشان استفاده نمایند.

آخرین مدل ماشین عروس در سال 2018

در جشن های عروسی از مدل های متفاوتی از خودروهای مدل بالا و لاکچری استفاده می شود که برخی از آنها به خاندان های ثروتمند پادشاهی و یا به افراد دیگر تعلق داشته است. البته برخی از زوجین از ماشین های لوکس زیادتری در جشن ازدواجشان استفاده می کنند و این ماشین ها را به صورت زنجیره ی در خیابان به دنبال خود راه می اندازند.

افراد زیادی مانند پرنس ویلیامز شاهزاده انگلستان، کیت ماس، بیانسه ، کیم کارداشیان و دیگر افراد از ماشین های گران قیمتی مانند مرسدس بنر ، رولز رویس و استوان مارتین استفاده کرده اند که در ادامه به آنها پرداخته ایم:

یکی از گران ترین مراسم های ازدواج تاریخ به کیت میدلتون و پرنس ویلیامز تعلق داشته است که آنها در روز عروسیشان از چندین خودروی مختلف از جمله رولز رویس کلاسیک، فانتوم و استون مارتین کلاسیک لاکچری استفاده کرده اند.

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

کیت ماس از افرادی بود که برای جابه جایی خود و ساقدوهایش در روز عروسیش از 6 خودروی رولز رویس استفاده کرده است.

خواننده معروف با نام بیانسه هم یکی از گران قیمت ترین جشن های ازدواج را برپا کرد که در مراسم گرانقیمت خود با جی زد خودروی لوکس و تشریفاتی مرسدس بنز را سوار شد.

کیم کارداشیان هم برای عروسی خود از خودروی رولز رویس فانتوم سفید استفاده کرد تا جای که مراسم ازدواجش به عنوان گران قیمت ترین جشن ها در تاریخ ثبت شده است.

تشریفات عروسی شب آرا نور

خدمات تشریفاتی شب آرا نور در این زمینه ها تجربه های زیادی دارد و زوج های جوان را یاری می کنند که هر چه بهتر مراسم عروسی خود را برگزار کنند . شب آرا نور به بهترین متخصصین دسترسی دارد و می تواند به بهترین شکل ممکن طراحی و ارائه طرح های متفاوت را در جشن ازدواجتان فراهم سازد.

همچنین شب آرا نور به امکانات کامل تشریفاتی و باغ های عروسی دسترسی دارد و شما نباید از این جهت هیچ نگرانی داشته باشید.

شب آرا نور مجری برتر خدمات مجالس ، تشریفات عروسی و تشریفات مجالس

 
12 آذر 1396برچسب:, :: 17:13 :: نويسنده : شب آرا نور

انتخاب کراوات برای داماد

انتخاب کراوات برای داماد : همیشه در مجالس عروسی ، دامادها از پاپیون یا کراوات استفاده می کنند ولی بیشتر کراوات را می پسندند زیرا حالتی شیک تر و رسمی تر داشته است و کراوات با بیشتر اندام ها و تیپها سازگاری داشته است. اگر می خواهید برای مجلس عروسی خود از یک کراوت شیک و مناسب استفاده کنید حتما با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

با گذری ساده به بازار با کراوات های زیبا در طرح ها و رنگ های متفاوت روبرو می شوید .کراوت های طرح ها ، ساده ، مات و براق ، پهن و باریک ، کوتاه و بلند و ….

در میان این همه تنوع انتخاب کراوات برای داماد ، کراوات های وجود دارد که مدل های مدرن فانتزی دارند و از طرفی دیگر استفاده از سنجاق یا گیره کراوات سبب می شود که پارچه زیرین کراوات پوشیده شود و در نهایت شیک تر به نظر بیاید.

البته دقت کنید گره های کراوات نیز مدل های متنوعی داشته است که در ادامه ما به برخی از آنها اشاره کرده ایم: اگر می خواهید بیشتر با کراوات ها آشنا شوید با ادامه این پست با شبارانور همراه باشید.

انتخاب کراوات برای داماد

انتخاب کراوات برای داماد

انتخاب کراوات برای داماد

در زیر به انواع کراوات اشاره شده است که انتخاب نوع کروات به سلیقه ی شخص بستگی دارد

کراوات های براق

توصیه ما به دامادهای درشت این است که این این کراوات ها استفاده نکنند زیرا سبب می شود آنها درشت تر نشان داده شوند.

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

 

کراوات های پهن

آقا دامادهای عزیز که لاغر بهتر است از کراوات های باریک استفاده نکنند چون سبب می شود آنها لاغتر نشان داده شوند . پس توصیه می شود از کراوات های پهن استفاده کنند.

کراوت های باریک

آقا دامادهای که به نسبت قد کوتاهتری دارند می توانند از یک کراوات استفاده کنند که آنها را کشیده تر نشان دهد.

در کراوات ها بعد از مدل آنها ، رنگ نیز بسیار موثر می باشد که باید آن رنگ با کت و شلوار دامادها ست باشد . بهتر است که کراوات با جلیقه همرنگ باشد . هر رنگ برای کراوات معنایی دارد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم:

انتخاب کراوات برای داماد

انتخاب کراوات برای داماد

انواع رنگ بندی انتخاب کراوات برای داماد

  • کراوات قرمز رنگ : این رنگ علاوه بر نشان دادن قدرت سبب ایجاد عشق و هیجان خواهد شد.
  • کراوات زرد رنگ : این کراوات نشان دهنده شادی و همچنین جوانی می باشد.
  • کراوات آبی رنگ: این کراوت نماد آرامش است و همچنین جادوانگی و تکامل خواهد بود.
  • کراوات سبز رنگ : این کراوات نماد حکمت می باشد و همچنین نشانه ی دوستی را به همراه دارد.
  • کراوات قهوه ای رنگ : این کراوات نماد تمایلات قوی و مادی بودن می باشد.

 

جنس کراوات:

از رنگ و مدل کراوات که بگذریم حالا نوبت به جنس کراوات می باشد که باید شامل موارد زیر باشد:

  • یک کراوات علاوه بر داشتن کیفیت باید نرم باشد.
  •  هر کراوات باید از سه بخش دوخته شده باشد . هر کراوات باید تا پایین دارای آستر باشد زیرا آستر و تودوزی کراوات سبب می شود کراوات فرم دهی بهتر و زیبایی و حجم را داشته باشد.
  •  بهتر از جنس کراوات از درصد بالایی پشم برخوردار باشد.
  • کراوات های نخی از کراوات های هستند که خیلی زود چروک می شوند
  • در پشت کراوات یک نخ شل کوک زده شده است که سبب می شود دولبه زیر به یکدیگر متصل می شوند. هنگامی که شما این کوک را بکشید کراوات جمع می شود و چین می خورد. همین موضوع سبب می شود که کراوات یک کوک نامرئی خوب داشته باشد.
  •  یکی از بهترین و بادوام ترین جنس ها برای کراوات ها که ماندگاری زیادی دارد پشم می باشد.
  •  زمانی که کراوات را روی دستان خود می اندازید باید انتهای باریک آن به صورت مربع در پشت وسط انتهای پهن کراوات قرار بگیرد.
  • اگر کراواتی در زمان قرار گرفتن دور دست ، پیچ بخورد نباید آن را بخرید. زیرا قطعا نمی تواند به خوبی روی سینه قرار بگیرد.
  •  معمولا کراوات های که جنس ترکیب پلی استر دارند به اندازه پارچه های الیاف نمی توانند رنگ پذیری داشته باشند اما در شکل پذیری خودشان را بخوبی می توانند حفظ نمایند.

قد کراوات:

قد کراوات نیز از مسائل مهم است که باید حتما رعایت شود . قد کراوات باید تا روی خط کمربند وی باشد و این اندازه از جند سانت کوتاهتر و یا بلندتر نباشد.

گره کراوات:

معمولا 85 نوع گره برای کراوات های استاندارد با طول معمولی وجود دارد.

معروف ترین گره های کراوات شامل موارد زیر می باشند:
• گره چهار- در- دست به گره ساده یا گره دانش آموزی نیز معروف می باشد و این نوع گره امروزه از بیشتر گره ها مورد استفاده قرار می گیرد.
• پرات
• چهار-در-دست
• بالتوس
• ویندزور
• نیمه ویندزور
• سنت اندرو
• پلاتسبرگ
• ویکتوریا
• گرانتچستر
• کلوین

طرح کراوات:

کراوات ها دارای طرح های متفاوتی می باشند که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است.

ساده :

معمولا این طرح برای هر کت و شلواری مناسب است و می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

پشمی:

این کراوات ها برای لباس دامادی استفاده نمی شوند. زیرا لزومی برای هماهنگی فصل با لباس داماد وجود ندارد.

خال خالی:

کراوات های خاص جز انتخاب های خاص به شمار می آیند و ترجیحا بهتر است کم رنگ و بسیار ریز باشند.

کلاب:

هر کراواتی که متشکل از نقش های تکرار شونده باشد را کلاب می گویند . توصیه ما به شما دامادهای عزیز این است که از این نوع کراوات استفاده نکنید.

راه راه:

گاهی برای اینکه داماد منحصر به فرد نشان داده شود از مدل باریک با این نقش استفاده می شود.

 

شب آرا نور مجری برتر خدمات مجالس ، تشریفات عروسی و تشریفات مجالس

 
12 آذر 1396برچسب:, :: 17:13 :: نويسنده : شب آرا نور

اهمیت باغ عروسی در برگزاری مراسم عروسی

اهمیت باغ عروسی در برگزاری مراسم عروسی :  پس از اینکه مراسم نامزدی عروس و دامادهای عزیز تمام شد ، باید به فکر برگزاری مراسم عروسی خود و همچنین تفکر بر روی خدمات مجلس و تشریفات خود باشند. معمولا سوالهای زیادی از عروس و دامادهای عزیز می شود مثل :

  • تاریخ عروسیتان کی است ؟
  • عروسی شما در کجا برگزار می شود؟
  • باغ عروسی کجاست ؟

فکر کردن روی همه این سوال ها قطعا دشوار است مخصوصا برای افرادی که نمی دانند از کجا باید شروع کنند و بیشتر باید بر کدام ویژگی ها تمرکز داشته باشند. اگر می خواهید جهت اجاره باغ برای عروسی  انتخابی درست و صحیح داشته باشید به شما توصیه می کنم حتما تا ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

اهمیت باغ عروسی در برگزاری مراسم عروسی

اهمیت باغ عروسی در برگزاری مراسم عروسی

مواردی که در انتخاب مکان مناسب برگزاری مراسم عروسی به شما کمک می کند :

نکات مهم در اهمیت باغ عروسی در برگزاری مراسم عروسی

تعداد مهمان ها

در بحث اهمیت باغ عروسی در برگزاری مراسم عروسی ، اول از هر چیزی مشخص کنید که تا چه میزانی مهمان می خواهید دعوت کنید؟ اولین گام این است که شمامطمئن شوید باغ عروسیتان یا همان سالن مورد نظرتان گنجایش مهمانان شما را خواهد داشت اگر اینگونه نبود سریعا از انتخاب تالار یا باغ عروسی صرف نظر نمایید.

البته منظور ما این نیست که باغ بزرگی یا تالار وسیع بگیرید که خیلی گنجایش بیشتر از مهمانانتان داشته است زیرا سبب می شود عروسی سوت و کور جلوه دهد.

پس انتخاب تالار یا باغ عروسی در گام اول باید با میزان دعوتی شما همخوانی داشته باشد.

قوانین محل برگزاری

باید در گام بعدی قوانین که می خواهید برای عروسیتان برقرار شود را تعیین کنید و مطمئن شوید تالار مدنظرتان با آنچه شما در ذهن دارید مغایرتری ندارد. مثلا برخی از تالارها به مهمانان خود اجازه می دهند فقط تا ساعت11 برنامه داشته باشد و قوانین خاصی برای خود دارند اگر شما برنامه ی دارید که با قوانین آن تالار متفاوت است ، از انتخابتان صرفه نظر کنید.

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

 

دسترس پذیری باغ عروسی

در مقوله اهمیت باغ عروسی در برگزاری مراسم عروسی باید محلی را انتخاب نمایید که از نظر موقعیت شهری و جغرافیایی دسترسی خوبی داشته باشد تا مهمانان شما بتوانند با وسایل شخصی و نقلیه عمومی به موقع به مراسمتان بیایند و ترافیک راه آنها را کلافه نکند. دقت کنید در مرحله بعدی آتلیه و آرایشگاهی را انتخاب کنید که با تالار مورد نظر فاصله زیادی نداشته باشد چون باید در طول روز چند بار آن مسیر را طی کنید.

زیبایی محل برگزاری

یکی از فاکتورهای مهمی که در تشریفات عروسی به زیبایی سالن کمک می کند ، ارتفاع سقف می باشد. سالن های که سقف های کوتاه دارند بسیار دلگیر هستند ولی سالن های که سقفش بلند است و ارتفاع مناسبی دارند بسیار شیک تر جلوه می دهند. بعد از ارتفاع سقف زیبایی میز و صندلی ها و روکش ها بسیار مهم می باشد و بر روی زیبایی سالن تاثیر زیادی دارد. نورپردازی و تهویه هوای سالن از عوامل موثر دیگر می باشد.

فضای مناسب پارکینگ

یکی دیگر از امکانات مهم دیگر که در اهمیت باغ عروسی در برگزاری مراسم عروسی باید بسیار به آن دقت شود فضای پارکینگ می باشد. مهمانان زیادی هستند که با ماشین خود به عروسی شما می آیند پس برایشان مهم است که ماشینشان را کجا پارک می کنند شما با توجه به این موضوع می توانید امنیت خودرو مهمانانتان را در نظر بگیرید.

میز شام عروس و داماد

معمولا افرادی که خدمات عروسی را به عزیزان ارائه می دهند میزهای شیک و زیبایی را برای عروس و دامادهای گرامی مد نظر می گیرند و معمولا روی میز گل و شمع و وسایل تزئینی قرار می گیرد . قطعا طراحی میز شام و باغ عروسی می توانند در تمامی عکس های شما ماندگار باشد و خاطره ی خوبی را برایتان رقم بزند.

سرویس های بهداشتی

اگر زمان برگزاری مراسمتان در فصل پاییز یا زمستان باشد و هوا نیز سرد باشد اصلا نباید سرویس بهداشتی را فراموش نمایید.سرویس بهداشتی باید امکانات مناسبی داشته باشد و همچنین زیبا و تمیز باشد . در نهایت باید سرویس بهداشتی در جای مناسب و با فاصله ی مناسبی با سالن پذیرایی قرار گرفته باشد و همچنین به تعداد کافی باشد .

شب آرا نور مجری برتر خدمات مجالس ، تشریفات عروسی و تشریفات مجالس

 

برچسب ها: تشریفات, عروسی

 
12 آذر 1396برچسب:, :: 17:13 :: نويسنده : شب آرا نور

برگزاری مراسم حنابندان

برگزاری مراسم حنابندان : از گذشته تا کنون ایرانی ها حنابدان را برگزار می کردند و در هر قسمتی این مراسم به گونه ی خاص برگزار می شود البته این جشن را در خانه پدری عروس می گیرند و به عبارتی برای خداحافظی عروس خانم می باشد.

علت استفاده از رنگ حنایی برای نماد رنگ شادی بهشت می باشد و همچنین خبر از شادی و نیکبختی داشته است.البته این مراسم در اندیشه باستان ایران جایگاه ویژه ی داشته است.

برگزاری مراسم حنابندان

برگزاری مراسم حنابندان

چگونگی برگزاری مراسم حنابندان

این مراسم به تشریفات عروسی نزدیک باشد و البته شاید این روزها دیگر از آن مانند گذشته استقبال نکنند زیرا ریشه ی قدیمی دارد. در این مراسم دست ها و معمولا پاهای عروس را حنا می زنند.البته با توجه به آداب و رسم در برخی از مکان ها این کار توسط برادر داماد برای آقا داماد و خواهر عروس برای عروس خانم انجام شود.

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

 

اما گاهی هم عروس برای داماد و داماد برای عروس حنا می گذارد. البته امروزه هم بجای اینکه حنا را بر روی دستان عروس و داماد بگذارند بر روی گل یا اسکانس می گذارند.
انگونه که به نظر می رسد در جنوب ایران این مراسم بیشتر برپا می ماند.

در جنوب کشور ، برگزاری مراسم حنابندان بیشتر از مراسم نامزدی و عقد مورد توجه قرار می گیرد تا جایی که این مراسم را مانند مراسم عروسی می بینند.

در سیستان و بلوچستان خانواده های عروس و داماد به این مراسم اهمیت ویژه ی می دهند و این مراسم در ابتدای شروع با دیگر جاها متفاوت می باشد.

مراسم حنابندان

خانواده داماد ، داماد را برای عروس می آورند و آنها در پشت در برای عروس شعری می خوانند و به عبارتی او را طلب می کنند و همچنین خانواده عروس با حالتی خاص شعری می خوانند که ما به شما عروس نمی دهیم و پس از گذشت کش و قوسی چند بار با نام آوردن داماد درخانه برای داماد و مهمانان باز می شود و مراسم شروع می گردد.

  برگزاری مراسم حنابندان در خوزستان به این صورت است که چند روز پیش از برگزاری مراسم عروسی آن را برگزار می کنند و مانند یک آگهی می ماند . در این مراسم بیشتر تازه عروس ها و خانم ها حاضر می شوند و خبری از آقایان در مراسم نیست.

بیشتر افراد درجه اول در این مراسم حضور دارند و در واقع یک مراسم کوچک می باشد. اما این مراسم به شدت برای آنها حائز اهمیت است و خانم ها و دخترخانم ها از لباس خاصی برای این شب استفاده می کنند. البته پس از اینکه مراسم حنابندان تمام شد تا مراسم عروسی جشن و پایکوبی برقرار می باشد.

برگزاری مراسم حنابندان شب آرا نور

برای برگزاری خدمات مجالس و تشریفات مجالس و مراسم حنابندان در شب آرا نور تمهیدات ویژه ای در نظز دیده ایم ، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در شب آرا نور تماس حاصل فرمائید.

 

 

برچسب ها: تشریفات, حنابندان, عروسی

 
12 آذر 1396برچسب:, :: 17:13 :: نويسنده : شب آرا نور

نور پردازی در تشریفات عروسی

نور پردازی در تشریفات عروسی : معمولا نور پردازی جز مواردی است که نادیده گرفته می شود.نور پردازی می تواند بر روی روحیه مهمانان تاثیر زیادی داشته باشد و یا بر روی ظاهر کلی و فضا اثر قدرتمندی را ایجاد کند.مهم ترین مزیتی که نور پردازی دارد این است که با هزینه ی کمی اجرا می شود.

نور پردازی در تشریفات عروسی

نور پردازی عروسی سبب می شود ظاهر کلی محل برگزاری جشن بهبود یابد . نور پردازی سبب می شود که المان های تزئیناتی مهم در سالن یا قسمت های ویژه مانند نقاط کانونی یا سن رقص جلوه ی بیشتری داشته باشند. عکاسان در خدمات عروسی به نور پردازی اهمیت زیادی می دهند زیرا این کار سبب می شود که جلوه های بصری اضافه ی به وجود آید و بتوانند عکس های بهتری را ثبت کنند.

نور پردازی در تشریفات عروسی

نور پردازی در تشریفات عروسی

نورپردازی از یک روش کاری در تشریفات عروسی بیشتر است شما برای یک لحظه عروسیتان را با رنگ های مختلفی تصور کنید . نور پردازی می تواند مانند یک نیروی ویژه اثر کند دقیقا مانند یک موسیقی که انرژی و حالت روحی را در افراد در حال رقص کنترل می نماید. نیروی رقص نور هم می تواند در تمامی محیط برقرار باشد.

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

 

نور پردازی و دکور با یکدیگر ترکیب می شوند .در واقع بدون رنگ همه چیز بی روح می شود ولی نورپردازی می تواند در سالن به دکور و گل و گیاه های تزئینی موجود جان دوباره ی ببخشد.

انواع نور پردازی در تشریفات عروسی

به صورت کلی در یک جشن عروسی سه سطح از نور پردازی را می توانیم در نظر بگیریم :

نورپردازی مراسم اصلی جشن

باید بر روی فضای تشریفاتی و راهرو و …به دلیل اهمیت مراسم توجه ی ویژه شود.

نورپردازی بخش های شام و نوشیدنی

معمولا برای چنین وضعیتی طراحی مناسب با جشن صورت می گیرد.باید نور پردازی در چنین قسمتی خاص باشد و سبک طراح دکور را در طراحی نشان دهد

نورپردازی مکان رقص

این قسمت باید بگونه ی نور پردازی شود که حال و هوای عالی و بی مشکلی را ایجاد کند تا مهمانان از جشن شما نهایت لذت را ببرند.

اصلا نگران سرگرم شدن یا لذت بردن با رقص نور و نورپردازی نباشید. نور پردازی می تواند با تنظیمات متفاوت و فریبنده ی وضعتی را ایجاد کند که حال و هوای دلخواه شما به مراسمتان انتقال داده شود.

برای تشریفات مجالس خود در مرحله اول نورپردازی را فراموش نکنید و در زمان انتخاب مکان برگزاری جشن برای دگرگون کردن فضا امکانات نورپردازی که ارائه می شود را در اولویت قرار بدهید.

با اینکه نور پردازی به عنوان یکی از المان های فنی به شمار می رود ولی تا حد زیادی به نحوه ی طراحی وابسته است. البته استفاده از ابزار و آلات نورپردازی این معنی را نمیدهد که شما نور پردازی را انجام داده اید.

استفاده از چراغ های رنگی و لامپ ها معنی نور پردازی نیست . شما باید برای جشن خود یک طراح نور پرداز داشته باشید که بتوانید از آثار کامل و نهایی نور پردازی لذت ببرید.

یکی از نکات مهم و ظریف در دید یک طراح مخفی کردن ابزار و آلات نورپردازی می باشد که بسیار موثر و حساس می باشد.

شب آرا نور مجری برتر خدمات مجالس ، تشریفات عروسی و تشریفات مجالس

برچسب ها: انواع نور پردازی, انواع نور پردازی در جشن عروسی, نورپردازی, نورپردازی عروسی, نورپردازی محل رقص, نورپردازی میز شام عروسی

 
12 آذر 1396برچسب:, :: 17:13 :: نويسنده : شب آرا نور
Just For Transfer To AVABLOG

 

تشریقات عروسی در فصل زمستان

تشریقات عروسی در فصل زمستان : عروس و دامادها بیشتر از هر چیزی دغدغه گرفتن مراسم شان را در یک زمان خوب دارند. اکثر عروس و دامادها مراسمشان را در فصل بهار یا تابستان برگزار می کنند زیرا در این دو فصل هوا گرم تر و طبیعت سرسبز می باشد.

اما زمان های دیگری وجود دارد که شاید کمتر کسی آن زمان ها به ذهنش برسد . شما می توانید در زمان های که در ادامه معرفی می کنیم برای خود یک عروسی زیبا و رویایی بگیرید.

تشریقات عروسی در فصل زمستان

شاید از شنیدن این زمان کمی تعجب کنید ولی بدانید در برخی از استان ها همه جا پوشیده از برف است و شما می توانید در این زمان بهترین و شیک ترین عروس و همچنین رویایی ترین مراسم را برای خود بگیرید.

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که تشریقات عروسی در فصل زمستان دارد بارش برف یا باران می باشد. در صورتی که واقعا با نگاهی دقیق تر به این موضوع نگاه کنیم متوجه می شویم خاص بودن در این فصل با بازش برف و سفید شدن باغ عروسی اتفاق می افتد و البته حتی تمام نوشیدنی ها یا نوع پوشش لباس عروس و داماد می توانند سبب شود تا مراسم شما با دیگر تشریفات متفاوت جلوه دهد.

تشریقات عروسی در فصل زمستان

تشریقات عروسی در فصل زمستان

ویژگی های تشریقات عروسی در فصل زمستان

در هر صورت باید به برخی از ویژگی های تشریفات عروسی در فصل زمستان بپردازیم: با شب آرا نور همراه باشید…

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

 

مراسم عروسی به رنگ سفید:

هر عروسی که در فصل زمستان برگزار می شود این شانس را به عروس خانم ها و آقا دامادها می دهد که بر روی زمینی پوشیده از برف یا نمای از کوه ها و درختان پوشیده از برف قدم بزنند. این صحنه واقعا رمانتیک است ؛ سفید بودن تم عروسی سبب می شود که خاطره مجلس شما تا سال های طولانی در ذهن مهمانانتان باقی بماند.

انتخاب لباس عروس مناسب تشریقات عروسی در فصل زمستان

یکی دیگر از ایده های جالب دیگر برای زوج های که می خواهند تشریفات مجالس را در زمستان بگیرند لباس عروس خانم است. عروس خانم می تواند بر روی لباس خود پالتویی از پوست خز بپوشند که این پالتو علاوه بر اینکه خود باید بسیار زیبا باشد.

سبب چند برابر شدن خاص بودن لباس عروس خواهد شد. اگر می خواهند این زیبایی ها را دو چندان کنند بهتر است ساقدوش ها از لباس سیاه استفاده کنند و سبب می شود عکس های زیباتری از مراسم و تم عروسی برجای خواهد ماند.

پذیرایی گرم از مهمانان

یکی دیگر از دلایلی که سبب برگزاری تشریقات عروسی در فصل زمستان این است که شما می توانید برای پذیرایی مهمانان خود از نوشیدنی های گرم استفاده کنید مثلا بجای اینکه شربت و آبمیوه بدهید از قهوه، کاپوچینو ، نسکافه وسیب داغ استفاده کنید و در تمامی مدت مراسم از آنها این چنین پذیرایی کنید.

تزئینات تالار عروسی

شما می توانید تزئینات تالار عروسی را با شمع و چوب ترکیب کنید اگر در آن زمان برف هم ببارد سبب ایجاد آرامشی منحصر به فرد خواهد شد البته بهتر است از این ترکیب جذاب در اتاق عقد استفاده کنید و برای باغ عروسی از شاخه های خشک درختان به همراه شمع استفاده کنید . این ترکیب سبب می شود تا فضا به صورت کاملا رمانتیک باشد.

مسائل مالی

اگر مسائل مالی را در نظر بگیریم در فصل بهار و تابستان هزینه ها بیشتر از زمستان می باشد زیرا در این فصل مراسم عروسی کمتری گرفته می شود و هزینه های اجاره طبیعتا پایین تر خواهد بود.

به صورت کلی نتیجه می گیریم برگزاری مراسم عروسی در زمستان هم به صرفه تر می باشد و هم اینکه می تواند نسبت به بهار و تابستان زیباتر باشد . اگر شما این نکات را رعایت کنید قطعا می توانید یک مراسم شیک و به یاد ماندنی و زیبا را تجربه کنید.

 

بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی کدامند؟

بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی کدامند؟ همه ی ما می دانیم برگزاری مراسم عروسی از جمله مراسماتی است که در کشور ما اهمیت خاصی داشته است. هر فردی مراسم عروسی را در جایگاه ویژه ی می بیند و هر دختری آرزو دارد مراسم عروسیش به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

یکی از کارهای مهمی که در مراسم عروسی باید انجام شود تهیه و تزیین ماشین عروس می باشد.

زوجین در بیشتر موارد سعی می کنند قبل از روز عروسی برای نوع و مدل ماشین و همچنین هزینه های خود برنامه ریزی کنند.

یکی از خدماتی که این روزها تشریفات عروسی و خدمات عروسی به زوجین عزیز ارائه می دهند اجاره ماشین عروس می باشد . در چنین مراکزی ماشین عروس های متنوعی وجود دارد که هر زوجی با توجه به بودجه و سلیقه خود می تواند از آنها را انتخاب کند.

در موسسه های خدمات و تشریفات عروسی ماشین های داخلی و خارجی زیادی وجود دارد که هر کدام با قیمتی متفاوت به مشتریان عزیز ارائه می شود و همچنین روز به روز این مدل ها افزایش داده می شوند.
بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی

بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی

بیشتر خدمات مجالس و تشریفات سعی می کنند ماشین های متنوعی و بروز ترین ها را در اختیار داشته باشند تا از بازار رقابت جای نمانند.

در موسسه های تشریفات مجالس ، ماشین های تشریفاتی زیادی وجود دارد که آنها را برای برگزاری مراسم اجاره میدهند .

البته این روزها زوجین بیشتر از ماشین های روز جهان استقبال می کنند زیرا سبب می شود به مراسمشان جلوه ی ویژه ی دهد و همچنین مراسم انها را با شکوه جلوه دهد.
بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی

در موسسه خدمات عروسی ماشین های لوکس و نیمه لوکس ، مدرن و کلاسیک وجود دارد و با کمک گل ارایی می توان این خودروهای کلاسیک را به یک ماشین عروس ایده آل تبدیل کرد که هم زیباست و هم شیک ؛ البته قیمت مناسب را نیز فراموش نکنید.

عموما ماشین عروس ها را به صورت ساعتی به افراد کرایه می دهند و با توجه به مدل و نوع ماشین قیمت کرایه آنها نیز متفاوت است البته گاهی راننده و بدون راننده بودن آنها نیز مطرح می شود.

 

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

 

گاهی برخی از این ماشین ها برای دامادهای عزیز هزینه های بیشتری دارندو اگر دامادها قصد داشته باشند در هزینه های خود صرفه جویی کنند باید قید چنین ماشینی را بزنند. اگر شما ماشینی را انتخاب کنید که قیمت پایین تری دارد ولی آن را زیبا و با سلیقه تزئین کنید قطعا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

به یاد داشته باشید برای تزئین ماشین عروس حتما از خلاقیت ، ابتکار و سلیقه بهره ببرید. برخی از افراد گل های را که برای تزئین ماشین انتخاب می کنند ارزان قیمت می باشند یا مناسب فصلی است که مراسمشان برگزار شده است این موارد سبب می شود آنها بر روی هزینه هایشان نیز کنترل داشته باشند.

حتی می توان به جای استفاده از گل از نوارهای تزئینی یا ساتن و حریر استفاده نمود و برای تزئین فضای درونی ماشین نیز ابتکاری به خرج داد.

معمولا خدمات و تشریفات عروسی می توانند در این رابطه گزینه های مناسب و خوبی را به شما ارائه دهند.
در نهایت نتیجه می گیریم مدل و نوع ماشین ها زیاد تفاوتی با یکدیگر ندارد. و شما می توانیدگل آرایی و تزئین ماشین عروس خود را طبق بودجه ی که دارید بی نظیر و زیبا کنید.

فراموش نکنید برای تزئین ماشین عروستان به سراغ گل فروشی بروید که با سلیقه باشد و بتواند با کمی خلاقیت و ابتکار ماشین عروس شما را به بهترین شکل ممکن تزئین کند.

تشریفات شب آرا نور برای تمامی زوجین عزیز شبی به یاد ماندنی ، ساده و شیک را آرزومند است .

برچسب ها: تشریفات
بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی کدامند؟

در مقالات /

بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی کدامند؟ همه ی ما می دانیم برگزاری مراسم عروسی از جمله مراسماتی است که در کشور ما اهمیت خاصی داشته است. هر فردی مراسم عروسی را در جایگاه ویژه ی می بیند و هر دختری آرزو دارد مراسم عروسیش به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

یکی از کارهای مهمی که در مراسم عروسی باید انجام شود تهیه و تزیین ماشین عروس می باشد.

زوجین در بیشتر موارد سعی می کنند قبل از روز عروسی برای نوع و مدل ماشین و همچنین هزینه های خود برنامه ریزی کنند.

یکی از خدماتی که این روزها تشریفات عروسی و خدمات عروسی به زوجین عزیز ارائه می دهند اجاره ماشین عروس می باشد . در چنین مراکزی ماشین عروس های متنوعی وجود دارد که هر زوجی با توجه به بودجه و سلیقه خود می تواند از آنها را انتخاب کند.

در موسسه های خدمات و تشریفات عروسی ماشین های داخلی و خارجی زیادی وجود دارد که هر کدام با قیمتی متفاوت به مشتریان عزیز ارائه می شود و همچنین روز به روز این مدل ها افزایش داده می شوند.
بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی

بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی

بیشتر خدمات مجالس و تشریفات سعی می کنند ماشین های متنوعی و بروز ترین ها را در اختیار داشته باشند تا از بازار رقابت جای نمانند.

در موسسه های تشریفات مجالس ، ماشین های تشریفاتی زیادی وجود دارد که آنها را برای برگزاری مراسم اجاره میدهند .

البته این روزها زوجین بیشتر از ماشین های روز جهان استقبال می کنند زیرا سبب می شود به مراسمشان جلوه ی ویژه ی دهد و همچنین مراسم انها را با شکوه جلوه دهد.
بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی

در موسسه خدمات عروسی ماشین های لوکس و نیمه لوکس ، مدرن و کلاسیک وجود دارد و با کمک گل ارایی می توان این خودروهای کلاسیک را به یک ماشین عروس ایده آل تبدیل کرد که هم زیباست و هم شیک ؛ البته قیمت مناسب را نیز فراموش نکنید.

عموما ماشین عروس ها را به صورت ساعتی به افراد کرایه می دهند و با توجه به مدل و نوع ماشین قیمت کرایه آنها نیز متفاوت است البته گاهی راننده و بدون راننده بودن آنها نیز مطرح می شود.

گاهی برخی از این ماشین ها برای دامادهای عزیز هزینه های بیشتری دارندو اگر دامادها قصد داشته باشند در هزینه های خود صرفه جویی کنند باید قید چنین ماشینی را بزنند. اگر شما ماشینی را انتخاب کنید که قیمت پایین تری دارد ولی آن را زیبا و با سلیقه تزئین کنید قطعا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

به یاد داشته باشید برای تزئین ماشین عروس حتما از خلاقیت ، ابتکار و سلیقه بهره ببرید. برخی از افراد گل های را که برای تزئین ماشین انتخاب می کنند ارزان قیمت می باشند یا مناسب فصلی است که مراسمشان برگزار شده است این موارد سبب می شود آنها بر روی هزینه هایشان نیز کنترل داشته باشند.

حتی می توان به جای استفاده از گل از نوارهای تزئینی یا ساتن و حریر استفاده نمود و برای تزئین فضای درونی ماشین نیز ابتکاری به خرج داد.

معمولا خدمات و تشریفات عروسی می توانند در این رابطه گزینه های مناسب و خوبی را به شما ارائه دهند.
در نهایت نتیجه می گیریم مدل و نوع ماشین ها زیاد تفاوتی با یکدیگر ندارد. و شما می توانیدگل آرایی و تزئین ماشین عروس خود را طبق بودجه ی که دارید بی نظیر و زیبا کنید.

فراموش نکنید برای تزئین ماشین عروستان به سراغ گل فروشی بروید که با سلیقه باشد و بتواند با کمی خلاقیت و ابتکار ماشین عروس شما را به بهترین شکل ممکن تزئین کند.

تشریفات شب آرا نور برای تمامی زوجین عزیز شبی به یاد ماندنی ، ساده و شیک را آرزومند است .

 

کیک عروسی در برگزاری مراسم عروسی

کیک عروسی در برگزاری مراسم عروسی : شاید با خودتان فکر کنید که انتخاب کیک عروسی یکی از کارهای مشکل است و با اینکه می دانید هزینه ی زیادی را برای شما نخواهد داشت.

  • یک کیک خوب چه ویژگی های باید داشته باشد؟
  • تزئین کیک به چه صورتی درست است؟
  • برای تزئین کیک از چه وسایلی می توان استفاده کرد؟
  • طعم آن چگونه باید باشد؟

کیک عروسی در برگزاری مراسم عروسی

در ادامه این مطلب ما چندین موضوع را برای شما بیان کرده ایم که می توانند مشکل شما را حل کنند. با تشریفات عروسی شب آرا نور همراه باشید…

1)زمانی کیکتان را انتخاب نمایید که بیشتر تصمیمان را در مورد برگزاری عروسیتان گرفته باشید.دقت داشته باشید باید کیکی که انتخاب می کنید با باغ یا محل برگزاری عروسیتان مطابقت داشته باشد همچنین همخوانی آن را با فصل برگزاری مراسم فراموش نکنید.

پیش از اینکه بخواهید به قنادی بروید برای خودتان یک طرح کلی را در نظر بگیرید و کمی در مورد شکل کیک فکر کنید. اما اگر می خواهید یک طرح خواص داشته باشید باید شکل آن را نیز ترسیم نمایید.

کیک عروسی در برگزاری مراسم عروسی

کیک عروسی در برگزاری مراسم عروسی

2)به هزینه ی که باید برای پرداخت کیک بپردازید دقت کنید: معمولا هزینه های کیک به اندازه وزن و تعداد تکه های آن می باشد که ممکن است با توجه به این مسائل هزینه ها نیز متفاوت باشد. شما می توانید کیک خودتان را با میوه و گل به سادگی و راحتی تزئین کنید.با توجه به بودجه ی که دارید می توانید یکی از مدل های تزئین را انتخاب نمایید اگر بخواهید از گل استفاده کنید کمی بیشتر هزینه نیاز دارید. خمیر فوندانت که از شرک و آب وخامه تشکیل می شوند و آن را روی کیک یا نان شیرینی می گذازند معمولا گران قیمت تر می باشد.

 

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

 

3) در کیک عروسی در برگزاری مراسم عروسی با توجه به فضای که دارید اندازه کیک را در نظر داشته باشید: معمولا کیک های سه طبقه برای تعداد مهمانان 50 تا 100 کافی می باشند. اگر از 200 مهمان بیشتر دارید باید کیک های با طبقه های بیشتر (معمولا 5 طبقه کافی است) سفارش بدهید.البته اگر محلی که در آن جشنتان را بر گزار می کنید بزرگ است ارتفاع کیک را با اضافه کردن ستون ها بیشتر کنید یا اینکه روی آن از لایه های فوم مصنوعی استفاده نمایید.

4) گلی را انتخاب کنید که خودتان دوست دارید : گاهی عده ی از گل های استفاده می کنند که دیگران آن را بپسندند این کار اشتباه است . البته علاوه بر ظاهر کیک باید مزه آن را فراموش نکنید . کیک باید خوشمزه باشد . زمانی که به قنادی می روید گل های شکری زیادی را امتحان کنید و نگران نباشید که بین طعم شکلاتی یا وانیلی گمراه شوید.

5) به پوشش سطح کیک دقت نمایید: دوست دارید که پوشش سطح کیک وانیلی باشد یا شکلاتی .البته پوشش های شکلاتی خوشمزه تر می باشد . در ابتدا باید درحواست کنید تا لایه اول را شکلات بزنند و لایه های بعدی با وانیل پوشش داده شود. در صورتی که دوست دارید پوشش وانیلی باشد ابتدا درخواست کنید تا یک لایه شکلات بزنند و بعد سطح پوشش را با وانیل اماده کنند. اما رنگ کلی مجلس سبز یا آبی است سعی کنید کیکی سفید رنگ با لایه های سبز سفارش بدهید.

6)آب و هوا را در نظر داشته باشید : اگر مراسمتان در یک فضای باز است پیشنهاد می شود از خامه و سفیده تخم مرغ و شکر استفاده نشود زیرا هوای گرم ذوب خواهد شد البته می توانید از کیک با روکش فوندانت نیز استفاده کنید ولی بهتر است از قناد بپرسید که برای این شرایط از چه موادی استفاده می کنند.

7) برای تهیه کیک عروسی در برگزاری مراسم عروسی به هزینه ترئینات کیک دقت کنید : برای استفاده ازتزئیناتی مانند گل و میوه نیازی نیست هزینه های زیادی پرداخت کنید اما گل های دست ساز و گل های شکری هزینه های زیادی دارند.

8)تاج کیک را فراموش نکنید : یکی از مدل های است که می تواند شکل کیک شما را منحصر به فرد و خاص نماید. استفاده از مجسمه های پلاستیکی نمایی زیبایی کیک شما را می گیرند. اگر وسیله ی دارید که قدمت زیادی دارد و ظاهر منحصر به فرد و خاصی را دارد از قناد بخواهید که آن را روی کیک بگذارد. البته تاج بوته های که گل های شکری می باشند یا روبان های خامه ی گزینه های دیگری هستند که در اخیتارتان خواهند بود.
اگر شما جشن خود را در زمستان گرفته اید می توانید از تزئین خامه به شکل برف استفاده کنید یا اگر در مراسمتان در باغ است از تزئینات مشابه کمک بگیرید. البته گاهی کیک ها طراحی های ویژه ی دارند که بهتر است در آنها از تاج کیک استفاده نکنید.

9)نحوه ی تحویل کیک را فراموش نکنید: اگر کیکتان ساده و جم جور است حمل آن آسان تر است ؛ اگر شکل پیچیده تری داشته است بهتر است جدا جدا آورده به محل آورده شود . ماشین های که با آنها کیک را جابه جا می کنند معمولا ون های هستند که یخچال دارند.

10) کیک را در مقابل دید مهمانان بگذارید : سعی کنید پیش از اینکه کیک را تکه تکه کنید جوری آن را قرار دهید که در معرض دید باشد. برای کیک های که دایره شکل هستند ، میزهای گرد توصیه می شود.البته برای برخی از طراحی های میزهای مستطیلی توصیه می شود. هر چقدر شما میز را بهتر تزئین کنید به زیبایی کیک کمک کرده اید.

کیک عروسی در برگزاری مراسم عروسی

کیک عروسی در برگزاری مراسم عروسی

11) کیک تان را بخورید : برخی از زوج ها معمولا از کیک نمی خورند . سعی کنید از سرویس دهندگان خدمات عروسی بخواهید برایتان از کیک بگذارند و در شب عروسی یا فردای آن روز از کیک نوش جان کنید.

12)قرار دادن کیک در فریزر کار اشتباهی است : بهترین بسته بندی های کیک هم نمی تواند مزه آن را ثابت نگه دارد و قطعا تغییری در آن ایجاد خواهد شد. برای سالگرد عروسیتان کیک های تازه با گل های مشابه کیک عروسیتان سفارش دهید. کیک را هر چه زودتر مصرف کنید و از نگه داری طولانی مدت آن بپرهیزید. در صورتی که از افرادی می باشید که پایبند سنت ها هستند کیک را در کیسه پلاستیکی بگذارید و آن را مهر و موم کنید.
نگهداری کیک برای دراز مدت اصلا پیشنهاد نمی شود.

شب آرا نور مجری برتر خدمات مجالس ، تشریفات عروسی و تشریفات مجالس

برچسب ها: , , , ,

 
شنبه 11 آذر 1396برچسب:, :: 15:53 :: نويسنده : شب آرا نور

نقش ساقدوش عروس در تشریفات عروسی

نقش ساقدوش عروس در تشریفات عروسی : دوستان در هر زندگی نقش های مهم و پر رنگی دارند حتی در روز عروسی نیز می توانند شما را تنها نگذارند. در همه لحظه ها و ثانیه های این روز مهم می توانند با لباس های یک شکل و دسته گل های زیبا با لبی خندان به تشریفات عروسی انرژی خاصی بدهند.

 

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

 

ایرانیان از زمان های دور از ساقدوش ها برای مجالس عروسیشان استفاده می کردند البته شاید ساقدوش در گذشته به شکل امروزی نبود . این روزها ساقدوش ها با کمی چاشنی غربی مرسوم شده اند.

ساقدوش ها در تمام لحظه های مراسم با انرژی و چهره ی خندان عروس و داماد را همراهمی می کنند و سبب می شوند تا مراسم جلوه ی خاصی به خود بگیرد. اما در مورد ساقدوش ها باید نکاتی را در نظر داشته باشیم که در ادامه این پست به آنها اشاره کرده ایم با تشریفات لوکس شب آرا نور همراه باشید.

نقش ساقدوش عروس در تشریفات عروسی

نقش ساقدوش عروس در تشریفات عروسی

نقش ساقدوش عروس در تشریفات عروسی

تعداد ساقدوش ها چقدر باید باشد

معمولا تعداد ساقدوش ها با تعداد مهمان ها ارتباط مستقیمی دارد. البته نباید فراموش کرد که گاهی عروس و داماد این تعداد را مشخص می کنند در هر صورت باید بدانید سه تا 4 جفت ساقدوش کفایت می کند.

لباس ساقدوش ها

معمولا برای اینکه مجلس زیباتر باشد ساقدوش ها باید لباس های هماهنگی بپوشند. شما می توانید از میان مدل های و ژورنال های متفاوت برای ساقدوش های لباس زیبا انتخا کنید اما دقت کنید اگر لباس های یک شکل انتخاب نمی کنید ولی طرح کلی لباس و رنگ ست باشد و حتی اگر جنس پارچه نیز یکسان باشد بیشتر به زیبایی کمک می کند.

همه ی ساقدوش ها باید لباس بلند یا کوتاه استفاده کنند تا هماهنگی زیادتری بین آنها دیده شود اما نیازی نیست که رنگ مو و مدل ساقدوش ها یکی باشد این مورد را خود آنها می توانند تعیین کند مثلا شاید یک شنیون خاص به چهره ی بعضی از انها سازگار نباشد و سبب شود بد چهره دیده شوند.

کادوی ساقدوش‌ها

با اینکه کادوی ساقدوش جز موارد ضروری نیست ولی اگر توانایی خرید کادو را دارید می توانید برای ساقدوش ها کادوی حتی کوچک بخرید تنها برای اینکه آنها کادو را به عنوان یادگار از مراسمتان داشته باشند. اگر می خواهید هزینه ها را کم کنید می توانید عکسی را که با ساقدوش ها گرفته اید فردای روز عروسی و در مراسم پاتختی وپاگشا به آنها هدیه بدهید.

هزینه لباس ساقدوش‌ها

معمولا تشریفات خود وظیفه دارد که هزینه لوازم و تجهیزات و لباس ساقدوش ها را بر عهده بگیرد . اما اگر می خواهید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید برای اینکار بودجه ی را جداگانه قرار بدهید تا بتوانید برای آنها لباس و کفش و … به صورت هماهنگ خریداری نمایید تا تشریفات عروسی بدون هیچ مشکل و عیبی برگزار گردد.

اما اگر نمی توانید این بودجه را تهیه کنید می توانید برای ساقدوشهای عروس و داماد یک رنگ شاد را انتخاب کنید و از آنها بخواهید لباسی هماهنگ با رنگ بپوشند اگر برایتان مقدور است به مهمانان خود مخصوصا خانم خواهش کنید که لباس هم رنگ با ساقدوش ها نپوشند تا ساقدوش ها در شب عروسیتان به چشم بیایند و جشنتان را با شکوه تر جلوه دهند.

برچسب ها: , , ,

 

مدیریت و برنامه ریزی تشریفات عروسی

مدیریت و برنامه ریزی تشریفات عروسی : یکی از زیباترین مراسم های که در کل دنیا وجود دارد برگزاری مراسم عروسی است. از گذشته تا کنون همه مردم با برخی از آداب و رسوم خاص این روز عزیز را جشن می گیرند. در گذشته های دور نیز انسان ها این روز را به پایکوبی و شادی مشغول می شدند.

اما این روزها با پیشرفت تکنولوژی و ماشینی شدن زندگی مراسم های ازدواج هم تغییر کرده است و به شکل های مدرن و جدیدی برگزار می شود . عروس و دامادهای عزیز دوست دارند این روز را هر چه رویایی تر و با شکوه تر برگزار کنند زیرا فقط یک شب در عمرشان این اتفاق می افتد.

وقتی صحبت از یک مراسم خوب می شود یعنی اینکه همه ی رسوم و تشریفات باید در آن انجام شود و اینکار ساده ی به نظر نمی آید. اگر می خواهید یک مراسم رویایی برای خود بگیرید باید دوندگی های زیادی انجام دهید و زمان زیادی را برای اینکار صرف کنید.

مدیریت و برنامه ریزی تشریفات عروسی

مثلا انتخاب لباس مناسب برای عروس و داماد، انتخاب حلقه، تعیین بودجه برای مراسم ، برنامه ریزی های دقیق ، انتخاب باغ یا سالن تالار ، پذیرایی مناسب ، آرایشگاه ، دسته گل عروس ، سفارش کیک ، انتخاب آتلیه ، تزئین اتاق عقد و …. همه از مواردی هستند که باید پیش از اینکه مراسم خودتان را برگزار کنید به فکر آنها باشید.

 

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

 

البته مهم ترین کارها به اموری مرتبط هستند که باید در روز عروسی آنها را انجام بدهیم . باید بین همه تیم های فعال در عروسی و پذیرایی هماهنگی لازم وجود داشته باشد . جشن عروسی به عروس و داماد متعلق می باشد و واقعا نمی توان بر روی کمک آنها در چنین روزی حساب کرد و واقعا پیگیری چنین اموری که در شب عروسی ، عروس خانم و آقا داماد شایسته آنها نیست .

مدیریت و برنامه ریزی تشریفات عروسی

مدیریت و برنامه ریزی تشریفات عروسی

خانواده داماد و عروس می توانند در تمام امور عروسی نظارت های لازم را داشته باشند ولی باز هم این گزینه مناسب نیست. زیرا در چنین شبی خانواده عروس و داماد همین قدر که حواسشان به احوال پرسی وپذیرایی مهمانان باشند خود کار سختی است و واقعا ایجاد هماهنگی بین سایر تیم های فعال توسط خانواده های طرفین چندان مناسب و برازنده آنها نخواهد بود.

اگر شما هم می خواهید یک شب رویایی را برای خود رقم بزنید بدون اینکه نگران چیزی باشید به شما توصیه می کنیم که از یک تیم تشریفات و خدمات مجالس قوی استفاده کنید. موسسه های خدماتی می توانند همه ی کارهای را که به مراسم شما مرتبط است به بهترین شکل ممکن برایتان انجام دهند و آنها را به بهترین صورت ممکن مدیریت می کنند.

همه ی امور از انتخاب تالار و آتلیه گرفته تا سرویس دهی و پذیرایی از مهمانان همه توسط تیم تشریفات قابل پیگیری می باشند ؛ خدمه موسسه تشریفاتی با ظاهری آرایسته و مودب اماده خدمت رسانی به مهمانان شما خواهند بود.

اگر از یک موسسه خدمات استفاده کنید می توانید بهترین شب زندگیتان را بدون استرس به پایان برسانید. البته ما هر تشریفاتی را پیشنهاد نمی کنیم باز هم تاکید می کنیم استفاده از تیم تشریفات مجالس خبره ، کاربلد و با تجربه می توانند بهترین شب را برای شما به ارمغان بیاورد.

برچسب ها: , , , ,

 

نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی

نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی :  آقا داماد عزیز می داند که شب عروسیش به عنوان یکی از مهم ترین شب های زندگیش است و باید به گونه ی باشد که منحصر به فرد باشد و همچنین مهمانان به چگونگی پوشیدن او دقت زیادی دارند.

معمولا در فرهنگ ما بدین صورت است که دامادهای عزیز معمولا کت و شلوار می پوشند پس مهم است که کت و شلواری را بپوشند که با شخصیت انها و استایل آنها همخوانی داشته باشد.

پیش از اینکه بخواهید هر اقدامی را انجام بدهید باید به استایل داماد و فرم بدن او دقت کافی داشته باشید و فقط به آینه اکتفا نکنید و همیشه از نظرات دیگران در این باره سوال کنید و مشورت بخواهید.

دیگر نمی خواهد به مشکلات و ضعف های بدنی خودتان توجه کنید باید انتخابی داشته باشید که بتواند ویژگی های مثبت اندام شما را پر رنگ تر جلوه دهد و ضعف های شما را بپوشاند و در نهایت کت و شلوار خودتان را  برای برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب نمایید.

نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی

نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی

نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی

در ادامه این پست ما قصد داریم شما را با ویژگی های آشنا کنیم که می تواند به شما کمک های بسیاری نماید با تشریفات عروسی شب آرا نور همراه باشید…

نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی برای قد بلند نشان دادن

1)از کت های شلوارهای استفاده کنید که دارای خط های باریک و کم رنگ و راه راه می باشند.

2)به جای اینکه از پاپیون استفاده کنید از کراوات مخصوصا کراوات های باریک استفاده نمایید.

3)از کت و شلوارهای که تنگ هستند استفاده نکنید

4) از پوشیدن کت کوتاه پرهیز نمایید

5)از جلیقه های همرنگ کراوات استفاده کنید .

6) از جلیقه های استفاده کنید که با رنگ پیراهن تضاد دارند.

7)استفاده از کت تک دکمه سبب می شود که کمر باریک تر نشان داده شود و در نتیجه سبب می شود بالا تنه بلندتر جلوه دهد.

 

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

 


8) از شلوارهای راسته یا لوله تفنگی استفاده کنید زیرا سبب می شود که پاها بلند تر نشان دهند و گزینه مناسبی می باشد و البته باید کفش متناسب با آن بپوشید

9) کت های که لبه های پایینی آن روی هم قرار نمی گیرند می تواند سبب سبب بلندتر جلوه دادن قد شوند.

10)در صورتی که شما از افرادی هستید که کت تک دکمه را پسند نمی کنید یا کمرتان باریک است می توانید از کت دو دکمه استفاده نمایید.

11) اگر چاق هستید یا به اصطلاح اندامی پر دارید می توانید از کت و شلوار مشکی استفاده کنید این کار سبب می شود که شما باریک تر وبلندتر نشان داده شود

12)اگر کت و شلوار شما گشاد باشد سبب می شود شما کوتاه تر نشان داده شوید پس به تناسب و سایز لباس دقت کنید. کت شلوار زیاد تنگ یا زیاد گشاد نپوشید.

نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی برای لاغر نشان دادن

1)شلوار راسته بپوشید

2)از کت های استفاده کنید که تک دکمه یا دو دکمه هستند

3) از کت های استفاده نکنید که یقه تیز دارند. کت های که یقه های آرشال دارند برای شما گزینه های بهتری می باشند

4)سعی کنید کتی را انتخاب کنید که در آن بتوانید به راحتی دست هایتان را تکان و حرکت دهید.

5)لب های پایین کت نباید روی یکدیگر قرار بگیرند

6) از کت های استفاده کنید که دو چاک می باشند

7)اگر گردنتان درشت است، کراوات و یقه تان را تنگ نبندید.

8)زمانی که در وضعیت خبردار می ایستید قد کت باید با سر انگشتان شما مساوی باشد

9)آپل می تواند شما را چهارشانه تر و درشت تر نشان دهد

10)اگر قدتان بلند است از کت سه دکمه استفاده نمایید

11)از بستن پاپیون خودداری کنید و هر چیزی که خط افقی دارد پرهیز نمایید

12) اصلا از کت پنج دکمه یا شش دکمه استفاده نکنید زیرا سبب می شود اندام شما درشت تر نشان داده شود

نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی برای درشت هیکل دیده شدن

1)از پاپیون استفاده کنیدزیرا سبب می شود شما عریض تر نشان داده شود

2)اگر از جلیقه استفاده کنید شما را درشت تر نشان میدهد

3)شلوارهای پیلی دار سبب می شوند که پاهای شما پر تر جلوه داده شوند

4)برای کت و شلوارهای خود از رنگ های روشن استفاده کنید

5)سعی کنید کت و شلواری را انتخاب کنید که خط های افقی داشته باشد البته اگر قدتان کوتاه نیست

6)هیچ وقت از کت های تک دکمه استفاده نکنید

7) از کت های 4 دکمه استفاده نمایید

8)اگر از کت های اپل دار استفاده کنید شما را چهارشانه تر نشان میدهد

9)در تشریفات مجالس از کت و شلواری استفاده نکنید که زیادی تنگ یا گشاد باشد ؛ کت و شلوار را مناسب سایزتان انتخاب نمایید

10)اگر از کت و پیراهن های استفاده کنید که یقه تیز دارند شما را درشت تر نشان میدهد البته فراموش نکنید که عرض یقه نباید از 6 سانت زیادتر باشد

11) از کت های تک چاک استفاده نمایید

12) در تالار یا باغ عروسی حتی پای سفره عقد هم کت خود را در نیاورید حتی برای چند دقیقه هم این کار را انجام ندهید.

برچسب ها: , , , , , ,