تکنیک های لازم برای مذاکره با تالار عروسی
تشریفات عروسی , تشریفات مجالس
تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
شماره مجازی PingMe
گیت آرتابان
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تشریفات عروسی , تشریفات مجالس و آدرس wedding-planner.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
شب آرا نور

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 29 آذر 1397برچسب:, :: 13:48 :: نويسنده : شب آرا نور

تکنیک های لازم برای مذاکره با تالار عروسی , باغ تالار شمس العماره  : برای اینکه مراسم عروسی برپا شود نیاز است که یک مکان را برای برگزاری مراسم عروسی در نظر بگیریم که این روزها بیشتر زوجین تالارها و باغ ها را برای مراسم خود انتخاب می کنند. در واقع می توان اینگونه گفت که اولین چیزی که پس از آشنایی و مشخص شدن تاریخ عروسی مهم است انتخاب تالار عروسی شیک و ارزان می باشد.

خوشبختانه شرایط این روزها به گونه ی شده است که ما می توانیم لیستی از تالارهای مختلف را با قیمتهای متفاوت در اختیار داشته باشیم و برای انتخاب تصمیم بگیریم و البته راحت تر یک محیط را برای مراسم عروسی مان در نظر داشته باشیم.

تکنیک های لازم برای مذاکره با تالار عروسی

زمانی که می خواهید با مدیریت تالار برای رزرو زمان صحبت کنید باید از تکنیک های استفاده کنید تا بتوانید مذاکره بهتری را داشته باشید که البته ما سعی کرده ایم در ادامه به برخی از این تکنیک ها اشاره نماییم تا بتوانید بهتر به مذاکره بپردازید اما فراموش نکنید که معمولا این مذاکره ها فقط بر روی قیمت نیست بلکه خدمات و… نیز از

موارد مهم در مذاکره می باشد. با شمس العماره همراه شوید…

۱) تعیین تاریخ عروسی

اگر به تالار مراجعه کنید زیادی بر روی تاریخ تاکید نکنید و برایتان مهم نباشد که حتما در فلان روز مراسم را برگزار نمایید. این طبیعی است که مذاکره کردن در مورد تاریخ عروسی در آبان ماه ساده تر از عیدنوروز باشد.
در تکنیک های لازم برای مذاکره با باغ عروسی ، توصیه ما به شما این است که حتما برای آخرین روزهای هفته برنامه ریزی نکنید و تاکیدتان را بر روی پنج شنبه یا جمعه نگذارید شما می توانید یک روز وسط هفته را انتخاب کرده و از مدیریت تالار نیز تخفیف بیشتری را دریافت نمایید. در واقع اینگونه با یک تیر دو نشان زده اید ، اول اینکه مراسم تان را برپا می کنید و دوم در هزینه ها صرفه جویی نموده اید.

تکنیک های لازم برای مذاکره با تالار عروسی

تکنیک های لازم برای مذاکره با تالار عروسی

۲) در زمان مناسب به تالار برای رزرو اقدام کنید

فراموش نکنید که وقتی شما از ۸ ماه قبل برای رزرو تالار اقدام کنید از تخفیف های بیشتری می توانید برخوردار شوید و البته موضوع چانه زنی نیز برای شما مهیا است ولی اگر ۱ ماه زودتر از تاریخ عروسی مراجعه کنید قطعا نمی توانید به آنچه که می خواهید برسید و مجبورید با قیمت تالار عروسی که ارائه میدهد بدون چانه ،راضی شوید.

۳) تعداد مهمان ها را مشخص نمایید

برخی از تالارها با توجه به تعداد مهمان ها به زوجین تخفیف می دهند مثلا هر چقدر تعداد مهمان های شما زیادتر باشد قطعا از تخفیف های بیشتری نیز برخوردار خواهید بود. البته این موضوع اولویت نیست و در مقابل تالارهای دیگری نیز وجود دارند که پس از مشخص شدن تعداد مهمان و خدمات و منو اقدام به کم کردن هزینه ها می نمایند.
بهتر است پیش از اینکه بخواهید قراردادی با تالار داشته باشید، تعداد مهمان های خود را به صورت حدودی مشخص نمایید و در یک هفته قبل یک امار دقیق را به تالار ارائه دهید اینطور اگر قرار باشد برخی از مهمان های شما به هر دلیلی در مراسم تان حضور نداشته باشند شما مطلع شده اید و می توانید امار و ارقامی دقیق تر را به تالار ارائه نمایید.
زمانی که با تالار قرارداد را منعقد می کنید حتما این موضوع را بیان کرده و به آنها بگویید ممکن است تا یک هفته قبل از مراسم تعداد مهمان ها کم یا زیاد شود که باید با توجه به توافق شما و تالار هزینه ها را نیز زیادتر یا کمتر نمایید.

۴) ایجاد یک ارتباط بین شما و تالار

در تکنیک های لازم برای مذاکره با تالار عروسی ؛ بهتر است به گونه ی رفتار کنید تا صاحب باغ تالار عروسی بداند که تالارش به عنوان اولین انتخاب شما است و شما تنها بر روی هزینه ها با آنها در حال مذاکره هستید. آن چیزی که می تواند یک نتیجه خوب برای شما به همراه داشته باشد، صداقت و احترام شما می باشد. اینطور توانسته است یک ارتباط موثر را ایجاد کنید و البته آنها نیز در کاهش قیمت ها به شما کمک می کنند.
اگر برای اولین بار از تالاری خوش تان می آید سعی نکنید با عجله کردن به سراغ بستن قرارداد بروید و اجازه دهید گزینه های دیگری را نیز مشاهده کنید شاید آنها با سلیقه شما سازگاری بیشتری داشته باشند.

۵) استخدام یک برنامه ریز

شاید برایتان خنده دار باشد که برای مراسم تان یک برنامه ریز را استخدام نمایید ولی قبول داشته باشید که یک برنامه ریز می تواند نتیجه ی بهتری از مذاکره با باغ برای عروسی نسبت به شما داشته باشد چون بر روی هزینه ها و مسائل دیگر آگاهی بهتری دارد.
صرف نظر از اینکه در هزینه ها صرفه جویی کرده اید بلکه سبب ایجاد ارامش در خودتان شده اید. یک برنامه ریز برای شما مزیت های زیادی را به همراه دارد که نباید از آن ها غافل شوید.

۶) مذاکره برای برپایی یک مراسم خاص و خلاقانه

بسیاری از ما در ذهن مان ایده های داشته اید که هزینه های زیادی را برایمان ندارند. لازم است بدانید برخی از تالارها یا هلدینگ های صنعت هتلداری سعی می کنند برای گسترش فعالیت های خود مراسم های مختلفی را برگزار کنند. در صورتی که ایده ی دارید که مراسم شما را متفاوت جلوه میدهد سعی کنید در مذاکره عنوان کنید شاید تخفیف های را نیز دریافت کنید.

۷) از پرسیدن سوال های این چنینی پرهیز کنید

  • چرا هزینه هایتان اینقدر گران است؟
  • تا چقدر می توانید تخفیف بدهید؟
  • آخرین قیمت شما چقدر است؟
  • چرا قیمت خدمات جانبی تان از دیگران گران تر است؟
  • چرا برای ما ارزان حساب نمی کنید؟
  • فلان تالار با فلان هزینه این سرویس ها را ارائه میدهد و ….

شما می توانید به جای اینکه سوال های فوق را بپرسید از موارد دیگری استفاده کنید. مثلا بگوییدکه ما تالار شما را به عنوان اولین هدف انتخاب کرده ایم و صمیمانه از شما می خواهیم که یک مراسم عروسی خوب و ایده آل را برای ما برگزار کنید و از نظر بودجه ی محدودتر از رقمی هستیم که شما اعلام کرده اید چطور تغییراتی را انجام بدهیم که این هزینه ها را کاهش بدهیم.

از تالار بخواهید که تخفیف های را به شما بدهند. فراموش نکنید نوع برخورد شما علاوه بر اینکه سبب می شود به شما راهنمایی های بهتری را بدهند بلکه تخفیف های را نیز قطعا شامل حالتان خواهد شد.

در نهایت تخفیف های که از مواردی مثل گل ارایی، تزیئن و… دریافت می کنید محدودتر از تخفیف های است که از کاهش خدمات اصلی دریافت خواهید کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: