تجهیزات کانکس , تجهیز کانتینر , گروه صنعتی ایرانا سازه
تشریفات عروسی , تشریفات مجالس
تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
شماره مجازی PingMe
گیت آرتابان
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تشریفات عروسی , تشریفات مجالس و آدرس wedding-planner.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
شب آرا نور

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 1 آذر 1397برچسب:, :: 12:48 :: نويسنده : شب آرا نور

تجهیزات کانکس , تجهیز کانتینر , گروه صنعتی ایرانا سازه : تجهیزات کانکس اجزایی از انواع کانکس ها است که کاربردهای مختلفی دارند و در کانکس ها از تجهیزات مختلفی می توان استفاده کرد . در کانکس ها می توان طرح های مختلفی را به کار برد از جمله می توان در داخل کانکس ها از سرویس بهداشتی و یا حمام استفاده نمود که سرویس بهداشتی می تواند به صورت سنتی یا فرنگی طراحی شود و حمام نیز به این ترتیب می تواند در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و نصب شود .
جهت گرم نمودن آب حمام و سرویس بهداشتی داخل کانکس می توان از آب گرم کن گازی و یا برقی استفاده کر که به خوبی می تواند آب داخل کانکس را گرم نگه دارد .

تجهیزات کانکس

تجهیزات کانکس

تجهیزات کانکس , تجهیز کانتینر

کانکس ها می توانند به صورت کانکس آشپزخانه تولید شود که داخل آن مجهز به کابینت بندی ام دی اف و یا فلزی باشد . می توان از سینک های شیک استفاده کرد و داخل آن مجهز به لوله کشی آب سرد و گرم نیز باشد و جهت تهویه هوا از هواکش و یا دودکش استفاده کرد تا هوای داخل کانکس به شکل مطلوبی در آید .

اطلاعات بیشتر در رابطه با : قیمت کانکس

می توان داخل کانکس ها کولر راه اندازی کرد تا در مواقع لزوم زمانی که هوا گرم می شود داخل کانکس به وسیله ی کولر سرد شو . کولر ها در هر جایی از کانکس که بخواهید می توانید نصب کنید برای نمونه می توان کولر را بر سقف و یا دیواره های کانکس نصب نمود . که در این روش به وسیله ی کانال ها هوا به صورت مساوی داخل کانکس پخش می شود و گرمای داخل کانکس را می گیرد . و مهمتر از همه این که می توان از کولرهای گازی اسپیلیت و یا معمولی داخل کانکس استفاده کرد .

تجهیزات ایمنی کانکس و کانتینر

جهت تجهیز کانتینر و ایمن سازی کانکس ها استفاده از کپسول آتش نشانی و جعبه کمک های اولیه توصیه می شود . در فصل زمستان برای گرم نگه داشتن هوای داخل کانکس ها می توان همچنین از بخاری گازی و یا برقی استفاده کرد و از این طریق هوای داخل کانکس ها را گرم نگه داشت . در ضمن از دیگر تجهیزات داخلی و بیرونی نیز می توان برای کانکس ها استفاده کرد که البته باید به این نکته توجه گرد که نوع کاربری کانکس چیست و این کانکس چه کاربردی دارد و تجهیزات مورد استفاده باید با کاربرد کانکس تطابق داشته باشد . برای نمونه در کانکس های انباری می توان از قفسه بندی استفاده کرد تا از این طریق از فضای داخلی کانکس حداکثر بازدهی را به عمل آورد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش کانکس دلخواه و مورد نیاز خود می توانید با متخصصین و کارشناسان فروش مجموعه ایرانا سازه تماس بگیرید و هر نوع سوال , پیشنهاد و یا سفارش محصولی را داشته باشید با ما در میان بگذارید .

لینک های کوتاه مقاله :

https://goo.gl/U8vN8K

http://bit.ly/2QYS9Sv



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: