دیزاین اکسسوریز سالن های عروسی
تشریفات عروسی , تشریفات مجالس
تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
شماره مجازی PingMe
گیت آرتابان
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تشریفات عروسی , تشریفات مجالس و آدرس wedding-planner.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
شب آرا نور

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
12 آذر 1396برچسب:, :: 17:13 :: نويسنده : شب آرا نور

دیزاین اکسسوریز سالن های عروسی , دیزاین اکسسوریز

دیزاین اکسسوریز سالن های عروسی : همه ی ما می دانیم که فضای سالن عروسی باید زیبا و شیک و در عین حال چشم نواز باشد. بیشتر عروس و دامادها همیشه از جشن ازدواج خود خاطره های زیادی دارند .

جشن عروسی باید از جشن های باشد که همیشه خاطره های آن در ذهن بماند و به بهترین شکل ممکن تصاویر و فیلم برداری آن صورت بگیرد.

دیزاین اکسسوریز سالن های عروسی

علاوه بر اینکه باید در برگزاری مراسم عروسی به بهترین شکل از مهمانان پذیرایی شود باید فضای سالن هم مد نظر باشد. در اصل در برگزاری تشریفات مجالس عروسی دیزاین اکسسوریز نقش بسزایی داشته است.

دیزاین اکسسوریز سالن های عروسی

دیزاین اکسسوریز سالن های عروسی

در واقع به همه ی اشیاه و وسایلی تجملی دیزاین اکسسوریز می گویند که سبب می شوند فضای سالن عروسی زیباتر جلوه داده شود. این وسایل در دو بخش سالن مورد استفاده قرار می گیرند که شامل موارد زیر می باشد:

دیزاین اکسسوریز در فضای خارجی سالن عروسی

در بیرون از سالن عروسی ورودی و در بخش استقبال قرار داشته است که مهمانان را به سوی سالن هدایت می کند.

در صورتی که در تعدادی از سالن های عروسی به قسمت های بیرون از سالن زیاد اهمیت نمی دهند و مدیران سالن می خواهند که مهمانان زیاد در این قسمت ها توقف نکند و سریعا بعد از اینکه ماشینشان را در پارکینگ قرار می دهند به داخل سالن می روند.

پس اهمیتی ندارد که دیزاین اکسسوریز جذاب باشد و از هیچ وسیله ی برای زیباسازی آن استفاده نشده باشد.
اما باید بدانید که برای اینکه تشریفات عروسی بهتر برگزار شود نیاز است که فضای بیرونی سالن هم زیبا باشد.

باید دقت کنید که قسمتی از فیلم عروسی هم در فضای بیرون سالن گرفته می شود و بخشی هم به ورودی سالن مرتبط می گردد. پس مهم است که در این قسمت ها دیزاین اکسسوریز انجام گردد.

دیزاین اکسسوریز در فضای داخلی سالن عروسی

بخشی مهم تری در دیزاین اکسسوریز سالن های عروسی به بخش های درونی سالن مرتبط می باشد که مهمانان بیشتر زمان عروسی را در ان قسمت سپری می کنند. البته باید بدانید برای اینکه این قسمت زیباتر به نظر بیاید از اشیا و وسایل استفاده می کنند که در ادامه به برخی از انها اشاره شده است:

آینه

اگر در فضای درونی سالن از آینه استفاده شود نور بیشتری منعکس می گردد. در صورتی که از نورهای رنگی در فضای درونی سالن استفاده شود این نورها با آینه ها ترکیب می شود و موجب می شوند که فضای زیبایی خاص و منحصر به فردی در سالن ایجاد گردد.

البته یک نکته مهم دیگر هم این است که که مهمانان می توانند خودشان را در آینه ببینند و به فضاهای که درسترسی ندارند در آینه برای آنان قابل مشاهده می باشد. اما نباید در کل سالن از آینه کاری استفاده شود و قسمتی را باید از سنگ های آنتیک یا رنگ و کاغذ استفاده نمایید.

دیزاین اکسسوریز

دیزاین اکسسوریز

جایگاه عروس و داماد

یکی از مهم ترین بخش ها در هر سالنی ، جایگاه عروس و داماد می باشد که همه ی مهمانان تقریبا حواسشان به آن قسمت می باشد . پس باید این قسمت به صورت خیلی خاص تزئین شود و حاضرین در سالن از آن تعریف کنند.
می توان برای این قسمت از ساتن ، پارچه های براق ، گل ، وسایل کریستالی ، شمعدان های زیبا و پایه دار ، استفاده کرد.

تزئینات روی میز

میز مهمان ها در جشن عروسی هم باید به زیبایی تزئین شود. البته می توان برای اینکه میزها زیباتر جلوه داشته باشند از شمعدانی ها ، گلدان و ظروف زیبا ( برای شرینی و میوه) استفاده کرد.

اما اگر تزئین میز به گونه ی باشد که فضا محدود شود و مهمانان را اذیت کند اصلا خوشایند نیست . وسایلی که برای تزئین میز استفاده می شود باید در اندازه های کوچک باشد.

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

نورپردازی

نور پردازی یکی دیگر از بخش های است که در دیزاین اکسسوریزر استفاده می شود. معمولا در سقف سالن ها می تواند نورها را مشاهده کرد.

برای اینکه بخشی از فضا نیز شیک تر باشد بر روی دیوارهای سالن از چراغ های کوچک رنگی استفاده می کنند.البته این کارها به یک مهندسی خاص نیاز می باشد که مدیران در تشریفات عروسی باید به آنها توجه داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: