ترفند های کاهش هزینه های عروسی در تالار عروسی شمس العماره
تشریفات عروسی , تشریفات مجالس
تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
شماره مجازی PingMe
گیت آرتابان
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تشریفات عروسی , تشریفات مجالس و آدرس wedding-planner.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
شب آرا نور

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 27 مهر 1397برچسب:, :: 18:14 :: نويسنده : شب آرا نور

ترفندهای برای داشتن یک عروسی به صرفه  , بهترین باغ تالار عروسی کرج شمس العماره : مراسم عروسی از مراسم هایی می باشد که در زندگی هر شخصی ممکن است تنها یکبار اتفاق بیوفتد و این برای هر زوجی مهم است که مراسم ازدواج شان چگونه و چطور برگزار شود. قطعا با این همه جزئیات و ریزه کاری برگزاری مراسم عروسی بسیار سخت و دشوار است به همین دلیل بسیاری از زوج ها چون در این زمینه تجربه های کافی ندارند ترجیح می دهند به سراغ موسسه ها و مرکزهای بروند که در این حیطه حرفه ی و خبره هستند و از بابت برگزاری مراسم شان هیچ نگرانی نداشته باشند.

ترفندهای برای داشتن یک عروسی به صرفه

در تالار عروسی شاید برای شما نیز این سوال پیش بیاید که چگونه می توان یک عروسی با هزینه ی مناسب و به صرفه داشت یا چگونه مدیریت هزینه های مراسم عروسی امکان پذیر می باشد و می توانیم هزینه ها را کاهش بدهیم؟ این ها سوال های هستند که معمولا زوج ها از یکدیگر در مورد مراسم عروسی می پرسند. قطعا هزینه کردن و برنامه ریزی برای مراسم عروسی از چالش برانگیزترین مسائلی می باشد که در رابطه با عروسی مطرح می باشد.

ذهن ما درگیر موارد مختلفی مثل نوع پذیرایی، شام عروسی و…می باشد و فارغ از اینکه مراسم ما کوچک برگزار می شود یا بزرگ. شما می توانید مدیریت صحیحی برای هزینه های خود پیش از مراسم عروسی داشته باشیم تا این گونه دغدغه ها را از خود کم کنید. در ادامه این پست راهکارهای به شما معرفی شده که می تواند در مدیریت مراسم عروسی به شما کمک کند. با باغ تالار عروسی شمس العماره همراه شوید….

ترفندهای برای داشتن یک عروسی به صرفه

ترفندهای برای داشتن یک عروسی به صرفه

گام اول

اولین گام این است که شما بتوانید منبع تامین هزینه های جاری و روتین مراسم خود را تعیین کنید. ایا برای پرداخت هزینه ها خودتان پیش قدم می شوید یا خانواده تان ؟

باغ برای عروسی پیش از اینکه بخواهید بودجه ی را تنظیم کنید باید دقیقا بدانید که قرار است این پول از کجا تامین گردد و دقیق چقدر پول دارید. هیچ وقت بر روی این موضوع برنامه ریزی نکنید که حتما والدین موظف به پرداخت هزینه ها هستند. شما نمی توانید اینگونه تصور کنید که پدربزرگ یا مادر بزرگ تان حتما به دنبال سرمایه گذاری در عروسی تان می باشند. اگر با هر شخصی قصد مشارکت دارید باید کاملا صحبت کنید و مطمئن شوید که دقیقا او تا چه میزانی می تواند به شما کمک کند و اصلا روی فرض ها پایه گذاری نکنید. بهترین راه کار این است که زوج ها و خانواده ها در هزینه های عروسی به صورت یکسانی باهم مشارکت داشته باشند.

گام دوم

ترفندهای برای داشتن یک عروسی به صرفه : باغ عروسی پس از اینکه تعیین کردید که هزینه های عروسی قرار است از کجا تامین شود باید به عنوان هزینه ی های حداکثری یک مقدار را در نظر بگیرید. البته فراموش نکنید که به این معنی نیست که حتما چون این مقدار پول دارید باید تمامی آن را خرج کنید. بودجه ی هدفتان را از میزانی که باید خرج کنید کمتر در نظر بگیرید. مثلا بین ۳۵ تا ۴۵ میلیون پول داشته اید بودجه ی هدف باید بین ۲۵ تا ۳۵ باشد. از میزان پولی که اضافه می آید می توانید برای پرداخت قرض ها و شروع زندگی جدیدتان استفاده کنید.

هزینه های رایج و معمول

در تشریفات عروسی وقتی تصمیم های را بر اساس پول موجود و مقدار خرج و مخارج در نظر گرفته اید باید از اطرافیان خود در مورد هزینه های عروسی سوال کنید. با توجه به محیطی که قرار است مراسم در آن برگزار شود خدمات نیز می توانند بسیار هزینه بردار باشند و بودجه ی شما را هدر بدهند. وقتی می خواهید برنامه ریزی عروسی را انجام بدهید تقریبا برای هر هزینه ی و حرفی بیش از میزانی که باید باشد در نظر گرفته می شود و زوج های که از این صحبت های اغراق شده ، می گریزیند ، بیش تر از هر زمانی یک کار عاقلانه را انجام داده اند.

در عروسی مخارجی وجود داشته است که می توانید با برنامه ریزی برای آن ها جایگزین های را در نظر بگیرید و در واقع آنها را کنار بزنید. جایگزین های متعددی مطرح است که می توان با آنها از میزان هزینه های عروسی بکاهید.

فراموش نکنید که برخی از مخارج عروسی مثل رسم و رسوم ها واقعا اضافی هستند و حذف آن ها می تواند سبب کاهش هزینه ها گردد. وقتی توانستید قسمت های اضافی را مشخص کنید و همچنین قسمتهای با ارزش را نیز تعیین کنید به بودجه ی فرضیتان نگاه کنید و برای هر آیتم هزینه های را مشخص نمایید. همیشه سعی کنید که بین هزینه های هدف و هزینه های حداکثری بمانید.این گونه با خیال راحت می توانید به برگزاری مراسم عروسی خود بپردازید.

ارزان ترین باغ تالار عروسی کرج همراه شما برای برگزاری یک مراسم کم هزینه و شیک می باشد…



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: